صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

رضا نیک اندیش/ کارشناس ارشد برنامه ریزی شهری

خانم آزاده نامداری ! یک عذرخواهی ساده کافی بود ! مثل شما مثل افرادیست که خود در هزاران ناز و نعمت قرار دارند و معلمان را به صبر و تحمل سختی و فقر دعوت می کنند و از معلمی تحت عنوان شغل انبیایی یاد می کنند!

آزاده نامداری و معلمان و عذرخواهی  تعاملات جامعه مدرن امروزی باعث بیشتر شدن سطح ارتباط افراد جامعه با یکدیگر شده است و این سطح ارتباط در افرادی که به عنوان چهره های شناخته شده در جامعه مطرح هستند صد چندان بیشتر است به خصوص اگر فرد یا افرادی خود را با شیوه خاصی به جامعه مخاطب خود معرفی وعرضه کند ؛ برای نمونه اگر یک فرد ورزشکار قهرمان المپیک به یکباره در حال مصرف مشروبات الکلی یا مواد مخدر دیده شود قطعا در جامعه مخاطب چند میلیونی طرفدار خود رفتار وی همانند بمبی مخرب عمل خواهد کرد ولی اگر همین مورد برای یک فرد عادی جامعه مانند یک معلم یا حتی مدیر مدرسه رخ دهد، این رخ داد در سطح حوزه فامیلی یا نهایتا محلی خود شخص به مدت بسیار کوتاه مطرح خواهد شد.
در روزهای اخیر ابتدا شاهد انتشار عکس های از خانم آزاده نامداری مجری معروف صدا و سیما در رسانه های ارتباطی بودیم و پس از آن این خانم اقدام به انتشار یک فایل ویدئویی در مقام دفاع از خود نمود فایلی که در آن عنوان کرده بود "وی در جمع خانوادگی خود بوده و برای لحظاتی روسری اش از سرش افتاده است!"

پس از این اظهارت به سرعت اصل فایل ویدیویی عکسهای مورد نظر در شبکه های ارتباطی منتشر شد که نشان می داد اظهارات این خانم نه تنها درست نیست بلکه توهین به شعور تمام مخاطبان رسانه ملی است چرا که در فیلم منتشر شده به وضوح نشان داده می شود که این خانم در پارکی عمومی قرار دارد و افراد نامحرم بسیاری نیز در آن محل حضور دارند و علاوه بر آن اصلا هیچ روسری یا هر گونه پوشش اسلامی در کار نیست به صورتی که سر و گردن و حتی پوشش یقه ایشان نیز بدون پوشش مناسب است.


خانم آزاده نامداری !

به مخاطب خود احترام گذاشته و به جای توهین به شعور جمعی مخاطبان با یک عذر خواهی ساده مسئله و موج ایجاد شده را ختم به خیر کنید چرا که شما بارها به چادری بودن خود افتخار کرده و آن را در رسانه های مختلف عنوان کرده اید حتی در برخی گفت و گوها با مخاطب خود علت پیش آمدن مشکلات برای برخی خانم ها را بیرون بودن مقداری از تار موهای آنها از روسری عنوان کرده اید! (فیلم آن موجود است)
در زشتی انتشار عکس های و فیلم های شخصی افراد هیچ بحثی نیست اما لطفا عذر بدتر از گناه نیاورد و یا اگر قلبا به یک موضوع اعتقاد و باور ندارید فقط برای رسیدن به اهداف خود اذهان عمومی را فریب ندهید چرا که شما وقتی می توانید مبلغ یا مدعی یک فکر یا ارزش باشید که خود پایبند آن در هر شرایطی باشید نه اینکه نان را به نرخ روز بخورید.

آزاده نامداری و معلمان و عذرخواهی

روایت خرما خوردن و پیامبر (ص) را به شما و امسال شما یادآوری می کنم.

مثل شما مثل افرادیست که خود در هزاران ناز و نعمت قرار دارند و معلمان را به صبر و تحمل سختی و فقر دعوت می کنند و از معلمی تحت عنوان شغل انبیایی یاد می کنند!
خانم نامداری رطب خورده منع رطب چون کند؟


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 07 مرداد 1396 16:16 خوانده شده: 1242 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +22 0 --
م مثل معلم 1396/05/07 - 17:04
واعظان کاین جلوه در محراب ومنبر میکنند / خود به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند. تا کی تظاهر دو رویی ؟! چرا بعضی از دست اندر کاران و ... به شعور مردم و مخاطبین بی احترامی می کنند .خوب شد که تشت از بام افتاد !
پاسخ + 0 0 --
نیک اندیش 1396/05/08 - 08:02
مسولین در حالی برا ما از آجر اخروی حرف میزنند که خودشون غرق در نعمات دنیوی هستند

بعد خودشون رو ذخایر نظام هم میدانند ذخایر نظام ما هستم که با کمترین بهره سنگین ترین بار نظام رو روی دوش داریم
پاسخ + 0 0 --
حامد 1396/05/14 - 10:29
"خوب شد که تشت از بام افتاد !"
نه! معتقد به خوب شدن افتادن تشت رسوایی نیستم. صدا وسیما باید جای افرادی باشد که با اعتقاد تبلیغ کنند. مخاطب برنامه به راحتی فرد راستگو را تشخیص می دهند وتاثیر می پذیرند .
پاسخ + +22 0 --
علیرضا 1396/05/07 - 17:28
تا وقتی صدا وسیما الگوه های کاذب ریاکاری ،دروغگوی،لودگی،تجمل گرای.......را هر شبانه روز به خورد مردم میده آموزش اخلاق و تعلیم وتربیت کلا تعطیل است نامداری ها با رانت صدا وسیما مطرح شدنداگر به برنامه های "دورهمی"و دیگر برنامه ها نگاه کنید افاده ،درغگویی،.در سلبریتی هایی که این برنامه فقط مال آنهاست عادی شده مانند خانم هنرمندی که ماه قبل در جواب مدیری گفت تا حالاازدواج نکرده اما بعد معلوم شد 2بار اذدواج کرده.
پاسخ + 0 0 --
نیک اندش 1396/05/08 - 19:37
طبق شایعات آقای نجفی هم ریاست شهرداری را قبول کردند

مدیونیم اگر فکر کنیم ایشان دغدغه ا.پ داشتند یا دارند مهم رای معلمان بود که بدست آمد
پاسخ + +18 0 --
معلم امیدوار 1396/05/07 - 20:03
بین خانم نامداری با خانم مینوخالقی چه فرق است که یکی رو بخاطر یه عکس بی حجاب خصوصی از نمایندگی مجلس بعد از رای اوردن منع کردند و ارایش باطل شد؟؟؟؟؟!!!!!
پاسخ + 0 0 --
مهرپور 1396/05/08 - 00:45
موافقم.فکر نکنم دیگه تو تلویزیون ظاهرش کنن.
پاسخ + +11 0 --
ناشناس 1396/05/07 - 23:00
هر چی هم باشه نوبته اینه که رنگهای دورویی و ریا کاری یکی یکی خودشون رو نشون بدهند.
این تظاهر و ریکاری به ویژه در این گداخونه شده درد بی درمان. همه چیز رو لوث کرده . مخصوصا برای معلمان در این سیستم منافق پرور به جز بدبختی و سرخوردگی چیز دیگه ای نداشته.
پاسخ + +33 -1 --
مهرپور 1396/05/08 - 00:43
کلی دلم خنک شد.باید این طور بشه که متوجه بشن حجاب هر کس به خودش مربوطه و هیچ کس حق نداره برای دیگران موعظه کنه.
پاسخ + +2 -2 --
علي 1396/05/08 - 05:54
جاي تاسف دارد
نه براي خانم نامداري و يا الهام چرخندهرو امثالهم
تاسف من بابت خودمان است.
اينها را نبايد ديد و اصلن وجود چنين افرادي را نبايد بحساب آورد
تاسف بيشترم بخاطر مشغول شدن ميليونها نفر افراد جامعه و بدتر از انان معلمان كه ببينند فلان بازيگر يا ورزشكار يا هرننه قمر ديگري امروز چه پوشيد چه خورد كجا رفت طلاق گرفت ازدواج كرد.
پرداختن به اين مسائل دقيقن چيزيست كه از شما ميخواهند.

از كجا آمده ام ، آمدنم بهر چه بود
به كجا ميروم آخر ننمايي وطنم
پاسخ + +5 -1 --
سقز-کرد 1396/05/08 - 13:43
والا همکاران ترسو و بزدل
در صفحه اول روزنامه سویس عکس با حجاب و بی حجابشو چاپ کردن و نوشتن دورو یی!
ان وقت مامسلمان ایرانی عین گوسفند منیشینیم پای برنامه های یک دورو و منافق .
البت در معلمان ما هم زیادن مدیر پارسال من خودش و خانوادش قبلن حزب کومله بودن وهمشان فراراز ایران و ریس حزب اند در اروپا و اقلیم کردستان و خانم مدیر در ایران فرمانده بسیج و بسیجی نمونه و از اول وقت تا اخر ساعت کار چند بار بوسیله تلگرام عزیز با این افراد ضد انقلاب میحرفیدن و هر هر و کر کر . و انوقت ماها باید توسز ایشان گزینش میشدیم .............................
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1396/05/08 - 13:54
بابا اینها مگر برای من وتو چکار کرده اند .چه گلی به سر این مملکت زده اند .ایا اینها اینقدر ارزش دارند که در سایتها اسمشات برده شود .بخدا مااز این شبکه های مجازی تعجب می کنم. چقدر وقت وهزینه رو دست ملت می گذارید. مگر اینها کی اند.
پاسخ + +7 -1 --
farhad 1396/05/08 - 14:22
مثل شما مثل افرادیست که خود در هزاران ناز و نعمت قرار دارند و معلمان را به صبر و تحمل سختی و فقر دعوت می کنند و از معلمی تحت عنوان شغل انبیایی یاد می کنند!

این مطلب را باید میلیون ها بار نوشت!!!!!!
پاسخ + +7 0 --
farhad 1396/05/08 - 14:23
خانم نامداری نه جسارت دارد از تفکر خود دفاع کند و نه جسارت دارد اگه اشتباه بوده است عذرخواهی کند،

چرا همه ریاکار بار آمده ایم؟؟؟
پاسخ + +2 -9 --
شهاب 1396/05/08 - 21:27
واقعا دون شان معلمان فرهیخته ی کشور است که در مورد این خانم بحث کنند
پاسخ + 0 0 --
نیک اندش 1396/05/09 - 00:00
بحث این خانم نیست

بحث فرهنگ ریاکاری هست افرادی در نار نعمت به فرهنگیان درس تقیه و مدارا با مشکلات اقتصادی میدن که حقوق های چندین ده میلیونی می گیرند
پاسخ + +6 0 --
بازنشسته 1396/05/08 - 23:25
چرادراین مملکت همه جاآب وآبادانی ایست (حقوق های نجومی -املاک نجومی -بخشش وهبه های نجومی به برخی کشورهانهادها وگروههای دیگه واختلاسها ودزدیهای نجومی)ولی وقتی به آموزش وپرورش ومعلمان می رسه خشکسالی وقحطی ایست وفقط شغل معلمی میشه شغل انبیاست.تاکی دروغ وریاکاری ونفاق وتظاهر!!!!
پاسخ + +2 0 --
علی 1396/05/09 - 23:33
تو اموزش پرورش هم همچین قحطی نیست، دزدی هایی که تیم های نظامند فاسد اداری انجام میدهند شرم آور است ،بعضی هاشون هم به تازگی جا مهر رو پیشونیشون نقش بسته
پاسخ + +1 -4 --
ناشناس 1396/05/10 - 09:04
موضوع کشف حجاب خانم نامداری دارای ماهیت حقوقی و شرعی است و از منظر قانون و شرع باید به ان پرداخته شود . طرح ان به صورت مکرر در این سایت جنبه سرگرم سازی دارد و اصلا موضوع مرتبط با مسائل و اولویت های معلمان نیست .
پاسخ + 0 0 --
اصغر رضامند 1396/05/13 - 13:29
با سلام .دبير باز نشسته پيش از موعد با 27 سال خدمت با 27 روز حقوق سال 93 با دريافتي 2000000با مدرك ليسانس . تفاوت ژاداش ما نزديك به 3 برابر سال 96 و حقوق 1000000 كمتر است تفاوت و نابرابري يكه شبه با تصويب يك قانون . آيا ظلم به يك روز فبلي ها نيست . لطفا كمتر فرهنگيان و بازنشستگان فرهنگي رال رسانه اي كنيد . برويد با سازمانهاي ديگه مسخره بازي نماييد / در طي 27 سال دبير نمونه كشوري استاني و منطقه اي بودم شاعر نويسنده پژ وهشگر برتر با سوابق آموزشي و اجرايي ولي سر افكنده و شرمنده خانواده ام هستم . وضع كار گر خدماتي شهرداري در روستاهاي دور دست از ما فرهنگيان خصوصا بازنشسته گان بهتر است افسوس مي خورم چرا معلم شدم در زماني كه ازمعلمي فقط اسمش مانده نه منزلت و مقامش / ممنونم از صداي معلم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور