صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اعدام آتنا اصلانی و نکات تربیتی  فراموش نکنیم که قاتل او دچار بیماری و اختلال پدوفیلیاست و در هر جای شهر و روستای همه ما می تواند حضور داشته باشد. ماجرای نوجوان ایرانی در مکه را که به خاطر دارید؟
اعدام یا هر نوع مجازات دیگر حق هر مجرم هست ، اما در ملاء عام برای عبرت سایرین آن هم با حضور گسترده مردم که زنان و کودکان نیز شاهد مراحل آن بوده اند، واقعا لازم و ضروری بود؟
ما که صحنه های ترسناک یا خشنونت آمیز فیلم های خارجی را سانسور می کنیم تا برای کودکان و نوجوانان و حتی جوانان کشورمان تأثیر سوء نداشته و الگوی نامناسب نباشد و اگر کودک چنین صحنه هایی را ببیند با شب ادراری و کابوس های شبانه ناآرامی خودش را نشان می دهد، با کدامین شهامت و گناه ، کودک زیر 7 ساله خود را برای تماشای ثانیه های پر اضطرار اعدام بردیم؟

دنیای آرام و بی تلاطم او را با کدامین مجوز خانوادگی یا اجتماعی به آشوب کشاندیم ؛ یا خواستیم که او یاد بگیرد تا فریب بیگانگان را نخورد و در دام چنین بیماران روانی نیفتد؟

پدر و مادر مهربان سرزمین من، معلم دلسوز فریادرس من !
آیا وظیفه شماها نیست که جسته و گریخته و سرپوشیده ،کودکان را یاد دهید که با بیگانگان دمخور نگردند؟ و با یک خوراکی غیربهداشتی یا با یک پرنده در دست یا در قفس ،کودک سرزمین من فریب بیمار روانی را نخورد و با او به قتلگاه شنیع و فجیع و قبیح نرود؟

بهتر نیست که همه ما به کودکان خود فرهنگ " نه" گفتن را آموزش دهیم؟

بهتر نیست دست کودک خود را به جای ترساندن از پلیس در دستان او قرار دهیم تا بداند که پلیس یار و یاور همه درماندگان است؟

بهتر نیست به کودک خود یاد دهیم که در چنین مواقعی شهامت فریاد برآوردن داشته باشد؟

بهتر نیست که به کودک ناتوان خود یاد دهیم در چنین مواقعی یعنی برخورد با بیگانه آزار رسان ، لگد بزند یا گاز بگیرد و در کل هر چند کودک اما حالت تدافعی داشته باشد؟

به هر حال از درماندگی و اسیر طعمه بیمار روانی شدن ،همه اینها بهتر نیست؟

ما والدین و معلمین ؛
باید در هر سن کودک با زبان خاص خودش ، آموزش های لازم را بدهیم.حتی در کتب درسی نوجوانان با مهارت های خاصی که کارشناسان روانشناسی می دانند، مفاهیمی سربست بگنجانیم تا آگاهی از وقایع و پیش آمدهای دنیای کثیف برخی بزرگسالان آنان را غافل گیر ننماید.

از مسئولین قوه قضایی نیز تقاضا داریم مجازات مجرمین را در خفا انجام دهند و برای آگاهی از آخر و عاقبت جرم و جنایت از رسانه ها ی شفاهی و کتبی و کتب درسی آموزش دهند.

سزای هر مجرم چه با طرح و برنامه عقل ناقص یا چه در سایه یک بیماری روانی ، مجازات مرسوم آن جامعه است.اما فراموش نکنیم که شناسایی افراد مبتلا به بیماری پدوفیلیا ( بنده از اوصاف فرد مبتلا شرم دارم همکاران محترم لطفا در صورت صلاحدید خودشان مطالعه نمایند) به همین سادگی نیست. جسارتا در دور و بر همه ما ممکن است فامیل یا آشنای مبتلا به این نوع بیماری وجود داشته باشد . پس کودکان خود را با هر کسی تنها نگذاریم یا کودکان خود را به هر کسی نسپاریم یا به رفتارهای مشکوک غیر عقلانی افراد پیرامون خود قدری حساس باشیم. این بدبینی افراطی نیست ، این هوشیاری است.

اگر خیلی به سلامتی و آینده فرزند خود علاقه مند هستیم به یک روانشناس یا روانکاو مجرب مراجعه و آموزش های لازم برای مقابله با چنین فجایعی را فرا بگیریم. همیشه گفته اند پیشگیری ارزانتر و آسانتر از درمان است.ما همه باید در امر پیشگیری چنین صدمات و لطماتی به فرزندان خود با یکدیگر همکاری و همیاری داشته باشیم.فروشنده و بقال محله باید به صحنه های مشکوک محل خود حساس باشد، همسایه ما نیز، همه و همه ما هر ثانیه و دقیقه زندگی خود و فرزندانمان باید هوشیار و حساس باشیم.

آموزش و همکاری و هوشیاری ، می تواند چنین فجایع دلخراش جامعه ما را به حداقل برساند.

در زیر آماری از بیشترین اعدام های 10 کشور برای اطلاع دوستان آورده می شود با بیان این که تنها کشوری که ظاهرا اعدام در ملاء عام ندارد و در تنهایی، مجرم را با شوک الکتریکی مجازات می کنند کشور آمریکاست.

"بیشترین آمار اعدام در جهان متعلق به چه کشورهایی است ؟ این نوشتار به پاسخ این سوال می پردازد. بنابر آمارهای سازمان عفو بین‌الملل، نهاد حقوق بشری واقع در شهر لندن که شدیدا با هرگونه مجازات مرگ مخالفت می‌کند، آمار اعدام در ۲۰۱۵ نزدیک به ۵۰ درصد در سراسر جهان افزایش یافته است.
ولی فقط کشورهای معدودی هستند که آمار صحیحی از اعدام‌های‌شان را به صورت عمومی گزارش می‌کنند ؛ برای مثال ایالات متحده پرونده‌های دادگاه‌ها و آمار اعدام‌ّها را به صورت عمومی منتشر می‌کند. این در حالی است که رژیم‌های اقتدارگرایی نظیر کره‌ی شمالی، روسیه و چین به شدت از انتشار این‌گونه آمار‌ها جلوگیری می‌کنند.

1- چین، هزاران نفر
2- ایران، ۴۰۰ نفر
3- پاکستان، ۳۲۶ نفر
4- عربستان سعودی، ۱۵۸ نفر
5- ایالات متحده، ۲۸ نفر
6- عراق، بیش از ۲۶ نفر
7- سومالی، ۲۵ نفر
8- مصر، بیش از ۲۲ نفر
9- اندونزی، ۱۴ نفر
10- چاد، ۱۰ نفر

قضاوت و تعبیر و تفسیر بر عهده خوانندگان و همکاران محترم.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در یادداشت
پنج شنبه, 06 مهر 1396 09:00

جزئیات حقوقی کارکنان در سال ۹۷

گروه اخبار/پیش بینی دولت در بودجه سال آینده برای افزایش حقوق کارکنان تا پنج درصد است.

گروه اخبار/

ضرب و شتم یک مدیر مدرسه توسط یک دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، در پی ضرب و شتم مدیر دبیرستان امام صادق (ع) بلوک از توابع شهرستان جیرفت توسط یکی از دانش آموزان واحد حقوقی آموزش و پرورش استان کرمان حق و حقوق این معلم مضروب را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کند.

در پی تذکرات مکرر انضباطی نسبت به رعایت ضوابط، قوانین و حفظ حرمت و حریم مدرسه یکی از دانش آموزان در محیط مدرسه با مدیر درگیر و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.

معلم مضروب بلافاصله توسط ارژانس ۱۱۵ به بیمارستان جیرفت منتقل شد و بعد از  انجام خدمات پزشکی و درمانی ترخیص شد.

مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جیرفت ضمن پیگیری حق و حقوق این فرهنگی از طریق مراجع قانونی، در بیمارستان  و منزل از وی عیادت و دلجویی کردند.

