صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

آیا سرنوشت « محمود فرشیدی » به عنوان نخستین وزیر آموزش و پرورش در دوره نخست ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد که بزرگ ترین تجمعات اعتراضی معلمان در بهمن و اسفند سال 1385 و در زمان وزارت وی صورت گرفت نیز در انتظار « یوسف نوری » است؟

تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح وزیر آموزش و پرورش را می توان جدی گرفت ؟

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

صدور احکام رتبه بندی معلمان پس از ماه ها انتظار ؛ اعتراضات بسیاری را در میان معلمان برانگیخته است . بدتر از آن اظهار نظرهای غیر مسئولانه و غیرکارشناسی برخی مقامات این وزارتخانه آتش خشم و نارضایتی معلمان را بیش از پیش شعله ورتر کرده است .

اما در پرتال وزارت آموزش و پرورش خبری از این گونه موارد نیست .

به نظر می رسد روابط عمومی این وزارتخانه با تصور این که دامن زدن به این گونه « اخبار بد » ممکن است موجب افزایش و گسترش دامنه ی اعتراضات و حتی به رسمیت شناخته شدن آن شود سعی کرده و می کند تا وارد این گونه حوزه ها نشود و بر اساس همان سیاستی که مسئولان این وزارتخانه بر روی آن مانور می دهند و در واقع در اسم رمز « جهاد تبیین » نهفته است سعی می کنند تا به قول خودشان ، افکار عمومی و ذهنیت فرهنگیان را با برجسته کردن آن چیزی که « دستاورد » می خوانند مدیریت و به عبارت بهتر « مهندسی » کنند .

چه بسا اگر سکان دار روابط عمومی یوسف نوری  را فردی متخصص و مجرب عهده دار بود و مختصات آن را  به درستی می شناخت می توانست با رسانه های مستقل و منتقد ، « تعامل » داشته باشد و حداقل در حوزه عمومی از شیوه « اقناع » در برابر مخاطبان بهره بگیرد .

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

با این حال ؛  به نظر می رسد صدای اعتراضات معلمان که به وضوح در گروه ها و شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است به نمایندگان مجلس رسیده است .

چهارم بهمن ایلنا نوشت : ( این جا )

« سیدعلی یزدی خواه، نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با اشاره به کلید خوردن طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش و محورهای ۱۸ گانه این طرح، عقب ماندگی مفرط از برنامه‌‎های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت ارائه شده از سوی وزیر در روز رأی اعتماد، فاصله زیاد بین عملکرد وزارتخانه با برنامه‌‎های ارائه شده، انتصابات بسیار ضعیف در مجموعه آموزش و پرورش در کنار عقب ماندگی‌های مفرط در حوزه‌های مختلف، نداشتن برنامه و اقدامات مشخص برای پیاده‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، فراموش کردن اقشاری از درون خانواده آموزش و پرورش در رسیدگی‌های معیشتی، عدم اهتمام جدی به موضوعات بهداشتی مدارس، اجرای دیرهنگام و ناقص قانون رتبه بندی معلمان و فراموش کردن برخی اقشار مثل کادر اداری مدارس را از محورهای استیضاح برشمرده است.

به گفته یزدی خواه، استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مردادماه بارگذاری شده و به دلیل بازگشایی مدارس و شرایط کشور به وزیر فرصت داده شد و حالا از هیأت رئیسه مجلس درخواست شده که طرح استیضاح را هرچه سریع‌‎تر اعلام وصول کند.

در طرح استیضاح نوری ۴ گروه در مجلس به طور جداگانه این بحث را پیگیری می‌کنند و در مجموع استیضاح وزیر آموزش و پرورش ۸۰ امضا دارد.

مهرداد ویس کرمی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در خصوص موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش و طرح آن در کمیسیون آموزش بیان کرد: این مسائل در مجلس زیاد است؛ حدنصاب استیضاح اراده ۱۰ نماینده مجلس است و می‌توانند با هر انگیزه‌ای محورهایی تعیین کنند بعد آن را به امضای نمایندگان دیگر بگذارند و آن را برای هیات رئیسه ارسال کنند و هیات رئیسه آن را اعلام وصول می‌کند.

او افزود: موضوع استیضاح وزیر آموزش و پرورش مسئله‌ای نیست که فکر کنید در مجلس خیلی جدی دنبال می‌شود یا دغدغه اصلی مجلس است. من اطلاع بیشتری از این طرح ندارم.

نماینده مردم خرم آباد در ادامه گفت: طرح استیضاح نوری باید به هیات رئیسه برود و بعد به کمیسیون آموزش ارجاع داده شود و هنوز این اتفاق نیفتاده است. در کمیسیون آموزش گرایش به این سمت صفر است و من ندیدم در کمیسیون کسی به دنبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش باشد شاید دیگر همکاران در صحن دنبال این مسئله باشند، اما در کمیسیون چنین چیزی ندیده ام.

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

«احمد حسین فلاحی» دیگر عضو کمیسیون آموزش مجلس و تحقیقات در مورد بحث استیضاح وزیر آموزش و پرورش به خبرنگار ایلنا گفت: فعلا در کمیسیون چیزی در خصوص استیضاح وزیر آموزش و پرورش به بحث گذاشته نشده است.

نماینده مردم همدان افزود: نمایندگانی هستند که استیضاح را امضا می‌کنند و هنوز باید بعد از اعلام وصول هیات رئیسه به کمیسیون ما ارجاع داده شود که چنین اتفاقی نیفتاده است. صدور احکام رتبه بندی معلمان پس از ماه ها انتظار ؛ اعتراضات بسیاری را در میان معلمان برانگیخته است . بدتر از آن اظهار نظرهای غیر مسئولانه و غیرکارشناسی برخی مقامات این وزارتخانه آتش خشم و نارضایتی معلمان را شعله ورتر کرده است .

«رضا حاجی پور» سخنگوی کمیسیون آموزش هم با تکرار همین توضیحات این طور توضیح داد که در مورد استیضاح یوسف نوری هیچ موضوعی به کمیسیون آموزش ارجاع داده نشده است. »

18 بهمن ؛ « خانه ملت » چنین نوشت : ( این جا )

« رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست روز (دوشنبه 17 بهمن‌ماه) کمیسیون آموزش مجلس، گفت: در نشست وزیر آموزش و پرورش پاسخگوی سئوالات نمایندگان در کمیسیون بود.

نماینده مردم آمل در مجلس یادآور شد: سئوال نخست را فاطمه مقصودی نماینده مردم بروجرد مطرح که سئوالات وی در خصوص سنجش عادلانه در مدارس و انتصاب نیروهای ناکارآمد و غیربومی در آموزش و پرورش بود که وی از پاسخ وزیر قانع نشد.

وی ادامه داد: سئوال بعدی را سید لفته احمدنژاد نماینده مردم خرمشهر مطرح کرد که سئوال او نیز در خصوص وضعیت نابه سامان مدارس استان‌های محروم کشور من جمله خوزستان و خرمشهر و جزیره مینو بود که قانع شدن یا نشدن وی موکول به بازدید وزیر آموزش و پرورش از مناطق نام برده شد.

حاجی پور اضافه کرد: علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در خصوص اساسنامه صندوق ذخیره فرهنگیان سئوال بعدی را مطرح کرد که مهلت سه هفته‌‎ای به وزیر برای ارائه مستندات و اقدام انجام شده در این راستا داده شد.

وی افزود: سئوال بعدی را هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور مطرح که سئوال وی در خصوص مطالبات فرهنگیان و اجرای رتبه بندی برای کارکنان اداری آموزش و پرورش بود که وی از پاسخ وزیر قانع شد.

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: سئوال پایانی در این نشست را معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در خصوص بی توجهی به شرایط شغلی و معیشتی معلمان خرید خدمات آموزشی مطرح کرد که وی از پاسخ وزیر قانع نشد و این سئوال راهی صحن علنی خواهد شد. »

شبکه شرق نوشت : ( این جا )

« به گزارش شبکه شرق، نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی از طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در مجلس خبر داد. رفتارها و سخنان نمایندگان مجلس فعلی در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش  در حالی که شفافیت در آن غایب است را خیلی نمی توان جدی گرفت و روی آن حسابی باز کرد اما سخنرانی یوسف نوری روز گذشته و به مناسبت بزرگداشت یکصدو یکمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش و ترک سریع این نشست در حالی که معاون امور مجلس رئیس جمهور در آن حضور داشت و سپس به ایراد سخن پرداخت می تواند نشانه ی یک علامت باشد .

ذبیح الله اعظمی سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به خبرنگار جماران گفت: پس از انجام بررسی‌های فراوان امروز تصمیم گرفتم که طرح‌ها استیضاح آقای یوسف نوری را در سامانه نمایندگان مجلس بارگذاری کنم.

وی درباره دلایل خود برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس گزارش مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند که این مسئله مغایر اصل ۳۰ قانون اساسی و همچنین بی‌توجهی به آرمان‌های انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی برای رفع و ریشه‌کنی بیسوادی در کشور است.

این نماینده مجلس افزود: مسئله بعدی این است که وزارت آموزش و پرورش یکی از بزرگترین و مهمترین نهادهای فرهنگی، آموزشی و پرورشی در کشور است اما معاونت منابع نیروی انسانی این وزارت‌خانه تا کنون برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز متعهد، متخصص و کارآمد به خصوص از طریق دانشگاه فرهنگیان بسیار ناکارآمد عمل کرده است.

اعظمی بی توجهی به تعیین و تکلیف و استخدام معلمان خرید خدمت، قرارداد کار معین، نهضتی و غیره را از دیگر دلایل خود برای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش عنوان و تاکید کرد: بی عدالتی، بی نظمی و کندی روند اجرای طرح رتبه بندی معلمان موجب سردرگمی، ایجاد نارضایتی‌های بسیار و اعتراض فرهنگیان عزیز شده است.

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

از سوی دیگر عدم شفافیت در صندوق ذخیره فرهنگیان و همچنین عدم تحقق و به روز رسانی طرح تحول بنیادین کشور در حوزه آموزش و پرورش که از تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد روی زمین مانده است. نکته دیگر اینکه ضعف شدید وزارت آموزش و پرورش در حوزه فن آوری اطلاعات و ارائه خدمات الکترونیک مشهود، و بی توجهی وزارتخانه به تامین معیشت و حفظ شأن و منزلت فرهنگیان و ایجاد نارضایتی در بازنشستگان عزیز از دلایلی من برای طراحی طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بی توجهی به اهمیت و مقوله پرورش در کنار آموزش از دیگر موضوعاتی است که ناهنجاری‌های آن کاملاً در جامعه مشهود است، اظهار کرد: وقتی رفتار دانش آموزان دوره راهنمایی و دبیرستانی به مقوله حجاب را مشاهده می‌کنیم یا اینکه می‌بینیم که دانش آموز در پارک اقدام به قمه‌کشی می‌کند نشان دهنده آن است موضوع پرورش فراموش شده و آموزش و پرورش در حوزه پرورش دانش آموزان بسیار ضعیف و منفعل عمل کرده است. همچنین انتصاب مدیران خارج از وزارت آموزش و پرورش یا افراد ناکارآمد و ضعیف در بدنه وزارت آموزش و پرورش نیز امروز مسئله‌ساز شده و بزرگترین ضربه را به بخش آموزشی و پرورشی کشور وارد کرده است که مورد اعتراض اکثریت نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: بی‌برنامگی و بی‌توجهی به ارتقای کمی و کیفی مدارس به ویژه مدارس روستایی و عشایری در کشور از دیگر محورهای استیضاح وزیر آموزش و پرورش است؛ همچنان مدارس دو شیفت، سه شیفت، کانکسی، چادری و زیر درختی و مدارسی که از آب مناسب و دیوار کشی مورد نیاز برخوردار نیستند و حتی در خیلی از موارد سرویس بهداشتی ندارند در کشور به وفور یافت می‌شود.

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

اعظمی در پایان گفت: پیش‌بینی من این است که قریب به ۴۰ امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش به ثبت برسد و تا حصول رفع مشکلات و معضلات وزارتخانه مذکور از پای نخواهم نشست. »

پرسش سخنگوی کمیسیون کشاورزی در حالی که در حوزه تخصصی ایشان نیست و در موضوع « حجاب » و یا « قمه کشی دانش آموزان » ارتباط چندانی حداقل با عملکرد این وزیر آموزش و پرورش  و یا حدود اختیارات ایشان ندارد چرا که یوسف نوری خود از همفکران و همراهان این نماینده مجلس است و سخنان وزیر آموزش و پرورش به ویژه به مناسبت « سالروز تاسیس امور تربیتی » خلاف این ادعا را نشان می دهد .

برخی موضوعات مانند عزل و نصب ها  تکراری بوده و پیشینه ای مشابه در ادوار سابق دارد و بیش از آن که بر آمده از توجه به « منافع ملی » باشد در منفعت طلبی ها و نگاه های جزئی نگر ریشه دارد و نمی توان و یا نباید با این گونه مطالبات نمایندگان مجلس ساده برخورد کرد و به آن اعتمادی داشت .

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

اخیرا ؛ « صدای معلم » گزارش تفصیلی را  در ارتباط با عملکرد « حمیدرضا حاجی بابایی » به عنوان رئیس فراکسیون فرهنگیان این مجلس منتشر کرد و از سکوت وی در مورد عملکرد یوسف نوری انتقاد کرد . ( این جا )

این رسانه مستقل و منتقد در حوزه عمومی آموزش ایران نوشت :

 گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش « هر چند این مجلس دیگر  در بسیاری از حوزه ها و مسائل عملا کاره ای نیست و از وظایف قانونی و نظارتی خویش دور افتاده و بسیاری از نهادهای موازی تحت عناوین مختلف آن را دور می زنند  اما پرسش این است که چرا این نمایندگان حداقل به عنوان « شهروند » نسبت به این گونه مسائل بی تفاوت بوده و در برابر آن به وظایف خود عمل نمی کنند ؟

حاجی بابایی به عنوان نماینده مجلس و رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس چرا سکوت کرده و در برابر عملکرد وزارت آموزش و پرورش و خطاهای آن حرفی نمی زند ؟

کسی که در کسوت نماینده ی مجلس و در برابر فروش اردوگاه منظریه ( شهید باهنر ) در دولت پیشین آن گونه افشا می کرد و می تازید چه شده است که در برابر فروش مدارس سکوت پیشه کرده است ؟

چرا حاجی بابایی مانند سابق دیگر کاری به صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد ؟

کسی که همیشه از فرمول افزایش حقوق معلمان بر اساس 80 درصد حقوق اعضای هیات علمی سخن می گفت چرا در مورد اهمال و کم کاری وزارت آموزش و پرورش در مورد اجرای همین قانون نیم بند هم دیگر حرفی نمی زند ؟

آیا این وزیر آموزش و پرورش در این مدت از حقوق قانونی معلمان دفاع کرده و معلمان او را قبول دارند ؟

چرا حداقل از وزیر آموزش و پرورش در مورد عمل به برنامه هایی که خودش ارائه کرده و به واسطه آن رای اعتماد گرفته سوالی نمی شود ؟ »

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

به نظر می رسد یوسف نوری ماندگاری خود در مقام وزارت آموزش و پرورش را بیش از آن که تابع عملکرد روابط عمومی این وزارتخانه بداند باید مرهون و مدیون دوندگی معاون پارلمانی خویش یعنی « قاسم احمدی لاشکی » بداند که برای او سنگ تمام گذاشته و البته رفاقت حاجی بابایی با یوسف نوری هم در در جدی نشدن و تعارف نمایندگان مجلس در امر استیضاح بی تاثیر نبوده است .

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

رفتارها و سخنان نمایندگان مجلس فعلی در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش  در حالی که شفافیت در آن غایب است را خیلی نمی توان جدی گرفت و روی آن حسابی باز کرد اما سخنرانی یوسف نوری روز گذشته و به مناسبت بزرگداشت یکصدو یکمین سال تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش و ترک سریع این نشست در حالی که معاون امور مجلس رئیس جمهور در آن حضور داشت و سپس به ایراد سخن پرداخت می تواند نشانه ی یک علامت باشد .

آیا سرنوشت « محمود فرشیدی » به عنوان نخستین وزیر آموزش و پرورش در دوره نخست ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد که بزرگ ترین تجمعات اعتراضی معلمان در بهمن و اسفند سال 1385  و در زمان وزارت وی صورت گرفت نیز در انتظار یوسف نوری است ؟

با این تفاوت که مطالبه ی آن روز ، اعتراض به استرداد اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری از سوی دولت و اجرای آن برای معلمان بود و امروز رتبه بندی .

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

پایان گزارش/


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گزارش تحلیلی صدای معلم در مورد تهدید نمایندگان مجلس انقلابی به استیضاح یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش

دوشنبه, 22 اسفند 1401 14:54 خوانده شده: 442 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +13 -1 --
مدرس آزاد 1401/12/22 - 17:05
چه زشت وجود و بقای توهّم در قانون نویسی و اجرا و چه امیدیست به قضاوتی که بر مبنای چنان قانونی باشد؟
پاسخ + 0 0 --
مدرس 1401/12/24 - 08:15
چه زشت است وجود ...
پاسخ + +14 -1 --
ناشناس 1401/12/22 - 17:20
انشاا...استیضاح و عزل این وزیر ضعیف و کم اثر و پر مدعا که ناجوانمردانه اصولگراها پشتشند
حاجی بابایی به امید خدا دور بعد رای نمیاره چون کلی نفرین پشت سرشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/12/24 - 17:58
آمین
نفرین بر او که در سال 89 آزمون استخدامی برگزار کرد ولی کارنامه آزمون صادر نکرد و بر حامی و تاییدکننده او
پاسخ + +4 -3 --
ناشناس 1401/12/22 - 18:02
برای من بود یا نبود فردی به نام یوسف نوری به اندازه آب بینی بز ارزشی ندارد آن چیزی که برام مهم است حکم حقوقی من است که باید اشتباه آموزش و پرورش در آن جبران بشود اگر برای این کار باید این فردی که میگویید برداشته بشود باید برش دارند
پاسخ + +6 -2 --
ناشناس 1401/12/22 - 19:45
وزیری که برایش نه مدرک مهم ، نه سابقه و نه وجدان کاری، لیاقت استیضاح نمایندگان محترم مجلس را دارد
پاسخ + +6 -2 --
ناشناس 1401/12/23 - 15:58
نمایندگان مجلس ازجنس خودنوری هستند.چاقوهیچوقت دستۀ خودش رونمی بره.
پاسخ + +4 -6 --
ناشناس 1401/12/24 - 12:04
سلام، ایکاش صدای معلم، موضع واقدام دولت قبلی هم طیف خویش راپیرامون رتبه بندی معلمان توضیح می داد.اخبار واقدامات مندرج در صفحه همگی مربوط به دولت های اصولگراست.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1401/12/24 - 16:41
دوست عزیز ناشناس

سلام

تاریخ مصرف این گونه حرف ها دیگر گذشته است .

البته قبلا هم نوشتیم که دولت اعتدال در 8 سال و مجلس هسو در 4 سال نتوانستند نه رتبه بندی را قانون کنند و نه سازمان نظام معلمی را تشکیل دهند .

این دولت انقلابی هم با زرنگی می خواهد اجرای این قانون را پس از 11 سال به نام خودش بزند اما حاضر نیست ما به ازای همان قانون اعتبار تخصیص دهد و پول خرج کند !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/12/24 - 18:09
نفرین بر غاصبان شغل دولتی معلمی و بر حامیانشان و بر تاییدکنندگانشان و بر راضی شدگان به این امر، در هر دولتی که بوده اند و یا هستند و یا خواهند بود.

کمتر از این بودند که اهداف و معیارها و راههای درستی برای رتبه بندی داشته باشند.

پیش از آنکه بحث رتبه بندی بوجود آید، غصب شغل معلمی بوجود می آمد.
پاسخ + +8 -1 --
نیما 1401/12/24 - 21:32
چرا مجلس دست دست میکندووزیرآموزش وپرورش نوری رو استیضاح نمیکند.درصورتی ک هیچ کس وهیچ فرهنگی وحتی اولیای دانش آموزان ازایشان راضی نیستندوبشدت ازایشان ناراحت هستندشمارا بخدا قسم میدیم آقایان نماینده هرچه سریعترایشون رو استیضاح کنید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/12/25 - 18:08
دس دسی آی دس دسی نماینده مجلس دس دسی
پاسخ + +1 0 --
غیر معلم 1402/01/11 - 21:02
نمایندگان مجلس، بیشتر اهل تحدیدند و نه تهدید!

می نوان گفت، ته چه چیزی را دیده اند؟ که اهل تهدید باشند؟!

اگر ته را می دیدند، کار را از سرش بهتر انجام می‌دادند!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور