ارسال نامه
نامههای دریافتی
معرفی کتاب
بخشنامه ها
پیوندها
تماس با ما
درباره ما
فیدخوان
صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش
صفحه اصلی
خبـــر
یادداشت
گفت و شنود
دانش آموز
بازنشستگان
محیط زیست
پژوهش
آموزش نوین
دیدگاه
چهرههای ماندگار
آموزش تطبیقی
مسیر شما:
صفحه اصلی
»
علم و فناوری
»
صدای معلم | نمایش موارد بر اساس برچسب: علم و فناوری
عضو این خبرخوان RSS شوید
جمعه, 08 اسفند 1398 07:44
شکایت نامه جهت بررسی و احقاق حق در هفتمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش
البرز
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 07 اسفند 1398 20:07
اعتراض به آزمون رتبه بندی معلمان!
سیستان و بلوچستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 07 اسفند 1398 18:31
آزمون رتبه بندی معلمان را تکرار کنید
لرستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 07 اسفند 1398 14:59
شرایط آزمون رتبه بندی معلمان تغییر کند
قم
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 07 اسفند 1398 11:16
نمره ی حد نصاب ها در آزمون رتبه بندی معلمان غیرواقعی است !
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 06 اسفند 1398 13:27
اعتراض آسیه آقایی بهجانی به نتیجه مصاحبه در آموزش و پرورش
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 06 اسفند 1398 13:23
اعتراض به رتبه بندی معلمان و آزمون آن
خوزستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 06 اسفند 1398 04:15
اعتراض به حد نصاب بالای رتبه بندی در آزمون رتبه بندی معلمان
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
سه شنبه, 05 اسفند 1398 22:04
اعتراض به نمره غیرمنطقی رتبه ی 5 در آزمون رتبه بندی معلمان
تهران
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
سه شنبه, 05 اسفند 1398 21:17
اعتراض به امتحان رتبه بندی معلمان
تهران
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
شروع
قبلی
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
بعدی
پایان
صفحه28 از127
نظرسنجی
با کدام گزینه موافق هستید ؟
حذف تنبیه بدنی در مدارس ، اتوریته ( اقتدار ) معلم را کاهش می دهد
حذف تنبیه بدنی در مدارس موجب اختلال در انضباط کلاس شده و دانش آموزان را گستاخ می کند
تنبیه بدنی یک اصل تربیتی مفید است و با توجه به شرایط و توسط معلم حرفه ای می تواند مورد استفاده قرار گیرد
با تنبیه بدنی در هر شرایطی مخالفم
در حال پردازش اطلاعات ..
دیدگــاه
به یاد اندیشمند بزرگ ابوحامد محمد غزالی : وظایف متعلّم و معلّم
علیرضا کاشفی
تغییر یا تخدیر و این نوع خودنابینایی مزمن ملی و تاریخی ؟!
ساسان حبیبوند/ نویسنده و عضو اندیشکده جهانی نظریههای بدیل
معلم، علی پورسلیمان، صدای معلم
محمدرضا خورشیدی پاجی/ معلم بازنشسته و فعال فرهنگی
به پایان آمد این دفتر معلمی
علی پورسلیمان/ روزنامه نگار و مدیر صدای معلم
بهای بزرگ شدن در فضای مجازی
بیل گیتس، وبسایت یادداشتهای گیتس، ۳ دسامبر ۲۰۲۴/ برگردان از انگلیسی: علیرضا طالبزاده
نگاهی به "مدارس فرنه " و " آموزش فرنه "
نویسنده : Laurence De Cock برگردان مرمر کبير
چرا جامعه ی ایرانی به ویژه در دوران معاصر با بازآفرینی سر ناسازگاری داشته است؟
ناهید زمانیان
دانشگاه ایرانی ؛ انسان دانشگاهی و درماندگی انسانی
بیت الله محمودی
هوش مصنوعی تفکر و زندگی ما را تغییر میدهد؛ چه چیزی هنوز ارزش یاد گرفتن دارد؟
آنتونی کاتبرتسون
واکاوی رابطه دین و آموزش؛ تاملی نظری بر مسئله تربیت دینی از منظر کنش ارتباطی
سیدهادی عظیمی/ عضو انجمن اسلامی معلمان ایران
مباحثه چیست؟ اصول آن کدام است؟
دکتر رضا مقدسی
معمای " کار گروهی " و " فرهنگ زرنگی و تقدیرگرایی در ایران "
علی پورسلیمان/ روزنامه نگار و مدیر صدای معلم
دموکراسی ؛ روشنفکران و فرهنگ عمومی
رضا بابایی
شناسایی و هدايت استعدادهای برتر در نظام آموزش و پرورش ايران : از شعار تا عمل
دکتر احد نویدی/ دانشيار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
در سطوح عالی آموزش در ایران نيز پرورش تفكر نقادانه جايگاهی ندارد !
محمدباقر باقری ؛ پرويز بيرجندی و پرويز مفتون
درخواست همیاری
صفحه نخست
سیاست
بین الملل
جامعه
فرهنگ و هنر
علم و فناوری
اقتصاد
فرهنگیان