صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

صدای معلم صدای دانش آموز هم باشد/ همه این ها حالت نمایشی پیدا کرده است/ باید بگویم دلتنگم برای تمامی روزهایی که از سوی هیچ کدام درک نشدیم/ زمان ما ؛ از معلمان تعابیر محترمانه ای مانند بفرمایید ، پسرم ، فرزندم و... می شنیدیم اما اکنون شده است خفه شو ، بتمرگ ، گم شو و..../ این دبیر منطقه شهریار ضمن انتقاد از فضای بسته و کسالت آور در منطقه شهریار گفت که پس از گذشت بیش از 3 سال هنوز نسیم تدبیر و امید در این جا وزیدن نگرفته است/ تحصیل ابزاری است برای موفقیت ، برای تحقق رویای کودکی مان ، برای کاهش کمبودهای سرزمین مان ،؛ برای خنداندن کودکان مان ، برای ساختن خانه به وسعت همه هموطنان مان/ در زرق و برق و هیاهوهای بسیار غرفه های پاپ و پول دار و مجلات خانواده زرد در گوشه ای در کناری دنج ، دوستانی با امیدی استوار و با ایمان راسخ ، معتقدانه به کار ادامه می دهند/ به نام قلم و آن چه می نویسد/  امیدواریم که این فضای منور صدای معلم ، ذهنیت جامعه  ایران را نسبت به جماعت معلم هر چه بیشتر آشتی داده و باعث پویایی گردد/ « صدای معلم » هم می تواند با محوریت اصل صداقت خبری و عبور از حب و بغض های فردی و جناحی و استفاده از آثار و نوشته های معلمان اهل قلم و دلسوزان نظام آموزشی به یار و یاوری برای آموزش و پرورش تبدل شود/ هر که بیشتر به او اشارت دارد دورتر کسی ست از او ....

منتشرشده در گفت و شنود
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

درد دل یک معلم

هرمزگان

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

موظف

اصفهان

منتشرشده در نامه های دریافتی

به نام خدای نون و القلم و نه قلم های شکسته/ در این ممکلت کسی " صدای معلم " را بشنود زیرا فقط شنیدن صدا خوب است/ اگر کسی بخواهد به صورت مستقل به فعالیت مطبوعاتی خود عمل کند مسلما کاری طاقت فرسا خواهد بود/ در این دانشگاه از ابتدایی ترین امکانات هنری محرومند/ « صدای معلم » سخن و رسانه فرهنگیان می باشد/ در نمایشگاه مطبوعات رسم است که غالبا مسئولان و حتی نمایندگان مجلس با حالتی خاص و در معیت چند نفر از رسانه ها دیدن می کنند و این خود باعث جلب توجه مردم و نیز رسانه ها می شود/ مدیریت استفاده از فرصت ها در آموزش و پرورش ضعیف است/ این رسانه باید صدای دانش آموزان نیر باشد/ صدای معلم رسانه ای مستقل در حوزه آموزش و پرورش است /به امید روزی که آموزش و پرورش ، مساله اصلی فرهنگ کشور گردد...

منتشرشده در گفت و شنود

این را هم می داند که در سر راه او برخی دوستان و موافقانش از خرده احزاب اصلاح طلب نشسته اند و به صله و هدیه ای از او چشم امید دارند و همین طور برخی مخالفان درکمین اند تا به بهانه ای، تیغ انتقاد از نیام منطق برآورند/ اکنون به درستی معلوم نیست این همه امید و نوید دادن وی ، بیشتر به نفع حال و روز معلمان خواهد بود یا گامی در جهت ترمیم کابینه/ اگرچه، وزیر پیشین هم با برخی نخواستن ها یا نتواستن ها در دست زدن به بعضی برنامه های برزمین مانده ی آموزش و پرورش، زمینه سازی خوبی برای راحت تر دیده شدن وزیر جدید ایجاد کردند/ اولین گام جناب وزیر و در راستای دولت اعتدال،باید در معتدل نگاه داشتن حال و هوای وزارتخانه باشد و با در نظر گرفتن منافع معلمان،باید خط کشی‌ها‌ی حزبی را دور ریخته و وحدت و همکاری و ائتلاف را دست و پا کنند ....

منتشرشده در یادداشت
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

خبر خیلی خیلی خیلی خوش!!!

خراسان شمالی

منتشرشده در نامه های دریافتی

آموزش‌ و پرورش یک مسئله و موضوع ملی و در نتیجه نیازمند حمایت ملی است/ مدیریت آموزش‌ و پرورش نیازمند عقلانیت و تدبیر است و افراطی‌گری در مدیریت آموزش‌ و پرورش سمي مهلک است/ فرهنگیان و معلمان سالیان متمادی است که نسبت به مسائل آموزش‌ و پرورش اهتمام ملی دارند/ آنچه بر آموزش‌ و پرورش در این سال‌ها گذشت، قصه‌ها و غصه‌هایي است که نتایج آن ازبین‌بردن شور و نشاط و شادابی است

منتشرشده در یادداشت

تاثیر ارزشیابی معلمان بر رتبه بندی معلمان  گروه اخبار/

محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در حاشیه مراسم گردهمایی کارشناس مسئولان امور زنان آموزش و پرورش که در باشگاه فرهنگیان تهران انجام شد در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت رتبه‌بندی معلمان اظهار داشت: روند اجرای این طرح همانند سال گذشته اجرایی شده و امیدواریم از جهت پوشش و تأثیر‌گذاری در معیشت فرهنگیان ارتقا پیدا کند.

وی با بیان اینکه فرم ارزیابی تأثیری چندانی در رتبه‌بندی نداشته و روند همیشگی خود راطی می‌کند، عنوان کرد: این ارزیابی هر ساله برای معلمان در نظر گرفته می‌شود تا تأثیر فعالیت‌های آن‌ها نمایان شود.

فاضل بیان کرد: آموزش و پرورش همواره به دنبال توسعه فعالیت‌ها است و طرح صلاحیت حرفه‌ای برنامه‌ای جامع بوده که ابعاد مختلفی را در بر می‌گیرد و پس از زمینه‌سازی لازم برای آن باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش پیرامون پرداخت مطالبات فرهنگیان گفت: با توجه به بررسی‌ها و پیگیر‌ی‌های انجام شده اواخر آذر ماه این معوقات برای فرهنگیان پرداخت می‌شود.

فاضل با اشاره به اینکه سرانه مدارس نیز بخشی از مطالبات هستند که آذر ماه پرداخت می‌شوند، گفت: البته بخشی از سرانه مدارس در استان‌های مختلف به تناسب شرایط واریز شده و تنها بخشی از آن باقی مانده که وصول آن در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص شرایط دانشجو معلمانی که در آزمون جامع رد صلاحیت شدند بیان کرد: این افراد در مرحله بررسی مجدد قرار گرفتند و بر ای فعالیت در سال تحصیلی آینده پس از قبولی در آزمون در حرفه معلمی به کار گرفته می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام /

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور