صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

نظر یک معلم در مورد صدای معلم

از این که برای نوشته های همکاران خودتان عکس هایی متناسب می گذارید و روحی دیگر به نوشته ها می بخشید از دست اندرکاران صدای معلم سپاسگزارم. (عکس اسکان تابستانی فوق العاده بود).
همکاری صمیمانه شما مسؤلین صدای معلم ، ما را برای همکاری بیشتر دلگرم می سازد.

من روح آزادی را در لا به لای سایت شما تجربه کردم.

سپاس


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در یادداشت

آذربایجان شرقی

منتشرشده در نامه های دریافتی

رتبه بندی معلمان و افزایش حقوق   معلم، معلم است ؛ فقط سال اول و بیستم و سی ام آن فرق می کندمثل همه مشاغل. چه اصراری است که حتما آنان را رتبه بندی کنید؟ می خواهید به چه هدفی برسید؟ برای چندرغاز افزایش حقوق معلم که به ابزار اعمالی نیاز نیست.
اگر حق است به عدالت بدهید و اگر نیست خموش.
ما همان طرح قبلی دادن گروه را در هر چهارسال یک بارمی خواهیم که همه در برابر آن یکسان بودند. پایان هر چهار سال خدمت یک گروه.

لزومی به این همه پیچیدگی و پیچاندن نیست .خالص و ساده حق و حقوق معلم را بپردازید. وقتی مستقیم با دست می توان غذا خورد،پیچاندن دست و از پشت سر،دهان گذاشتن غذا چرا؟


ما میوه نیستیم درجه بندی مان کنید !

تازه میوه تا درجه   3 است شما که ما را 5 گله کردید.


لطفا ساده ، قانونی و راحت حق مان را بدهید.

اداره برق یا گاز و....کارمندانش چند درجه رتبه بندی می شوند؟

اساس مطلب این است که نظام آموزش و پرورش معلمی را از معلمان گرفته است و مثل موش با دُم او بازی می شود.

یک معلم امانتدار فرزندان چون شمایی است ،چه ارزیابی والاتر از این . ما زمانی که به عرصه تعیلم و تربیت پاگذاشتیم از سوی خداوند متعال رتبه بندی شدیم و نیازی به رتبه بندی خاکی نداریم.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

منتشرشده در یادداشت

، نمایندگان مخالف و موافق و حتی خود وزیر پیشنهادی چند نکته را برجسته می کردند اما متاسفانه به اصل و شاکله شایسته سالاری و سرآمدی و توانمندی جایگاه مدیریت آن دستگاه توجهی نداشته اند/ آقای بطحایی از تحولی حرف می زند که خود بیشتر از بیست سال در مجموعه تاثیر گذار ارکان مختلف آموزش و پرورش دخالت داشته و می توانست تحول ایجاد کند که نکرده یا نتوانست و نتیجه ایده آلی نگرفت/ آقای بطحایی از توجه آقای نوبخت با قسم در مجلس یاد می کند ، آقایان نمایندگان مجلس و آقای رئیس جمهور، در دوره اول دولت امید ، آقای نوبخت با بی توجهی و سرکوب ، بایکوت طرح رتبه بندی معلمان و جلوگیری از پشتیبانی طرح های آشتیانی وزیرتحول نگر، آموزش و پرورش را زمین گیر نموده است/ اکنون که نمایندگان به اعتدال متکی هستند نه آن ایده ای که در نقد برنامه وزیر پیشنهادی جهرمی می گوید« او ضد ولایت هست یا زهرا » و نه آنانی که می گویند بطحایی « معلمی اخلاق مدار و نجیب و آشنا به بدنه وساختار آموزش و پرورش هست » ملاک ارزیابی نباید باشد/ اگر آقای بطحایی می توانست کاری انجام بدهد او همه کاره فانی بوده است و در مدت معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش حرف روی حرف و برنامه روی برنامه بطحایی سوار نمی شد و او یکه تاز آن دوران بود چرا اکنون منتقد آموزش و پرورش که خود مسبب و نتیجه اش بوده است می شود/ معلمان اگر در آموزش و پرورش به دنبال مسبب چنین سرنوشتی بگرداند قطعا بطحایی جزء نفرات اول این اتهام ناکارآمدی خواهد بود ...

منتشرشده در یادداشت

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور