صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

علی پورسلیمان/ مدیر گروه صدای معلم

صریح و بی پرده با دکتر نجفی : پویش مطالبات فرهنگیان چه شد ؟ چرا در مورد عملکرد شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی پاسخ گو نیستید ؟

در شورای سیاست گذاری ستاد فرهنگیان دکتر روحانی، بعد از تشکیل کارگروه های متعدد با برخی کارشناسان برجسته آموزش و پرورش، اهم مطالبات جامعه ی تعلیم و تربیت بررسی شد که به زودی تحت عنوان مطالبات فرهنگیان از رییس جمهور دولت دوازدهم منتشر خواهد شد/ نجفی در پاسخ به این سوال که مطالبات این پویش چه زمانی منتشر خواهد شد ،ابراز کرد: به امید خدا و با انتخاب مجدد دکتر روحانی و بعد از جمع بندی نظرات کار گروه های تشکیل شده، محتوای این پویش منتشر خواهد شد و در دسترس عموم همکاران فرهنگی قرار خواهد گرفت/ خود من هم عضوی از این کمپین خواهم شد تا به اتفاق همه فرهنگیان مطالبات معطل مانده معلمان را به جد پی گیری کنیم/ نجفی از شورای سیاست گذاری و کارگروه های متعدد و کارشناسان برحسته آموزش و پرورش نام می برد/ پس از نگارش این یادداشت نه پاسخی از دکتر نجفی دریافت نکردم و تا جایی که اطلاع دارم پویش و یا پایشی هم برای مطالبات فرهنگیان تشکیل نشده است/ تنها حرکتی که انجام شده است برگزاری نشست هایی در شورای سیاست گذاری  ستاد فرهنگیان دکتر روحانی با محوریت بحث " تعیین وزیر آینده " بوده است/ آیا فرهنگیان و اصحاب رسانه نباید در جریان مصادیق " در اولویت بودن آموزش و پرورش " قرار گیرند و یا توضیحی در مورد آن از سوی مسئولان و دست اندرکاران داده شود/ آیا باید شاهد این باشیم که عده ای معدود پشت درهای بسته و به دور از هر گونه شفافیت و پاسخ گویی برای جامعه بزرگ و گسترده معلمان تصمیم گیری کنند/ یادتان هست که در دوران تبلیغات انتخاباتی رقیب را متهم به بداخلاقی و یا بی اخلاقی می کردید/ اما آیا همیشه باید عیوب و نواقص را در طرف مقابل جست و جو کنیم/ این که تعدادی از مدیران ستادی ، فرصت طلب و مرعوب وزارت آموزش و پرورش و نیز برخی اعضای تشکل های منفعل و انحصار طلب  که هیچ گاه در 4 سال گذشته در مورد عملکرد خود و مجموعه کاری خویش پاسخ گو نبوده اند به مصداق " مجاهدان روز شنبه " در شورای سر بسته ای به زعامت  و مسئولیت « دکتر نجفی محبوب معلمان » برای سرنوشت دیگران  لابی گری و تصمیم گیری کنند ؛ آیا از مصادیق عینی بداخلاقی نیست/ این که دکتر نجفی در مورد عملکرد دانش آشتیانی و چک سفیدی که از دیگران برای تایید او گرفت پاسخ گو و شفاف نیست و اکنون نیز زمزمه های شهردار شدن نجفی را از گوشه و کنار می شنوند ؛ آیا مصداق بد اخلاقی  و پشت کردن به اعتماد فرهنگیان و معلمان نیست/ با افکار عمومی معلمان صادق باشید و بیش از این چوب حراج بر سرمایه اجتماعی معلمان و آموزش و پرورش نزنید/ شاید در آینده نه فرصتی برای وعده دادن فراهم شود و نه دیگر گوشی برای شنیدن ...

 

 

شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی و عملکرد دکتر محمدعلی نجفی

محمد علی نجفی بعد از برگزاری نشست شورای سیاست گذاری فرهنگیان ستاد دکتر روحانی به خبرنگار جماران گفت: ( این جا )

 " در شورای سیاست گذاری ستاد فرهنگیان دکتر روحانی، بعد از تشکیل کارگروه های متعدد با برخی کارشناسان برجسته آموزش و پرورش، اهم مطالبات جامعه ی تعلیم و تربیت بررسی شد که به زودی تحت عنوان مطالبات فرهنگیان از رییس جمهور دولت دوازدهم منتشر خواهد شد.

نجفی در پاسخ به این سوال که  مطالبات این پویش چه زمانی منتشر خواهد شد ،ابراز کرد: به امید خدا و با انتخاب مجدد دکتر روحانی و بعد از جمع بندی نظرات کار گروه های تشکیل شده، محتوای این پویش منتشر خواهد شد و در دسترس عموم همکاران فرهنگی قرار خواهد گرفت.

خود من هم عضوی از این کمپین خواهم شد تا به اتفاق همه فرهنگیان مطالبات معطل مانده معلمان را به جد پی گیری کنیم ."

این سخنان در 27 اردیبهشت ماه منتشر شد .

آیا  اساسا پویش مطالبات فرهنگیان تشکیل شده است ؟

نجفی از شورای سیاست گذاری و کارگروه های متعدد و کارشناسان برحسته آموزش و پرورش نام می برد .

این که مطالبات جامعه تعلیم و تربیت بررسی و احصا شده و به زودی برای اطلاع عموم و معلمان منتشر خواهد شد .

پیش تر در یادداشتی ( این جا ) نوشتم :

" این بار دکتر محمدعلی نجفی به میدان آمد و از معلمان خواست که به " دانش آشتیانی " اعتماد کنند .

نجفی قبل از رای اعتماد مجلس به دانش آشتیانی چنین می گوید :  کمک کنیم که دکتر دانش رای اعتماد بگیرد تا انشاا.. در ۴ سال بعدی هم خودشان و هم فرهنگیان قانع شوند که همچنان در آموزش و پرورش بمانند. "

با گذشت بیش از دو هفته از اعلام نتایج انتخابات تا جایی که اطلاع دارم نه کمپینی برای پویش مطالبات فرهنگیان تشکیل شده است و نه  آقای دکتر نجفی مصادیق در اولویت بودن آموزش و پرورش را مشخص کرده اند .

ضمن آن که تاکنون در مورد عملکرد دانش آشتیانی به عنوان " اصلی ترین معرف " وی توضیحی نداده اند .

بدون تردید دوران ده ساله وزارت دکتر نجفی نسبت به سایر وزرای آموزش و پرورش مقبول جامعه فرهنگیان بوده است و این موضوع باعث محبوبیت وی در میان معلمان و ایجاد نوعی " کاریزما " نسبت به شخصیت وی گردیده است .

اما دکتر نجفی نباید تصور کند و یا متوهم شود که هر حرفی را می زند درست است چون بیشتر و یا بهتر از دیگران شرایط و تحولات را درک می کند .

دکتر نجفی از سویی به دلایل مختلف نمی خواهد خود را در معرض آزمونی دوباره بگذارد چون ممکن است آن تصورات قبلی در اذهان فرهنگیان و معلمان به یک باره فروریزد و احتمالا معلمان متوجه شوند که مدیریت کاریزماتیک ابدی نیست و متاثر از شرایط است اما از سوی دیگر ایشان قصد ندارد تا عرصه را به دیگران واگذارد و دوست دارد که هم چنان صحنه گردان اصلی وقایع و تحولات آموزش و پرورش باشد و شخص اول تعلیم و تربیت ایران در عرصه مدیریت اجرایی محسوب گردد .

اگر دکتر نجفی قصد ایفای نقش دوم را دارد باید که با معلمان صادق و شفاف باشد و چوب حراج بر اندک اعتماد و سرمایه اجتماعی مانده در بدنه آموزش و پرورش و در میان معلمان نزند .... "

 

پس از نگارش این یادداشت نه پاسخی از دکتر نجفی دریافت نکردم و تا جایی که اطلاع دارم پویش و یا پایشی هم برای مطالبات فرهنگیان تشکیل نشده است .

تنها حرکتی که انجام شده است برگزاری نشست هایی در شورای سیاست گذاری  ستاد فرهنگیان دکتر روحانی با محوریت بحث " تعیین وزیر آینده " بوده است که البته شرح ما وقع آن پیش تر توسط همکار محترم شیرزاد عبداللهی توضیح داده شد . ( این جا )

حال پرسش من از دکتر نجفی این است که این همه تعلل و تاخیر برای چه بوده است ؟

آیا معلمان حق ندارند که از وضعیت مطالبات خود در دولت آینده مطلع شوند ؟

آیا فرهنگیان و اصحاب رسانه نباید در جریان مصادیق " در اولویت بودن آموزش و پرورش " قرار گیرند و یا توضیحی در مورد آن از سوی مسئولان و دست اندرکاران داده شود ؟

شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی و عملکرد دکتر محمدعلی نجفی  آیا باید شاهد این باشیم که عده ای معدود پشت درهای بسته و به دور از هر گونه شفافیت و پاسخ گویی برای جامعه بزرگ و گسترده معلمان تصمیم گیری کنند ؟

علیرضا هاشمی سنجانی ، دبیر کل سازمان معلمان ایران در مورد شورای سیاست گذاری چنین می گوید :

" شورای سیاست گذاری را  « کمیجانی » چینش نمود و اکثر آنان اداری های دنبال ارتقای خود بودند که از همان ابتدا مورد اعتراض دوستان سازمان معلمان قرار گرفت... ولی به دلیل شرایط انتخابات بر آن اصرار نشد...

البته مسوول مستقیم این وضعیت جناب نجفی است که چندین بارهم درباره سوء استفاده کمیجانی از این جایگاه به ایشان هم تذکر داده شده است.

زیاده خواهی این دوستان و عدم امتیاز دهی دانش آشتیانی عزیزان را عصبانی کرده و به فضاسازی علیه وزیر پرداخته اند.

نه این جمع جایگاه تصمیم گیری دارد و نه ترکیب آن فرهنگیان را نمایندگی می کند.

سوء استفاده غیر اخلاقی دوسه نفرکه بهترین نام برایشان اصلاح طلبان پست محور است ، این فضا را ایجاد نموده است ... "

شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی و عملکرد دکتر محمدعلی نجفی

آقای دکتر نجفی !

یادتان هست که در دوران تبلیغات انتخاباتی رقیب را متهم به بداخلاقی و یا بی اخلاقی می کردید .

بنده هم موافق فرمایشات شما در این موارد بوده و هستم .

اما آیا همیشه باید عیوب و نواقص را در طرف مقابل جست و جو کنیم ؟

این که نشست های شورای سیاست گذاری در بایکوت خبری برگزار می شود و هیچ چیز برای اطلاع افکار عمومی منتشر نمی شود بداخلاقی نیست ؟

این که مدیر داخلی ستاد فرهنگیان دکتر روحانی که زحمات و کوشش های بسیاری را متحمل شده از ترس این که مبادا اخبار و اطلاعات مطرح شده در این نشست احتمالا به بیرون درز پیدا کند به این نشست دعوت نمی شود مصداق عینی بی اخلاقی و یا بداخلاقی نیست ؟

مگر در این نشست ها چه چیزها و یا مسائلی بیان می شود که دیگران نباید در جریان آن قرار بگیرند ؟

این که تعدادی از مدیران ستادی ، فرصت طلب و مرعوب وزارت آموزش و پرورش و نیز برخی اعضای تشکل های منفعل و انحصار طلب  که هیچ گاه در 4 سال گذشته در مورد عملکرد خود و مجموعه کاری خویش پاسخ گو نبوده اند به مصداق " مجاهدان روز شنبه " در شورای سر بسته ای به زعامت  و مسئولیت « دکتر نجفی محبوب معلمان » برای سرنوشت دیگران  لابی گری و تصمیم گیری کنند ؛ آیا از مصادیق عینی بداخلاقی نیست ؟

آیا در جریان این مسائل هستید ؟

چرا حتی آقای نجفی در مورد انتقادات و پرسش های دوستانی مانند سازمان معلمان ایران که در این نشست ها هم حضور داشته است سکوت کرده است و پاسخی نمی دهد ؟

شورای سیاست گذاری ستاد دکتر روحانی و عملکرد دکتر محمدعلی نجفی  این که دکتر نجفی در مورد عملکرد دانش آشتیانی و چک سفیدی که از دیگران برای تایید او گرفت پاسخ گو و شفاف نیست و اکنون نیز زمزمه های شهردار شدن نجفی را از گوشه و کنار می شنوند ؛ آیا مصداق بد اخلاقی  و پشت کردن به اعتماد فرهنگیان و معلمان نیست ؟

این که در ایام انتخابات و برای جلب نظر معلمان وعده های مختلف بدهیم و آنان را امیدوار کنیم اما پس از  انتخابات و فروکش کردن هیجانات کسی در مورد آن سخنان و وعده های داده شده پاسخ گو نباشد  و برخی از جریان ها و افراد در پی سهم خواهی بیش از ایفای نقش و مسئولیت اجتماعی خویش و نیز گذشته و کارنامه خود باشند؛ آیا مصداق اخلاق است ؟

آقای دکتر نجفی !

با افکار عمومی معلمان صادق باشید و بیش از این چوب حراج بر سرمایه اجتماعی معلمان و آموزش و پرورش نزنید ...

شاید در آینده نه فرصتی برای وعده دادن فراهم شود و نه دیگر گوشی برای شنیدن !

جمعه, 02 تیر 1396 14:16 خوانده شده: 2218 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +23 -1 --
مستقل 1396/04/02 - 14:48
حیات و ممات وزارت آموزش و پرورش در اختیار یک باند سه نفره
جدایی + زندیه + مهدوی
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مثلث
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:01
سلام
دوست عزیز مستقل

باندبازی در آموزش و پرورش یک فرهنگ سازمانی بوده است .

اما مشکلات این دستگاه عمیق تر از این حرف هاست

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
فریاد 1396/04/04 - 08:04
ای مستقل کاملا با موضوع مطرح شده شما موافقم .وایکاش میشد این ریشه را خشکاند.
پاسخ + +26 0 --
نیک اندیش 1396/04/02 - 14:53
با سلام
معلمان بازیچه های بیش در دست دولت ها نیستند
کجا رفت آن همه تبلیغات پوپولیستی آقایان قبلی و دوره روحانی
نظام منزلتی معلمان کجاست؟
نظام پرداخت حقوق هماهنگ چه شد ؟
رتبه بندی کذایی سرانجامش چه شد؟
حتی قبل از انتخابات مصوب شد که کارمندان غیر برخوردار افزایشی داشته باشند افزایشی که اکثر ارگانها با مجوز دولت یا مجلس ۷ سال هست از آن بهرمندند اما بعد از ۳ ماه دولت مانع پرداخت این حداقلی شده است

هیچ امیدی به اصلاح امور آموزش و پرورش ندارم برای همیشه دلسرد شدم این همه خدمت دلسوزانه همکاران
این همه ظلم به فرهنگیان و زن و فرزندانشان
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:05
سلام
آقای نیک اندیش

بنده انتقاد می کنم و البته امید هم برای بهبود اصلاح آن دارم .

از کنار کشیدن ، بی تفاوتی و انفعال چیزی عاید آموزش و پرورش و جامعه نمی شود و البته ساده ترین کار هم همان است .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/05 - 17:57
مرحبا نیک اندیش
کاش جوری بشه تمام همکاران ما از واقعیت فرار نکنند
پاسخ + +26 -3 --
علی خوزستان 1396/04/02 - 15:20
احسنت جناب پورسلیمان حرف دل همه ی همکاران رو زدید همه منتظر پاسخگوئی آقای دکتر نجفی هستیم قطعا این آخرین فرصت برا ایشا . هست وگرنه دیگر جایگاهی بین افکار عمومی فرهنگیان ندارند آقای نجفی شما تمام اعتبار و آبروی خودتون رو برا دولت آقای روحانی گذاشتید مواظب باشید
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:06
سلام
آقای علی

از لطف شما سپاسگزارم .

اما باید نقد کرد .

باید به انسان ها فرصت داد امید آن که اصلاح شوند .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/03 - 12:30
شماها هنوزم امیدوارید به نجفی و امثالهم!!!!!!!!!
بابا انتخابات تمام و مراد حاصل شد.بس کنید خوش باوران
پاسخ + +17 -4 --
فلسفه منطق 1396/04/02 - 15:29
نگفتم گول این گرگهای سیاست را که بدنبال منافع دنیوی خود هستند نخورید....
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:08
سلام
دوست عزیز
فلسفه منطق

این گونه محاجه کردن و استدلال کار انسان های ضعیف و بی منطق است !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1396/04/02 - 20:30
با فلسفع منطق موافقم پورسلیمان مثل قبل انتخابات که پوپولیست پولیست میکرد الانم مثلا داره نقش منتقد بازی میکنه که موضوع اصلی رو که فلسفه منطق گفت منحرف کنه
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:38
سلام
آقای ابوالفضل

منطق و فلسفه قواعدی دارد .

حال اگر پورسلیمان به نفع رئیسی و با قالیباف حرف می زد و یا می نوشت لابد آروغ های او را هم جلوه هایی ماندگار از فلسفه تلقی می کردید ؟!

هنوز هم معتقدم که جامعه ما یک جامعه توده ای است و باید به سمت تشکیل جامعه مدنی حرکت کرد .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1396/04/03 - 21:01
میگن تا چوب میداری گربه دزده فرار میکنه حالا اقای پورسلیمان کی حرف از رئیسی و قالیباف زد دیدی منطق نداری ادرس کلاس منطق بهت بدم
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/03 - 21:26
سلام
آقای ابوالفضل

در این رسانه و نیز در ادبیات سیاسی جامعه می توان به راحتی فهمید افراد و جرباناتی که نسبت به واژه " پوپولیسم " حساسیت و آلرژی دارند در چه طبقه و یا گروهی قرار می گیرند !

نیازی به بلند کردن چوب نیست !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1396/04/04 - 20:41
دقیقا میشه فهمید منتها عملیات اجرایی کار با برداشتن چوب معلوم میشه
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/05 - 17:59
کلا این سایت صدای معلم با منطق مشکل داره!!!!!!!
پاسخ + +23 -3 --
ناشناس 1396/04/02 - 15:38
معلمی عشق است هنر است ذوق است گدایی است گشنگی و شرمندگی است معلمی نوکری و صندوق انتخابات بر پشت گرفتن است و...
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:10
سلام
دوست عزیز ناشناس

واقعا معلمی هنر است به شرط آن که هنرمند باشید !

من همیشه موافق حضور معلمان در انتخابات به عنوان گروه مرجع و سالم ترین و مطمئن ترین گروه اجتماعی هستم .

کمبودها را باید گفت و پی گیری کرد .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1396/04/02 - 22:01
آقای عزیز شماا که معلمی را هنرمندی می دانید مطمئن باشید که هنرمند معلم نمی شود چون هنر مستقیما با فکر اقتصادی سر و کار دارد هنرمندان خواسته و ناخواسته ارزش شان در جامعه بیشتر است ولی خودت هم می دانی که معلمی هیچ ارزشی در جامعه امروزی که حق ش لگد مال شده است ندارد در ضمن همه هنرمندان بی نیازند ولی معلم همیشه نیازمند است پس واقع بین باش نه احساساتی
پاسخ + +24 -3 --
علی 1396/04/02 - 16:06
قرار نیست در دولت دوازدهم اتفاقی برای آموزش و پرورش بیفتد نجفی هم نان به نرخ روز میخورد
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:13
سلام
آقای علی

بنده به آموزش و پرورش در دولت دوازدهم در سایه کنش گری و مطالبه گری منطقی و قانونی معلمان بسیار هم خوش بین هستم .

پایدار باشید .
پاسخ + +19 -3 --
علی 1396/04/02 - 16:07
قرار نیست هیچ اتفاقی در دولت دوازدهم بیفتد نجفی هم نان به نرخ روز میخورد
پاسخ + +19 -3 --
چغندربگ 1396/04/02 - 17:18
معلمان جزو وسایل اکسسوار ستادهای انتخاباتی اصلاح طلبان هستنو و مثل ستادهای انتخابات پس از انتخابات تعطیل شده و به انبار !!! می روند!ولی باورش برای بعضی از ما معلمان سخت است.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:15
سلام
دوست عزیز

این که معلمان اکسس باشند و یا لیدر و فرمانده بستگی به عرضه و توان کنش گری آنان در حوره رسانه به عنوان " دولت سایه " دارد .

پایدار باشید .
پاسخ + +23 -2 --
ناشناس 1396/04/02 - 18:04
تازمانی که شما افرادساده لوبعنوان حامیان قشرفرهنگیان هستید مطمئن باشید نه این دولت ونه دولتهای دیگر فکری به حال معلم جماعت نخواهدکرد
درضمن خرنجفی ازپل گذشت وعده ووعید صدمن به یک قاز
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:17
سلام
دوست عزیز ناشناس

دیگران را ساده و احمق فرض کردن و خود را والا و بالا دیدن نشانه ای تمام عیار برای " خود شیفتگی " افراد است .

پایدار باشید .
پاسخ + +17 -1 --
ناشناس 1396/04/02 - 19:20
معلمان گرامی تا رئیس جمهور میل و رغبتی به آموزش وپرورش نداشته باشد هیچ اتفاقی نمی افتد که ظاهرا رغبتی ندارد یا باید وزیری باشد که ایشان را قانع کند که هنوز پیدا نشده انشاالله که پیدا بشود ولی فکر نکنم بشود
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:19
سلام
دوست عزیز ناشناس

مطالبات معلمان فقط انتخاب وزیر نیست .

اما معلمان باید کنش گر اصلی در حوزه مطالبات باشند .

اگر ما بخواهیم مسئولان چاره ای جز تمکین ندارند .

پایدار باشید.
پاسخ + +14 -2 --
ناشناس 1396/04/02 - 19:20
معلمان گرامی تا رئیس جمهور میل و رغبتی به آموزش وپرورش نداشته باشد هیچ اتفاقی نمی افتد که ظاهرا رغبتی ندارد یا باید وزیری باشد که ایشان را قانع کند که هنوز پیدا نشده انشاالله که پیدا بشود ولی فکر نکنم بشود
پاسخ + 0 0 --
خانم موسوی 1396/04/04 - 13:00
با سلام و ادب و احترام
هر وزیری که بیاد نوکران حلقه به گوش نوبخت و روحانی هستند پس جرات دفاع از حقوق من و تو را ندارند.
پاسخ + +18 -4 --
همدانی 1396/04/02 - 19:27
فرهنگیان سنگ تمام برای روحانی گذاشتند اما مطمئن باشید هم نجفی هم روحانی بلافاصله همه چیز را فراموس کردند ...... منتظر هیچ تغییری نباشید .من مبدانستم عده ای مدیر منافع اکثریت را فدا می کنند
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:21
سلام
دوست عزیز
آقا / خانم همدانی

بنده از انتخاب روحانی ناراحت و یا پشیمان نیستم .

اتفاقا بسیار خوشحال هستم و به این انتخاب ملت ایران افتخار می کنم .

اما اجازه فرصت طلبی و انحصار طلبی را به افراد موج سوار و دلال نحواهیم داد .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/03 - 12:32
تعجب فراوان این است همکاران اکثریت باز هم آزموده رفوزه شده را به آزمایش مجدد گرفتند... متاسفانه!!!!!!!!!!!!
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1396/04/02 - 20:25
آقای پورسلیمان بنده وخیلی ازهمکاران که مخالف نظرات شمابودیم،دراین یک موردقطعامشترکیم.وحمایت می کنیم.بالاخره نمی شودکه کسی شعاربده وعمل نکنه.خدای ماشاهده اگراین روندمطالبه گری به نتیجه برسدوتحولی دراین وزارتخانه به نفع معلم صورت گیرد،مای مخالف اگرتمجیدنکنیم،حداقل سکوت می کنیم.اصلاهمین اینکه احساس کنیم حرکتی درحال انجام است،ولوبه نتیجه نرسدهم قدردان هستیم.وهرآدم باانصافی هم بایدقدردان باشد.ولی اینکه مابازاولویت دهم شویم،بازفریادمی زنیم هرچندبی فایده باشد
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 20:35
سلام
دوست عزیز

هنوز اولویتی اعلام نشده است که بخواهیم در مورد آن بحث کنیم و یا چانه بزنیم !

همین که فضایی ایجاد شود تا فرصت طلبان و انحصارگران نتوانند مقاصد خویش را پیش ببرند و فضای شفافیت و نقادی باشد گامی به جلوست .

پایدار باشید .
پاسخ + +10 -1 --
رضا 1396/04/02 - 21:00
این سایت مجوز دار ؛فقط مرجع مقالات و قیل و قاله.
منظورم صدای به اصطلاح معلمه. سانسور میکنه و سر وته حرفها را میزنه تا مبادا به سرنوشت اسمماعیل عبدی دچار بشه.
جمع کنید چه دولتی چه کشکی.!؟
آنچه برای شما مهم و هدف است افزایش مخاطب برای بالا رفتن بازدید تبلیغات پولی تو سایته.!
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 21:16
سلام
دوست عزیز
آقای رضا

1- یک رسانه باید به دنبال تنویر و آگاه سازی باشد و طبیعی است که با منافع عده ای تصادم و اصطکاک داشته باشد .

2 -بفرمایید کجا حرف شما سانسور شده است تا پاسخ گو باشیم .

3- صدای معلم خود را ملزم به رعایت قانون مطبوعات می داند .

4- برای آقای عبدی هم آرزو می کنیم که سریعا آزاد شود تا دکان کاسبی عده ای هم جمع شود ...

5- تبلیغاتی که در این جا می بینید متعلق به همکاران است و از بسیاری مبلغی دریافت نمی شود .

بنده حاضرم درآمد این تبلیغات را اگر باشد با یک دهم حقوق ماهانه شما جا به کنم !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/04/03 - 08:38
راست میگه واقعیت ها را سانسور میکنه. شده وزارت ارشاد نه صدای معلم.
پاسخ + 0 0 --
علي هستم يك معلم 1396/04/03 - 10:56
سلام و درود بر آقاي پور سليمان
بنده بعنوان كسي كه سالهاست اين سايت را دنبال مي كنم هر گونه انتقادي را وارد ميدانم جز سانسور ... حداقل در مورد كامنت هايي كه خودم داده ام يكبار هم سانسور يا عدم انتشار را مشاهده نكرده ام و از اين بابت به اهالي اين رسانه تبريك مي گويم ... فقط نميدانم آن هايي كه مخاطب اين مقالات و مطالب هستند تا بحال اين ها را خوانده اند و آيا خبر از وجود اينچنين سايتي دارند ... آنهايي كه بايد بشنوند نمي شنوند و نمي بينند و يا شايد هم نميخواهند كه ببينند و بشنوند
صم بكم عمي فهم لايفقهون
و هزاران آيه و حديث و مثال ديگر
كه شما بهتر از بنده مي دانيد ....
پاسخ + +8 -6 --
معلم امیدوار 1396/04/02 - 21:27
باتشکر از سخنان برادر پور سلیمان
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/02 - 21:29
سلام
دوست عزیز همیشه امیدوار
سپاسگزارم .
پایدار باشید .
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1396/04/02 - 22:57
ای بابا
حالا انگار تو انتخابات کم شعار و دروغ شنیدیم
نجفی فقط از پایگاهی ک داره یا داشت از معلمان سو استفاده کرد.
ايشون دلسوز معلم نیست
دلسوز منافع حزبی خودشون هست
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/03 - 08:22
سلام
دوست عزیز ناشناس

نیت خوانی ممنوع !

بنده در این یاداداشت به نقد عملکردها پرداخته ام .

کاری به نیت افراد ندارم .

آقای نجفی حرف هایی زده است و باید پاسخ گو باشد .

در مورد عملکرد شورای سیاست گذاری هم که مسئولیتش را دارد باید مسئول باشد .

پایدار باشید .
پاسخ + +8 -4 --
دردمند 27 سال تجربه 1396/04/02 - 22:58
سلام،

افرادی مثل آقای پورسلیمان در آموزش و پ نادر هستند، جناب پورسلیمان لطفا به کار خود تا احقاق حقوق حقه معلمان ادانه دهید.
ما معلمان همراه شما هستیم.
ع د
آذربایجان شرقی
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/03 - 08:25
سلام
دوست عزیز و همکار محترم

از لطف شما سپاسگزارم .

انجام وظیفه می کنیم .

در تکمیل فرمایش شما عرض کنم به علت همین روحیات خاصی که غالب این جامعه دارند تاکنون نتوانسته اند حتی یک نشریه سراسری داشته باشند و یا حتی یک تشکیلات حزبی فراگیر .

چون نه تشکل و نه رسانه فراگیر ندارند پس در قدرت هم جایی ندارند !

به همین سادگی !

پایدار باشید .
پاسخ + +6 -4 --
ناشناس 1396/04/03 - 01:57
احسنت آقای پور سلیمان واقعا حرف دل ما رو زدی.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/03 - 08:26
سلام
دوست عزیز
سپاسگزارم .
پایدار باشید .
پاسخ + +11 -1 --
سیف222 1396/04/03 - 03:27
آنروزها هم تاکید کردم که این سخنان دکتر نجفی برای گول زدن معلمان ساده لوح است. آقای پور سلیمان و معلم "امیدوار شده" بفرمایید .!!! این هم از دست پخت شما. واقعا که ساده لوحید. انتخبات و تبلیغات تمام شد و بد جوری گول خوردید.پس بچشید مزه تبعیض را که حقتان است.
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1396/04/03 - 08:27
سلام
دوست عزیز
آقای سیف

امیدوارم که محاسبات شما همچون " نگارش " تان نباشد !

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/03 - 12:34
شک نکنید محاسبات سیف222 درست خواهد بود.میگید نه !!!!
پس منتظر باشید تا ببینید
پاسخ + +8 -1 --
احمد 1396/04/03 - 12:25
علی آقا خودت رو بیش از این مکدر نکن!
این ها فعلا رای آوردن و نیازی به ما ندارن!
تا چهار سال دیگه هم، خدا بزرگه!؟
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/05 - 18:06
دقیقا
پاسخ + +9 -2 --
اموزگار 1396/04/03 - 14:58
با سلام .اقای پورسلیمان دعوت نامه بدین ب اقای نجفی برا برگزاری نشت با سخن معلم
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/05 - 18:07
اونم زود میاد مثل فانی!!!!!!!!
پاسخ + +15 -1 --
فرهنگی ازاصفهان 1396/04/03 - 17:08
بیجاره ماکه زیردست امثال شما هستیم خدا شما راهم مثل ما شرمنده زن بچه کنه حق التدریس شاغلین رو پس مرگتون کی میدید؟آه ونفرین فرزندانم بدرقه راهتان
پاسخ + +13 -1 --
معلم بدهکار 1396/04/03 - 17:16
هرکسی به فکرخودشه
پاسخ + +6 -1 --
بازنشسته به گل نشسته 1396/04/03 - 20:21
چه بگم که رو به موتم...
پاسخ + +4 -1 --
فریاد 1396/04/04 - 08:02
با سلام .
بنده سالیان سال در این آ.پ استخوان خورد کردم وبسیاری از موارد شرمنده زن و بچه شدم .ولی چند نکته.
1) تقریبا تمامی دوستان بنوعی صحیح میفرمایید.
2)مشکلات ا.پ بیش از این حرف هاست. مثل .انحصاری بودن دست یه عده خاص. دخالت دیگران در ا.پ و زدن مدارس با شهریه بالا که انها می توانند پول بگیرند ولی دولتی ها نمی توانند.
3) سلیقه ای کار کردن وزرا وعدم نظارت بر کار ایشان.
4)ولی با تمام این وجود وزارت دکتر نجفی را یکی از علمی ترین وزارت بعد از انقلاب می دانم .الباقی وزرا آمدند و ضربتی زدند و رفتن.
پاسخ + +3 0 --
سیف 222 1396/04/04 - 11:33
آقای پورسلیمان عزیز! قبل از انتخابات نوشتم که شما و اکثر فرهنگیان بسیار ساده لوحند ولی شما انکار کردید .آن حرفهای زیبا فقط و فقط برای گول زدن معلمان بود و بس و خدا را شکر که بنده گول نخوردم. راستی در اولویت بودن آموزش و پرورش چه شد؟خخخخخخخخ!
پاسخ + +12 0 --
فرهنگی 1396/04/04 - 13:13
نفرین خدا برشما که حق التدریس مارو نمیدین
پاسخ + +7 0 --
معلم 1396/04/05 - 14:06
خدا وکیلی کسی اول مهرحق التدریس نگیره
پاسخ + 0 0 --
علی شیخی 1396/04/05 - 18:09
بدبختانه به سرعت حق التدریس میگیرن
پای صندوق رای هم میرن
به کسی هم رای میدن که هیچ توجهی بهشون نمیکنه!!!!!!!
افسوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
پاسخ + +6 -1 --
ایوبی 1396/04/05 - 14:52
خرها به سلامتی از پل بگذشتند و دیگر هیچ
پاسخ + +5 0 --
معلم 1396/04/07 - 15:19
ازسودحق التدریسها میخوان حق التدریس بدن
پاسخ + +4 0 --
فرهنگی 1396/04/08 - 14:41
میگن پول نیست ولی الان خودشان رفتن صفا سیتی آه ما دامن گیرتان
پاسخ + +2 0 --
چغندربگ 1396/04/08 - 15:58
فرهنگ علمی و احترام به علم و عالم در کشور ما وجود ندارد! ما نظریه پرداز علمی و شناخته شده ملی و جهانی نداریم، یعنی نقشه راه نداریم، یعنی دغدغه آوپ نداریم، ما نفهمیدیم که تمام، تکرار می کنم، تمام مشکلات ما، از ضعف آوپ نشات میگیرد، و تا آن روز که بفهمیم، باید صبر کنیم! دلیل اینکه نفهمیدیم: اولویت هفتادو نهم بودن آموزش و پرورش، پرداخت چندرغاز پول دو سال پیش مثلا، آنهم به عنوان خبر خوش برای فرهنگیان! که فقط برای آوپ صورت میگیرد، و ...
پاسخ + +2 0 --
چغندربگ 1396/04/12 - 15:25
پیشنهادی به رئیس جمهور محترم یک قانونی یا شیوه ای اختیار کنید که وزرا در زمان هایی که احساس خداحافظی به ایشان دست می زند، دست به تغییرات معاونین یا مدیران کل نزنند و حتی الامکان این دوره بلاتکلیفی( مثل زمان حال) که وزیر نمیداند خواهد بود یا نه طولانی نشود که این زمان زمان پرت است و عملا هیچ کار مفیدی در آن انجام نمیگیرد! الآن این دانشِ بابا! داره همینطور عوض میکنه و چرا؟ با چه هدفی؟ و این تغییرات خود حاصل تغییرات کوچکتر دیگری خواهد بود! چرا باید چنین باشد؟
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1396/04/17 - 10:42
اقای نجفی وامسال ان جز خیانت به معلم کاری نکرده اند و امید به انها فقط حماقت است ایشان که اقای فانی را بردند کنار از پست وزارت ودوست خود را اقای دانش اشتیانی را اوردهند چرا ایشان را حمایت نمی کنند میبینید که باند بازی چه کار میکند به همه از صندوق فرهنگیان که غارت شده کسی دم نمی زند وبه فراموشی سپرده شده حال چه انتظاری دارید از این جلسه ها که پول اضافه کاری وحق جلسه برای خودشان میباشد
پاسخ + +2 0 --
فرهنگی 1396/04/22 - 15:16
خدایا این مسئولان آموزش وپرورش را مثل ما بدهکارکن

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور