صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

پی گیری رتبه شغلی سال 95

کردستان

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

رییس بازرسی وزارتخانه

مازندران

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

کارت خرید

آذربایجان غربی

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

سوال

تهران

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

ابراز تاسف

اصفهان

منتشرشده در نامه های دریافتی

بررسی عملکردم در این سال ها نشان می دهد که چگونه در کمتر از دو سال آموزشگاه از هر لحاظ رو به پیشرفت گذاشت/ این آموزشگاه هم اکنون از لحاظ تجهیزات، وسایل آموزشی، عمرانی، شکل و ظاهر ساختمان و ... به هیچ وجه قابل مقایسه با سه سال گذشته نیست و با بررسی عملکرد مالی آموزشگاه به خوبی نشان دهنده ی میزان رضایت اولیا و موفقیت بنده در جلب مشارکت مالی اولیا و خیرین بوده است/ در سال تحصیلی 94-93  با قرار گرفتن آموزشگاه در طرح تعالی مدیریت مدرسه توانستیم (رتبه ی 6 برتر استانی) را کسب کنیم/ در طی سه سال گذشته ، اداره ی زرین شهر تنها نزدیک به سه میلیون تومان به عنوان سرانه ی آموزشی و پرورشی و ... به این مدرسه پرداخت کرده است و غیر از دو بسته کاغذ و چهار عدد صندلی و دو عدد میز معلم که به جای تحویل دو خاور اسقاطی به اداره صورت گرفته است هیچ کمک دیگری به مدرسه نشده است/ در این نامه اشاره به نظر شورای معاونین و نظر مدیر مدیریت اداره شد که خود جای سوال هست که با توجه به چه دلایل و مستنداتی چنین تصمیمی گرفته اند/ بارها درخواست جواب نامه ام را داشته ام تا کنون هیچ جوابی دریافت ننمودم/ در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام/ مجدداً به اطلاع می رساند هیچ گزارشی که بیان کننده حتی نقطه ضعف کوچکی از دبستان هشت بهشت (1) باشد موجود نمی باشد/ بعد از گذشت یک سال من تا کنون هیچ شکایت و گزارشی از مدیر مدرسه گلشن ندیده ام و به اطلاع من نرسیده است/ در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام، چون فرصت این کار را به من نداده بودند/ بنده سه سال به صورت شبانه روزی برای این آموزشگاه زحمت کشیدم ولی هنگامی که به اداره کل مراجعه کردم و خواستم از خود دفاع کنم به من گفتند که فقط پنج دقیقه فرصت داری حرفهایت را بزنی

منتشرشده در یادداشت

داستان اصلی معلمان این است که هنوز نتوانستیم آموزش و پرورش را برای جامعه به عنوان یک مساله مطرح نماییم.امروز مساله ی آموزش و پرورش مساله اصلی جامعه نیست/ مساله آموزش و پرورش به عنوان مطالبه ی ملی مطرح نشده و مانند نظام تحول، بیان و نگاه ملی نداشته است/ باید مساله آموزش و پرورش مساله ی اصلی نظام و معلم محور اصلی تعلیم و تربیت مطرح شود و این نگاه و نگرش فارغ از شعار و شعار زدگی باشد باید به این سمت برویم که خوشبختانه  شروع شده و نسبت به گذشته این فضا ایجاد شده ولی کافی نیست / اگر نگاهی به معیشت معلمان داشته باشیم و معلمان را با دیگر اقشار مقایسه کنیم ؛ انصافا حق با معلمان است/ چرا به رفاه معلمان توجه کلی نداشتیم؟ بیمه فرهنگیان داریم که خودتان داستان را می دانید؟ بی اثر و غیرکار آمد/ متاسفانه دولتی ها به این بهانه که تعداد معلمان زیاد هستند از ارایه امکانات و رفاهیات به معلمان دریغ ورزیده و پاسخ گو نیستند. معلمان زیادند ولی زیادی نیستند / گره کور اینجاست که معلمان مساله اصلی در آموزش و پرورش و آموزش و پرورش مساله ی اصلی نظام نشده است! در برنامه ششم توسعه چقدر به مساله آموزش و پرورش و مساله ی معلمان پرداخته شده است؟ شما پاسخ یدهید/ امیدوارم دولت تدبیر و امید تداوم داشته باشد و بیاید آموزش و پرورش را به صورت جدی تر نگاه کند/ من اگر جایگاهی در دولت داشته باشم توصیه ام قطعا آموزش و پرورش است/ ساختاری که طراحی کردیم کمتر قابلیت تغییر دارد. این ساختار تمایل به حفظ وضع موجود و محافظه کاری دارد/ هنوز در مدارس آب را می خرند و آب خوردن ندارند/ اصلی ترین وظیفه ام تقویت راهبردها و تقویت روح همدلی ،همکاری ، مشورت و همفکری در میان کارکنان و مدیران است/ مشکل از ماست ؛ چون که ما تعاملی با رسانه ها نداریم و دچار ترس از رسانه هستیم/ ارتباط با رسانه آگاهی می خواهد/ ما سعی می کنیم کمتر با رسانه ها سرو کار داشته باشیم. رسانه ها می توانند کمک و حمایت گر مسایل آموزش و پرورش باشند/ از صدای معلم هم به خاطر نقد مسوولانه و منصفانه سپاسگزارم/ معلمان یک فرصت برای نظام و ارزش های نظام می باشند

منتشرشده در گفت و شنود
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

بازنشستگان فرهنگي جانباز

تهران

منتشرشده در نامه های دریافتی

گروه اخبار/ اخیرا تعداد قابل توجهی از دانشجویان دانشگاه پیان نور به روند افزایش شهریه اعتراض کرده اند . این اعتراضات در « صدای معلم  » نیز منعکس گردید . ( این جا ) و ( این جا )

 « مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور » به این اعتراضات پاسخ داده است .

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور