صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی / همکار گروه صدای معلم

شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اطلاعات مشخصی درباره دریافتی خودش و مدیران عامل شرکت های تحت پوشش صندوق نداد!

شهاب الدین غندالی به مقاله صدای معلم دز یک گروه تلگرامی جواب داد/ چرا دروغ گويي و تهمت زدن امري عادي و راحت شده است/آقاي عبدالهي من كي و كجا و به چه كسي گفته ام حقوقم ١٧ميليون است/ آقای عبداللهی در این 17 سال کجا بودند و در اعتراض به صندوق چند مقاله نوشتند/ اين سه سال من 1.4 برابر 17 سال گذشته سود توزیع کرده ام/حقوق من 50 درصد حقوق مدیرعامل قبلی [بهروز امیدعلی ] است/ ما امیدعلی را حذف نکردیم/ آقاي [ابراهیم ] سحرخيز هنوز هم عضو هيئت مديره صندوق است و ما حذفش نكرديم/ سحرخیز به خودش زحمت نداد که به اميد علي كه از خودشان بود زنگ بزند و بپرسد/ در دولت قبل یکی از معاونان حاجی بابایی تلفنی به من گفت که حاجی بابایی با حذف  تكليف دولت در رابطه با صندوق موافق است/ آقاي سحر خيز معاون اول وزارتخانه بود ولي يادش رفته بود كه در رابطه با معلم تكليف دارد / سحرخیز با جسارت تمام برای دفاع از معلم دروغ می گوید من جواب او را در کمیسیون آموزش دادم/ من هر عددي برای حقوقم بگويم در فضای مجازی قابل هضم نيست و غلط است /اگر من  به طور مثال 17 میلیون حقوق بگيرم از معلمي كه 2 و نیم ميليون حقوق مي گيرد حقوقم كمتر است/ معلم ساعتي ٣١هزار نومان دريافتي دارد من ٢٥هزار تومان/ عدد حقوق جوکار مدیرعامل شرکت مروارید را دقيق مي پرسم ومي گويم/حقوق غلامرضا جوکار در هيئت مديره شركت مصوب شده است/ حقوق ما مشكل ندارد در حداقل است/زرهاني ،فائقي، گلدانساز، اميدعلي و اسماعيلي دانا وخود من عضو هیات مدیره صندوق هستیم/من مشاور ندارم ولي آقاي دكتر عالمي سه مشاور دارند/ مديران عامل و اعضاي هيئت مديره شركت ها به پشنهاد كميته انتصابات صندوق وتصويب مجمع شركت ها انتخاب مي شوند/ آل اسحاق، عبدو تبريزي، [حسین] مظفر، پرويزيان، افشاني، انصاري ، [مرتضی ]حاجي ،و.. عضو شورای سیاست گذاری هستند/ من پيشنهاد مي كنم صداي معلم و يا منتخبي از دوستان مهمان صندوق شوند و يك روز كامل به وضعيت صندوق و نظام مديريتي آن در يك فضاي دوستانه بپردازیم

کالبد شکافی صندوق ذخیره فرهنگیان و فیش های حقوقی مدیران صندوق چقدر است

پیش گفتار :

انتشار مقاله: "بیانیه رییس جمهور جایی برای مماشات با متخلفان باقی نگذاشته است..." (اینجا) در سایت صدای معلم ، که در آن با بیان تاریخچه صندوق ذخیره فرهنگیان و مشکلات و ابهامات موجود در این موسسه، از جناب آقای فانی وزیر آموزش و پرورش تقاضا کرده بودم: " قبل از آن که نهادهای نظارتی مسایل و تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان را کشف و اعلام کنند ، رودربایستی و تردید را کنار بگذارد و دنبال داستان را بگیرد" ؛ شهاب الدین غندالی مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان به واکنش واداشت. مدیر عامل صندوق به جای ارسال جوابیه به سایت صدای معلم،  راه دیگری انتخاب کرد. آقای غندالی در  یکی از گروه های تلگرامی واکنش تندی به مقاله نشان داد. به دنبال آن ، گفت و گوی نامنظمی بین من و جناب غندالی صورت گرفت که بخش هایی از آن را در ادامه می خوانید. قرار بود که این گفت و گو در تداوم پیدا کند که متاسفانه آقای غندالی حاضر به ادامه گفت و گو نشد. آقای غندالی هم مثل برخی مدیران آموزش و پرورش دوست دارد از موضع متکلم وحده سخنان تبلیغاتی بگوید و وقتی با سوال های سخت روبرو شد، صحنه را ترک کرد. با این حال من به سهم خودم از حضور ایشان در همین حد تشکر می کنم. قبل از آن پیش بینی کرده بودم که آقای غندالی نمی آید و نوشتم: "برخی مسئولین آموزش و پرورش دست دارند در جاده یک طرفه برانند و از ارتفاع تریبون به معلمان نگاه کنند.  آنها بگویند و ما بشنویم. مدیران آموزش و پرورش معمولا با دیالوگ میانه ای ندارند.

برای همین تقریبا مطمئن بودم که برای ادامه بحث نمی آیند. مدیران باید به این نکته توجه کنند که پاسخ گویی فقط در حضور شکلی (فرمالیته ) خلاصه نمی شود. پاسخ گویی وقتی معنا دارد که مدیران به سوالات جدی و سخت و غیر قابل انتظار مخاطبان پاسخ دهند. "


 
اولین واکنش شهاب الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به مقاله من :

 

غندالی نوشت : سلام من در عجبم كه،چرا دروغ گويي وتهمت زدن امري عادي و راحت شده است ؟ مگر مردم آبروي چند ساله را از خيابان به دست آورده اند ؟

آقاي عبدالهي من كي و كجا و به چه كسي گفته ام حقوقم ١٧ميليون است ؟ حقوق من را هيئت امنا مشخص مي كند كه در راس آن اقاي دكتر فاني است و سال ٩٢ حقوق تعيين شده من از جانب هيئت امنا كمتر از ٥٠ درصد مدير قبل از من تعيين شد و پاداش هيئت مديره نيز در سال ٩٤صفر در نظر گرفته شد و من تا به حال يك ريال حق ماموريت داخلي و يا خارجي دريافت نكرده ام .حالا چگونه كسي كه معلم است به راحتي به معلم ديگر تهمت مي زند !!!! بايد به خدا پناه برد و يقين داشته باشيم تا روزگارمان اين گونه است و اخلاق را اين گونه تعريف مي كنيم به هيچ جايي نمي رسيم ؛ ضمنا من نه يك ريال وام با بهره كم گرفته ام و نه خودرو گرفته ام .بياييد با همديگر منصف باشيم و آقاي عبدالهي يكبار زحمت بكشند بيايند صندوق از نزديك اسناد را ببينند بعد احساس تكليف شرعي كرده و حس دفاع ازحقوق معلم در وجودشان اگاهانه به جوش بيايد .من از اين بي حرمتي ها و دروغ گفتن ها به خدا پناه مي برم .در اين سه سال دارائي صندوق ٢/٥برابر شده است ومن در اين سه سال ٢٢٥٠ميليارد سود توزيع كرده ام و در حالي كه در ١٧ سال قبل از من ١٥٦٠ميليارد سود توزيع شده است . آقاي عبدالهي در آن ١٧سال شما كجا بوديد؟ و در اعتراض به وضع صندوق در آن سالها چند تا مقاله نوشتيد؟ اميدوارم كه عوام زدگي در جامعه معلمين رواج پيدا نكند. خدا نگهدار همه انسان هاي حق طلب وحق گو باشد.

 

پاسخ من به غندالی : جناب غندالی شما به خاطر اشتباه در عدد حقوق تان،  آن هم اشتباهی که تعیین کننده نیست (فرق بین 14 میلیون با 17 میلیون ) بنده را با آن الفاظ مورد عنایت قرار دادید اما برخورد شما با آقای سحرخیز جور دیگری بود و حتی حاضر نشدید انتقاد محترمانه ای از ایشان بکنید. چرا ؟  ...شایسته نیا [مدیرعامل اسبق ] حداقل در مقابل انتقاد، مرا دروغ گو و بی اخلاق ننامید و رفت مثل یک جنتلمن از من به دادگاه شکایت کرد. اما شما که یک روز معاون حاجی و در جرگه اصلاح طلبان بودی و روز دیگر در ستاد قالیباف علیه روحانی فعالیت می کردی و حالا هم از نعمات دولت تدبیر و امید روحانی بهره مندی ، از یک انتقاد ساده چنین بر آشفتی . برخورد مدنی این بود که یادداشتی به سایت صدای معلم می فرستادی و توضیح می دادی که من 17 میلیون حقوق نمی گیرم و مثلا 14 میلیون یا یک میلیون حقوق می گیرم....

 

غندالی : من در كمسيون آموزش جواب اقاي سحرخيز را داده ام جاي تأسف است كه ايشان مشاور كمسيون آموزش است .وقتي كسي راحت دروغ مي گويد چه بايد [کرد] وقتي آقاي اميد علي مدير عامل زمان آقاي حاج بابايي و آقاي سحر خيز كه هنوز هم عضو هيئت مديره صندوق است و ما حذفش نكرديم ،آقاي سحرخيز به خودش زحمت يك تلفن را هم نمي دهد و به آقاي اميد علي كه از خودشان بوده زنگ بزند و بپرسد كه آقاي شما پاداش گرفتي يا نه من چه بگويم , ايشان روشش اين است كه با دروغ گويي و جو سازي تشويش ايجاد كند .به همچون آدمي چه بايد گفت در حالي كه در سال ٨٩ كه برنامه پنجم در مجلس تصويب مي شد من اطلاع يافتمً كه تكليف دولت در رابطه با صندوق را حذف كردند و به يكي از معاونين وزير زنگ زدم كه آقا اين ظلم بزرگي به معلمين است ، برويد مجلس و دفاع كنيد . ايشان گفتند آقاي وزير موافق با حذف اين تكليف است و كاري نمي شود كرد .

آن زمان اين آقاي سحرخيز معاون اول ورزارتخانه بود ولي يادش رفته بود كه در رابطه معلم تكليف دارد و سكوت مطلق كرده بود .ولي حالا با جسارت تمام براي دفاع از معلم دروغ مي گويد .خدا به داد برسد. مدام مي گويد هيئت مديره چند صد ميليون پاداش گرفته است .غافل از اين كه تخلفات اگر رو شود آن وفت معلوم مي شود چه كسي بايد از خجالت بميرد.

 

* من در کامنتی مستقل پاسخ جداگانه  به تک تک مواردی که آقای غندالی در واکنش به مقاله من طرح کردند را در گروه  را نوشتم :

 

غندالی : چرا دروغ گويي و تهمت زدن ... مگر مردم آبروي چند ساله را از خيابان به دست آورده اند ؟ آقاي عبدالهي من كي و كجا و به چه كسي گفته ام حقوقم ١٧ميليون است ؟

 

* شما از یک مقاله 2800 کلمه ای فقط این جمله 8 کلمه ای  را دیده اند : "غندالی گفته که فقط 17 میلیون حقوق می گیرد." عدد 17 میلیون اشتباه است ؟ چرا عصبانی می شوید ؟ بفرمایید عدد صحیح چند است تا تصحیح و عذر خواهی کنم. از نظر من برای پست مدیرعاملی صندوق،  17 میلیون حقوق غیر متعارفی نیست.ضمنا شما می توانید پاسخ مبسوط خود را به سایت صدای معلم ارسال کنید.

 

غندالی : آقاي عبدالهي يك بار زحمت بكشند بيايند صندوق از نزديك اسناد را ببينند بعد احساس تكليف شرعي كرده و حس دفاع ازحقوق معلم در وجودشان آگاهانه به جوش بيايد !

 

* با تشکر از شما . بنده تخصصی در امور مالی و حسابرسی ندارم. تقاضای من از رییس هیات امنا جناب فانی در مقاله این است : "در اجرای دستور رییس جمهور هیاتی مستقل و غیر سیاسی و غیرجناحی برای بررسی حقوق و مزایا و پاداش و امتیازاتی مانند وام های کم بهره مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت های زیر مجموعه و مشاوران اقتصادی و نیز اعضای اصلی هیات مدیره و مدیر عامل و میزان حق الجلسات اعضای هیات امنا تشکیل دهد و نتیجه را ظرف مدت یک هفته با شفافیت و جزییات اعلام کند".

 

غندالی : در اين سه سال دارائي صندوق ٢/٥برابر شده است و من در اين سه سال ٢٢٥٠ميليارد سود توزيع كرده ام و در حالي كه در ١٧ سال قبل از من ١٥٦٠ميليارد سود توزيع شده است.

 

* الان بحث بر سر سود و زیان موسسه نیست. بحث مشخص من در مقاله این است :" صندوق ذخیره و شرکت های تو در توی آن را چه کسانی می گردانند؟ اینها از کجا آمده اند؟ این افراد بر اساس کدام شایستگی ها منصوب شده اند؟ دریافتی آنها تحت هر عنوانی چقدر است ؟ از کدام مزایای جانبی مانند وام و خرید خودرو لوکس و... برخوردارند؟...."  تعداد اینها بین 100 تا 150 نفر است و استخراج اطلاعات آنها نیم ساعت وقت می برد. لطفا این اطلاعات را منتشر کنید.

 

غندالی : آقاي عبدالهي در آن ١٧سال شما كجا بوديد؟ و در اعتراض به وضع صندوق در آن سال ها چند تا مقاله نوشتيد؟

 

 * اولا از تاسیس صندوق بیش از 20 سال می گذرد . ثانیا من از سال 78 درباره صندوق نقد و بررسی در مطبوعات نوشته ام [من در رابطه با صندوق ذخیره در دوره همه وزرا و مدیران عامل با نگاه انتقادی ده ها مطلب نوشته ام و اغلب با واکنش تند مدیران عامل مواجه شده ام ] .در دوره مدیر عاملی شایسته نیا ، دفتر حقوقی صندوق به خاطر نوشتن یادداشتی در روزنامه آرمان که در خبر آنلاین و چند سایت دیگر هم منعکس شد. از من به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد. بارها بازجویی شدم و فقط بعد از برکناری شایسته نیا ، آقای امید علی مدیر عامل جدید شکایت را پیگیری نکرد و منع تعقیب خوردم . شما می توانید سوابق را از دفتر حقوقی جویا شوید.

بالاخره عدد حقوق شما چقدر است که تصحیح و عذرخواهی کنم. خوب اگر تفاوت قابل ملاحظه باشد مثلا شما 2 میلیون حقوق می گیری و من نوشته ام 17 میلیون حق باشماست اما اگر تفاوت  حقوق شما و عدد من در حد دوسه میلیون  است لزومی نداشت که آن جواب تند را مرحمت بفرمایید.

 

غندالی :  آخه در يك فضاي عمومي كه اقراد برداشت هاي متفاوتي از موضوع دارند و فهم مشتركي از موضوع نداريم من هر عددي بگويم قابل هضم نيستً و غلط است .حقوق من در حال حاضر يعني سال  ٩٥ معادل٤٠ درصد حقوق مدير عامل صندوق در سال ٩١ است. لازم شد إسناد آن را منتشر مي كنم .

 

* شما به هاضمه ما چه کار دارید؟ می گویید 17 میلیون حقوق دروغ و کذب و بی اخلاقی است ، رقم صحیح را بفرمایید تا تصحیح شود. شما مسئول هاضمه دیگران نیستید.

 

غندالی : حقوق ما مشكل ندارد در حداقل است ولي فضاي مجازي براي اين كار نيست.

 

*  الان بخواهم مقاله را تصحیح کنم و از شما عذرخواهی کنم به جای 17 میلیون چه عددی بگذارم ؟

 

غندالی : اگر من به طور مثال 17 میلیون حقوق بگيرم باز از معلمي كه 2 و نیم ميليون حقوق مي گيرد من حقوقم كمتر است چرا كه من در ماه  ٤٠٠ ساعت كار مي كنم به غير ساعاتي اين چنين كه از وقت خانواده زده ام در خدمت شما هستم و آن معلم ٨٠ ساعت در ماه بدون هيچ دعدغه ومسؤليني. ايشان ساعتي ٣١هزار نومان دريافتي دارد من ٢٥هزار تومان.

 

* اگر حقوقی را که می گیرید حق شما در مقابل کاری است که انجام می دهید چرا این قدر ملاحظه می کنید و حاشیه می روید؟ من عرض کردم حقوق 17 میلیون را به عنوان یک حقوق متعارف عنوان کرده ام و با برابری حقوق و ساده زیستی های پوپولیستی هم مخالفم. هر فردی باید خوب کارکند و متناسب با بهره وری و ارزش کارش حقوق بگیرد و معیار اصلی هم قیمت واقعی کار در بازار رقابتی است.

 

غندالی : بحث پوپو ليستي نيست ؛ بحث فهم مشترك از موضوع است . همه آن طور كه شما مسئله را درك مي كنيد از موضوع برداشت شان مثل شما نيست.

 

* شما یا حقوق را حق خودتان می دانید یا نمی دانید . اگر مزدکار شماست باید با سربلندی بگویی و اگر ناحق است باز هم باید بگویی و عذرخواهی کنی و اضافه اش را هم پس بدهی . من حقوق 14-20 میلیون را برای یک مدیرعامل خبره و توانا در صندوق متعارف می دانم . کمی هم در مورد توانایی شما مشکوکم چون شما تیپ ادری بوده ای و سابقه اداره یک موسسه اقتصادی با سرمایه یک میلیارد هم در رزومه شما نیست و در واقع بر اساس رانت مدیر شده ای.

 

غندالی پاسخی نداد.

 

* طبق گزارش رسانه ها ، آقای ع.ج مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید زیر مجموعه شرکت پترو فرهنگ ، در یک سال مبلغ یک میلیارد تومان حقوق و مزایا دریافت کرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد معلوم می شود در حفظ سرمایه فرهنگیان امانت داری نشده است.

 

 خبر حقوق يك ميلياردي آقاي جوكار جعلي و كذب بود. ضمنا شركت مرواريد ،شركت مشترك صندوق و صندوق بازنشستگي نفت و شركت شستا مي باشد و صندوق دو نفر عضو هيئت مديره از پنج عضو را دارد.

 

* رقم دقیق حقوق و پاداش ایشان [آقای جوکار] در سال 94 چقدر بوده ؟ لطفا عدد بدهید.

 

غندالی  : عدد را دقيق مي پرسم ومي گويم چون حقوق ايشان در هيئت مديره شركت مصوب شده است .

 

 

* صندوق در جهت شفافیت، اسامی و  حقوق و مزایا و پاداش مدیر عامل ها  و هیات مدیره ده ها شرکت تو در توی زیر مجموعه صندوق را برای اطلاع اعضا اعلام کند. این کار مشکلی نیست.

 

غندالی : حقوق مديران عامل توسط هيئت مديره شركت ها تعيين مي شود .طبق قانون تجارت ؛ هيئت مديره موظف و حقوق بگير جز آقاي عالمي و رئيس هيئت مديره ماشين سازي نداريم.

 

*  چرا اسامی هیات مدیره و قائم مقام مدیر عامل در سایت صندوق نیست؟

 

غندالی : اعضاي هيئت مديره صندوق كه من در انتخاب آنها هيچ نقشي ندارم عبارتند از : آقاي دكتر عالمي و دكتر زرهاني و مهندس فائقي و مهندس گلدانساز و آقاي اميدعلي مدير عامل صندوق قبل از من و آقاي اسماعيلي دانا و خود من ؛ من مشاوري در حال حاضر ندارم ولي آقاي دكتر عالمي فكر كنم سه مشاور دارند.

 

* شرکت های تو در توی آن را چه کسانی می گردانند؟ اینها از کجا آمده اند؟ این افراد بر اساس کدام شایستگی ها منصوب شده اند؟ دریافتی آنها تحت هر عنوانی چقدر است ؟ از کدام مزایای جانبی مانند وام و خرید خودرو لوکس و... برخوردارند ...

 

غندالی : مديران عامل و اعضاي هيئت مديره شركت ها به پشنهاد كميته انتصابات صندوق و تصويب مجمع شركت ها انتخاب مي شوند. در پترو فرهنگ ، آقاي مهندس طاهري مدير عامل است كه قبلا مدير عامل پتروشيمي كشور بوده است و در شركت هاي ديگر هم همين طور است و شركت ها به صورت مستقل طبق قانون تجارت فعاليت مي كنند و حساب رس مستقل دارند و هيئت مديره متخصص در زمينه فعاليت خودشان و چگونگي انتخاب آنها در مجمع انها مشخص مي شود. من پيشنهاد مي كنم صداي معلم و يا منتخبي از دوستان مهمان صندوق شوند و يك روز كامل به وضعيت صندوق و نظام مديريتي آن در يك فضاي دوستانه بپردازیم .

 

 

* شما بفرمایید ارزش دارایی های صندوق اعم از زمین و مستغلات و کارخانه و شرکت و سهام و پول نقد و.... چقدر است به عبارتی میانگین  سرمایه  اعضا چقدر است تا خواننده این امکان را داشته باشد قضاوت کند که آیا اگر سرمایه اش را در حساب پس انداز بانک می گذاشت سود بیشتری می برد یا در صندوق ؟

 

غندالی : در اين سه سال دارایي صندوق دو و نیم برابر شده است و من در اين سه سال ٢٢٥٠ميليارد سود توزيع كرده ام و در حالي كه در ١٧ سال قبل از من ١٥٦٠ميليارد سود توزيع شده است.

 

* این ادعای شما که دارایی صندوق 2.5 برابر  و سود توزیع شده برابر سود 17 سال گذشته بوده آن هم در شرایطی که اقتصاد ما گرفتار رکود تورمی بوده است نیاز به بررسی کارشناسان دارد.

 اعضای شورای راهبردی سرمایه گذاری که در چارت صندوق آمده چه کسانی هستند و چگونه انتخاب شده اند؟

 

غندالی : شوراي راهبردي در اساسنامه أمده است و منتخب هیئت امنا است و عباراتند از: آقاي آل إسحاق و آقاي دكتر عبده تبريزي ،آقاي دكتر [حسین] مظفر،آقاي دكتر پرويزيان،آقاي مهندس افشاني،آقاي انصاري ،آقاي [مرتضی ]حاجي ،و.. ( اسامی را کامل نگفت!)

 

* حقوق و مزایا و امتیازات این افراد یا حق الجلسه آنها را چه کسی می پردازد و مبلغ آن برای هرکدام چقدر است؟

 

غندالی پاسخ نداد .

بعد از رفتن آقای غندالی بحث بین معلمان در گروه ادامه پیدا کرد. در پاسخ یکی از دوستان نوشتم : "در راستای دستور رییس جمهوز در درجه اول ما باید با چارت انسانی مدیران صندوق آشنا شویم. به عبارتی ساختار انسانی . بعد برویم ببینیم اینا از کجا اومدن ؟ چگونه وارد صندوق و شرکت های اون شدند؟ چرا اسمی از شرکت ساختمان معلم نبرد. اطلاعات ایشان سوراخ داره . بعد بریم ببینیم اینا بر اساس کدام آیین نامه حقوق می گیرند و چقدر حقوق و پاداش می گیرند و چه کسی روی کارشون نظارت می کنه . صندوق را باید از تاریک خانه در بیاوریم و بگذاریم جلوی آفتاب."

و در پاسخ به اینکه چرا شفاف کردن روابط انسانی صندوق مهم است نوشتم : "تقریبا تمام افراد  اعم از هیات امنا و هیات مدیره و مدیر عامل و شورای سیاست گذاری و....با رانت در صندوق حضور دارند. مرتضی حاجی و مظفر هم عضو هیات امنا هستند و هم شورای سرمایه گذاری ! آقای غندالی هم که معاون حاجی بوده . فانی هم معاون مظفر و حاجی بوده . آنچه که رعایت نشده شایسته سالاری است و چیزی که رعایت شده رفیق بازی است.

بقیه هم که نمی شناسیم احتمالا همین طورند . اسامی کامل و سوابق شان را داشته باشیم خیلی جالب می شود."

دوشنبه, 21 تیر 1395 14:59 خوانده شده: 4878 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +24 0 --
ناشناس 1395/04/21 - 16:06
بسیار جالب و خواندنی بود ......اما نکته اساسی که شما سوال نکردید ا... این دوستان هیات مدیره ریالی از جیب خود سرمایه ای برای صندوق نگذاشتند ..بلکه با استفاده از تعداد زیاد فرهنگیان و سرمایه ماهان ه انان سفره ای پهن شد و دوستان تحت عنوان هیت مدیره دو ر ان نشستند و با تعیین پست و مقام برای یکد یگر مشغول تناول شدند ...اگر سود صندوق زیاد شده پس چرا فرهنگی برای دریافت سرمایه اش باید 6 ماه صبر کند ؟ اگر کار شما درست بود یک فرهنگی 6 ماه برای دریافت پول خودش گرفتار شما از خدا بی خبران نمی شد ......اگر به معاد اعتقاد دارید حق الناس به گردن شماست
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/04/21 - 20:16
باید مجلس تحقیق و تفحص کنه پول ما رو بدن تا وقت باقی است وگرنه میرن بر میدارن میرن .
پاسخ + 0 0 --
علي 1395/04/21 - 20:46
شعار معلمان:

اي شيرزاد اهل ايلام
بر تو درود بر تو سلام


اي شيرزاد اهل ايلام
بر تو درود بر تو سلام


اي شيرزاد اهل ايلام
بر تو درود بر تو سلام

اي شيرزاد اهل ايلام
بر تو درود بر تو سلام
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/21 - 23:23
دوست عزیز ممنون از اینکه مطلب را جالب دیده ای . طبق اساسنامه صندوق ، وظیفه هیات مدیره سرمایه گذاری در صندوق نیستت. سرمایه صندوق توسط اعضای صندوق تامین می شود. دولت هم موظف است معادل سرمایه اعضا به حساب اعضا سرمایه گذاری کند. مثلا اگر شما سه میلیون در صندوق سرمایه گذاری کرده ای سرمایه واقعی شما موقع خروج از صندوق 6 میلیون است. اعضای هیات مدیره و مدیر عامل توسط هیات امنا منصوب می شوند. طبق اساسنامه ، هیات امنا نقش مجمع عمومی موسسه را ایفا می کنند. در چنین مباحثی استفاده از واژه هایی مانند از خدا بی خبر و.... درست نیست. ما عمل اشخاص را باید نقد کنیم نه اعتقاداتشان را.
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/04/22 - 05:34
انشاا...استیضاح فانی بطحایی و غندالی
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/04/23 - 08:34
دزدان دوچرخه...........................................
همشون باهم سر سفره معلمان نشستند و با میل و طمع بسیار پول زحمت معلمان را می خوردند.
من تعجب میکنم چرا اصلا باید معلمان در چنین صندوق شبهه ناکی عضو باشند.
من همون سال اول خدمت وقتی شنیدم این صندوق خیلی بی درو پیکر عطای عضویتو بخشیدم.
پاسخ + 0 0 --
مجید 1395/04/26 - 00:56
آقای غندالی دروغگو فرمودند ماهی چهارصد ساعت کار میکنند که این یک دروغ بزرگ است به دلیل زیر:
چون هرهفته مثل بقیه ادارت دو روز تعطیلات کاری دارند پس هرماه می شود 22روز کاری که اگر 400 ساعت را بر22روز کاری تقسیم کنیم میشود روزی 18/18ساعت کارکرده اند که این ساعت کاری حتی از عهده ی ماشینهای برقی هم خارج است پس نتیجه میگیریم که همه ی حرفهایش هم دروغ است .
پاسخ + +16 0 --
سلیمی ساعتلو 1395/04/21 - 16:12
مشکل کشور ما در این زمینه عدم شفافیت است و هر راه حلی مشکل را پیچیده تر می کند. اگر بخواهیم از شر این مشکل برای همیشه خلاصی پیدا کنیم راه حلش از بین بردن علت (عدم شفافیت) است.
اگر عزمی واقعی باشد راه حل این مشکل بسیار ساده است. مجلس قانونی تصویب کند تا بر مبنای آن
1.کلیه پرداختی های دولت و سازمانهای تابعه از وزیر تا کارگر و معلم و ... حتما به صورت فیش باشد و غیر از آن جرم تلقی شود.
2. سامانه آنلاین متمرکزی ایجاد شود و تمام فیشها بدون ثبت در آنجا قابلیت پرداخت نداشته باشند.
3. جهت جلوگیری از سو استفاده، فقط سازمانهای بازرسی به سامانه مزبور دسترسی داشته باشند هر چند در حالت ایده آل باید همگان باید بتوانند دسترسی داشته باشند.
باور کنید نیاز به پیچیده کردن موضوع نیست.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/21 - 23:30
جناب سلیمی ، پیشنهاد شما طبق معمول بسیار جالب و هوشمندانه است. اگر چنین متنی قانونی شود و در آن هیچ استثنایی برای دستگاه ها و نهادهای دولتی و عمومی قایل نشوند بسیار خوب است. اما معمولا در ایران هر قانونی تبصره هایی دارد و هر قاعده ای استثناهایی . مثلا قانون مدیریت خدمات کشوری قرار بود که تبعیض ها را برطرف کند. امابا تصویب تبصره هایی، بسیاری از دستگاه ها و نهادها و وزارتخانه های پولدار از شمول آن خارج شدند و آخر سر علی ماند و حوضش... ما ماندیم و یک سری کارمندای بی دست و پا مثل ما !
پاسخ + +17 -1 --
ناشناس 1395/04/21 - 16:24
درود برشیرزاد بهترین راه برگردوندن پول همکاران هست چون دولت که سهمش از زمان حاجی بابایی نمیده توجیه اقتصادی اصلا نداره این هم از شاهکارهای حاجی بابایی هست
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/21 - 23:36
درود بر شما. دولت سهم خودش را می دهد اما معمولا دیر به دیر و همیشه هم بدهکار است. گاهی هم در گذشته به جای پول کارخانه های ورشکسته را تحویل صندوق داده. گاهی هم از صندوق قرض گرفته است. تاسیس صندوق ربطی به حاجی بابایی ندارد و سال 73 تاسیس شده است در دوره وزارت نجفی . به نظرم اصلی ترین مشکل صندوق عدم شفافیت و کارنابلدی مدیران عامل صندوق است. مثلا آقای غندالی قبل از اینکه مدیرعامل صندوق شود حتی اداره یک شرکت با صد میلیون سرمایه را در رزومه خود ندارد. اغلب مدیران قبلی هم تیپ اداری بوده اند و معمولا با رانت سیاسی و رفیق بازی آمده اند.
پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1395/04/21 - 16:32
ازقدیم گفتند هرچیزی راهی دارد جز مرگ منتها نمیخواند دنبال پولای قلمبه سلمبه هستند
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/21 - 23:43
شما هم راه حل بدهید. من معتقدم اول اسامی مدیران صندوق و شرکتهای تابعه و میزان دریافتی آنها (حقوق و پاداش و مزایا و...) اعلام شود. من رزومه اعضای هیات مدیره و مدیرعامل صندوق را خوانده ام . شما هم بخوانید. اینها با این رزومه کارمندی در بخش خصوصی ماهی دومیلیون هم نمی توانند در بیاورند. غندالی می گوید سال 94 پاداش نگرفته ایم اما نمی گوید سال 93 چقدر پاداش گرفته است؟ می گوید حقوق 17 میلیونی خودش غلط و دروغ است اما عدد نمی دهد و می گوید هاضمه معلمان ضعیف است و نمی توانند حقوق مرا هضم کنند. در واقع ما را می پیچونه و گرنه ایشان چکار به هاضمه ما دارد... ؟
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/04/22 - 14:21
با سلام خدمت استاد بزرگوار فکر کنم جناب شیرزاد این بار حق با پروفسور و علامه دهر و مدیر مادر زاد اقای غندالی باشد اخه استاد جان شیرزاد عزیز وقتی که من عضو صندوق حق انتخاب هیات مدیره یا حتی یک رای در بین این هیات مدیره نداریم بایدم در باره هاضمه من معلم نظر بدهد یک راه وجود دارد ان اینکه همه ما عضو صندوق خارج بشویم ببینم این مدیر غندالی چه غلطی خواهد کرد ایا بازم نظری در باره هاضمه یا معده شریف نظری می دهد دیگی که برای ما معلمان نجوشه حالا توش سر سگ بجوشه فرقی ندارد بیاید حداقل کاری کنیم امثال غندالی ها نمک خورده و نکدان را نشکنند این ... چطور به خودش اجازه میده از سر سفره معلمان ... وبعد میاد میزان ساعت کاری نداشته اش با ساعت کاری معلمان مقایسه می کنه
پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1395/04/21 - 17:01
خواهشا صندوقذخیره را منحل کنید.تاآقایون به حیاط خلوتی دیگر جز سفره معلمان مشغول ریزه خواری ولفت ولیس بشوند دیواری کوتاه تر از دیوار این قشر زحمتکش ومحروم از درآمدهای چندین میلیارد صفدری این مملکت هستند.چرا ما ...لقمه را از دست خانواده معلمان به چپاول می غاپندوبه حرام به خورد خانواده خود میدهند.معلمان ولی نعمتان آنانند نه جیره خوار که ته مانده را به اندک بعنوان سود سپرده برروی کاغذ میاورند وهیچ سودی در تنگدستی برای ماندارد دولت ومجلس باید منحل کند وازدارایی وارزش افزوده از شرکتها ی نفتی وساختمانی و...را عادلانه بین اعضا تقسیم کند .واضافه دریافتی هاووامهای کم بهره و...را به خزانه مسترد نماید ودست اندازان را مجازات وکیفر دهد تا عدالت علی ع اجرا شود واحساسات جریحه دار مردم ومعلمان التیام یابد ...اگر دولت تدبیر وامید به احساسات جریحه دار پاسخ ندهد اعتماد معلم ها ودیگران به این دولت هم کمتر میشود.به امید پیروزی مستضعفین بر مستکبرین وظالمین...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/21 - 23:52
خواهش می کنم شعارهای انقلابی ندهید.حرفهای غیر دقیق و احساسی هیچ فایده ای ندارد. در اساسنامه صندوق، انحلال آن پیش بینی شده است. آنهایی که طرفدار انحلال صندوق هستند باید دلایل خود را به نمایندگان مجلس بگویند. بنابراین تقاضای انحلال نیاز به عصبانیت و داد و فریاد ندارد. جاذبه صندوق سهم دولت است که مثلا شما هزار تومان سرمایه می گذاری انگار دو هزار تومان سرمایه گذاشته ای . اگر این کمک را دوست به شکل دیگری صرف رفاه فرهنگیان کند ،هرکس خودش می داند که پولش را چگونه پس انداز کند.
پاسخ + +10 -1 --
بازنشسته منتظرپاداش۹ 1395/04/21 - 17:09
سلام دوباره آقاشیرزاد.این دفعه تشکروازشماعذرخواهی شدید میکنم دیدی بساط خوروخواب پهن شده اقایان هیچ آورده ای ندارنداماببینیدچطوری می خورندشماباورمیکنیدشخصی باآن سن وسال۴۰۰ساعت درماه اضافه کارکندپس ساعات اداری چه غلطی میکردکارهشوبه اضافه کاری موکول میکردحالاسودهای مانده سهم ماراکی خواهنددادازسایت صدای معلم میخواهم برای رضای خداودرحق معلمهادست ازاین هابرندارند
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 00:23
بازنشسته گرامی با عرض سلام . امیدوارم پاداشت را بگیری و اسمت را عوض کنی به بازنشسته پاداش گرفته ! دوست عزیز شما با این سن و سال باید به همه ما از جمله مدیران صندوق درس اخلاق بدهی . استفاده از الفاظ نامناسب کارخوبی نیست. ضمنا غندالی نگفته 400 ساعت اضافه کار می کنم گفته ماهی 400 ساعت کار می کنم و یک دبیر ماهی 100 ساعت. این حرفها پوپولیستی و عوامانه است. احمدی نژاد هم می گفت شبی 3-4 ساعت می خوابد. مدیر خوب باید 8 ساعت بخوابد و 8 ساعت استراحت کند و 8 ساعت کارکند. کیفیت کار اهمیت دارد نه زمان طولانی آن. شما اگر تقاضای تسویه حساب کرده ای ظرف 70 روز باید پول شما را بدهند.
پاسخ + +15 0 --
مهاجرت استرالیا 1395/04/21 - 17:21
متاسفانه با تمام احترام برای همکاران فرهنگیم
بایست بگم که فاتحه شغل معلمی رو دیگه باید خوند
من تا الان مخالف نظر همکارانی بودند که می گفتند حقوق ما فقط برای حضور در مدرسه است اما حال 100 درصد موافقم
در حالی که همه وزرا با جان دل دارند از کارمندهاشون دفاع می کنند و از هر فرصتی برای حرف زدن استفاده می کنند اما در کل مجموعه وزارتی ما و خود شخص وزیر هیچ خبری نیست همه فقط به فکر حفظ سمت خود هستند
یک معلم یک سوم یک پرستار میگیره
یک معلم یک پنجم کارمند بیمه میگیره
یک معلم یک هفتم یک کارمند بانک میگیره
یک معلم یک دهم یک کارمند نفت می گیره
یک معلم یک بیستم یک پزشک ساده میگیره
وهمه اینها دولتی هستند با مزایایی رنگارنگ
یک معلم بایست به فکر شغل اولی باشه و معلمی رو بعنوان شغل دوم و سوم خودش داشته باشه
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 00:30
آمارهایی که داده ای حتما نیاز به سند و منبع دارد. اگر منبع و سند لطف کنی می شود از آمار شما استفاده کرد. اما ازاین حرفها که بگذریم کمی با اسم شما شوخی می کنم !یک وقت هوای مهاجرت غیرقانونی به استرالیا به سرت نزند. اگر در اندونزی قاچاقچی ها گوشت را نبرند. اگر قایق شما در دریای طوفانی غرق نشود و به سواحل استرالیا برسی ، دستگیر و به جزایر گینه نو تبعید می شوی و شما را داخل کمپ هایی قرار می دهند که تا حالا تعدادی خودکشی کرده اند. تازه اونجا متوجه می شوی که ای داد و بیداد معلمی چه شغل خوبی بود.
پاسخ + 0 0 --
مهاجر استرالیا 1395/04/22 - 08:24
شیرزاد جان خیر مهاجرت قانونی دارم میکنم. البته مدیران اینجا خیلی وقت هست گوش همه را بریده اند و زمانی که می گفتند تحریم ها بر ما اثری ندارد راست می گفتند چون حقوق 40 اا 80 میلیونی و وام 400میلیونی بی سود میگرفتند و خواهند گرفت
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:56
امیدوارم موفق باشید.
پاسخ + +12 -2 --
جلیل 1395/04/21 - 17:31
افرین جناب شیرزاد برای اولین بار یه مقاله خوب نوشتی و من در این مقاله شما را می ستایم البته در مقاله قبلی تان کانتهای بنده بی پاسخ مانده لطفا در صورت امکان پاسخ دهید
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 00:44
کسب رضایت شما که کینه ای سنگین به این وزیر و این دولت داری به طور کامل خیلی سخت است. فردا اگر مطلبی در نقد حاجی بابا بنویسم دوباره خون اصولگرایانه ات بجوش می آید و می شوم مامور فانی و حامی دولت! حالا برای رضایت شما چند جمله اضافه می کنم. احمدی نژاد به وزرایش 100 تا سکه پاداش نداد. اختلاس های میلیارد دلاری یاران و مدیران پاکدست احمدی نژاد همه اش دروغ بود و شایعه اصلاح طلبها. احمدی نژاد از مدیران خلافکار حمایت نمی کرد و نمی گفت خط قرمز من کابینه است. 22 هزار میلیارد ارز را قاچاقی در ترکیه و دبی نفروخت. رحیمی و بقایی را نمی شناخت. همه اختلاس ها و دزدی های آن دوره کمتر از حقوق یک ماه صفدر بود. ضمنا دولت روحانی تا حالا نیمی ازمدارس دولتی را فروخته و هزاران معلم را اخراج کرده و اگر در سال 96 دوباره انتخاب شود بقیه مدارس دولتی را می فروشدو همه معلمان را اخراج می کند. شک نکنید که این حرف من راست است چون یکی از مدیران سابق حاجی بابایی با نا مستعار جلیل گفته و جلیل راستگو است!
پاسخ + +16 -1 --
سید محمد حسن حسینی 1395/04/21 - 17:43
— یواش یواش داره فرضیه من ثابت می شه که آموزش و پرورش هم مثل خیلی نهادهای دیگر جزو فاسدترین هاست. من از وقتی این رو فهمیدم که به یقین رسیدم که سیاست گذاران آموزشی نسل فردا را «متفکر»، «استدلال گرا»، «علت و معلول یاب»، «منتقد»، «خلاق»، «اهل رقابت» و «آگاه به مسائل اجتماعی» و به ویژه «آگاه به مسائل سیاسی» نمی خواهند بلکه بر عکس آنها را طوری بار می آورند که طوطی‌وار تکرار کنند، میمون وار تقلید کنند و گوسفندوار زندگی کنند و عین گاو بی‌خیال باشند تا حضرات بتوانند با رانت و ریا و دین فروشی .... حقوق های آنچنانی بگیرند در حالیکه من با مدرک دکترای تخصصی با بیش از بیست سال سابقه تدریس فقط به خاطر اینکه حاضر نیستم شرفم را بفروشم ماهی دو و دویست بگیرم.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:06
جناب دکتر حسینی گرامی ، همین حرفهای تند را می زنی که از دانش و سواد شما استفاده نمی کنند! به نظر می رسد با شما لج کرده اند . به نظرم انتقادها را می توانی بدون استفاده از کلمات گوسفند و گاو و دین فروشی و....که جنبه توهین آمیز دارد بیان کنی .امیدوارم همیشه شرافتمندانه زندگی کنی و مدیران هم از تخصص شما استفاده کنند. ظاهرا مدیران به دلیل نظرات سیاسی و اجتماعی رادیکال شما ، تخصص و توانایی حرفه ای شما را نادیده می گیرند. هم شما و هم آنها باید بین این دو ، فاصله بگذارید.
پاسخ + +14 0 --
مدیرمدرسه 1395/04/21 - 18:20
من هم به عنوان عضو درخواست انحلال این صندوق رودارم.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 00:54
شما همکارعزیز را نمی گویم . کلا ما از یک دوگانگی شخصیتی و روانی رنج می بریم. اگر صدای معلم یک نظرسنجی بگذارد تصور می کنم بالای 90 درصد رای به انحلال صندوق می دهیم. اما در عالم واقعی خیلی حسابگرانه عمل می کنیم. الان صندوق 890 هزار عضو دارد یعنی بالای 95 درصد فرهنگیان عضو صندوق هستند. اگه همه اش دزدی و بخوربخوراست و ما ضرر می کنیم پس چرا اعضا خارج نمی شوند؟ یک دلیلش به نظرم پرداخت سهم دولت است. دولت معادل ما سهم می دهد. بعد اساسنامه اش را خودش می نویسد و وزیر را می گذارد رییس هیات امنا و اختیارات را به او می دهد... من هم با فرمایش شما موافقم باید نمایندگان مجلس در بودجه سال 96 این تبصره را تصویب نکنند. دولت هم پولی را که به صندوق می دهد مثلا هزینه بیمه تکمیلی بکند.
پاسخ + +13 0 --
بازنشسته9 منتظرپاداش 1395/04/21 - 18:20
جناب شیرزادشماصاحب قلمیدیکبارهم شده شماآقایی کنیدوبامنطق استعدلال ازاین فانی نوبخت محکم بپرسیدچرادروغ میگوییدقبل ازاینکه بودجه ۹۵به تصویب برسداقایان گفتندبرای پاداش پایان خدمت بازنشستگان مظلوم طرحی یالایحه ای جدای ازبودجه آ پ تنظیم کرده ایم وبه محض تصویب یکجاپرداخت خواهیم کرد. پس چی شدالان ۴ماه از۹۵ میگذره وماچشم براه.تشکر
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 00:59
به نظرم مدیران وزارتخانه نتوانسته اند از سازمان مدیریت اعتبارش را بگیرند. من تصور می کنم فانی و بطحایی و بقیه مدیران خیلی هم دلشان می خواهد و تلاش می کنند جذب اعتبارکنند . این به نفع آنها است. حتی همین اعلام ها هم نوعی فشار اجتماعی ایجاد می کند. اما زورشان نمی رسد. فرامایش شما درسته . با این حال در این سایت بارها مطالبی در باره پاداش بازنشستگان نوشته شد است. چشم من هم در فرصت مناسب می نویسم.
پاسخ + 0 0 --
سلیمی ساعتلو 1395/04/22 - 13:38
متاسفانه صندوق ذخیره پول معلمان را گروگان گرفته است. من حساب کردم اگر قبل از بازنشستگی، از صندوق خارج شوم تقریبا نصف چیزی که الآن هست را خواهند داد. اگر این مورد نبود شاید اکثریت معلمان عضویت خود را لغو می کردند.
پاسخ + +17 0 --
ناشناس 1395/04/21 - 18:21
بخور بخوره،باپول معلم های بدبخت
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:06
این جملات هیچ فایده ای نداره . اگه شما از صبح تا شب نق بزنی . مسئولان عین خیالشان نیست. الان در تاکسی و مترو ومهمانی خانوادگی و صف نان و دفتر دبیران...همین بساط نق زدن و آی بردند و خوردند و حتی فحش دادن دایره ....حکومت هم حساسیتی به این حرفها نداره . باید حرفی بزنیم که موثر باشه . یک مدیر متخلف دوست داره بهش فحش بدی تا جنگ مغلوبه راه بیاندازد. اما اگر خونسرد باشی و پرسش منطقی مطرح کنی و با دلیل و سند تخلفاتشو ثابت کنی رنگ از رخسارش می پره .
پاسخ + +12 0 --
حسین صدارت 1395/04/21 - 18:42
یا حسین. چرا به این روز افتادیم؟!
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:10
پرسش خوبی است. چرا به این روز افتادیم ؟ ما چگونه ما شدیم ؟ دلایل توسعه نیافتگی جوامعی مانند ایران چیست؟ ... جامعه شناسان و اهالی سیاست به این سوالات پاسخ های متفاوتی داده اند.
پاسخ + +13 0 --
ناشناس 1395/04/21 - 20:02
خاک بر سر ما.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:11
ناشناس عزیز چرا خودزنی می کنی ؟ خودزنی حرکتی از روی انفعال و نومیدی است؟
پاسخ + +15 -1 --
ناشناس 1395/04/21 - 20:02
صندوق ذخیره مظلومان هم جز فیش های نجومی ست. شک نکنید.
...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:12
صندوق به دلیل ساختاری که دارد مستعد فساد است. یک راه این است که نمایندگان کمیسیون آموزش وارد میدان شوند و طرحی برای تحقیق و تفحص در صندوق ارائه کنند.
پاسخ + +12 0 --
سردار بی ادعا 1395/04/21 - 20:23
سلام دوستان تا دیر نشده سپرده خود در صندوق را در بیاورید ودر یک شرکت بیمهای سرمایه گذاری کنید باور کنید بیشتر جواب میده بنده این کار را کردم ویک بیمه عمر برای فرزندم گرفته ام وهر موقع که می خواهم آن را بازخرید میکنم آنهم با سود قابل توجه نه اینکه مانند صندوق باید تا بازنشستگی صبر کنی تا سهم دولت وسود به شما تعلق بگیرد واگر زوتر بخواهی سپرده ات را بگیری همان سپرده را به شما بدهند بدون سود وسهم دولت!
پاسخ + 0 0 --
بهلول 1395/04/21 - 21:08
بنده هم سال 89 سرمايه ام را از صندوق كشيدم بيرون همون مبلغي كه صندوق ذخيره ازمن م...د..د..د همونو بيمه عمر و سرمايه گذاري عضو شدم و دقيقا موقع بازنشستگي 1.5 برابر اون چيزي كه بنا بود صندوق ذخيره بمن بده از بيمه عمر مي گيرم و علاوه بر اون كلي مزاياي ديگه بيمه اي هم شامل حالم شد .
ما پول نديم . دزده ميره پي كارش .
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:15
به نظر من این موضوع خوبی است و پیشنهاد می کنم سایت صدای معلم گفتگویی با یک اقتصاد دان در مورد این مساله انجام دهد و زوایای کارشناسی بحث را روشن کند.
پاسخ + +9 0 --
مهدی 1395/04/21 - 21:08
چه توجیحی دارد 400 ساعت کار در ماه یعنی هرروز 13 ساعت برای امور صندوق فکر می کند 5 شنبه و جمعه و تعطیلات پس چرا خروجی برای من معلم در نمی آید و معلم فقط 100 ساعت کارمی کند و ساعتی 30 هزار تومان من سه سال پیش از صندوق اومدم بیرون وقتی محاسبه می کردند گفتند جون خودت می روی درصد زیادی کم می شود و کم کردند ولی دوباره با آمدن دولت تدبیر و امید تنها تغییر در زندگی عضویت اجباری در صندوق بود و پولی به جیب مدیران می رود
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:24
اینها حرفها پوپولیستیه . اگر روزهای هفته را 5 روز کاری بگیریم که قاعدتا دفتر صندوق دو روز در هفته تعطیل است. ایشان روز کاری ، 20 ساعت کار می کند. آدمی که فقط 4 ساعت خواب و استراحت داشته باشد اغلب گیج و منگ است و تمرکز فکری ندارد.این حرفها مانند تربچه کاشتن در باغچه و پارگی زیر بغل کاپشن و جوراب سوراخ احمدی نژاد است. ضریب نفوذ این حرفها بین اقشار بیسواد زیاد است. تعجب می کنم که چرا غندالی در جمع معلمان این حرفها را می زند ؟ مگر معلمان را عوام فرض کرده ؟
پاسخ + +11 0 --
علی مهدوی 1395/04/21 - 21:12
همه مشکلات صندوق و آموزش و پرورش مال زمان طاغوت محمد رضا پهلوی است و اندک مشکلات هم دوران محمود احمدی نژاد است .هاشمی رفسنجانی گفته:پس از انقلاب همه دولت ها خوب کار کردند و فقط احمدی نژاد بد کار کرد
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:26
مساله فیش های حقوقی را باید هم ریشه یابی علمی کرد و روزنه ها و منفذهای قانونی و آیین نامه ای را مسدود کرد و هم از سطح مجادلات سیاسی فراتر برد. یکی از نزدیکان رییس جمهور گفت: "برای مردم مهم است که بدانند دولت‌های قبلی چه خطاهایی مرتکب شده‌اند، اما بسیار مهم‌تر آن است که بدانند دولت فعلی برای ممانعت از تکرار آن خطاها چه می‌کند."
پاسخ + +12 0 --
معلم 1395/04/21 - 21:33
جناب شیرزاد و جناب پور سلیمان تشکر از اطلاع رسانیتون،اگر منصوبین مفت خوران صندوق شفاف سازی نکنند ما معلمان خواستار انحلال صندوق هستیم،...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 01:31
خواهش می کنم. اما لطفا از کلماتی که بار اهانت آمیز دارند استفاده نکنید. بله مدیران باید شفاف سازی کنند. البته آقای غندالی می گفت هاضمه مخاطبان فضای مجازی نمی تواند حقوق ایشان را هضم کند. هرچه هم پرسیدم که حالا که می گویی 17 میلیون غلط است ، درستش را بگو که تصحیح کنم، طفره رفت و نگفت که نگفت!
پاسخ + +4 0 --
ناشناس 1395/04/21 - 23:52
صندوق ذخیره مظلومان..!!
جالب بود.
پاسخ + +5 0 --
خراسانی 1395/04/22 - 00:42
استاد گرامی اقای شیرزاد از اینکه به تاریکی ها نور می اندازید از شما سپاسگزارم.هیچ چیز بهتر از روشنی نیست.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:19
غندالی دیگه ریسک نکرد و در تلگرام حاضر نشد مدیر روابط عمومیش را فرستاده بود . جالبه وقتی جوابهاشو می خونی از سطح کلی گویی فراتر نمیره ودر هیچ زمینه ای وارد جزییات و بیان موضوعات مشخص نمی شود. در واقع چیزی به معلومات خواننده اضافه نمی شود. خلاصه اش اینه : "صندوق خیلی خوبه . غندالی بی نظیره . غندالی دکتره . شرکتها خیلی خوبند. نظارت عالیه . حاشا و کلا تخلفی صورت نمی گیره .ما داریم به معلمان عزیز شب و روز خدمت می کنیم . معلمان صاحبان صندوقند و عزیزند و ما کارمند آنها هستیم. از حقوق و مزایا و پاداش و چگونگی انتصاب مدیران و انواع رانت ها نپرسید . اینها سوال های خوبی نیست. ما مخلص شما هستیم به ما اعتماد کنید دوستتان داریم." این نحوه اطلاع رسانی نوعی شیره است که با سس رودربایستی روی سر معلمان می مالند.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/04/22 - 04:53
اعضائ محترم صندوق ذخیره از طرف دولت ومجلس باید حسابرسی دقیق وشفاف از عمل کرد وسود وزیان ولیست کامل از دارایی وثروت وارزش افزوده شرکت باید بعمل آید وآنهایی که هیچ گونه سپرده ای ندارند ولی خود ودوستان خود را در پست های کذایی گاها جابجا میکنند برای راه گم کنی ودور زدن معلمها باید پاسخگو باشند که از سرمایه وامانت ما چرا حقوق نامتعارف ووام کم بهره وماشین لوکس وحیف ومیل بنفع خود وبه ضرر معلمین سواستفاده کرده اندبعدا یا منحل وسود حاصل را ببن اعضا تقسیم کنند .ویا اینکه از افراد معتمد ومتدین وخدا شناس از بین فرهنگیان امورات را بدست گیرند.نظارت بازرسین وحسابرسی دقیق توسط دولت محترم ومجلس ش ا لازم وضرورییست تا دست بعضیها از سر سفره معلمین عزیز کوتاه شود.چون ما نفعی از صندوق ندیدیم وسودی برای ما نداشته منبع خیر وبرکات برای عده ای شده لطفا به مال غیر چشم ندوزیدوازخداروزی حلال طلب کنید...ممنوع...ممنوععاقبت خوشی ندارد ...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:28
به نظر من مدیرعامل صندوق جناب غندالی در پاسخ دادن رفوزه شد. حالا نوبت هیات امنای صندوق و بخصوص اقای فانی و بطحایی و مظفر و حاجی است که جواب سوالهای ما را بدهند. اگر هم جواب ندهند می رویم سراغ نهادهای نظارتی . به قول مولانا : " گفت پیغمبر که گر کوبی دری / عاقبت زان در برون آید سری " نهایتا کسی پیدا می شود که به ما بگوید حالا که می گویند جوکار مدیرعامل شرکت مروارید در اسفندماه یک میلیارد نگرفته . چقدر گرفته ؟ 950 میلیون ؟ 500 میلیون ؟ یا 10 میلیون؟ آقای غندالی میگه هاضمه معلمها نمی تونه حقوق مدیران صندوق را هضم کنه . این تصور هم که اگر 5 تا معلم از مدرسه برداریم و بگذاریم هیات مدیره تصوری پوپولیستی است. کار اداره شرکت کاری تخصصی است. مساله نظارت است. من نمی دانم آقای داود محمدی در کمیسیون آموزش این کامنتها را می خواند یا نه ؟
پاسخ + +14 -2 --
فرهاد 1395/04/22 - 05:45
با عرض سلام و درود
ما پرسنل پتروشیمی مروارید خود را مسئول می دانیم چرا که دین بزرگی معلمین به گردن ما دارند ، اگرجناب شیرزاد صلاح بدانند در جهت افشای روش دزدی این حضرات در شرکتهای زیرمجموعه و روابط پشت پرده اطلاعات مستندی در اختیار ایشان قرار خواهیم داد که همه اعضای صندوق حیرت زده خواهند شد
با تشکر
پاسخ + +9 0 --
حسيني 1395/04/22 - 07:16
ماشين هاي شاسي بلند اعضاي هيات امنا ، حقوق 12 مليون منشي ضندوق ذخيره و حقوق 67 مليون غتدالي از كجا آمده است . راست ميگويد فيش ها را نشان بدهيد.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:41
عدد باید مستندسازی شود. وقتی اقای غندالی می گوید هاضمه معلمان نمی تواند حقوق ایشان و دیگر مدیران صندوق را هضم کند حدس و گمانها شروع می شود. آقای فانی باید به آقای غندالی بگوید شما چکار به هاضمه معلمان داری ؟ اگر حقوقی که می گیری مزد کار تو است سرت را بالا بگیر و اعلام کن.
پاسخ + +8 0 --
حسيني 1395/04/22 - 07:18
بايد كمپين خروج از صندوق ذخيره فرهنگيان راه اندازي شود.
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:42
چرا خروج ؟ اگر قرار است کمپینی راه بیافتد اول باید کمپین شفافیت باشد.
پاسخ + +11 0 --
ناشناس 1395/04/22 - 07:34
اقای غندالی توجه کنید باقشر فرهنگی وفرهیخته طرفید پس مواظبباشید به شعور انان توهین نکنید
1_ 46درصد سهام پتروشیمی مروارید متعلق به اموزش وپرورش است پس مدیر عامل را اموزش وپرورش تعیین کرده است(سایر سهامداران جزء هستند)
2-علت تغییرات سریع انهم در بخش مالی شرکت فوق چیست؟
3-پیگیری موضوع حقوقهای نجومی مطا لبه معلمین مظلوم-نظام ورهبری معظم می باشد پس بیش از این مقاومت نکنید لذا خود اقدام کنید قبل از اینکه برایتان اقدام کنند
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/22 - 08:50
البته غندالی حقوق یک میلیاردی و پاداش 140 میلیونی آقای جوکار را تکذیب کرد . هرچه اصرار کردم عدد نداد. این تکذیب ها فاقد مفهوم است. تکذیب وقتی معنا دارد که عدد صحیح را اعلام کنند. مثلا غندالی می گوید حقوق 17 میلیونی من کذب است. می گویی پس حقوق شما چقدر است؟ عدد نمی دهد. ممکن است مثلا 16 میلیون باشد. حقوق آقای جوکار ممکن است یک میلیارد نباشد و مثلا 900 میلیون باشد.... این برخوردها فریب افکار عمومی است. امیدوارم هیات امنا و نهادهای نظارتی در اجرای دستور رییس جمهور و تاکید مقام معظم رهبری به وظایف نظارتی خود عمل کنند.
پاسخ + +10 -1 --
ناشناس 1395/04/22 - 10:06
اقای غندالی باید تکذیب کند وگرنه گل به خودی زده است!!!!!
سازمان بازرسی
دادسرای ویژه کارکنان دولت
دیوان عدالت اداری
ورود خواهند کرد . چون صاحب فیش حقوقی نجومی کارمند رسمی دولت است.
ما معلمین از حق خود نمی گذریم
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/23 - 10:18
اگر ما معلمان در رسانه با نوشتن مطالب انتقادی و در تماس با نمایندگان مجلس از طریق تلفن و پیام و نهادهای نظارتی از طریف نامه های جمعی و فردی خواستار شفافیت و انتشار اطلاعات شویم قطعا موثر است.باید کمیسیون آموزش مجلس را فعال کرد.
پاسخ + +11 -2 --
پرسنل مروارید 1395/04/22 - 12:19
به اطلاع معلمین عزیز رسانیده میشود که پتروشیمی کیمیای پارس خاورمیانه و کیان همانند مروارید از زیر مجموعه پتروهنگ که زیر مجموعه صندوق می باشد در حال حاضر در مرحله پروژه می باشد که مدیریت همه آنها به عهده مصطفی طاهری نجف آبادی میباشد که خود یک نفتی میباشد و بارها اعلام کرده که معلمین اطلاعاتی در مورد صنعت نفت ندارن بنابراین با این توجیح اجازه هیچگونه نظارتی بر کار خود نمیدهند از شاهکارهای مدیرت غندالی و زیر مجموعه ایشان این است که سود 400 میلیاردی سال گذشته مروارید را به 16 میلیارد تومان رسانیده است و در مجمع سالیانه 400 ملیون پاداش برای خود تصویب میکنن احسنت بر شما. این پولا کجا رفته اگر آب میفروختن بیشتر میشد خیلی از معلمین عزیز اطلاع ندارن
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 17:58
راستي درست عزيز
سوابق آقاي طاهري را ميدانيد؟ ايشان معاون وزير در پتروشيمي در زمان جنگ نماينده مجلس ١٧ سال مديرعامل بزرگترين پتروشيمي ايران بودن و فكر كنم هيچ انگيزه اي جز خدمت به فرهنگيان محترم ندارن. شما خوب اشاره كرديد. طرحهايي كه ايشان براي فرهنگيان در دست اجرا دارن افزايش ظرفيت مرواريد، واحد ١٦٥٠ هزارتني متانول كيميا، پتروشيمي كيان به عنوان بزرگترين الفين ايران ، خريد سهام پتروشيمي خراسان و مارون ، طرح دو ميليون تني آوره و آمونياك لأوان ، طرح متانول مكران در چابهار و طرح متانول به پلي اتيلن پارسيان و....
به دلائل فوق الان پتروفرهنگ فعال ترين هلدينگ پتروشيمي است . لطفا با اطلاعات غلط نا آميدي ايجاد نكنيد
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 18:00
ضمنا سود چهارصد ميليارد توماني سال ٩٣ هم در زمان مديريت ايشان بوده نه شخص ديگري و در سه ماهه اول ٩٥ هم ١٣٠ ميليارد سود داشته
پاسخ + +27 -2 --
عبدالله 1395/04/22 - 12:44
درود بیکران بر شما و شجاعت مثال زدنی شما جناب آقای شیرزاد. بزودی ما اسناد برداشت سیصد میلیون تومانی آقای ... را تحت عنوان کمک هزینه مسکن برای شما ایمیل خواهیم کرد. خواهشمندیم به اطلاع معلمان وفرهنگیان برسانید که آقای .... مامور پتروشیمی بوشهر هستند در مروارید و بطور غیر قانونی یک میلیارد دیگر هم از پتروشیمی بوشهر دریافت کرده اند که آنهم بعدا در سند اعلامیه بدهکار پتروشیمی بوشهر به مروارید کسر شده و هم اکنون ما در حال ایمیل این سند به شما هستیم یعنی در اصل ایشان دو میلیارد ناقابل از حقوق فرهنگیان نوش جان کرده و بلافاصله پس از لو رفتن و برملا شدن این برداشت های نامشزوع رؤسای امور مالی برنامه ریزی و حراست و خیلی های دیگر را برکنار و اخراج کرده . واقعا شرمشان باد که خلاف کرده اند و باز هم با پررویی در حال اخراج مدیران هستند
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 17:49
واقعا بي تقوايي هم حدي داره
جناب عبدالله شما ديگه خيلي معركه هستي و مردم را خيلي .... فرض كردي. آقاي عزيز كم دروغ سر هم كنيد و با احساسات مردم بازي كنيد. شركت ه. م مجمع ، حسابرس و بازرس قانوني داره يعني همه نادرست هستن و شما كه براساس اطلاعات بي پايه و اساس صحبت ميكنيد درست ميگيد. اگر همه كاركنان مرواريد مثل شما هستن كه واي به حال جوكار بيچاره!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
عبدالله 1395/04/25 - 22:35
در جواب شما غلام خان باید عرض کنم که این شمایی که با حرف های پوچ ملت رو نادون فرض کردید مجمعی که ارباب شما طاهری داخلش هست و حسابرسش کسی هست که مدرک جعلی افراد تو رو دید و هیچ کاری نکرد همچنین حقوق دو جای حضرت آقا رو و نم پس نداد باید درشو گل بگیرن.وای به حال پرسنل بدبخت مروارید که گرفتار بعضیا شدن. اگه مردی راستشو بگی سیصد میلیون گرفتی بابت مسکن یا نه؟ اگه غیرت داری راست بگو.دو جا حوق گرفتی یا نه؟
پاسخ + +19 -2 --
حسین 1395/04/22 - 13:03
جناب شیرزاد تورا بخدا کاری بکنید و کمک کنید تا بدانیم سرمایه هایمان چه بلایی سرش آمده
این پولها خوردن ندارد. همه مدیران صندوق را پولدار کرده و به ما دلخوشی الکی داده ،
کمپین شفاف سازی صندوق را هرچه زودتر راه بیاندازید تا این آقایان بیشتر از این سرمایه هایمان را نخورده اند
این آقای غندالی چه فکری کرده است پیش خودش؟ هرچه خوردید را باید آن دنیا پس بدهید، این حق زن و بچه من بوده... خدا از شما نگذرد
پاسخ + +10 -1 --
میرشاهرضا 1395/04/22 - 13:05
سلام دست مریزادجناب عبدالهی درقسمت اسامی اعضای هیئت مدیره دقیقا صحت حیاط خلوت بودن صندوق ذخیره محرزمیشه
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1395/04/22 - 13:35
متشکرم آآقای شیرزاد عبداللهی. خدا حفظتون کنه. آآقای پور سلیمان متشکریم
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/04/22 - 13:51
سلام
دوست عزیز
از محبت شما سپاسگزاریم .
ما فقط به وظیفه رسانه ای خود عمل می کنیم .
پایدار باشید .
پاسخ + +5 -1 --
حبیب 1395/04/22 - 14:02
سلام قبلا گفتم دو ستان پول خودتان را بردارید و در طرحهایی مثل اتیه مسکن بانک مسکن و یا پویان یا گنجینه سپهر صادرات سرمایه گذاری کنید ماهیانه سود میدهند و روی سود دوباره سود میدهند مثلا 1میلیون بعد از یک سال و بدون هیچ واریزی تقریبا 1250000میشود این طرح اتیه مسکن از یک تا 20 ساله است جدول ان در اینترنت است حتما بخوانید خیلی خوب است من هم نمیدونستم یکی از دانش اموزان سابق کارمند بانک مسکن شده بود برایم توضیح داد و اصرار کرد حتما سرمایه گذاری کنم
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/23 - 10:09
مشکل خروج از صندوق را آقای سلیمی ساعتلو به درستی بیان کردند : "متاسفانه صندوق ذخیره پول معلمان را گروگان گرفته است. من حساب کردم اگر قبل از بازنشستگی، از صندوق خارج شوم تقریبا نصف چیزی که الآن هست را خواهند داد. اگر این مورد نبود شاید اکثریت معلمان عضویت خود را لغو می کردند." معلمان اگر قبل از بازنشستگی خارج شوند سهم دولت مصادره می شود.
پاسخ + +9 -1 --
حمید 1395/04/22 - 14:14
با سلام خدمت جناب عبداللهی
امیدوارم در این راهی که پا پیش گذاشته اید کوتاه نیایید و شما رو با وعده و وعید اغفال نکنند ،همونطور که اعلام کرده اند تشریف ببرید اونجا تا شفاف سازی کنند
این ها در سند سازی و فریب کاری ید طولایی دارند خصوصا در پتروشیمی مروارید
هنوز چند تا پرسنل باغیرت تو پتروشیمی مروارید هست مطمئن باشید...
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/23 - 10:13
آقای غندالی علاوه بر من از صدای معلم هم برای بازدید از صندوق و دیدن اسناد دعوت کرده است. من پیشنهاد می کنم آقای پورسلیمان با جناب غندالی تماس بگیرند و هماهنگ کنند که گروه مصاحبه صدای معلم با اطلاعات کافی بروند سراغ غندالی و در یک مصاحبه چالشی اطلاعات مورد نیاز معلمان را از او بگیرند و اگر امتناع کرد بروند سراغ هیات امنا .
پاسخ + +6 -4 --
جلیل 1395/04/22 - 15:31
افرین جناب شیرزاد چه عجب یه مقاله خوب نوشتی در ضمن به سوالات من در مقاله قبلیت پاسخ ندادی ممنون میشم اونا رو هم جواب بدی هر چند که دیگه عمر این دولت تمام شده و سال اینده احمدی نژاد با رای قاطع رئیس جمهور خواهد شد مخصوصا بعد از افشای فیش های نجومی و سوء استفاده هایی که اصلاح طلبها کردند کلا اصلاح طلبها خودشون رو هم قبول ندارند نمونه اش رای یکی از اعضای شورای شهر لیست امید به قالیباف و در مجلس هم رای اصلاح طلبان به لاریجانی و فاش شدن فیش حقوقی صفدر حسینی وزیر اقتصاد خاتمی و دفاعیه دخترش از پدر در صحن علنی در وقت بررسی وزارت ارتباطات ایبنها کارنامه اصلاح طلبان است کرسنت و ریخت و پاشهای میلیاردی هم جای خودش
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/22 - 15:44
زکی !
به همین خیال باش!
فعلا حاجی بابایی گفته 100 سکه ناقابل از معبود شما گرفته است !
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/04/22 - 16:41
بله گرفته منتهی همش رو پخش کرده در ثانی 100 سکه سهله اگه 1000 سکه هم می گرفت نوش جانش باید باشه چون دلسوز معلمها بود اگه 1000 سکه می گرفت اون قدر معلمهار و دوست داشت که همشو بین معلمها تقسیم می کرد اگه حاجی بابایی می توست اون رتبه بندی مد نظرش رو اجرا کنه الان حقوق شما دو برابر افزایش پیدا کرده بود خودش هم در مصاحبه اش گفت که کاش اون رتبه بندی رو یکسال زودتر اجرا می کردم فقط یک سال وقت کافی بود تا اجرا بشه حیف که دوران سه ساله و نیم وزارتش زود به پاین رسید و علیرغم تلاشهایش نتوانست رتبه بندی رو اجرا کنه البته اونم تقصیر نماینده ها و کمیسیون آموزش بود
پاسخ + 0 0 --
مريم 1395/04/23 - 09:50
آقاي جليل درود بر شما معلم واقعي
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/23 - 10:00
جلیل جان باز هم مساله بردی توی کادر جناحی ! شما به عنوان مدیرحاجی بابایی باید هم بگی نوش جانش !! یعنی میگی باید یک تبصره بگذارند که هرکس به تشخیص جلیل " دلسوز " بود حق دارد از بیت المال هر چقدر بردارد ؟ حتی 1000 سکه ؟ چرا حاجی بابایی نوش جانش باد اگر هزار سکه اضافه بر حقوق و مزایای قانونی بگیرد؟ آقای حاجی بابایی صد تا سکه گرفته و ادعا می کنه این سکه ها را به دیگران داده . اولا ایشان اگر پاکدست و قانونگرابود باید 100 تا سکه را نمی گرفت و یا می گرفت و به خزانه بر می گرداند. ثانیا از کجا معلوم که راست میگه ؟ لیست افرادی را که حاجی بابایی به اونا سکه داده را منتشر کنه تا معلوم بشه ؟ اگر هم راست بگه ، درصورتی که این سکه ها را بین حواریون خودش که گوش به فرمان او هستند تقسیم کرده ، سکه داده و وفاداری خریده و این نوعی معامله است. آقای حاجی بابایی که به ما جواب نمیده اشما ازش بخواه لیست افرادی را که به آنها سکه داده را اعلام کنه. در هر حال گرفتن 100 سکه پاداش ، چیزی مثل گرفتن حقوق و پاداش نامتعارفه .
پاسخ + +9 -1 --
بازنشسته فریب خورده 1395/04/23 - 07:36
اقایان صندوقی ببخشید صدای معلم وقت گرانبهای شما را گرفت لطفا مشغول باشید بخورید بخورید جانم وقت گرانبهای خود را صرف جوابیه نکنید بخورید .....
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/23 - 10:03
بازنشته جان اگر استدلالت در همین حد باشد بازهم فریب می خوری . عزیز من یک کم از این سلولهای خاکستری ات کاربکش . بخورید بخورید هم شد اعتراض ؟
پاسخ + +6 0 --
معلم 1395/04/23 - 09:00
آقاي شيرزاد تشكر ممنونيم از اطلاع رساني تون درود
اي واي بر فاني اي واي بر دولت اين بود دولت تدبير
آقاي غندالي خدا ازت نگذزد..... حق ما معلم ها كه يك عمر پاي تخته مي ايستيم و با انواع بيماري ها بازنشسته مي شويم خوردن نداره ....
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/23 - 10:06
برخورد فعال این است که ما به عنوان صاحبان صندوق خواستار شفافیت شویم. قدم اول اعلام نام میران شرکتهای زیر مجموعه صندوق و قدم بعدی اعلام مقدار حقوق و مزایا و پاداش مدیران صندوق است. اگر این درخواست تبدیل به خواست عمومی شود آقایان مجبورند به آن توجه کنند.
پاسخ + +1 0 --
کریم 1395/04/23 - 10:59
میرید رای میدین بعد میگید چرا به فکرمون نیستند ومارو فراموش کردن!!!! میرید عضو صندوق رای میشید بعد اعتراض میکنید چرا حق الزحمه مونو پیچوندن!!!! میرید عضو صندوق ذخیره میشین بعد میگین چرا با پولای ما لفت و لیست میکنن!!!!!! میرین اضافه کار میگیرین بعد میگین چرا پرداخت نمیکنند !!!!! و ...........کارهای فوق رو انجام ندید تا ببینید چطور به دست و پاتون میوفتن...گر مرد رهی بسم الله
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/04/23 - 17:30
جناب شیرزاد دوست عزیز من مطمئن باش همین وزیر اقتصاد خاتمی که 700 میلیون از صندوف پاداش گرفته اگه انسان خوبی بود که برای دیگران نفع و فایده داشت و به دیگران سود میرساند کسی ایراد نمی گرفت دلیل ایراد اینکه نه تنها کار مفیدی نکردند کلی هم پاداش گرفتند و نکته بعدی اینکه حاجی بابایی چون وزیر دلسوزی بود و خودش رو وقف معلمها کرده بود مخصوصا دائما در تلاش بود که حقوق معلمهرو زیاد کنه از اینکه 100 سکه پاداش گرفته کسی دلخور نمیشه اگه فردی مثل فانی که نای حرف زدن نداره پاداش بگیره ظلمه و موجب دلخوری شدید معلمها میشه این جناب فانی مثل حاجی بابایی عمل کنه اونم 100 تا سکه بگیره چه اشکالی نداره حقوق معلمهارو دو برابر زیاد کنه 1000 تا سکه بگیره مطمئن باشید کسی دلخور نمیشه
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/24 - 11:27
نحوه استدلال شما درست نیست. اینکه یک مدیر(اصلاح طلب یا اصولگرا ) اگر انسان خوبی باشد و به دیگران سود برساند، مثلا حاجی بابایی چون وزیر دلسوزی بوده ، بتوانند برداشتهای غیر متعارف صد میلیونی یا یک میلیاردی از اموال عمومی داشته باشند غلط است.اگر جنبه شعاری و تحریک آمیز حرف شما را کنار بگذاریم، اولا دوبرابر کردن حقوق معلمان نه از حاجی بابایی برآمد و نه فانی توان این کار را دارد. حالا فرض کنیم که وزیر توان دو برابر کردن حقوق را دارد ، آقای حاجی بابایی یا فانی هر مسئولی اگر حقوق معلمان را اضافه می کند از اموال شخصی خود این اضافه را نمی پردازد که به او 100 یا هزار سکه جایزه بدهیم. این شوه ، مدیریت هیاتی است. ضمنا اضافه حقوق فقط در رابطه با تورم معنا پیدا می کند. در سالهای 91 و 92 دوره حاجی بابایی ارزش پول ملی به قدری سقوط کرد که قدرت خرید معلمان به یک سوم سال 89 کاهش یافت. این دوره از نظر معیشتی یکی از سیاه ترین دوره های معلمان بود.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/04/25 - 19:31
جناب شیرزاد اتفاقا اگه مدیربتونی با استفاده از قابلیتهاش سود برسونه چه اشکالی داره بهش پاداش بدند کلا پاداش فی نفسه بد نیست اینکه گفتد اگه مدیری حقوقهارو زیاد کنه از جیبش نمیده اینم یه اشتباه دیگه از جنابعالی است قابلیتها و توانائیهای وزیر اینجا خودش را نشان می دهد که وزیر ی می کوشد تا خقوق کارمندانش را افزایش دهد و وزیری مثل فانی اهمیت نمی دهد و سرگرم مدارس خصوصی خودش است
پاسخ + +5 -19 --
کارمند مروارید 1395/04/23 - 20:32
سلام، لطفا به این راحتی با آبروی یک انسان بازی نکنید، من از کارمندان مروارید هستم در عین حال در خانواده ای زندگی می کنم که بیش از 5 معلم در آن هستند. هرچند مشکلات معلمین را درک می کنم اما اینجا مسئله آبروی یک مدیر شریف است. ایشان یکی از برجسته ترین مدیران در حوزه کار خود است که تقدیر نامه ها و افتخاراتش در سایت مروارید قابل مشاهده است. آنچه بعنوان فیش حقوقی ایشان منتشر شد تنها دسیسه تعدادی از کارمندان بی لیاقتی بود که بعلت عدم توانایی از شرکت اخراج شدند. افرادی که با مدارک جعلی در شرکت حضور داشتند. حال با دیدن یک فیش که براحتی هرکسی می تواند بسازد و در دنیای مجازی برای دیگران پخش کند نباید آبروی ایشان را به بازی گرفت. جناب آقای شیرزاد شما برای آنچه می گویید چه مدرکی در دست دارید؟ مدیر مروارید با تلاش شبانه روزی و تنها با استفاده از نیروهای جوان مشغول این شرکت و بدون استفاده از پیمانکاران و مشاورین خارجی توانست پروژه MEG را پس از تنها یک سال حضور خود به بهره برداری رسانده و به مرحله صادرات برساند . تشویق ها و تقدیر نامه های ایشان در این خصوص نیز در سایت شرکت موجود است.
پاسخ + 0 0 --
پاسخ مروارید 1395/04/24 - 02:53
دوست عزیزی که عنوان میکنی از کارمندان مروارید هستی و اینگونه سنگ مدیرعامل را به سینه میزنی شما که نباید ترسی داشته باشی مسلما یا جزو اون 100تا فامیل و آشنای مدیرعاملی که با پارتی مدیرعامل به ناحق استخدام شدی یا نورچشمی پس خودت رو معرفی کن تا بشناسیمت
میدونستی چقدر از این بچه های معلمها بیکار هستند و امثال شما با پارتی تو مجموعه های متعلق به صندوق استخدام شدید، باید هم دفاع کنید ولی دیگر بی فایده است و دست صندوق و دزدی ها برای همه رو شده...
درضمن بنده پیشنهاد میکنم برای عوام فریبی ترفند بهتری به جای" من درخانواده ای زندگی میکنم که حداقل 5تامعلم داره" استفاده کنی چون یاد داستان روباه و زاغ میندازی ما رو
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/24 - 11:37
من وارد دعوای کارکنان شرکت مروارید نمی شوم . سوال من از اقای غندالی این بود که آیا گزارش رسانه ها در مورد حقوق یک میلیاردی آقای جوکار درست است یا غلط ؟ ایشان تکذیب کردند. من پذیرفتم. سوال بعدی من این بود که بسیار خوب حقوق یک میلیاردی دروغ است. شما بفرمایید آقای جوکار در سال 94 چقدر حقوق و پاداش گرفته است؟ آقای غندالی به این سوال جواب نداد. در اینجا بحث بر سر برجستگی و تقدیرنامه های آقای جوکار نیست. بحث بر سر میزان حقوق و پاداش ایشان است. حالا با همه اینها شما سندی منتشرکنید که دریافتی آقای جوکار در سال 94 را نشان دهد. من نه با آبروی آقای جوکار بازی کرده ام و نه در باره برجستگی ایشان نظری داده ام. فقط سوال کرده ام و باز هم می پرسم قبول ! آقای جوکار یک میلیارد نگرفته، شما بفرمایید که آقای جوکار در سال 94 چقدر حقوق و پاداش گرفته است؟
پاسخ + +22 -2 --
ناشناس 1395/04/24 - 07:01
احتمالا شما جزء نفرات اتوبوسی تحمیل شده به پتروشیمی مروارید هستید
پاسخ + 0 0 --
حمید 1395/04/24 - 13:29
دوست عزیز از نگارشت معلومه که از تیم استخدامی جوکار هستی،چه بیسواد هایی که به ناحق ایشون آوردن توی سیستم مروارید و به همگی سمت و گرید های بالا دادن...
والا ما تا جایی که اطلاع داریم تو شرکت، تیم استخدامی 100 نفری جوکار که از اراک حمل کرده آورده بیشتر مدرک جعلی دارن
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/24 - 14:41
شما يه نمونه اش را ديدي! چك و كپي فيش واريزي به حساب اقاي ... به مبلغ خالص ١١٤ ميليون تومان ! دقت كنيد ١١٤ ميليوووون تومان.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/24 - 20:00
جناب آقاي عبدالهي
بنده متوجه نميشويم جنابعالي براساس چه قانوني بدنبال تفحص اسرار زندگي فردي شهروندان هستيد؟دوست گرامي اينكار وظيفه دستگاههاي نظارتي براي شركتها و سازمانهاي دولتي و بازرس وحسابرس قانوني وهيأت مديره در شركتهاي خصوصي است. مرواريد تا جايي كه بنده اطلاع دارم يك شركت خصوصي است كه صورتهاي مالي آن توسط بازرس قانوني بررسي و حسابرسي و تائيد شده و هيات مديره نيز انتشار خبر منتشر شده را تكذيب كرده و لذا شايسته نيست بيش از اين با احساسات قشر فهيم فرهنگي بازي كنيد.
پاسخ + 0 0 --
کاظم 1395/04/25 - 02:28
این فردی که کامنت هایی به نفع جوکار میزاره و از "ي" یای عربی با دو نقطه استفاده میکنه خود جوکاره. من میشناسمش.. و گوشیش کیبورد فارسی نداره...هنوز هم دست از بچه بازی هات برنداشتی؟؟برو فکر راه فرار باش دیگه کامنت به نفع خودت گذاشتن دردی واست دوا نمیکنه
پاسخ + +4 -6 --
ناشناس 1395/04/24 - 08:42
البته شما هم بصورت ناشناس مینویسید. معلم عزیز مسئله این است که شما حتی کوچکترین اطلاعی از فشار کاری یک مدیر در صنعت را ندارید صرفا با خود فکر میکنید چرا من معلم باید دو تومن حقوق بگیرم ولی آقای جوکار فلان مقدار..لطفا یکبار هم فکر کنید بعد از ظهرها که شما سه ساعت زیر کولر خوابید یا یک سوم سالی که در تعطیلات بسر میبرید مدیران این صنایع کجا هستند. یکبار تا عسلویه تشریف ببرید تا حداقل ابعاد یک شرکت پتروشیمی را از نزدیک ببینید. فقط سعی کنید اسامی تجهیزات را یاد بگیرید. اگر موفق شدید بعد قضاوت کنید
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/24 - 11:02
من با شما موافقم اما اينها هيچكدوم باعث نميشه جوكار و امثال جوكار حقوقشان با معلم ها تفاوت ميلياردي داشته باشه و هزار تا داستان ديگه
پاسخ + 0 0 --
شیرزاد عبداللهی 1395/04/24 - 11:48
ناشناس عزیز چهارچوب کلی استدلال شما در مورد تفاوت مشاغل و حقوقها را می پذیرم. سوال ساده من از آقای غندالی این بود که مدیرعامل شرکت مروارید در سال 94 چقدر حقوق و پاداش گرفته است؟ که پاسخ نداد. نکته بعدی این است که تفاوت حقوق طبق قانون مدیریت خدمات باید حداکثر یک به هفت باشد. آیا این مساله رعایت شده است؟ نکته بعدی این است که میزان سوددهی شرکت چقدر بوده و چه مقدار از آن ناشی از کار آقای جوکار بوده است و آیا تناسبی با حقوق ومزایای ایشان دارد؟ نکته آخر اینکه مفهوم تغییرات اداری در شرکت مروارید بعد از افشای راست یا دروغ فیش مدیرعامل چیست؟
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/24 - 20:05
شما چطور از إخراجي هاي با مدرك جعلي نبوده ايد.؟ البته از مرواريد كسي اخراج نشده فقط بخاطر جعل مدرك امكان ادامه نداشتن
پاسخ + +9 0 --
كارمند 1395/04/24 - 10:59
سلام
جناب اقاي غندالي بهتر بود با شركتهايي زير پوشش خود كه صندوق در انها سرمايه گذاري كرده بيشتر اشنا ميشديد جهت اطلاع شما شصتا سهمي در پتروشيمي مرواريد ندارد و شركت تاپيكو جزو سهامداران ان شركت است و از شما كه داراي دو عضو در هيات مديره انشركت و مدير عامل هم از عوامل شما هستند بعيد است كه وضعيت شركت را ندانيد هر چند انتظار ميرفت كه صندوق بعنوان سهامدار اكثريت اطلاعات شركت در سال گذشته طي مديريت اقاي غندالي را در سايت خود ميگذاشت مانند دوره مديريتهاي قبلي ولي با مراجعه به سايت => ادامه در كامنت بعد
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/24 - 13:50
ميخواي بدوني چقدر بوده؟؟؟؟
ايميلت را چك كن . دوست داشتي بزار همينجا
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 06:29
جناب عبدالهي
مجددا سلام
همانطوري كه در بالا خدمت شما نوشتم سؤالات مطرح شده از طرف شما از جنس تفحص در زندگي فردي شهروندان است كه وظيفه دستگاههاي نظارتي است. اگر شما وطيفه نظارتي داريد بهتر است با حكم قانوني اينكار را انجام دهيد و از معركه گيري در فضاي مجازي خودداري كنيد. براساس صورتهاي مالي منتشر شده مرواريد داراييهاي شركت مرواريد با اجراي پروژه MEG دو برابر بعني حدود ٣٠٠٠ هزار ميليارد شده.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 06:37
ادامه مطلب بالا در پاسخ سؤالات آقاي عبدالهي.....
افزايش دارايي ها در حالي اتفاق افتاده كه مرواريد ساليانه ٩٥ درصد از سوده تقسيم شده و هيچگونه آورده اي نيز سهامداران نداشته اند. براي مقال اين شركت در سال ٩٣ با مديريت آقاي جوكار ضمن اجراي پروژه كه هزينه بالايي داشته ٤٠٠ ميليارد تومان هم سود تقسيم كرده . جهت اطلاع شما و بر اساس صورتهاي مالي چند سال گذشته آورده نقدي همه سهامداران به مرواريد كلا ٣٠ ميليارد تومان برده و الان صاحب ٣٠٠٠ ميليارد تومان سرمايه قابل فروش هستن. علاوه بر آن تا كنون نيز بيش از ١٦٠٠ ميليارد تومان سود پرداخت شده
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 06:42
ادامه پاسخ سؤالات آقاي عبدالهي ......
حتما اطلاع داريد كه ٥٣ درصد سهام مرواريد متعلق به سهامداران ديگري است كه به أصول سهامداري آشنايي كافي دارن و سؤالات خودشان را از طريق نمايندگان شان در مجمع عمومي ساليانه و فوق العاده مي پرسند نه در فضاي مجازي . يكي از مواردي كه در مجامع عمومي ودر گزارش بازرس قانوني مشخصا درج ميشود سلامت كاري مديرعامل و هيات مديره و بررسي عملكرد آنها بر اساس قانون تجارت است.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 06:49
ادامه پاسخ سؤالات آقاي عبدالهي....
دوست گرامي همانطوري كه اشاره شد همه چيز بشكل شفاف در مجامع بررسي ميشود و علاوه بر دو نماينده از پتروفرهنگ ٥ نماينده از طرف ديگر سهامداران در مجمع عمومي و سه نماينده نيز از آنها در هيات مديره مرواريد حضور دارن و برخورد غير حرفه اي شما در فضاي مجازي نه تنها بازي با آبروي آقاي جوكار بلكه مجمع ، هيات مديره و نمايندگان ديگر سهامداران و درجهت تشويش اذهان عمومي است . همانطوري كه رهبر فرزانه انقلاب در فرمايشاتشان اشاره كردن بايد از حقوق مردم دفاع مدبرانه كرد نه هرنوع دفايي!!!.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 06:57
پاسخ سؤالات آقاي عبدالهي...
اين كه يك مدير بر اساس صلاح ديد خود و به منظور بهبود عملكرد سازماني در تيّم كاريش جابجايي انجام دهد جزء اختيارات قانوني أوست و مرتبط با شرايط نظرات عمومي ندارد. محض اطلاع شما مرواريد تا كنون در حال اجراي پروژه بوده و عمدتا مديران آن پروژه محور بودند و اتفاقا با هزينه بالايي از شركتهاي ديگر مامور شده بودند كه مدير مالي اين شركت نيز به همين شكل بوده و براساس تصميم هيات مديره بِنَا بوده پس از مجمع عمومي خرداد ماه شركت مدير مالي جديدي با تفكر توليدي و آشنا به بورس جذب شود و لذا ارتباطي به جنجالهاي فضاي مجازي ندارد.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 07:05
ادامه پاسخ به سؤالات آقاي عبدالهي....
در دوره مديريت آقاي جوكار در مرواريد و از سال ٩٣ تا كنون بيش از ٢٠ نَفَر از مامورين و افراد با تجربه اي كه با حقوق بالا و بنا به ضرورت كاري در گذشته جذب شده بودن ترخيص و از نيروهاي موجود در شركت و يا جوانان نخبه كشور جايگزين آنها شده اند. البته تعدادي افراد نيز در شرايط نابسامان پروژه وارد اين شركت شده بودند كه الان مشخص شده فاقد مدارك تحصيلي مرتبط و در برخي موارد نيز با مدارك جعلي بوده اند كه با شناسايي آنها خودشان زمينه را براي ادامه كار مهيأ نديدن و شركت را ترك كرده اند و مشغول فضا سازي در شبكه هاي مجازيند.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 07:16
پاسخ سؤالات آقاي عبدالهي.....
از طولاني شدن مطلب عذرخواهي ميكنم ولي لازم ديدم واقعيتهاي قابل بررسي را بيان كنم. نكته مهم ديگر سرمايه گزاري مناسب پتروفرهنگ در پتروشيمي است كه در حال حاضر بيش از ١٠ طرح در حال اجرا و توليد دارد كه به ثمر نشستن آنها تأثير فراواني در درآمد آتي فرهنگيان محترم خواهد داشت و قطعا تا ٥ يال آينده آنها به ثمر ميرسند. هم اكنون پتروفرهنگ از نظر متخصصان پتروشيمي يكي از قويترين هليدينگ ها و بازيگران صنعت پتروشيمي است كه براي ادامه قدرتمند مسير كار به مديران برجسته و نمونه اي مانند آقايان طاهري و جوكار و محمدزاده و .... كه هركدام از آنها جز بهترينها و مديران نمونه اين صنعت بوده اند دارد. لذا بهتراست دست از اين فضا سازيهاي رسانه اي برداريم و با حمايت آنها كمك كنيم آينده قشر فهيم فرهنگي را در عمل بهبود دهيم.
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 07:25
ادامه پاسخ آقاي عبدالهي ...
نكته آخر هم اين است كه بهتر است بجاي بررسي حقوق افراد عملكرد آنها در مقايسه با همتايانشان و حتي مديران خارجي در شركتهاي مشابه بشكل منصفانه و باديد اصلاحي بررسي شود نه حذفي. در مورد حقوق آقاي جوكار نيز مشخصا عرض كنم كه دريافتي ايشان از مرواريد نيز و بر اساس اطلاعات أندم بنده ، كمترين مقدار در بين مديران منطقه عسلويه و ماهشهر در شركتهاي مشابه است . و إعداد اشاره شده در فضاي مجازي به هيچ وجه صحت ندارد و غرض ورزي غير حرفه اي براي حذف اين مدير توانمند پر انرژي و داناي صنعت پتروشيمي از طرف جاعلين إسناد جدا شده از پتروشيمي مرواريد بوده است . والسلام
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/25 - 10:21
اين آقا كه داره سنگ جوكار را به سينه ميزنه ، خود خود جوكاره! غلامرضا جوكار چرا نميگي از پتروشيمي بوشهر همزمان حقوق ميگيري؟ چرا نميگي يه كمپرسور موقع راه اندازي منفجر كردي؟؟ چرا نميگي خواهرزاده و شوهرشو با حقوق ١٥ ميليون توماني آوردي تو شركت؟ چرا نميگي خانم "ب" تو اتاقت سرت داد ميكشيد و از ترس درب اتاق را بستي؟ چرا نميگي پاداش ١٢٠ ميليووون توماني حقت نبوده؟ چرا نميگي امسال سود را از ٤٠٠ ميليارد تومان رسوندي به ١٥ ميليارد تومان؟؟ چرا نميگي دو تا ماشين شاسي بلند زير پاته و ماله شركته؟؟؟ تو واقعا با پول خودت هم اينجوري برخورد ميكني؟
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/25 - 10:26
آقاي جوكار شما كه مدير عامل شركت هستي سه روزه تو اين سايت لحاف تشك انداختي كامنتها رو ميخوني و جواب ميدي!
اين را هم بگو كه تو شركت همه رو تهديد به شكايت و پيگيري حقوقي ميكني. بگو كه هيچكس نبايد حرف حق بزنه و راستي اين را هم بگو كه شركت در حال انفجاره !!! تو اگر ادعاي مسلمونيت ميشه مرد مردونه ول كن برو ! چرا آقاي ح .ج بايد ريسس تعميرات را با ميله فلزي تهديد كنه؟؟؟ چرا آقاي رييس واحد براي خودش صندلي ماساژور دار سفارش داده؟؟؟؟؟؟؟ مرد باش غلامرضا ! همين موبايل آيفون ٦ تو از كجا امده ؟ مرد باش بگو از كجا آوردي اين موبايل آيفون ٦ را ؟ باز هم بگيم؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
کاظم 1395/04/25 - 11:21
خوب عزیزان حالا دیدید گفتم این خوده جوکاره که حتی کیبورد گوشیش هم ی رو به شکل عربی "ي " مینویسه؟ اومده به اسم معلم بازنشسته کامنت میزاره خخخخخ.شما چه معلم بازنشسته ای هستی که خبر از مدرک جعلی اخراجی های مروارید داری و انقدر دقیق آمار سود و سهام و هزینه ها رو داری؟ تو معلم بازنشسته نیستی انشالله بزودی از مروارید بازنشسته میشی برای همیشه. عوام فریبی هم نکن سود 400 میلیاردی سال 93 مربوط به درامد سال قبل یعنی 92 بود که در آن زمان مهندس بابایی مدیر عامل این شرکت بود امسال اولین درآمد زایی شما رو شاهد بودیم ...16 میلیارد تومان در یک سال...ببخشید 17 میلیارد تومان یادم رفته بود یک میلیاردش رو خودت برداشتی
پاسخ + 0 0 --
وحید 1395/04/25 - 17:44
" حتما اطلاع دارید" ، " اصول..." ، " برخورد غیر حرفه ای" ، " صلاح دید مدیر" ، " پروژه محور" ، " مدارک تحصیلی مرتبط" ، " دید اصلاحی" ، "غرض ورزی غیر حرفه ای " تک به تک این ها تکیه کلام های زشت و تنفر آمیز خودشه .گوش ما پر شد از این حرفها آقای...از سن و سالت خجالت بکش و این ... رو کنار بگذار. اینجور که پیداست بشدت ترس از حذف شدن داری...یکجا مطالبت نوشتی این ارقام کذب و کار جاعلین اسناد هست و جای دیگه نوشتی باید حقوقت با بقیه مدیران توانمند مقایسه بشه.دو پهلو صحبت میکنی غلومی؟ شما دیگه حذف خدایی هستی اصلاحی در کار نیست اگر واقعا انقدر توانمند هستی که میگی چرا نمیری جای دیگه مشغول به کار شی؟ میبینی که همه ازت متنفرن و تا زمانی که این بچه های غیور در مروارید هستن راه دزدی و شارلاتان بازی بسته است
پاسخ + +8 -1 --
كارمند 1395/04/24 - 14:46
ادامه از كامنت قبلي=>
اقاي غندالي را در سايت خود ميگذاشت مانند دوره مديريتهاي قبلي ولي با مراجعه به سايت تاپيكو ديده ميشود كه سهم صندوق فرهنگيان در مرواريد ٤٦درصد و مالكيت صندوق درداراييهاي انشركت ٩٣٠ ميليارد تومان است و سهم سود سال ٩٤ صندوق ٧ ميليارد تومان يعني ٦ دهم درصد يعني فاجعه اقاي مدير بهتر نيست كه اين هم دارايي را كه دست چند بازنشسته زبار در رفته نفتي سپرديد و انها براي خود دكاني درست كرده اند و خود و اقوامشان را از خوان ان بيكران بهره مند ميسازند رو راست بياييد به معلم ها بگيد بازدهي كه ميتوانيد داشته باشيد شش دهم است خودتون بياييداموالتان را مديريت كنيد كاش قدرت داشتيد بازدهي سنوات گذشته را كه پز انرا ميدهيد را هم كنار كار خودتان بگذاريد ببينيد واقعا ماهي بقول خودتان ١٤ ميليون حق شماست يا بايد يه چيز هم بدهيد
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/25 - 21:36
آقاي جوكار الان كه اينجا حضور داري و اينهمه داري كامنت ميزاري و دست وپا ميزني كه حذف نشي ، آيا واقعا با خودت فكر كردي كه ديگه بودنت تو مرواريد اصلا به صلاح خودت نيست؟ ايا فكر كردي كه ديگه كسي برات تره هم خرد نميكنه؟ ايا فكر كرده ايي كه ديگه اعتباري پيشي همكاراي مرواريد نداري؟ روزي كه تو شركت برنامه افطاري گذاشتي ديدي كه از ١١٠٠ نفر پرسنل فقط ده بيست نفر كه نور چشمي هاي خودت بودن شركت كردن. و يكي از روساي واحدها را به اين دليل عوض كردي كه همكاراش تو مراسم نكردن !
پاسخ + 0 0 --
معلم بازنشسته 1395/04/25 - 21:56
آقاي عزيز فقط ميگم اشتباه گرفتي
من معلم بازنشسته اي هستم كه در مدرسه ابتدائي تمام خدمتم را انجام دادم و فرزند بنده از اولين سال شروع بكار مرواريد در آن شركت كار ميكند و با شما هم بحثي ندارم فقط همه چيز را به خاطر خدا گفتم و حتما أهل منطق متوجه خواهند شد . والسلام
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1395/04/24 - 21:16
این دروغگوها حق ما بازنشسته های 93 پاداشممون خوردند لعنت برشما
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/26 - 08:52
پس حتما پسر آقاي ش( شوهر خواهر ط مدير...) پيرمرد٧٥ ساله اي كه جوكار از تو خونه اوردش سركار با حقوق خدا توماني البته بنده خدا تو خونه ناسازگاري ميكرد و طاهري وظيفه خودش ميدونست كمكش كنه ، شيرينكار هم ديد مرواريد كسي به كسي نيست و ميتونه جولان بده،اول پسرش بعد دامادش بعد خواهر زاده اش و... را بدون مصاحبه و طي مراحل استخدامي مستقيما به استخدام مرواريد دراورد + يك اشپز اختصاصي و راننده و ماشين مگان صفر ،كم كم سي و پنج نفر ديگه را بصورت مامور از اراك اورد تو مرواريد دستشون را بند كرد فقط بديش اين بود كه خيلي هاشون اهل دود و دم و عمل بودند=> ادامه كامنت بعدي
پاسخ + 0 0 --
كارمند 1395/04/26 - 08:54
ادامه از كامنت قبلي=> بديش اين بود كه خيلي هاشون اهل دود و دم و عمل بودند تعداديشون هم با مدارك جعلي هر هفته به حساب شركت از اراك ميامدند تهران از تهران با پرواز به عسلويه وقتي حجم رفت و امد از اراك به عسلويه اين همه شد چون از تعداد يكصدو پنجاه و سه نفري كه بصورت مستقيم و پيمانكاري اضافه بر سازمان مدير عامل استخدام كرد حدود هفتاد نفر از اراك بودند كه با اون چهل نفر ميشد صدو ده نفر و مجبور شدن براي حفظ سلامتي انها يك فروند هواپيما دربست براي هفته اي دو روز براي مسير عسلويه اراك اجاره كنند البته براي شركتي ماهي ٥ميليارد تومان پولي نيست اينچنين شد كه پرواز عسلويه اراك و بالعكس برقرار گرديد
پاسخ + +13 -1 --
کاظم 1395/04/25 - 11:23
خوب عزیزان حالا دیدید گفتم این خوده جوکاره که حتی کیبورد گوشیش هم ی رو به شکل عربی "ي " مینویسه؟ اومده به اسم معلم بازنشسته کامنت میزاره خخخخخ.شما چه معلم بازنشسته ای هستی که خبر از مدرک جعلی اخراجی های مروارید داری و انقدر دقیق آمار سود و سهام و هزینه ها رو داری؟ تو معلم بازنشسته نیستی انشالله بزودی از مروارید بازنشسته میشی برای همیشه. عوام فریبی هم نکن سود 400 میلیاردی سال 93 مربوط به درامد سال قبل یعنی 92 بود که در آن زمان مهندس بابایی مدیر عامل این شرکت بود امسال اولین درآمد زایی شما رو شاهد بودیم ...16 میلیارد تومان در یک سال...ببخشید 17 میلیارد تومان یادم رفته بود یک میلیاردش رو خودت برداشتی
پاسخ + 0 0 --
یونس 1395/04/27 - 08:45
اقای غندالی با سلام
یک سوال از محضر شما دارم .
مدیر عامل پتروشیمی مروارید (جوکار) بارها توی صحبت هاش گفته اغلب 180 نفری که اورده تو مروارید به اجبار بازرسی صندوق ذخیره بوده . آیا شما به بازرسی لیست دادی که باید جذب مروارید بشن و آنجا کار کنند یا خودشون بابت مواردی دارن اینجوری از مدیرعامل مروارید (جوکار) امتیاز میگیرند؟ لطفا شفاف بفرمایید
پاسخ + +12 -1 --
یوسف 1395/04/25 - 17:04
کاظم آقا اشتباه برداشت کردن سود چهارصد میلیاردی مربوط به نود و سه که در سال نودو چهار تقسیم شده منظور ایشون هست که اما همان هم نتیجه زحمت های مهندس بابایی بود و جوکار نزدیک به نیمه های دوم نود و سه به مروارید اومد و توی شش ماه دوم نتونست نصف شش ماه اول هم تولید کنه
پاسخ + +11 -1 --
كارمند 1395/04/26 - 08:45
اقاي غندالي ميشه بفرماييد اين مدير با سابقه پتروشيمي را كه مدت زيادي است بازنشسته شده و قبل از بازنشستگي حدود پانزده سال به علت بي كفايتي خانه نشين بوده و دور دريافتي داشته را چجوري كشف كرديد و به فكر احياي ايشون افتاديد واقعا خدا خيرتون بده كه مدير ها را از افسردگي نجات ميديد وبراشون شرايطي را فراهم ميكنيد كه دوباره از صفر شروع كنند بالاخره رسالت اموزش و پرورش همينه
جمعي دعا گوي شما هستند
بالاخره خداي معلمها بزرگه نميگذارد از بي پولي مشكلي براشون پيش بياد بايد درس اقتصاد مقامتي را عملا تجربه كنند
از طرف اقوام تشكر ويژه داريم
پاسخ + +7 -1 --
اسد 1395/04/26 - 16:01
اقای غندالی اگر در حساب رسی ها حرفهایت تایید شد اون موقع
بگو 400ساعت کار می کنم وگنه زیر کولر خنک در اداره با چایی
ومیوه وحساب پر پول وغذای درجه یک رستوران ویک اتاق استراحت
شیک در کنار دفتر کار 400 ساعت چیزی نیست راستی اقای غندالی
کی استراحت می کنی همش کار کار کار از خوشحالی زیاده مگنه؟؟؟؟!!!!
پاسخ + +8 -1 --
یونس 1395/04/27 - 08:43
اقای غندالی با سلام
یک سوال از محضر شما دارم .
مدیر عامل پتروشیمی مروارید (جوکار) بارها توی صحبت هاش گفته اغلب 180 نفری که اورده تو مروارید به اجبار بازرسی صندوق ذخیره فرهنگیان بوده . آیا شما به بازرسی لیست دادی که باید جذب مروارید بشن و آنجا کار کنند یا خودشون بابت مواردی دارن اینجوری از مدیرعامل مروارید (جوکار) امتیاز میگیرند؟ لطفا شفاف بفرمایید
پاسخ + +8 -1 --
یونس 1395/04/28 - 12:47
سلام آقای غندالی با محبت .
این آقای میرزازاده تو صندوق چه کاره است و چقدر ارزشمنده که جوکار ( مروارید) پسرشو چهار پنج ماه است آورده تو مروارید ماهی بیست میلیون بهش میده ؟ اصلا یه جوان بیست و پنج ساله ماهی بیست میلیون تومان میخواد چکار ؟ آیا به نظر شما این ظلم به بقیه نیست؟
پاسخ + 0 0 --
پاسخ 1395/04/29 - 04:22
عجب ، من میگم این ... یه نورچشمی خاصیه ، پس فامیل غندالیه که اینهمه جوکار بهش میرسه
عجب روزگاریه بخدا...
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1395/04/29 - 09:31
خبر جدید بدستور آقای صفدرعلی اسدی رئیس هیئت مدیره و همچنان جوکار و طاهری تکذیبیه حقوق یک میلیاردی جوکار از وب سایت شرکت پتروشیمی مروارید حذف شد. خودشون دیدن که چه سوتی دادن با این تکذیبیه و کار از کار گذشته حذفش کردن تا بیشتر ابروشون نره. همچنین تمام اعلامیه های عزل و نصب مدیران هم پاک شده تا کسی مطلع نشه که مدیرانی که جلوی این راهزن های سرگردنه را گرفتند در حال اخراج هستند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/30 - 14:28
تابلو شده ... نمیدونن دارن چکار میکنن البته دو روز قبل از سایت حذف کردن
پاسخ + +10 0 --
معلم بچه ها 1395/04/29 - 12:53
اقای جوکار و اسدی و طاهری
من یک معلم هستم
در واقع معلم بچه های شما هستم
ایا باید تلافی کارهای ناشایست ودزدی های شما را سر بچه های شما خالی کنم
شما بچه هاتون رو به ما معلم ها میسپارید برای تعلیم وتربیت
ما هم سرمایه های خودمون رو به شما سپرده ایم
ایا درسته که شما خیانت در امانت کنید
اونوقت چه توقعی از ما دارین
حتما توقع دارین بچه های خوبی هم براتون تربیت کنیم
پاسخ + +7 0 --
دوست 1395/04/29 - 16:54
آقاي غندالي حيّا كن
پاسخ + +7 -2 --
هومن 1395/04/30 - 14:31
یک سوال دارم دوستان لطفا نظراتشونو بیان کنن .
آیا غندالی با آوردن وزیر آموزش و پرورش جهت افتتاح پروژه به منطقه جنوب کشور موفق میشود وی را از استیضاح نجات دهد و اعتباری برای خود نزد ایشان کسب نماید و پوششی برای ضعف مدیریت خود تامین کند ؟؟
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/05/03 - 08:08
نگاهی به یکی از شرکت های تابعه بیندازید. دولت احمدی نژاد این شرکت را بابت بدهی اش به صندوق داد. یک واحد تمام صنعتی را داد دست یک مشت معلم غیر صنعتی. اونام دادن دست فک و فامیلای وزیر که شرکت تبدیل به قهوه خانه مش قنبر کردن. آدم گریه اش میگیره شرکتو می بینه. افسوس
پاسخ + +7 0 --
معلم بچه ها 1395/05/04 - 08:41
پیشنهاد میکنم یا این دندون خراب رو بکنید بندازین کلاغ بخوره
یا منتظر باشید بقیه دندونا رو هم خراب کنه
پاسخ + +5 0 --
معلم بچه ها 1395/05/07 - 10:22
وقتی یه دانش اموز از امتحان میاد
از بیست نمره گرفته 3
چه انتظاری دارین
حتما جایزه هم باید بهش بدین تا ناراحت نشه
این حال وروز جوکار مرواریده
سود شرکت رو از 400میلیارد رسونده به 17میلیارد
پاداش هم بهش میدن
یه وقت پیش درگاه خداوند شرمنده نشین
پاسخ + 0 0 --
ثمين 1395/06/03 - 20:59
سلام
جناب عبدالهي
من از مديران ارشد صندوق بودم كه حدود ٢ سال است كه هم اكنون ديگر حضور ندارم
از آقاي غندالي سوال كنيد كه مدير عامل سابق شركت سرمايه گذاري فرهنگيان آقاي ي ض با مدرك فوق ليسانس شيمي و بدون يك روز سابقه كار مالي چگونه انتخاب شد. ضمنا در دوران ايشان چند ده ميليارد تومان از طريق معاملات بازرگاني صوري اختلاص شد. .
چرا هيچ برخوردي با ايشان نشد. تنها اقدامي كه ميشود تماس تلفني و التماس براي برگرداندن ميلياردها تومان اختلاصي است.
اگر شركت سرمايه گذاري فرهنگيان مورد حسابرسي ويژه قرار گيرد عمق فاجعه عيان خواهد شد
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1395/06/06 - 07:51
سلام آقای دکتر غندالی
من با تمام وجود از شما بخاطر این تهمت ها عذرخواهی می کنم و تشکر فراوان از صبر شما و خدمات بسیار شایسته و انقلابی جنابعالی.
متأسفانه همیشه افراد بیسواد و نادانی وجود دارند که نمی خواهند موفقیت شما را ببینند. خدا آنها را به راه راست هدایت کند . انشاا...
پاسخ + 0 -1 --
بنده خدا 1398/04/18 - 23:23
صدای معلم سابقه درخشانی ندارد
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1398/04/18 - 23:45
سلام

دوست عزیز

ضمن تشکر از نظر شما .

خوشحال می شویم دلایل و مستندات خود را برای تنویر افکار عمومی بیان کنید .


پایدار باشید .

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور