صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

گروه گزارش /

امروز ساعت 8 صبح اتومبیل حامل آموزگاران روستای سردرآباد واقع در 35 کیلومتری بوکان واژگون گردید .

« جمال شمسی » از آموزگاران این دبستان به سخن معلم گفت :

" جاده خوب بود ولی در یک پیچ افتادیم . جاده یخ زده بود و ماشین به دور خودش چرخید و چپ کرد .

ماشین ما شامل 4 نفر چهار ، دو نفر آموزگار ابتدایی و دو نفر هم دبیر راهنمایی بودیم . البته مقطع راهنمایی ضمیمه این دبستان می باشد .

خوشبختانه حال همه همکاران خوب است ."

آقای شمسی در پاسخ به این پرسش که واکنش مسئولان چه بوده است گفت : "مدیر مجتمع چندین بار تاکنون تماس گرفتند ولی تصور می کنم مدیر اداره آموزش و پرورش بوکان هنوز خبردار نیستند و اگر بدانند حتما پی گیری می کنند . "

« گروه سخن معلم » برای همه فرهنگیان و معلمانی که در مناطق محروم و صعب العبور کشور فعالیت می کنند آرزوی سلامتی و تندرستی دارد .

پایان گزارش /

حادثه برای آموزگاران روستای سردرآباد بوکان


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

منتشرشده در گفت و شنود

گروه اخبار / نخست اسفندیار چهاربند ، مدیر کل آموزش و پرورش تهران در گفت و گو با تسنیم اعلام کرد که کلیه مدارس تهران روزهای یکشنبه و دوشنبه به علت آلودگی هوا تعطیل است . ( این جا )

در فاصله بسیار کوتاهی ، مسعود ثقفی سخنگوی این اداره کل در سایت این اداره اعلام کرد که مدارس فقط روز یکشنبه تعطیل هستند .

« مدیر گروه سخن معلم » قبلا در یادادشتی اعلام کرده بود که تعطیلی مدارس راه حل بحران آلودگی هوا نیست و مسئولان باید چاره ای دیگر بیندیشند . ( این جا را بخوانید )

دوشنبه, 18 آبان 1393 21:30

ماهم می خواهیم نفس بکشیم

اصفهان

منتشرشده در نامه های دریافتی

گروه اخبار /

تعطیلی مدارس تهران به علت آلودگی هوا

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از تعطیلی تمام مدارس شهر تهران در تمام پایه‌های تحصیلی در روزهای یکشنبه و دوشنبه خبر داد.

اسفندیار چهاربند اظهار داشت: تمام مدارس شهر تهران در تمام پایه‌های تحصیلی فردا یکشنبه 29 آذر و دوشنبه 30 آذر به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.

انتهای پیام/

خبرگزاری تسنیم


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

ارائه راه کار برای حل خشونت در مدارس   با دیدن درگیری های متعدد بین معلمان و دانش آـموزان و اولیاء آنها آن هم به صورت سریالی در این سال ها ،تدوین قوانینی به صورت جزیی و دقیق در مورد نحوه ی رفتار معلم و دانش آموزان و همچنین اولیا دانش آموزان در محیط مدارس ضروری به نظر می رسد .
شاید تصور شود که این قوانین وجود دارد اما اجرا نمی شود یا معلم و دانش آموز از آن اطلاعی ندارند اما این گونه نیست .
تمام قوانین در مورد نحوه ی رفتار دانش آموز در کلاس ،حدود اختیارات معلم و معاون مدرسه و مدیر برای برخورد با دانش آموز همچنین قوانین مربوط به اختیارات دانش آموز و حقوق او در مدارس و کلاس به صورت بسیار کلی بیان شده است .
برای روشن تر شدن مشکل ، چند مثال ملموس که برای بیشتر دانش آموزان و معلمان در کلاس به وجود می آید می آورم :
 
* معلم وارد کلاس می شود . پس از حضور و غیاب و احوال پرسی بر اساس وظیفه ای که  آموزش وپرورش بر عهد ه ی او گذاشته باید شروع به  تدریس کند و طبق بودجه بندی سالانه در هر جلسه مقدار مشخصی را تدریس کند و مثلا تا پایان دی ماه باید نیمی از کتاب را به پایان برساند .
 حال در هنگام شروع تدریس دو دانش آموز به هر علتی تمایلی به حفظ نظم کلاس ندارند و مرتب در امر تدریس اخلال ایجاد می کنند . در این مورد معلم می تواند تدریس را متوقف کند و از دانش آموز به صورت دوستانه بخواهد که علت بی نظمی یا بی رغبتی شان به درس را بگویند .
مسلم است در این صورت حداقل آن جلسه دیگر  نمی توان تدریس کرد و معلم خوب و مهربان باید مشکل دانش آموز را بشنود ، با او « هم ذات پنداری کند » و تدریس را به جلسه ی بعد موکول کند . تصور کنید اگر معلمی بخواهد این روش را برای دانش آموزان به کار ببرد از طرف مدرسه محکوم است چرا که کتاب را به پایان نبرده است !
 
راه حل دوم این است که دانش آموزان ناهنجار در کلاس را به مشاور مدرسه ارجاع دهد که متاسفانه در مدارس مشاوری وجود ندارد ؛ اینکه می گویم وجود ندارد منظورم بیشتر مدارس است ممکن است در سی درصد مدارس مشاور واقعی و کارکشته وجود داشته باشد .
 
راه حل سوم خواستن ولی دانش آموز است به مدرسه که در این مثال ولی  این دانش آموز اهمیت چندانی به دانش آموز نمی دهد و مدرسه هم بر طبق قانون ناچار است این دانش آموز را به مدرسه راه دهد .
 
اما در این مسئله ی فرضی که طرح کردم ؛ اگر معلمی بخواهد از اختیار قانونی خود در اداره ی کلاس استفاده کند و دانش آموز را از کلاس اخراج کند و به دفتر مدرسه بفرستد در صورتی که دانش آموز حرف معلم را نپذیرد و از کلاس بیرون نرود ، معلم چه اختیاری دارد ، یعنی می تواند تا کجا برای بیرون کردن دانش آموز از کلاس پیش برود ؟
آیا می تواند از اجبار و برخورد فیزیکی برای فرستادن دانش آموز به بیرون کلاس استفاده کند ؟
حاشا و کلا ؛ شاید شما هم دیده باشید معلمانی که به خاطر خودداری دانش آموز از بیرون رفتن از کلاس خود به عنوان اعتراض از کلاس بیرون آمده و در دفتر مدرسه تحصن کرد ه اند ؛ بنده که چند بار شاهد بوده ام .
در اینجا شما تمام قوانین آموزش و پرورش را بگردید ...
اگر توانستید برای این مسئله یعنی خودداری دانش آموز ازبیرون رفتن از کلاس در صورت در خواست معلم از او قانونی صریح پیدا کنید ، بنده جایزه ای در خور توجه تقدیم یابنده می کنم !
در این یک مورد که به عنوان مثال ذکر شد به تعداد معلمان راه حل وجود دارد  ؛ یکی می گوید معلم باید با محبت و رفاقت و درک کردن دانش آموز ، او را به مدرسه علاقه مند کند و اخراج دانش آموز از کلاس کار بسیار اشتباهی است .
یکی  می گوید یک یا دو دانش آموز که به هیچ عنوان اصلاح نمی شوند و اجازه نمی دهند معلم تدریس اش از انجام دهد ، باید به مشاور مدرسه ارجاع شوند ؛ یکی دیگر می گوید در مدارسی که بیشتر دانش آموزان آن را کسانی تشکیل می دهند که از همه جا رانده شده اند و به این مدرسه آمده اند باید معلمان بی خیال تدریس درست و حسابی کتاب شوند و چیزی در حد کج دار و مریز تدریس کنند و با دانش امزوان بسازند و انواع قانون شکنی های آنها را تحمل کنند .
 
دوستان عزیز !
باور کنید بنده هم در مقام شعار می توانم بگویم مدرسه که جای این جور بگیر و ببندها نیست .مدرسه که دادگاه نیست یا مدرسه که زندان گوانتانامو نیست .
دانش آموزان هم که مجرمان خطرناکی نیستند که شما این طور مسئله را بیان کرده اید ؛ اما متاسفانه حقیقتی تلخ وجود دارد که در همین محیط که باید دوستانه و بر اساس محبت و مهربانی و رفاقت بین معلم و دانش آموز اداره شود هر گونه برخورد معلم با دانش آموز بار حقوقی و کیفری دارد .
اگر معلمی به دانش آموز توهین کلامی یا برخورد فیزیکی کند از نظر قانون گفته نمی شود دوستی با دوستش درگیر شد ، صلوات بفرستید یا اگر دانش آموزی معلمی را مورد ضرب و جرح قرار داد ، باز هم قانون او را مجرم می شناسد و نمی گوید در خانواده ای برخوردی اتفاق افتاده به ما مربوط نیست .
 فکر  می کنم زمان آن رسیده باشد که برای تمام مواردی که در مدارس اتفاق می افتد حتی اگر شده به صورت فرضی ، قوانینی شفاف و دقیق حتی دقیق تر از قونین راهنمایی و رانندگی باید تدوین شود و در ابتدای سال به اطلاع دانش آموز، ولی دانش آموز و معلم رسانده شود .
اگر نگاهی به تعهد نامه ای که دانش آموز و  ولی او در ابتدای سال امضا می کنند بیاندازید به کلی گویی این تعهدات پی می برید.
در این تعهد نامه آمده است :
 
- دانش آموز باید لباس فرم مدرسه را بپوشد ( این قانون واضح است الحمدالله)
- دانش آموز باید نظم و انضباط را در مدرسه رعایت کند ( باور کنید کلی تر از این قانون نداریم چون از نظر یک معلم یک خنده در کلاس یعنی بی نظمی  و از نظر دانش آموز راه رفتن در نود دقیقه زمان کلاس ربطی به بی نظمی ندارد)
- دانش آموز باید به معلم و کارکنان مدرسه احترام بگذارد (آخر کلی گویی یک دانش آموز همین که معلم را کتک نزند یعنی حد اعلای احترام را رعایت کرده و یک معلم انتظار دارد دانش آموزان هنگام ورودش از جای خود برخیزند و سلام کنند و صبح بخیر بگویند ، آن گاه با اجازه او سر جای خود بنشینند)...
 
امیدوارم  همکاران عزیز و اولیاء دانش  آموزان و خود دانش آموزان در این زمینه  همکاری کنند و - در عین اینکه معتقد هستیم که مدارس با یک زندان یا محیط امنیتی یا پادگان فرق دارند و بیشتر معلمان و دانش آموزان بر اساس مهر و محبت با هم رفتار می کنند- با ذکر قوانین جزیی و دقیق آموزش و پرورش را در تدوین این قوانین یاری کنند .
اول ؛ قوانینی بسیار دقیقی در مورد حدود اختیارات  معلم و دانش آموز در کلاس
دوم ؛ قوانین دقیق و جزیی در مورد چگونگی رفتار اولیاء دانش آموز در مدرسه و برخورد آنها با مدیر و معاون و معلمان و دیگر دانش آموزان (دیده شده ولی دانش آموز راسا اقدام به تنبیه دانش آموزی آن هم در محیط مدرسه کرده چون فرزندش در خانه گفته که فلان دانش آموز در مدرسه مرا کتک زده و مدیر هم با او کاری نداشته ، همین مسئله بعضا باعث بازداشت یا حتی صدور رای علیه ولی خاطی شده)
سوم ؛ قوانینی درمورد حدود اختیارات دانش آموزان در رفتار با همدیگر ؛ بنده خود بارها شاهد بوده ام در کلاس که دانش آموزی به دانش آموز دیگر فحاشی کرده به گونه ای که اگر دانش آموز  استشهادی جمع کند و از دانش آموز شکایت کند ، این فحاشی در قانون از مصادیق مجرمانه است در صورتی که دانش آموز فحاش عنوان می  کند ما همیشه به هم از این فحش ها می دهیم نمی دانستم چنین مجازاتی دارد !
و خدا نکند روزگاری مدارس ما هم مانند مدارس بلاد کفر نیازی به پلیس یا نگهبان کارکشته در فنون رزمی و بسیار ورزیده برای برخورد با دانش آموزان خاطی و یا حتی معلمان داشته باشند !
البته شاید هم ضرورت داشته باشد استخدام یک پلیس برای مدارس وقتی که تعارف و کلی گویی مسئولان آموزش وپرورش باعث شده که معلمی در مدرسه درکلاس درس به قتل برسد و دانش آموزی در پانزده سالگی قاتل شود و یا معلمی بر اثر فشار های عصبی و عدم کنترل بر اعصاب و روان خود دانش آموزان را مورد ضرب وشتم قرار دهد .

آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در دانش آموز

گروه اخبار /

فهیمه فعالی آموزگار پژوهنده کشور

فهيمه فعالي آموزگار ناحيه 4 تبريز عنوان معلم پژوهنده برتر کشور در سال 94 را به خود اختصاص داد.‏

وي با ارائه طرح « راه کارهايي براي پيشرفت دانش‌آموزان کم‌بينا در ماده درسي فارسي (مهارت‌هاي خوانداري ـ نوشتاري) پايه اول ابتدايي » اين عنوان ارزنده را کسب کرد.

فهيمه فعالي درباره طرح خود، گفت: پژوهش من، درباره يكي از دانش‌آموزان پايه اول ابتدايي است که تا پنج سالگي بينايي خود را به طور کامل به دست نياورد و مادرش از اعتماد به نفس ضعيفي برخوردار بود.

وي افزود: هدف اين طرح رسيدن به شيوه‌اي جديد در يادگيري (مهارت‌هاي خوانداري و نوشتاري) و بهبود عملکرد اين دانش‌آموز بين دانش‌آموزان عادي بود.

فعالي با اشاره به اين‌كه براي رسيدن به هدف خود از راهکارها و تجربيات بسياري استفاده كرده است، گفت: کاربرد روش چند حسي فرنالد براي مهارت نوشتاري، قصه‌سازي براي مهارت خوانداري، رفتار درماني و مشاوره با والدين دانش‌آموز از جمله اين راهكارها بود که نتايج حاصل از آن با توجه به مشاهدات و تحقيقات انجام شده حاکي از پيشرفت بسيار اين دانش‌آموز نسبت به قبل است.‏

بنا به اين گزارش فهيمه فعالي كه دانشجوي کارشناسي ارشد روان شناسي تربيتي دانشگاه پيام نور تبريز است در دبستان دخترانه نشاط و ايمان ناحيه 4 آموزش و پرورش تبريز انجام وظيفه مي‌كند.‏

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

منتشرشده در پژوهش

گروه اخبار /

ابهام در پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازتشسته

تنها یک هفته پس از انتشار خبر‌هایی مبنی بر پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان قبل از پایان سال ۹۴، وزیر آموزش و پرورش این موضوع را به سال ‌۹۵ موکول کرد.

علي‌اصغر فاني كه در جمع فرهنگيان شهرستان فلاورجان استان اصفهان سخنراني مي‌كرد با تأييد مشكلات فرهنگيان بازنشسته و اشاره به پيگيري‌هاي اخير در كميسيون اجتماعي دولت، پيش‌بيني كرد اين مشكل با تصويب بودجه سال‌ 95 و برنامه ششم توسعه رفع شود و گفت: «‌بازنشستگان فرهنگي سنوات قبل نيز از نظر دريافت حقوق وپاداش پايان خدمت با مشكلات بسياري مواجه بودند كه در اين خصوص با پيگيري‌هاي اخير در كميسيون اجتماعي دولت پيش‌بيني شده است كه اين مشكل در بودجه سال95 و برنامه ششم توسعه ترميم شود.»

به گزارش ايلنا، وي يادآوري كرد رفع مشكل پاداش بازنشستگان نيز نيازمند يك‌هزار و 50 ميليارد تومان اعتبار است. وعده وزير آموزش و پرورش براي حل مشكلات فرهنگيان و پرداخت پاداش بازنشستگي در سال 95 در حالي است كه هفته گذشته، يكي از مسئولان سازمان مديريت وعده « تا پايان سال » و معاون توسعه وزير آموزش و پرورش وعده «2 هفته ديگر» را براي حل اين مشكل داده بودند.

 

  • مشكل قديمي

تأخير در پرداخت پاداش پايان‌خدمت معلمان بازنشسته هم البته موضوع جديدي نيست؛ بيش از 25هزار فرهنگي بازنشسته حدود يك سال و نيم است چشم انتظار دريافت معوقات‌شان هستند. مسئولان آموزش و پرورش گاهي نبود اعتبار را بهانه كرده‌اند و گاهي نيز وعده پرداخت داده اند؛ وعده‌هايي كه معمولا محقق نشده است. شخص وزير آموزش و پرورش پيش از اين و در 28 آبان‌ماه اعلام كرده بود مطالبات معلمان بازنشسته به‌زودي پرداخت مي‌شود. بدقولي در پرداخت اين مطالبات و بدهي‌ها باعث شده كه بسياري از نمايندگان مجلس در اين زمينه به وي تذكر بدهند و حتي بعد از كسب رأي اعتماد او در استيضاح، يك‌بار ديگر زمزمه‌هاي استيضاح مجددش به گوش برسد. همه اينها در حالي است كه مسئولان آموزش و پرورش گاهي هم به كلي آب پاكي را روي دست معلمان ريخته و پرداخت اين بدهي‌ها را مشروط به تأمين اعتبار دانسته‌اند.

محمد فاضل، مديركل دفتر وزارتي آموزش و پرورش و اسفنديار چهاربند مديركل آموزش و پرورش شهر تهران پيش از اين در اظهارات جداگانه‌اي اعلام كرده بودند تا زماني كه براي اين موضوع تأمين اعتبار نشود، اتفاقي نخواهد‌ افتاد.

 

  • صداي معلمان

فرهنگيان بازنشسته از سال 93نسبت به پرداخت نشدن پاداش پايان خدمت خود معترض هستند. آنها مي‌گويند تنها بخشي از پاداش پايان خدمت خود را دريافت كرده‌اند و مسئولان هم از تعيين زمان براي پرداخت باقيمانده مطالبات خودداري مي‌كنند. برخي فرهنگيان بازنشسته مي‌گويند حدود 20تا 30درصد از پاداش پايان خدمت خود را دريافت كرده‌‌اند، البته اين درصد بستگي به منطقه محل خدمت و بين آقايان و خانم‌ها متفاوت است.

يكي از فرهنگيان با بيان اينكه بخشي از پاداش پايان خدمت خود را اسفند 93دريافت كردم، مي‌گويد:«چه تفاوتي بين ما با كاركنان ساير دستگاه‌هاي دولتي وجود دارد كه آنها بلافاصله پس از بازنشستگي پاداش پايان خدمت خود را دريافت مي‌كنند اما ما بايد سال‌ها انتظار بكشيم؟»

روزنامه همشهری


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

منتشرشده در بازنشستگان

گروه اخبار /

تراکم کلاس ها و کیفیت بخشی در آموزش

کلاس درس آن قدر شلوغ و پرتراکم بود که صدا به صدا نمی‌رسید. معلم به‌سختی می‌تواند ورودش را اعلام کند تا شاید دانش‌آموزان ساکت شوند و بتواند تدریس کند. این گلایه‌ای است که بیشتر معلم‌ها از کلاس‌های پرتراکم دارند؛ کلاس‌هایی که فرصت آموزش را هم از دانش‌آموزان و هم از معلم‌ها می‌گیرد.
طبق بخشنامه ساماندهی نیروی انسانی، تراکم دانش‌آموزان در نقاط شهری و در سه‌ساله نخست دوره ابتدایی، حداکثر 32 نفر و در سه‌ساله دوم حداکثر 35 نفر است. همچنین در دوره متوسطه اول و دوم تراکم دانش‌آموزان در کلاس درس حداکثر 36 نفر است.
جعفر ابراهیمی در مورد تراکم بالای کلاس‌های درس می‌گوید: «وضعیت شلوغ کلاس‌ها باعث می‌شود معلم نتواند راحت تدریس کند و تمام وقت باید مثل مبصر کلاس را اداره کند و زمان کافی برای تدریس درس ندارد.»
او با بیان اینکه اداره کلاس‌های پـرجمعیت در مقطع دبـیرستان سخت‌تر است، می‌افزاید: «واقعا کنترل دانش‌آموزانی در سن دبیرستان سخت‌تر از دبستان است و این مشکل زمانی چند برابر می‌شود که کلاس درس پرجمعیت در مناطق آسیب‌پذیر باشد که بیشتر دانش‌آموزان‌شان از خانواده‌های آسیب‌پذیر جامعه هستند.»
ابراهیمی با اشاره به اینکه فضای درسی در مدارس جذاب نیست، عنوان می‌کند: «مدرسه باید دارای فضای آموزشی‌ای باشد که دانش‌آموزان در آن احساس خوبی داشته باشند نه اینکه آن قدر شلوغ و قدیمی باشد که دانش‌آموزان انتظار این را بکشند که زودتر زنگ بخورد و از مدرسه بیرون بروند.»
او بر این باور است که در جامعه که هر لحظه ممکن است دانش‌آموزان به سمت آسیب‌های اجتماعی کشیده شوند، فضای آموزشی باید آن قدر خوب باشد که بتوان امیدوار بود دانش‌آموزان را از آسیب‌هایی مانند اعتیاد و... دور می‌کند؛ اما متاسفانه این فضای مناسب در بیشتر مدارس کشور مهیا نیست.»
ابراهیمی می‌گوید: «کلاس‌های پرتراکم مقطع ابتدایی باعث می‌شود دقت معلم به دانش‌آموزانش کمتر شود و آن‌طور که باید و شاید نتواند برای دانش‌آموزانش وقت بگذارند و همین موضوع بر کیفیت کار تاثیرگذار است، چراکه با اجرای ارزشیابی توصیفی نیاز است معلم در طول سال دانش‌آموزان را رصد کند و موفقیت این روش ارزشیابی در گرو تعداد اندک دانش‌آموز در کلاس درس است.»
او با بیان اینکه جمعیت کم دانش‌آموزان می‌تواند سطح یادگیری دانش‌آموزان را بالا ببرد، می‌افزاید: «طبق تحقیقاتی که در سال‌های اخیر صورت گرفته است، کلاس‌های کم‌جمعیت برای دانش‌آموزانی که از نظر فراگیری دروس در سطح پایین‌‌تری قرار دارند، مناسب است. همچنین دانش‌آموزانی که در سال اول ابتدایی در کلاس کم‌جمعیت حضور دارند در پایه‌های بالاتر اگر در کلاس‌های عادی و پرجمعیت قرار بگیرند، ‌نسبت به سایرین موفقیت بیشتری کسب می‌کنند.»
ابراهیمی با اشاره به اینکه تراکم جمعیت تنها در مدارس دولتی دیده می‌شود، می‌گوید: «این موضوع در مدارس غیرانتفاعی دیده نمی‌شود بلکه مدارس دولتی هستند که در یک فضای کوچک، کلاس درس 40 نفره دائر می‌کنند. البته مساله تراکم کلاس‌های درس از جایی شروع شد که آموزش و پرورش اصرار به یک‌نوبته شدن مدارس داشت و از طرفی، اجرایی شدن نظام 3-3-6 مشکلات زیادی از جمله تراکم دانش‌آموزان را پدید آورده است.»

روزنامه فرهیختگان


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

تشکرو قدردانی گروه سخن معلم از مسئولان و دست اندرکاران برگزاری مجمع عمومی سازمان معلمان ایران

مجمع عمومی سازمان معلمان ایران پس از یک وقفه 10 ساله روز سه شنبه 24 / 9 / 94 در باشگاه فرهنگیان تهران برگزار شد . ( این جا )

لازم دانستیم به مصداق حدیث شریف « من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر اللَّه عزّ و جلّ » از مسئولان  و هماهنگ کنندگان این نشست تقدیر و تشکر به عمل آوریم :

1- معاونت محترم سیاسی وزارت کشور و ناظر محترم وزارت کشور ؛ جناب آقای مفتح

2- رئیس محترم مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش ؛ جناب آقای دکتر محسن موحد

3- مشاور محترم وزیر در امور تشکل ها ؛ جناب آقای عادل عبدی

4- مشاور محترم اجرایی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ؛ جناب آقای مجاوری

5- مسئول محترم باشگاه فرهنگیان تهران ، جناب آقای حقانی

6- رئیس محترم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا

و اعضای محترم سازمان معلمان ایران

در تاریخ 17 / 9 / 94 ؛ « مدیر  گروه سخن معلم و مسئول سابق تشکیلات و برنامه ریزی سازمان معلمان ایران » در نامه ای به معاونت سیاسی وزارت کشور خواهان اعزام ناظر وزارت کشور برای حضور در مجمع عمومی این تشکل و برگزاری آن گردیده بود .

پایان پیام /

 

مجمع عمومی سازمان معلمان ایران


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem

دوشنبه, 18 آبان 1393 21:30

تقدیر و تشکر از سایت سخن معلم

لرستان / تقدیر و تشکر از سایت سخن معلم

منتشرشده در نامه های دریافتی

نظرسنجی

اجرای رتبه بندی پس از دو سال چه تاثیری در کیفیت آموزش داشته است ؟

عالی - 6.3%
خوب - 6.5%
تاثیر چندانی نداشته است - 29%
رتبه بندی فقط به ایجاد نارضایتی بیشتر معلمان و تبعیض درون سازمانی انجامیده است - 58.2%

مجموع آرا: 414

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور