صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

نبی اله ابراهیمی / عضو هیات رئیسه پارلمان معلمان خراسان

پرداخت با تأخير حقوق معلمان ؛ سامان دهي مشکلات و معضلات مالي فرهنگيان به شعار نيست و نيازمند بودجه است

از آغاز سال ۹۵ نحوه پرداخت حقوق با تأخیر سه تا پنج روز شده است/ به گفته مسئولان معمولا تاریخ واریز حقوق از ۲۶ تا سی ام هرماه انجام می‌شود و با اجرای طرح یکپارچه سازی پرداخت حقوق ها که از آبان 95 کلید خورده ، روال و سازوکارهای پرداخت حقوق به شدت تسریع پیدا می‌کند/ ، علت تاخیر در پرداخت حقوق آذر هم کمبود اعتبار برای پرداخت معوقات ناشی از صدور احکام ارتقا رتبه های حرفه ای است که از فروردین ماه سال جاری به تاخیر افتاده است/ به اکثر کارمندان ادارات مبلغ قابل توجهی پاداش شب چله دادند/ جامعه فرهنگیان کشور هم خواستارند افرادی در راس زيربنايي‌ترين نهاد توسعه‌اي کشور قرار گیرند که قد و قواره‌شان در حد این وزارت خانه مهم و حساس باشد....

چرا حقوق معلمان دیر پرداخت می شودو بودجه آموزش و پرورش   يك عضو دفتر آيت‌الله مکارم شيرازي عدم پرداخت حقوق معلمان يا پرداخت با تأخير را داراي مشکل شرعي دانست و گفت: دولت و مسئولان بهتر است در اسرع وقت با ايشان تسويه حساب نمايند.

از آغاز سال ۹۵ نحوه پرداخت حقوق با تأخیر سه تا پنج روز شده است. یک‌بار هم که جناب نوبخت تذکر دادند معلمان حقوق یک میلیون و هشتصد هزار تومنی خود را برای پنج هفته برنامه‌ریزی کنند تا موقع دیرکرد دولت کم نیاورند.

در ماه های گذشته هم دولت در پرداخت حقوق معلمان با مشکل مواجه بود و این پرداخت دیر انجام  می شد، در حالی که حداقل در سال های قبل و پیش تر حقوق معلمان چند روز مانده به پایان ماه پرداخت می شد.

به گفته مسئولان معمولا تاریخ واریز حقوق از ۲۶ تا سی ام هرماه انجام می‌شود و با اجرای طرح یکپارچه سازی پرداخت حقوق ها که از آبان 95 کلید خورده ، روال و سازوکارهای پرداخت حقوق به شدت تسریع پیدا می‌کند ؛ به گونه ای که گفته های مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق یکپارچه کارکنان فرهنگی حکایت داشت:

" در صدد هستیم تا به طور همزمان 32 استان کشور به طور یکسان و همزمان حقوق خود را دریافت کنند. وی با بیان اینکه برای حقوق مهرماه نیز علیرغم تمامی فضاسازی‌ها اولین دستگاه پرداخت کننده کامل دریافتی فرهنگیان شاغل بودیم عنوان کرد: برای طرح یکپارچه سازی به عنوان بزرگترین دستگاه نیروی انسانی و با کمک اداره کل خزانه، بانک مرکزی، بانک عامل و سازمان برنامه و بودجه اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است. مدیر کل دفتر برنامه و بودجه و تامین منابع وزارت آموزش و پرورش افزود: در فاز نخست این طرح، روز یکم آذرماه 1395 برای نخستین بار قریب 45 درصد کارکنان دولت یعنی فرهنگیان به صورت واحد و در یک لحظه حقوق خود را دریافت کردند.

وی تصربح کرد: این کار براساس یک فرآیند بسیار فشرده و تخصصی صورت گرفته است و باعث می شود که از این ماه به بعد، بدون نگرانی در تاخیر و فاصله زمانی بین استان ها، کلیه پرداخت های حقوق و مزایای فرهنگیان به صورت یکپارچه و با یک روش اجرا و پرداخت شود. "

سید محمد بطحایی سرپرست اسبق وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسشی پیرامون دلیل تأخیر پرداخت حقوق مهرماه فرهنگیان، هم اظهار داشت: حقوق معلمان در مهرماه تأخیر زیادی نداشته است؛ تمام دستگاه های کشور حقوقشان با تأخیر پرداخت شده است که به دلیل اصلاح مکانیزم پرداخت در خزانه است. وی ادامه داد: در گذشته لیست حقوق فرهنگیان تحویل خزانه کل کشور می شد. آنها حقوق را به استان و استان به بانک تحویل می داد و اکنون این فرآیند کوتاه شده و حقوق مستقیم از خزانه وارد حساب معلمان می شود.

با توجه به هماهنگی های انجام شده بین وزارت آموزش و پرورش و خزانه کل کشور از آبان ماه مصوب شد حقوق فرهنگيان به صورت متمرکز و هماهنگ واریز شود . لذا اکثر استان ها 30 آذرماه حقوق واریز گردید ولی متاسفانه بعضی استان ها تا این لحظه هیچ پرداختی صورت نگرفته است. ولی مسئولین ذی ربط به شدت پیگیر این امر جهت رفاه حال همکاران می باشند."

با تمام ادعاهای مطرح گردیده هنوز حقوق آذرماه فرهنگیان تا امروز (دوم دی ماه) واریز نشده و این مسئله منجر به بروز نارضایتی‌هایی در میان آن ها شده است.

به نظر می رسد ، علت تاخیر در پرداخت حقوق آذر هم کمبود اعتبار برای پرداخت معوقات ناشی از صدور احکام ارتقا رتبه های حرفه ای است که از فروردین ماه سال جاری به تاخیر افتاده است. پیش تر از سوی مسئولین ،علت این مشکل در مهرماه ، ابلاغ همکاران و تاخیر در ارسال سند حقوق و در ماه آبان ،پرداخت همزمان حقوق فرهنگیان کل کشور عنوان شده بود.

بر اساس اطلاعات رسیده، ادارات آموزش و پرورش لیست حقوقی پرداخت آذرماه را آماده و در اختیار دولت قرار داده است اما حقوق معلمان واریز نشد. شنیده ها حاکی است که تا چند روز آینده هم امکان پرداخت حقوق فرهنگیان فراهم نیست. هرچند به نظر می رسید در آخرین روز پاییز و در روز پایانی آذرماه دولت حقوق معلمان و فرهنگیان را واریز می کند اما این اتفاق رخ نداد.

در شب یلدا و طولانی ترین شب سال معلمان مانند دیگر اقشار جامعه در نظر داشتند تا جلوی خانواده و فرزندانشان رو سفید باشند، اما این اتفاق رخ نداد. در حالی که به اکثر کارمندان ادارات مبلغ قابل توجهی پاداش شب چله دادند! آیا معلم ها از پول نفت و چنین پاداش هایی سهمی ندارند این چه عدالتی است!

لطفا قوانین را شفاف کنید و حداقل به شعور حدود یک میلیون فرهنگی احترام بگذارید و این قشر آینده ساز را در انتظار نگذارید.

همه آقای قاضی زاده هاشمی را سمبل یک وزیر پرتلاش و موفق می دانند که با کار کارشناسی و وقت گذاری و توجیه نمایندگان و هیئت دولت ، برای ارتقاء شان و منزلت کارکنان خود و نیز موفقیت طرح تحول سلامت مایه می گذارد و این نشانه‌ای از نیاز به حضور افرادی توانمند در راس است.

جامعه فرهنگیان کشور هم خواستارند افرادی در راس زيربنايي‌ترين نهاد توسعه‌اي کشور قرار گیرند که قد و قواره‌شان در حد این وزارت خانه مهم و حساس باشد. هرچند فرهنگیان مشکل وزارتخانه را وزیر نمی دانند، اما جناب آقای آشتیانی اگر آمده ای که تحول ایجاد کنی، گوی و میدان آماده است و حامی شما حدود یک میلیون فرهنگی.

تمامی این مشکلات و مسائل ناشی از سهم کم‌رنگ آموزش‌ و‌ پرورش از بودجه کشور است .

متاسفانه سهم بودجه آموزش‌ و‌ پرورش در سال 96 نیز گوياي اين واقعيت تلخ است که در بر همان پاشنه قبل مي‌چرخد و مسئولین تصمیم گیر و تصمیم ساز دغدغه اصلاح ساختار ناکارآمد زيربنايي‌ترين نهاد توسعه‌اي کشور را ندارند. علی رقم توصیه اکید مقام عظمای ولایت اولويت قرار نگرفتن آموزش‌ و‌ پرورش سال‌هاي سال است به بهانه‌هايي غير موجه به سال‌هاي بعد موکول مي‌شود و نبود عدالت بودجه‌اي نيز در همه طرح‌هاي بودجه وجود داشته و اقدام عملي براي تامين عدالت در توزيع سرمايه و منابع به طور مساوي براي همه وزارتخانه‌هاي کشور صورت نگرفته است.

بي شک ساماندهي مشکلات و معضلات مالي فرهنگيان به شعار نيست و نيازمند بودجه است.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 03 دی 1395 11:22 خوانده شده: 10443 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +34 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 11:44
وقتی شنیدم یکی از وزارت خانه ها به کارمندانش فکرکنم سازمان هواپیمایی به هر کارمند ۵میلیون به مناسبت میلا د پیامبر داده است از کله ام میخواست دود در بیاید خوب یک دفعه بگویند معلم ها کارمند نیستند وخودشان را راحت کنند
پاسخ + 0 0 --
بیاتی فرد 1395/10/03 - 12:15
چنین چیزی ممکن نیست، همش تبلیغات است!!!!
پاسخ + 0 0 --
اهل ساینت 1395/10/03 - 14:23
برو به سایت سرچ کن نگاه کن به کارکنان شرکت های فرودگاه ها ونیز راه اهن ونیز راه وترابری در روی میلاد پیامبر ص مبلغ 50000000تومان پنج میلیون تومان پاداش داده اند کذب نیست البته عرضه می خواهد
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/10/06 - 16:52
موافقم تاکی بیتوجهی ب معیشت ومنزلت معلم؟!
پاسخ + +39 -25 --
.... 1395/10/03 - 11:48
احمدی نزاد حقوق را حتی در 21ماه می داد درود بر او کجایی احمدی قهرمان
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/10/03 - 15:07
خلایق را هر چه لایق......
قدر احمدی نژاد دلاور را ندانستیم
همون بهتر که سخره ی آقای نوبخت باشیم
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/10/03 - 18:08
به جای «حق وق»! برجام بی فرجام رو داریم ...!؟
هورررررررررراااااااااااااااااااااا ......!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/03 - 18:18
تو این وسط نرخ تعیین میکنی.
از اون ۸۰۰ میلیارد دلار چقدر به معلمها داد؟!
تورم ۵۰ درصدری و افزایش ۱۰ درصدی یادت رفته؟
این دولت بده، شکی نیست. ولی دلیل بر خوب بودن اون معجزه قرن نیست.
پاسخ + 0 0 --
مهران، 1395/10/03 - 18:51
پرداخت بی نظم جایی برای دفاع ندارم.اما احمدی نژاد برای ما آب نون نمی شه که سنگش رو به سینه ات می زنی جناب مثلا فرهنگی
پاسخ + 0 0 --
علی معلم 1395/10/04 - 00:19
چندتا عید از دولت احمدی در قالب یارانه عیدی گرفتیم!!!!!
پاسخ + +25 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 12:00
با تشکر آقای ابراهیمی ولی کو گوش شنوا فقط میخوان شو راه بیندازندتبلیغات کنند حقوق حقه راجای مطالبات توصدا سیمای میلی اعلام کنند لقمه ای که آنان سر سفرهایشان میبرند ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:08
بگذار آنچه نمی خواهیم بگویند
بگذار آنچه نمی خواهند بگوییم
باران که ببارد
از چتر ها کاری ساخته نیست
ما اتفاقی هستیم که افتاده ایم
پاسخ + +28 -1 --
فرهنگی 1395/10/03 - 12:09
سالی که نکوست ازبهارش پیداست .این وزیر دست گل جدید نمایندگان مجلس به فرهنگیان بود .ما منتظر تحول بودیم که از حقوق نجومی که ماهانه می دادن هم افتادیم .یکی از برکات یکسان سازی این بود که همه حقوق معلمها را یکجا پرداخت کنند .فکرش را بکنید یکجا چند میلیار د پول توی حسابی باشه اون هم چند هزار میلیارد . اگه یه بنده خدایی نیاز به چند هزار میلیارد وام داشته باشه اون واجب تره یا یه معلم .ممکنه حقوق این ماه رو وام داده باشن به پند تا بیچاره مثل صندوق ذخیره ای که ما ذخیره کردیم برای عده ای که خوردنش .
پاسخ + +25 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 12:22
دور دور باطله.
هر روز دریغ از دیروز. به نظر میاد با این تز که طرف رو به مرگ تهدید کن تا به تب راضی باشه، کارها رو پیش میبرند. الان دغدغه معلمان به جای میزان حقوق که از میانگین دولت با شکاف بالایی پایین تر است، تبدیل به پرداخت به موقع چندر غاز حقوق شده.
فعلا سعی دارند که معلمان رو از قولهایی که دادند دور کنند.
نظام هماهنگ پرداخت، مرحله دوم رتبه بندی، اصلاح رتبه بندی و اجرای رتبه بندی اصلی و ....
البته بنا به آخرین آمار درآمد خانوارها، معلمان از میانگین کشوری که حدود ۳میلیون سیصد هزار برای سال ۹۴ بوده، فاصله زیادی دارند. حقوق ۹۴ فرهنگیان حداکثر حدود ۱ میلیون ۸۰۰ هزار بوده.
یعنی داریم به فقر مطلق نزدیک میشیم. اگه مسئولان یک کم دیگه همت کنند معلمان در ورطه فقر مطلق غرق خواهند شد.
این حکومت و دولت به غیر از فقر و تبعیض برای ما چیز دیگری نداشت.
و خلاصه اینکه دور دور باطله، و سهم ما تو این دور باطل فقط سرگیجه است.
پاسخ + +23 -1 --
فرهنگی ترک 1395/10/03 - 12:26
اما جناب آقای آشتیانی اگر آمده ای که تحول ایجاد کنی، گوی و میدان آماده است و حامی شما حدود یک میلیون فرهنگی.

این را واقعا عالی آمدی، احسن
پاسخ + +31 -1 --
آزاده 1395/10/03 - 12:27
مرگ بر اختلاس گران که از حقوق معلم بیچاره نمی گذرند چون حقوق نجومی شان کفایت پوشاک نوه هایشان نمی دهد.
پاسخ + +32 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 12:29
صندوق ذخیره فرهنگیان را هم خوردند دیگه چیزی نمونده،
پاسخ + +26 -1 --
93 1395/10/03 - 12:32
درود بر شما که واقعیت را گفتی،چه به روز بازنشستگان 93 اوردند،
پاسخ + +22 -1 --
عارف 1395/10/03 - 12:53
آیا می توا نند چنین کاری را با کار مندان بهداشت و درمان انجام بدهند ؟ اکثر معلمان که دریافتی آنچنانی ندارند که پس انداز ی برای چنین مواقعی داشته باشند . حالا با این سن وسال برویم از پدر و مادر پول توجیبی بگیریم البته اگر آنها هم زنده باشند .
پاسخ + +28 -1 --
فرهنگی 1395/10/03 - 13:21
ماشاالله به این دولت واقعا دیگه شورش رو در اوردن این ادا و دلقک بازیها را تموم کنید
پاسخ + +26 -1 --
سیفیاری 1395/10/03 - 13:52
آقای آشتیانی هم امتحانشو پس داد. نقطه سر خط!!!
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/10/03 - 23:28
معلوم شد ، مشکل از وزیر فقط نیست.
پاسخ + +32 -1 --
سید ازتبریز 1395/10/03 - 13:57
مراسم پر فیض دعای پرداخت حقوق روز شنبه درتمامی مدارس برگزار خواهدشد منتظر کلیه همککهمکاران هستیم التماس دعا
پاسخ + +22 -1 --
...... 1395/10/03 - 14:20
...تعلیم و تربیت و معلم هنوز تو اولویت نیستن.خواهر و برادراي حلبی نوش جونتون فقط مثل بعضی ها بعد خوردن هار نشین به خودمون پارس کنین.آخه دست ما نمک نداره به هر کشوری خدمت کردیم و زنده شد بعدش به خودمون پارس کرد....
پاسخ + 0 0 --
م 1395/10/03 - 18:39
اسد جان کجایی دقیقا کجایی
پاسخ + +25 -1 --
رحمان 1395/10/03 - 15:25
کشور شده باند بازی . در آمد به هر نحوی. و کسی قادر به برخورد بااین انسانهای بی عرضه نیست.
پاسخ + +20 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 16:00
هنوز واریز نکردند .عجب وضعی شده !
پاسخ + +16 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 16:05
عجب وضعی شده این حقوقا چرا نمیدند ...
پاسخ + +30 -1 --
امید 1395/10/03 - 16:14
خوب کاری کردند وقتیکه مادرهمه صحنه ها کاسه داغتر از آش هستیم این هم باید سرنوشت ماباشد.
پاسخ + +3 -4 --
اکبری 1395/10/03 - 16:50
جناب آقای ابراهیمی عزیز همه ما دغدغه حل مشکل معلمان را داریم و در راستای حل مشکلات آنان تلاش می کنیم. اما بنده به این نکته اشاره کردم شما به عنوان یک کنشگر و یک معلم دلسوز و به عنوان یک معلم و ... می توانید نظرات خودتان را اعلام کنید و لی در مصاحبه صورت گرفته عنوان گرده اید به عنوان عضو هیئت رئیسه و این مطلب نقل قول شما با این عنوان است .بنده و دیگر دوستان باید پاسخگوی مطالب و دیدگاه های دوستان باشیم لذا جنابعالی پس از این هرگونه مطلبی را با عنوان یک معلم دلسوز و ... می توانید بیان کنید ولی حق ندارید از عنوان پارلمان معلمان استفاده کرده و ذیل این عنوان مصاحبه کنید لذا مجددا از شما می خواهم در چهارچوب و ساختار تعیین شده در پارلمان حرکت کرده و از هر گونه اظهار نظر شخصی با عنوان پارلمان خودداری کنید .چون بیانات حضرتعالی در ساختار حقوقی پارلمان قرار گرفته و مسئولیت آن به عهده همه اعضا می باشد لذا به حقوق دیگران احترام بگذارید عزیز برادر .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/03 - 21:01
اکبری عزیز لطفا افاضه فضل نفرمایید.کسی هم که می خواد از حق و حقوق معلمان دفاع کند .شما با فرافکنی مانع می شوید.شمارو بخدا از حق بگویید نه از پارلمان و....حالا این پارلمان که می گویید چه گلی به سر ما زده؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:01
جناب اکبری معلومه هنوز از حقوق چیزی نمی فهمی مثل خیلی چیزای دیگه. ایشان عضو هیات رئیسه است و منتخب پارلمان معلمان می تواند نظر و دیگاه خوش را مطرح کند وهیچ منافاتی با اساس نامه پارلمان ندارد. شما ها هم اگه نی زنید خوب بزنید. درضمن نترس گناه کسی را به پای دیگری نمی نویسند .. همچنین خوبی هاشو
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:06
دغدغه داشتند بشعار نیست . به عمل کار برایید به سخنرانی نیست. هرچند سخنرانم نیستی . تو سنگ اندازی دشمن برادر
پاسخ + +4 -1 --
ابراهیمی 1395/10/03 - 16:52
جناب اکبری و دوستان . من صرفا به عنوان یک کنشگر فرهنگی به ارائه نظرات و دیدگاه های شخصی خود می پردازم . و خود را یک عضو کوچکی از جامعه بزرگ و فهیم فرهنگیان می دانم نه سخنگو و آنچه شما عرض نمودید. پس حتما می توانم بعنوان یک فرد حقیقی دیدگاه و نظراتم را جهت انظار عمومی به قضاوت بگذارم . البته شما و دیگر دوستان می توانید و مختارید که از نظر حقیقی و حقوقی چون پستی در چهارمین پارلمان معلمان استان خراسان رضوی برایتان تعریف شده هر طور که متمایلید از این فرصت استفاده نمایید. من فقط یک معلم هستم . و عضوی از پارلمان معلمان استان! و آنچه می گوییم و می نویسم برآیند تفکر و اندیشه شخصی خویش است . حال صواب و ناصواب آن به نحو برداشت دیگران دارد. باز هم اعلام می نماییم من نه سخنگوی و نه رئیس و نه نائب رئیس و نه ونه ونه چهارمین پارلمان معلمان استان خراسان رضوی هستم .
پاسخ + +5 -1 --
ابراهیمی 1395/10/03 - 16:52
من فقط یک معلمم . هرچند 25 سال بعنوان نماینده رسمي معلمان منطقه ام و از شروع پارلمان معلمان استان عضو رسمي پارلمان می باشم. و حال هم منتخب اعضای رسمي چهارمین پارلمان معلمان و دیگر هیچ! و تمام توانم را بکار خواهم گرفت تا به خواسته های بحق همکاران از مبانی قانونی و در چهار چوب اهدافی که در اساس نامه پارلمان آمده(بند3:تلاش مجدانه به منظور استيفاي حقوق معنوي و مادي معلمان و پيگيري مطالبات آنها از مبادي قانوني) گام بردارم . شما خسروان هم صلاح کار خویش دانید. پس جناب اکبری ماهم مشتاقانه منتظر هر گونه گفتگو و اظهار نظر و طرح دیدگاه شما و سخنگوی و ... با نشریات یا مجامع عمومی و... هستیم. و این فقط حق مسلم شماست . ومن الله التوفیق
پاسخ + +2 -4 --
اکبری 1395/10/03 - 16:53
جناب آقای ابراهیمی عزیز از گفتگوی شما با این دوستان تشکر می کنم اما با توجه به نظر دوستان این مجموعه سخنگو داشته و هر گونه گفتگو با نظر دوستان باید انجام شود لذا خواهشمندم تا زمانی که بنده در خدمت دوستان هستم از هر گونه گفتگو با نشریات یا مجامع عمومی پرهیز کنید با تشکر
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:04
اکبری . تو هنوز فرق مصاحبه و ارائه دیگاه و کنشگری را هم بلد نیستی . اینجا پایگاه تحلیلی _خبری معلمان ایران است هر کس می تواند تحلیل خود را از مسائل روز بویزه معلمان ایران زمین بنویسد و مدافع حقوق معلمان باشد
پاسخ + +7 -1 --
معلم خراسانی 1395/10/03 - 17:01
ببین پسر جان چیزی بارته حرف بزن دفاع کنن از معلما و نقد عادلانه داشته باش نه اینکه تا کسی حرف حق میزنه موضع بگیری
پاسخ + +14 -1 --
معلم 1395/10/03 - 17:01
سلام بانک سرمایه مگر بودجه ندارد حقوقها را پرداخت کند مگر بانک سرمایه متعلق به معلمان نیست بانک سرمایه با اجازه چه کسی تیم والیبال میلیاردی با پول معلمان تشکیل میدهد؟؟؟؟؟
پاسخ + +16 -1 --
ایرج 1395/10/03 - 17:02
بی عرضگی خودمان است. خوب وجهادی کار کنید....
پاسخ + +10 -1 --
عضو پارلمان معلمان 1395/10/03 - 17:04
الان تمام گروهها پر شده از مطالب و ..... در ارتباط با عدم پرداخت حقوق فرهنگیان

اگر این مساله توسط نخبه گان معلم واکاوی نشود پس کی این کار را انجام دهد؟؟؟
پاسخ + +7 -1 --
یک دنیا معلم 1395/10/03 - 17:09
#تلخند
پاسخ + +16 -1 --
ح 1395/10/03 - 18:22
من معلم ب روحانی رای نمی دهم .
پاسخ + +7 -1 --
معلم 1395/10/03 - 18:49
تشکر آقای ابراهیمی
پاسخ + +7 -1 --
معلم 1395/10/03 - 18:50
لطفا قوانین را شفاف کنید و حداقل به شعور حدود یک میلیون فرهنگی احترام بگذارید و این قشر آینده ساز را در انتظار نگذارید.
پاسخ + +10 -1 --
جعفر 1395/10/03 - 18:52
خدایا چنان کن سرانجام کار ***** تو خشنود باشی و ما رستگار
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 18:52
اصلاح مکانیزم پرداخت در خزانه
پاسخ + +7 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 18:53
جامعه فرهنگیان کشور هم خواستارند افرادی در راس زيربنايي‌ترين نهاد توسعه‌اي کشور قرار گیرند که قد و قواره‌شان در حد این وزارت خانه مهم و حساس باشد
پاسخ + +9 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 18:54
تمامی این مشکلات و مسائل ناشی از سهم کم‌رنگ آموزش‌ و‌ پرورش از بودجه کشور است .
پاسخ + +7 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 18:54
درود بر شما کنشگر فهیم و حکیم
پاسخ + +15 -1 --
محمود 1395/10/03 - 19:14
حالا برید بازم پای صندقهای رای
پاسخ + +14 -1 --
علی 1395/10/03 - 19:31
آیا معلم ها از پول نفت و چنین پاداش هایی سهمی ندارند این چه عدالتی است؟ هرجا که می خواهند حقوق معلم راضایع کنند چند روز قبلش می گویند مطالبات معلمان را پرداخت می کنیم با با حقوق کو 4 دی ماه شد؟
پاسخ + +14 -1 --
معلم 1395/10/03 - 20:59
تقصیر از خودمان است. اگر شحاعت داشته باشیم و ...اونوقت آقایون خفته و مرفه و بی درد به خودشان خواهند آمد. ولی متاسفانه زیادی می ترسیم.!!
پاسخ + +8 -1 --
معلم 1395/10/03 - 21:33
از زمان به نظر من ، زدن از حق و حقوق ما معلمان به خاطر این است که دولت بتواند یارانه ها را پرداخت کند . چون تعداد ما زیاد است ، دولت این کار را می کند .
پاسخ + +9 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 22:23
دیدنیها:
امام خمینی به شاه گفت:
یا از فساد مسؤلین آگاهید و سکوت کرده‌اید؟!
یا از وضعیت بیخبرید!
که در هردوصورت بی‌کفایتید!!!

چه وضعیت آشنایی!!!!

کانال دیدنیها
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/10/03 - 22:41
درو بر احمدی قهرمان احمدی نزاد قهرمان ناجی کشور ما
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/10/03 - 23:25
واقعا با این حرف نمک به زخم ما میریزی.
اون عجوبه تا تونست به معلمان ظلم کرد.
به خیلی ها رسید ولی به معلمان به جز بی حرمتی چیز دیگری نداد.
پاسخ + +11 -1 --
معلم مظلوم 1395/10/03 - 23:06
همکارمحترم می خوای به روحانی رای بدی یاندی شده چون روال رییس جمهوری درکشورماهشت سال است.
پاسخ + +8 -1 --
ناشناس 1395/10/03 - 23:56
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش همچنین در پاسخ به این سوال که هنوز حقوق آذرماه فرهنگیان پرداخت نشده است، گفت: با توجه به اینکه گفته بودیم حقوق آموزش و پرورش در قالب سامانه یکپارچه خواهد شد، در حال حاضر لیست حقوق فرهنگیان به خزانه رفته و چک به بانک مرکزی فرستاده شده و هر زمان که بانک مرکزی موافقت کند، پول به حساب فرهنگیان واریز خواهد شد.!!!

مجاوری ادامه داد: ایجاد سامانه یکپارچه حقوق فرهنگیان به شفاف‌سازی و کاهش هزینه‌ها در آموزش و پرورش بسیار کمک کرده است.!!!
پاسخ + +14 -1 --
ناشناس 1395/10/04 - 00:01
روحانی کاری کرده که ملت الان به ریش ما معلمان می خنده.
اگر بزرگان بزارن دوره بعد رای نمیاره.!!
پاسخ + +16 -1 --
ناشناس 1395/10/04 - 00:21
راستی این به قول خودشون دولت تدبیر و امید جوابی برای این تاخیر در پرداخت حقوق ها داره؟ چون تا بحال سابقه نداشته.
هر این دولت و دولت های قبلی خودشان را در برابر ملت ملزم به شفافیت و پاسخگویی نمی دانستند.
پاسخ + +9 -1 --
.... 1395/10/04 - 11:45
کنترل قطارها نیز تازه الکترونیکی شده بود آن فاجعه قطار در حوالی اربعین اتفاق افتاد!!! در کشور ما همه چیز کاریکاتور و خنده دار است!این نشان میدهد ، اگر ما تفکر عقب افتاده ای داشته باشیم حتا پیشرفته ترین تکنولوژی ها نیز نمی تواند نجاتمان دهد ! نیروی انسانی متخصص پیشنیاز پیشرفت است نه تکنولوژی!!! و تا این مهم به درک و فهم دولتمردان ما نرسد هیچ فنآوری ما را خوشبخت نمیکند ! انسان برتر باعث و عامل پیشرفت است، نه تکنولوژی برتر! اگر غیر از این بود کشورهای نفتی عربی باید بهترین کشورها برای زندگی میبودند!!! ولی ابدا اینطور نیست، علیرغم تمام پیشرفتهای ظاهریشان . خدا بما رحم کند با این مسئولین بی اعتقاد به اهمیت آموزش و تربیت انسان! باید صبر کنیم تا بفهمند !!!! متاسفانه گویا راه دیگری نداریم !!
پاسخ + +12 0 --
سربندر 1395/10/04 - 11:51
خلایق هر چه لایق تا یک ماه هم حقوق ندن صدا کسی در نمیاد فقط فضای مجازی
پاسخ + +8 0 --
ارش 1395/10/04 - 13:59
دوستان کارکنان وزاتخانه حقوق آذر ماه را دریافت کرده اند ، ظاهرا پرداخت حقوق آنقدر هم که میگن یکپارچه نیست
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:11
مگه صدا درآمدن دیگه چیست . دارند تحلیل می کند و نقد و راهکار ارائه می دهند این خیلی عالی است
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:11
خبر٢۴- مجله خبری فرهنگیان:
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 14:11
موفق باشید جناب ابراهیمی . قلمتان سبز . و سرتان سلامت
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 16:01
معلم ها بايد سرمايه شون رو از صندوق پس بگيرن واريز كنن به يه حساب ديگه اون مقدارى هم كه هر ماه از حقوقشون كسر ميشه بريزن به همون حساب شايد دو برابر صندوق براشون منفعت خواهد داشت
پاسخ + +6 0 --
سلام 1395/10/04 - 18:48
فرمانروا علاقه ای نداشت ازحال مردم باخبرشود
پاسخ + +6 0 --
حمید میرمحمودی 1395/10/04 - 19:10
برین خودتونو مسخره کنین دزدان غیور شماهایید
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/10/04 - 19:24
مسئولین محترم صدای معلم لطفا پیگیر پرداخت به موقع حقوق فرهنگیان باشید
پاسخ + +6 0 --
شمسایی 1395/10/04 - 22:40
مشکل ما اینه که بسیار مظلوم واقع شدیم وقتی میخواهند افکار عمومی را از رسوایی مردان دولتی منحرف کنند حقوقهای نحومی وبرجام بی فرجام . ما معلمین و تعطیلات تابستانی را نشانه میگیرند
پاسخ + +4 0 --
محسن 1395/10/05 - 00:13
با سلام
اکثر خبرگزاری ها اعلام کرده اند که حقوق آذر ماه فرهنگیان پرداخت شد در حالی که الان ساعت 12 و 10 دقیقه شب 5 دی ماهه و هنوز حقوقی پرداخت نشده، جامعه فرهنگیان اگه فکری به حال خودشان نکنند از این بدتر هم می شود.
پاسخ + +6 0 --
علی 1395/10/05 - 01:28
مایه تاسف است بعضی به اصطلاح فرهنگیان فیلشان یاد هندوستان کرده شما فقط مرد باشیم برید احکام حقوقی ۸۸ تا ۹۲ خودتون اگه کنید ببینید تو ۴ سال با اندازه همین سال ۹۴ به حقوقشان اضافه شد ؟؟؟ در اینکه ما در بدترین شرایط نسبت به سایر کارمندان هستیم شکی نیست اون هم از نجابت و سادگی ماست که همه از ما سو استفاده میکنند ولی خواهشن چوب محمود رو به سینه نزنید ؟؟ که با نفت ۱۲۰ دلاری ۱۶ هزار تومان در سال ۸۹ به حقوقمان اضافه کرد ،
پاسخ + +4 0 --
علی 1395/10/05 - 05:12
پنجم دی ماه هم شد از حقوق معلم ها خبری نشد
.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 1395/10/05 - 14:55
مارا بهتر است خاخول حساب نکنید همان دکتر احمدی نزاد بود که به حقوق بازنشستگان به صورت فله ای افزایش حقوق می داد ان هم با مبلغ بیشتر از پانصد هزار تومان واین روحانی کلید ساز نسبت به پر داخت حقوق بازنشستکان به صورت قطره ای ان هم با قطره چکانی که در حالت نهایت لرزش دست به حقوق بازنشستگان با مبلغ جزیی اقدام کرده فرق در با دوشاب این است علی جان عزیز ....درود بر احمدی نزاد قهرمان
پاسخ + +4 0 --
فرهنگی 1395/10/05 - 14:29
مژده به دوستان .حقوق آذر واریز شد ؟؟؟؟؟
پاسخ + +4 0 --
فرهنگی 1395/10/05 - 23:48
محمودوروحانی سروته یک کرباس
پاسخ + +4 0 --
فرهنگی 1395/10/05 - 23:49
ضمن خدمت پولی شرکت کردین حقوقتون روعقب انداختند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/06/31 - 19:11
ما هم "باید"قسط و وامهای بانک هارا دیربریزیم.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور