صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

ز  حدود دو سال قبل ؛ انتقاداتی متوجه عملکرد مدیر کل آموزش و پرورش این استان گردیده بود/ همان موقع ، صدای معلم طی یک تماس تلفنی با روابط عمومی این استان ، خواهان برگزاری نشست به منظور گفت و گو و بیان مطالبات و خواسته های معلمان با مدیر کل شد اما هیچ گاه به این درخواست پاسخی داده نشد/ ماجرا از احضار و تهدید مدیر سایت عصر دلفان  به اداره آموزش و پرورش دلفان آغاز گردید/ پس از آن بود که نامه ها یکی پس از دیگری از سوی فرهنگیان و معلمان لرستان برای صدای معلم ارسال گردید/ حجم این نامه به حدی بود که اداره آموزش و پرورش این استان در طی دو ماه سه جوابیه برای صدای معلم ارسال نمود/ آخرین خبر مربوط به انعکاس گزارشی در مورد معلم زن زاغه ای حائز رتبه نخست اقدام پژوهی کشور بود که واکنش های فراوانی را نیز برانگیخت/ فرهنگیان و معلمان استان لرستان نشان دادند که با پی گیری ، کنش گری و مطالبه محوری می توان وضعیت موجود را تغییر داد/ هر مدیری نیاز به نظارت از سوی افکار عمومی دارد/ البته تغییر مدیر کل به معنای پایان کار نیست / « مدیر موفق » مدیری است که پاسخ گو بوده و بتواند با بدنه آموزش و پرورش ( معلمان ) و نیز رسانه های مستقل ارتباط و تعامل مناسبی داشته باشد/ « صدای معلم » ضمن تشکر از فرهنگیان و معلمانی که به جد پی گیر مطالبات قانونی خویش بودند-  به ویژه آقایان امیر اسماعیلی سردبیر پایگاه خبری – تحلیلی لک خبر ؛ امیر نظریان مدیر سایت عصر دلفان و  دکتر فرشاد علیاری فرهنگی شهرستان بروجرد و نیز قدردانی از آقای دانش آشتیانی به جهت توجه به افکار عمومی که البته در زمان وزیر قبلی مغفول ماند و پاسخی داده نشد ؛ برای آقای دریکوند آرزوی موفقیت دارد

منتشرشده در گفت و شنود

اولین و مهم ترین محیطی که شخصیت و شکل گیری رفتارهای فرزندان را پایه ریزی می نماید خانواده است/ هم سویی و هم عقیده بودن والدین در انتخاب الگوی تربیتی و پرورشی فرزندان، تعارض در انتخاب رفتار فرزندان را به حداقل می رساند/ خانواده ها را از منظر برخورد والدین با فرزندان می توان به سه گروه کلی تقسیم نمود/ جزء کدامین گروه از خانواده ها ( مستبد ؛ مداراگر ؛ آزادمنش ) هستیم ...

منتشرشده در یادداشت
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

حمایت

لرستان

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

پیشنهاد

لرستان

منتشرشده در نامه های دریافتی

اگر با دیده انصاف به قضایا نگاه کنیم، دولت آقای روحانی در بسیاری از زمینه‌ها موفق بوده است/ از نظر وضعیت تورم هم وضع مساعد‌تری در کشور پدید آمده است. دیگر کسی به دنبال خرید و نگهداری فلان کالا و ارزاق نیست که مبادا ماه بعد گران شود/ هیچ کس منتظر آن نیست که رئیس جمهور کشورمان حرفی خلاف عرف رایج کشورداری بزند و مدت ها تیتر روزنامه‌ها شود/ در محافل معلمان در مدارس فرد جرات نمی‌کند با قاطعیت از دولت روحانی دفاع کند، چرا که ممکن است از طرف همکاران خود مورد آماج حملات قرار بگیرد/ آقای فانی هم در قد و قواره یک وزیر مقتدر و باهوش ظاهر نشد که معلمان به او افتخار کنند/ چرا کمبود منابع همیشه گریبان ما را می‌گیرد و بقیه کارکنان دولت فارغ از این مسائل هستند/ بسیاری از مسائل معلمان چندان ربطی هم به منابع مالی ندارد و ریشه در سوء مدیریت دارد/ دریافت حقوق ماهانه معلمان دو ماه است که تیتر خبرگزاری‌ها شده است/ ارزشیابی سالانه معلمان هر ساله سوهان روح معلمان می شود و امسال بیشتر از سال های گذشته. تهدید که اگر فلان درصد را نیاورید رتبه‌بندی چه می‌شود/ معلمی شغلی متفاوت از کارمندی است. فداکاری ها و ایثارهای معلمان در کجای این ارزشیابی می‌گنجند/ داستان پاداش بازنشستگی معلمان تبدیل به یک تراژدی پر از رنج و غم شده است/ آن قدر وعده دروغین داده شده بود که تا واریز پول کسی باور نمی‌کرد و همه می‌گفتند دروغ می‌گویند/ مقام و منزلت معلم فقط در شعار و بعضی مناسبت ها خلاصه شده است/ معلمان برای ثبت نام در مدارس که خود متولیان آنجا هستند دچار مشکل می‌شوند. نگاه مادگرایانه بعضی از مدیران چه در ادارات و چه در مدارس باعث می‌شود آنان ثبت نام فرزندان بعضی از اقشار را بر ثبت نام فرزندان فرهنگی ارجح بدانند....

منتشرشده در یادداشت

گروه اخبار/

در آزمون «به سوی فهم قرآن» که دوم و سوم دی ماه برگزار شد، بیش از ٤٢٢ هزار نفر از فرهنگیان شرکت کردند و ٨٣ درصد از این افراد نمره قبولی کسب کردند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد اسلامی، ٣٤٤١ نفر از فرهنگیان در این آزمون موفق به کسب نمره کامل ٢٠ شده اند که باید با برگزیدگان سایر دستگاه های دولتی که مجموعا ٤٤٠٠٠ نفر می شوند در روز جمعه ١٠ دی ساعت ١٠ صبح در آزمون انتخاب نفرات برگزیده که به صورت الکترونیکی و تشریحی برگزار می شود به رقابت بپردازند. به ٢٢٠ نفر از برگزیدگان این آزمون کمک هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ ٥٠٠ هزار تومان اهدا خواهد شد.
تعداد مراجعه به سایت آزمون در روز پنج‌شنبه دو میلیون و ٢٠٠ هزار مرتبه و در روز جمعه ٩٠٠ هزار مرتبه بوده است.
در این آزمون که برای نخستین بار در کشور با این تعداد شرکت کننده به صورت آنلاین برگزار شد ، حدود نیمی از افراد با تلفن‌های هوشمند خود در آزمون شرکت کردند.
گفتنی است این آزمون در چهار گروه که هر گروه شامل استان‌ و زمان خاص بوده، برگزار شد و فرهنگیانی که نتوانستند در آزمون روزهای دوم و سوم دی ماه شرکت کنند و یا نمره قبولی دریافت کنند، می‌توانند روز جمعه ١٠ دی ماه با مراجعه به سایت  www.fahmequran.ir طبق جدول زیر مجددا در آزمون شرکت کنند.

برگزاری مجدد آزمون قرآن ضمن خدمت فرهنگیان

برگزاری مجدد آزمون قرآن ضمن خدمت فرهنگیان

برگزاری مجدد آزمون قرآن ضمن خدمت فرهنگیان

پایان پیام/

گروه اخبار/

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مورد رعایت آیین نامه پوشش اسلامی

با سلام و احترام

پیرو بخشنامه  56 / 951772 / 2351 مورخ 18 / 7 / 95 آیین نامه پوشش اسلامی ؛ کلیه همکاران ملزم به رعایت مفاد آیین نامه مذکور می باشند ....

موارد قابل پی گیری :

1- مدیر آموزشگاه موظف است آیین نامه را به اطلاع و امضای همکاران محترم برساند .

2- پی گیری به موقع موارد تخلف احتمالی از طریق تذکر شفاهی و کتبی و در صورت لزوم پی گیری طبق بند 20 ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان با ارسال گزارش به هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری ....

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مورد رعایت آیین نامه پوشش اسلامی

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مورد رعایت آیین نامه پوشش اسلامی

بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در مورد رعایت آیین نامه پوشش اسلامی

پایان پیام/

دوشنبه, 19 آبان 1393 21:30

فیش حقوق

خراسان شمالی

منتشرشده در نامه های دریافتی
دوشنبه, 06 دی 1395 07:24

انواع انسان ها

انواع انسان ها

دکتر علی شریعتی انسان ها را به چهار دسته تقسیم کرده است:

1. آنانی که وقتی هستند هستند وقتی که نیستند هم نیستند

عمده آدم ها. حضورشان مبتنی به فیزیک است. تنها با لمس ابعاد جسمانی آنهاست که قابل فهم می‌شوند. بنابراین اینان تنها هویت جسمی دارند.


2. آنانی که وقتی هستند نیستند وقتی که نیستند هم نیستند

مردگانی متحرک در جهان. خود فروختگانی که هویت شان را به ازای چیزی فانی واگذاشته‌اند. بی شخصیت‌اند و بی اعتبار. هرگز به چشم نمی‌آیند. مرده و زنده‌اشان یکی است.


3. آنانی که وقتی هستند هستند وقتی که نیستند هم هستند

آدم های معتبر و با شخصیت. کسانی که در بودن شان سرشار از حضورند و در نبودنشان هم تاثیرشان را می گذارند. کسانی که هماره به خاطر ما می‌مانند. دوستشان داریم و برایشان ارزش و احترام قائلیم.


4. آنانی که وقتی هستند نیستند وقتی که نیستند هستند

شگفت انگیز ترین آدم ها. در زمان بودشان چنان قدرتمند و با شکوه اند که ما نمی‌توانیم حضورشان را دریابیم. اما وقتی که از پیش ما می روند نرم نرم آهسته آهسته درک می‌کنیم. باز می‌شناسیم. می فهمیم که آنان چه بودند. چه می گفتند و چه می خواستند. ما همیشه عاشق این آدم ها هستیم . هزار حرف داریم برایشان. اما وقتی در برابرشان قرار می‌گیریم قفل بر زبانمان می‌زنند. اختیار از ما سلب می‌شود. سکوت می‌کنیم و غرقه در حضور آنان مست می‌شویم و درست در زمانی که می‌روند یادمان می آید که چه حرف ها داشتیم و نگفتیم. شاید تعداد اینها در زندگی هر کدام از ما به تعداد انگشتان دست هم نرسد.

منتشرشده در دیدگاه

نظرسنجی

انتصابات علیرضا کاظمی تا چه میزان با تعهدات و قول های مسعود پزشکیان هم خوانی داشته و توانسته رضایت معلمان را جلب کند ؟

خیلی زیاد - 1.9%
زیاد - 0.9%
متوسط - 2.3%
کم - 2.5%
خیلی کم - 92.4%

مجموع آرا: 1986

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور