صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

" نعل وارونه ره به جایی نمی برد ! بهترین سیاست صداقت است "

تحلیل محتوای ادعای حمیدرضا حاجی بابایی و خبرگزاری فارس در مورد جراحی ناشیانه و سیاسی در " هر آنچه حاجی‌بابایی گفت "

گروه رسانه و تشکل/ صدای معلم ( سخن معلم ) قبلا گفت و گویی 5 / 5 ساعته با وزیر اسبق آموزش و پرورش ، حمیدرضا حاجی بابایی انجام داد . ( این جا ).

این گفت و گو به صورت کامل در صدای معلم منتشر گردید . پس از گذشت بیش از یک ماه از انتشار کامل این گفت و گو ، خبرگزاری فارس مجددا اقدام به انتشار متن این گفت و گو کرد .این خبرگزاری فارس در مطلب ویژه خود در بیست و هستم اسفند ماه ، صدای معلم را متهم به حذف بخش هایی از گفت و گو نمود.

«  گروه صدای معلم » در مطلبی این اقدام خبرگزاری فارس را غیرحرفه ای و غیراخلاقی دانست و از آقای حاجی بابایی و نیز خبرگزاری فارس درخواست نمود که بخش های حذف شده توسط صدای معلم را منتشر کنند . ( این جا )

علیرغم گذشت هفته ها از این ادعا و درخواست صدای معلم برای اثبات مدعا ، پاسخی به این درخواست داده نشده است .

« گروه صدای معلم » تصمیم گرفت به منظور تنویر افکار عمومی و پیروی از اصل " بهترین سیاست صداقت است " مجددا تحلیلی بر این مساله داشته باشد که شما را به مطالعه دقیق این موارد فرا می خوانیم :

تحلیل و آنالیز گفته های حاجی بابایی در خبرگزاری فارس و نعل وارونه حاجی بابایی

در سايت خبرگزاري فارس يکشنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۵ آمده است :     
متن کامل مصاحبه ۵.۵ ساعته وزیر سابق آموزش و پرورش منتشر شد
جراحی ناشیانه و سیاسی در «هر آنچه حاجی‌بابایی گفت»
 
حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش در گفت‌وگویی ۵.۵ ساعته با یک سایت، درباره مسائل مختلفی گفت‌وگو کرد اما این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر سابق آموزش و پرورش چند وقت پیش به درخواست یکی از سایت‌ها که خود را حامی معلمان اعلام کرده‌ بودند، مصاحبه حدود 5.5 ساعت را انجام داد.
این مصاحبه به صورت تدریجی در چند بخش در این سایت منتشر شد اما نکته قابل توجه این بود که بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شدتا حدی که وزیر سابق آموزش و پرورش را بر آن داشت تا از سایت مربوطه بخواهد متن کامل گفت‌وگو را منتشر کنند چرا که با انتشار ناقص گفت‌‌وگو، حق مطلب ادا نشده و نقض حقوق مصاحبه شونده نیز مطرح می‌شود اما سایت مذکور از انجام چنین کاری ممانعت کرد.
حاجی‌بابایی در خصوص این مصاحبه می‌گوید: «فردی برای اولین بار از سایت مذکور با بنده تماس گرفت و درخواست مصاحبه داد که آن روز سه‌شنبه بود؛ دفتر بنده روز چهارشنبه با آنها تماس گرفت و برای روز شنبه پیش‌رو قرار گذاشت که 5 نفر برای مصاحبه آمدند و آنها گفتند که ما 5 معلم هستیم و بنده به آنها اعتماد کردم و در گفت‌وگویی 5.5 ساعته شرکت کردم».
برای آگاهی علاقه‌مندان، متن کامل گفت‌وگوی حمیدرضا حاجی‌بابایی منتشر می‌شود...



الف مقدمه :
1. اگر متن کامل گزارش خبرگزاري فارس را با حروف Tahomaدر سايز 11.5 تايپ شود. اين متن 202 سوالي گزارشي  63 صفحه اي ( با سوالات و پاسخ هاي بلند خارج از ساختار گفت . گوي 5.5 ساعته ) با بيست وشش هزارو ششصد و شصت ( 26660 ) کلمه مي شود .

2.  اگر متن کامل گزارش صداي معلم  را با حروف Tahomaدر سايز 11.5 تايپ شود ، اين متن 137 صفحه ( با سوالات و پاسخ هاي بسيار کوتاه ، کوتاه و بلند منطبق بر گفت , گوي 5.5 ساعته ) سي و پنج هزار سيصد وچهل شش ( 35346 ) کلمه مي شود .


3. به عبارت ساده تر ، در متن کامل خبرگزاري فارس 8686 کلمه از متن منتشر شده در صداي معلم ،حذف شده  است!

بله درست متوجه شديد!

در متن خبرگزاري فارس 8686 کلمه حذف شده است!


پس چرا در متن خبرگزاري فارس آمده است :
"  بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد.  

"صداي معلم در نقد متن منتشر شده در خبرگزاري فارس که معتقد است سایت صداي معلم به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است. به اطلاع خوانندگان محترم ، حاجي بابايي ، خبرگزاري فارس و نگارنده متن در خبر گزاري فارس مي رساند :


ب: تحليل کلي و محتوايي : تقاضاي فرهنگيان از جمله شوراي نويسندگان صداي معلم از حاجي بابايي و خبرگزاري فارس آن است :

1.    مشخص کنند چه  بخش هاي از گفت و گوي 5.5 ساعته به نفع صداي معلم حذف شده است ؟!
به عبارت ديگر مشخص نمايند که که کدام قسمت ها يا قسمت هايي از گفت و گوي 5.5 ساعته جراحي سياسي ناشيانه شده است ؟!

ج-  تحليل کمي :

1. دانستن حق مردم است !

انتظار به حق خوانندگان محترم صداي معلم و خبرگزاري فارس از حاجي بابايي و خبرگزاري فارس آن است که به جاي آن که متن  گزارش 35346 کلمه صداي معلم را در 26660 کلمه خلاصه کنند ( يعني 8686 کلمه را حذف کنند!  )  به صراحت بيان مي کردند که کدام بخش از گفت و گو به صورت ناشيانه به نفع صداي معلم جراحي سياسي ( حذف) شده است .


2. وقتي نگارنده در متن خبرگزاري فارس بيان مي کند که  بخش هاي از اين گفت و گو به نفع صداي معلم حذف شده است ، هر خواننده عاقلي تصور مي کند که بايد متن کامل خبر گزاري فارس بيشتر از متن حذف شده (جراحی ناشیانه و سیاسی ) باشد ولي در کمال ناباوري مشاهده مي شود که در صداي معلم، گفت و گو  با 35346 کلمه منتشر شده است ولي همين گفت و گو توسط نگارنده متن در خبرگزاري فارس به 26660 کلمه کاهش يافته است 

3. در متن خبرگزاري فارس آمده است  :
"این مصاحبه به صورت تدریجی در چند بخش در این سایت منتشر شد اما نکته قابل توجه این بود که بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شدتا حدی که وزیر سابق آموزش و پرورش را بر آن داشت تا از سایت مربوطه بخواهد متن کامل گفت‌وگو را منتشر کنند چرا که با انتشار ناقص گفت‌‌وگو، حق مطلب ادا نشده و نقض حقوق مصاحبه شونده نیز مطرح می‌شود اما سایت مذکور از انجام چنین کاری ممانعت کرد.   "


نگارنده متن در خبر گزاري فارس ،ناباورانه 8686 کلمه از اين کفتگوي 5.5 ساعته را حذف مي کند !
خوانندگان فهيم ، در تعجب هستند   که قسم نگارنده متن در خبرگزاري فارس  را باور کنند يا دم خروس را ؟!

 

4. براي درک بهتر 8686 کلمه حذف شده در متن خبرگزاري فارس ، به اطلاع خوانندگان عزيز مي رساند که  تعداد کلمات حذف شده ،حدود  33%  (يک سوم ) کلمات از متن گزارش خبرگزاري فارس  را در بر مي گيرد .

5.  براي درک بهتر 8686 کلمه حذف شده در متن  خبرگزاري فارس ، به اطلاع خوانندگان عزيز مي رساند که  تعداد کلمات حذف شده ،  بيش از  46 سوال از کل 202 سوال مي باشد  ؛ يعني مي توان فرض کرد بيش از 22% سوالات حذف شده است  !

توضيح آن که :
 از آغاز سوال اول تا پايان پاسخ 46 در متن خبر گزاري فارس ، فقط 8625 کلمه مي شود . 

6. براي درک بهتر 8686 کلمه حذف شده در متن  خبرگزاري فارس ، به اطلاع خوانندگان عزيز مي رساند که  تعداد کلمات حذف شده ، تقريبأ برابر 20 صفحه از 63 صفحه کل گزارش خبر گزاري فارس مي باشد .

توضيح آن که :
اگر متن کامل خبرگزاري فارس را با حروف Tahoma در  سايز 11.5 تايپ شود کل متن 63 صفحه و تعداد کلمات حذف شده در متن  خبرگزاري فارس حدود 20 صفحه مي شود .
    
7. براي درک بهتر 8686 کلمه حذف شده در متن  خبرگزاري فارس ، به اطلاع خوانندگان عزيز مي رساند که  تعداد صفحات  حذف شده ، حدود 32% از کل صفحات متن کامل  گزارش خبر گزاري فارس مي شود .

 
8. براي درک بهتر 8686 کلمه حذف شده در متن  خبرگزاري فارس ، به اطلاع خوانندگان عزيز مي رساند که  تعداد کلمات حذف شده ، به قدري زياد است که فقط و فقط نگارش قسمت هاي حذف شده در اين مختصر نمي گنجد ! ( کل اين متن حدود  2653 کلمه يا کمتر از يک سوم کلمات حذف شده مي باشد ) لذا به جاي بيان آنچه حذف شده است به تحليل چرا حذف شده مي پردازيم .


د -  تحليل کيفي :
پیاده کننده متن گفت و گو در اواخر ياداشتي که 8686 کلمه آن را حذف کرده است  ؛ دچار خطاهاي تايپي و نگارشي هرچند اندک مي شود که نشان دهنده خستگي و تعجيل در انتشار مطلب قبل از عيد نوروز دارد !


به نظر می رسد پیاده کننده فرصت اندکي براي انجام وظيفه ای سترگ داشته است !


ﻫ - برخي از کلماتي که نگارنده در متن خبرگزاري فارس حذف کرده است :
صداي معلم در پايان گفت و گو به احترام ميزبان ، از حاجي بابايي سوال ذيل را مي پرسد :


1.صداي معلم  :
آقاي حاجي بابايي اگر "سخن معلم"  بخواهد يک تيتر را از جانب شما انتخاب بکند ؛ پيشنهاد شما براي تيتر اول چيست ؟
 
حاجي بابايي :
سخن معلم تيتر اول بزند :
" هر آن چه حاجي بابايي گفت "
نه برايش تحليل بزند . نه سياه وسفيدش کند . نه رنگي اش بکند .

خوانندگان محترم اطلاع دارند که صداي معلم ،  کل متن گفت و گوي 5.5 ساعته را بدون حذف 8686 کلمه، بدون ارائه تحليل ، متن کامل را نه  سياه و سفيدش کرد و نه رنگي اش کرد .فقط و فقط  امانت داري نموده ، کل متن را با حروف ( فونت ) يکسان منتشر نموده است ولي در متن خبرگزاري فارس هر جا نگارنده صلاح دانسته از کلمات پر رنگ ( Bold  ) و رنگي استفاده کرده است !


2. قسمتي از گفت و گو که در متن  خبرگزاري فارس حذف شده است در دل سوال 126 مي باشد . در متن سوال 126 آمده است :


۱۲۶- سؤال:  
"  تورم 42 درصدی چه می‌کند؟ وقتی آقای محسن رضایی می‌آید هزار تومانی را در تبلیغات انتخاباتی‌اش مطرح می‌کند ، شما می‌گویید نقدینگی 460 بوده، الان 820 است و دارد می‌شود900 . اگر شما اعداد و ارقام را می‌گویید و می‌گویید این تغییر و تحول ایجاد شده است من هم اعداد و ارقام می‌گویم و می‌گویم تورم 42 درصدی شده این قدر، اعداد و ارقام شما می‌شود کارشناسی و اعداد و ارقام من می‌شود سیاسی؟   "


توضيح آن که :
* در متن گفت و گوي 5.5 ساعته سوال 126 چند قسمت است ، مثلأ :


تورم 42 درصدی چه می‌کند؟ وقتی آقای محسن رضایی می‌آید هزار تومانی را در تبلیغات انتخاباتی‌اش مطرح مي کند .
 يک سوال مجزا مي باشد که حاجي بابايي به آن پاسخ مجزا مي دهد .
متأسفانه نگارنده  در متن خبرگزاري فارس ، چند پرسش صداي معلم و پاسخ هاي حاجي بابايي را حذف کرده است از جمله اين درخواست حاجي بابايي که گفت :


حاجي بابايي :
شما حرف تان را زديد و من هم حرفم را زدم . شما همه را عينأ بنويسيد . مردم قضاوت مي کنند .
صداي معلم به اين درخواست حاجي بابايي  هم پاي بند مي باشد و تلاش مي کند سرتاسر گفت و گوي 5.5 ساعته عينأ بنويسد تا مردم قضاوت کنند .
ولي نگارنده در متن خبرگزاري فارس ، بدون توجه به خواسته حاجي بابايي 8686 کلمه را حذف مي کند و به دلخواه برخي سوالات و پاسخ ها را خلاصه مي نمايد .


قضاوت اين که :
آيا نگارنده در متن خبرگزاري فارس يا صداي معلم با حذف قسمت هایي از گفت و گوي 5.5 ساعته جراحی ناشیانه و سیاسی داشته  است، به عهده خوانندگان فهيم مي باشد .


3. يکي ديگر از موارد عدم پاي بندي نگارنده (در متن خبرگزاري فارس ) به درخواست حاجي بابايي که گفت :
شما همه را عينأ بنويسيد . مردم قضاوت مي کنند ، به شرح ذيل توضيح داده مي شود .


جاي تعجب آن است که نگارنده در متن خبرگزاري فارس هم بدون توجه به درخواست حاجي بابايي ، بنا به تشخيص خود قسمت هاي ذيل از گفت و گوي 5.5 ساعته را حذف کرده است و اين شائبه را درخوانندگان ايجاد مي کند که شايد نگارنده نيز از حاميان متعصب حاجي بابايي باشد .

در متن خبرگزاري فارس در رابطه با سوال  119 و پاسخ آن آمده است :


۱۱۹- سؤال:  برنامه پنجم توسعه است که می‌گوید...
حاجی بابایی: برنامه را تغییر بدهید، مگر دولت می‌تواند برنامه را نگه دارد. برنامه را تغییر می‌دهد.
  ولي صداي معلم  به درخواست حاجي بابايي :
شما همه را عينأ بنويسيد . مردم قضاوت مي کنند متعهد بوده با حفظ امانت داري ، بدون جراحي ناشيانه  و سياسي آورده است :

صداي  معلم  :
اين برنامه پنجم توسعه است که توجه ويژه به وزارت بهداشت و درمان داشته است .
 
حاجي بابايي :
برنامه پنجم را تغيير بدهند !
 
صداي  معلم  :
 آقاي حاج بابايي ،  توجه جدي به بهداشت و درمان ، تصميم نظام است .
آقاي حاجي بابايي شما در زمان وزارت شما ، دولت مشغول تنطيم لايحه برنامه پنجم توسعه بود.
چرا به توجه ويژه به بهداشت و درمان اعتراض نکرديد ؟
 
حاجي بابايي :
من در برنامه توسعه پنجم ماده 19 را اضافه کردم ...

و نتيجه گيري :
براي رفع ابهام خوانندگان عزيز و گرامي که بزرگترين سرمايه هاي سايت صداي معلم مي باشند ذکر چند نکته ضروري مي باشد :


1. صداي معلم طبق خواسته حاجي بابايي عمل کرده ، هيچ کلمه اي را پر رنگ( Bold ) يا رنگي نکرده است ؛ ولي خبرگزاري فارس به دلخواه خودش قسمت هاي از اين گزارش پر رنگ ( Bold ) و رنگي نموده است .


2. صداي معلم طبق خواسته حاجي بابايي سعي کرده تمام متن گفت و گو را عينأ ( بدون حذف 8686 کلمه ) منعکس کند تا مردم قضاوت کنند ولي  خبرگزاري فارس به دلخواه خودش 8686 کلمه را حذف کرده است .


3. به نظر مي رسد که قضاوت مردم از انتشار گفت و گوي 5.5 ساعته حاجي بابايي در صداي معلم خوشايند نگارنده متن در خبر گزاري فارس نبوده لذا مجبور به جراحي ناشيانه و سياسي شده و براي فرار از عواقب آن نعل وارونه زده و صداي معلم را به جراحي ناشيانه  و سياسي متهم مي کند !


خوانندگان عزيز و محترم براي آشنايي بيشتر به مفهوم نعل وارونه مي توانند ، مقاله نعل وارونه حاجي بابايي منتشر شده در صداي معلم ( اين جا ) را مجددأ با دقت مطالعه نمايند .


4. به نظر مي رسد که در لابه لاي گفت و گوي 5.5 ساعته حاجي بابايي نکاتي نهفته است که خبرگزاري فارس را برآن داشته که خطر را به جان بخرند و با زدن نعل وارونه دست به جراحي سياسي بزند و  با حذف 8686 کلمه متن آبرومندانه تري را ارائه نمايند .


5.  به نظر مي رسد اين جراحی ناشیانه و سیاسی خبرگزاري فارس ، باعث شود بعد از  فرهنگي تبريزي ، شيرزاد عبدالهي و بطحايي که به نقد هر آنچه حاجي بابايي گفت پرداخته اند، از اين پس ، شاهد نقد و تحليل فراوان اصحاب رسانه ، مسئولين و... در باره 8686 کلمه حذف شده باشيم !


6. اعضاي شوراي نويسندگان صداي معلم در گفت و گوي 5.5 ساعته چند بار دلسوزانه به حاجي بابايي گفتند که حاميان متعصب شما با دفاع غير منطقي از شما بدترين ضربه را به شما مي زنند .


در اينجا بر خود لازم مي دانيم که به حاجي بابايي به عنوان نماينده مردم همدان در مجلس دهم دلسوزانه عرض نماييم :


دشمن دانا بلندت مي کند
برزمينت مي زند نادان دوست


سخن پایانی :
(  1  ) : توضيحات اضافه تر صداي معلم در رابطه با توجه بيشتر برنامه پنجم توسعه به بهداشت و درمان که خارج از گفت و گوي 5.5 ساعته با حاجي بابايي مي باشد .
حاميان متعصب حاجي بابايي در بسياري از کامنت هاي خود در صداي معلم ، همواره تلاش مي کنند موفقيت چشم گير وزير محترم بهداشت و درمان در اجراي طرح سلامت جامعه را معادل بي عرضه بودن فاني در کسب بودجه براي آموزش و پرورش القاء نمايند ؛ در صورتي که خوانندگان فهيم صداي معلم مي دانند که :


مجموعه حاکميت جمهوري اسلامي ايران در برنامه پنجم توسعه  ( تا پايان سال 1394 ) توجه ويژه به سلامت جامعه داشته اند و دولت قانون مدار حتي در سخت ترين سال اقتصادي موظف به اجراي آن مي باشد .


صداي معلم در گفت و گوی 5.5 ساعته با استدلال ، اين سلاح زنگ زده را از حاميان متعصب حاجي بابايي مي گيرد ولي خبرگزاري فارس اين بخش را حذف مي کند .


خوانندگان محترم به همراه ديگر آحاد ملت ، به حق از دولت تدبير و اميد و وزير محترم بهداشت و درمان در که در تنظيم بودجه سال 1394( سخت ترين شرايط اقتصادي پس از دوران انقلاب حتي سخت تر از 8 سال دوران جنگ تحميلي ) به قانون برنامه پنجم توسعه پاي بند بودند و با اجراي قانون برنامه پنجم موفق به افزودن برگ زرين ديگر به کارنامه جمهوري اسلامي ايران شدند تشکر مي کنند .


ملت شريف ايران اطلاع دارند که بودجه سال 1395 همانند  بودجه سال 1394  ، تحت تاثير برنامه پنجم توسعه نمي باشد ؛ به عبارت ديگر دولت تدبير و اميد در تنظيم بودجه سال 1395 قيدي به توجه به برنامه پنجم توسعه نداشته است .
نسيم آنلاين روز   جمعه 16 بهمن 1394 به نقل از وزير محترم بهداشت و درمان آوده است :


هاشمی درخصوص بودجه وزارت بهداشت در سال 95، تصریح کرد: متاسفانه بودجه وزارت بهداشت درسال آینده در مقایسه با سایر وزارتخانه ها کمترین رشد را داشته است، یعنی درمقایسه با وزارتخانه های دیگر رشد بودجه وزارت بهداشت زیر 3 درصد است .( این جا )
پایان گزارش/

جمعه, 13 فروردين 1395 11:54 خوانده شده: 2346 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +10 -16 --
فرهنگی 1395/01/13 - 13:32
موافقم.
من متنها رو مقایسه کردم, سایت فارس. عمدا بخشهایی رو حذف کرده بود.
با آین کارها بدتر وجه آقای حاج بابایی رو خراب میکنند!
پاسخ + 0 0 --
علی معلم منطقه 10 1395/01/13 - 14:10
چرا چشم بسته حرف می زنید شما مصاحبه را در سایت سخن معلم بخونید انگار خواستند ایشون را خراب کنند بعد هم آقای حاجی بابای 20 سال دیگر هم همین جایگاه خوب را در بین معلم ها دارد شما به جای این حرف ها به انتخابات این دوره مجلس نگاه کن ببین حاجی بابایی کیست؟؟
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/13 - 15:01
کدام جایگاه خوب ؟از کی تا حالا لومپنیسم سیاسی خوب شده ؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/13 - 18:18
سلام
همانطور که در متن اين نقد آمده است صداي معلم طبق خواسته حاجي بابايي عينأ متن گفتگوي 5.5 ساعته را پياده کرده بدون پررنگ کردن يا رنگي کردن
صداي معلم از آقاي علي معلم منطقه 10 تقاضا دارد که بگويد چطور خبرگزاري فارس 8686 کلمه را حذف مي کند و خودش مدعي مي شود که :
" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "
لطفأ شما که چشم بسته حرف نمي زنيد بفرماييد کدام قسمت يا کدام قسمت ها از گفتگوي 5.5 ساعته حاجي بابايي توسط صداي معلم حذف شده است ؟
پاسخ + 0 0 --
فرهنگي 1395/01/15 - 23:48
جناب والا مقام چراوقتي كم مياريد حاج بابايي روميكشيد وسط چرا براي لاپوشاني ... فاني حاج بابايي رو ميخواهيد خراب كنيد هركاري كنيد ايشون باعملكردهاي خودش توقلب ماجادارن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/17 - 19:57
حاجی بابایی روحت سلامت.معلمان را از شر اصغر فانی رها کن.استیضاح فانی .برکناری فانی
پاسخ + 0 0 --
معلم. 1395/01/17 - 20:00
درود بر حاجی بابایی.کسانیکه وابسته وزیر فانی ناتوان هستند دراین دلت بمانید.
پاسخ + +26 -7 --
ناشناس 1395/01/13 - 13:35
ماه فشاند نو ر و س........کند.درود بر حاجی بابایی .لطفا به جای اینهمه بدگویی از حاجی بابایی وطرفداری از فانی اگر می توانید سه تا ازکار های فانی را در طول این دوسال (البته کار های مفید به حال اموزش وپرورش )به طور خلاصه بنویسید. اگر خواستید بنده می توانم بالغ بر بیست کاری که فانی درچهت تحقیر معلمان وبه قهقرا کاشندن اموزش وپرورش انجام داد را لیست کنم
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/13 - 18:29
سلام
دوست عزیز
فاني هرچقدر که ضعيف باشد تا کنون نعل وانه نزده است .
سئوال صداي معلم از شماآنست که
اولأ ضعف فاني را که موضوع اين نقد نمي باشد را کنار بگذاريد .

ثانيأ بگوييدچرا خبرگزاري فارس 8686 کلمه را حذف مي کند و بازهم مدعي مي شود که :
" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "
لطفأ شما که
ماه فشاند نو ر و س........کند. بفرماييد کدام قسمت يا کدام قسمت ها از گفتگوي 5.5 ساعته حاجي بابايي توسط صداي معلم حذف شده است ؟
پاسخ + +19 -7 --
علی معلم منطقه 10 1395/01/13 - 13:51
آقای پور سلیمان ما متن مصاحبه را از سایت شما خوندیدیم بسیار زحمت کشیده بودید اما خدا وکیلی مفهوم ها درست و حسابی بیان نمیشد و این نوع بیان هم از آقای حاجی بابایی بعیده تا اینکه در خبرگزاری فارس خودندیم خدا وکیلی خیلی تفاوت داشت انگار همه چیز سر جایش بود و انگار حاجی بابایی بود که داشت حرف می زد شما هم اینقدر ناراحت نشو انشاا.. در فرصت دیگر ، از سوی همین سایت دوستان برای مصاحبه دیگری با ایشون خواهند رفت بالاخره در هر مصاحبه باید سوالات و پاسخ ها به دل بینده بنشیند . ممنون
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/13 - 18:34
همانطور که در متن اين نقد آمده است صداي معلم طبق خواسته حاجي بابايي عينأ متن گفتگوي 5.5 ساعته را پياده کرده بدون پررنگ کردن يا رنگي کردن
صداي معلم از آقاي علي معلم منطقه 10 تقاضا دارد که بگويد چطور خبرگزاري فارس 8686 کلمه را حذف مي کند و خودش مدعي مي شود که :
" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "
لطفأ شما که با دقت هر دو متن را مطالعه کرده ايد خدا وکيلي بفرماييد کدام قسمت يا کدام قسمت ها از گفتگوي 5.5 ساعته حاجي بابايي توسط صداي معلم حذف شده است ؟
پاسخ + +22 -7 --
علی معلم منطقه 10 1395/01/13 - 13:58
شورای عزیز شما مصاحبه این بنده خدا را 10 بار مورد تحلیل قراردادید بس نیست کمی هم انصاف یه قدری مجال بدهید بروید سراغ پرفسور فانی که در این مدت چه بر سر نظام تعلیم و تربیت آورده مطمئن باشید با این تحلیل ها نظر ما معلم ها هم نظر قبل است که ایشان معلم دلسوز و از جنس خودمان است و فانی ضعیف ترین وزیر است اگر شما کمترین فرد در آموزش و پرورش را به جای فانی بذارید مسلما وضع ما بهتر از این بود
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/13 - 18:44
آقاي علي معلم منطقه 10
سلام
همانطور که در متن اين نقد آمده است صداي معلم طبق خواسته حاجي بابايي عينأ متن گفتگوي 5.5 ساعته را پياده کرده بدون پررنگ کردن يا رنگي کردن
صداي معلم از آقاي علي معلم منطقه 10 تقاضا دارد که بگويد چطور خبرگزاري فارس 8686 کلمه را حذف مي کند و خودش مدعي مي شود که :
" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "
لطفأ شما که با دقت هر دو متن را مطالعه کرده ايد . بفرماييد : اولأ چرا خبر گزاري فارس 8686 کلمه را حذف کرده است؟
ثانيأ شوراي نويسندگان صدای معلم بجز اين نقد چه نقد ديگري را براي آنچه حاجي بابايي گفت نوشته است ؟
شايد به نظر شما فرهنگي تبريزي ، شيرزاد عبدالهي و بطحايي هم حق اظهار نظر ندارند ؟
ثالثأ تصور نمي کنيد که حمايت هاي غير منطقي از حاجي بابايي به ضرر ايشان باشد ؟
پاسخ + +21 -6 --
علی معلم منطقه 10 1395/01/13 - 14:04
خوب آقایان با این همه ادعا ، متن مصاحبه را درست می گذاشتید حالا هم یک عذرخواهی بکنید تمام شود
انموقع می گویید چند بار از حاجی بابایی برای مصاحبه دعوت به عمل آوردیم و ایشان قبول نکرد والله ما هم جای ایشان بودیم قبول نمی کردیم بابا آدم با صدای آمریکا مصاحبه بکنه از شما راحتتر صداقت اون ها از شما بیشتره بعد می گویی من معلم هستم این چه رفتا غلطی است با یک وزیر دوست داشتنی
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/13 - 18:54
آقاي علي معلم منطقه 10
ظاهرأ شما فايل صوتي گفت و گوي 5.5 ساعته را دراختيار داريد که با قاطعيت مي فرماييد :


" خوب آقایان با این همه ادعا ، متن مصاحبه را درست می گذاشتید حالا هم یک عذرخواهی بکنید تمام شود . "


صداي معلم از شما تقاضا دارد براي اثبات اداي خود که مي فرماييد :

" بابا آدم با صدای آمریکا مصاحبه بکنه از شما راحت تر صداقت اون ها از شما بیشتره "

بفرماييد :
کدام قسمت يا کدام قسمت ها از گفت وگوي 5.5 ساعته حاجي بابايي توسط صداي معلم حذف شده است ؟
پاسخ + +27 -5 --
ناشناس 1395/01/13 - 14:34
امیدوارم حاجی با بایی در مجلس اجازه ندهد بودجه نا کافی دولت برای اموزش و پرورش رای بیاورد ..دو.لت روحانی ما را بیچاره کرد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/13 - 15:02
مگهدخودش چه گلی به سر ما زد ؟؟؟؟
پاسخ + +29 -7 --
ناشناس 1395/01/13 - 14:34
درود بر حاج بابایی
پاسخ + +21 -4 --
ناشناس 1395/01/13 - 14:38
بنده هم به معتقدم آنچه را در سایت شما خوندم با متن اصلی مصاحبه ایشان خیلی متفاوت بود انگار شما عمدا می خواستید متن مصاحبه را مغتشوش کنید چرا شما اینقدر به ایشون بی مهری می کنید ایشون کارنامه ای بسیار درخشان دارد ایشون در مدت وزارتش به ما معلم ها هیچگاه دروغ نگفت هیچ گاه به ما وعده دروغین نداد هیچگاه باعث پایین اومدن عزت ما نشد
فقط شما بگویید چه هدفی را دنبال می کنید ؟؟
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/14 - 21:48
آقاي ناشناس
ظاهرأ شما فايل صوتي گفت و گوي 5.5 ساعته را دراختيار داريد که با قاطعيت مي فرماييد :


" آنچه را در سایت شما خوندم با متن اصلی مصاحبه ایشان خیلی متفاوت بود. "


صداي معلم از شما تقاضا دارد براي اثبات اداي خود که مي فرماييد :

" انگار شما عمدا می خواستید متن مصاحبه را مغتشوش کنید "

بفرماييد :
کدام قسمت يا کدام قسمت ها از گفت وگوي 5.5 ساعته حاجي بابايي توسط صداي معلم حذف شده است ؟
پاسخ + +14 -3 --
ابوالفضل 1395/01/13 - 14:47
فانی که اگه کارامد بود بعد این همه سال در وزارتخانه باید تو این دوسال وزارت تحول ایجاد میکرد اما حاج بابایی هم مدیریتش سنتی و همراه با سنگین کردن بیشتر اموزش و پرورش بود
پاسخ + +16 -4 --
ایمان 1395/01/13 - 14:52
آقای پورسلیمان واقعا این برخودها زیبنده جامعه فرهنگیان نیست اینکه متن مصاحبه را به نفع خودتان مصادره می کنید صحیح نیست متن فارس به مراتب قابل فهم تر و معنی دار بود انگار در این 3 سال شما همه مشکلات را حل کردید که دنبال حاجی بابایید
من که شک دارم شما معلم باشید
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/01/13 - 20:37
سلام
دوست عزیز (علی معلم منطقه 10 - نویسندگان سایت و... )
مشخص نیست شما با نام های متفاوت به دنبال اثبات چه موضوعی هستید ؟
قبلا هم گفته ایم :
"بهترین سیاست صداقت است "
پایدار باشید .
پاسخ + +23 -5 --
دزفول 1395/01/13 - 16:48
زنده باد جناب حاجی بابایی منتظر ایشان در انتخابات ریاست جمهوری هم هستیم
پاسخ + +14 -3 --
فریبرز 1395/01/13 - 17:28
امید ما اینه که به جای این بحث های مخرب بین رسانه ها، مقدماتی برای بهبود وضعیت معلمان انجام بشه. لطفا رسانه ها رسالت و هدف اصلی خود را فراموش نکنند...
در غیر این صورت در جامعه ی معلمان فقط بدبینی رسانه ای ایجاد میشه. اصلا هم فرقی نمیکنه کی حقیقت رو میگه...
پاسخ + +5 -22 --
بازنشسته فرهنگی 1395/01/13 - 19:09
دولت روحانی مارابیچاره کرد یا دولت قبلی شما که از حاج بابایی اینقدر تعریف می کنید برای بازنشستگان چی کارکرد نه این که بازنشستگان فرهنگی را باخاک مساوی کرد ما هر چه داریم می کشیم ازبی لیاقتی وزیر اموزش وپرورش سابق هست بنده از۸۸بازنشسته شدم هنوز مطالباتم نگرفتم چرا باید ازاین وزیر ایراد بگیرم اگر این وزیر نمی تونه کاری کنه بخاطر اینه بدهکاری زیادی رو دوش این وزیرگذاشتن
پاسخ + +22 -2 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/13 - 22:09
همکارمحترم سه سال ازتشکیل دولت روحانی واحیا سازمان کذایی مدیریت گذشته ولی تنظیم وارایه بودجه کشورهرسال باکسری وغیردقیق ارایه شده وبودجه سال95هم که وضعیتش مشخص است پس گندکاری دولت روحانی ونوبخت بدبخت به خودشان برمیگرددوهیچ ربطی به احمدی نژادوحاجی بابایی ندارد.
پاسخ + +18 -2 --
حسین 1395/01/14 - 01:47
با سلام به دیت اندرکاران سخت کوش صدای معلم.
من انتظار جدل از سایت صدای معلم نداشتم، نباید اینگونه وارد حاشیه شوید بهتره به فکر مطالبات معامان باشید تا جدل های بی فایده
پاسخ + 0 0 --
خسرو 1395/01/14 - 14:51
قابل توجه بيندگان محترم

****صداي معلم به صداي فاني تغيير نام پيدا كرد****
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/14 - 22:15
سلام
آقاي حسين
1. صداي معلم گفتگوي 5.5 ساعته با حاجي بابايي را طبق خواسته ي وي عينأ پياده کرده بدون پررنگ کردن يا رنگي کردن
2. خبر گزاري فارس با حذف 8686 کلمه از اين گفتگو ناباورانه ،اعلام مي کند :

" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "

صداي معلم پاسخ مستدل خود را اعلام کرده و از خبرگزاري فارس ،حاجي بابايي و نگارنده متن خبرگزاري فارس خواسته است که اعلام کنند کدام قسمت يا کدام قسمت ها از اين گفتگوي 5. 5 ساعته حذف شده است ؟

ادامه دارد
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/14 - 22:16
ادامه
علي معلم منطقه 10 و عده اي ناشناس و آشنا ، گويا فايل صوتي را در اختيار دارند به قضاوت نشسته ، همصدا با نگارنده خبر گزاري فارس صداي معلم را در دادگاه خودمحکوم به حذف قسمت هاي از گفتگوي 5.5 ساعته مي کنند .

صداي معلم با استدال ثابت مي کند که متن خبرگزاري فارس 8686 کلمه کمتر دار.

از طرف ديگر صداي معلم از نگارنده خبرگزاري فارس و کامنت نويسان مثل علي معلم منطقه 10 و... مي خواهد بگويند :


صداي معلم کدام قسمت ها را حذف کرده اند .

پاسخ کامنت نويسان آنست که فاني بي عرضه است !



لطفأ شما به خوانندگان محترم بفرماييد که معني نعل وارونه چيست ؟
پاسخ + +10 -10 --
فرهبخش 1395/01/14 - 08:35
واقعا با نظر این همکار فرهنگی موافقم تمام دولت ها بجز دولت خاتمی بازنشستگان فرهنگی رو با خاک یکسان کردند بدبختمون کردند اخه فایده نداره این حرف ها
پاسخ + +15 -3 --
اصلاح صلب واقعي 1395/01/14 - 11:43
مسوولين سايت معلم چرا با معلمان دعوا داريد هركس موافق حاجي بابايي مي نويسد اينگونه نظر هاي ناروا مي دهيد همه آزادند نبايد با آن ها كه با شما مخالفند اينطور برخورد شود البته من خودم اصلاح طلبم اما شما با اين نوع برخوردها بزرگترين ضربه را به روحاني زديد اسم سايت صداي معلم است اين برخورد هاي فاشيستي قابل قبول نيست حداقل اسم سايت را عوض كنيد بذاريد سايت مخالف حاجي بابايي تكليف همه روشن است بنده به عنوان يك اصلاح طلب از روحاني به شدت ناراحتم كه از وجود آدم هاي با پناسيل بالا مث حاجي بابايي استفاده نكرده و فردي را سر جاي او گذاشته كه اگر حاجي بابايي 100 است او صفر است واقعا ببينيد اين وضع است كه ما در آموزش و پرورش داريم شما هم خوب توجه كنيد رو در روي معلم ها نايستيد !!!

حاجي بابايي از تو ممنونيم كه 4 سال بهترين خدمت ها را به معلم ها كرديد
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/14 - 22:28
سلام
آقاي اصلاح طلب واقعي
بحث سر صفرو صد فاني و حاجي بابايي نيست !
به فرض که فاني و روحاني بي عرضه هستند !

بحث بر سر آن است که نگارنده خبر گزاري فارس 8686 کلمه را حذف مي کند و ناباورانه مي گويد :

" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "

از شما اصلاح طلب واقعي يا ديگر معلمان اصولگراي واقعي تقاضا داريم که از نگارنده خبر گزاري فارس بخواهيد که اعلا م کند صداي معلم کدام قسمت را حذف کرده است ؟

آيا اين درخواست به حق صداي معلم برخورد فاشيستي است ؟
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1395/01/15 - 21:46
امثال شما که حکم عالی برای شما صادر کردند آقای پور سلمان و از صادر نکردن حکم های دیگر همکاران سر باز می زنند و فرار میکنند ،شما انگار نه انگار ، آقایایان را به چالش هم نمی کشید معلومه که از طرف دولت روحانی شارژ میشوید و به معلم ها داریدخیانت می کنید.
پاسخ + 0 0 --
صداي معلم 1395/01/15 - 23:28
سلام
آقاي ناشناس
وقتي نگارنده خبرگزاري فارس 8686 کلمه از متن 5.5 ساعته را حذف مي کند . سپس ناباورانه مي گويد :

" بخش‌های زیادی از مصاحبه به نفع مصاحبه‌گیرندگان حذف شد . "
يا
" این سایت به نفع خود تنها بخشی از این گفت‌وگو را منتشر کرده است . "


شما مي گويد :

صداي معلم دم خروس نمايان شده را ناديده بگیردو سکوت کند . در اين صورت به معلم خيانت نکرده است ؟

آيا دانستن حق مردم نيست ؟
آيا خوانندگان فهيم صداي معلم حق ندارند که بدانند نگارنده خبر گزاري فارس 8686 کلمه را حذف کرده است ؟
پاسخ + +8 -2 --
ناشناس 1395/01/15 - 21:48
درووووووووووووووووووووووود بر احمدی نژاد و حاجیییییی باباییییییییییی
پاسخ + 0 0 --
رزيتا 1395/01/23 - 21:18
حاج بابايي دوست داريم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور