صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

رحمان/ تهران

نقدی بر حواشی حکم انفصال مدیر آموزش و پرورش منطقه 9 تهران

انفصال از خدمت مدیر آموزش و پرورش

به نظر من علاوه بر مواضع سیاسی میان شاکی و متشاکی و تأثیرپذیری آن از نظر جناحی و سیاسی ؛ این فرآیند نتیجه اعمال بیمارگونه و آلوده ی دستگاه های اداری و سازمان های دولتی است که اعتقادی به اجرای قانون و رعایت حق الناس ندارند به عبارتی روح حاکم بر افکار و تصمیمات در نظام اداری ما هنوز طاغوتی است . مگر تنها عدم اجرای قانون همین مورد بوده و بس . خیلی از قوانین توسط قانونگذار مصوب شده لیکن توسط دستگاه های دولتی نه تنها اجرا نمی شوند بلکه تعمداً به دلایل سلیقه ای و فرار از مسئولیت و ناتوانی و عقده های درونی آدمهای ناچیز و ندانم کار حقوق کارکنان نادیده گرفته می شود و حتی کارشناسان حقوقی و امور اداری و مسئولین وقت در اداره کل و مناطق اظهار می کنند که ما به دلیل مشکلات مالی نمی توانیم و نباید از دادخواست افراد شاکی در قبال دستگاه دولتی حمایت کنیم .

این اعتقاد ناشی از کجا و چیست ؟

مگر تنها رأی اجرا نشده دیوان توسط دستگاه های دولتی در این مورد بوده است ؟

اگر همکاری رأی گرفته و دستگاه آن را اجرا نمی کند جهت شهادت بیان کند تا بدانیم مشکل از کجاست ؟

اگر چه در این موضوع حمایت از شاکی ممکن است به دلیل سیاسی کاری بوده باشد اما این خود بدترین گناه و زشت ترین عمل اخلاقی است که فقط باید با بازی های سیاسی حقت را بگیری .

ریشه همه آلام و دردها در فکر و روح و تصمیمات کسانی است که به ناحق بر مسند قدرت ( نه خدمت ) تکیه زده اند و شرم آور است که اجرای قوانین و رعایت حق الناس به نظر شخصی و سیاسی آدم ها گره بخورد.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 31 ارديبهشت 1395 11:48 خوانده شده: 1409 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +3 0 --
ابوالفضل 1395/02/31 - 13:55
برای من که با سندسازی تو ناحیه یک قزوین بودم از طریق اداره کل و هیئت تخلفات توبیخ زدن که امیدوارم خدا جواب همشون رو بده
پاسخ + +3 0 --
معلم مظلوم 1395/03/02 - 04:33
سلام عرض میشود که من اکن کره بانجونیسان هستم و چند وقت پیش یک گوشی از اون 2500 هزاری ها!!! برای پسرم خریدم. فردای اون روز توی ترمینال شهر بزرگ بانجونیسان یه دزد شرافتمندی اون گوشی رو از جیب پسرم در اورد. خلاصه بابا توی ایران کشور شما یه دقیقه ول میکشه خطت رو بسوزونی اون دزد محترم سوءاستفاده نکنه اینجا دو روز طول کشید! بعد رفتیم دادگاهش . ای بابا 40000 خرج کردیم و با دفتر دار و پاسگاه هم دعوا مون شد سر اینکه اون بزرگوار میخواست اقتدارشو نشون بده!به اپراتور نامه نوشتن و بعد 4 ماه ادرس دزده و خطی که تماس گرفته بود پیدا شد و رفتیم گوشی رو بگیریم!!! اما بعد حدودا 4 ماه از اون قضیه قاضی محترم فرمودند که حرف شما اساسی نداره و دزد بیچاره هنوز داره زجر میکشه از اینکه نمیتونه گوشی منو بدستم برسونه.یعنی دادگستریبانجونییسان نمیذاره دیگه. شما توی ایران راهی ندارید که اون دزد بینوا بتونه با اون انون گوشی یکی دیگه رو که اتفاقی دزدیده پس بده؟ قربون شما و کشورتون برم من.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/03/02 - 16:33
خیلی از قوانین توسط قانونگذار مصوب شده لیکن توسط دستگاه های دولتی نه تنها اجرا نمی شوند بلکه تعمداً به دلایل سلیقه ای و فرار از مسئولیت و ناتوانی و عقده های درونی آدمهای ناچیز و ندانم کار حقوق کارکنان نادیده گرفته می شود ....دقیقا همین شرایط فعلی برای فرهنگیان که قانون حقوق هماهنگ برای ما اجرا نمی شود و اگر اجرا شود فرهنگیان هم 5 الی 6 میلیون در ماه باید مطابق قانون دریافت کنند

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور