بررسی عملکردم در این سال ها نشان می دهد که چگونه در کمتر از دو سال آموزشگاه از هر لحاظ رو به پیشرفت گذاشت/ این آموزشگاه هم اکنون از لحاظ تجهیزات، وسایل آموزشی، عمرانی، شکل و ظاهر ساختمان و ... به هیچ وجه قابل مقایسه با سه سال گذشته نیست و با بررسی عملکرد مالی آموزشگاه به خوبی نشان دهنده ی میزان رضایت اولیا و موفقیت بنده در جلب مشارکت مالی اولیا و خیرین بوده است/ در سال تحصیلی 94-93 با قرار گرفتن آموزشگاه در طرح تعالی مدیریت مدرسه توانستیم (رتبه ی 6 برتر استانی) را کسب کنیم/ در طی سه سال گذشته ، اداره ی زرین شهر تنها نزدیک به سه میلیون تومان به عنوان سرانه ی آموزشی و پرورشی و ... به این مدرسه پرداخت کرده است و غیر از دو بسته کاغذ و چهار عدد صندلی و دو عدد میز معلم که به جای تحویل دو خاور اسقاطی به اداره صورت گرفته است هیچ کمک دیگری به مدرسه نشده است/ در این نامه اشاره به نظر شورای معاونین و نظر مدیر مدیریت اداره شد که خود جای سوال هست که با توجه به چه دلایل و مستنداتی چنین تصمیمی گرفته اند/ بارها درخواست جواب نامه ام را داشته ام تا کنون هیچ جوابی دریافت ننمودم/ در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام/ مجدداً به اطلاع می رساند هیچ گزارشی که بیان کننده حتی نقطه ضعف کوچکی از دبستان هشت بهشت (1) باشد موجود نمی باشد/ بعد از گذشت یک سال من تا کنون هیچ شکایت و گزارشی از مدیر مدرسه گلشن ندیده ام و به اطلاع من نرسیده است/ در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام، چون فرصت این کار را به من نداده بودند/ بنده سه سال به صورت شبانه روزی برای این آموزشگاه زحمت کشیدم ولی هنگامی که به اداره کل مراجعه کردم و خواستم از خود دفاع کنم به من گفتند که فقط پنج دقیقه فرصت داری حرفهایت را بزنی
داستان اصلی معلمان این است که هنوز نتوانستیم آموزش و پرورش را برای جامعه به عنوان یک مساله مطرح نماییم.امروز مساله ی آموزش و پرورش مساله اصلی جامعه نیست/ مساله آموزش و پرورش به عنوان مطالبه ی ملی مطرح نشده و مانند نظام تحول، بیان و نگاه ملی نداشته است/ باید مساله آموزش و پرورش مساله ی اصلی نظام و معلم محور اصلی تعلیم و تربیت مطرح شود و این نگاه و نگرش فارغ از شعار و شعار زدگی باشد باید به این سمت برویم که خوشبختانه شروع شده و نسبت به گذشته این فضا ایجاد شده ولی کافی نیست / اگر نگاهی به معیشت معلمان داشته باشیم و معلمان را با دیگر اقشار مقایسه کنیم ؛ انصافا حق با معلمان است/ چرا به رفاه معلمان توجه کلی نداشتیم؟ بیمه فرهنگیان داریم که خودتان داستان را می دانید؟ بی اثر و غیرکار آمد/ متاسفانه دولتی ها به این بهانه که تعداد معلمان زیاد هستند از ارایه امکانات و رفاهیات به معلمان دریغ ورزیده و پاسخ گو نیستند. معلمان زیادند ولی زیادی نیستند / گره کور اینجاست که معلمان مساله اصلی در آموزش و پرورش و آموزش و پرورش مساله ی اصلی نظام نشده است! در برنامه ششم توسعه چقدر به مساله آموزش و پرورش و مساله ی معلمان پرداخته شده است؟ شما پاسخ یدهید/ امیدوارم دولت تدبیر و امید تداوم داشته باشد و بیاید آموزش و پرورش را به صورت جدی تر نگاه کند/ من اگر جایگاهی در دولت داشته باشم توصیه ام قطعا آموزش و پرورش است/ ساختاری که طراحی کردیم کمتر قابلیت تغییر دارد. این ساختار تمایل به حفظ وضع موجود و محافظه کاری دارد/ هنوز در مدارس آب را می خرند و آب خوردن ندارند/ اصلی ترین وظیفه ام تقویت راهبردها و تقویت روح همدلی ،همکاری ، مشورت و همفکری در میان کارکنان و مدیران است/ مشکل از ماست ؛ چون که ما تعاملی با رسانه ها نداریم و دچار ترس از رسانه هستیم/ ارتباط با رسانه آگاهی می خواهد/ ما سعی می کنیم کمتر با رسانه ها سرو کار داشته باشیم. رسانه ها می توانند کمک و حمایت گر مسایل آموزش و پرورش باشند/ از صدای معلم هم به خاطر نقد مسوولانه و منصفانه سپاسگزارم/ معلمان یک فرصت برای نظام و ارزش های نظام می باشند
گروه اخبار/ اخیرا تعداد قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه پیان نور به روند افزایش شهریه اعتراض کرده اند . این اعتراضات در « صدای معلم » نیز منعکس گردید . ( این جا ) و ( این جا )
« مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور » به این اعتراضات پاسخ داده است .