اداره حقوقی آموزش و پرورش نیز در راستای حفظ حرمت، عزت، جایگاه و کرامت فرهنگیان به جدیت از طریق مراجع قانونی  پیگیر حق و حقوق این فرهنگی  است و نتایج حاصله به اطلاع مردم و فرهنگیان خواهد رسید.

پایان پیام/

چهارشنبه, 05 مهر 1396 18:52

پس انداز منفی فرهنگیان

پس انداز منفی فرهنگیان و مطالبات معلمان   عقل حکم می کند که بشر با فعالیت اقتصادی خود ، بخشی از در آمد به دست آمده را برای روز مبادا، پس انداز نماید. برای حوادث یا بیماریهای پیش بینی نشده ، که بر سر هر فرد در طول زندگی پیش می آید ؛ چون دندان درد، جراحی های آنی خود و اهل و عیال، خرابی یکی از لوازم برقی خانه، یا گرفتگی چاه و... و خوش ترین بلا ، مهمانانی که با دعوت یا بی دعوت از شهر خودمان یا شهرستانهای دیگر می آیند و لازمه پاسخ گویی به همه این موارد پس انداز است.
در تعریف پس انداز می توان گفت:

بخشی از درآمد که اضافه بر نیاز فعلی است و برای روزهای بعدی ذخیره می گردد. ما در آمدی نداریم که طبق عقل قصد پس انداز هم داشته باشیم. درآمد فرهنگیان همانند آسیتون است که تا سر کیسه را باز می کنی که مثلا گوشت یا برنج بخری ، می پرد و در می رود. سه روز بعد دریافت حقوق ، پول پَر. 27 روز را هم خدا می داند چگونه سپری می سازیم.قدری انصاف. بیایید همه شما وزرا و همه شما مسئولین بیایید و فقط یک ماه با دریافتی ما فرهنگیان شاغل و بازنشسته سپری سازید تابسوزید و بفهمید درد سوختن را.
باور ما این است که شما با پایین نگه داشتن درآمد ما فرهنگیان بر ما مستولی می گردید، اما فراموش نکنید که روز به روز انگیزه ها و انگیزش های شغلی ما را قربانی می کنید. دیگر همه ما از حضور در کلاس درس و از آموزش دادن به فرزندان این مرز و بوم خرسند نیستیم. جناب وزیر اگر قصد افزایش انگیزش معلمان را دارید فعلا فقط به سطح حقوق آنان بیندیشید.
اگر با درآمد فعلی ، معلمی را در نظر بگیریم که خانه از خود ندارد، سه فرزند دارد، تنها نان آور خانواده فقط پدر است، و همه یا برخی از این اتفاقات طی یک ماه دامنگیر چنین خانواده ای می گردد.


به نظر شما:
وزیر محترم آموزش و پرورش
و کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس
و ریاست محترم مجلس
و ریاست محترم جمهوری
امکان معجزه برای پاسخگویی به این موارد با این حقوق فعلی که شماها بر ما فرهنگیان لایق دیده اید، هست؟
یا باید اجاره منزل را سر وقت نداد.
یا باید بوی بد چاه را خود و همسایگان تحمل نمایند.
یا باید دندان درد را تا مرحله کشیدن آن تحمل نمود.
یا باید از پرداخت شهریه کودکان اجتناب کرد.
یا باید از خیر یخچال یا ماشین لباسشویی خراب در گذشت.
یا باید از جراحی زن یا فرزند یا خود انصراف داد تا بیماری به مرحله ناعلاجی برسد.
یا باید از مصرف خیلی چیزها چون برنج و انواع گوشت و میوه جات و.... گذشت.
یا باید....


آری !

ما فرهنگیان چنین زندگی می کنیم. مهر ماه 96 هم آمد و باز فرزند ما با کیف و کفش و بلوز و شلوار و مانتو چند ساله خود به کلاس رفت. ما از سفر و بوی شهرهای کشورمان بی خبریم. هی گردشگری را تبلیغ نمایید اما شما را به خدا هنگام تبلیغات بگویید که کدام قشر از مشاغل کشور را مد نظر دارید ؟
یعنی ما زیر این چرخ گردون کردکار حق حیات انسانی نداریم؟ تا کی از فروش اندک طلای همسر یا دختر ناز کوچکمان ، امروزمان را فردا کنیم؟

آری ؛ شما تمامی مسئولین امروز و دیروز و حتی فردا عامل محرومیت ما از حیات انسانی هستید. ما فرهنگیان با پس انداز منفی یعنی فروش اندک داشته ها روزها را سپری می کنیم.شما چطور؟


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در یادداشت

بررسي مشكلات آموزش‌ و پرورش در کمیته مشترک دولت و مجلس  گروه اخبار/ رئیس مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای مشترک بین وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس جهت شناسایی و یافتن راه‌حل‌های مناسب برای رفع مشکلات این وزارتخانه خبر داد.

 علی لاریجانی در جلسه علنی روز سه‌شنبه  مجلس شورای اسلامی در توضیح تاخیر جلسه مجلس، گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید لازم بود با حضور وزیر محترم وزارتخانه آموزش و پرورش، مشکلات این وزارتخانه را مورد بررسی قرار دهیم که در چند بُعد انجام شد.

نماینده مردم قم در مجلس از تشکیل  کمیته‌ای متشکل از وزارت آموزش و پرورش و کمیسیون آموزش و تحقیقات برای بررسی و پیگیری مشکلات وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

خبرگزاري ملت

گروه استان ها و شهرستان ها/

جمعی از فرهنگیان ایثارگر شهر بروجرد در نامه ای که به صدای معلم ارسال کرده اند خواهان جلوگیری از دخالت عوامل غیرمسئول به ویژه برخی از نمایندگان مجلس توسط وزیر آموزش و پرورش شده اند .

متن کامل این نامه که در اختیار صدای معلم قرار گرفته است به شرح زیر است

کودکان بازمانده از تحصیل و و بیسوادی  در 96/6/15 مدیر کل آموزش و پرورش دزفول گفتند: "یک میلیون ریال جایزه جهت هر کودک باز مانده از تحصیل داده می شود.بیسوادی در دزفول زیاد هست و در ضمن هم جمعیت زیاد است و هم پراگندگی جمعیت. و زنان بیشتر از مردان تحصیل می کنند."

و در  29 / 6 / 96  :علیرضا نخعی‌ مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد روند ساماندهی دانش‌آموزان در این استان، اظهار کرد:

"بر اساس بررسی‌ها 70 هزار کودکان‌ بازمانده از تحصیل هستند که البته‌ این روند نسبت به چهار سال گذشته‌ که 190 هزار بازمانده داشتیم کاهش پیدا کرده است.
وی افزود: از این تعداد 60 درصد را دختران و 40 درصد را پسران تشکیل می‌دهند؛ بیشترین‌ ترک تحصیل و بازمانده از تحصیل در مقطع متوسطه اول و دوم‌ بوده است و حدوداً 70 تا 80 درصد آمار مربوط به این مقاطع است.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم امسال 60 هزار نفر از بازماندگان‌ تحصیل کاهش یافته‌ و باید این روند را تداوم ببخشیم‌ تا آمار به صفر کاهش یابد‌ البته‌ این مسئله نیازمند‌ مشارکت‌ همه بخش‌ها است و تنها آموزش و پرورش در این زمینه دخیل نیست‌.
نخعی‌‌ با اشاره‌ به اینکه 68 هزار مدرسه در سطح استان وجود دارد‌، اظهار کرد: این تعداد بنا هزار و 800 فضا بیشتر از متوسط کشوری بوده البته این آمار به معنای وجود مدرسه در تمامی‌ روستاهای‌ استان نیست، چراکه‌ برخی از روستاها‌ جمعیتی‌ کمتر از 20 نفر دارند‌.
مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، افزود: 40 درصد‌ کلاس‌های استان چند پایه بوده‌ که نشان از پراکندگی‌ استان‌ دارد، همچنین حدود 35 درصد از مدارس کمتر از 60 دانش‌آموز دارد‌."

بارها در مورد بیسوادی جمعیت در سن تحصیل یعنی کودکان و نوجوانان 6 -15 سال مطالبی نوشته شده است. اما خبری از حرکت هیچ مسئولی نیست. باز خدا مدیر کل آموزش و پرورش دزفول را خیر دهد که برای زیر پوشش در آوردن کودکان برای آموزش یک میلیون ریال تعیین نموده اند ؛ وزرای محترم دیروز و امروز ، شماها جه کرده اید؟ یا مدیر کل استان سیستان و بلوچستان به طرح آموزش خانه به خانه تصمیم گرفته اند تا بعد 38 سال همانند کشور کوبا ، بیسوادی را ریشه کن نمایند.

کودکان بازمانده از تحصیل و و بیسوادی

مدیر کل های محترم !

تلاش شما زمانی پاسخ می دهد که دیگر بازمانده از تحصیلی نباشد. این روند مثل یک چرخ از پی یکدیگر می چرخد و باز به همان نتیجه قبلی می رسد. یعنی شما از این طرف تلاش اندک و بیمارگونه و کم اثر برای حل مسأله بنمایید تا از طرف دیگر دوباره کودکان 6-15 ساله منطقه تان بیسواد به صف بایستند.


منبع روزافزون ورود کودکان بیسواد را بخشکانید تا در طی کوشش باری به هر جهت شما ، بیسوادی بیسوادان تحت کنترل در آید   جنابان !

بهتر نیست اول منبع روزافزون ورود کودکان بیسواد را بخشکانید تا در طی کوشش باری به هر جهت شما ، بیسوادی بیسوادان تحت کنترل در آید؟
جنوب کشور ویژگی های جغرافیایی خاصی دارد که اشتغال کودکان و نوجوانان را همانند مناطق روستایی می طلبد خصوصا برای امر صیادی.
اوضاع جغرافیایی از یکسو برای کشاورزی مساعد نیست و از سوی دیگر دولتمردان نیز خیلی کم به احداث واحدهای تولیدی و صنعتی در آن پرداخته اند. از سوی دیگر خصوصا سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرزی با دو کشور افغانستان و پاکستان بیشتر در معرض قاچاق مواد مخدر است. این استان 11 درصد کل وسعت ایران را تشکیل می دهد و فقط 2 میلیون 775 هزار نفر جمعیت دارد.

در ضمن به دلیل عصبیت حاکم ، بر خلاف خیلی از استانها دختران کمتر از پسران قادر به تحصیل هستند. بیسوادی در این استان با همراهی نرخ بالای بیکاری یعنی 26 درصد در سال 95 ، گرایش به مصرف مواد مخدر و قاچاق آنرا افزایش می دهد.
نکته قابل تأمل در استان سیستان و بلوچستان این که فضای آموزشی بیشتر از متوسط کشوری است ، اما هم مناطق روستایی از آن بی نصیب اند و هم کودکان از جذب محرومند!

و باز در استانی دیگر یعنی دزفول نیز شاهد تحصیل دختران بیشتر از پسران هستیم و مسئولان کی می خواهند این خطر امروز و فاجعه فردا را بپذیرند؟

جناب وزیر !

بر فرض محال ،حال قبول نماییم که بیسوادی 30 سال به بالا ، امری طبیعی است ، اما بیسوادی جمعیت 6- 15 ساله کشور را چگونه بپذیریم؟ خود شما اشاره داشتید که در کل کشور 10 درصد جمعیت 6 سال به بالا ، تحت پوشش آموزشی نیستند، اما چه کردید و یا چه خواهید کرد؟ راستی به سازمان یونسکو چگونه گزارش می دهید که با ما کاری ندارند؟
با سیاست های فعلی ، هرگز بیسوادی در کشور ما ریشه کن نخواهد شد و فاجعه بیسوادی کودکان 6 سال به بالا ، هچ توجیه قانونی ندارد. محققین و پژوهشگران کشور کجایید تا اثرات تخریبی چنین پدیده شوم قرن سیزدهمی را خاتمه بخشید؟
آینده 20 سال دیگر ایران با بیسوادی جمعیت 6 - 15 سال امروز ، کاملا روشن نیست؟ مگر اقتصاد اسلامی ، نمی گوید: همه منابع انسانی و طبیعی موجود امروز، امانتی است در دستان شماها تا به نسل آینده نیز نگه دارید و چنان مصرف نمایید که اصراف ننمایید. پس ما چه می نماییم؟!


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در یادداشت

حکایت حضرت موسی با اسرائیلی و عبور حضرت موسی از کربلا

که اسراییل مردی در فلان راه
که موسی را بدیدش در گذرگاه

بدن لرزان و چشمانش به گودی
نحیف اندام تقوا دل سجودی

گناهی بس بزرگ آمد برایم
بخواه از خالفت عفوی مرا هم

تو دانایی اجابت کن دعایم
که هر چیزی ز من خواهی رسانم

گناهی کرده یا رب بنده ات هان
ببخش او را گناهش عفو گردان

که هر کس را ببخشم جز یکی هان
که الا قاتل مولا حسین جان

بگفتا ای خداوندا حسین کیست
لعین قاتل به هستی نام او چیست

حسین ذکرش به جانب کوه بگذشت
که قاتل باغیه آن فرد بد زشت

خدا لعنت کند بر آن کسانی
که کشتند پور دخت مصطفایی

که موسی را غم آمد کردگارا
که غمگین بر حسین ام پور زهرا

که بی غسل و کفن بر روی شن ها
که غارت می کنندش خیمه ها را

زنان را در اسارت هان محبّان
یکی بعد از دگر کشتند آنان

چه سرهایی به سرنیزه چه خونین
اسیران یک به یک نالان چه غمگین

صغیران از عطش لب تشنگی هان
یکی بعد از دگر مقتول میدان

نه یاری یاوری باشد هم او را
شما را پیروانی او که مولا

بگرید یا بگریاند هر آن کس
به دور از آتشی گردد عطا بس

چنین اخبار شد موسی به روزی
که با یوشع زمین را سیر کردی

رسیدند بر زمینی کربلا نام
که نعلین پاره پاره شد چه آلام

به پایش رفت سه پهلو خار جانا
روان شد خون ز پایش گفت خدایا

چه حادث شد ز من یا رب گناهی
گناهی مرتکب کیفر بدادی

ندا آمد نه ای موسی نگاهی
در این جا کشته گردد ابن خاکی

که مقتل گاه مولانا حسین جان
که خونش بر زمین ریزد چه نالان

که موسی عرض کردش این که ماتم
علی را ابن باشد سبط خاتم

که قاتل را لعین ماهی دریا
وحوشی را نگر نالند ز صحرا

هوا را همچنان ناظر که طائر
طبیعت را نگر هر جا که سائر

که لعنت آسمان ها این زمینی
هزاران بار بر قاتل حسینی

که موسی دست دعا شد گفت لعنت
که یوشع گفت آمین این جنایت

به سوی خضر رفت موسی عمران
که او را پیروی باشد عزیزان

به کاری من موکل لا تحمل
که من هم لا تحمل تو موکل

حدیثی گفت او را از محمد
مصیبت نامه ها از آل احمد

چنان گریان شدش هر یک به زاری
که موسی آرزو کردش چه رازی

که از امت محمد کاش بودم
مقابل دشمنان اوباش بودم

به تورات این چنین آمد که مردی
ز اولاد محمد کشته فردی

عرق مرکب نخشکیده به جنت
روند با حوریانی انس و خلوت

حسن برما گذشت گفتیم این آن
نه جانا او حسین ابن علی هان

سلیمان بر بساط اش در هوا سیر
به جایی او رسیدش دیده شد خیر

سه باری پیچ خوردش هان بساط اش
چنان ترسید افتد از سمایش

که ساکت باد شد آمد فرودی
بپرسیدش سلیمان لا صعودی

چه علت باد گفتا ای سلیمان
که اینجا قتلگاهی بر حسین جان

که او فرزند پاکان سبط مختار
علی را ابن باشد او که کرّار

سلیمان دست ها برداشت لعنت
که جن انسان به آمین بس جنایت


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در یادداشت

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور