صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

«آقای هاشمی ! چرا معلمان اداره شما را خیلی جدی نمی گیرند!»

آیا مديركل ارزيابی و عملكرد و پاسخ گويی به شكايات وزارت آموزش و پرورش به اصول و ویژگی های " حکمرانی خوب " پای بند است ؟

صدای معلم گزارش می کند ؛

گروه گزارش/

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

این روزها زیاد سخن از « حکمرانی خوب » به میان می آید اما به نظر می رسد مسئولان و مقامات آن هم در « حوزه آموزش » یا تعریف دقیق این عبارت را نمی دانند و یا می دانند و به لوازم و مقتضیات آن پای بند نیستند .

به عنوان مثال ؛ « سیدمجتبی هاشمی » مديركل ارزيابی و عملكرد و پاسخ گويی به شكايات وزارت آموزش و پرورش در نشست مجازی رؤسای ادارات ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات با تعريف حكمراني خوب چنین اظهار می دارد :

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

«  حکمرانی خوب، مدیریت منابع یک کشور برای رسیدن به اهداف تعیین شده و ارزش‌های متعالی جامعه  است.

وی با بیان برخی ویژگی‎های حکمرانی خوب نظیر شفافیت فرآیندها؛ پاسخ گویی دستگاه‌های اجرایی در قبال فعالیت‌های خود؛ مشارکت فعال مردم در امور اجتماعی و سیاسی و نیز برابری همه افراد در برابر قانون افزود: توسعه و تقویت نظارت  قوی و مستمر نقش موثری در استقرار حکم‎رانی خوب در آموزش و پرورش کشور دارد. لذا ارزیابی مستمر فعالیت‎ها و برنامه‎ها باید به صورت فرآیندی و پیوسته مورد توجه معاونت‎ها و مراکز در ستاد بوده و در استان‎ها نیز ادارات ارزیابی عملکرد باید نسبت به این موضوع با دقت اهتمام داشته باشند »

در خصوص ویژگی‌های اساسی حکمرانی خوب، کمیسیون حقوقی سازمان ملل، طی قطعنامه‌ شماره (6/2000) این ویژگی‌ها را بدین شرح بر می شمارد : ( این جا ):

شفافیت (Transparency)، مسؤولیت (Responsibility)، پاسخ گویی(Accountability)، مشارکت (participation) ، حاکمیت قانون (THE Rule of LOW) و انعطاف پذیری (Resposiveness) .

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

همچنین در قطعنامه‌ بعدی کمیسیون مذکور (قطعنامه شماره 72/2000) ضمن تاکید بر ویژگیهای بیان شده، حکمرانی خوب را به معنای مشارکت بیشتر به همراه پاسخ گویی افزون تر معرفی نموده است . »

اما نکته ی مهم و قابل تامل آن است که ؛

 کاربرد جدید این واژه فقط شامل بازیگران و نهادهای دولت نمی‌شود؛ بلکه شامل سه نهاد حکومت، جامعه مدنی و بخش خصوصی می‌شود. از این روی اصطلاح مذکور حکمرانی دولت را در برمی‌گیرد. اما با درگیر کردن بخش خصوصی و جامعه مدنی از آن فراتر می‌رود .( 1 )

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

بر اساس این تعریف علمی و جهانی ؛ نخستین پرسش « صدای معلم » از آقای هاشمی و سایر مقامات و مسئولان آن است که آنان تا چه میزان در جهت توانمند سازی نهادهای مدنی و بخش خصوصی حرکت کرده اند ؟

میزان پاسخ گویی و مسئولیت پذیری اداره ی كل ارزيابی و عملكرد و پاسخگويی به شكايات وزارت آموزش و پرورش در برابر افکار عمومی و ذی نفعان آن چقدر بوده است ؟

تعاریف و نسخه هایی که وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات تحت مدیریت ایشان برای جامعه ی ایران و ذی نفعان آن می پیچند تا چه حد در کاهش « نارضایتی فراگیر معلمان » تاثیر داشته است ؟ و آیا توانسته است بر « سرمایه اجتماعی و اعتماد » آنان به ستاد وزارتخانه بیفزاید ؟

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

 به عنوان مثال ؛

عملکرداداره كل ارزيابی و عملكرد و پاسخ گويی به شكايات وزارت آموزش و پرورش حداقل در یک سال اخیر در موضوعات و موارد زیر چگونه بوده است : تعاریف و نسخه هایی که وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات تحت مدیریت ایشان برای جامعه ی ایران و ذی نفعان آن می پیچند تا چه حد در کاهش « نارضایتی فراگیر معلمان » تاثیر داشته است ؟ و آیا توانسته است بر « سرمایه اجتماعی و اعتماد » آنان به ستاد وزارتخانه بیفزاید ؟

- چالش های ثبت نام

- وضعیت هدایت تحصیلی و این که به موقع صورت می گیرد ؟

- وضعیت سامانه ی ثبت حقوق و بیمه ی معلمان غیردولتی و پس گرفتن آن و یا آن که اجبارا تایید کردن سامانه بدون پرداخت حتی یک روز بیمه و حداقل حقوق دریافتی به معلمان غیردولتی توسط مدیران ؟

- وضعیت شهریه های گزاف در مدارس دولتی و غیردولتی

-رسیدگی به وضعیت اعزام معلمان به خارج از کشور و بررسی عملکرد مرکز بین الملل وزارت آموزش و پرورش در این مورد

و...

( آیا واحد شما به نامه ی خانم لیلا مرادپور که به تازگی در « صدای معلم » منتشر شد پاسخ گو بوده و یا اصلا نیازی برای پاسخ دادن در خود می بیند ؟ ) ( این جا )

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

پرسش « صدای معلم » از آقای هاشمی آن است که آیا نهاد تحت مدیریت ایشان واقعا در جهت تحقق وظایف تعریف شده برای این نهاد نظارتی و کنترل حرکت می کند و پرسش مهم تر این که چرا معلمان ترجیح می دهند به جای طرح شکایت در این اداره و واحدهای تابعه آن بیشتر از مجاری خارج از حوزه ی آموزش و پرورش پی گیر حقوق و مطالبات قانونی و ضایع شده ی خویش باشند ؟

( 1 )

حکمرانی خوب، بنیان توسعه، مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، شماره انتشارات 17، سال 1383ع ص 194.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

گزارش انتقادی صدای معلم در مورد وضعیت حکمرانی خوب در آموزش و پرورش

سه شنبه, 01 آذر 1401 15:54 خوانده شده: 1059 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +4 -6 --
ناشناس 1401/09/01 - 22:45
سلام
رسیدگی به بیش از ۱۲۰۰۰ شکایت در طول سال نشان دهنده میزان پاسخگو بودن اداره کل ارزیابی عملکرد است
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/02 - 00:20
البته عمده ی پاسخ ها،پاسخ هایی کاملا از سر رفع تکلیف و به نفع بخش ستادی و متشاکیانه،فقط در دو سه خط پاسخ رفع تکلیفی به شاکی داده میشه والسلام،گویی نه خانی اومده و نه خانی رفته...
پاسخ + 0 0 --
رئیسی 1401/09/02 - 02:21
مهم نتیجه وکیفیت بررسی هست ونه آماروارقام،درپرونده شکایت بنده ازمدیر دبیرستان فرزندم قسمت عمده تخلفات مدیرواقوامش با تبانی اداره شهرری واداره کل بدون پاسخ ماند،البته بنده مصمم ترازقبل،۶ماه است دوباره پرونده روبه جریان انداختم وخواهان بررسی دقیق تخلفات مدیر که به صورت‌ غیرقانونی بعدازبرکناری ازدبیرستان نمونه شهرری انتقالی به تهران گرفت هستم،امیدوارم اداره آموزش وپرورش تهران بعدسالها جواب شکایت بنده رو قبل ازرسانه ای شدن بدهد،باتشکر
پاسخ + 0 0 --
شناس نا شناس 1401/09/02 - 05:02
سلام و رحمت خدا بر شما
و نشان از غصب مشاغل، حماقت ها، قوانین و عرف بد و وهم ها و وجود و بقای توهّمات و کج راهه هایی که آفریننده این همه شکایت شده است.
پاسخ + 0 0 --
لمسایی 1401/09/03 - 01:23
خانم رئیسی شهرری که واقعا نمونه جالبیه در زمینه ی ناکارآمدی بازرسی ...اولیا دانش آموزان مدرسه راضیه شکرایی دهها بار از مدیر مدرسه و تخلفات متعددش شکایت کرده اند اما هیچ بخاری از بازرسی متصاعد نشدفقط یه جواب در سایت قرار میدن که تخلفات مدیر را قانونی جلوه بدهند و پرونده را مختومه کنند.
پاسخ + 0 0 --
محمود 1401/09/01 - 23:24
سلام
Law به معنی قانون با همین شکل درست است.
پاسخ + +7 0 --
شاکی 1401/09/02 - 00:32
در اینکه آقای هاشمی انسان خوش طینت و اخلاق مدار و در قیاس با بسیاری از مدیران ارشد آموزش و پرورش صلاحیت بسشتری دارند،تردیدی ندارم،اما واقعیت امر اینه که بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سیستم آموزش و پدورش بود و نبودش هیچ فرقی به حال سیستم نداره و در زمره بی اثرترین بخش ها در آموزش و پرورشه حتی بخش هایی مثل تخلفات اداری و حراست و گزینش قدرت مانور بیشتری دارند و بلزرسی همانند مشاور بانوان و برخی دیگه از بخش های آموزش و پرورش فقط زینت المجالسه
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1401/09/02 - 19:43
انشاءالله به زودی خبرهای خوبی می شنوید.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1401/09/02 - 19:44
احتمالا در استان شما این طور باشه. تا جایی که می‌دانم خیلی از ادارات بازرسی دست راست و امین مدیرکله
پاسخ + 0 0 --
ناصر زنگی آبادی 1401/09/03 - 14:17
آقای هاشمی خودشون قبلا مدیرکل شهرستان های استان تهران بوده اند...رئیس ارزیابی شهرستان ها هم انصافا انسان شریفیه اما مشکل افراد نیستند مشکل اینه که یه کارشناس مسوول حراست در همه چی میتونه مداخله و حتی اعمال سلیقه کنه اما بازرسی و پاسخگویی به شکایات در سیستم فقط برای رفع و رجوع نمودن شکایات احتمالی به نفع سیستم شکل گرفته و قدرت مانور چندانی نداره
پاسخ + +8 -1 --
امین 1401/09/02 - 00:50
بنده با بیش از ربع قرن سابقه خدمت رسمی در آموزش و پرورش و ناامید شدن از تحقق شایسته سالاری و ارزیابی صحیح از شایستگی ها!!در یکی از ادارات کل در همین حوالی...سه سال پیش بعنوان یک کارشناس مسوول یک بخش فرودست که هیچ ارتباطی با توانمندی و تخصصم نداشت منصوب شدم،و ترجیح دادم در سالهای پایانی خدمتم در آموزش و پرورش در همان بخش فرودست و در حد همان کارشناس مسوول بمانم و تصور قرار گرفتن در جایگاه متناسب با توانمندی ام در بخش ستادی چشم پوشی کنم،اما سیستم ستادی در این شرایط هم علی رغم اینکه هیچ کاری در حوزه ای که بنده مسوولیت دارم معوق نشده و هیچ کار انجام نشده ای نیست...دردش اینه که چرا من برای عرض ارادت روزانه به محضر حضرات مشرف نمیشوم و محوریت امور با کارشناس زیر مجموعه ی بنده است...!!سیستم ستادی خروجی نمیخواد...و انتظارش از کارکنان تجدید بیعت روزانه است و پشت دفتر نشستن برای عرض ادب و ارادت روزانه!!
پاسخ + 0 0 --
بابک جلالیان 1401/09/03 - 01:27
نکته ی جالب اینه که به مدیرکل و یا هریک از مسوولین ستادی که گزارش تخلف زیرمجموعه رو میدی میگن که مستندات ارائه کن اما بدون متر و معیار هرکسی رو که بخوان به نوعی بهش گیر بدن گیر میدن و میگن کار نمیکنه!!!!!اینجا که میرسه مستندات نیاز نیست و حرف های صدتا یه غاز چندتا آدم متملق و بی مایه مستندات محسوب میشه
پاسخ + 0 0 --
حسيني 1401/09/02 - 07:25
آمار غلط است
پاسخ + 0 0 --
رحمت نژاد 1401/09/04 - 20:26
چرا سر نخواستن شما همیشه دعوا بود....
پاسخ + +1 -1 --
سید صابری 1401/09/04 - 17:59
از کوزه همان طراوت که دراوست
مدیر کل ضعیف ارزیابی عملکرد ستادکه حتی اجازه انتصاب معاونین خود را نیز نداشته است از او چه انتظاری دارید.
حتی زیر مجموعه هاشمی از او حرف شنوی ندارند چه برسد به استانها
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/27 - 09:10
شما قطعا آشنایی چندانی با آقای هاشمی ندارید...ایشان از معدود مدیرانی هستند که به جای مدیریت رهبری می کنند و حضور ایشان رد هر عرصه ای بعنوان مدیر قطعا یک فرصت هست...ایشان هرجایی که سابقه مدیریت داشته اند نیروهای زیرمجموعه ی ایشان بی حاشیه ترین و عملگرا بوده اند و ادب و احترام و تواضع و منطق و هوشمندی و عدم ورود به بازی های سیاه سیاسی و تدین بدون تظاهر از ویژگی های ایشان است البته هر ظرفیتی نیاز به نقد دارد و آقای هاشمی انصافا برخلاف بسیاری از مدیران بسیار به نقد و نظرات توجه می کنند و نقدهای سالم و سازنده را پذیرا هستند بدون هیچ نفع و انتفاعی و بر اساس وجدان این موارد را عرض کردم.
پاسخ + +1 -1 --
علی اصغر رحمانی 1401/09/04 - 20:35
سلام و درود بر صدای معلمان
که همیشه به حق پیگیر مطالبات همکاران فرهنگی بوده و هست
در خصوص ارزیابی عملکرد کاملا با گزارش شما موافقم متاسفانه اکنون هم مدیر کل ارزیابی بیشتر دنبال جلب رضایت مسولان مافوق خود می باشد و حفظ جایگاه خودش و توجهی به احقاق حقوق همکاران ندارد.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/27 - 09:14
به نظرم به جای نقد فله ای و بدون متر و معیار و شخصی کردن جهت نقد بهتر است که با مصادیق و با مستندات نقد کنیم!!مطالبی که ایشان در جلسه قطب کشوری مطرح نموده اند و البته بخشی از این مطالب بصورت دقیق از سوی جناب پورسلیمان مورد نقد قرار گرفته خود گواه این موضوع است که ایشان با آسیب ها و موانع پیش رو بیگانه نیست و نگاه عوامانه ندارد اما قطعا نقد سازنده و سالم میتواند به بهیبود این ظرفیت کمک کند ...بخشی از نقدی که من و یا شما میتوانیم داشته باشیم در عرصه ارزیابی عملکرد به اشخاص برنمی گردد به نگاه مدیران بالادستی و ظرفیتی که بدلیل اهمال مدیران قبلی به این وضع و روز افتاده برمی گردد،بنابراین اینکه نوک پیکان نقد را متوجه این سید عزیز کنیم چندان منصفانه نیست.
پاسخ + +1 -1 --
امین 1401/09/04 - 22:11
هر آدم خوبی نمی تونه حتما مدیر خوبی هم باشه
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/27 - 09:18
آقای هاشمی هم انسان نیک اندیشی است و هم مدیر لایقی و خدا راشاهد میگیرم که نه نیروی زیزمجموعه ای ایشان هستم و نه تاکنون از سوی ایشان سمت یا پستی گرفته ام...و نه نفعی تاکنون از ایشان به من رسیده است!!فقط بعنوان یک منتقد عملکرد ایشان را در عرصه های مختلف مورد توجه قرار داده ام.
پاسخ + +3 -1 --
فرهنگی 1401/09/05 - 21:13
خدمت پدیدآورندگان کامنتهای بالا که مطمئنا یک نفر هستند عرض میکنم که با این اظهار نظر مشخصه شناختی از ایشون و برنامه های آینده ارزیابی وزارتخانه ندارید.
تو ماههای گذشته شرایط بهتری نسبت به گذشته داشته و با شناختی که از انگیزه و با برنامه بودن آقای هاشمی دارم شرایط بهتر میشه. امیدوارم این طور باشه
پاسخ + 0 0 --
لمسایی 1401/09/05 - 23:05
مشت نمونه خرواره...آقای هاشمی از مدیران باهوش و قابل احترام و معتدل ستادی آموزش و پرورش هستند...اما وقتی نزدیکان ایشون و منصوبین ایشان امثال درخشانی یا شما باشند که چنین قضاوت های سطحی ایی دارید نمیشه انتظار بهبود از امور داشت...بر چه مبنایی نگارنده همه ی کامنت ها رو یک نفر مفروض فرمودید؟!!!!!ارزیابی هایتان هم همین میزان سطحی است....
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1401/09/07 - 19:16
برای ارزیابی و قضاوت در مورد مدیران باید به ویژگی های تاریخی و شرایط مدیریت در هر دورانی توجه کرد.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/09/08 - 02:40
فرهنگی گرامی شما که با آقای هاشمی از نزدیک در ارتباطید به آقای هاشمی بفرمایید شکایت نامه خانم مرادپور و بررسی کنند و جواب بدن، مهرماه پرونده اشو با هزار مکافات و با تحمل بی احترامی های آقای مرادی و کارگزینی اداره کل و بالاخره قانع کردنشون از لرستان آوردن اداره کل تهران، اداره کل تهران تا ۱۸ مهرماه به بهانه های مختلف ایشونو نگه داشتند از ۱۸ مهرماه به بعد پرونده اشو فرستادند به منطقه ۸ که نیرو لازم نداشتند وقتی مراجعه کردن به منطقه ۸ بهش گفتند عدم نیاز داریم منطقه ۸ هم تا ۱۴ آبان ماه نگه اش داشتند وبعد نامه عدم نیازشو فرستادند برای اداره کل و اونام پرونده اشو برگشت می زنند به لرستان و اینجوری استخدامی رو ازش گرفتند و کسی هم پاسخگو نیست یک شبه این استخدام رو بدست نیاورده که یک شبه ازش بگیرنش سالها برای این استخدامی زحمت کشیده اگه انصاف دارید اگه وجدان کاری دارید مشکلی که براش پیش آوردن و حل کنید.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/27 - 09:24
البته اگر افرادی سطحی نگرهمانند شما که پدید آورندگان همه ی کامنت ها را یک نفر مفروض داشته اید...مورد وثوق جناب هاشمی باشند...یک نقد وارد است چون قطعا دقت و ظرافت ندارید عزیز فرهنگی و با دانش رسانه ای بیگانه هستید و با این نکته ی ارزشمند شیخ بهایی بیگانه هستید که: حال متکلک از کلامش پیداست...از کوزه همان برون تراود که دروست...هر پیام و هر کامنتی متناسب با شخصیت گوینده و نگارنده است و با درایت و فهم عمیق و آنالیز جملات میشه متوجه تفاوت سطوح کامنت ها شد...همانطور که حقیر بر مبنای همین پیام سطحی شما ،متوجه عدم دانش کافی شما شدم...
پاسخ + +1 -1 --
امین 1401/09/06 - 01:29
شما که ایشون و خوب می شناسی چند تا از برنامه هاش و تبیین کن
متاسفانه ایشون در شهرستانهای تهران هم دنبال حذف نیروهای با فکر و اهل قلم و اندیشه بودند
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/27 - 09:27
با مصداق و معیار صحبت کنیدلطفا...من قبل و بعد ایشون در اداره کل شهرستان ها بوده ام ایشان همواره بدنبال فرصت سازی و فضا سازی و ظرفیت سازی بوده اند در اداره کل شهرستان ها...البته ممکن است بهردلیلی از برخی افراد شایسته در جایگاه های متناسب با توانمندی هاشون استفاده نکرده باشند اما انصافا بدنبال حذف کسی حتی منقدان خودشون نبوده اند.
پاسخ + +4 0 --
ام البنین رادپور 1401/09/06 - 12:23
آقای هاشمی بعنوان مدیرکل ارزیابی و پاسخگویی به شکایات یک بار برای همیشه به موضوع سمت های من درآوردی مشاوره در بخش های ستادی ورود کنید...مشاوران مدیرکل و معاون مدیرکل و...هیچ کاری برای انجام دادن ندارند و فقط هزبنه ای که ازبیت المال باید مصروف تامین معلم نقاط محرومی همچون شهرقدس شود مصروف این پست های تشریفاتی میشود!!انصافا این قبیل کارها زیبنده دولت انقلابی نیست....
پاسخ + +1 -1 --
علی زاده 1401/09/07 - 18:30
صدای معلم
چرا همه کامنها را منتشر نمی کنی
پاسخ + 0 -1 --
علی زاده 1401/09/07 - 18:30
صدای معلم
چرا همه کامنها را منتشر نمی کنی
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1401/09/07 - 22:24
آقا / خانم علیزاده

برخی نظرات ارسال شده جنبه ایراد اتهام دارند و باید حتما مستند بوده و منضم به مدارک باشند .

اگر مستنداتی دارید ، حتما ارائه کنید .

سپاس .

پایدار باشید .
پاسخ + +2 0 --
گرشاسب 1401/09/07 - 20:44
هاشمی نمونه بارز یک مدیر دو زیست است در دولت روحانی ۸ سال پست مدیریتی داشت در دولت رئیسی هم مدیر کل است
این اقا دستپخت کمریی و صیدلو است .
پاسخ + 0 0 --
لمسایی 1401/09/08 - 00:36
انصافا هاشمی شریف تر از کمریی و صیدلو بوده و هست
پاسخ + 0 0 --
علیزاده 1401/09/08 - 09:05
جناب پور سلیمان عزیز با شناختی که از شما دارم با اندکی بررسی به طرفه العینی می شود راستی آزمایی کرد.
پاسخ + 0 0 --
گرشاسب 1401/09/08 - 12:31
پس تو هم گول ظاهرش و خوردی یاد فیلم م....افتادم.
پاسخ + 0 0 --
شاکی 1401/09/27 - 09:28
به نظرم این نوع نقد و صحبت منجر به بی اعتبار شدن کلام میشود!!
پاسخ + +2 0 --
لمسایی 1401/09/09 - 01:09
دوستان عزیز باور کنید موضوع و مساله شخص هاشمی نیست و ظرفیت و جایگاه تشریفاتی بازرسیه و دقیقا نقش مشاور و تزئینی رو در بخش ستادی داره....هاشمی در قیاس با امثال کمرئی و فولادوند قطعا مدیر باهوش و متعادل و اخلاق مداریه البته محافظه کاره و خلاقیت و ریسک پذیری پایینی داره اما انسان شریف و قابل احترام و با هوش و درایته...در قیاس با انتظاری که ازین دولت میشه داشت اتفاقا هاشمی در زمره مدیران قابل قبوله که قدرت مانور بهش نمیدن
پاسخ + 0 0 --
روزبهانی 1401/09/09 - 15:10
بله
موضوع هاشمی نیست
مدیران ناتوان اصلاح طلبی هستند که زمینه حذف اصلاح طلبان دارای فکر و اندیشه و قلم را توسط این افراد فراهم کردند. و متاسفانه اجازه رشد به این افراد داده نشد یا در پستهای خیلی پایین بکار گرفته شدند .
پاسخ + 0 0 --
کمی محرمانه 1401/09/09 - 15:35
طبق اخبار غیر رسمی جناب هاشمی با زیرکی تمام خودش آماده می کند تا قدم بعدی را بردارد ظاهرا گام ماقبل وزارت .
او بدنبال مدیر کلی دفتر وزارتی است.
وی با جلب حمایت ..... در صدد وزارت است.
پاسخ + +1 0 --
لمسایی 1401/09/10 - 00:18
انصافا هاشمی درسته آدم بی خیری هست اما شر رسان نیست حداقل.....
پاسخ + +2 0 --
مینامحمدی 1401/09/11 - 01:56
آقای هاشمی به موضوع هزینه کرد میلیاردی سرویس پرسنل اداره کل و ایاب و ذهاب اعضای شورای معاونین از جیب بیت المال ورود کنید!!چرا دهها نفر در اداره کل شهرستان ها باید هزینه های ایاب و ذهابشان به اداره کل از جیب بیت المال برود؟!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/09/14 - 20:50
سلام
پاسخ + 0 0 --
ناشناش 1402/07/07 - 11:33
با سلام

لطفا یک نگاهی هم به عملکرد و مسئولیت پذیری آقای حسینی در واحد ارزیابی و شکایت در اداره کل آموزش و پرورش استان البرز شهر کرج هم بکنید که ایشان نه تنها توانایی پاسخگویی به تخلفات واحد های زیر مجموعه خود را ندارد و متاسفانه همیشه در حال فرار از پاسخگویی به شکایات و پرخاشگری به ارباب الرجوع می باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور