صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

سعید شهسوار زاده/ عضو شورای نویسندگان صدای معلم

پاسخ به نامه معلمان حق التدریس : تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان توسط دانش آموزان و خانواده آنان چه معني دارد؟ شما هم مطابق قانون در آزمون و مانند دیگران شرکت کنید...مجلس از پيگيري طرح استخدام معلمان ( حتي يک معلم ) بدون سنجش صلاحيت به شدت پرهيز کند !

بحث کارشناسان اين است که حتي يک معلم که صلاحيت شغل معلمي را احراز نکرده باشد ، نبايد به استخدام آموزش و پرورش در آيد حتي اگر مدرک دکتري داشته باشند/ نهاد  تخصصي " سازمان نظام معلمی " مرجع شناسايي و تشخيص صلاحيت معلمان مي باشد که اميد است نمايندگان محترم مجلس به جاي ورود به امور اجرايي (حتي يک  معلم  بدون سنجش صلاحيت وي ) به وظيفه ريل گذاري و برنامه ريزي خود بپردازند و طرح" سازمان نظام معلمی " را به قانون تبديل کنند و از پيگيري طرح استخدام معلمان ( حتي يک معلم ) بدون سنجش صلاحيت به شدت پرهيز کنند/ نيازي نيست که شما ، منتظر تصمیم قاطع مجلس محترم در این مهم باشيد ! کافي است در امتحان تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان شرکت کنيد و حداقل امتياز  لازم را کسب کنيد/ عقل سليم حکم مي کند که آموزش و پرورش ، حق الزحمه معلمان رسمي يا حق التدريس  را به موقع پرداخت کند و به اين چالش  ̗ کار يا تدريس با لباس آستين کوتاه و دريافت حق الزحمه با پالتو پايان دهد/ در حال حاضر آموزش و پرورش 120 هزار معلم مازاد دارد ؛ باز هم نمايندگان مجلس مي خواهند آموزش و پرورش را مجبور به استخدام بدون آزمون کنند

استخدام معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مجلس دهم و انتقاد صدای معلم

در تار نماي" صداي معلم " روز شنبه 6 آبان ماه 1396  ؛ نامه جمعی از معلمان حق التدریس به صدای معلم : " چرا تفاوت های مدعیان استخدام و « روند قانون » احساس نمی شود؟ چرا آمارهای غلط به کمیسیون آموزش داده می شود؟" ( این جا ) درج شده است.

در پاسخ به اين نامه لازم است ذکر کنم :

بحث کارشناسان اين است که حتي يک معلم که صلاحيت شغل معلمي را احراز نکرده باشد ، نبايد به استخدام آموزش و پرورش در آيد حتي اگر مدرک دکتري داشته باشند !

در دنيا مرجع تشخيص صلاحيت حرفه اي معلمان ، پزشکان ، مهندسان ، وکلا و ... خدمات گيرندگان ( مشتريان )  يا اولياي آنان نمي باشند که در نامه جمعی از معلمان حق التدریس به صدای معلم  پيشنهاد شده است  تا دانش آموزان و اولياي محترم آنان صلاحيت حرفه اي معلمان حق التدريس را شناسايي کنند .

نهاد  تخصصي " سازمان نظام معلمی " مرجع شناسايي و تشخيص صلاحيت معلمان مي باشد که اميد است نمايندگان محترم مجلس به جاي ورود به امور اجرايي (حتي يک  معلم  بدون سنجش صلاحيت وي ) به وظيفه ريل گذاري و برنامه ريزي خود بپردازند و طرح" سازمان نظام معلمی " را به قانون تبديل کنند و از پيگيري طرح استخدام معلمان ( حتي يک معلم ) بدون سنجش صلاحيت به شدت پرهيز کنند !

استخدام معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مجلس دهم و انتقاد صدای معلم

تا زماني که مجلس قانون̗ " سازمان نظام معلمی " را تصويب ننموده است ، دانشگاه فرهنگيان به عنوان متولي تربيت معلم در کشور، مي تواند وظيفه تشخيص صلاحيت معلمان را بعهده داشته باشد ؛  ورود اين مرجع جهت تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان به صواب نزديکتر است تا دانش آموزان و اولياي محترم آنان بخواهند صلاحيت حرفه اي معلمان را تشخيص دهند!

صد البته براي رتبه بندي معلمان استخدام شده ( تعيين صلاحيت شده ) به فاکتور رضايت دانش آموز و اولياي محترم آنان هم مي توان توجه نمود!

 معلمان حق التدریس که همگی دارای مدارک عالی دانشگاهی لیسانس و فوق لیسانس و حتی دکترا هستند و مدارک خود را از دانشگاههای همین مرز و بوم گرفتند و سالها منتظر تعیین تکلیف به حق و قانونی خود هستند، نيازي نيست که شما ، منتظر تصمیم قاطع مجلس محترم در این مهم باشيد ! کافي است در امتحان تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان شرکت کنيد و حداقل امتياز  لازم را کسب کنيد !

استخدام معلمان حق التدریس و مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی و مجلس دهم و انتقاد صدای معلم

خلط مبحث بين احراز صلاحيت شغل معلمي و عدم پرداخت حقوق مناسب و به موقع و...  به حق التدريسي ها يا صداقت و تلاش خستگي ناپذيري آنان  ،با وجود تمام سختی ها و مشکلات رفت و آمد با اشتیاق سر کلاس های پرجمعیت حاضر مي شوند و به وظیفه ی پیامبرگونه ای که بر دوششان نهاده شده جامه ی عمل مي پوشانند ؛ چند  موضوع مختلف مي باشد ....

عقل سليم حکم مي کند که آموزش و پرورش ، حق الزحمه معلمان رسمي يا حق التدريس  را به موقع پرداخت کند و به اين چالش  ̗ کار يا تدريس با لباس آستين کوتاه و دريافت حق الزحمه با پالتو پايان دهد !

کافي است در امتحان تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان شرکت کنيد و حداقل امتياز  لازم را کسب کنيد  يکي از راه هاي پايان دادن به اين چالش قديمي ، تأکيد مي کنم فقط يکي از راه هاي پايان دادن به اختصاص تقريبأ تمامي بودجه آموزش و پرورش به حقوق و مزايا ي پرسنل سازماندهي نطروي انساني است .

متأسفانه در حال حاضر آموزش و پرورش 120 هزار معلم مازاد دارد ؛ باز هم نمايندگان مجلس مي خواهند آموزش و پرورش را مجبور به استخدام بدون آزمون کنند !

در حالي که  آموزش و پرورش در نظر دارد پس از  بازنشسته شدن معلمان ،  به تعداد مورد نياز ،طبق قانون از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگيان( پس برگزاري آزمون تخصصي ) استخدام کند و اگر نيازِ آموزش و پرورش به نيروي انساني اش  برطرف نشد بازهم طبق قانون  از بين ِفارغ التحصيلان ديگر  ̗ دانشگاه ها به ويژه از حق التدريس هاي متخصص ، پس از برگزاري آزمون تخصصي ِ تعيين صلاحيت حرفه اي استخدام کند؛  ولي نمايندگان مجلس قصد دارند ،  برخلاف قانون در امور اجرايي آموزش و پرورش دخالت کنند !

اميد است عقلانيت نمايندگان محترم مجلس مانع خبط بزرگ آنان شود !

یکشنبه, 07 آبان 1396 22:01 خوانده شده: 1403 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +19 -8 --
حق التدریس آزاد 1396/08/07 - 22:42
عجب...
واقعا جواب قانع کننده ای بود...
همه مات و مبهوت موندیم...
دوست عزیز...
چطور برای حق التدریسی و مفت کار کردن و بهره کشی صلاحیت داریم..
ولی موقعی که حرف از حق و حقوق به حق و قانونی می شه...صلاحیت نداریم...
واقعا که باید بابت جواب کارشناسی تون...احسنت گفت...دست مریزاد...
اگر ما صلاحیت معلمی نداشتیم....
پس چطور چندین سال مشغول به تدربس هستیم...
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/07 - 23:58
معلمان حق التدریس آزاد رو چه ضوابطی معلم شده ؟ در منطقه ما با پارتی وارد آپ شدند . نه آزمونی ، نه اعلام عمومی شده ، ...
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1396/08/08 - 00:03
صلاحیت معلمی نداشتین برادر من
چرا ناراحت می شوید آخه مهندس مکانیک،مهندس کشاورزی،کارشناس دام و طیور، کارشناس مامایی، و .... چطور میتوانند تدریس کنند .
اکثر معلمان حق التدریس و نهضت سواد آموزی توانایی تدریس ندارند .
این از شاهکارهای مجلس و آپ است که بدون ضابطه و بدون قانون این نیروها را بکار گرفته اند.
از خیانت های مجلس و آپ به دانش آموزان مناطق محروم
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/08 - 00:07
به نام دوست
استاد گرانقدر جناب آقاي حق التدريس آزاد

تا کنون مصوبه ي مجلس ، آموزش و پرورش را به استخدام 121 هزار معلم بدون برگزاري هرگونه آزمون ̗ تخصصي مجبور مي کند !

اين مصوبه مجلس غير کارشناسي ، شتابزده و مخرب مي باشد !

موضوع ديگر ، در حد ِ کفايت نبودن ِ حقوق معلمان رسمي و حق التدريس مي باشد . ( تبيض بين معلمان ) واز همه بدتر تأخير بيش از حد در پرداخت حق التدريس معلمان رسمي و حق التدريس مي باشد که معلم با لباس آستين کوتاه کار مي کند ولي با پالتو به دنبال دريافت حق التدريس مي رود .
اين چالش بايد برطرف شود ! يکي از راهکار هاي آن تخصصي شدن شغل معلمي مي باشد ! همچنان که حقوق پزشگان متخصص ، وکلاي مجرب ، تعميرکاران ماهر بيشتر مي باشد !

پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/08 - 00:07
ادامه پاسخ :

موضوع ديگر سنجش تخصص معلمان مي باشد که دانش آموزان ، اولياي محترمشان و... صلاحيت تشخيص اين مهم را ندارند .
به عبارت ديگر هر دکتر ، يا کارشناس ارشدي فيزيک نمي تواند معلم فيزيک شود ! براي استخدام رسمي دولت ( سي سال خدمت ) نه عقد قرار داد با بخش خصوصي حتي اگر دکتري فيزيک داشته باشم بايد در امتحان تخصصي شرکت کنم . و اگر امتياز لازم را کسب کردم به استخدام سي ساله آموزش و پرورش در بيآيم !


اگر من واقعأ صلاحيت شغل معلمي را داشته باشم ؟ از برگزاري آزمون تخصصي استقبال مي کنم . و اگر اين صلاحيت را نداشته باشم ...

خلط مبحث اين موضوعات هم غير کارشناسي است و هم براي اکثريت معلمان متخصص کشور مخرب مي باشد !


با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/08 - 13:54
جناب شهسوار چنان می گویید آزمون گویا در این مملکت زندگی نکرده اید
مگرمحتوای آزمون استخدامی غیر از دروس دانشگاه است؟مگر با حفظ بودن فرمول آمار وگرامر انگلیسی می توان کسی را تائید یا رد کرد....نظر شما مغرضانه است کاملا واضح هست.....آیا کسی که ده سال تجربه معلمی دارد ونیازهای آ.پ را تامین کرده با کسی که فقط در یک ازمون ۳ ساعته شرکت میکند قابل قیاس است واقعا قابل قیاس است ؟شما مارا به سخره گرفته اید ... اینترنت را سرچ کنید در این چند ماه دولت امید و رفقایش علیه ما چنان تاخته اند که گویا ما از تروریستهای داعشی هستیم چطور این ده سال که احقاق حق نکردیم علیه ما مصاحبه نمی شدو متن سفارشی تهیه نمی شد.....یک کلام اینقد اختلاس شده که پولی ندارند حق مردم را بدهند بنابراین دست به لابی بازی زده اند تا مانع رسیدن ما به حقمان شود اما خداوند عادل است .....
پاسخ + 0 0 --
امین 1396/08/08 - 17:04
با سلام
بنده 24 سال هست که بصورت دبیر رسمی تدریس می کنم و در این مدت شاهد تدریس دبیران رسمی و حق التدریس در دبیرستانهای مختلفی بوده ام اما با جرات می توانم بگویم اتفاقا تدریس و شور و شوق و دلسوزی این همکاران حق التدریس از بسیاری از همکاران رسمی بهتر و بیشتر است. به نظر بنده معیار تشخیص صلاحیت تدریس، فقط بررسی عملکرد این همکاران حق التدریس در کلاس درسشان در سالهای گذشته است. بهتر است بجای برگزاری آزمون تشخیص صلاحیت سنجی که بیشتر حالت فانتزی و تئوریک دارد از محصول این عزیزان بازدید و بررسی بعمل آید و معیار استخدام عملکرد عینی این عزیزان باشد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/09 - 02:03
کاربر امین ازشما سپاسگزارم که منصفانه درمورد من وهمکاران حق التدریس اطهار نظر نمودید....پس از این همه نظرات و مصاحبه های ناجوانمردانه نظر شما لبخندی بر لبانم نشاند....
پاسخ + +12 -13 --
ناشناس 1396/08/07 - 22:50
عالی و منطقی بود ، شما معلمین حق التدریس که ادعا سواد دارید که نباید از رقابت بترسید ولی اگه سواد لازم را ندارید فقط میتوانید در مقطع دبستان دوام بیاورید ، معلم بیسواد در مقطع متوسطه با چالشهای زیادی مواجه است.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/07 - 23:54
من در ابتدایی تدریس می کنم . تدریس در ابتدایی مهارت های ویژه می طلبد . همکارانی که از طریق انتقالی به شرط آموزگاری وارد ابتدایی شدند ، اغلب در کار موفق نیستند . کتاب های ابتدایی به نظر ساده می آید ، اما تدریس در ابتدایی ساده نیست.
پاسخ + 0 0 --
حق التدریس آزاد 1396/08/08 - 08:37
فکنم متوجه منظور بنده نشدین...
اتفاقا حرف ما هم همینه...اگه ما صلاحیت نداریم به قول شما....
چطور چندین سال مشغول به تدریس هستیم....
این حرف شما کاملا غیر منطقی هست....
اکثر ما ها کلاس های ضمن خدمت و دوره های آموزشی و رو گذروندیم.....
حرف ما اینه اگر تشخیص صلاحیت از نظر شما آزمون هست....
چرا این آزمون رو موقع حق التدریسی نگرفتین....
چرا بعد از ۵سال از تدریس این حرف آ رو میزنین...
چرا بعد از اینه همه ظلم و بیگاری این حرف آ رو میزنین....
چرا وقتی حق و حقوق قانونی ما پایمال می شد حرفی نمی زدین.....
چرا وقتی عمر و جونی ما تباه شد...نظر کارشناسی ندادین...
چرا.....
دوست عزیز...
انتقاد و بحث کار شناسی زمانی تاثیرگذار هست...
که رعایت انصاف هم داشته باشین...
یه طرفه رفتن به قاضی نظر کارشناسی نیست...
با تشکر
پاسخ + 0 0 --
احمد 1396/08/08 - 16:30
دوست عزیز حق التدریس آزاد حق با شماست.
اگر چنانچه دوستان حق التدریس با این حقوق که اخیرا سالی یک بار هم با زور پرداخت می گردد..!؟ به مدت 30 سال که نه 40 سال هم با این شرایط کار کنند صدایی از امثال شهسوار زاده و سایر دوستان عاشق سینه چاک اقتصاد نئولیبرالی در نمی آید..! این دست از دوستان مشکلی با صلاحیت حرفه ای و... ندارند، هدفشان استثمار نیروی کار است..!؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/08 - 22:14
دوست عزیز کسی شما رو مجبور نکرد جوانی خود را تباه کنی خودت بهتر میدونی از سر ناچاری اومدی معلم حق التدریس شدی یعنی شما در این مدت اگه بانک استخدام میشدی نمیرفتن؟ ! میدونی چرا وضعیت ما فلاکت باره چون آموزش و پرورش شده بنگاه کاریابی دوستان نماینده مجلس که از طرف مردم تحت فشارند و دیواری کوتاه تر از آموزش و پرورش پیدا نمیکنند فکر کردید چرا بر خلاف تصور بطحایی از مجلس رای اعتماد گرفت فقط بخاطر معامله پشت پرده بود .
پاسخ + +10 -16 --
معلم 1396/08/07 - 22:53
دلیل حمایت مجلس و در پس پرده وزیر آپ از استخدام معلمان حق التدریس این است که این ها فامیل یا آشناهای روسای اداره های آپ هستند و یا سفارش شده های نمایندگان مجلس هستند که از طریق نمایندگان مجلس وارد آپ شدند. ما معلمان یک باره دیدیم افرادی به اسم قرادادی ، حق التدریس وارد مدارس شدند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/08 - 13:56
من معلم حق التدریس ۱۰ سال سابقه دارم....والله کس وکاری هم تو آ.پ ندارم چرا راحت تهمت ناروا می زنید
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/08 - 19:14
تهمت نزدم گفتم در منطقه محل کار من اینطور هست .
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/08 - 19:15
پس شما چه جوری وارد آپ شدید ، وقتی نه آزمونی بوده و نه ضابطه ای ؟ به این پارتی بازی می گویند .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/09 - 02:08
شما که درجریان نیستید پس اظهار نظر نکنید ....تحقیق کنید تا بدانید چگونه به کارگرفته شدیم....نیاز اضطراری در آ.پ وجود داشت در ادارات اعلام شده بود وما هم مدارکمان را تحویل دادیم وپس از آن با توجه به رشته وسن به کار گرفته شدیم وتا کنون انواع مصاحبه ها وگزینشها را پس دادیم...
پاسخ + +15 -2 --
احمد 1396/08/07 - 23:19
جناب شهسوار زاده بهترست نگاهی به فرم ارزشیابی سالیانه معلمان بیندازید!
بندی با مضمون امتیاز والدین دانش آموزان به معلم وجود دارد..؟!
پس بالنتیجه نظرات والدین در خصوص معلمان مهم است که چنین بندی پیش بینی شده است!؟ در خصوص صلاحیت حرفه ای نیز اگر چنانچه چیزی شبیه به نظام رتبه بندی فعلی باشد! باید...
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/08 - 00:23
به نام دوست
استاد فرهيخته ، همکار انديشمند جناب آقاي احمد
با يک قسمت فرمايش گوهر بار حضرتعالي موافق هستم لذا در متن بالا عرض کرده ام :

نهاد تخصصي " سازمان نظام معلمی " مرجع شناسايي و تشخيص صلاحيت معلمان مي باشد که اميد است نمايندگان محترم مجلس به جاي ورود به امور اجرايي (حتي يک معلم بدون سنجش صلاحيت وي ) به وظيفه ريل گذاري و برنامه ريزي خود بپردازند و طرح" سازمان نظام معلمی " را به قانون تبديل کنند و از پيگيري طرح استخدام معلمان ( حتي يک معلم ) بدون سنجش صلاحيت به شدت پرهيز کنند !

تا زماني که مجلس قانون̗ " سازمان نظام معلمی " را تصويب ننموده است ، دانشگاه فرهنگيان به عنوان متولي تربيت معلم در کشور، مي تواند وظيفه تشخيص صلاحيت معلمان را بعهده داشته باشد ؛ ورود اين مرجع جهت تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان به صواب نزديکتر است تا دانش آموزان و اولياي محترم آنان بخواهند صلاحيت حرفه اي معلمان را تشخيص دهند!



پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/08 - 00:24
ادامه پاسخ :




صد البته براي رتبه بندي معلمان استخدام شده ( تعيين صلاحيت شده ) به فاکتور رضايت دانش آموز و اولياي محترم آنان هم مي توان توجه نمود!



ولي براي تعيين صلاحيت حرفه اي پزشک يا رسيدگي به شکايت بيمار يا خانواده ي بيمار يک نهاد تخصصي که حرفه پزشکي را مي شناسد مسئوليت دارد ! خلط اين دو مبحث خطاي نا بخشودني مي باشد ! يکي از دلايل حقوق کم معلمان ، و تبعيض بين معلمان و ديگر کارمندان آن است که متأسفانه خيلي از افراد جامعه حتي برخي از مسئولان از جمله اکثريت نمايندگان معلمان تصور مي کنند هر باسواد يا بي سوادي مي تواند معلم شود. تا اين اشتباه مهلک اصلاح نشود ! انتظار ̗ بهبود ̗ شرايط کاري و زندگي معلمان سرابي بيش نيست !

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/08/08 - 13:19
درود برشما با این مطالب گهربار
پاسخ + 0 0 --
احمد 1396/08/08 - 16:39
جناب شهسوار زاده در اگر نتوان نشست..!؟
اولا که فعلا خبری یا اثری از سازمان نظام معلمی و امثالهم نیست..!
ثانیا دانشگاه فرهنگیانی که به مدت چندین سال بدون رئیس و با سرپرست اداره شده و در راس خود با چالش مواجه است! چگونه می تواند معلم مطالبه گر، کنشگر و عالم تربیت کند..؟ اکثر دانشجو معلمان از فضای کلی حاکم بر آن رضایت ندارند!
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 21:33
به نام دوست
استاد گرانقدر جناب آقاي احمد

چون اولا که فعلا خبری یا اثری از سازمان نظام معلمی و امثالهم نیست..!

تحليل گران از مجلس انتظار دارند که بجاي ورود به مسائل اجرايي ، ريل گذاري کنند و قانون " سازمان نظام معلمان ايران " را تصويب کنند .

ثانيأ مهر محمدي ( سرپرست دانشگاه فرهنگيان ) با تيم کارشناسي اش برنامه راهبردي دانشگاه را تدوين نموده است .

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +6 -10 --
معلم 1396/08/07 - 23:47
چرا از دانش آموختگان دانشگاههای معتبر برای معلمی استفاده نمی شود حقوق ها رازیاد کنید تانخبگان به جای خروج از کشور بیایندو معم شوند وما در دومتوسطه مشکل کم سوادی معلمانرا نداشته باشیم
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 21:37
به نام دوست

اتفاقأ طبق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگيان مي تواند از بين
دانش آموختگان دانشگاههای معتبر برای معلمی استفاده کند که اين مهم هم توسط مهر محمدي و همکارانش انجام شده است .


با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +14 -5 --
1396/08/08 - 06:48
شما احتمالا باز نشسته هستی ....الکی هر که نشسته پشت یک میز و احساس ریاست بر ملت میکنه...اول بگم برای من معلم حق التدریس شما که سهلی ....رئیس جمهور و کارگردریک حد مورد احترام است وبرتری هیچ مسئولی رو نسبت به خودم ومردم در خوی واخلاق انسانیم نمی پذیرم حالا بریم سراغ اصل مطلب شما که اینقدر راحت بدون آگاهی نظر می دی آیا مدونی ما از سال ۸۵ مشغول به بردگی در آ.پ هستیم نکنه بهتون سپردن که این متون سفارشی را تهیه کنید ؟حتما منفعتی براتون داره...دولت بیچاره پول نداره مجبوره اینکارا رو کنه....شما که بین همکاررسمی وحق التدریس فرق قائل هستی درمفهوم کلی یعنی به بردگی دیگران اعتقاد داری....حالا اگر از سر نا آگاهی اینگونه متن نوشتی میتونی یه تحقیق کنی وبعد عادلانه شروع به نوشتن کنی....
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 21:56
به نام دوست

استاد بزرگوار ، همکار گرامي ، انديشمند فرهيخته
با شما کاملأ موافق هستم :
عامل برتري افراد نسبت به يکديگر فضيلت آنها مي باشد نه پست و مقامشان

حقير نيک مي دانم که حقوق حق التدريسي ها بيسارکم است و با تأخير هاي طولاني پرداخت مي شود . ( با لباس آستين کوتاه کار مي کنيم با پالتو حقوق مي گيريم . )

ولي

طي 15 سال گذشته بيش از 80% معلمان بدون هيچ آزموني استخدام شده اند ! حالا که آموزش و پرورش قصد برگزاري آزمون تخصصي دارد حتي براي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان بنده اين مهم را به فال نيک گرفته افکار عمومي جامعه هم از شما فرهيختگان حق التدريس انتظار دارد که شرکت در آزمون تخصصي را بپذيريد .
حقير هموراه در مقابل معلمان حق التدريس يا رسمي که صلاحيت تدريس دارند سر تعظيم فرود مي آورم و از معلمان رسمي يا حق التدريس که صلاحيت معلمي را ندارند تقاضاي عاجزانه دارم در سايه تلاش و همت بالا حداقل ها کسب کنند ! تا منزلت و معيشت از دست رفته به جامعه ملمان باز گردد .

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +9 -12 --
شهاب 1396/08/08 - 07:06
احسنت عده ای می خواهند با فشاروارد کردن واستفاده از رانت به استخدام آ.پ درآیند استخدام باید یک سازوکار قانونی داشته باشد وهمه به یک شکل وبراساس توانمندی ورود پیدا کنند نه براساس فشار
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/08 - 13:12
نظرا ت شما همه جا هست کاربر شهاب....همش هم علیه حق التدریسان...خوشحالم که داری بازنشست میشی ۲۶ سال سابقه بودی دیگه.....تمام اعمال ورفتار انسان مورد بازبینی خداوند قرار خواهد گرفت حتی یک کلمه ....پس مواظب باشید
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1396/08/08 - 15:56
جناب ناشناس من دشمن کسی نیستم من دلم برای آ.پ می سوزد که با تصمیمات غلط مسئولان هم دانش آموزان کشور را نابود کرد وهم فرهنگیان محترم را تا این تصمیمات غلط اتخاذ می شود کسی از تبعات آن درامان نیست وآتش آن دامن همه را خواهد گرفت درضمن من 27 سال سابقه دارم
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/08 - 19:18
ما معلمان با سابقه دلمان برای دانش آموزان می سوزد که معلم حرفه ای ندارند . در محل کار من معلمان حق التدریس می گویند حاضر نیستند دوره ی ضمن خدمت بگذرانند ، چون برای آنها در سایت ثبت نمی شود .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/09 - 02:12
وقتی حتی دوره را برا معلم حق ثبت نمی کنند بنابراین اونیز به نشانه اعتراض شرکت نمی کند حال این دوره های مجازی اثری دارد واقعا معلمان که مشارکتی امتحان می دهند یا پول میدهند تا کسی برلیشان امتحان دهد ....شرکت نکردن در دوره توسط بعضی ازمعلمان حق نشان از این نیست که آنها خود به دنبال مطالعه وکسب مهارتهای بیشتر نییستند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/09 - 02:21
معلم با سابقه روز اول خدمتت از کجا شروع کردی...من ده سال پیش روز اول خدمتم بوده سابقه ی ما با شما چندسال تفاوت دارد که دور ریختنی هستیم وحتی ازنظر برخی از کاربران قابل بازیافت هم نیستیم ...من هم یک معلم حق التدریس با ده سال سابقه هستم ده سال کم است آ.پ به مفت کار کردن ما عادت کرده در دین آمده در برابر ظلم به حق خواهی برخیز وما هم خیلی دور به این مهم دست یافتیم زیرا دل خوش بودیم بالاخره ا.پ با توجه به نامش عدالت رو به موقع رعایت خواهد کرد اما آ.پ فقط اسمش رایدک می کشد وبس شاگردان سالهای ابتدای خدمت برخی ازماها امروز همکاران رسمی ما هستند که البته خوشحالیم وجای افتخار دارد ...
پاسخ + +15 -8 --
هانی 1396/08/08 - 07:09
با سلام و عرض ادب
معلم حق التدریس ارث پدری کدام یک از شما همکاران محترم را خورده که دائم اظهار نظرهای غیر کارشناسانه درباره آنها میکنید آنها صلاحیت حرفه ایشون از یه عده مدعی خیلی هم بالاتره سالهاست دارند زحمت میکشند با اندک درآمد ناچیز دوره های ضمن خدمت را در چندین هزار ساعت گذرانده اند تمام این اظهار نظر های غیر کارشناسانه درباره این قشر مظلوم گناه است آن هم در شرف تصویب طرح استخدام آنها ، این جو‌ سازی ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌برای اینکه طرح آنها رای نیاورد گناه است مواظب زمانی باشید که آه مظلومان دامنگیر دانلود شود ، ده سال سابقه کم نیست سواد ما از خیلی مدعیان دروغین بالاتر است لطفا فکر کنید و مطلب بگذارید مورد مضحکه دیگران قرار نگیرید بخاطر بازدید سایتتان دست به چه کارهایی که نمی‌زنید از خدا بترسید
یا علی
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 22:05
به نام دوست

استاد بزرگوار ، فرهنگي فرهيخته جناب آقاي هاني


آن چه مهم است صلاحيت معلم براي حضور در کلاس درس مي باشد ! چه معلم رسمي چه معلم حق التدريس

طي 15 سال گذشته بيش از 80% معلمان بدون هيچ آزموني استخدام شده اند ! حالا که آموزش و پرورش قصد برگزاري آزمون تخصصي دارد حتي براي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان جامعه اين مهم را به فال نيک گرفته افکار عمومي فرهنگيان ِ فرهيخته هم از شما فرهيختگان ̗ حق التدريس انتظار دارد که شرکت در آزمون تخصصي را بپذيريد .
حقير هموراه در مقابل معلمان حق التدريس يا رسمي که صلاحيت تدريس دارند سر تعظيم فرود مي آورم و از معلمان رسمي يا حق التدريس که صلاحيت معلمي را ندارند تقاضاي عاجزانه دارم در سايه تلاش و همت بالا حداقل ها کسب کنند ! تا منزلت و معيشت از دست رفته به جامعه ملمان باز گردد .
تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +15 -7 --
ناشناس 1396/08/08 - 07:22
متاسفم برای جامعه آموزشی افت زده
درسته حق باشماست باید تایید صلاحیت علمی بشیم
اما به یک سوال من جواب بدید
وقتی سرایدارها و رانندگان و خدمه راهم جذب کردید
و در کلاس درس حاضر شدن تعیین صلاحیت کردید ؟؟؟
یا وقتی نیروهای نهضت جذب میکردید چطور احتمالا بگید بله آزمونهای درون گروهی ک هیچ وقت هیچ احدی ریزش نداشت همه قبول شدن ودر کلاس درس حاضر ان شاالله
خداوند جای حق نشسته تاچند روز برمرکب این دنیا میتازید و باسرنوشت جوانان بازی میکنید خیلی نیست میگذره
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/08 - 19:19
ورود مربیان نهضت سواد آموزی به مدارس کاملا اشتباه هست و هم‌چنین مربیان پیش دبستانی که حالا حق التدریس شدند .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 22:20
به نام دوست

بحث ازمون تخصصي فقط مربوط به حق التدريسي ها نمي باشد . امروز خانم فاطمه سعيدي عضو کميسيون آموزش و تحقيقات هم مخالفت خود را با استخدام نهضت سواد آموزي ، و پيش دبستاني ها اعلام کرده و فرموده با استخدام حق التدريسي ها طي آزمون مخالفتي ندارند .

مهر محمدي مي گويد حتي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان هم بايد در آزمون تخصصي پذيرفته شوند !

طي 15 سال گذشته بيش از 80% معلمان بدون هيچ آزموني استخدام شده اند ! حالا که آموزش و پرورش قصد برگزاري آزمون تخصصي دارد حتي براي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان جامعه اين مهم را به فال نيک گرفته افکار عمومي فرهنگيان ِ فرهيخته هم از شما فرهيختگان ̗ حق التدريس انتظار دارد که شرکت در آزمون تخصصي را بپذيريد .

پاسخ ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 22:21
ادامه پاسخ :


حقير هموراه در مقابل معلمان حق التدريس يا رسمي که صلاحيت تدريس دارند سر تعظيم فرود مي آورم و از معلمان رسمي يا حق التدريس که صلاحيت معلمي را ندارند تقاضاي عاجزانه دارم در سايه تلاش و همت بالا حداقل ها کسب کنند ! تا منزلت و معيشت از دست رفته به جامعه ملمان باز گردد .
تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/11 - 12:36
ما بچه ایم به نظرتون؟خانم سعیدی هم حزب دولت امید است رلستی چرا حرفهای موافقان ما در کمیسیون را منتشر نمی کنید
پاسخ + +13 -3 --
معلم حق التدریس 1396/08/08 - 09:47
جناب آقای سعیدشهسوارزاده سلام علیکم
شما که عضوشورای نویسندگی صدای معلم هستید چرایکطرفه به قضاوت می روید اگرصدای معلم هستیدمعلمان دلسوز آنان که باعشق وبدون توصیه وسفارش درآزمون های نمادینی که شما وامثالتان آن راملاک قضاوت می دانید همین حق التدریسان کنونی شما اگرصدای معلم هستی فریادمعلمی رابزن که درسال ۸۹درآزمون چهل هزاری آموزش وپرورش شرکت کردونفرسوم استانش شد ودرمصاحبه علنی وباحرفهای بی پشتوانه وبودن هیچ اصولی ردکردندرافریاد بزن فریادبزن ازآزمون سال نودودو دو که باز بسیاری ازهمین نیروها شرکت کردند وقبول شدند اما بازردشان کردند فریادکسانی باشید که صدایشان بجای نمی رسد نه صدای کسانی که پشت تریبون دولت به نام حمایت ازملت سنگ ملت رابه سینه می زنند فریاد راند خواری رابزن فریاد صندوق ذخیره ی فرهنگیان را بزن که هرروز بجای حل شدن مشکلش مبلغ پول رفته اش بالا می رود فریاد مطالبات معلم را بزن فریاد ازخودگذشتگی معلمی بنام حق التدریس رابزن که شاید تمام دستمزد ماهانه اش نصف پولی که شما برای نوشتن این مقاله جهت توهین به آنها گرفته اید نباشد
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 23:00
به نام دوست
استاد فرهيخته ، همکار انديشمند جناب آقاي معلم حق التدريس
به باور حقير :

نهاد تخصصي " سازمان نظام معلمی " مرجع شناسايي و تشخيص صلاحيت معلمان مي باشد که اميد است نمايندگان محترم مجلس به جاي ورود به امور اجرايي به وظيفه ريل گذاري و برنامه ريزي خود بپردازند و طرح" سازمان نظام معلمی " را به قانون تبديل کنند و از پيگيري طرح استخدام معلمان ( حتي يک معلم ) بدون سنجش صلاحيت به شدت پرهيز کنند !
براي تعيين صلاحيت حرفه اي پزشک يا رسيدگي به شکايت بيمار يا خانواده ي بيمار يک نهاد تخصصي که حرفه پزشکي را مي شناسد مسئوليت دارد !

تا زماني که مجلس قانون̗ " سازمان نظام معلمی " را تصويب ننموده است ، دانشگاه فرهنگيان به عنوان متولي تربيت معلم در کشور، مي تواند وظيفه تشخيص صلاحيت معلمان را بعهده داشته باشد ؛ ورود اين مرجع جهت تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان به صواب نزديکتر است ولي پذيرفته نيست !


پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 23:01
ادامه پاسخ :

خلط مبحث بين
معلمي که درسال ۸۹درآزمون چهل هزاری آموزش وپرورش شرکت کردونفرسوم استانش شد ولي درمصاحبه علنی وياحرفه ای بی پشتوانه وبودن هیچ اصولی رد شد !

يا

آزمون سال نودودو که باز بسیاری ازهمین نیروها شرکت کردند وقبول شدند اما باز ، ردشان کردند !

يا

صندوق ذخيره فرهنگيان و ...

و آزمون تخصصي براي تعيين صلاحيت معلمان يک اشتباه بزرگ و خطاي نابخشودني است .
يکي از دلايل حقوق کم معلمان ، و تبعيض بين معلمان و ديگر کارمندان آن است که متأسفانه خيلي از افراد جامعه حتي برخي از مسئولان از جمله اکثريت نمايندگان معلمان تصور مي کنند هر باسواد يا بي سوادي مي تواند معلم شود. تا اين اشتباه مهلک اصلاح نشود ! انتظار ̗ بهبود ̗ شرايط کاري و زندگي معلمان سرابي بيش نيست !

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +12 -4 --
معلم حق التدریس 1396/08/08 - 09:48
اما ما هنوز هم امیدواریم چون سه رکن خوب راداریم رهبری ٬قانون ونمایندگان شریف خانه ملت که صداوبغض کسانی بوده اند که هیچ وقت صدای حقشان نه شما ونه دولت به اصطلاح تدبیر وامیدتان رابه نیابت درپشت تریبونهای رسانه ای زد ه اید به امید پایندگی رهبری استواری نمایندگی وصلابتی قانون
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 23:07
به نام دوست
استاد فرهيخته ، همکار انديشمند جناب آقاي معلم حق التدريس
به باور حقير :

1. اصلاح ساختار آموزش و پرورش يک خواست ملي است که به نفع همه آحاد کشور ( اصولگرا ، اصلاح طلب ، معتدل ، مستقل و ... ) مي باشد ! و براي تحقق آن نيز بايد عزم ملي ايجاد شود !
2. ارتقاي منزلت و معيشت معلم يک خواست صنفي است ! يعني همه معلمان ( اصول گرا ، اصلاح طلب ، معتدل ، مستقل و... ) از آن حمايت مي کنند !
3. خلط مبحث بين بحث کارشناسي و خط کشي هاي سياسي يک اقدام پوپوليستي است !


پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 23:07
ادامه پاسخ :

4. طي 15 سال گذشته بيش از 80% معلمان بدون هيچ آزموني استخدام شده اند ! حالا که آموزش و پرورش قصد برگزاري آزمون تخصصي دارد حتي براي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان جامعه اين مهم را به فال نيک گرفته افکار عمومي فرهنگيان ِ فرهيخته هم از شما فرهيختگان ̗ حق التدريس يا رسمي انتظار دارد که شرکت در آزمون تخصصي را بعنوان يک نظر کارشناسي بپذيريد .
5. حقير هموراه در مقابل معلمان حق التدريس يا رسمي که صلاحيت تدريس دارند سر تعظيم فرود مي آورم و از معلمان رسمي يا حق التدريس که صلاحيت معلمي را ندارند تقاضاي عاجزانه دارم در سايه تلاش و همت بالا حداقل ها کسب کنند ! تا منزلت و معيشت از دست رفته به جامعه ملمان باز گردد .

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +14 -7 --
معلم حق التدریس 1396/08/08 - 09:51
بروید وجواب دانش آموزان را بدهید که می گویند معلمان رسمی مخصوصا آقا همیشه سر کلاس می سر کلاس خوابند نميدانم چه کسی به اینها صلاحیت حرفه ای داده است.با تشکر کمی وجدان هم بد نیست
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 23:14
به نام دوست
استاد فرهيخته ، همکار انديشمند جناب آقاي معلم حق التدريس
به باور حقير :
بايد آزمون تخصصي از معلمان رسمي هم بعمل بيآيد ولي چون سنگ بزرگ نشانه نزدن است ! فعلأ آموزش و پرورش به اين بسنده کرده است که براي استخدام هاي جديدش از دانشگاه فرهنگيان يا حق التدريس ها آزمون تخصصي برگزار کند ! اين اتفاق را بايد مبارک ميمون بدانيم !

طي 15 سال گذشته بيش از 80% معلمان بدون هيچ آزموني استخدام شده اند ! حالا که آموزش و پرورش قصد برگزاري آزمون تخصصي دارد حتي براي دانشجويان دانشگاه فرهنگيان جامعه اين مهم را به فال نيک گرفته افکار عمومي فرهنگيان ِ فرهيخته هم از شما فرهيختگان ̗ حق التدريس ي انتظار دارد که شرکت در آزمون تخصصي را بعنوان يک نظر کارشناسي بپذيريد .


پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/09 - 23:14
ادامه پاسخ :

حقير هموراه در مقابل معلمان حق التدريس يا رسمي که صلاحيت تدريس دارند سر تعظيم فرود مي آورم و از معلمان رسمي يا حق التدريس که صلاحيت معلمي را ندارند تقاضاي عاجزانه دارم در سايه تلاش و همت بالا حداقل ها کسب کنند ! تا منزلت و معيشت از دست رفته به جامعه ملمان باز گردد .

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +8 -5 --
ناشناس 1396/08/08 - 14:08
جناب شهسواری وقتی وزارت و کارشناسانی چون شما بیکفایتی وبیسوادی معلمانی که عاشقانه به تدریس میپردازند را زیر سوال میبرید معلم حق التدریس باید خود را اثبات کند .اثبات کفایت معلم حق التدریس در کیفیت کلاس وکار اوستنه ازمونی که به نام او وبه کام دیگران است .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/10 - 22:39
به نام دوست
استاد فرهيخته ، همکار گرامي جناب آقاي ناشناس
به باور حقير :

نهاد تخصصي " سازمان نظام معلمی " مرجع شناسايي و تشخيص صلاحيت معلمان مي باشد که اميد است نمايندگان محترم مجلس به جاي ورود به امور اجرايي به وظيفه ريل گذاري و برنامه ريزي خود بپردازند و طرح" سازمان نظام معلمی " را به قانون تبديل کنند و از پيگيري طرح استخدام معلمان ( حتي يک معلم ) بدون سنجش صلاحيت به شدت پرهيز کنند !
براي تعيين صلاحيت حرفه اي پزشک يا رسيدگي به شکايت بيمار يا خانواده ي بيمار يک نهاد تخصصي که حرفه پزشکي را مي شناسد مسئوليت دارد !

به باور بنده
تا زماني که مجلس قانون̗ " سازمان نظام معلمی " را تصويب ننموده است ، دانشگاه فرهنگيان به عنوان متولي تربيت معلم در کشور، مي تواند وظيفه تشخيص صلاحيت معلمان را بعهده داشته باشد ؛ ورود اين مرجع جهت تعيين صلاحيت حرفه اي معلمان به صواب نزديکتر است ولي پذيرفته نيست !

پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/10 - 22:39
ادامه پاسخ :

از شما استاد بزرگوار تقاضا دارم که نهاد مشخصي را براي برگزاري آزمون تخصصي معرفي نماييد .

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +10 -7 --
ناشناس 1396/08/08 - 14:36
اتفاقا سال قبل معلم دخترم رسمي بود و ادعاش ميشد كل اولياي35 دانش اموز ازش ناراضي بودن ولي معلم امسالشون حق التدريس هست خدا ازش راضي باشه كل اوليا ازش رضايت داريم
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/08 - 19:20
مواظب باش معلم دخترت چشم نخوره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/08 - 22:17
بعید میدونم شما حق التدریس نباشی ؟! چون فرد عادی بعیده وارد این سایت بشه؟!
پاسخ + 0 0 --
معلم 1396/08/09 - 21:39
ناشناس محترم برای خودت داستان ساختی ، معلم دخترم ... ! من با سی سال سابقه کار می دانم که بهترین معلم هم باشی ، باز تعدادی اولیا دانش آموزان از معلم راضی نیستند . داستان بهتری بساز .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/10 - 22:59
به نام دوست

شهروند گرامي جناب آقاي ناشناس بسيار خوشحالم که اولياي محترم دانش آموزان هم به اين سايت معلمي مراجعه مي کنند .
کارشناسان مي گويند براي اصلاح ساختار آموزش پرورش نياز به عزم ملي داريم !
حضور حضرتعالي در اين سايت نشانه اي از بهار مي باشد ! ( مي گويند با يک گل بهار نمي شود ولي يک گل مي تواند نشانه اي از بهار باشد . )

لطفآ از اين پس بيشتر با " گروه صداي معلم " باشيد .

همه کارشناسان اعتقاد دارند که هر دکتري آمار و رياضي نمي توانند معلم رياضي باشد !
پس براي معلم شدن هم بايد دانش آن درس را داشت هم توانايي و صلاحيت معلم شدن را داشت .
اين اصل پذيرفته شده در دنيا را نمي توان با يک مثال نقض نمود .

متاسفانه بسياري از معلمان رسمي صلاحييت معلمي ندارند و خوشبختانه بسياري از معلمان حق التدريس صلاحيت معلمي را دارند . اين آزمون تخصصي فقط براي تعيين صلاحيت معلماني است که قرار است به دختر شما و ديگرفرزندان اين مرز بوم درس بدهند .

پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/10 - 23:00
ادامه پاسخ :

حقير اعتقاد راسخ دارم آن همکار بسيار بسيار ارزشمند ( معلم دختر شما ) که مايه افتخار همه معلمان اين مرز بوم مي باشند در آزمون تخصصي هم سربلند خواهند بود !


تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +12 -7 --
ناشناس 1396/08/08 - 14:37
ما استخدام شویم یا نشویم تاًثیری در حقوق دیگران ندارد پس فکر نکنید اگر حق ما پایمال شود حقوق معلمان رسمی تغییر می یابد....این خیال خام است وباطل
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/10 - 23:11
به نام دوست

استاد بزرگوار جناب آقاي ناشناس ، همکار انديشمند و گرامي

هم اکنون آموزش و پرورش 120 هزار معلم مازاد دارد .
فشار غير فعال بودن اين 120 هزار نفر معلمان دلسوز و تواناي رسمي و غير رسمي چون حضرتعالي تحمل مي کنند .

استخدام معلم جديدبراساس نياز آموزش و پرورش از بين دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگيان يا حق التدريس ها با مکانيزم آزمون تخصصي خيال خام و باطل نيست !

ان شاء الله در سايه عزم ملي ( حضور شما معلم دلسوز و فرهيخته و البته موفق در آزمون تخصصي و ناشناس فوق ولي دانش آموز ف درکنار معلمان رسمي و صد البته با صلاحيت حرفه اي و... ) تلاش براي اصلاح ساختار آموزش و پرورش شکل بگيرد .

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
i 1396/08/11 - 19:29
اگر مازاد داره این ۳۰۰۰۰هزار معلم حق التدریس حتما در دفتر نشسته اند ومدیر بادشان میزند من در یکی از شهرهای نزدیک شیراز تدریس میکنم ۹ معلم هستیم ۷ نفرمان حق التدریس هستیم وکلاسها هم ۴۰ نفره هست باور ندارید عکس وفیلم براتون می فرستیم
پاسخ + +18 -6 --
ناشناس 1396/08/08 - 18:00
پیشنهاد به صدای معلم
به جای مخالفت با استخدام جوانان و نیروهای حق التدریس ضمن همراهی با مجلس طرحی ارائه دهید که امکان استخدام این عزیزان فراهم شود و البته مطابق شرایط و اصول معقولانه.
از نظر بار مالی و تامین شرایط مالی هم بهترین کار این است که امکان بازنشستگی پیش از موعد با پنج سال ارفاق خصوصا برای همکاران خانم و یا همکاران دارای شرایط خاص و بیمار و...فراهم شود.
درست است که آ.پ بنگاه کاریابی نیست ولی فراموش نکنید که این عزیزان جوانان همین مرز و بوم و چه بسا شاگردان دیروز خودتان باشند.و حتما با طی کردن دوره های تخصصی توانمندتر هم خواهند شد.
در پناه حق
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1396/08/10 - 23:23
به نام دوست

استاد گرامي ، سرور مکرم ، انديشمند گرامي جناب آقاي ناشناس

نه حقير و نه تار نماي تخصصي " گروه صداي معلم " مخالف استخدام جوانان و نيروهاي حق التدريس نمي باشد!

تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
فقط بحث اين است که آموزش و پرورش براساس نياز بايد استخدام کند و آن هم پس از برگزاري آزمون تخصصي تعيين صلاحييت حرفه اي معلمي

بحران صندوق هاي بازنشستگي يکي از ابر چالش هاي جامعه مي باش . پس پيشنهاد بازنشستگي پيش از موعد را کارشناسان نمي پذيرند !

قطعأ جوانان اين مرز و بوم ( شاگردان ديروز ما ) با کسب توانايي هاي تخصصي لازم براي استخدام در آموزش و پرورش و قبولي در آزمون تعيين صلاحيت معلمي سر افراز و سربلند در سرکلاس هاي درس حاضر مي شوند .
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1396/08/18 - 21:00
۱۲۰۰۰۰ معلم مازاد!!!!!!!!
استاندارد شمار دانش آموزان در کلاس چه تعداد است؟
در کشورهای پیشرفته از نظر آموزش و پرورش بین ۱۳نفر تا حداکثر ۱۷نفر.وهرمیزان بیش از این تعداد مخل تعلیم وتعلم محسوب می شود.
تا زمانی که کلاسی بیش از هفده نفر وجود داشته باشد معنای آن فشار روحی روانی به معلم وکاهش توان یادگیری دانش آموز است.
کاش به این امر از پنجره هایی مثل مسائل مالی وغیره نگاه نمی کردیم.ما همواره کیفیت را پیش پای کمیت ذبح می کنیم وبار مشکلات بر دوش امثال مامعلمین است.
پاسخ + 0 0 --
نسرین 1396/09/02 - 14:33
باوربفرمائیدبه قشرنهضتی وحق التدریس به شدت تواین مملکت داره ظلم میشه آخه تاکی باید این هم اجحاف روتجربه کنیم .آقای روحانی چرابه فکرما نیستی چرامیزاری این همه تهمت بهمون بزنن مگه ماچه گناهی کردیم بابا ی کم انصاف داشته باشید10سال عمرخودمونوتونهضت بامزایای صفر وحداقل مزذ که حتی کرایه رفت وآمدمون هم نمیشد سپری کردیم آخه به کی داد بیاریم.
پاسخ + 0 0 --
م.ت 1396/09/06 - 13:57
ای بابا خودتونو اذیت نکنید .خدا جای حق نشسته .خدا جوابشونو بده کهذ انقدر حق التدریس ها رو اذیت میکنن

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور