همان گونه که پیش تر نیز آمد ( این جا ) ؛ روز پنج شنبه دوم آذر ماه کنگره سراسری حزب مجمع عمومی فرهنگیان ایران اسلامی از تشکل های فرهنگیان در « سالن معلم » اداره آموزش و پرورش منطقه 3 تهران برگزار گردید .
« سید محمد بطحایی » وزیر آموزش و پرورش در این نشست حضور پیدا کرده و سخنرانی کرد .
« صدای معلم » متن کامل این سخنرانی را منتشر می کند .
گروه اخبار/ معلم یکی از روستاهای دور افتاده ایران که در کابین زندگی میکرد، بر اثر برقگرفتگی با بخاری دستساز کشته شد
امان از دست نا اهلان نهانی
امان از گرگسان خائن زمانی
نهنگ آبیِّ گیمی انتحاری
هدف هشدار هشداری جهانی
همان دژخیم جانی طرح ریزان
همان افراد خاطی خاطئیانی
نگاهی لا به گیمی هان نهنگ آب
نهنگ آبی که یک گیمی بدانی
که هر یک نوجوانی را شکاری
به انواع گیم ها برنامه هایی
شما را والدان هشدار آگاه
ز ید طرّاح طرّاحان جانی
ز بازی گیم هایی نوجوانان
که منجر خودکشی قتلی همانی
شما ای نوجوانان پند را گوش
چه بس صیاد طرّاحان کذایی
که با برنامه ای کشتار جانا
اثر در مغز دارد ناگهانی
که آثارش همان کشتار باشد
روانکاوی اثرها در روانی
که در هندی و ایران انگلیسی
دگر کشور که روسی رویت آنی
جوانان نوجوان تهدید این گیم
خلل روحی روان در قتل مانی
خودی کشتار یا دیگر چه فرقی
هدف قتلی و مقتولی کسانی
چنین برنامه ریزان کشت و کشتار
چنان طرحی کشیدند قاتلانی
چه باید کرد حالا ای عزیزان
کُشد بازی گیمی مردمانی
به پیرامون نگاهی کرد باید
که شاید عبرتی هر نوجوانی
شما ای سرپرستان دانش آموز
شما آگاه هادی کودکانی
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
گروه گزارش/
همان گونه که پیش تر نیز آمد ( این جا ) ؛ وزیر آموزش و پرورش روز پنج شنبه در کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی و در سالن معلم اداره آموزش و پرورش منطقه 3 تهران حضور پیدا کرده و سخنرانی کرد .
پس از آن صدای معلم گفت و گویی را به صورت اختصاصی با « سید محمد بطحایی » وزیر آموزش و پرورش هنگام خروج از مجموعه انجام داد .
« صدای معلم » ضمن تشکر و قدردانی از وزیر آموزش و پرورش به جهت توجه " ویژه " به « رسانه های مستقل معلمی » این گفت وگو را منتشر می کند .
آنچه پیرامون هتک حرمت به معلمین مسلماً میتوان گفت؛ ضعف عقبه و ستادی نیروهای آموزش و پرورش و ضعف اجرایی قوانین موجود توسط نیروهای اداری است/ تا الآن جایی نشنیدهام و نخواندهام که کسانی که به معلمین هتک حرمت کردهاند مجازات شوند و نیروهای بازرسی و حقوقی با کدخدا منشی و با توجه به رودربایستی بین همکاران، رضایت معلمین را جلب میکنند/ نوع نگاه مسئولین به آموزش و پرورش اولین آسیبی است که معلم کلاس ضربه آن را میخورد/ پرداخت معوقات معلمان که بعد از یک سال یا دو سال پرداخت میشود که حق آنان بوده و بهروز پرداختنشده با چه منطقی رسانهای میشود/ تدوین برنامه و راهکار برای ارتقاء شأن و منزلت معلمین میتواند جایگاه ازدسترفته را برگرداند و از جذب نیروهای رانده و مانده از استخدام سایر دستگاهها جلوگیری شود و علاقهمندان به شغل معلمی باانگیزه و سطح علمی بالا را نیز جذب کند
نه هر مرد مردی نه هر زن زنی
نگارا چه گویم تفرق زنی
نه هر سنگ گوهر نه هر نی شکر
سوادی که خواندی ندارد هنر
نه هر فرق تاجی نه هر سر کله
وجودی خودی جلوه ده ای تبه
نه هر سرخ مرجان نه هر سبز یشم
بهایی تو آنی که دوری ز خشم
نه هر عاشقی می شود عشق قرن
نه هر عابدی را اویس قرن
نه هر تیغ برد سری از سرا
شود ذوالفقار علی حیدرا
چه می شد سخن راست گفت هر زمان
که چندین دروغ است به زرّ کان
درست اصل ما زاده نسل ما
بدان عیب باشد نبینی به پا
نه هر آدمی بهتر آمد ز دد
که دد بهتر آمد ز افعال بد
هر آن آرزویی که آید به دست
به آسانی اکنون ببینم شکست
نه هر آهویی راست آن مشک ناف
نه هر شکّری از نیستان ناب
چه نیکو شود آن سخندان پاک
چو بیند عمل در سخن چفت و چاک
نه هر مال ده هست حاتم به داد
نه هر خوان گستر شود آن عباد
گرفتم که مدح زمانی ولی
چه داری به جز درد باشد کسی
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
دنیا به این نتیجه رسیده است با ساخت معبر، پل، تونل، بزرگراه و خیابانهای جدید مشکل حمل و نقل نهتنها حل نمیشود بلکه مشکلات جدیدی هم بر شهروندان تحمیل میشود/ اصولا درباره آمارها باید تجدیدنظر کنیم/ در این آمار یا عدم دقت مشاهده میشود یا جنبههای تبلیغاتی؛ از 2 دفتر شهرداری منطقه درباره میزان زبالههای روز تهران گزارش خواستم با 2 آمار هشت هزار تن و ۹ هزار تن مواجه شدم/ شعارهای خوبی داده شده است اما آمادگی برای اجرای این شعارها را نداریم/ در دبیرستانها حداقل ۱۰ساعت وقت را در اختیار کارشناسان شهرداری قرار دهند که این موارد را آموزش دهند. خیلی مهم است بچهها این موارد را آموزش ببینند و این موارد را به خانواهها منتقل کنند