صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

با هر گونه تنبیه بدنی در اشکال مختلف آن مخالف بوده و هستم/ تامین نسبی معیشت و منزلت معلم ها جایگاه و اقتدار ویژه به این قشر فرهیخته بخشیده بود/ عقربه رضایت شغلی از منطقه خطر خارج نشده و با وضعیت مطلوب فرسنگ ها فاصله دارد/ دایره آزادی عمل دانش آموزان به واسطه فشار رسانه های گروهی و بخشنامه های تحدید و تهدید آمیز وزارتخانه هر روز فراخ تر از دیروز است/ آیا اگر فردا بنده ی نوعی از سوی  دانش آموز و یا اولیاء اش  ضرب و جرح شوم  ؛ سیستم فعلی ما چه میزان آمادگی حمایت از معلمش را داراست/ برای دانش آموزی که در عرض 12 ماه سال تا پایان شهریور نتوانسته نمره حد نصاب را کسب نماید با امتحان مجدد و دوپینگ، قبولی با نمره الف در آزمون های آبکی مهرماه  برایش رقم زده  و به ریش معلم مربوط پوزخند می زنیم در این خصوص چه فکری کرده ایم/ خروجی سیستم آموزشی ما انباشت و پمپاژ محفوظات عمدتا زائد در مخیله دانش آموز است . آموزش فکر کردن و آموزش فرآیند تحلیل و حل مسئله حلقه مفقود ماست/ افت تحصیلی و پدیده نمره کیلویی، اعتیاد و مسائل اخلاقی در مدارس، پدیده حامل های انرژی و  قطعی آب ،برق، گاز و تلفن مراکز آموزشی هر یک به تنهایی می توانند کمر همت هر مدیری را خم کند در این موارد چه راهکاری اندیشیده خواهد شد/ معلم مسافر کش نمی تواند فرهنگ ساز باشد...

منتشرشده در یادداشت
دوشنبه, 23 آبان 1395 12:55

سربازان طبیعت

  از سربازانی که در پادگان ها عملا بخش بزر گی از وقت خود را به بیکاری می گذرانند ٬ می توان در پاک سازی طبیعت مناطق نزدیک پادگان هایشان استفاده کرد/ هیج سازمانی هم خودش را موظف به پاک سازی این آلودگی ها نمی داند و یا به دلیل کمبود نیرو و بودجه ابراز ناتوانی می کند/ وقتی ما طبیعت زیبا و تمیز و پاک اروپا را می بینیم و با طبیعت آلوده خودمان مقایسه می کنیم دچار حسرت می شویم/ چه اشکالی دارد که با هماهنگی سازمان محیط زیست ٬سربازانی به همراه فرماندهان خود به تفرج گاه های طبیعی اعزام شوند و زباله های آن جا را جمع آوری کرده و با کامیون به محل های مناسب منتقل کنند

منتشرشده در یادداشت

گروه استان ها و شهرستان ها /

ضرب و شتم معلم در مدرسه توسط دانش آموز در بروجرد

برجرود ناخودآگاه یادآور قتل فجیع معلم فقید " محسن خشخاشی " است .

انتظار می رفت که دیگر پس از این واقعه دلخراش دیگر حداقل در مدارس این شهر شاهد خشونت بین دانش آموز و معلم نباشیم .

به گزارش صدای معلم ؛ روز شنبه بیست و دوم آبان ماه ؛ « فروزش » دبیر ادبیات دبیرستان امام رضای بروجرد از سوی دانش آموزشش در کلاس مورد ضرب و شتم قرار می گیرد .

پس از این واقعه ، دبیر مربوطه به دفتر دبیرستان می آید .

دانش آموز مربوطه نیز وارد دفتر دبیرستان شده و با مدیر و دبیران دیگر درگیر می شود .

در این اثنا ، « کاظم مرادی »  مدیر مدرسه که حاضر در صحنه بوده مورد اصابت « قندانی » قرار می گیرد که دانش آموز ضارب به طرف معلم ادبیات پرتاب می کند و دست او صدمه می بیند .

 تاکنون اداره آموزش و پرورش بروجرد واکنشی به این موضوع نشان نداده است .

پایان گزارش/

منتشرشده در گفت و شنود
دوشنبه, 18 آبان 1393 21:30

تبعیض

اردبیل

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 23 آبان 1395 04:04

درد بزرگ ما ! ما معلمان !

 هرچی نیروی خوب است از مدارس می آورند اداره/ وقتی به انسان های کوچک و ناتوان مقام و منصبی داده می شود همیشه این طور است که امر بر ایشان مشتبه شده و خود را عقل کل و فعال مایشاء در موضوع مرتبط با خود می دانند/ اگر همه معاونان و مشاوران خود و مشاوران معاونانت را از بیرون آموزش و پرورش نیاوری هیچ اتفاقی نخواهد افتاد چون اینها که الآن در وزارتخانه هستند عصاره تنبلی و محافظه کاری - به معنای غیر سیاسی اش - را در شما نیز خواهند دمید/ اگر قرار بود کسی کاری بکند تا به حال در این چند دهه کرده بود

منتشرشده در یادداشت

گروه اخبار/ مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: حدود ٥١ میلیارد ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته در شهریور ماه 95 واریز شد.

منتشرشده در بازنشستگان

گروه استان ها و شهرستان ها/ چهارمین سال دولت تدبیر و امید را سپری می کنیم .

« مجلس نهم  » و سهم خواهی های برخی از نمایندگان مجلس در کنار فرصت سوزی و اعتماد سوزی وزیر سابق آموزش و پرورش موجب شد تا فرهنگیان و معلمان نتوانند نسیم تدبیر و امید را احساس کنند .

به نظر می رسد تغییرات به عمل آمده توسط وزیر آموزش و پرورش در مورد دو معاون سابق وزارت آموزش و پرورش مورد استقبال فرهنگیان و معلمان واقع گردیده است و اعتماد و امید میان معلمان جانی دوباره گرفته است ...

« جمعی از فرهنگیان و معلمان استان لرستان » در نامه ای که خطاب به وزیر آموزش و پرورش نوشته و برای صدای معلم ارسال نموده اند خواهان توجه وزیر تحول گرای آموزش و پرورش به این خطه از کشور شده اند 

نظرسنجی

اجرای رتبه بندی پس از دو سال چه تاثیری در کیفیت آموزش داشته است ؟

عالی - 6.3%
خوب - 6.5%
تاثیر چندانی نداشته است - 29%
رتبه بندی فقط به ایجاد نارضایتی بیشتر معلمان و تبعیض درون سازمانی انجامیده است - 58.2%

مجموع آرا: 414

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور