صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار ؛

مجید پارسا : نگاه سیاسی در انتخاب ها نداشته ام ؛ در مورد آموزش و پرورش با هیچ کس معامله نکرده ام !

گروه گزارش/

در پی درج گزارشی در صدای معلم با عنوان " انتقاد از عملکرد اداره آموزش و پرورش شهریار " ( این جا ) روابط عمومی این اداره در تماسی با این رسانه دعوت کرد تا گفت و گویی برای تنویر افکار عمومی و نیز طرح پرسش صورت گیرد .

این دعوت با استقبال صدای معلم واقع گردید .

آن چه می خوانید طرح پرسش های صریح این رسانه با مجید پارسا مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار است .

 

گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار و نگاه سیاسی و معامله

صدای معلم :

آقای پارسا شما از چه زمانی مدیریت این اداره را بر عهده گرفتید ؟

 

پارسا :

بنده در تیر سال 96 مسئولیت این اداره را پذیرفتم و قبل از آن هم در حوزه اداری شهرستان شهریار بیش از چهارده سال کار کردم. قسمت های مختلفی را تجربه کردم. هم کارشناس آموزش بودم هم کارشناس مسئول آموزش بودم و هم مسئول امور اداری اداره را چهار پنج سال تجربه کردم و هم در معاونت آموزش متوسطه مشغول به کار بودم.

 

صدای معلم :

زمان آقای ذبیحی .

 

پارسا :

بله .

 

صدای معلم :

گزارش ها و اخباری که به صدای معلم می رسید این گونه بیان می کنند که اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار دچار شلختگی و به هم ریختگی و باندبازی است. شما چه دفاعی برای این ادعا دارید که مطرح  می شود ؟

 

پارسا :

گزارشی که شما می فرمایید باید ببینیم که منبعش کجاست؟ منشا آن کجاست ؟ چند نفر می گویند و چه کسانی می گویند. کسانی که منافع شان قاعدتا منافع باندی شان ، منافع شخصی شان ، منافع گروه شان که عمدتا سیاسی است و برخی از اینها هم که منافع مالی شان تامین نمی شود قاعدتا چنین اقدامی می کنند و زدن چنین گزارشاتی وگر نه اگر گزارشات را از منابع رسمی شان بگیرید که مشخص است .

 

صدای معلم :

در منابع رسمی که همه تعریف می کنند و می گویند  همه چیز خیلی عالی است !

گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار و نگاه سیاسی و معامله

پارسا :

عمدتا نباید چنین چیزی باشد. وقتی منابع رسمی می آیند و در فلان حوزه دست به تغییر می زند دارد یک پیامی را می دهد که آنجا دچار چنین مشکلاتی است که باید باشد. وقتی منبع رسمی می آید به قول شما تعریف و تمجید می کند و نگاه را ارتقا می دهد ....

من یک نکته ای را خدمت شما عرض می کنم این که احساسم بر این است می توانم با مجموعه ای که در اداره کار می کنند و تیمی که در اداره کار می کنند از قبل هم بودند ؛ شما زمان آمدن من ترکیب اداره خیلی دست نخورده ، معاونینی که از قبل بودند و کار می کردند همین الان هم دارند کار می کنند. معاون پرورشی ، معاون آموزش ابتدایی و در حوزه ای که خودم بودم معاونت آموزش متوسطه و تغییری که ایجاد کردیم از بدنه خود مدیران متوسطه بوده .

نگاه انتخاب سیاسی و اجتماعی به هیچ عنوان نداشتم در کار که بخواهم به سمت حزب یا گروهی بروم اما کسانی که در اینجا منافع شان این جا تامین نشده نیروهایی که معرفی می کردند ، پارسا کنارشان سر خم نکرده و سال گذشته در جلسات شان نرفته که در آموزش و پروش معامله بکند قاعدتا چنین گزارشاتی را می دهند.

 شما می توانید سابقه آموزش و پرورش را در چهارده سال گذشته بررسی بکنید. این نکته ای که خدمت شما می گویم مستند است هم در حوزه جنابعالی که کار رسانه و خبر می کنید حتما خواهش می کنم از حوزه ساختمانی استان این گزارش را بگیرید و منتشر بکنید که آن کسی که این نامه های مبهم و بی نام و نشان را می زند قصدش جز تخریب نیست.

 در 14 سال گذشته هیچ آموزش و پرورش ده مدرسه یک جا در یک سال تحصیلی افتتاح نکرده است.

من در چهارده سالی که در اداره آموزش و پرورش بودم و در اکثر حوزه ها  کار کرده ام هم قسمت مالی را تجربه کردم هم قسمت آموزش را فقط قسمت پرورشی و پژوهش را کار نکردم و از نزدیک در کارگزینی با همه این مسائل دست و پنجه نرم کردم برای اولین سال امسال ده مدرسه و یا ساختمان به فضاهای آموزشی مان اضافه شده است.

 احساسم بر این بوده در بدو شروع مسئولیتم اگر معلم بخواهد در مدرسه راحت باشد اول باید مشکل سخت افزاری مان حل بشود بعد برویم به حوزه نرم افزاری.

 در حوزه سخت افزاری فضای آموزشی وقتی تا کنار تخته سیاه دانش آموز چیده شده من به معلم آرامش فکری ندادم ، به معلم اجازه ندادم که کار بکند . ده تا مدرسه ساخته شده حدود 180  کلاس درس به فضاهای آموزشی ما اضافه شده است.

جالب است که آقای پورسلیمان تاکید می کنم حتما این را در گزارش تان بیاورید و رصد بکنید حتی در استان، سوابق تاسیس یا افتتاح مدارس شهرستان شهریار را بروند بیاورند و جالب است که این ده پروژه را تک تک اسم می برم و شما در آنجا بزنید ... تک تک این پروژه ها  عمر کارشان از شروع کارشان تا پایانشان به دو سال نرسیده است .

 ما پروژه ای را در شهریار تعریف کرده ایم که شش ماهه ساختیم و تحویل دادیم و دوستان پای کار آمدند مانند پروژه خلج آباد یا پروژه مدرسه ای را داشتیم که ده سال اعتبارش را عوض می کردند از ملی می گفتند استانی از استانی به منطقه ای و بعد می گفتند کشوری ... حل نشد ، ساخته نشد . سه سقف زده شده بود ده سال ابتر مانده بود. پروژه عصمت آسیه ما در امیریه بروید از مردم بپرسید !

 چرا باید از کسی بپرسیم که به قول شما که بیاید از من تعریف و تمجید بکند بروید از مردم بپرسید . پروژه عصمت آسیه که بیش از ده سال خوابیده بود در عرض شش ماه تکمیل شده و ما در مهر ماه افتتاحیه خواهیم داشت.

پروژه فرارت ما ده سال برایش کاری انجام نشد . من انجام ندادم اما قطعا پی گیری هایی بود که دوستان ما در اداره انجام دادند . تلاش کردند این را بولدش بکنند ، این کمبود فضای آموزشی را برجسته بکنند ، شرایط را مسئولین شهرستانی استانی را همدل بکنند تا پای کار بیایند.

 اما یک نکته ای خدمت شما بگویم قطعا مدیری که همه از او راضی باشند حتما یک جایی از کار او اشکال دارد. قطعا نواقصی هم در کار داریم. من اصلا این را کتمان نمی کنم اما این که وضعیت موجود ما را بخواهند ؛ به جرات می گویم با ده سال گذشته مقایسه بکنند الآن شرایط ایده آل تر نرمال تر و بهتری را ما طی کردیم اما خیلی نواقص هم داریم که با سرعت و شتاب بیشتری باید پیش برویم تا حل کنیم.

 در بحث آموزش و پرورش هم همین طور است. قسمت نرم افزاری خدماتی که توانسته ایم به همکارانمان بدهیم.

گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار و نگاه سیاسی و معامله

صدای معلم :

آقای پارسا وقتی مسئولین ما صحبت می کنند همین شاخص های کمی را اکثرا مطرح می کنند .خیلی جاها رفته ام و صحبت می کنند همین ها را بیان می کنند . اما مشخصا اشاره ای به ارتقای شاخص های کیفی در آموزش و پرورش نمی کنند. مثلا شاخص های کیفی به عنوان مثال ؛ میزان نقدپذیری در سازمان یا خلاقیت و نوآوری یا ارتباط بلاواسطه با معلمین یا با دانش آموزان یا ارتقای سطح کیفی شوراهای دانش آموزی و کارآمد کردن آن ها... . بحث هایی که به ارتقای شاخص های کیفی مرتبط است. فرض کنید در آموزش و پرورش استان البرز  در گفت و گویی که با آقای قاسمی داشتم یک شورای نقد درون سازمانی را راه اندازی کرده اند و سازمان خودش را توسط منتقدان نقد سازمانی می کند. مثلا در بعضی از ادارات اتاق فکری را راه اندازی می کنند با شرکت کارشناسان نه فقط اعضای اداری حتی منتقدین یا کارشناس غیر دولتی هستند یا ارتباط با رسانه ها....

 آیا شما در روز خبرنگار نشستی به منظور تکریم از خبرنگاران برگزار کردید ؟ آیا با رسانه ها ارتباط تعریف شده ای دارید؟ آیا از آنها دعوت می کنید ؟ آیا با آنها تعامل دارید ؟ یک چنین بحث هایی را اگر کمی روی آن کار بکنید فکر می کنم بهتر است. چون شاخص های کمی همه جا هست.

 

پارسا :

بخش هایی که مدنظر جنابعالی است درد دل معلمان ... شاید به جرات می توانم بگویم یکی از مدیرانی بودم که مدیر مدیر مدرسه بودم ،  در روستاهای شهریار تدریس کردم و از تدریس کارم را شروع کردم و معاون بودم کارشناس بودم ، کارشناس مسئول بودم معاون اداره بودم. پله ها را یکی یکی طی کردم و اتفاقا شناخت خوبی از حوزه مدارس شهریار دارم.

 نکته ای که حضرتعالی مدنظرتان است قبول دارم. من اولا در قسمت رفاهی معلمان نکته ای را عرض بکنم. ما در حوزه رفاهی نمی دانم در استان اتفاق افتاده یا نه یا در کشور اما در تعاملی که توانسته ایم با مسئولین شهرستانی شهریار داشته باشیم خصوصا در حوزه اصناف ، ما ورود پیدا کردیم در سال گذشته گوشت و مرغ و برنج و شکر با تعرفه دولتی گرفتیم و در همین اداره آموزش و پرورش مدیران مدارس را دعوت کردیم و توزیع شد. اتفاقا عمومیت هم داشت. برای همه مدارس، نگفتیم که فروشگاه ما توزیع بکند صف ببندند که شان معلم پایین بیاید ؛ کیفی که منظور شما است این است ؟

گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار و نگاه سیاسی و معامله

صدای معلم :

اینها مسائل معیشتی معلمان هستند و البته مهم هستند. منظور من شاخص های فراتر از اینها است. کارهایی که شما بیان می کنید کارهای ارزشمندی است و شایسته تقدیر است.

منظور از شاخص های کیفی این که بتوانیم بتوانیم ماموریت آموزش که همان تربیت انسان های اندیشمند ، فکور ، خلاق ، منتقد ، پرسش گر و مطالبه گر باشد را به منصه ظهور برسانیم  ؛ یعنی ابزارها و فرآیندهایی که به این شاخص منتهی می شود.

 

پارسا :

مشخصا مواردی که اشاره کردید من یکی یکی عرض می کنم. با رسانه ها بی واسطه ارتباط داریم. در روز خبرنگار سال گذشته خدمت همه رسانه ها بودیم و اسناد و مدارکش هم هست. امسال نبود ولی سال گذشته داشتیم. سال گذشته یعنی چهار پنج ماه پیش بود که این اتفاق افتاد.یکی از مشکلات مهمی که داریم مشکل مالی است. جلسه قبلی که خدمت خبرنگاران بودیم از زحماتشان تقدیر کردیم و توانستیم یک هدیه ناقابل هم بدهیم. یکی از دلایلی هم که امروز انجام نشده اما این گونه نبوده که در اتاق ما به روی خبرنگاری بسته باشد.

حضرتعالی به عنوان خبرنگار آمده اید در روزی که نه هماهنگ کردید ، نه مسئول دفتر من در جریان است ، نه آقای سلطانی از قبل به من گفته  و من در مقاطع آن نکته ای که شما می گویید دوست داشتم و شما امروز شاهد آن بودید. به اتاق من مراجعه کردید و من نبودم در مقطع متوسطه نشسته بودم ابلاغ ها را چک می کردم.

 اعتقادم این است که بی واسطه با معلم باید ارتباط گرفت. ما یک طرحی را شهرستان شهریار داشتیم که اگر شما از مدیران مدارس سوال بکنید هر روز یک مدرسه هر روز صبح بدون استثنا قبل از این که در اداره حضور پیدا بکنم تا اردیبهشت ماه ، هر روز صبح می رفتم خدمت همکاران در شورای دبیران  و یا شورای معلمان شرکت می کردم  ، موارد را می گفتند بی واسطه و بعضی از موضوعات را همان جا تلفنی همان جا پی گیری می کردم. همکاری می گفت من در قسمت کارگزینی  برای حکم احتساب سنواتم اقدام کردم بلافاصله زنگ می زدم  به آقای عالی که مسئول محترم اداری موضوع این چه بوده . آقای سلطانی می توانند به شما آمار بدهند ، اسنادش هم هست. فکر می کنم حدود 300 مدرسه را توانسته ام که انجام بدهم. این مدارس را بی واسطه با معلمان ارتباط بگیرم و شاخصی که مد نظر شما است را پاسخ داده باشم .

ادامه دارد

پیاده سازی و ویرایش : زهرا قاسم پور دیزجی


گفت و گوی صدای معلم و مدیر اداره آموزش و پرورش شهریار و نگاه سیاسی و معامله

پنج شنبه, 21 شهریور 1398 19:45 خوانده شده: 2161 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +7 -4 --
Ali 1398/06/21 - 20:51
سلام
ايشان كار اداره كل نوسازي رو جزو عملكرد خود اورده است. برادر من نوسازي يك اداره كل مستقل است كه كار ساخت و ساز را انجام مي دهد. ربطي هم به اداره كل اموزش و پرورش ندارد.
شما بايد گزارش عملكرد خودتو در دو حوزه اموزش و پرورش بدهي چون اسم اداره شما اينه(اداره اموزش و پرورش شهريار).
اداره كل نوسازي مدارس البرز هم گزارش عملكرد خودشو در حوزه ساخت، توسعه و تجهيز مدارس ميده
پاسخ + 0 0 --
رحیم 1398/06/22 - 11:02
راست میگه درابربر هیچ کس سر خم نکرده فقط با باندش درحال درو کردن ....
پاسخ + +8 -3 --
رسانه خوب 1398/06/22 - 10:48
سلام
ب نظرم باید متناسب با منابع و امکانات موجود قضاوت کرد.مگه وزارتخانه و اداره کل چه گلی سر آموزش و پرورش شهریار زده که توقع کار آنچنانی داشته باشند؟
یکبار از وزارت آموزش و پرورش و اداره کل بپرسید که چه امکاناتی در اختیار آموزش و پروش شهریار قرار داده اند؟کلا وزارت آموزش و پرورش جز اولویت دولتها نبوده و مسایل و مشکل موجود از توان آ.پ مناطق خارج است.
جناب پارسا در هر شرایطی یک عده همیشه ناراضی هستند .مهم آن است که شما تلاش بکنید .در شرایط فعلی با این همه مشکلات ایثار می کنید.خداقوت شما
پاسخ + +3 -3 --
ایمان قاسمی 1398/06/22 - 12:02
با عرض سلام و احترام خدمت صدای معلم و جناب پارسا
من مطالب کامت قبلی (رسانه خوب) را قبول دارم خوب گفتند.جهت بهتر شدن امور خدمت جناب پارسا عرض می کنم که لطفا جناب تبارکی بین واخد های خودش هماهنگی بیشتری ب وجود بیاورد.واحد حسابداری و رفاه خیلی کارها را در دست انداز می اندازد. در حالیکه کارها راحتر و سهلتر می تواند انجام شود. در ضمن اداره کل نمی تواند از آقای پارسا طلبی داشته باشد چون برای شهریار آورده ای نداشته است .هم از صدای معلم ممنونم و هم از جناب پارسا ب جفت شما خدا قوت می گویم
پاسخ + +1 -3 --
مهدی 1398/06/22 - 13:57
بابت پاسخگو بودنشون باید تشکر کرد. بعدشم اینکه وقتی بودجه کافی به یک مسول ندهند چطور میخواد ایشون کارکنه. دست خالی که نمیشه. به ایشون باید حق داد.
پاسخ + +5 -2 --
محمد 1398/06/22 - 14:34
سلام
اگه بهش بودجه نمي دن پس هزينه ساخت ده تا مدرسه از كجا اومده؟ نكنه از جيبش داده؟
پاسخ + +5 -1 --
فرهنگی شهریار 1398/06/22 - 21:19
این پدیده برای اولین بار نیست که ظهور پیدا کرده است اینکه به دوربین نگاه کند و دروغ بفرماید.
استاد عزیز سابقه کار شما نشان داده که شما در چه شرایطی هستید چطور شما برای کسی سر خم نکرده اید شما محصول سر خم کردن هستید .
برای اینکه جایگزین رییس قبلی بشوید به چه کسانی توسل کردید . آقای. ک. که از طرفداران نماینده فعلی مجلس هستند در کجای ماجرا هستند؛ لطفا در برگزاری مزایده پیش دبستانی نگاهی بیاندازید چه کسانی چندین مرکز دارند . شما اتفاقا به شدت سر خم کرده اید و شاید هم لفاظی نموده اید و اگر با خداوند رودر رو شدید و علت دروغ را از شما سوال کردند بفرمایید بار الها من سر خم نکردم سجده کردم .
تمام تصمیمات شما خارج از اداره گرفته می شود حتی کوچکترین اتفاقات؛ چیدن مدیران با چه انگیزه ای صورت می گیرد .
مطمئنا شما با دوستانتان تماس می گیرید تا با پیام های خود از شما تعریف و تمجید کنند.
لطفا به دوستانتان در وزارت خانه که اتفاقا خیلی تلاش کردید وزیرشان کنید (آقایان ک . و ز وند بفرمایید به دنبال جایگاهی باشند تا بعد از ریاست
در ضمن من ه ع نیستم لطفا ایشون رو تخریب نکنید.
پاسخ + +5 -2 --
فرهنگی شهریار 1398/06/22 - 21:50
ایکاش سوالات بهتری از ایشان می شد :
آقای م.س نقشی در تصمیم گیری ها دارند که در جلسه انتصابات مدیران شرکت می کنند.
چرا دو معاون پژوهش در دوره مدیریت ایشان تغییر کردند آیا نمی تواند اینگونه باشد که آنها بله قربان گوی مدیر نبودند.
چرا با موضوعات واحد تصمیات مختلف می گیرند.
چرا تعدادی مشخص هر سال مدارس مشارکتی را برنده می شوند.
علت تغیر برخی مدیران چه بوده است و با جه کسانی مشورت شده و چه خواسته ای از جایگزین های آنها داشته اید ؛همراهی با ما؟
در ایام معاونت خود غیبت های زیادی داشتید اما خوشبختانه اکنون اکنون که مدیر اداره هستید کسی از شما سوال نمیکند کجا هستید . ایکاش ماشین شما چی پی اس داشت تا معلوم میشد 300 مدرسه چگونه بازدید شده .
معاونین آموزشی شما چه معیاری داشته اند و چرا قبلی رفت
و سوالات زیاد دیگر
پاسخ + +4 -1 --
مهدی 1398/06/22 - 22:06
کاش ایشون این پاسخدهی رو کامل کنند و به کامنت ها هم پاسخهای دهند.
پاسخ + +3 -1 --
امیر علی 1398/06/23 - 22:03
خدا رو شکر اینقدر استدلال ها قوی هستند که طرفداران پارسا هم پاسخی ندارند که بدهند و سکوت اختیار کردند .
پایه های مهره چینی هم از بین رفته اند
امروز هم آخرین بازی ایشون انجام شد انتخاب فرمایشی نماینده مدیران ابتدایی در شورای آموزش و پرورش که بدون اعلام قبلی انجام شد.
چه مسخره جلسه مدیران و انتهای جلسه اعلام کنند چه کسی میخواهد کاندیدا شود و از آنجا که فقط یک نفر اطلاع داشت همان هم برنده شد .چه شوی خنده داری البته معاونین هم با حرف های تکراری خود فقط ما رو خسته کردند.
اجرای شو برای لبخند های ژوکوند آقای پارسا و معاونین
پاسخ + +2 -1 --
میلاد 1398/06/23 - 22:10
جلسه امروز مدیران که واقعا شو بود
10 نفر رفتن بالا صحبت کردن من نفهمیدم پروژه مهر چه ارتباطی با انتخابات نماینده مدیران در شورای آموزش و پرورش من که از حرفهای معاونین عزیز خوابم برده بود که یکدفعه صندوق رو شد و انتخابات !!!!!!
پاسخ + +7 -1 --
ایران من 1398/06/23 - 22:14
آقای پارسای راستگو که فرمودید مدیر مدرسه بودید من که 20 ساله مدیر منطقه هستم شما را تا قبل از اداره ندیده بودم در جلسه ای شرکت کنید .
لطفا اسم مدرسه ای که مدیر بودید رو بفرمایید ما بدانیم . در ضمن از اولین باری که بنده شما را در اداره زیارت کردیم 10 سال شاید گذشته باشد چه اصراری به دروغ گویی دارید؟؟؟
پاسخ + +3 -1 --
ایران ما 1398/06/24 - 11:31
پاسخگو بودن ایشون با چهار تا جمله کلی ارزشمنده؟؟؟
پاسخ + +1 0 --
معلم آزاده 1398/06/25 - 18:45
عجیب است که وزارت هم در مورد گزارشاتی که از شهریار داده می شود هم سکوت کرده هر چند که ما از ابتدا هم امیدی به مدیر کل ....نداشتیم اما نمیدانم چرا در وزارت خانه هم به حرف های معلمان در خصوص شهریار پاسخی نمی دهند.
پاسخ + 0 0 --
نگین 1398/06/25 - 18:56
همکاران عزیز
جرا با دقت نمیکنید
ایشان فی الواقع انسان آزاده ای است و آزادگی را با مدیر کل استان در یک کلاس آموخته اند.
به نظر من که آموزش و پرورش چه در شهریار چه در ملارد چه در بهارستان به فنا رفته است و صد البته در تمام کشور .
عده ای از مدیران سابق آموزش و پرورش با تاسیس مدارس غیر دولتی و آموزشگاه مشغول استفاده از رانت های بزرگ شده اند که دیگر هیچ احدی جلودارشان نیست
در فاز 3 و 4 اندیشه تعدادی از مدیران سایق مشغول تاسیس مدارس غیر دولتی شده اند
یکی از مسئولین سابق اداره کل که اکنون در شهر تهران اتفاقا پست نظارتی هم دارد چندین مدرسه و آموزشکاه دارد .
معاون سابق اداره در وایین مشغول آموزشکاه داری و تبلیغ در مدارس برای آموزشگاه زبان خود است که البته از زنان نعاونتش شروع شده بود.
اینها برای آموزش و پرورش تصمیم می گیرند .کسانی که اکنون کنار گذاشته شده ناراحتند و کسانی که سر سفره مشغول سوء استفاده هستند خوشحالند .
و قطعا این چرخه ادامه دار باز هم وجود خواهد داشت.
بدا به حال که معلمیم و از هیچ چیزی خبر نداریم
پاسخ + +1 0 --
خبرنگار 1398/06/25 - 19:00
یک نکته جالب در سخنان آقای پارسا به چشم میخورد و آن عدم جمع شدن خبرنگاران در روز خبر نگار است که آن را وضعیت بد مالی عنوان کرده اند.
یعنی ایشان فقط زمانی به خبرنگار مراجعه می کنند که اوضاع مالی خدبی دارند !!!!!!!!!
مگر چه انتظاری از خبرنگار دارید که حس میکنید هنگام حرف زدن باید خبرنگار ....
پاسخ + +2 0 --
کارمند اداره کل 1398/06/26 - 14:29
من از نزدیک وضعیت استان را میدانم
مدیر کل و اطرافیانش و البته آقای پارسا سعی دارند در مورد کمبود نیروی انسانی بزرگ نمایی کنند مشکل اینقدر هم بزرگ نیست اما اینها قصد دارند با بزرگ نشان دادن مسائل را دارند تا وقتی مهر بدون حاشیه انجام شد بگویند ما هتر بزرگی انجام دادیم و اگر هم مشکلی به وجود آمد بگویند ما که گفته بودیم .
اما حدس من همین است که با بزرگ کردن مشکلات هم خود را بزرگ جلوه دهند هم وزیر و وزارتخانه شان را ناکارآمد جلوه داده تا نهر خود بر اسب پیروز سوار شوند.
امان از نیرنگ این قوم هزار رنگ
پاسخ + +1 0 --
بابک توحیدی معلم شهر 1398/06/27 - 07:10
با سلام
با سلام و احترام خدمت تمام معلمان زحمتکش ایران ب ویژه شهریار و تشکر از رسانه محترم صدای معلم
جناب آقای پارسا ! مسایل و مشکلات موجود در آموزش و پرورش کشور و شهریارنه محصول تولید شما است و نه مدیران قبل از شما بلکه سیستم بیمار آموزش و پرورش موجب چنیین وضعی شده است و حالا حالاها هم حل نمی شود.اما در مورد اداره خودمان باید عرض کنم دو مطلب را به وضوح دیدم
1-بین واحدهای مختلف اداری هماهنگی بیشتری لازم است.بارها رفتم اداره همه دربها باز بود و کارشناسها هم بودند اما کار یا حل نشد و یا به سختی حل شد این نشان می هد که صرف حضور افراد دراتاق کافی نست
2-مدیران مدارس خیلی سلیقه ای برخورد می کنند در صورت امکان بررسی شود
پاسخ + +2 -1 --
رسانه منتقد 1398/06/28 - 07:22
سلام
مطالب خوبی جناب پارسا عنوان کردند.صحبتهاش نشان می دهد که دغذغه آموزش و پرورش دارد.به هر حال هیچ کس کامل نیست و به خاطر همین هم متقدین می توانند عیوبی مطرح نمایند و همیشه هم باید به نظر مخالف احترام گذاشت.اما در مورد متقدین سیاسی باید عرض کرد این دسته از اینکه خودشان رییس شهریار نشدند ناراحت هستند به این دوستان توصیه می کنم براساس توصیه های خودشان سعی کنند کار مدنی بکنند و کارهای اجرایی را ب افراد غیر بسپارند.در خصوص مسایل و مشکلات آموزش و پرورش شهریار باید عرض کنم در صورت امکان تیم اداره با انسجام بیشتری حرکت کند.در پایان هم برای منتقدین و هم برای جناب پارسا و ب ویژه سایت صدای معلم آرزوی موفقیت دارم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور