او را حواله می دهند به آزمون استخدامی دستگاه های متمرکز/ چرا دستگاه هایی برای جذب و استخدام معرفی شده اند که اقبال برای آنها کم است و یا به عبارتی صحیح تر پس دستگاه ها و سازمان هایی مانند بانک ها و نفت و گاز ؛ بیمه و شهرداری ها و مخابرات و وزارت خارجه کجای این ماجرایند/ آیا استخدام در این گونه دستگاه ها موروثی و طبقاتی شده است/ اشتغال حق همه فرزندان این سرزمین است/ همه سازمان ها باید شفاف و به دور از هر گونه روابط هزار فامیلی به مردم خدمت رسانی کنند و این وظیفه حاکمیت در قبال مردم است و مجلس و رسانه ها و کارشناسان امر باید در این موضوع ورود پیدا کنند/ چرا دستگاه های خاص در این آزمون دیده نشده اند / آیا کارمندان آنها بازنشسته نمی شوند / قوانین جامع ایثارگران زمین گیر شده و خاک می خورند و بودجه های ایثارگران به دست آنان نمی رسد
گروه اخبار/
» دکتر فخرالدین احمدی دانش آشتیانی » در نخستین تغییرات مدیریتی در ستاد ، « حسین فرزانه » را جایگزین « سید محمد بطحایی » نمود .
متن این حکم به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش چنین است :
" جناب آقاي حسين فرزانه
با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالي در مديريت مالي ومنابع انساني بدين وسيله به سمت «سرپرست معاونت توسعه مديريت وپشتيباني وزارت آموزش پرورش» منصوب مي شويد.
اميد دارم درچارچوب اسناد بالادستي، برنامه هاي توسعه و برنامه اينجانب كه به مجلس شوراي اسلامي ارائه شده است، درانجام وظايف ومسئوليت هاي آن حوزه با مساعدت ومشاركت همكاران موفق باشيد.
ازخداوند متعال توفيق حضرتعالي را درخدمت به فرهنگيان وارتقاي جايگاه ومنزلت آنان آرزو دارم."
سوابق مدیریتی « حسین فرزانه " به شرح زیر است :
نام و نام خانوادگی : حسین فرزانه
ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
سمت : معاون پشتیبانی و سرمایه انسانی
بیوگرافی : متولد : 1333 تهران
سوابق تحصیلی : فوق لیسانس اقتصاد از دانشگاه ایالتی میشیگان
سوابق شغلی : - مدیر کل دفتر آمار و برنامه ریزی و بودجه و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش
- مدیر کل امور اداری وزارت آموزش و پرورش
- مشاور مالی وزیر آموزش و پرورش
- معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت (اداری – مالی) اداره کل آموزش و پرورش تهران
- معاون آموزشی و اجرایی دفتر تربیت معلم و آموزشهای ضمن خدمت وزارت آموزش و پرورش
- مشاور برنامه ریزی و بودجه معاونت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش
- رئیس منطقه 11 آموزش و پرورش تهران
- مدیر مجتمع آموزشی دمشق – سوریه
- دبیر
عضویت در شوراها و کمیسیون ها•عضو شورای مرکزی تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش
• عضو کمیسیون برنامه های توسعه و نیروی انسانی شورای عالی آموزش و پرورش
• عضو کمیته اجرایی طرح طبقه بندی مشاغل وزارت آموزش و پرورش
• عضو شورای عالی تحول اداری وزارت آموزش و پرورش
• نماینده تام الاختیار وزیر در طرح و تعقیب دعاوی حقوقی و کیفری در مراجع ذیصلاح در رابطه با وصول 2% عوارض آموزشی
• عضو کمیته تخصصی اصلاح سیستم ها و روشهای وزارت آموزش و پرورش
• عضو شورای آموزش و پرورش تهران
• عضو کمیته اقتصاد آموزش و پرورش تهران
• عضو و دبیر ستاد هفتمین جشنواره شهید رجایی وزارت آموزش و پرورش
سوابق آموزشی
• تدریس در مراکز تربیت معلم و مراکز آموزش عالی ضمن خدمت فرهنگیان (دانشگاه فرهنگیان)
• تدریس در مراکز علمی و کاربردی
• عناوین دروس: اقتصاد آموزش و پرورش، مبانی تنظیم و کنترل فرایند بودجه، مراحل تهیه و تنظیم بودجه، امور قراردادها و شرکتها، اعتبارات اسنادی
پژوهش ها، مقالات و جزوات•بررسی وضع موجود نظام تامین منابع مالی و مادی آموزش و پرورش (سند تحول بنیادی آموزش و پرورش)
• اقتصاد آموزش و پرورش
• مبانی امور مالی و تنظیم بودجه در آموزش و پرورش
• شرکت های ضد ملیتی
• نفت، وابستگی و اقتصاد جنگ
شماره تلفن تماس: 22417576 - 021
پایان پیام/
به تازگی وزارت آموزش و پرورش در بخشنامه ای به همه مدارس از همه معلمان خواسته است تا فرم های ارزشیابی جدید را تکمیل و امضا نمایند .
این اقدام شتاب زده موجب نارضایتی و حتی خشم معلمان نسبت به عملکرد وزارت آموزش و پرورش در این مورد گردیده است .
معلمان می پرسند پس از گذشت دو ماه از سال تحصیلی جدید چرا باید مجددا در مورد عملکرد سال گذشته خود ارزشیابی شوند ؟
ارزشیابی سال قبل بر اساس مفاد و شرایطی بوده است که قبلا به رویت ( اطلاع ) و تایید ارزشیابی شونده رسیده است و مدیر مدرسه نیز بر اساس عملکرد این فرد در طول یک سال تحصیلی ( قبل ) نمره ارزشیابی را تایید و به مرجع بالاتر ارسال نموده است .
اگر قرار بود که فرم ارزشیابی جدید صادر شود چرا از ابتدای سال تحصیلی سال گذشته به مدارس ارسال نشد ؟
آیا دست اندر کاران این امر به مساله اتلاف منابع مالی وزارت خانه و تحمیل کار اضافی بر همکاران و کم ارزش شدن این قضیه نزد معلمان توجه کرده اند ؟
پرسش فرهنگیان این است که آیا این وضعیت و ارسال بخشنامه جدید ارزشیابی برای حذف برخی از معلمان از مزایای رتبه بندی و... صورت گرفته است ؟
« صدای معلم » انتظار دارد تا مسئولان وزارت آموزش و پرورش نسبت به این مساله پاسخ گو بوده و سریعا نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند .
پایان پیام /
تحول باید از پایه اول شکل می گرفت اما به یک باره از پایه ششم شروع شد و عوارض آن هنوز ادامه دارد/ هنوز پاسخی نگرفتهام کتب پایه ششم با چه هدفی تالیف شدند/ خاطرمان هست با چماق هایی که در زیرزمین وزارتخانه بود در دولت قبل معلمان تجمع کننده را زدند و به چماق به دست ها در همان روز نهار دادند/ وزارت آموزش و پرورش دستورپذیر نیست و باید با دیدگاه های کارشناسی اداره شود/ سهم اعتبارات غیر پرسنلی از 1.6 در سال 92 به 1 درصد در سال 94 کاهش یافته است و با این اعتبارات نمیتوان کاری کرد. بسیار هزینه می کنیم اما برای جایی که لازم است اعتبار نداریم/ یا سایر مزایای کارکنان را حذف کنید یا به حقوق معلمان اضافه کنید/ باید فضای مجازی را یک فرصت دانست و نه تهدید