صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی / همکار گروه سخن معلم

توطئه رسانه های بیگانه ؛ یک معلم ایرانی‌ به سه فراری از زندان کالیفرنیا کمک کرده است !

 رسانه ای شدن تنبیه معلمان و توهین به معلمان حالا که دستمان به بی بی سی نمی رسد مشت محکمی به دهان فانی بزنیم. در پی توطئه رسانه های داخلی علیه معلمان از طریق انتشار اخبارکذب و جعلی مانند "تنبیه بدنی دانش آموزان و تجاوز ناظم مدرسه به کودکان و کم کاری معلمان و زیاد بودن تعطیلات و پرداخت مطالبات و افزایش حقوق و..."، اخیرا بنگاه سخن پراکنی روباه پیر در اقدامی مذبوحانه خبر کذبی را منتشر کرد تا اعتبار معلمان را به خیال خود خدشه دار کند.

ما این اقدام را در راستای توطئه نئولیبرالیسم و سرمایه داری داخلی در پیوند با امپریالیسم جهانی و بانک جهانی و صندوق بین المللی پول دانسته و بی ارتباط با سفر یک مقام لیبرال نو به کشورهای سرمایه داری و خرید هواپیمای مسافربری برای  رفاه مرفهین بی درد داخلی نمی دانیم.

بلندگوی استعمار پیر درست در همان روزی که امضای قرار داد های میلیاردی برای  استثمار خلق های ایران امضا می شد ، در هم دستی با بانک جهانی در خبری مشکوک برای انحراف افکار عمومی نوشت : " یک معلم ایرانی‌ به سه فراری از زندان کالیفرنیا کمک کرده است" کسی که به ما ... کلاغ ... بود ! اولا اگر کرده است خوب کاری کرده است. ثانیا به روباه پیر چه مربوط است که درباره معلم ایرانی بنویسد؟ فرض کن معلم ایرانی دلش برای یک هموطن زندانی سوخته و مقادیری نقشه و وسایل برای فرار در اختیار او گذاشته است. کجای این کار بد است؟

 بی بی سی اگر راست می گوید چرا در باره معلمان فداکار که در راه مدرسه ماشین شان واژگون شد و به کوری چشم دشمنان از بینی یکی شان هم خون نیامد چیزی ننوشت؟ آن مهم تر بود یا این ؟

مسلما این! پس نتیجه می گیریم رسانه ها ضد معلم هستند. مثلا ما قبول داریم که تنبیه بدنی بد است اما رسانه ها چرا خبر تنبیه بدنی را آب و تاب می دهند. رسانه ها باید بنویسند تنبیه بدنی بد است اما اگر معلمی از کوره در رفت و چهار تا چک و لگد به دانش آموز زد نباید بنویسند. چون دروغ است و ما خبرهای دروغ را محکوم می کنیم.  

خبرنگار مزدور بی بی سی در ادامه برای توهین به معلمان نوشته : "یکی از این زندانیان حسین نیری به اتهام ربودن، شکنجه و سرقت در این زندان بوده است.آقای نیری متهم شده بود که مالک یکی از مراکز توزیع قانونی ماری جوانا برای مصارف پزشکی را ربوده و به محلی که تصور می شده پولی را مخفی کرده باشد برده و در آن جا آلت تناسلی او را بریده." می بینید توطئه را ؟ اسم معلم را در کنار ، شکنجه و سرقت و ماری جوانا و بریدن آلت تناسلی می برند .

آیا تصادفی است ؟

می خواهد بگوید مواد مخدر باید آزاد شود تا دانش آموزان ما معتاد و بدبخت شوند !

این هجمه ها به معلم تصادفی نیست. باید پاسخ دندان شکن بدهیم. همان گونه که در یک رفتار مدنی کاملا مسالمت آمیز و خودجوش با آتش زدن روزنامه همشهری در مدرسه ، مشت محکمی به دهان ایادی استکبار کوبیدیم و از آن به بعد قلم به مزدان این روزنامه در سوراخی خزیدند الان هم باید در مدرسه، بی بی سی را جلوی چشم دانش آموزان به آتش بکشیم. اما چون بی بی سی کاغذ ندارد فلذا ما مانده ایم که چه چیز را به صورت کاملا مسالمت آمیز و بدون خشونت آتش بزنیم و چگونه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بزنیم؟

اگر واکنش معلمی نشان ندهیم بعید نیست فردا بی بی سی موذیانه بگوید معلمان 3 ماه تابستان و 15 روز عید  تعطیلند و هفته ای فقط 24 ساعت کار می کنند. چرا بی بی سی هم مثل سایر یاوه گویان نمی گوید که یک ساعت کار معلم طبق قانون یونسکو  برابر 8 ساعت کار کارمند است؟ 

ممکن است افراد مغرض و ضد معلم  بگویند : "کو منبع ؟ " بنده این را در صفحه تلگرام رفقا دیدم و رفقا دروغ نمی گویند . اصلا چرا فقط برای اخباری که به نفع معلمان است منبع می خواهند و خودشان شب و روز دروغ می گویند؟ سرمایه داری و بانک جهانی همین است. آیا تدبیر و امید همین بود؟ چرا بی بی سی حرف های خانم بزرگوار آنجلا مرکل صدر اعظم المان را تیتر نمی کند  که سر پزشک ها نعره زد: "خجالت نمی کشید حقوق خودتان را با معلم ها مقایسه می کنید. بروید بمیرید " ؟ 

چرا نمی گوید که هیتلر با همه هیتلر بودنش معلم ها را برای بعد از جنگ توی زیرزمین ها پنهان کرد و گفت حیف است یک دانه معلم کشته شود.البته ما با هیتلر مخالفیم اما با این کار او موافقیم . چه عیب دارد. هر کس به نفع معلم قدم بردارد ما مخلص او هستیم . البته به جز سرمایه داران خونخوار و لیبرال ها و نئولیبرال ها و فرادستان آموزشی. ما کلا فرودستیم ضد فرادست.


البته واضح و مبرهن است که دولت و وزیر بی کفایت و روزنامه ها و بی بی سی قصد دارند حواس معلمان را پرت کنند تا نقشه بی رحمانه خصوصی سازی در مدارس را اجرا کنند. اینها همه نقشه برای گول زدن ما است . قرار است که یواشکی همه مدارس دولتی را به فامیل و دوست و آشناهای خودشان به قیمت دولتی بفروشند و همه معلمان را هم اخراج کنند و معلم  ماهی 200 تومن سرکلاس بفرستند.

پس نتیجه می گیریم که خبر بی بی سی الکی نبوده است. 

فلذا ما از همه معلمان دعوت می کنیم حالا که دستمان به بی بی سی نمی رسد مشت محکمی به دهان فانی بزنیم.البته ما طرفدار کیفیت آموزش در مدرسه و تحصیل رایگان همراه با دو وعده غذا و سرویس مجانی برای دانش آموزان می باشیم .

معلمان روستا نباید بیتوته کنند . برنامه های دولت غلط است.  همه چیز تقصیر دولت است و ما خیلی خوبیم و آنها خیلی بدند.

از معلمان شریف تقاضا داریم فقط ما را حامی خود بدانند و بقیه دروغ می گویند و کاسه ای در زیر نیم کاسه دارند . اینکه چگونه کاسه را زیر نیم کاسه جا داده اند البته نتیجه توطئه دولت نئولیبرال و فرادستانی است که نقشه بانک جهانی و صندوق بین المللی پول را اجرا می کنند و با یک امضا 118 هواپیمای مسافربری یک طبقه و دو طبقه می خرند.


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 10 بهمن 1394 20:10 خوانده شده: 2681 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +8 0 --
مریم 1394/11/10 - 20:37
آقای عبداللهی این نوشته چی بود؟ طنز بود یا جدی؟ از زبون چه کسایی این مطلبو نوشتین؟ اصلا منظورتون چیه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/11/10 - 21:51
واقعا چی شد؟!!!!
آقای عبدالهی میشه یه بار دیگه توضیح بدی؟ بقل دستیم داره میگه من هیچ نفهمیدم.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 10:35
این نوشته طنز بود و از زبان کسانی نوشته شده که به بهانه یک کاریکاتور در مدرسه و مقابل چشم دانش آموزان روزنامه همشهری را اتش زدند و یا از این عمل پشتیبانی کردند. از زبان انهایی است که فکر می نند همه با هم علیه معلمان متحد شده اند و معتقد به تئوری توطئه هستند. همانهایی که از زبان هیتلر نقل قول جعل می کنند تا به خیال خود اعتبار معلم را بالا ببرند. منظور مخالفت با خرافات صنفی بود.
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/11/11 - 21:31
این مطلبی که نوشتید خوب نیست : بارها گفته شده هرکسی تخلف کرد باید طبق قانون حکم صادر بشه ولی اینکه آن را دستمایه فیلم و سریال کنیم و در هر کوی و برزن جار بزنیم و آبروی افراد را ببریم به نظرم اخلاقی و قانونی هم نیست !
در هر صنفی متخلف هست به نظرشما رشوه ی یک مامور بهداشت چقدر جان مردم را بخطر می اندازد ؟ رشوه به یک قاضی بیگناهی را به چوبه دار یا حبس می فرستد ؟ حالا از اینها فیلم و بگیریم و روزی ده بار در تلویزیون پخش کنیم و قاضی و مامور و ... را خائن و .. نشان بدهیم چه تاثیری نسبت به اعتماد عمومی میگذارد ؟

تحصیل رایگان و داشتن معلمانی تحصیلی کرده و باسواد و با انگیزه حق همه دانش آموزان است باید اینها را هم ما و هم مردم فریاد بزنند و از دولت بخواهند ! .. دست هرکسی را گرفتن و با 200 هزارتومن به کلاس فرستادن هنر نیست نیاز به وزیر هم ندارد فقط یک آگهی در یک مجله کافیست .
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/12 - 01:01
مهدی جان فرمایش ما درست . فرض کنیم رسانه ای خبر نادرست و مغرضانه ای در مورد معلمان منتشر کرد یا مثلا با معلم شوخی کرد و کاریکاتوری کشید . واکنش معلم باسواد و عاقل چه باید باشد؟ طببعی است ابزار اصلی معلم ، قلم و زبان اوست او باید با متانت و عاقلانه خبر را تکذیب کند و توضیح درست بدهد. یا با روش های مدنی اعتراض کند. این کار را عده ای از همکاران فرهیخته انجام داده و می دهند. اما عده ای به عنوان واکنش، روزنامه آتش می زنند ، به دیگران با الفاظ زشت توهین می کنند و از همکاران خلافکار به بهانه همبستگی صنفی دفاع می کنند. نقد من به این گروه از همکاران و واکنش های متعصبانه و بدون تعقل است که به اعتبار معلمان آسیب می رساند.
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1394/11/10 - 20:38
مجبور نیستی وقتی استعداد طنز نداری طنز بنویسی.
طنز وقتی ناشیانه باشه تهوع آور میشه .
تعجبم از سخن معلم
که هر مطلبی دون شانی رو میزاره" دوستان به نقطه چین کلاغ و ..."دقت کنید.
فک کنم شیرزاد عزیز اینروزها بیشتر کیهان می خونه.
اون از گزارش اسمی اختصاری اینم مطلبی که عجیب شبیه طنزه های حسین آقا ست
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 10:40
ممکن است استعداد طنز نداشته باشم اما مجبور نبوده ام. ضرب المثل کلاغ به بی بی سی برمی گردد. کیهان به تئوری توطئه معتقد است و عده ای از همکاران هم معتقدند که عالم و آدم علیه معلمان دست به یکی کرده اند . این نوشته در رد تئوری توطئه است. نمی دانم منظور شما از گزارش اختصاری چیست ؟
پاسخ + +10 -1 --
همان معلم مزدور !! 1394/11/10 - 20:53
شما به جاي زدن مشت به دهان ياوه گويان شرق و غرب، فقط لطف كن و به دروازه خودي گل نزن.
ضمنا مصرف بيش از حد نمك در سن و سال من شما خيلي كار درستي نيست.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/11/11 - 00:03
مصرف بيش از حد نمك خيلى عالى بود
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 10:44
بنده کی به دهن شرق و غرب مشت زده ام ؟ گفته ام چون بی بی سی روزنامه کاغذی ندارد که آتش بزنیم ، فلذا ما از همه معلمان دعوت می کنیم حالا که دستمان به بی بی سی نمی رسد مشت محکمی به دهان فانی بزنیم. اتفاقا مشت زدن به دهان فانی نه هزینه ای دارد و نه گل به دروازه خودی است . فانی نماینده دولت نئولیبرال سرمایه دار روحانی است که می خواهد مدارس دولتی را بفروشد و معلمان را اخراج کند !
پاسخ + +6 -1 --
معلم 1394/11/10 - 21:04
براستی ک چنین است
وقتی از مسولین داخلی حمایت نمیشویم از خارجی ها چه انتظار؟
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 10:45
دوزاری ات نیفتاده دوست عزیز . مطلب را نگرفتی !
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/11/10 - 21:20
برای کودکان سرزمین که اینگونه وقتهای طلایی زندگیشان را سرکلاس معلمانی که هیچ صلاحیت علمی ندارند وبعضا اخلاقی متاسفم.
نسلی بیسواد وفناشده درکنار معلمانی که باب ورودشان باز است.تاکی باید بنشینیم ونظاره گر باشیم دردولت قبل استخدامهای انچنانی دراین دولت هم حق التدریسی اینچنینی
خداکند مجلسیها برای حفظ صندلیشان رای به مصوبه ی استخدامیشان ندهند که فاجعه ی استخدام مستخدمین دوباره رقم میخورد.
ای که دستت می رسد کاری بکن.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 10:49
قضاوت کلی در مورد معلمان اشتباه است. در کنار هزاران معلم شریف و با سواد و حرفه ای ، تعدادی معلم از زیرکار در رو و بیسواد و غیرحرفه ای هم وجود دارند که این طنز از زبان آنهاست. با شما موافقم که مصوبه های مجلس در مورد استخدام ها ی بی رویه کیفیت نیروی انسانی آموزش و پرورش را تنزل داده است.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/11/12 - 15:24
شیرزاد بیسواد طنز چیه عین واقعیت بود .خصوصی سازی واسه ایران جواب نمیده.تو ضمانت میدی که با خصوصی سازی حقوق ما کمتر هم نمیشه؟؟؟خدایی یکی از تو خوشش نمیاد چرا میای همش چرت و پرت میگی؟؟؟؟من اگه فقط در هفته روزی 4 ساعت هم کلاس برم با کلاس های 40 نفره پولی که میگیرم کم هم هست.چرا حاضر نیستی بفهمی من با این پول به هیچی نمیرسم.نگو استعفاء بده که این حرف خیلی ابلهانست .چطور انتظار دادی کاری که واسش زحمت کشیدم رو رها کنم.خیلی خنگ و بیسوادی .باید بری... اگه بهت توهین میکنم حقته
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1394/11/10 - 23:57
اخى حالش خوش نيست
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1394/11/11 - 00:02
فاجعه است بدبختى معلمان اينه كه افرادى مثل نويسنده اين مطلب خودشون رو نماينده خودخوانده معلمان اعلام ميكنن به هر حال پسته بى مغز چون لب وا كند رسوا شود
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 10:53
من نماینده معلمان نیستم و هرگز چنین ادعایی نکرده ام. حرفهای من فقط نظر یک شخص است و نه بیشتر. اگر کسی خود را نماینده معلمان می داند باید اعلام کند که کجا و کی و با رای چه تعداد معلم به نمایندگی انتخاب شده است؟ برخی تشکل ها که تعداد اعضایشان به 50 نفر هم نمی رسد خود را نماینده انحصاری معلمان می دانند شما اگر دنبال نماینده قلابی و خودخوانده می گردی بهتر است یقه آنها را بگیری .
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1394/11/11 - 00:07
رو كه نيست سنگ پاى قزوينه هر كه اين قدر ... ديگه مطلب نمينوشت من كه ديگه زير مطالب اين نويسنده خوشفكر !!! نظر نميدم
پاسخ + +1 -2 --
شهسوارزاده 1394/11/11 - 00:21
به نام دوست
استاد بزرگوار جناب شيرزاد عبدالهي چه زيبا مي فرمايند :

" حالا که دستمان به بی بی سی نمی رسد مشت محکمی به دهان فانی بزنیم. "
"خبرنگار مزدور بی بی سی در ادامه برای توهین به معلمان نوشته : "یکی از این زندانیان حسین نیری به اتهام ربودن، شکنجه و سرقت در این زندان بوده است.آقای نیری متهم شده بود که مالک یکی از مراکز توزیع قانونی ماری جوانا برای مصارف پزشکی را ربوده و به محلی که تصور می شده پولی را مخفی کرده باشد برده و در آن جا آلت تناسلی او را بریده." می بینید توطئه را ؟ اسم معلم را در کنار ، شکنجه و سرقت و ماری جوانا و بریدن آلت تناسلی می برند ."
"آیا تصادفی است ؟ "
"می خواهد بگوید مواد مخدر باید آزاد شود تا دانش آموزان ما معتاد و بدبخت شوند !"

نظر ادامه دارد .
پاسخ + 0 -3 --
شهسوارزاده 1394/11/11 - 00:22
ادامه نظر :


"این هجمه ها به معلم تصادفی نیست. باید پاسخ دندان شکن بدهیم. همان گونه که در یک رفتار مدنی کاملا مسالمت آمیز و خودجوش با آتش زدن روزنامه همشهری در مدرسه ، مشت محکمی به دهان ایادی استکبار کوبیدیم و از آن به بعد قلم به مزدان این روزنامه در سوراخی خزیدند الان هم باید در مدرسه، بی بی سی را جلوی چشم دانش آموزان به آتش بکشیم. اما چون بی بی سی کاغذ ندارد فلذا ما مانده ایم که چه چیز را به صورت کاملا مسالمت آمیز و بدون خشونت آتش بزنیم و چگونه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بزنیم؟"
"البته واضح و مبرهن است که دولت و وزیر بی کفایت و روزنامه ها و بی بی سی قصد دارند حواس معلمان را پرت کنند تا نقشه بی رحمانه خصوصی سازی در مدارس را اجرا کنند. اینها همه نقشه برای گول زدن ما است . قرار است که یواشکی همه مدارس دولتی را به فامیل و دوست و آشناهای خودشان به قیمت دولتی بفروشند و همه معلمان را هم اخراج کنند و معلم ماهی 200 تومن سرکلاس بفرستند."



نظر ادامه دارد.
پاسخ + 0 -4 --
شهسوارزاده 1394/11/11 - 00:23
ادامه نظر :




"پس نتیجه می گیریم که خبر بی بی سی الکی نبوده است. "
"فلذا ما از همه معلمان دعوت می کنیم حالا که دستمان به بی بی سی نمی رسد مشت محکمی به دهان فانی بزنیم.البته ما طرفدار کیفیت آموزش در مدرسه و تحصیل رایگان همراه با دو وعده غذا و سرویس مجانی برای دانش آموزان می باشیم ."
"از معلمان شریف تقاضا داریم فقط ما را حامی خود بدانند و بقیه دروغ می گویند . "
دستمريزاد
با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
وحید 1394/11/11 - 17:31
آقای شهسوارزاده, فکر کنم شما اصلا از هدف نوشته های جناب شیرزاد چیزی ملتفت نشدین , موضوع فرار زندانیان و معلم زندان نیست, موضوع بحثی است مربوط به دو سال قبل که چند معلم روزنامه ای سوزاندند, ناظمی تجاوز و معلمی تنبیه کرد, همه معلمان مخالف و معترض به چنین رفتارهایی هستند چه توسط معلم چه توسط دکتر یا هر فرد حیوان صفتی, ولی خود این معضلات معلول عللی هستند که باید شناسایی و حل شوند نه اینکه مانند جناب شیرزاد با هر خبرکی از هر نقطه ی جهان شروع به یادآوری و تکرار کهنه گفتارش شود, همین الانش هم همین اتفاقات میفتد. جناب شیرزاد معتقدند که رفع تمامی معضلات و مشکلات باید توسط معلمان صورت گیرد و دولت نه تنها هیچ تقصیری در بروز اتفاقات بد ندارد, نباید هم وظایف فراموش کرده اش را به انجام رساند, معلم هم نباید اعتراض کند چون منجر به اغتشاش و انقلاب میشود, خسته شدم
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/12 - 01:16
وحید جان ، اخیرا همکاری که در مدرسه و مقابل چشم دانش آموزان دبیرستان دهخدای کرج روزنامه آتش زده بود در یکی از گروه های تلگرام از عمل خود دفاع کرد و متاسفانه با وجود اینکه اغلب معلمان حاضر در گفتگو مخالف رفتار او بودند اما عده ای هم از این عمل حمایت کردند. فرض کنیم کاریکاتور توهین آمیز بود. معلم باید واکنشی متناسب با شخصیت خود نشان دهد . رفتارهای عصبی و پرخاش و اتش زدن روزنامه در شان معلم نیست. متاسفانه این گونه رفتارها از جمله کتک زدن بچه ها هنوز هم در مدارس اتفاق می افتد . پس یادآوری زشتی این اعمال مفید است. نه دوست عزیز من هرگز نگفته ام دولت و مقامات در ایجاد مشکلات بی تقصیرند. گفته ام معلمی که دانش آموز را زیر مشت و لگد می اندازد مسئول رفتار زشت خودش است و این رفتار خلاف قانون و خلاف اخلاق و خلاف اصول تعلیم و تربیت است. اگر معلم به دلیل شرایط مدرسه و خرابی سیستم و کمبودها مجبور به کتک زدن دانش آموزان بود باید همه معلمان شکنجه گر بودند . در حالی که در یک مدرسه شلوغ حاشیه شهر تعداد زیادی معلمان عاقل و با تدبیر در کنار معدودی معلمان بی عقل و خشن حضور دارند.
پاسخ + +5 -1 --
وحید 1394/11/11 - 00:25
جناب شیرزاد, خیلی خیلی عذر میخوام و خیلی بیشتر متاسفم از اینکه شاهد قاطی کردن یک معلم نویسنده میشوم,, شخصی که دچار تکرار شده و دايما از هر فرصتی برای نیش زدن به کل معلمان سوءاستفاده میکند, شخصی که فقط اوست مخالف تنبیه و... است فقط او باسواد و وظیفه شناس و دلسوز است و وظیفه خود و ملی خود میداند که بخاطر گنه کاری در.بلخ... باید سر همه گردن زند , آقا خودت را به جایی رساندی که خواننده نیازی به پاسخ منطقی برایت نمیبیند, چرا واقعا چرا ؟ نباید شاهد روان پریشی شما میشدم, در لوس آنجلس خانم دکتری بسیار ماهر و توانا یی است به نام خانم آزیتا ساعیان, حتما از ایشون وقت قبلی بگیرید تا خیلی دیر نشده!!!!!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/11 - 11:00
من هماره حساب معلمان بیسواد ، خشن و از زیرکاردررو را به دقت از معلمان شریف باسواد و مهربان و حرفه ای جدا کرده ا . پس ادعای شما در مورد "نیش زدن به کل معلمان" از جانب من کذب است. من هرگز نگفته ام که فقط من باسواد و دلسوز و مخالف تنبیه و شکنجه بدنی دانش آموزم. هزاران معلم شریف با من هم عقیده اند.معتقدم که باید حساب معلم خلافکار را از معلم فداکار جدا کرد و اتفاقا بزرگترین مدعی معلمان خلافکار باید معلمان شرافتمند و زحمتکش و فداکار باشند .
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/11/12 - 15:33
هیچ کس با تو هم عقیده نیست تو این همه نظر کدوم نظر از تو دفاع کرده؟ 99درصد معلم ها از تو متنفر هستن .چون خیلی عقده ای هستن .الکی نمیگم 99درصد تمام مقاله ها یی که نوشته ای توی سایت هست.همه بر تو لعنت فرستادن.خدا تو رو ...
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/11/12 - 15:39
چون خیلی ... ای هستی اشتباه تایپ شد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/11/11 - 09:34
حیف است قلمی به این توانایی ..به جای پرداختن به مشکلات اساسی صنفی معلمان کشور و اموزش و پرورش ...برای دفاع وزیر خود را به اب و اتش می زند ...دفاع بد از هر کسی به خراب تر شدن او کمک میکند ...رها کنید وزیر ان را هر که بیاید کم و بیش همین است ....با این قلم توانا روی مشکلات استراتزیک معلمان کشور که هما نا حقوق و دستمز دهای نا چیز و نا عادلانه است تمرکز کن ...اگر تلاش بیشتری کنیم و بیشتر بنویسیم انها مجبور خواهند شد ما را با نگاهی متفاوت تر ببینند
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/12 - 01:23
این نوشته نه در مدح وزیر است و نه علیه وزیر . این طنز کژتابی نگاه برخی همکاران صنف گرا را نشان می دهد . نگاهی که متکی بر تئوری توطئه ، همبستگی جاهلانه صنفی ، تعصب و بی اطلاعی و بیسوادی است. نگاهی صنفی که برای منافع خودش از هیتلر مایه می گذارد و هیتلر را طرفدار معلم نشان می دهد! این نگاه مخرب است. ضمنا من به مشکلات صنفی فراوان در نوشته هایم پرداخته ام . منتها مسایل صنفی را در چارچوب آموزش و پرورش می بینم و نه در چارچوب رابطه کارگر و کارفرما و فرادست و فرودست. من معلم را مزدور و مزدبگیر و فرودست و بدبخت و گرسنه ترسیم نمی کنم.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/11/11 - 14:06
آقای شهسواار زاده موضوع نوشته شما ابهام بر انگیز است اصلا طعم ومزه طنز را ندارد.
پاسخ + +1 0 --
علی 1394/11/11 - 18:26
ممنون که خطر نئولیبرال ها را زیر نیم کاسه مطرح کردین و بقیه ماجرا که خودتون می دانید.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1394/11/12 - 01:27
حالا فقط شما توضیح بدهید که کاسه به آن بزرگی چگونه زیر نیمکاسه جا می شود ! تئوری توطیه توضیحی ساده برای درک مسایل پیچیده است. در تئوری توطئه اصلا نیازی به فکت و استدلال نداریم. این تئوری متکی به نادانی و جهالت است. رمان دایی جان ناپلئون شاهکاری برای نشان دادن این تفکر معیوب در فضای سیاسی ایران است/
پاسخ + 0 0 --
حسن 1394/11/11 - 20:19
بی بی سیا ول کن رسانه میلیا بگیر
پاسخ + +1 0 --
روح الله 1394/11/12 - 01:16
جناب شیرزاد من قول بهتون میدم با چند نفر از همکاران حق الطنزتونو بدیم همچنین حق ... دیگه دور فانی نرو ما بیشتر بهت میدیم قول میدم. ...
پاسخ + +2 -5 --
فرهنگی 1394/11/12 - 18:14
از همین مطلب اقای شیرزاد میشه با اطمینان بیشتری درمورد بیسواد بودن بیشتر معلمان صحبت کرد عده ای که اصلا متوجه متن این مطلب نشدند.درواقع اصلا نفهمیدن!
عده ای دیگر فقط توهین کردند!!!کار جزاین بلد نیستند
اینه شان وشخصیت معلم که پرورش دهنده ی کودکان است؟با این جور معلمان باید انتظار جه نوع شهروندهای دیگری را دراینده داشته باشیم؟ چه کسانی دراینده میخواهند پستهای مدیریتی داشته باشند؟
خدا خودش رحم کند با این معلمها
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/11/12 - 20:24
فکر نکنم فرهنگی باشی

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور