نظرات بداقی در تقدم تغییر حکومت بر فعالیت صنفی مشابه نظرات هاشم خواستار است/ بداقی : گسترش اندیشه های شیرزاد ، ذهنم را به خودمشغول کرده وبرایم تبدیل به یک بحران ذهنی شده است / همکاران کانون صنفی معلمان تهران، وقت خود را صرف گسترش اندیشه های سرکوب گرانه و نوکر صفتانه ومزدورانه ی شیرزادعبدالهی می کنند/ همکاران دلسوز، تربیت سفید را یک بار نخوانده اند تا بدانند که اینجانب (بداقی) پس از 7 سال زندان حرف حسابم چیست/ همکاران کانون با نقد نظرات شیرزاد در گسترش افکار مسموم او تلاش پیگیر دارند/آموزش و پرورش توسعه یافته فقط در سایه ی یک حاکمیت دموکراسی شدنی است/ اصناف از جمله معلمان چاره ای جز ورود به مسائل سیاسی ندارند/ در حاکمیت پویا در همه ی مدارس یک وعده غذا به دانش آموزان داده شود/ آموزش معلمان تا حد دکتری در هر رشته از نخستین ضروریات بهبود آموزش و پرورش می باشد/ تربیت سفید را یک حکومت دموکراتیک در اندیشه ی دانش آموزان...به وجود می آورد/ در کلاس درس، معلم باید پنجه در پنجه ی آنان که منابع ثروت وقدرت یک کشور را در چنگ گرفته اند...پیکار کند/ معلم در کلاس درس داور بازی عدالت و تبعیض در جامعه ای است،که سیاسیون مربیان آن بوده اند/ معلم بایستی به عنوان داور بازی سیاسی نقش مربی ستمدیدگان رابازی کند/ معلم نمی تواند در بازی خونین و خاموش سیاست سکوت کند/ به مادران باید،حقوق کافی برای تربیت فرزندان از سوی حاکمیت ،زیر نام (حقوق مادری) پرداخت شود/ کودکستان های خانگی (پرداخت حقوق به مادران)، جایگزین کودکستان های فعلی شود / حاکمان سیاسی میتوانند عقل و احساس را با هم ترکیب کرده و شخصیت افراد جامعه را پرورش دهند/ برای پیشرفت جوامع نمی توان فرمول خاصی را از ترکیب عقل و احساس تجویز نمود/ بدل قدرت می تواند مجلس مردمی،اسطوره های ملی،اعیاد ملی،پیمان های نانوشته و.....باشد
گروه اخبار/ مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: مطالبات فرهنگیان درصورت تامین بودجه مورد نظر، تا بازگشایی مدارس پرداخت می شود.
گروه اخبار/ رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: پایینترین نمرات امتحانات نهایی متعلق به مدارس غیردولتی است.
گروه اخبار/
دو معلم نیکوکار تنها چند ساعت پس ازمراسم تجلیل از آنها در رود کارون غرق شدند.
مجید موحدیان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در خوزستان دراین باره به ایرنا گفت: دو معلم به نامهای رحمان علیمی و جلیل محمودی غروب یکشنبه در رودخانه کارون در شوشتر غرق شدند.
وی گفت: یکی از معلمان در رودخانه در حال غرق شدن بود که همکار فداکارش برای نجات وی به رودخانه پرید اما متأسفانه هر دو نفرشان غرق شدند.
سه معلم عصر یکشنبه به همراه خانوادههایشان به شوشتر رفته بودند که دو معلم غرق شدند و خبر غرق شدن نفر سوم صحت ندارد. البته با تلاش آتشنشانها و نیروهای امدادی جسد رحمان علیمی پیدا شده و تلاش برای کشف جسد جلیل محمودی نیز ادامه دارد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان باوی در ادامه بیان کرد: ظهر یکشنبه از این دو معلم به عنوان معلمان نیکوکار آموزشی که به صورت رایگان به داوطلبان کنکور آموزش میدادند تجلیل شد.اما متأسفانه عصر همان روز هر دو نفرغرق شدند.
این درحالی است که به گفته مدیر جمعیت هلال احمر خوزستان، این استان در دو سال گذشته رتبه نخست آمار غرق شدگان را در کشور به خود اختصاص داده است. به گفته وی در سه ماه نخست امسال 65 نفر در این استان غرق شدهاند.
« صدای معلم » این ضایعه را به خانواده های این معلمان نیکوکار و فداکار و جامعه فرهنگیان تسیلت می گوید . »
گروه گزارش /
یکی از مسائل مهم و راهبردی که به جد توسط صدای معلم تاکنون پی گیری شده است و مدت ها پیش برای آن فراخوان داده شد ( این جا ) ، موضوع سازمان نظام معلمی بوده است .
متاسفانه وزارت آموزش و پرورش این موضوع را در لایحه برنامه ششم توسعه پیش بینی نکرد اما سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با صدای معلم اعلان کرد که سازمان نظام معلمی در لایحه برنامه ششم توسعه گنجانده شده است .
« صدای معلم » ضمن سپاس و قدردانی ویژه از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ، آمادگی این رسانه را برای مشارکت در تهیه پیش نویس اساسنامه سازمان نظام معلمی اعلام می دارد .
همین امر، سعی معلمان را برای مجاب ساختن فرادستانی که در فکر به سلامت طی شدن چند صباح ریاست خویش می باشند و دوراندیش نمی باشند، دشوار نموده است/ ه همان اندازه که بسیاری معلمان توانایی رقابت و یا حتی استفاده بهینه از رایانه را ندارند، دانش آموزان آنها،بسیار بیشتر و بهتر در این زمینه می درخشند/ مصرف گرایی و تجمل پرستی عادت معمول مردم شده است و کمتر به امور فرهنگی اقبال نشان می دهند/ تنها غصه معیشت نیست که همراه آنها هست بلکه اندوه منزلت از دست رفته آنها هم آرامشان نمی گذارد/ اگرچه معلمان در فضای تک صدایی و عاری از تصادم فکری دیروز، حضور و نفوذی قوی داشتند اما انگار در دوره اطلاعات و ارتباطات امروز کمتر به چشم می آیند/ معلمان، حرمت و هیبت پیشین را ندارند/ وقتی از جمع میلیونی معلمان، تنها کمی از آنها در شبکه های اجتماعی مجازی حضورفعال دارند، وقتی تعداد معلمان قلم زن در عرصه مطبوعات از تعداد انگشتان دست ها فراتر نمی رود، وقتی بسیاری از آنها برای عضویت در کانون صنفی خویش با احتیاط عمل می کنند/ ملتمسانه می گویند ما را دریابید/ قصه پرغصه معلمان بر سر هر بازاری هست/ سیاسیون چه بسا بهتر و بیشتر از معلمان به موضوع اشراف دارند.آنها همه چیز را می دانند .فقط معلوم نیست چرا نمی توانند یا نمی خواهند یک بار برای همیشه مشکل معلمان را حل کنند/ فقط زمینه مساعد مجازی سبب شده که آنها به واگویه درد سرهای خویش ترغیب شوند/ .فعالیت هایی که لازمه آن صبر، استقامت، امید، پرهیز از افراط و تفریط، شناخت موانع مسیر ، استمرار همدلی و پرهیز از تردید و تفرقه است/ مطالبه ی همین امور صنفی، مقدمه ی تحقق پایگاه اجتماعی معلمان است تا خود را تمام عیار نشان دهند