ارسال نامه
نامههای دریافتی
معرفی کتاب
بخشنامه ها
پیوندها
تماس با ما
درباره ما
فیدخوان
صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش
صفحه اصلی
خبـــر
یادداشت
گفت و شنود
دانش آموز
بازنشستگان
محیط زیست
پژوهش
آموزش نوین
دیدگاه
چهرههای ماندگار
آموزش تطبیقی
مسیر شما:
صفحه اصلی
»
علم و فناوری
»
صدای معلم | نمایش موارد بر اساس برچسب: علم و فناوری
عضو این خبرخوان RSS شوید
جمعه, 09 اسفند 1398 07:44
شکایت نامه جهت بررسی و احقاق حق در هفتمین آزمون استخدامی آموزش و پرورش
البرز
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 08 اسفند 1398 20:07
اعتراض به آزمون رتبه بندی معلمان!
سیستان و بلوچستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 08 اسفند 1398 18:31
آزمون رتبه بندی معلمان را تکرار کنید
لرستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 08 اسفند 1398 14:59
شرایط آزمون رتبه بندی معلمان تغییر کند
قم
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
پنج شنبه, 08 اسفند 1398 11:16
نمره ی حد نصاب ها در آزمون رتبه بندی معلمان غیرواقعی است !
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 07 اسفند 1398 13:27
اعتراض آسیه آقایی بهجانی به نتیجه مصاحبه در آموزش و پرورش
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 07 اسفند 1398 13:23
اعتراض به رتبه بندی معلمان و آزمون آن
خوزستان
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
چهارشنبه, 07 اسفند 1398 04:15
اعتراض به حد نصاب بالای رتبه بندی در آزمون رتبه بندی معلمان
فارس
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
سه شنبه, 06 اسفند 1398 22:04
اعتراض به نمره غیرمنطقی رتبه ی 5 در آزمون رتبه بندی معلمان
تهران
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
سه شنبه, 06 اسفند 1398 21:17
اعتراض به امتحان رتبه بندی معلمان
تهران
منتشرشده در
نامه های دریافتی
ادامه مطلب...
شروع
قبلی
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
بعدی
پایان
صفحه24 از123
نظرسنجی
میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟
همه معلمان استفاده می کنند
در مدرسه هست اما معلمان استفاده نمی کنند
فقط اندکی از معلمان از آن ها استفاده می کنند
چنین ابزارهایی در مدرسه نیستند
در حال پردازش اطلاعات ..
دیدگــاه
شناسایی و هدايت استعدادهای برتر در نظام آموزش و پرورش ايران : از شعار تا عمل
دکتر احد نویدی/ دانشيار پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش
در سطوح عالی آموزش در ایران نيز پرورش تفكر نقادانه جايگاهی ندارد !
محمدباقر باقری ؛ پرويز بيرجندی و پرويز مفتون
نگاهی بر ماهیت و فرایند " روان شناسی تدریس" برای رهایی از بن بست در نظام آموزشی ایران
سیدعلی اصغر حسینی/ آموزگار و روان شناس بالینی
بدبختی ما از خودمان شروع میشود! ( نگاهی درونی به دلایل ضعف و ناکارآمدی آموزش و پرورش )
ابراهیم اصلانی/ نویسنده و پژوهشگر تربیتی
دموکراسی و فرآیند جامعهپذیری در ایران ؟
بهروز مرادی/ جامعه شناس
میزان پیشرفت دموکراسی تابعی از میزان خوانایی و نویسایی مردم هر جامعه است
دکتر نعمت الله فاضلی
توسعه پایدار در ایران و رویکرد سوم ( منابع انسانی )
مرتضی منادی/ جامعهشناس
به تفكر انتقادي نياز پيدا نكردهايم ؛ فكر تعطيل شده است !
دکتر حسن عشایری
آیا نظام تعلیم و تربیت ایران در پی آموزش مشارکت سیاسی است؟
سیدهادی عظیمی/ معلم و عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی
تفکر سقراطی و جامعه مدرن
دکتر محمدرضا سرگلزایی/ معلم و روان پزشک
فقدان آموزش و پرورشِ معطوف به هنرِ زندگی و دغدغه معکوس روشنفکری در ایران ؟!
مصطفی ملکیان
تعطیل کردن مدارس با هر بهانه و توجیهی مهم ترین نشانه برای انحطاط یک جامعه است
علی پورسلیمان/ روزنامه نگار و مدیر صدای معلم
مولانا ؛ جامعه دچار قحطی معنا و گله از فقر شایستگی
ناصر مهدوی
انقلاب سبز در میدان جمهوری پاریس و شهردار طبیعت گرا و دوچرخه سوار ؟!
حسین آخانی/ استاد دانشگاه تهران
اهمیت امروزینِ مطالعه و نوشتن، با شرحی بر جمله قصار فرانسیس بِیکن
منوچهر ذاکر / استاد دانشگاه و نویسنده حوزه اندیشه و دانشگاه
صفحه نخست
سیاست
بین الملل
جامعه
فرهنگ و هنر
علم و فناوری
اقتصاد
فرهنگیان