صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

دبیرکل کانون تربیت اسلامی در گفت‌ و گو با فارس خبر داد :

محمود فرشیدی : دغدغه كانون تربیت اسلامی تعلیم و تربیت اسلامی است؛ سیاست کانون حمایت از بطحایی است

گروه  اخبار/

کانون تربیت اسلامی و حمایت از بطحایی وزیر آموزش و پرورش

محمود فرشیدی دبیركل كانون تربیت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با اشاره به فعالیت این كانون، اظهار داشت: كانون تربیت اسلامی در سال 1377 مجوز فعالیت گرفت و دغدغه آن تعلیم و تربیت اسلامی است.

 وی ادامه داد: پنجمین كنگره كانون تربیت اسلامی پنج‌شنبه، دوم شهریورماه با حضور حدود 800 نفر از فرهنگیان سراسر كشور در تهران برگزار می‌شود.

دبیركل كانون تربیت اسلامی با اشاره به وجود دفاتر كانون در 210 شهرستان، افزود: كانون تربیت اسلامی در این شهرستان‌ها شورایی دارد و فرهنگیان علاقه‌مند، عضو این كانون هستند.

فرشیدی با اشاره به اساسنامه كانون تربیت اسلامی، خاطرنشان كرد: طبق این اساسنامه كانون دارای هیأت امنایی با 7 عضو است و یك مجمع عمومی دارد و شورای مركزی كانون نیز دو سال یكبار تشكیل می‌شود.

وی تصریح كرد: كانون تربیت اسلامی مسائل تعلیم و تربیت را در راستای انقلاب اسلامی و منویات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب پیگیری می‌كند.

دبیركل كانون تربیت اسلامی با اشاره به وظایف اعضای كانون، متذكر شد: هیأت امنای كانون 7 نفر را انتخاب می‌كند و 14 نفر نیز توسط شورای مركزی انتخاب می‌شوند و 3 نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب خواهند شد.

فرشیدی اضافه كرد: انتخابات با حضور نماینده وزارت كشور انجام می‌شود و 42 نفر از فرهنگیان نامزد این دوره شده‌اند كه در نهایت 14 نفر انتخاب می‌شوند.

وی از حضور شخصیت‌های سیاسی در این مراسم خبر داد و گفت: در مراسم افتتاحیه گزارشی از فعالیت دوساله كانون ارایه می‌شود.

دبیركل كانون تربیت اسلامی از مراسم تجلیل از فرهنگیان ایثارگر و جانبازی كه به عنوان مدافعان حرم حضور داشته‌اند، خبر داد و افزود: از فرهنگیانی كه در راه تعلیم و تربیت ایثار كرده‌اند نیز تجلیل می‌شود.

فرشیدی در خصوص «انتخاب وزیر جدید آموزش و پرورش»، یادآورشد: مهم این است كه مسائل و مشكلات موجود حل شود و كانون تربیت اسلامی نیز سیاستش حمایت از وزیر آموزش و پرورش است.

وی از آمادگی كانون تربیت اسلامی برای انتقال تجربیات خود به وزیر جدید آموزش و پرورش خبر داد و افزود: موفقیت یك وزیر، موفقیت نظام جمهوری اسلامی است.

پایان پیام/

پنج شنبه, 02 شهریور 1396 12:31 خوانده شده: 1533 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +11 -1 --
یوسفی 1396/06/02 - 12:56
کمیجانی - فرشیدی !
پیوندتان مبارک !
پاسخ + +11 0 --
معلم... 1396/06/02 - 13:00
فرشیدی زمان وزارت برا معیشتمنزلت معلمان حه کرد؟؟؟
پاسخ + +4 0 --
معلم 1396/06/02 - 14:01
اگه مردعملین وفقط براپست حرف نمیزنید اپ را مثل صداسیما وسپاه و...حاکمیتی کنید تا لااقل فرهنگیان ازفلاکت معیشت خلاص شوند وفکرشون فقط تربیت باشه نه نون واب وفقروفرق
پاسخ + +4 0 --
صفدری 1396/06/02 - 14:22
تازه این از برکات سحر است،
باش تا صبح دولتش بدمد.
پاسخ + +8 -1 --
كلهر 1396/06/02 - 15:35
مضمون سخن انيشتين: اگر يك راه و روش را هر چند دفعه تكرار كنيد، نتيجه يكسان خواهد بود!
يكي پيدا شود و به اين اقاي فرشيدي بفرمايد، نزديك به ٤٠ سال است، همه امكانات كشور براي تربيت آحاد مردم نه فقط مدارس و دانشگاه ها، بلكه همه نهادها از سازمان تبليغات اسلامي، تا صدا وسيما و ... در دست شماست، هنوز هم دغدغه شما تربيت اسلامي است!!
پس اين نهادها و اين همه خدمتگزار اسلام و انقلاب تا حالا مشغول چه كاري بوديد؟!

هنوز روش هاي تدريس اسلامي را به غير از موعظه و خطابه ارايه ننموده ايد. هنوز شايستگي هاي حرفه ي نه عمومي و اخلاقي( اسلامي) معلمان، مديران مدارس و ....را استانداردسازي ننموده ايد!!
انصافاً مي خواهيد بعد از اين كدام راه حل را براي احيائ ارزش ها و خلاقيت، فرهنگ كارآفريني، تقويت سرمايه هاي اجتماعي و ... ازمايش كنيد؟! بماند برادر.!!!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

بلی - 24.4%
خیر - 75.6%

مجموع آرا: 242

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور