صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد

میزان تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان : شاید صندوق نزدیک به 50 شرکت مختلف داشته باشد و احتمال دارد تخلفات بیشتری صورت گرفته باشد

گروه اخبار/ رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به گزارش قرائت شده کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس، از تخلف 15 هزار میلیارد تومانی در این صندوق خبر داد.

رقم نجومی تخلف در صندوق ذخیره فرهنگیان

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در خصوص «میزان تخلفات صورت گرفته در صندوق ذخیره فرهنگیان»، اظهار داشت: در گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، در چند ردیف تخلفات اعلام شد.

وی ادامه داد: عدد مجموع تخلفات در صندوق ذخیره فرهنگیان 15 هزار میلیارد تومان است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه این میزان تخلف عددی است که ما در تحقیق و تفحص به آن رسیده‌ایم، افزود: ممکن است قوه قضائیه وقتی به این پرونده ورود پیدا کرده و افراد را احضار کند، به عدد بیشتری برسد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه 2، 3 شرکت در صندوق ذخیره فرهنگیان را حسابرسی کرده‌ایم، تصریح کرد: شاید صندوق ذخیره فرهنگیان نزدیک به 50 شرکت مختلف داشته باشد و احتمال دارد، تخلفات بیشتری صورت گرفته باشد که رسیدگی به این موضوع کار مجلس نبوده، بلکه بر عهده قوه قضائیه است. ( فارس )

پایان پیام/

پنج شنبه, 23 فروردين 1397 11:13 خوانده شده: 891 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +7 0 --
فرهنگی 1397/01/23 - 13:07
داغ فرهنگیان را تازه تر کنید،فعلا سر انگشتی و علی الحساب وتخمین زده شده است ، ملک گر زباغ رعیت خورد سیبی ، غلامان در آورند درخت از بیخ،. راستی چرا پرونده به این مهمی رسیدگی نمی شود ؟ مسوول مستقیم وزیران آموزش و پرورش می باشند که می بایست خسارت ناشی از این بابت را جبران کنند .
پاسخ + 0 0 --
....... 1397/01/23 - 14:12
چرایش معلوم است ، خدا داند دست چه کسانی از رجل
در این پرونده هست؟
کی پرونده های رجل ، قضایی شده یا پیگیری شده مگر این که از خط انقلاب و وطن خارج شده باشند. چون :
کرباسچی ، مرتضوی ، بقایی ، مشایی و....
دزد معلوم ، مال دزدی معلوم و....
برخی را اجازه دادند تا در روند تا حیثیت نظام زیر سئوال نرود.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1397/01/23 - 15:00
شاید؛اما؛اگر.....


کی میخواهند رسیدگی کنند.هر روز یه وعده و وعید و....
پاسخ + +4 0 --
مدرس آزاد 1397/01/23 - 18:30
اگر کسی مدیریت صندوقی را در اختیار داشته و یک ریال هم از آن سوء استفاده نکرده باشد؛ تعدادی از همکاران بر او نشوریدند؟ و برایش پرونده نساختند؟ و چند سالی با پرونده سازی های مکرر و بدون دسترسی به مدارک بطور بازداشت موقت و وثیقه دار محبوسش نکردند و حکمش را پس از چند سال ندادند و چشمانش را کم سو نکردند؟ و به همت عمر فرزندانش تبرئه نشد؟ و مشکل صدها پرونده و دهها نفر حل نشد؟ چقدر آن فرزندان آزمون داده، تحصیلکرده و با تجربه و خوش رزومه بی ارزشند چون جرمشان عبور از 40 سالگی است؟ پس چنین آ.پی مستحق همان مدیران صندوق است.
پاسخ + +1 0 --
بازنشسته متنفر 1397/01/25 - 11:54
جز تنفر و بی زاری نمی توان چیزی گفت در رابطه با این خیانت کاران به اصطلاح خدمتگزار منافق .... و الحق منافقینی که امروز در خارج از مرز با انقلاب مبارزه می کنند هیچ وقت به اندازه ی این منافقین داخلی به انقلاب ضربه نزدند واگر اعدامی لازم باشد برای مفسدین بایستی حتی از بن باید اعدام شوند یعنی اعدام خانوادگی تا ریشه فساد به خوبی خشکیده شود )٫

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

بلی - 24.4%
خیر - 75.6%

مجموع آرا: 242

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور