صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مزبان حبیبی / دانشجوی دکترای آنالیز ریاضی

سخنی با ساکنین خانه ی ملت

مزبان حبیبی دانشجوی دکترای آنالیز ریاضی  روزی برای بازدید از مجلس نمایندگان سوئد به ساختمان آن واقع در مرکز شهر استکهلم و در مقابل کاخ پادشاهی آن کشور مراجعه نموده بودم، در آن روزها دولت برای کاهش هزینه ها به قصد صرفه جویی، اقدام به تغییر نرم کلاس های مهد کودک نموده بود:
قانون قبل: به ازای هر دو نفر یک مربی در مهد کودک حضور دارد. (در سوئد مهد کودک ها را داگیس می گویند)
قانون جدید: به ازای هر سه نفر یک مربی در مهد کودک حضور دارد.
آن روز اما درس خوبی از دموکراسی آنها گرفتم، مادران و پدران بسیاری به همراه فرزندان خود برای اعتراض در جلوی مدارس و شهرداری ها (متولیان امور شهری که یکی از آنها آموزش است) و مجلس حاضر شده بودند، در اعتراض به اینکه این تعداد بچه برای یک مربی منطقی نیست و آنها فرصت کافی برای تربیت و مراقبت از بچه ها ندارند.
با یکی از والدین که صحبت می کردم، می گفت: من برای کنترل یکی از آنها در منزل دچار مشکلات فراوانی شده ام، چطور است که دولت انتظار دارد که مربیان سه نفر را با هم کنترل و تربیت کنند؟ (شما تصور کنید مربیان کشور ما به طور متوسط پانزده نفر را در کلاس خود دارند)
از طرف دیگر، پلیس و نیروهای امنیتی هم برای حفاظت از معترضین تمام همت خود را به کار گرفته بودند تا در این حرکت اعتراضی اولیا، خطری کسی را تهدید نکند، هیچ خیابانی مسدود نشد، هیچ را دستگیر نکردند، به کسی انگ براندازی زده نشد، هیچ کس به دیگری توهین نکرد، امنیت ملی هم به خطر نیفتاد، تمام روزنامه نگاران هم بودند.
تنها اتفاقی که افتاد این بود: دولت، ضمن عذرخواهی، به قانون سابق بازگشته و قانون جدید را ملغی اعلام کرد.


حال شما روز سی و یکم تیرماه، جلوی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران را تصور کنید، تعدادی از فرهنگیان سراسر کشور برای یک اعتراض صنفی مسالمت آمیز، گرد هم آمده و جلوی مجلس قصد تجمع داشتند، نیروی انتظامی و نیروهای مشهور به لباس شخصی (همان هایی که به نمیانده ی مجلس در شیراز هم حمله می کنند) در مقابل معلمان ظاهر شده و از آنها درخواست متفرق شدن می کنند، عده ای که می دانند اینجا سوئد نیست و نیروی انتظامی قرار نیست حامی آنها باشد، محل را ترک می کنند اما برخی که تصور می کردند اینها برای حمایت از آنها آمده اند تا بتوانند در آزادی مطلق! درخواست های خود را بیان کنند، می مانند، می مانند اما در یک لحظه شرایط تغییر می کند و شد آنچه نباید می شد.
دستگیری معلمانی که قرار است مهرماه امسال درس آزادگی به فرزندان مملکت را در کلاس درس نجوا کنند. ( وقتی ون های مخصوص حمل دستگیرشدگان همراه نیروی انتظامی است، خود مفهوم خاصی دارد)
ضرب و شتم کسانی که برای تظلم خواهی به خانه ی ملت آمده اند.
حال سخنی با نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران دارم ؛ عالیجنابان، در تمام مجلس های کشورهای مترقی (حتی برخی کشورهای عقب افتاده) در مقابل مجلس جایی برای اعتراضات پیش بینی شده و در پاره ای کشورها، سیستم های صوتی و خوابگاه و ... هم برای معترضین مهیا شده است، شما چه کرده اید؟
زیبنده ی نظام جمهوری اسلامی نیست که در مقابل خانه ی ملت و در مقابل دیدگان نمایندگان آنها، مردم ضرب و شتم شوند، آن هم فرهنگیان کشور. شاید این ها ملت نبودند؟ فرهنگیانی که نبض تربیت نسل آینده را در اختیار دارند.


خانم ها و آقایان نماینده ی مجلس!

توجه داشته باشید که این برخوردها در کارنامه ی شما ثبت خواهد شد، تا دیر نشده در مقام دلجویی از فرهنگیان کشور برآئید.
در روز وقوع حادثه ی تلخ ضرب و شتم فرهنگیان در مقابل خانه ی ملت، چندی از نمایندگان از جمله نماینده شجاع و عدالت پیشه ای به نام « علی مطهری » و آزاداندیشانی چون « ابوترابی » ، ضمن تقبیح برخورد نیروهای لباس شخصی با فرهنگیان و حرکت نیروی انتظامی در دستگیری آنها، تا حدودی چهره ی مخدوش نمایندگان را ترمیم نمودند، تا دیر نشده به خود بیائید و فراموش نکنید که اسفند ماه امسال شما به تایید همین فرهنگیان نیاز دارید.
شنیده شده که به درخواست هیئت رئیسه ی مجلس و به دستور دادستانی، همکاران بازداشتی آزاد شده اند که در این صورت جای بسی سپاس از هیئت رئیسه، نیروی انتظامی و دادستانی است که جلوی بهانه جویی رسانه های بیگانه را گرفتند ؛ چون این مساله یک مساله درون خانوادگی است و ما خود آن را حل خواهیم کرد، هم بازداشتی ها هم وطنان ما هستند و هم نیروی انتظامی، پس باید سعی کنیم این موارد در داخل و بدون سواستفاده دشمنان خارجی، حل و فصل شود.

اما با توجه به درخواست معاون اول رئيس مجلس از وزارت کشور براي پيگيري برخورد نامناسب ديروز نيروي انتظامي و لباس شخصي ها با نمايندگان معلمان روبه روي مجلس (که خانه ی ملت می خوانندش) ؛  مي توان اميدوار بود که حقوق ملت استيفا شود .
شايد روزي برسد که مردم (با معني عام آن) بتوانند حقوق خود را بدون ترس از بازخواست، مطالبه و دنبال کنند.
سوالي که بايد نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي براي اقناع افکار عمومي ، پاسخ دهند اين است که:
اگر تعدادي معلم فرهنگی آن هم براي يک اعتراض صنفي، نتوانند در محوطه ي جلوي مجلس تجمع کنند و اگر نماينده مجلس شوراي اسلامي نتواند در شهري مثل شيراز و آن هم در محيط دانشگاه سخنراني کند ، مردم عادی چگونه خواهند توانست حقوق خود را مطالبه کنند؟
مگر نه اينکه از تعاليم امام علي (ع) است که مردم بايد بتوانند بدون لکنت زبان حقوق خود را از حاکم طلب کنند؟
مگر نه این است که اعرابی عامی، بر امام عادل شمشیر کشید و به او گفت: به خدا قسم اگر پایت را کج بگذاری با همین شمشیر آن را راست خواهم کرد (نقل به مضمون). امام علی(ع) با این اعرابی صحرا گرد چه کرد؟
و مگر حق تجمع و تظاهرات بدون حمل سلاح و بدون لطمه زدن به امنيت ملي ، از حقوق مصرح در قانون اساسي نيست؟ (اصل بیست و هفتم قانون اساسی)
حال سوال مهمتر اين است که:
تجمع معلمان در سي و يکم تيرماه نود و چهار, چه مشکلي براي امنيت ملي ايجاد مي کرد که باید به این شدت با آن برخورد می شد؟
و يا اينکه نيروي انتظامي در دست معلمان سلاحی به جز «  قلم  » ديده بود که آن گونه نسبت به دستگيري آنان اقدام کرد؟
اگر ما معلمان نتوانيم بدون ترس از دستگيري و بازخواست ، از متوليان کشور درخواست پاسخگويي کنيم ؛  چگونه خواهيم توانست درس آزادي و آزادانديشي را به نسل آينده آموزش دهيم؟ يا شايد از ديدگاه شما " پرورش" را بايد از وظايف وزارت آموزش و پرورش جدا کرد؟


بايد تکليف خود را همين امروز روشن کنيد:

شما نسل معترض به مجري قانون را مي خواهيد يا نسلي سرکش در مقابل اصول قانون؟ اگر ما نتوانیم اعتراض به مجری قانون را به فرزندان آینده ساز این مملکت آموزش دهیم، لاجرم در بزرگسالی سرکش خواهند شد و دیگر با تغییر مجری قانون قانع نخواهند شد، به خود بیائید.
شماها گراميان عزيز ؛ چه بخواهيد چه نخواهيد ، بايد تاثير پذيري نوجوانان و جوانان از معلمين را بپذيريد و بدانيد که معلماني که ترس از مطالبه حقوق خود را دارند ، از تربيت نسل منضبط و انديشمند عاجز است و لذا اين تربيت به خارج از سيستم منتقل خواهد شد و چنين است که شاهد تاثير وحشتناک تلويزيون هاي آن سوي مرزها هستيم و شاهدیم که صدا و سیمای عریض و طویل ما با این همه هزینه های هنگفت، قادر نیست با تلویزیون هایی با بیست متر استودیو، رقابت کند و از مقابله با هجمه های فرهنگی آنان عاجز است.
رياست محترم مجلس ، هيئت رئيسه گرامي ، نمايندگان مجلس شوراي اسلامي, ؛توجه داشته باشيد که کارنامه ي شما نزد فرهنگيان کشور در حدي نيست که بتوانيد نمره قبولي بگيريد ؛ چند دليل آنرا خدمت تان عرض مي کنم:


* عدم حمايت از جنبش های خودجوش و قانون مدار فرهنگيان در چند سال گذشته که تنها خواسته آنان رفع تبعیض در جامعه است.
* سخنراني ها و مصاحبه هاي مختلف شما و همکاران تان براي زير سوال بردن خواسته هاي برحق فرهنگيان و تخطئه های آنان علیه فرهنگیان معترض به جای پاسخگویی و پیگیری خواسته های فرهنگیان.
* عدم پيش بيني و تصویب افزايش حقوق فرهنگيان منطبق با تورم ، بر خلاف تصريح قانون بودجه.(افزایش بودجه ی آموزش و پرورش الزاما به معنی افزایش حقوق ما نیست چرا که سال هاست بودجه وزارتخانه بیش از سی درصد افزایش یافته اما حقوق ما کمتر از بیست درصد)
* موضع گيري هاي نابه جاي گاه و بيگاه همکاران شما برعليه فرهنگيان و ارائه آمار ناصحيح به قصد تشويش اذهان جامعه عليه حرکت برحق فرهنگيان.
* عدم حضور در مجامع فرهنگيان در سال هاي گذشته و پاسخگو نبودن نمایندگان ملت در مقابل ملت.
* برخورد ناصحيح همکاران شما با نمايندگان اعزامي فرهنگيان به مجلس جهت تحويل طومارهاي امضا شده
و سخن آخر اينکه:
آخرين مهلت شما براي اين که بتوانيد تحت حمايت فرهنگيان کشور قرار گيريد ، زمان منتهي به انتخابات است ؛ چرا که با اين شرايط اميد راهيابي مجدد به مجلس را از سر بيرون کنيد.


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 02 مرداد 1394 14:10 خوانده شده: 6013 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +45 0 --
ناشناس 1394/05/02 - 14:47
مشکل اینه که کانون های قدرت چون مجلس و دولت از فریاد حق طلبی توده ها بویژه معلمان که از اقشار آگاه جامعه هستند سخت در هراسند. و نمی خواهند انرا بشنوند چون باید برایش هزینه دهند.. اما معلمانآگاه ایران در اسفندماه با همین نمایندگان ...خور تسویه خواهند نمود.
پاسخ + 0 0 --
محمد 1394/05/02 - 17:18
چنانچه باب اعتراض گشوده بشه تعداد زیادی به همین طریق حق خود را مطالبه میکنند و آقایان دیگر نمی توانند حقوق ملت را به دیگر جاها ببرند .
پاسخ + 0 0 --
معلم مشهدی 1394/05/03 - 06:02
موافقم
پاسخ + 0 0 --
فاطمه 1394/05/03 - 07:35
ما فرهنگیان ایران اجازه سر کار اومدن را به این دولت و نمایندگان بی لیاقت نخواهیم داد
بترسید
بترسید از معلمان
و بدانید که اگر همینگونه ادامه پیدا کند شما باید در اسفند و دولتی ها هم در پایان دوره این دولت با این میز و صندلی های خود خداحافظی کنید
و آن روز این ما هستیم که شعار پیروزی سر خواهیم داد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:29
روزي به اجبار بايد واقعيت را بپذيرند که احتمالابراي بازگشت دير شده است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 10:49
قدرت کانون های قدرت از ماست، ما نخواهیم اونها هیچ قدرتی ندارن
مقصر خودمان هستیم
پاسخ + +33 -1 --
دبیر 1394/05/02 - 14:53
عالی بود دکتر
پاسخ + +52 -2 --
رضا 1394/05/02 - 14:58
اقای رییس‌جمهور واقعاً جامعه فرهنگیان برای شما متاسف است شما هم دروغ گوی خوبی هستی
پاسخ + 0 0 --
معلم مدرسه 1394/05/03 - 06:03
موافقم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:34
من فکر نمی کنم مشکل از رئیس جمهور باشد، چون بسیاری از بازمانده های دولت سابق از جمله "آقای فانی" هنوز در وزارت خانه هستند و مایل نیستند مشکلات اموزش و پرورش حل شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:55
مشکل ما خودمان هستیم که حاضر می شیم برای هرکاری بدون دریافت دستمزد کار کنیم
هنوز حق الزحمه ی انتخابات ریاست جمهوری رو ندادن توی فارس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 10:50
از وزارتخانه ناامید شدین نه دولت
وزیری داریم به غایت بی خیال اموزش و پرورش و معلمان
پاسخ + +37 0 --
ناشناس 1394/05/02 - 15:16
سوال:
خانه ی ملت یعنی چه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/03 - 23:39
خانه های خودشان دیگه
نکنه فکر کردید منظورشون مجلسه؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 01:37
جواب: جایی که عده ای ... لم داده و یا خواب هستن یا با تلفن همراهشان بازی می کنن و یا یه قل دو قل بازی می کنن و فردی با نام رئیس مجلس یا نایب رئیس مجلس هر از چندگاهی .... شمارششان می کند!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:34
یعنی خانه ی ملت
البته باید دید ملت یعنی چه؟
اصلا خانه چیست؟
پاسخ + +29 -1 --
خوزستان 1394/05/02 - 15:32
خواسته ی ما فقط عزل وزیر می باشد ماهیت مجلسیان که برای ما مشخص اصلا اگه اینجور نبود که ما هشت سال مبارزه نمیکردیم برا ی پیروزی تدبیر در کشور اقای روحانی شما فرصت زیادی داشتید و تا الان هیچ کاری نکردید برا جامعه ی فرهنگیان تا قبل از انتخابات وزیر رو عزل کنید وگرنه بازهم اصول گرایان پیروز میشن همکاران فقط اتحاد و بس
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:35
عزل وزیر خیلی دردی رو دوا نخواهد کرد
باید دیدگاه حاکمبت نسبت به آموزش و پرورش تغییر کند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:30
عزل وزير به شرط اينکه نيرويي قوي تر جايگزين وي شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:54
اگر وزیر را عزل کرده و یه نفر بدترشو آوردن چی؟
تا حالا که اینطوری بوده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 10:51
لازم نیست عزل بشه، لااقل چند تا معاون قوی بذارن براش
اینها مثل اینکه هیچی ب جز رتبه بندی نمی دونن، هر کدوم هرجا و هروقت صحبت میکنه میگه: رتبه بندی
پاسخ + +23 -1 --
ناشناس 1394/05/02 - 15:34
از مجلسی با خصوصیات مجلس فعلی که خود مبتلا به بسیاری از مسائل ریز و درشت است من نمی دونم همکاران چه انتظاری دارند؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:36
باید کاری کنیم که این نماینده ها نتونن به مجلس بعد راه یابند
اینها با رویکرد ضد فرهنگی که دارن، هرگز نمی تونن مشکلات آموزش و پرورش کشور رو حل کنن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:32
اگه مجلس ما توانمند بود بايد از کساني که پول از رحيمي گرفتن بازخواست ميکردن و يا در غير اينصورت استعفا مي دادن, استفاي واقعي نه نمايشي
پاسخ + 0 0 --
منصور 1394/05/12 - 22:21
همه اصلاح طلب یا اصول گرا از یک کرباسند دوستان عزیز
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 10:52
مجلس آینده انشالله
اینها باید برن دنبال شغل سابق خودشون
پاسخ + +36 0 --
معلم روضه خوان 1394/05/02 - 16:03
طبق نوشته معلم عزیز جناب آقای دکتر مرزبان حبیبی،ما معلمان در اسفند ماه نه تنها از شما نمایندگان مجلس کنونی،حمایتی نخواهیم کرد،بلکه مانند سدی بتنی ، مانع از ورود شما به مجلس خواهیم شد.چگونه؟؟ خیلی ساده است کافیست در ایام تبلیغات فقط نیم ساعت از طرح درس خود را به سخنرانی!!!!! اختصاص دهیم تا تمامی 13 میلیون دانش آموز ،آن درس را به خانواده خود انتقال دهند!!!
پاسخ + 0 0 --
فاطمه 1394/05/03 - 07:37
همکار عزیز
اینها هنوز به قدرت معلم اعتقادی ندارند
اسفند ماه موعد تسویه حساب ما با این افراد است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:37
اتفاقا من هخم موافقم
نباید اینها به مجلس جدید برن
باید جلوی ورودشون به مجلس گرفته بشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:33
انشالله از همه ي نمايندگان ضدفرهنگي انتقام سختي خواهيم گرفت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 10:52
دقیقا باید همین کا رو انجام بدیم
پاسخ + +34 0 --
parisa 1394/05/02 - 17:55
نماینده های مجلس انگار نه انگار . ریس کمیسیون اموزش وپرورش اعلام می کنه این افزایش 600 هزار تومنی حقوق فرهنگیان همان قانون خدمات کشوری است که برای فرهنگیان اجرا نشده باید اجرا بشه اما اقای فانی می خواهد این افزایش را به خاطر رتبه بندی اعمال کنه ما که دستمان به فانی نمیرسیه شمایی که اون مجلس هسیتد چیکار می کنید ؟؟؟ به گفته ی یکی از نماینده های مجلس 144 نماینده طرح دوفوریتی افزایش 500 هزار تومنی را امضا کردند پس چه شد ؟ وعده برای انتخابات امسال بود ؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:38
رئیس کمیسیون آموزش مجلس، هیچ اعتقادی به آموزش و پرورش ندارن و ظاهرا این کمیسیون فقط مال وزارت علوم است و ما در شمول این کمیسیون نیستیم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:54
تمام جریان رتبه بندی یک کلاه گشاد است برای سرما
پاسخ + +24 0 --
هنرآموز 1394/05/02 - 19:10
"اگر ما معلمان نتوانيم بدون ترس از دستگيري و بازخواست ، از متوليان کشور درخواست پاسخگويي کنيم ؛ چگونه خواهيم توانست درس آزادي و آزادانديشي را به نسل آينده آموزش دهيم؟"

فکر می کنید دوست دارند یاد داده شود؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:38
با این شرایط دوست ندارن ملت شجاعی داشته باشیم
پاسخ + +31 0 --
ناشناس 1394/05/02 - 19:49
چه خبر از کارگروه نمایشی رییس جمهور؟!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:39
خودتون فرمودید " نمایشی" بود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:34
در حال تمرين نمايشنامه هستن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:53
تمرین نمایش نامه خیر، نوشتن یک نمایش نامه و سناریوی جدید برای انتخابات آینده
پاسخ + +27 0 --
فرهنگی 1394/05/02 - 21:29
همکاران عزیز بخدا ول معطلیم اول مرداد تراز مالی اغلب بانکی هاست بین 5تا20میلیون به حسابشان واریز شد و همون ها حرف میافته میگن معلم ها حال می کنند ما زیاد کار میکنیم ...راستشو بخوای امروز دیگر به خودم شک کردم گفتم شاید من اصلا کار نمی کنم که حقوق نمی گیرم ولی این بندگان خدا هر ماه دوبار حقوق میگیرند و آخرش هم میگن معلم ها کار نمیکنند....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:39
شما و من اگه پولمون رو نذاریم توی بانک، اونوقت نمی تونن کارانه بگیرن!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:52
مشکل از ماست
باید یک دل باشیم و متحد تا به مقصود برسیم
پاسخ + +19 0 --
ناشناس 1394/05/02 - 22:08
طبق آخرین سخنرانی پروفسور فانی اگر نیروی انسانی در اموزش و پرورش کاهش پیدا کند می توان به بهبود وضعیت معیشت معلمان امیدوار بود. یعنی از یک میلیون حاضر به پانصد هزار نفر..!! این در حالیست که ما دارای جمعیت دانش آموزی قریب به 15 میلیون نفر هستیم و در بسیاری موارد با کمبود شدید نیرو مواجهیم. نمونش همین استخدام 5 هزار نفری در تابستان امسال است... تناقض گویی در سخنان نامبرده که ناشی از شتابزدگی و بی برنامه بودن است موج می زند..
پاسخ + +21 0 --
ناشناس 1394/05/03 - 01:16
اقای وزیر بدون توجه به همسان سازی حقوق و اجرای کامل قانون خدمات کشوری میخواهند با طرح کذایی رتبه بندی یه چندرغازی به حقوقمان اضافه کنند.! راستی توافق شده و قراره پولهای میلیاردی بلوکه شده هم ازاد بشه.دیگه اقای نوبخت و فانی این بار چه بهانه ای برای ارتقای معیشت معلمان خواهند داشت؟!
پاسخ + 0 0 --
فاطمه 1394/05/03 - 07:39
ای بابا آقا
این پول های بلوکه شده برای خرید های آنچنانی آقا زاده در کشور های اروپایی کنار گذاشته شده
مگه میشه این دولتی ها هم بی نصیب بمونن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:35
طرح رتبه بندي کلاه گشادي است که دارن سرما ميذارن
هيچ اتفاقي با اين طرح نخواهد افتاد
پاسخ + +17 0 --
اربعین1111 1394/05/03 - 06:31
شغل دوم و تدریس به اندازه حقوق!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/04 - 12:40
شغل دونم
تدریس خصوصی خیر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 13:35
تدريس بر اساس اخلاق و شغل دوم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:52
شغل دوم خارج از سیستم آموزشی
پاسخ + +15 0 --
فاطمه 1394/05/03 - 07:48
با تشکر از آقای مرزبان همکار گرامی
همکاران عزیز آقایان مجلسی که یک سری افراد بی لیاقت و ترسو هستند که حتی به خود اجازه اظهار نظر نمیدهند در هر زمینه مملکت هر جا پای منافع آنها در میان باشند گریزی میزنند
اگر به تعداد انگشتان دست هم نماینده ای داریم که جنسش با بقیه فرق میکند اصلا صدایش به جایی نمیرسم در این هیا هو و بی قانوني
آقایان دولتی هم که خودشان مانند دولتی های قبلی مثل کبک سر خود را زیر برف کرده اند و هیچ یک از مسایل را نه می بینند و نه میخواهند ببینند .
این مملکت هم که هر کس در جای خود قانون وضع میکند و خود هم آنرا اجرا میکند
همکاران عزیز شما نگران آینده هستید
همین حالا مملکت ما به فنا رفته
بعد شما حرف از قانون خدمات کشوری و ......میزنید
پاسخ + 0 0 --
منصور 1394/05/12 - 22:17
همکار گرامی و ارجمند چه زیبا گفته اید ایران...و دیر یا زود هویدا می شود
پاسخ + +20 0 --
ناشناس 1394/05/03 - 09:56
کی بود کی بود ؟ من نبودم! : همکار عزیز شما به عنوان یک فرهنگی منتقد باید بدانید که نیروی انتظامی بدون دستورمافوق، هیچ عملی انجام نمی دهد ( البته به جز برخوردهای موردی با متخلفین به حقوق جامعه ، مثل دستگیری سارق ، قاتل و.... ) ونیز باید بدانید که در هر شهر برای متفرق کردن یک تجمع اعتراضی ، فرماندار شهر ، استاندار استان ودرکشور وزیر کشور مسئول است که دستور پیگیری از سوی معاونت سیاسی هر نهاد به نیروی انتظامی صادر می شود. جناب آقای حبیبی ! در تجمع اعتراضی معلمان برای احقاق حقوق در جلوی مجلس چه کس یا ارگانی باید پاسخگو باشد؟ مجلس یا قوه ی مجریه ؟ نیروی انتظامی یا قوه ی مجریه ؟ قوه ی قضاییه یا قوه ی مجریه ؟ کدام یک باید بودجه ی لازم را تامین اعتبار کند واز مجلس در خواست مجوز نماید؟؟ ادامه دارد
پاسخ + +17 0 --
ناشناس 1394/05/03 - 09:57
ادامه مطلب قبل ، همکار عزیز شما دانسته ( به عمد ) یا ندانسته سوراخ دعا را گم کرده اید وکسانی را مورد خطاب قرارمی دهید که هیچ تقصیری ندارند و دولت بنفش نیز با زرنگی تمام شانه از زیربار مسئولیت خالی می کند وتقصیر را به گردن دیگران می اندازد. اما فرهنگیان متعهد خود نیز نسبت به همه چیز آگاهی لازم را دارند.این دولت نمی خواهد فرهنگیان را هم عرض مدیران دولتی قرار دهد و مانند آن ها حقوق پرداخت کند .چون در این صورت تامین بودجه برایش مشکل می شود واز جهتی نمی خواهد یک مقدار از حقوق نورچشمی ها را کم کند ومقدار کمی بر حقوق فرنگیان بیفزاید وچن نورچشمی ها جزء فرشتگانند وشکستن قلب آن ها گناه است.معصوم (ع) می فرمایند حقیقت را بگویید هرچند به ضرر خودتان باشد.
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/05/03 - 12:52
احسن و آفرین.گل گفتید.
پاسخ + +22 0 --
مجتبی 1394/05/03 - 11:46
ما معلما نه اتحاد داریم نه این کارایی رو که اینجا گفته شده میکنیم . ما معلما فقط شعار بلدیم . حالا ببینید روز رای گیری مجلس همه میرن پای صندوق یا نه ....
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/05/03 - 12:54
بله .بدبختانه بعضی معلمان عزیز که من شرمنده ام خود را همکار ان ها بنامم.با یک بسیته شکلات هم خام می شوند.قضیه آن روباه و کلاغ که یادتان هست؟!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:37
البته دلیل اینکه انجام نمی دیم، آیه های یاسی است که شما می خوانید
همه ی معلمان در این برهه از زمان خواستار رفع تبعیض در جامعه هستندنه فقط برای معلمان، بلکه هر نوع تبعیضی باید برداشته شود
پاسخ + +18 0 --
جلیل 1394/05/03 - 11:51
اینم از اون روحانی که دائما این شهسوار زاده و دوستانش پز می دادند که به برکت این دولت آزادی فراهم شده اگه دولت قبل بود همشو نو دستگیری می کرد دائما میگفتند این اعتراضات به رسمیت شناخته شده دائما اینجا و مدام می گفتند
اما اینم از آزادی این دولت 200 معلم دستگیر شده و با بد ترین شکل مورد ضرب و شتم قرار گرفتند
پاسخ + +17 0 --
جلیل 1394/05/03 - 11:52
بزرگترین حامی این وزیر پورسلیمان و شهسوار زاده هستند باید خودشون پاسخگوی اعمال و رفتار این وزیر باشند
پاسخ + +14 0 --
آموزگار ابتدایی 1394/05/03 - 13:03
ما معلمان واقعا فقط بلدیم بین خودمون این حرفا رو بزنیم "یا حق با ماست یا نیست >اگه با ماست که باید با صدای بلند محکم وهماهنگ ومستمر تا حصول آن فریاد بزنیم و نه با سکوت اگه واقعا حق با ما نیست پس چرا وقتمون رو هدر میدیم و . دوستان تا حرکتی جدی صورت نگیره و حساب کار دست دولت و مجلس نیاد این همه مقاله و گزارش که فقط خودمون میخونمیشون دردی رو دوا نخواهد کرد.مگه پزشکان و پرستاران و حالا هم اورژانسی ها رو ندیدید که چکار کردن و چی شد.ما باید یک کار یا عملی و یا حرکتی رو در چارچوب قانون اساسی ونه قانونی که نیروی انتظامی و قضایی خود ساخته اند >به صورت ادامه دا ر شروع کنیم و در ضمنش در همه جا بگیم و اعلام کنیم که چرا اینگونه شد...موفق باشید.
پاسخ + +13 0 --
فرهنگی 1394/05/03 - 13:36
من اونروز یه کامن گذاشتم ولی متاسفانه آقای پور سلیمان از درج آن کامنت خوداری کردند من استاندار تهران را از نزدیک می شناسم و دیدم که در یکی ازدوره های انتخاباتی شهر میانه که رقیب ایشون یه معلم بود چه بلاهایی سر اون معلم آوردند این استاندار سرشار از ...است شاید ... آدمای ... در کنارش هستند و بودند که کاش می شد اونچه را که دیدم در اینجا نوشت...
پاسخ + +9 -4 --
محمد 1394/05/03 - 15:12
عالی بود اقای دکتر بهترین روش برای گرفتن حق دراین برهه زمانی استفاده درست از سلاح قلم می باشدمنتظرمطالب وزین شمادراینده هستیم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:51
باید این معضلات و مشکلات را بازگو کرد تا همه بدانند چه ظلمی به معلمان می شود
پاسخ + +14 -1 --
رنجورازفقرونداری 1394/05/03 - 16:17
خانه ذلت بگیدبهتره .وقتی تعدادی درجلوخانه ذلت دستگیرشدندواین افرادبی خاصیت هیچ گفتندحتی درظاهراعتراض نگفتندوسردربرف فروبردند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:35
برای ما خانه ی ذلت بود
برای برخی خانه امید است و پول و ثروت
پاسخ + +12 0 --
فارس 1394/05/03 - 16:45
سلام اساتید بزرگوار چرا اینقدر پیامهای زیبا ورنگارنگ میذارید بابا گوش شنوایی نیست اونا معلما رو هم کاملا میشناسند که مثل کبریت بیخطرند وعرضه کار خاصی عمرا ندارند الان هم میخوان برای معلمی شهریوراستخدام بزنند ولی کی با این حقوق میاد معلم بشه مگه کسانی که از همه جا رونده وموندن وبیکارن بهتر از بیکاری هست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:34
ما زیبا می نویسیم، اما موقع هزینه دادن همه پس می کشیم
چرا ما جرات نداریم حتی نام خود را پای کامنتهامان بگذاریم؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:50
مجبورشان خواهیم کرد تا بشنوند
نمی گذاریم تا ظلم برقرار بماند
پاسخ + +11 0 --
فرهنگی 1394/05/03 - 17:33
دوستان و گرامیان مقاله زیر به قلم همکار شجاع و صنفی فعال از شهرستان بندر انزلی جناب آقای فتاحی نیا است. مطالعه آن بسیار درس آموز است... باسلام خدمت همه ی معلمان عزیز وارجمند سراسر ایران !! در رابطه با درج مطالبی در صفحه دوم روز نامه ی شرق چاپ مورخ یکم مرداد نود و چهار در مورد گفتار متناقض منتسب به سخن گوی وزارت کشور ؛ ! اینجانب مرتضی فتاحی نیا سا کن شهر بندر انزلی دارای شماره ملی 5188875179 و شماره همراه : ۰۹۱۱۱۸۶۵۸۴۶ وظیفه ی شرعی وانسانی واخلاقی خود می دانم به عنوان یک شاهد عینی در مدت هشت ساعت از ابتدای ماجرا تا پایان بازداشت حدود یکصدو سی نفر معلمان مرد وزن شهرستان های مختلف کشور در بازداشتگاه خیابان وزرا؛ اعلام نمایم که کذب خو اندن ضرب و شتم معلمان اموزش وپرورش در روز چهارشنبه مورخ سی ویکم تیر ماه نودو چهار خود کذب محض بوده است !! ادامه دارد...
پاسخ + +12 0 --
فرهنگی 1394/05/03 - 17:36
که ضرب و شتم تجمع کنندگان را کذب خوانده !! و خود اگاه ویا نا خود اگاه هم درست هم می گویند چون اصلا هیچگونه تجمعی هنوز در مقابل مجلس صورت نگرفته بود!! که یک سری افراد بی نام ونشان که جز این نشان که پیراهن روشلوار انداخته ودکمه ی پیراهن تا اخر بسته و انگشتر عقیق بر انگشت کرده به همراه یک سری ماموران با نام ونشان به هر مرد وزن جوان ومسن که احساس می کردند معلم هستند زیر مشت ولگد می گرفتند وبه داخل ماشین های ون می کردند ودر داخل ماشین هم با مشت ولگد می زدند ودر داخل بازداشتگاه خیابان وزرا هم تمام افرادی که معلمان ودیگر افرادباز داشت شده را به اصطلاح باز جویی می کردند یک سری جوان لباس شخصی همان تیپ بودند که رفتار ی غیر متعارف داشتندوحتی یکی ازاین جوانان لبا س شخصی خطاب به معلمان داخل سالن انها را گوسفند خواند!! وناگفته های دیگر که به نظر این حقیر که شاهد همه ی این ماجرا بودم۰
پاسخ + +12 0 --
فرهنگی 1394/05/03 - 17:48
ادامه م گویا باید تقدیر وتشکر هم از مسولین ذیربط خصوصااز وزارت کشور نمودکه چنین فرمایش مضحکی نموده است۰ وناگفته نباید باشد که بعضی ماموران انتظامی با نام و نشان همچنین تعداد اندکی از لباس شخصی ها رفتار مودبانه ودلسوزانه داشتند که متاسفانه اسمشان را نمی دانم که تقدیر شود۰ و به هر حال :اینجانب اعلام می دارد ! اگر ان عده از معلمان ارجمند که مورد ضرب و شتم وهتک حرمت عمدی در ملا عام قرار گرفته اند بخواهند از ماموران انتظامی وفرماندهان انها و فرمانده بسیج به دادسرای نظامی شکایت نمایند ؛ حاضر به شهادت هستم۰
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/05/04 - 16:30
با خواندن این دردنامه اشک بر چشمانم جاری شد به مظلومیت معلم در کشوری که همه چیزش و پیشرفتش و...از برکت وجود معلم است
پاسخ + +17 0 --
وحید 1394/05/03 - 20:05
متاسفانه بعضی از همین مثلا نمایندگان ملت ، از همان لباس شخصی های معروف هستند . چنانکه شاملو گفته : سخت است ...
فهماندن چيزي به كسي كه ...
براي نفهميدن آن پول مي گيرد!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:33
انشالله پس از دوره نمایندگی، ماننده همانها که زمانی خط قرمز رئیس جمهور بودند، پای میز محاکمه خواهند نشست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:50
اسفند ماه حتما تسویه حساب خواهیم کرد
پاسخ + +9 -1 --
فرهنگی 1394/05/04 - 22:33
دوستان یه خاطره بگم از یکی از همکاران :ایشون اول مهر مهر که مدارس شروع به کار می کرد می رفت سر کلاس بسم الله با پرسیدن نام دانش اموزان ؛شغل پدرشان را هم می پرسید ما اوایل کار برداشت بدی می کردیم و می گفتیم هدف این همکار شناسایی بچه های پول دار است تا آخر کار آنها را مجبور به کلاس خصوصی کند البته این هم یکی از اهدافش بود اما هدف اصلی شناسایی بچه های یتیم و بی سرپرست و یا بد سرپرست بود و آخر کار بهشون کمک می کرد اما من امسال می خواهم راه اون همکار را ادامه دهم نه از برای شناسایی پولدار ها و بی سرپرست ها ؛بلکه از جهت شناسایی دانش آموزانی که باباهاشون نظامی اند و بانکی هستند و باهاشون کار دارم اگر شما هم خواستید راه متطقی است البته از نظر من .....منتظر تظرهایتان هستم شاید من اشتباه می کنم راهنمایی کنید..
پاسخ + 0 0 --
صادق 1394/05/04 - 23:46
همکار عزیزم.ما در قعر بدبختی هم باشیم که هستیم نبابد فرزندان تاوان کارهای دانسته و نداسته ی بد و زشت پدران یا مادرانشان را بدهند.من مطمئن هستم شما برای لحظه ای عصبانی شدید و این سخن را بیان کردید. خدای قادر متعال لعنت کند افرادی یا گروه هایی را که باعث می شوند امثال همکار گرامی ما از سر ناچاری و درد این سخن را بگویید.سلامت باشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:48
اگر فقر ار دری وارد شود، ایمان از در دیگر خارج خواهد شد.
نمی توان با شکم گرسنه و لباس پاره، اخلاق گرا بود
پاسخ + +10 0 --
فرهنگی 1394/05/05 - 21:10
تشکر همکار گرامی عین واقعیت را گفتی ؛این همه بی حرمتی ها را از جانب همون آقایون دیدم ولی دلم نمیآید که از روی کینه عمل کنم باز ممنون...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:32
اگر ما معلم ها می تونستیم بر اساس کینه و منافع شخصی عمل کنیم، مثل خیلی از وزارتخانه ها با فشار بر بودجه عمومی کشور، سهم خواهی می کردیم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:47
ما هم روزی به این نتیجه خواهیم رسید که مانند سایر کارمندان دولت فقط براساس حکم کارگینی خودمان کار کنیم
نه بیشتر و نه کمتر
پاسخ + +11 0 --
معلم 1394/05/06 - 13:05
اقا جان از بالا اینجوری میخوان برید به فکر خودتان باشد با جناق بنده با مدرک دیپلم با 8 سال سابقه کارمند بانک است توی این 8 سال 1 واحد اپارتمان تو مرکز استان در شهر خودمان هم دو ساختمان دو طبقه داره و هر هفته یه ماشینی سوار میشه آخه من نمیدونم این وام ها مگه چقدره آیا اصلا باید اصل پول را باید برگردونن تواین 8 سال ثروتش میلیاردی شده حقوقشونم که بدون صرو صدا اضاف میکنن اما بنده با 21 سال سابقه کار با مدرک فوق لیسانس تو خرج ماهانه زندگیم موندم ای اسلام ای عدالت ای قران ای مدافعان عدالت این حکمرانان عادل شما که خدا پیر و پیغمبر را قبول دارین و میخوایین حکومتتان حکومت حضرت علی (ع) باشه کجایید. چرا جلوی این دزدی ها را نمیگیرید چرا رئیس جمهور سابق همین که حرفی میشه میگه بگم بگم یعنی همتون دزدید دارید پول بیت المال به تاراج می برید روحانی هم از خود شماهاست دارین فقط مردم را بازی میدید تا حکومت کنید خدا ازتون نگذرد امیدوارم که آه و اشک کودکانی که نان شب و روزشان را ندارند بخورند گردنتان را بگیرد
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:30
من فکر می کنم خودمون اینجوری می خواهیم
اگر ما خود نخواهیم هیچ کس نمی تواند به ما ظلم کند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 16:30
از ماست که بر ماست
پاسخ + +8 0 --
ناشناس 1394/05/10 - 22:31
این هم از دولت بی تدبیر !!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 13:23
وزیر بی تدبیر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/11 - 18:46
ضعیف ترین وزیر دوران خدمتم را تجربه می کنم
کاش نمایندگان خیانت نمی کردند و به نجفی رای اعتماد می دادند
پاسخ + +3 0 --
منصور 1394/05/12 - 20:57
... نمایندگان و وزیر بی عرضه اموزش و پرورش تا اینها بر راس امورند 200 سال دیگر هم ایران درست نمی شود بلکه رو به قهقرا می رود روزی سقوط می کنید ان روز روزی دیدنی است به امید روز واقعه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:19
موافقم
با شرایط فعلی، هیچ امیدی به بهبودی وضعیت نیست
روز به روز بدتر هم میشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:20
رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در پاسخ به پرسش همشهري درخصوص رتبه‌بندي معلمان گفت: افزايش حقوق معلمان از اول مهر مي‌تواند براساس قانون مديريت خدمات كشوري اجرا شود البته اين افزايش حقوق ربطي به نظام رتبه‌بندي معلمان ندارد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:21
در قانون خدمات مديريت كشوري پيش‌بيني شده‌است كه دستگاه‌ها مي‌توانند حتي تا ۵۰درصد از درآمدهاي اختصاصي و ساير منابع‌شان را براي افزايش ضرايب حقوقي كاركنان خود استفاده كنند. اين اتفاق در خيلي از دستگاه‌ها رخ داده است و آموزش و پرورش هم مي‌تواند اين كار را انجام دهد، الان هم قرار است اين اتفاق در آموزش و پرورش اتفاق بيفتد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:21
اين افزايش حقوق معلمان از مهر امسال هيچ ربطي به نظام جامع رتبه‌بندي معلمان ندارد و پرسش كميسيون آموزش مجلس اين است كه چرا موضوعي كه مربوط به قانون خدمات كشوري است را منتسب مي‌كنند به نظام جامع رتبه‌بندي معلمان.
وي با تشكر از دولت به‌دليل افزايش حقوق معلمان مانند ساير دستگاه‌هاي اجرايي از دولت خواست تا نام اين افزايش حقوق را نظام جامع رتبه‌بندي معلمان نگذارد، زيرا نظام جامع رتبه‌بندي معلمان به‌مراتب فراتر و جامع‌تر از اينهاست.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:22
جبار كوچكي‌نژاد گفت: نمي‌دانم آقاي نوبخت آمار يك ميليون و ۷۰۰ هزار توماني ميانگين حقوق فرهنگيان را از كجا آورده است، اگر پرداختي كارمندان را در دستگاه دولتي با فرهنگيان مقايسه كنند مشخص مي‌شود فرهنگيان كمترين دريافتي را دارند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:23
رئيس‌جمهور در پيامي به سي و دومين اجلاس روساي آموزش و پرورش كشور تأكيد كرد: شرايط كنوني جهان، تحول نظام آموزش و پرورش را مي‌طلبد و تعليم و تربيت معطوف به ارزش‌ها و نيازهاي جامعه علاوه بر اينكه دانش‌آموزان را متدين و ايثارگر تربيت مي‌كند بايد انسجام اجتماعي را هم تدوين كند.در بخش ديگري از اين پيام كه حسام‌الدين آشنا، مشاور فرهنگي رئيس‌جمهور آن را قرائت كرد، آمده است: اصل ۴۴قانون اساسي دولت را موظف در امر آموزش و پرورش كرده است و اين وظيفه خطير فرصتي بي‌بديل فراهم آورده تا آموزش و پرورش همراه با دين، خانواده و غيره شرايط بهتر را براي زيست آينده رقم بزند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:23
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی در دیدار با مدیران و رؤسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور در حرم امام‌خمینی با اشاره به اهمیت پرسشگری در محیط علمی از نگاه امام راحل، اظهار کرد: یکی از اموری که در درس فقه و اصول امام همه شاگردان ایشان بر آن متفق‌القول هستند این است که وقتی صحبت‌های امام طولانی می‌شد و کسی سخن نمی‌گفت، ایشان می‌گفتند مگر اینجا مجلس وعظ است؟ اینجا درس است؛ چرا کسی اشکال نمی‌کند و حرف نمی‌زند؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:24
به گزارش جماران، یادگار امام افزود: احتمالاً امام این خصلت را از استاد بزرگوارشان آیت‌الله‌العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی گرفته‌اند، زیرا مشهور است که می‌گویند یکی از شاگردان مرحوم حائری درس ایشان را تقریر کرده و خدمتشان برده بود؛ آیت‌الله حائری به او گفته خیلی خوب نوشته‌ای، اما آیا هیچ نکته‌ای به ذهن خودت نرسید که در جایی اشکال، ان قلت یا حاشیه‌ای را مطرح کنی؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:25
یادگار امام یادآور شد: یکی از بزرگ‌ترین درس‌هایی که در دوره دبیرستان فرا گرفتم بُعد شجاعت و اجازه شجاعتی بود که بعضی معلم‌ها به دانش آموز می‌دادند؛ دانش آموز حتی اگر در موضوعی فکر می‌کند به درستی و بر خلاف نظم مقرر شده می‌اندیشد باید بتواند کار خود را در چارچوب ضوابط پیش ببرد، این امر البته مقدماتی لازم دارد و اولین مقدمه آن است که شجاعت در میان معلمان بیش از همه وجود داشته باشد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:26
حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تأکید کرد: یکی از اموری که دولت حتماً باید کمک کند و واقعاً در این حوزه نباید هیچ اجحافی صورت گیرد موضوع معیشت معلمان است، زیرا واقعاً معلمی که از حیث معیشتی دچار مشکل باشد توان تعلیم و تربیت یک فضای سالم را ندار
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 08:28
حرف تلخی است که متاسفانه واقعیت است
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 11:06
در تمام مجلس های کشورهای مترقی (حتی برخی کشورهای عقب افتاده) در مقابل مجلس جایی برای اعتراضات پیش بینی شده و در پاره ای کشورها، سیستم های صوتی و خوابگاه و ... هم برای معترضین مهیا شده است، شما چه کرده اید؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 11:07
اگر ما معلمان نتوانيم بدون ترس از دستگيري و بازخواست ، از متوليان کشور درخواست پاسخگويي کنيم ؛ چگونه خواهيم توانست درس آزادي و آزادانديشي را به نسل آينده آموزش دهيم؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 11:07
اگر تعدادي معلم فرهنگی آن هم براي يک اعتراض صنفي، نتوانند در محوطه ي جلوي مجلس تجمع کنند و اگر نماينده مجلس شوراي اسلامي نتواند در شهري مثل شيراز و آن هم در محيط دانشگاه سخنراني کند ، مردم عادی چگونه خواهند توانست حقوق خود را مطالبه کنند؟
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 11:08
نيروي انتظامي در دست معلمان سلاحی به جز « قلم » ديده بود که آن گونه نسبت به دستگيري آنان اقدام کرد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 12:43
سلاح معلم، قلم اوست و حمل سلاح هم در قانون ممنوع است!
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 11:09
شما نسل معترض به مجري قانون را مي خواهيد يا نسلي سرکش در مقابل اصول قانون؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 12:44
هیچ کدام
نسلی خالی از هر اعتقادی می خواهند
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 11:12
مگر نه این است که اعرابی عامی، بر امام عادل شمشیر کشید و به او گفت: به خدا قسم اگر پایت را کج بگذاری با همین شمشیر آن را راست خواهم کرد (نقل به مضمون). امام علی(ع) با این اعرابی صحرا گرد چه کرد؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/05/13 - 12:44
اون امام عادل بود
اینها که ....

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور