جلایی پور گفت که انتشار این مدارک در راستای اعتقاد و التزام به اصل پاسخگویی و شفافیت است/ آدمی که ریگی در کفش خود ندارد سرش را بالا می گیرد و با سند و مدرک حرف خودش را اثبات می کند/ حالا این برخورد درست را مقایسه کنید با شیوه برخورد « علی الهیار ترکمن » معاون پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش . ایشان ادعای داشتن مدرک فوق لیسانس از پاریس و دکتری از دانشگاه آلبرتای کانادا را در رزومه اش مطرح کرده بود/ وقتی « صدای معلم » با سند و مدرک نشان داد ( این جا ) که ادعای داشتن مدرک دکتری آلبرتا و فوق لیسانس پاریس دروغ است. دچار تناقض گویی شد. اول دعوت کرد هرکس می خواهد مدارک مرا ببیند به دفتر من بیاید تا نشان بدهم . انگار می خواهد از لوح کوروش پرده برداری کند/ از 19 آذر تا حالا او با تعدادی از فعالان صنفی و سیاسی و مدیران رده های مختلف در دفترش و درجاهای دیگر ملاقات کرده ، چرا مدارکش را به آنها نشان نداده است؟ اصلا چرا مدارک را ضمیمه پاسخ خود در سایت وزارتخانه نکرد/ چرا مدرک دکتری و فوق لیسانس خود را به هوادارنش که بااکانت واقعی و جعلی در تلگرام مشغول جانفشانی هستند نشان نمی دهد تا بگویند ما دیدیم/ عده ای در حمایت از ترکمن می گویند: " آقای ترکمن کار خلافی نکرده . ادعا کرده که دکتری و فوق لیسانس از آلبرتا و پاریس دارد اما در حکم کارگزینی اش فوق لیسانس روانشناسی رودهن اعمال شده است. تخلفی صورت نگرفته است. دروغگویی هم جرم نیست. چرا این قدر صدای معلم موضوع را کش می دهد."/ آنها به جای محکوم کردن دروغگو و برای تعظیم در برابر صاحبان قدرت از اینکه صدای معلم نمی گذارد که قبح دروغگویی بریزد ناراحتند
گروه استان ها و شهرستان ها/
مصوبه اخیر وزارت آموزش و پرورش در مورد ممنوعیت برگزاري هر نوع آزمون از جمله تيزهوشان ، نمونه دولتي و ساير مدارس خاص و یا انحلال مدارس سمپاد واکنش های متفاوتی را برانگیخته است .
« حسین شاملی یام» از شهرستان مرند در این مورد مطلبی ارسال کرده است .
« صدای معلم » از همگان به ویژه فرهنگیان دعوت می کند تا دیدگاه های خود را در این باره برای ما ارسال کنند .
خانم میرهادی خود را « ماهیِ آبِ تعلیم و تربیت » توصیف می کردند و توصیه شان به همۀ جوانان این بود که بکوشند تا در کنکاش در درون وجود خود دریابند که « ماهی کدام آب اند » تا در آن آب نیرو و شایستگی های خود را به کار گیرند/ اندیشه و قصد ایشان در بنیان نهادن این نهاد فرهنگی- آموزشی، زدن پلی فرهنگی برفراز سنت و تجدد، و ایجاد نگاه و نگرشی نو از بام فرهنگ ایران به گسترۀ فرهنگ جهانی بوده است. مهم تر از همۀ اینها، کوشش و تلاش این معلم اخلاق القای حس هویت شناسی فرهنگی در ذهنیت کودکان و نوجوانان برای ساختن آینده و زندگی فردا در جامعه ای بود که در آن می زیند
گروه استان ها و شهرستان ها/
انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان به منظور تعیین دو عضو هیات امنا و یک بازرس فردا به پایان رسیده و 28 / 11/ 96 نتایج مرحله اول اعلام می شود .
« علیرضاشیوایی اسکویی » از فرهنگیان آذربایجان شرقی مطلبی را برای صدای معلم ارسال کرده است .
« صدای معلم » رسانه ای برای شنیدن صداهای مختلف است و محتوای آن ها لزوما مورد تایید این رسانه نیست
گروه رسانه/
در پی درج مطلبی با عنوان :
" پرسش های صدای معلم از معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش "
آقای الهیار ترکمن ! لطفا بفرمایید برای این قراردادی که در مورد " بیمه آتش سوزی و زلزله "معلمان با " بیمه معلم " منعقد ساخته اید اصولا مناقصه ای برگزار شده است ؟ ( این جا ) ؛ وزارت آموزش و پرورش جوابیه ای برای صدای معلم ارسال کرده است .
ضمن تشکر و قدردانی از مسئولان به جهت پاسخ گویی ؛ عین جوابیه یه شرح زیر است
در عقل گویم این سخن کی این زمین بستان شود
گل ها بروید از زمین پروانگان پران شود
خشکی نماند در زمین هر جا نظر بینی که آب
جایی که آب آبادی است دنیا به کل یک جان شود
چشمان عاشق را ببین در توده ای ابر مانده است
برقی اگر رخشان شود آب از دو چشم ریزان شود
شادی گزین بینی زمین با عقل هم بستر شود
طفلان همچون دانه را بین تربیت خندان شود
گر ابرها ریزد زمین دنیا به کل ویران شود
این کار خالق را ببین در آسمان جولان شود
ای پاکباز عشق من این عشق را دریا ببین
ترسی به دل راهی مده دل محرم طوفان شود
با نوح گشتی همسفر دیگر مترس از بیش و کم
کشتی به جایی می رود از آسمان فرمان شود
والی سکوتی کن مگو آن آشنای مست و مست
با دیدنت کل وجود حیران و صد چندان شود
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید