ارسال نامه
نامههای دریافتی
معرفی کتاب
بخشنامه ها
پیوندها
تماس با ما
درباره ما
فیدخوان
صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش
صفحه اصلی
خبـــر
یادداشت
گفت و شنود
دانش آموز
بازنشستگان
محیط زیست
پژوهش
آموزش نوین
دیدگاه
چهرههای ماندگار
آموزش تطبیقی
مسیر شما:
صفحه اصلی
»
علم و فناوری
»
صدای معلم | نمایش موارد بر اساس برچسب: علم و فناوری
عضو این خبرخوان RSS شوید
دوشنبه, 04 اسفند 1398 16:18
انتقاد از آزمون رتبه بندی معلمان و عملکرد وزیر آموزش و پرورش ؟
تهران
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
شنبه, 02 اسفند 1398 12:15
آزمون مجدد رتبه بندی معلمان برگزار شود
قم
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
جمعه, 01 اسفند 1398 13:03
نقاط ضعف آزمون رتبه بندی معلمان ؟
تهران
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
جمعه, 01 اسفند 1398 10:03
اعتراض به آزمون رتبه بندی معلمان و سوالات غیراستاندارد
سمنان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
جمعه, 01 اسفند 1398 06:16
انتقاد شدید از نحوه تخصیص رتبه عالی در رتبه بندی معلمان
خراسان رضوی
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 30 بهمن 1398 14:02
انتقاد از آزمون رتبه بندی معلمان ؟
یزد
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 30 بهمن 1398 13:37
آزمون رتبه بندی معلمان !
اصفهان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 30 بهمن 1398 13:16
چالش چالشی به نام آزمون رتبه بندی معلمان ؟!
قم
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 30 بهمن 1398 05:09
اعتراض به آزمون رتبه بندی معلمان و چند پرسش
خوزستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 29 بهمن 1398 22:30
اعتراض به حذف رتبه عالی در رتبه بندی معلمان ؟
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
شروع
قبلی
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
بعدی
پایان
صفحه28 از125
نظرسنجی
اجرای رتبه بندی پس از دو سال چه تاثیری در کیفیت آموزش داشته است ؟
عالی - 6.3%
خوب - 6.5%
تاثیر چندانی نداشته است - 29%
رتبه بندی فقط به ایجاد نارضایتی بیشتر معلمان و تبعیض درون سازمانی انجامیده است - 58.2%
مجموع آرا
: 414
دیدگــاه
به پایان آمد این دفتر معلمی
علی پورسلیمان/ روزنامه نگار و مدیر صدای معلم
بهای بزرگ شدن در فضای مجازی
بیل گیتس، وبسایت یادداشتهای گیتس، ۳ دسامبر ۲۰۲۴/ برگردان از انگلیسی: علیرضا طالبزاده
نگاهی به "مدارس فرنه " و " آموزش فرنه "
نویسنده : Laurence De Cock برگردان مرمر کبير
چرا جامعه ی ایرانی به ویژه در دوران معاصر با بازآفرینی سر ناسازگاری داشته است؟
ناهید زمانیان
دانشگاه ایرانی ؛ انسان دانشگاهی و درماندگی انسانی
بیت الله محمودی
هوش مصنوعی تفکر و زندگی ما را تغییر میدهد؛ چه چیزی هنوز ارزش یاد گرفتن دارد؟
آنتونی کاتبرتسون
واکاوی رابطه دین و آموزش؛ تاملی نظری بر مسئله تربیت دینی از منظر کنش ارتباطی
سیدهادی عظیمی/ عضو انجمن اسلامی معلمان ایران
مباحثه چیست؟ اصول آن کدام است؟
دکتر رضا مقدسی
معمای " کار گروهی " و " فرهنگ زرنگی و تقدیرگرایی در ایران "
علی پورسلیمان/ روزنامه نگار و مدیر صدای معلم
دموکراسی ؛ روشنفکران و فرهنگ عمومی
رضا بابایی
شناسایی و هدايت استعدادهای برتر در نظام آموزش و پرورش ايران : از شعار تا عمل
دکتر احد نویدی/ دانشيار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
در سطوح عالی آموزش در ایران نيز پرورش تفكر نقادانه جايگاهی ندارد !
محمدباقر باقری ؛ پرويز بيرجندی و پرويز مفتون
نگاهی بر ماهیت و فرایند " روان شناسی تدریس" برای رهایی از بن بست در نظام آموزشی ایران
سیدعلی اصغر حسینی/ آموزگار و روان شناس بالینی
بدبختی ما از خودمان شروع میشود! ( نگاهی درونی به دلایل ضعف و ناکارآمدی آموزش و پرورش )
ابراهیم اصلانی/ نویسنده و پژوهشگر تربیتی
دموکراسی و فرآیند جامعهپذیری در ایران ؟
بهروز مرادی/ جامعه شناس
صفحه نخست
سیاست
بین الملل
جامعه
فرهنگ و هنر
علم و فناوری
اقتصاد
فرهنگیان