صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مزبان حبیبی / دانشجوی دکترای آنالیز ریاضی

فرهنگیان سال هاست به تبعیض در فیش های حقوقی اعتراض می کنند

صدا و سیما در این مقابله با فرهنگیان پرچم دار این رسانه ها بود. صدا و سیما حتی یک بار هم در این مدت حاضر نشد تا یک نفر از فرهنگیان را برای بیان خواسته هایشان دعوت کند و هربار که اعتراضات فرهنگیان بالا می گرفت با انتشار اخبار معمولا نادرست سعی در مواجهه ی جامعه با آنها داشت/ وزیر بهداشت هم در عملی شتاب زده می گوید: افشای فیش‌های حقوقی زشت و غیرانسانی است/ فکر کرده‌اید اگر روزی پزشکان کار نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد/ در همان زمانی که اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، در پرداخت پاداش پایان خدمت تعداد اندک فرهنگیان بازنشسته این استان، دچار مشکل بود، در جای دیگر دولت به یک نفر برای یک ماه به اندازه پاداش سی نفر از همکاران ما، حقوق ماهیان پرداخت می کرده است. یعنی کل پاداش فرهنگیان استان فارس به اندازه حقوق سالانه این شخص نبوده است/ دولت هایی که سال هاست آموزش را از اولویت های خود خارج کرده اند و نتیجه آن ترکیدن دمل های چرکین معضلات اجتماعی است مانند: طلاق، اختلاس، قتل، ناهنجاری های فرهنگی و .../در شرایطی که نام های درخشانی در کمیسیون آموزش مجلس خودنمایی می کنند و تعداد زیادی از فرهنگیان با حمایت جامعه فرهنگی، به مجلس راه یافته اند، امید داریم تا شرایط آموزش آینده سازان مملکت در خور نام "جمهوری اسلامی" باشد

 فیش های نجومی حقوق مدیران دولتی و تبعیض و بی عدالتی در حق فرهنگیان و معلمان در سال های اخیر، حرکت کاملا صنفی فرهنگیان در "اعتراض به حقوق های نامتعارف و غیراخلاقی" رو به فزونی نهاده است، اعتراضاتی که گاهی از طرف رسانه ها به اشتباه "درخواست افزایش حقوق" بیان می شد که خود ظلمی مضاعف به جامعه فرهنگی کشور بود و متاسفانه صدا و سیما در این مقابله با فرهنگیان پرچم دار این رسانه ها بود. صدا و سیما حتی یک بار هم در این مدت حاضر نشد تا یک نفر از فرهنگیان را برای بیان خواسته هایشان دعوت کند و هربار که اعتراضات فرهنگیان بالا می گرفت با انتشار اخبار معمولا نادرست سعی در مواجهه ی جامعه با آنها داشت.

این روزها، تب داغ فیش های حقوقی جامعه را فراگرفته است و هر روز خبری تازه از این موضوع در جامعه منتشر می شود:

فیش‌حقوق مدیرعامل بانک تجارت نشان می‌دهد که وی در آذر ماه سال 1394، رقم 710 میلیون تومان به صورت خالص دریافت کرده است.

رییس سازمان بازرسی: در رابطه با حقوق‌های میلیونی بزرگ نمایی شد.

سخنگوی دستگاه قضا گفت: در گزارش سازمان بازرسی در خصوص فیش‌های حقوقی نجومی، لیستی از یک وزارتخانه با ۵۰ نفر قید شده بود که حقوقشان ۴۰ میلیون تومان به بالا است. ( این جا )

پرونده سازی به اتهام انتشار فیش‌های حقوقی مدیران دولتی ( این جا )

نماینده سابق مجلس هم می گوید: حقوق مدیران بانک مرکزی از رئیس کل تا پائین‌ترین رده را شفاف اعلام کنید/ ضوابط چیست که صفدر حسینی ماهانه 57 میلیون دریافت ‌کند؟

وزیر بهداشت هم در عملی شتاب زده می گوید: افشای فیش‌های حقوقی زشت و غیرانسانی است/ فکر کرده‌اید اگر روزی پزشکان کار نکنند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

اما ایشان هرگز با خود فکر نمی کند، مگر جامعه را بدون معلم و مهندس و رفتگر و صنعتگر و ... می شود تصور کرد؟ پس فیش حقوقی اینها هم باید نجومی می بود!

یک نفر هم به طنز می گوید: دقت کردین که ردیفی به نام حق توحش, در فیش های لو رفته مدیران نیست! الهی شکر

نکته قابل تامل در این قضیه، اعتراضات سال های اخیر فرهنگیان به همین موضوع است، تبعیض در پرداخت های دولتی از منابع دولت. منابعی که سال هاست در پاسخ به اعتراضات ما به آن استناد می شده است و همان موقع هم ما باورمان نمی شد که محدودیت منابع دلیل این همه تبعیض باشد.

وقتی ما فرهنگیان به دست اندرکاران دولت اعتراض می کردیم که چرا حقوق های ناچیز فرهنگیان کشور این همه با تاخیر و گاها ناقص پرداخت می شود، عواملی را بیان می کردند که با لو رفتن این فیش های حقوقی آه از نهادمان بلند می شود. مشکل در منابع مالی دولت، عدم توانای دولت در پرداخت، زیاد بودن هزینه های دولت و ...

در همان زمانی که اداره کل آموزش و پرورش استان فارس، در پرداخت پاداش پایان خدمت تعداد اندک فرهنگیان بازنشسته این استان، دچار مشکل بود، در جای دیگر دولت به یک نفر برای یک ماه به اندازه پاداش سی نفر از همکاران ما، حقوق ماهیان پرداخت می کرده است. یعنی کل پاداش فرهنگیان استان فارس به اندازه حقوق سالانه این شخص نبوده است! جل الخالق

باورش کمی سخت است که دولت برای پرداخت حقوق یک میلیون تومانی فرهنگیان دچار مشکلات فراوان می شده در حالی که در همان زمان به شخص دیگر در بدنه همین دولت حقوق 700 میلیونی پرداخت می شده آن هم بدون هیچ مشکلی! باورش کمی سخت است.

وقتی دادن وام 3 میلیون تومانی به 100 نفر از همکاران بنده در استان فارس، آن هم با 20 میلیون تومان ضمانت و وثیقه، از طرف بانک های دولتی کاری تقریبا غیر ممکن می نمود، در همان زمان و در همان بانک، پاداش چند صد میلیونی به مدیرعامل پرداخت شده و بانک هیچ مشکلی هم در پرداخت نداشته است، کمی از اخلاق به دور است این اعمال.

وقتی سخنگوی دولت، پرداخت 45 هزارتومان را "مصیبت عظمی" نامیدند، زیر مجموعه ی جناب سخنگو خبر نداشتند که در همین زمان به 5 نفر از مدیران یک مجموعه، بیش از سه میلیارد تومان حقوق و مزایای سالانه پرداخت می شود؟ یعنی یارانه ی 67000 نفر!

از این سو، سال هاست ما فرهنگیان به این تبعیض های حقوقی و بی عدالتی های آموزشی اعتراض داریم، اعتراضاتی که هدف آن بهبود کیفیت آموزشی و تغییر در ارائه خدمات آموزشی به فرزندان این آب و خاک بوده است.

اعتراضاتی به هدف قرار گرفتن آموزش در اولویت های دولت ؛ دولت هایی که سال هاست آموزش را از اولویت های خود خارج کرده اند و نتیجه آن ترکیدن دمل های چرکین معضلات اجتماعی است مانند: طلاق، اختلاس، قتل، ناهنجاری های فرهنگی و ...

انتظار داریم که مدارس دولتی آن قدر توان مند و برخوردار باشند که بتوان به اولیا گفت:

بهترین مدرسه، نزدیکترین مدرسه است .

 اما وقتی که تمام هزینه های آموزش و پرورش باید بر دوش اولیا دانش آموزان باشد، نمی توان انتظار داشت که مدارش بتوانند خدمات آموزشی مناسب و در شان فرزندانمان را به آنها ارائه دهند. وقتی برای انجام پیش پا افتاده ترین کارها مانند پرداخت یک قبض مدرسه یا برگزاری یک جشن ساده، باید دست به دامان اولیا بود و دست در جیب آنان کرد، چرا انتظار داریم شرایط آموزش و پرورش بهتر از این که هست باشد؟

عدالت آموزشی در کشور به همان اندازه حائز اهمیت است که عدالت افتصادی اهمیت دارد ؛ دولت و مجلس موظف هستند تا سازوکاری را فراهم نمایند که به این هدف مهم دست یابیم.

در شرایطی که نام های درخشانی در کمیسیون آموزش مجلس خودنمایی می کنند و تعداد زیادی از فرهنگیان با حمایت جامعه فرهنگی، به مجلس راه یافته اند، امید داریم تا شرایط آموزش آینده سازان مملکت در خور نام "جمهوری اسلامی" باشد.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 05 تیر 1395 08:17 خوانده شده: 4122 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +57 -1 --
ناشناس 1395/04/05 - 08:46
احسنت
پاسخ + 0 0 --
ali 1395/04/05 - 16:14
سلام با تشکر متن زیبایتان
اما معلم هم بی تقصیر نیست ، معلم می تواند از طریق دانش آموز اطلاع رسانی کند .
جناب وزیر فرمودند سرانه هر دانش آموز حدود 2 میلیون است .
دانش آموز می پرسد ، پس چرا از ما پول می گیرند ؟
در جوابش گفتم سرانه ای که ایشان فرمودند ، ازحقوق خودشان شروع می شود و تا سرایدار مدرسه ، همه را شامل می شود .ولی پولی که بابت دانش آموز به حساب مدرسه ریخته می شود به ازای هر دانش آموز حداکثر 10000تومان می باشد .
نمره ندهید تا دنبالتان بدوند و قدرتان را بدانند .
به اندازه موقعیت شان بهشان احترام بگذارید . نه بیشتر نه کمتر ، که فکر نکنند چه مقامی هستند که معلم باید در برابرش خم شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 12:06
علی آقای گل، اتفاقا به هیچ عنوان نباید دانش آموزان رو در این موارد مداخله بدیم، بچه های ما باید فقط به تفریح و تعلیم مشغول باشن.
باید تحت هر شرایطی، از ایجاد استرس برای بچه ها خودداری کنیم.
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/04/07 - 02:42
موافقم
پاسخ + 0 0 --
ali 1395/04/08 - 17:22
سلام جناب ناشناس ممنون متن بنده را قابل دانسته خوانده و جواب دادید .
1- منظور بنده از نمره ، نمره های چاکرتم و نوکرتم هست . نه نمره حق دانش آموز (تا اولیاء دنبال شما بدوند نه دانش آموز)
2- و منظور از احترام ، احترام به والدین دانش آموزان می باشد . نه شخص دانش آموز
3- شخصا سعی می کنم بدون توجه به موقعیت والدین و موارد دیگر مربوط به والدین
نمره حق دانش آموز را می دهم و حتی در صورتی که ببینم نمره ام تاثیری در آینده دانش آموز دار دستم را بالا می گیرم . ولی از حقش به هیچ عنوان کمتر نمی دهم
پاسخ + +33 0 --
Morteza Hajibabaei 1395/04/05 - 09:00
کو گوش شنوا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:12
مجبور به شنیدن می شوند
پاسخ + +38 -1 --
باغوئی 1395/04/05 - 09:17
باسلام،حلقه مفقوده مادرزنجیره فرهنگیان کشور افراددانانیست که ،نبودافرادداناوشجاع است،بادیدن وخواندن این مطلب دعامی کنم،من هم حداقل شجاعتی مانندایشان دربیان خواسته های مشروع جامعه فرهنگیم داشته باشم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:46
در این سالهای اخیر، فرهنگیانی شجاع و منطقی و دانا پا به عرصه فعالیت فرهنگی ذاشته اند که انشالله باعث خیر بشه برای کل جامعه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/13 - 21:14
البته افراد دانای شجاع رو یه جوری ساکت می کنن
پاسخ + +39 0 --
دهقانی کازرونی 1395/04/05 - 09:38
بسیار گویا حرف دل ما را زدید
بسیار ممنون
ولی مشکل اصلی اینجاست که آیا مسئولان به حرف یک فرهنگی توجه دارند؟ اصلا این مقاله را می خوانند؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟
در جامعه ما بیشتر از فقر اقتصادی فقر فرهنگی بیداد میکند و همه بخاطر بی توجهی به آ پ هست
شاید ده ها سال دیگر بیدار شوند و ببینند چه کوتاهی در حق آ پ و فرهنگیان کشور کرده اند که آن زمان معادل هزاران برابر الان باید هزینه کنند
که چه زود دیر میشود......
پاسخ + +40 -1 --
دهقانی کازرونی 1395/04/05 - 09:43
واقعا هم صدا و سیما در حق فرهنگیان کوتاهی کرده
و واقعیتی دیگر اینکه ما فرهنگیان انگار خواب هستیم فقط حرف زدن کافی نیست
سال اقدام و عمل است بنظرم تا اعتراضات خود را جلوی مجلس و... با صدای بلند بیان نکنیم انتظار نداشته باشید که با مقاله های نوشته شده در صدای معلم معجزه ای در وضعیت فعلی آ پ رخ دهد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:45
سداوصیما! شمشیر رو از رو بسته برای فرهنگیان
شاید هم بهشون دستور دادن اینطوری برخورد کنن با فرهنگیان کشور
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/13 - 21:14
صداوسیما سالهاست به فرهنگیان ظلم میکنه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:11
اینکه سداوصیما! با فرهنگیان کشور سر ناسازگاری دارد حرفی نیستف متاسفانه برخی از ما فرهنگیان خودمان هم مقصریم
پاسخ + +35 0 --
ناشناس 1395/04/05 - 09:47
احسنت جناب حبیبی مثل همیشه عالی و بی نظیر نوشته اید. کاش حضرات نوبخت و فانی از خواندن این متن خجالت بکشند.
پاسخ + +25 0 --
علی 1395/04/05 - 11:00
همکار عزیز به بهبود شرایط در این مجلس و این دولت امیدوار نباش.
باید دعا کنیم همین مقدار حقوقی ک هم میدهند از کف نرود و به آنسوی مرزها روانه نشود.
خانه از پای بست ویران است و ما در خواب خوش معنوی..!!!!
مذهب افیون توده هاست.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:45
امیدوار هستیم، این دولت و این مجلس نشد، با مجلس و دولت بعد.
ما فرهنگیان هستیم که دولتها و مجلسیان رو تعیین میکنیم، یه روزی عاقبت فرهنگیان بیدار می شن، نمونه بارزش میثاق نامه ای که تعدادی از نمایندگان مجلس امضا کردن، برای دوره ی بعد تعداد بیشتری رو با میثاقنامه میفرستیم مجلس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/13 - 21:15
مجلسی که نماینده آن بجای دفاع از ملت، برای شوهروپدرش متن دفاعیه می خواند در مجلس، امیدی بهش نیست
پاسخ + +23 0 --
همکار 1395/04/05 - 12:44
بسیار عالی
امیدوارم برای مسئولین هم فرستاده شود شاید...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:43
مسولان از قبل اطلاع داشتن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/13 - 21:16
مسولین در حال ورانداز کردن صفرهای فیش های یکدیگر هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:09
مسولین ما فقط به فکر جاپیدن ملت هستن و لاغیر
پاسخ + +20 0 --
ناشناس 1395/04/05 - 14:08
عالی بود جناب حبیبی مثل همیشه. حرف دل همه فرهنگیان رو ردی. ان شاالله این تلاش های شما و آه خونابه ما به عرش برسه خودت کاری برای ما بکنه. چون تو فرش کسی به فکر ما نیست از شما سپاسگزاریم.خدا حفظتون کنه. همچنین از آآقای مدیر گروه جناب پور سلیمان متشکریم.
پاسخ + +18 0 --
ناشناس 1395/04/05 - 14:48
سلام اقای حبیبی لطف کنید نامه ای به رهبر کشوربنویسید تا برنامه ی ویژه ای برای اموزش وپرورش درصداوسیما اختصصاص بدند اینجوری مشکلات حل شدنی نیست کاری هم ازدست کسی دیگه برنمیادصداوسیما زیرنظرمستقیم رهبرهست قطعا ایشون همراهی میکنند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:09
سداوضیما مستقل و جزیره ای عمل میکنه، من مطمئن هستم که به دستورات رهبری هم عمل نمی کنن و فقط به فکر پر کردن جیبشون هستن
پاسخ + +28 -1 --
ناشناس 1395/04/05 - 16:42
الان زمان مناسبی ست تا فرهنگیان واقعا به حقوق های پایین خود و تبعیضات فراوان اعتراض کنند.
به به و چه چهش در هفته معلم با القاب فریبنده ای چون فرشته و شغل انبیا برای ما و حقوق های 100 میلیونیش برای آقایایون مدیر.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 12:03
اعتراض باید انجام بشه اما منطقی و قانونی.
متاسفانه بسیاری از همکاران ما مثل نویسنده این مطلب شجاعت بیان واقعیتها رو ندارن
پاسخ + +20 0 --
فرهنگی 1395/04/05 - 17:06
بسیار عالی********
پاسخ + +23 0 --
فرهنگی 1395/04/05 - 17:15
واقعیت تلخ و بسیار درد آور جامعه ایران!
مرگ اخلاق....
مرگ عدالت...

به قول دکتر قیصر امین پور عزیز

هر چه روزی آرمان پنداشت حرمان شد همه
پاسخ + +27 0 --
فرهنگی 1395/04/05 - 17:18
اقتصاد مقاومتی کجای این قصه فیش های نجومی است؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/05 - 20:28
اینها 700 میلیون حقوق میگیرن که به ما اقتصاد مقاومتی رو آموزش بدن دیگه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/05 - 20:45
اقتصادش سهم اونهاست و مقاومتش هم سهم ما
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/04/05 - 23:30
با قطع هزینه پرداخت ویزیت پزشکی از بیمه طلایی مقاومت در درمان را آموزش می دهند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 12:02
این حرفها مال من و شماست، مدیران زحمت کش که با این حقوقها نمیتونن زندگی کنن، شان اونها باید رعایت بشه!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 15:44
از بيمه طلايي فقط کسر از حقوق ما مونده, هيچ جايي قبولش ندارن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 07:48
بیمه ما خاکی هم نیست، طلاش کجا بود همکار عزیز.
بگو بیمه حقه بازی
بگو بیمه کلاه برداری
بگو بیمه پر کردن جیب دست اندرکاران
هر چی می خوای بگو اما نگو طلایی لطفا
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:42
بیمه ها و پزشکان و داروخانه ها، دیگه دفترچه ما رو هم قبول ندارن برایدارو و ویزیت پزشک عمومی.
دیروز بچه رو بردم دکتر، گفتن دفترچه رو قبول ندارن و ویزیت آزاد دادم!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/11 - 18:48
دخترم رو مجبور بودم بخاطر بیماری ببرم بیمارستان، یک بار با دفترچه خدمات درمانی انجام دادن که هزینه ها شد 19 هزار تومن، فرداش که دوباره بردم دکتر دغترچه همراهم نبود، همون داروها رو دادن شد 13 هزار تومن!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/12 - 20:45
داروها رو آزاد بخرید ارزون تر از دفترچه خدمات درمانی میشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:08
دفترچه های خدمات درمانی، داشتن و نداشتنش هیچ تفاوتی نداره، تازه بعضی مواقع نداشتنش بهتره
پاسخ + +21 0 --
فرهنگی دبیر ریاضی 1395/04/06 - 04:17
سلام ممنون از زحمت اقای حبیبی با نوشته زیباشون سوالی که بنده دارم اینه که اگه این فیشها لو نمیرفت یعنی مسئولین رده بالا از این پرداختها بی اطلاع بودند که الان قراره برخورد بشه پولا برگرده و...خدایا شکرت ایا این عدالته که یکی صفرهای رقم دریافتیشو نمیتونه بشمره یکی دیگه تعداد دفترچه اقساطش از دستش دررفته راستی به نظر شما همکارای محترم ما معلمها خودمون هم باعث نشدیم شان ومنزلتمون پایین تر بیاد مسئولین که خیلی به فکر نبودن خودمان نمره ایی که به خود میدهیم چند است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 12:01
مطمئن باشید که خبر داشتن، اما همه چی آروم بود اما حالا نه.
مگه میشه یکی توی این کشور 710 میلیون تومن توی یک ماه دریافتی داشته باشه و تمام پرسنل اون وزارتخانه و ارگان بی خبر باشن؟
پاسخ + +20 -1 --
بازنشسته 1395/04/06 - 12:20
با توجه به اینکه حقوق شاغلین در اواسط سال گذشته افزایش یافت باید حقوق بازنشسته ها هم افزایش یابد.این دولت بی سرو صدا دارد به بازنشسته ها ظلم می کند باید مسئولین قوای مقننه و قضاییه و رسانه ها در مقابل این ظلم بایستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 07:46
حقوق شاغلین هم خیلی وضعیتش بهتر از بازنشسته ها نیست توی آموزش و پرورش
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:37
حقوق کجا بود، این پول فقط برای نمردن است تا بتوانیم کار کنیم!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:07
در هر مرحله از افزایش حقوق، این متولیان آموزش و پرورش هستن که راه به جایی نمی برن و سر ما معلمها بی کلاه میمونه و الا بقیه خوب افزایش حقوق مییگیرن
پاسخ + +17 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 13:01
بسیار عالی دکتر حبیبی درود بر شجاعت شما
پاسخ + +20 0 --
فرهنگی بازنشسته 1395/04/06 - 13:27
با سلام به همکاران محترم شاغل وبازنشسته ، اندر حکایت فیشهای نجومی بایدعرض کنم حکم جدید وافزایش حقوق من که حدود 7 سال است بازنشسته شده ام برای سال 95 صادر نشده ،بعداز یکهفته پیگیری گویا سازمان بازنشستگی دنبال حقوق نجومی بوده و ناگهان متوجه شده اند موضوع نظام وظیفه ام بعد از 37 سال یک ایرادی دارد که باعث شده افزایش 95 در سیستم صدور حکم اعمال نشود ، به نظر شما باید باور کنم وبه سربازی برم ؟راستی حقوق نجومی من 1/600 میباشد وسال 56 کارت معافیت سربازی دارم ،دوستان راهنمایی کنند ممنون میشوم >
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 07:44
سلام، فکر میکنم قوانین کسر حقوق توی آموزش و پرورش خیلی خوب اجرا میشه، اما زمانی که بحث افزایش باشه دنبال هزاران دلیل برای عدم اجرا هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:38
وقتی بحث کار مفتی باشه، دولت یاد فرهنگیان میوفته
پاسخ + +17 0 --
ناشناس 1395/04/06 - 15:44
آنچه البته به جايي نرسد فرياد است
جامعه اي که تربيت فرزندانش را اولويت خود نمي داند, لاجرم فرزنداني ناهنجار تحويل خواهد گرفت و اين ناهنجاري در آينده تاوان سختي دارد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:39
فریاد برخی های میرسه، هر جلسه مداحی 5 میلیون تومنه، پس بعضی از فریادها میرسه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:06
اصلاح کنید:
آنچه البته به جايي نرسد فرياد فرهنگیان است
پاسخ + +23 0 --
پ 1395/04/06 - 18:43
سلام گفته های ما در اینجا به جایی نمی رسد
سایت هم کاری نمی تواند بکند فقط وحدت ویک صدا شوید تا به حقتان برسید ما ملت ایران راضی نیستیم ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 07:45
اما چگونه؟
مطلب که ننویسیم، سایت هم نزنیم، صدا هم که ازمون درنیاد، شما بفرمائید چطوری؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 15:40
کجا بگوییم تا به جایی برسد؟
اگر اون مدیرانی که 500 میلیون و 700 میلیون میگیرن هم جز ملت ایران باشن، اونها حتما راضی هستن، خوووب هم راضین
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/12 - 08:56
حتما می رسد، اینکه می گویند" آنچه البته به جایی نرسد فریاد است" برای اینه که ما فریاد نزنیم و اونها به اختلاس هاشون برسن!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:05
خوب یک صدا شدیم چیکار کنیم؟
اتفاقا همین مطالب از 100 تا تحصن بیشتر تاثیر داره
پاسخ + +19 0 --
ناشناس 1395/04/07 - 13:58
آقای فانی چرا فیش حقوقی خودتان را رو نمی کنید.!؟
پاسخ + +24 0 --
ناشناس 1395/04/08 - 01:40
درصدا وسیما فقط فانی حضور می یابد واز خودش تعریف می کند!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/11 - 07:17
اگر زمانی که فانی میومد تلویزیون، یک نفر معلم هم روبروش می نشست توی صداوسیما، جرات نمی کرد اینهمه دروغ بگه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/11 - 23:00
کاش یه مناظره زنده بین وزیر و یه معلم برگزار می کردن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:04
اگه یه مترسک هم میزاشتن جلوش جرات نمی کرد اینهمه دروغ و دونگ تحویل بده
پاسخ + +20 0 --
ناشناس 1395/04/08 - 01:44
امسال باید سال اعتراضات باشد،شاید80هزارتومان دیگر به حقوق ها اضافه شود.
پاسخ + +17 0 --
همشهری 1395/04/08 - 08:47
اقتصاد برا مدیرا ووزرا مقاومت برا معلمان وملت
پاسخ + +16 0 --
احمد رضا 1395/04/09 - 02:06
سلام. خدا قوت برادر حبیبی، من با 28سال سابقه دارم در این سازمان زجر میکشم، بازنشستگی پیش از موعد هم امسال نمیکنند وگرنه فوری میرفتم، خسته شدیم از این همه اهانت و...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:03
متاسفانه این سالها، معلمین از کارشون بیزار شدن و علاقه ای به تدریس ندارن.
این فیش های حقوقی هم نمک بر زخم معلمان پاشید که سالهاست به بهانه نبودن بودجه اضافه کارهای چندرغاز مارو با تاخیر میدادن
پاسخ + +17 0 --
ناشناس 1395/04/10 - 20:31
خانه از پای بست ویران است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/11 - 07:16
خواجه در فکر ایوان هم نیست!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/12 - 20:44
خانه کجا بود
مدتهاست این خانه به ویرانه تبدیل شده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:02
تیوان کجا بود
پاسخ + +15 0 --
ناشناس 1395/04/11 - 20:30
همش حرف بزنید تا بیشتر بخوره تو سرمون
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/11 - 22:59
شما چیکار کردید که یقیه انجام ندادن والان طلبکار هستید؟
بسیاری از خرابی ها از حرف نزدنه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/18 - 21:01
پس چیکار باید کرد

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور