صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

گروه گزارش/

همان گونه که پیش تر نیز آمد ( این جا ) ؛ یکشنبه 16 دی ماه ، نشست خبری علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در یک مدرسه ابتدایی در دورترین نقطه جنوب شرقی تهران در بلوار ابوذر برگزار گردید .

آن چه در زیر می آید ؛ مشروح پرسش و پاسخ « علی پورسلیمان ؛ مدیر صدای معلم » و « علی فرهادی ؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش » می باشد .

منتشرشده در گفت و شنود

گروه استان ها و شهرستان ها/

خبر فروش معلم سرا و فروشگاه فرهنگیان هفت تیر مشهد در صدای معلم

سایت فخر نیوز نوشت :

» در اقدامی آرام و متاسفانه بدون تقلای آموزش و پرورش ، یکی از بهترین املاک آموزش و پرورش در هفت تیر مشهد توسط ستاد فرمان امام مصادره شد.

گزارش خبرنگار فخر نیوز حاکی است که این ملک با مبلغ ناچیز ۳۵ میلیارد تومان و به صورت اقساطی توسط این نهاد به مزایده گذاشته شد.

مشاهدات خبرنگار فخر نیوز حاکی است کارگران تمام تابلو و هر نشانه ای از آموزش و پرورش را محو و سپس کل ساختمان را سفید کردند.

متاسفانه بسیاری از املاک آموزش و پرورش فاقد سند هستند و واحد حقوقی اداره کل نتوانسته اند از این اموال محافظت کنند و کسی پی گیر از دست دادن این اموال ارزشمند نیست.

خبرنگار ما با معاون حقوقی اداره کل آموزش و پرورش تماس گرفته است که پاسخ گو نبودند.

همچنین یک کارشناس حقوقی اداره کل از جزییات این مصادره و خلع ید اظهار بی اطلاعی کرد.

در این خصوص یک فعال فرهنگی به خبرنگار ما گفت:

در سال های اخیر همواره موضوع مالکیت و تعیین تکلیف اسناد املاک آموزش و‌پرورش از موارد بسیار بحث برانگیز بوده است.

زمین هایی که غالبا در سال های پیش از انقلاب با دوراندیشی و خوش‌فکری مدیران وقت خریداری شد و یا توسط واقفان بزرگ نیک اندیشی چون حاج حسین آقای ملک در مشهد اهدا شد.

با تضعیف همه جانبه آموزش و پرورش در چند دههٔ اخیر، اشراف بر تملک دارایی های غیر منقول نیز کاهش یافت. روزی نیست که در گوشه ای از استان خراسان رضوی و به ویژه مشهد، مدعی جدیدی برای زمین هایی که بیش از نیم قرن در اختیار سیستم آموزشی استان در بخش های اداری و آموزشی بوده پیدا نشود.

اگر چه فعالیت نسبتا مناسب واحد حقوقی اداره کل کمی جبران مافات نموده. اما بی ثباتی و ضعف مدیریتی و از طرفی، عدم توان پرداخت حتی مبالغ مورد نیاز برای اخذ اسناد تک برگی در این آشفته بازار و رها شدگی مدیریتی آموزش و پرورش استان باعث از دست رفتن سرمایه های مادی این سازمان عریض و طویل و در عین حال نیازمند شده است.

 خبر فروش معلم سرا و فروشگاه فرهنگیان هفت تیر مشهد در صدای معلم

تصویر بالا آرشیوی نیست و ناشی از گرفتن رای تملک یکی از نهادهای نوپا بر یکی از دیرپاترین ساختمان های متعلق به ناحیه ۶ مشهد واقع در خیابان هفت تیر است.

 پایان پیام/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

خبر فروش معلم سرا و فروشگاه فرهنگیان هفت تیر مشهد در صدای معلم

گروه استان ها و شهرستان ها/

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

سه‌شنبه ۱۸ دی‌ماه ۴۰۳ به دعوت انجمن اسلامی معلمان استان البرز نشستی با عنوان « ضرورت تحول و اصلاحات در آموزش و پرورش » با حضور  « عبدالرسول عمادی » معاون اسبق آموزش متوسطه وزارت و تعدادی از اعضای انجمن اسلامی معلمان و سایر فرهنگیان علاقه مند به مباحث بنیادین در جهانشهر کرج برگزار گردید.

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

گفتمان اصلاح‌طلبی و تحول‌خواهی

پس از خوش آمدگویی و سخنان آغازین حسین رحمانیان، عمادی پشت تریبون قرار گرفته و ضمن تشریح موانع و ترمز‌های دست و پاگیر اصلاحات در دستگاه تعلیم و تربیت افزود: کار سیاسی و اصلاح‌طلبی یک کار اقتضایی‌ و زمان‌بر می‌باشد.

به نظرم تحولات سیاسی اجتماعی ایران معطوف به چهارگفتمان زیر است.

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

گفتمان محافظه‌کاری :

اندیشه‌ی محوری این گفتمان توجیه کلیت کارهای حاکمیت فارغ از صحت و سقم آنهاست. در واقع این گفتمان توجیه‌گر و ماله کش نظام می‌باشد.

گفتمان انفعال :

مبنای این گفتمان بر بی‌عملی محض بوده و طرفداران و گویش‌وران آن بر ضرب المثل « هرچه پیش آید خوش آید » سلام می‌کنند.

گفتمان براندازی :

مبنای این گفتمان تلاش برای زیر و زبر کردن حاکمیت فعلی بوده و براندازی از نوع نرم و سخت آن مجاز می‌باشد.

گفتمان اصلاح‌طلبی و تحول‌خواهی :

شالوده این گفتمان بر تفکر انتقادی استوار بوده و در این روش هیچ احدی بری از نقد و انتقاد نیست. طبیعی است که عمل ما در انتخابات اخیر بر پایه گفتمان تحول‌خواهی بوده و اصلاح‌طلبی را نوعی تعمیرکاری تلقی می‌کنیم.

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

سند تحول از حیز انتفاع ساقط است

عمادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت اصلاحات تدریجی در آموزش و پرورش افزود: تحول بنیادین یعنی انقلاب و دگرگونی کلی، در حالی که ما دنبال اصلاحات در بخش‌های فرسوده سیستم هستیم چرا که معتقدیم فرهنگ در بستر زمان و به مرور تغییر می‌یاید لذا مقولاتی چون انقلاب فرهنگی و تحول بنیادین عملا در آموزش و پرورش محلی از اِعراب ندارند.

مطابق فصل ۸ سند تحول بنیادین پنج سال بعد از اجرای سند ؛ باید نتایج در شورای آموزش و پرورش تحلیل و در شورای انقلاب فرهنگی مورد بازبینی قرار می‌گرفت در حالی که بعد از گذشت دو دهه هنوز سند اجرا نشده است.

اصلاحات در آموزش و پرورش از زمان محمدعلی نجفی با الحاق مهارت آموزی آغاز شده و در دوره خاتمی جدی‌تر گرفته شد ولی نهایتا ابتر ماند.

معتقدم اصلاحات در دستگاه تعلیم و تربیت به نتیجه نمی‌رسد چون حاکمیت با تحولات همراهی نمی‌کند.

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

آسیب‌شناسی با حضور ذی‌نفعان آموزش و پرورش

دوم خرداد یک جنبش اجتماعی بود با این حال اصلاحات درخوری شامل حال آموزش و پرورش نشد.

البته نباید از دو اتفاق مهم زمان وزارت حاجی مبنی بر ارتقای ادارات به سازمان و همچنین ادغام برخی از بخش‌های زائد همانند نهضت سوادآموزی و پرورشی در سازمان‌‌ها چشم‌ پوشید چرا که با سازمان شدن ادارات کل عملا بودجه استانی، تصمیمات منطقه‌ای و اقدامات مستقل تر گردید.

ما در دولت معجزه هزاره سوم عملا در سند تحول بنیادین شش زیر نظام ساختیم تا با پیش بینی‌های کلی و چرخش‌های تحول آفرین منجی آموزش و پرورش باشیم.

این سند در قالب کتابچه به ادارات ارسال گردید ولی در عمل دیدیم که سند تحول بنیادین حرکتی مبهم و بی‌حاصل است.

معتقدم آسیب‌شناسی آموزش و پرورش در خلاء صورت نمی‌گیرد بلکه باید با حضور و مشارکت فعالانه ذی‌نفعان صورت گیرد.

در پایان مراسم عمادی به پرسش‌های همکاران و نقطه‌نظرات انتقادی حاضرین پاسخ گفتند‌.

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

پایان گزارش/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

آیا سند تحول بنیادین شکست خورده است و آسیب شناسی آموزش و پرورش در صدای معلم

منتشرشده در گفت و شنود

گروه اخبار/

گزارش صدای معلم از تجمع معلمان بازنشسته برای پرداخت پاداش پایان خدمت

امروز دوشنبه 17 دی ماه ؛ جمعی از معلمان بازنشسته با تجمع در برابر وزارت آموزش و پرورش خواهان پرداخت ۶۰ درصد پاداش بازنشستگی (سنوات پایان خدمت) بعد از گذشت شانزده ماه شدند .

چندی پیش هم معلمان بازنشسته در برخی استان ها مانند فارس خواهان اجرای این مطالبه ی قانونی خود شده بودند .

در نشست خبری یکشنبه 16 دی ، این موضوع مورد پرسش خبرنگاران قرار گرفت . علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از فراهم شدن شرایط برای پرداخت باقی مانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد اما تاریخ مشخصی را اعلام نکرد .

گزارش صدای معلم از تجمع معلمان بازنشسته برای پرداخت پاداش پایان خدمت

یک هفته پیش نیز وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پاداش پایان خدمت معلمان گفت که رفع مشکل این دسته از همکاران به‌طور ویژه در سازمان برنامه و بودجه در حال پیگیری است و البته این موضوع در دستور کار سران قوا نیز قرار دارد.

در این باره « سازمان معلمان ایران » از تشکل های فرهنگیان با صدور بیانیه ای نوشت :

گزارش صدای معلم از تجمع معلمان بازنشسته برای پرداخت پاداش پایان خدمت

« برابر و به استناد  « قانون پرداخت پاداش پايان خدمت و بخشی از هزينه‌های ضروری به كاركنان دولت (مصوب ۱۳۷۵/۲/۲۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی) ، می‌بایست به بازنشستگان ...هنگامِ بازنشستگی ... به ازای هر سال خدمت‌ معادل يك ماه آخرين حقوق و فوق‌العاده‌های دريافتی... به عنوان پاداش پايان خدمت پرداخت شود.. . »

متاسفانه یک سال و اندی از هنگامِ بازنشستگیِ بازنشستگان ۴۰۲ گذشته است ولی هنوز ۶۰ در صد پاداش پایان خدمت خود را دریافت نکرده‌اند. در حالی که تازیانه‌ی گرانی‌های پی در پیِ روزانه و ماهانه و تورم کمرشکن، بیش از همه، بر پیکر اقشاری که درآمد ثابت دارند فرود می‌آید و از این میان،  بازنشستگان وضعیت اسف بارتری دارند.

 در جایگاه سخنرانی و نصیحت‌های اخلاقی همه‌ی مسئولین کشور از صدر تا ذیل بر جایگاه و مقام شامخِ بازنشستگان و ارزش و اعتبار آنان و گنجینه‌ی تجربیات ارزشمندشان، منش و شخصیت شان سخنرانی‌ها می‌کنند، مقاله‌ها می‌نویسند و چه بسا فخرها می‌فروشند، اما هزار افسوس که در مقام اجرا و عمل پریشانیِ آنان دیده و صدایشان شنیده نمی‌شود.

بازنشستگانِ مستأصل و ستم دیده فریاد خود را در کجا و به که استرجاع و استغاثه کنند؟!

آیا وقت آن نشده که مسئولین صدای این گنجینه‌های پنهان را  بشنوند؟!

آقای رئیس جمهور و دیگر مسئولین!

بترسید از زمانی که بازنشستگان از شما قطع امید کنند و حتی راغب نباشند دیگر صدایتان را بشنوند!

سازمان معلمان ایران تاکید و اصرار می‌کند این "ترکِ فعل" از مصادیق بارز و انکارناپذیر تضیع حق الناس است و بهتر است هرچه زودتر ۶۰ درصد باقیمانده پاداش پرداخت و بابت ضرر و زیان این تاخیر از بازنشستگان شریف و خدوم عذرخواهی شود » .

گزارش صدای معلم از تجمع معلمان بازنشسته برای پرداخت پاداش پایان خدمت

پایان پیام/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گزارش صدای معلم از تجمع معلمان بازنشسته برای پرداخت پاداش پایان خدمت

گروه گزارش/

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

این روزها ؛ مسعود پزشکیان رئیس دولت چهاردهم در حال سرکشی به مدارس می باشد . به میان معلمان و دانش آموزان می رود . صحبت می کند و عکس می گیرد .

برخی این رفتار پزشکیان را کم سابقه و یا بی نظیر خوانده و در تحلیل هایی که می کنند و توزیع می کنند سعی دارند از پزشکیان یک « قهرمان » بسازند و این که واقعا و بر خلاف رفتار غالب روسای پیشین جمهور به نقش « آموزش » در « توسعه پایدار » پی برده و در حال برنامه ریزی و فعالیت برای آن است .

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

یک کانال فرهنگی در این مورد چنین نوشت :

«  قاب ماندگار و ثبت شده از حضور سرزده و غافل گیر کننده ی مسعود پزشکیان در مدارس شهرستانهای تهران بار دیگر نشان داد که تعلیم و تربیت در دولت چهاردهم فصل جدیدی از تحول را آغاز کرده است و این حضور در مدارس شهرستان‌های تهران که به درستی چکیده ای تمام نما از ایران است نشان از فراست انتخاب در احوال پرسی نظام آموزشی کشور بود. بازدید سرزده ایشان از یک مدرسه در یکی از روستاهای شهرستان‌های استان تهران، شاید در نگاه اول رویدادی ساده به نظر برسد، اما در حقیقت نشانه‌ای است از عزم جدی دولت برای شنیدن مستقیم صدای دانش‌آموزان و معلمان و توجه به مسائل بنیادین نظام آموزشی کشور خواهد بود ....

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

تعطیلی مدارس به هر بهانه ای نشانه اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش نیست و نمی تواند باشد. این رویکرد می‌تواند بارقه‌ای از امید در دل تمامی دست‌اندرکاران آموزش و پرورش  باشد. حضور دکتر پزشکیان نشان داد که آموزش و پرورش نه‌تنها یکی از ارکان پیشرفت کشور است، بلکه توجه به مدارس مناطق کم‌برخوردار می‌تواند گامی اساسی در کاهش شکاف‌های آموزشی باشد. دولت چهاردهم با تاکید بر عدالت آموزشی  و روحیه خاص عدالت خواهی مسعود پزشکیان  خواهد توانست شکاف ایجاد شده آموزشی را که سال‌ها با بی تدبیری عميق شده است تعمیر کند. 

 اگرچه بازدیدهای میدانی می تواند مسیر  تحول را تسهیل کند اما امید است مسئولان آموزش و پرورش از این فرصت بی‌نظیر برای پیگیری مطالبات و حل مشکلات کلان آموزشی، از جمله ارتقای کیفیت آموزش، بهبود زیرساخت‌ها و تغییر در شیوه‌های تدریس، بهره‌مند شوند ».

سرکشی کردن و سفر کردن به طور مشخص « رفتارهای پوپولیستی » از زمان دولت معجزه ی هزاره سوم در این کشور باب شد و گسترش پیدا کرد .

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

برای این که بدانیم و متوجه شویم که آیا فرضیه آن دسته از کنش گران به واقعیت نزدیک است باید به چند مورد مهم و استراتژیک توجه و تامل داشته باشیم . آیا وظیفه ی نظام آموزشی ایران آن است که این حجم از دانش آموزان غیر ایرانی را با توجه به وضعیت شکننده ی اقتصادی کشور و منابع محدود ، سوبسید آموزشی داده و پوشش دهد .

 

سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی و تولید ناخالص داخلی ؟

بدون تردید ؛ توجه آن هم از نوع « ویژه » باید خودش را در « عدد و رقم » نشان دهد .

« علی پورسلیمان مدیر صدای معلم » در نشست خبری سخنگوی وزارت آموزش و پرورش که یکشنبه 16 دی برگزار گردید از این مقام مسئول چنین پرسش کرد : ( این جا )

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

« « صدای معلم » از فرهادی خواست تا سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور را در سال 1404 مشخص کند که البته ایشان به این پرسش پاسخی نداد .

شنبه  ۲۴ آذر ۱۴۰۳  علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر وزارت آموزش‌ و پرورش به موضوعاتی اشاره می کند .

ایسنا نوشت : ( این جا )

« وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال ۱۳۹۲ با ۱۲ میلیون دانش‌آموز نسبت بودجه آموزش‌ و پرورش به بودجه عمومی کشور ۱۰.۵ درصد بود که اکنون با ۱۶ میلیون دانش‌آموز همچنان همین قدر است که این نشان می‌دهد دچار شکاف عمیق در نظر و عمل شده‌ایم ادامه داد: گفتمان‌ها متعالی است اما در عمل چیز دیگری محقق می‌شود؛ زمانی می‌توانیم کشور را به قله‌های رفیع برسانیم که آموزش و پرورش اولویت اول کشور باشد.پ

« ایسنا » در گزارشی به تاریخ 6 آبان 1403 با عنوان : « کاهش سهم ۳.۳ درصدی بودجه آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت » چنین نوشت : ( این جا )

« استاد دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه سهم وزارت آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت در سال ۱۴۰۱، ۱۳.۱ درصد بود، گفت: در سال ۱۴۰۳ این رقم به ۹.۸ درصد رسیده یعنی شاهد کاهش سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت هستیم.

صمد برزویان استاد دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۴۰۲ به طور متوسط همواره ۲۰ درصد عملکرد بودجه آموزش و پرورش بیشتر از بودجه مصوب بوده است گفت: اگر ۱۰۰ واحد بودجه برای آموزش و پرورش در نظر گرفته شده بود در پایان سال به ۱۲۰ واحد نیاز بود، همین مسائل سبب تأخیر یک ساله در واریز پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته به عنوان نخستین اثر کسری پایدار بودجه باشد.

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

وی با بیان اینکه فقط به دنبال منابع فیزیکی هستیم تا بدانیم پول اختصاص یافته به آموزش و پرورش در کجا هزینه شده است افزود: در صورتی که سرمایه اصلی جامعه مغز دانش‌آموز و میزان یادگیری آن‌هاست، در وزارت آموزش و پرورش کارایی درونی همچون تحقق اهداف آموزشی، سیاسی، زیستی و اقتصادی بررسی نمی‌شود.

برزویان گفت: کیفیت بخشی در آموزش و پرورش دغدغه نیست و هیچ جا هم از آموزش و پرورش به خاطر عدم تحقق اهداف بازخواست انجام نمی‌شود.

حال اگر در سال 1404 ؛ سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی متناسب با نیازهای واقعی این وزارتخانه تنظیم و نهایی شود و یا رئیس دولت به صورت مشخص و شفاف سهم آموزش و پرورش را از بودجه ناخالص داخلی ( GDP ) به صورت منظم و به فرض در یک دوره زمانی شش ماهه گزارش کند ؛ می توان واقعا این گزاره را جدی گرفت که آموزش و پرورش به اولویت دولت و جمهوری اسلامی تبدیل شده است .

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

قول و قرارها چه شد ؟

مساله دوم برای راستی آزمایی این موضوع به حرف ها و قول هایی باز می گردد که پزشکیان در هنگام تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری در سال حجاب تهران بیان کرد و به نوعی پاسخ به پرسش و مطالبات علی اصغر فانی وزیر پیشین آموزش و پرورش بود . ( این جا )

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

پی گیری ها و رصدهای « صدای معلم » نشان می دهد که پزشکیان در این چند ماه اشاره به آن موارد نداشته و یا برنامه ای را به صورت عملیاتی و شفاف اعلام نکرده است .

آیا به عنوان مثال و به گفته ی فانی یک نظام استخدامی واحد برای کلیه متقاضیان شغل معلمی تدوین شده است ؟

 

تعطیلی مدارس به هر بهانه ای نشانه اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش نیست و نمی تواند باشد

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

در این مدت که پزشکیان رئیس جمهور شده تغییری در وضعیت تعطیلی مدارس داده نشده و همچون دولت های پیشین ؛ « مدرسه » به هر  بهانه ای تعطیل می شود .

در واقع ؛ منابع آلوده کننده هوا بدون هر گونه مانعی به فعالیت خویش ادامه می دهند و دانش آموزان و معلمان هم با عنوان « آموزش غیرحضوری » در حال اتلاف وقت و سرگرم کردن خود هستند .

هر گاه « مدرسه » آخرین جایی باشد که تعطیل می شود می توان دید و بازدیدهای آقای رئیس جمهور را کمی جدی گرفت  و به آن فکر کرد .

 

نخستین نشست خبری رئیس جمهور و غایب بزرگ !

در نخستین نشست خبری که مسعود پزشکیان برگزار کرد ؛ هیچ رسانه ای از جامعه یک میلیونی معلمان شاغل و یک میلیون معلمان بازنشسته و حدود 17 میلیون دانش آموز و مجموعا 50 میلیون مخاطب در کشور حضور نداشت و هیچ گونه مساله ای در حوزه ی تعلیم و تربیت هم در این نشست خبری مطرح نشد .

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

گزارش صدای معلم را بخوانید :

«پزشکیان در نشست انتخاباتی دوم با معلمان : من اگر الآن به اینجا رسیدم و این رفتار را پیدا کردم معلمانم بودند که این گونه مرا تربیت کردند و تاثیر معلم در زندگی من بود »

نخستین نشست خبری مسعود پزشکیان رئیس جمهور بدون حضور رسانه های معلمی ؟ ( این جا )

 

عکسی ماندگار و البته نشان از فاجعه ؟

در بازدیدی که پزشکیان از مدارس شهر قدس تهران داشته عکسی پر بازدید شده و مورد توجه قرار گرفته است .

اما پرسشی که مطرح می شود آن است که چند دانش آموز در عکس زیر « غیر ایرانی » هستند ؟

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

آیا وظیفه ی نظام آموزشی ایران آن است که این حجم از دانش آموزان غیر ایرانی را با توجه به وضعیت شکننده ی اقتصادی کشور و منابع محدود ، سوبسید آموزشی داده و پوشش دهد .

پایان گزارش/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گزارش صدای معلم از بازدیدهای پزشکیان از مدارس و عکس ماندگار و جایگاه آموزش و پرورش

منتشرشده در گفت و شنود

نظرسنجی

اجرای رتبه بندی پس از دو سال چه تاثیری در کیفیت آموزش داشته است ؟

عالی - 6.3%
خوب - 6.5%
تاثیر چندانی نداشته است - 29%
رتبه بندی فقط به ایجاد نارضایتی بیشتر معلمان و تبعیض درون سازمانی انجامیده است - 58.2%

مجموع آرا: 414

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور