صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

فریدون توکلیان/ قم

کلاف سردرگم صندوق ذخیره فرهنگیان ؛ وقتی اکثریت فرهنگیان نمی دانند قضیه چیست ؟!

وقتی مسئولین بر اساس شایسته سالاری انتخاب نمی شوند و اغلب رانتی و سیاسی و جناحی انتخاب می شوند/ وقتی نظام بانکی در خدمت اشتغال و تولید نیست /وقتی گزارشات و اتهامات شفاف نیست/ اغلب مطبوعات و رسانه ها و نمایندگان هر کس به فرا خور گرایش و تفکر و جناح بندی سیاسی خود با خبر موضع می گیرند و اطلاع رسانی شفاف نمی کنند  ؛ چرا که اکثریت غالب فرهنگیان نمی دانند قضیه چیست....

8هزار میلیارد اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان  این روزها به دنبال اختلاس های زنجیری میلیاردی نام صندوق ذخیره فرهنگیان سرخط تیتر رسانه ها و بر سر زبان مردم است .
لید خبر :
دزدی از جیب معلمان ، اختلاس میلیاردی .
به راستی چه خبر است در کشوری که روزگاری مردم انقلابی ایران ، حکومت هزار فامیل غارتگر خائن را از کشور بیرون کردند و با ایثار جان و مال از این انقلاب دفاع و فداکاری کردند و روزی جوانان برای رفتن روی مین سبقت می گرفتند و امروز خبرها حاکی از این است ،افرادی فرصت طلب بی تقوا و نفوذی از این میراث شریف در زمان تحریم و تورم بر سر غارت کردن منابع کشور سبقت می گیرند .

غافل از عبرت گرفتن از عاقبت و سرنوشت گذشتگان و اگر بخواهیم سرنوشت مخالفین به خون شهدا که به این ملت خیانت کردند ، مرور کنیم می بینیم که خسردنیا والاخره شدند و فأین تذهبون ...
فرهنگیان قشر زحمتکش پرتلاش و بازنشستگانی که سی سال عمر شریف خود را مخلصانه پای تعلیم و تربیت نونهالان و جوانان کشور صرف کرده و در پیری با حقوق کم و هزینه ها بالای درمان و تحصیل، ازدواج فرزندان با همه کمبودها و مشکلات به خاطر مقاومت و تعالی نظام در برابر دشمنی های استکبار صبر پیشه و صورت خود را با سیلی سرخ کرده و میزان وام وزارتی دریافتی خود که با رعایت نوبت دو برابر حقوقش می باشد می شنوند که 30 نفر 8  هزار میلیارد از پولشان را وام دریافت کردند ؛ چه قضاوتی نسبت به نظام آموزش و پرورش و کسانی که پولشان را به عنوان امانت در اختیار آنان قرار داده اند می کنند و چه تاثیرات سویی بر مردم می گذارد و طرفداران نظام چه توجیهی در دفاع از پاکدستی مسولین نظام دارند ؟
حیف است!

کشوری که پاک ترین رهبر و بهترین ملت و خادم ترین مسئولین جهان را داراست و امن ترین کشوری که نخبگان و ارتش و سپاهش هر روز درعرصه پیشرفت های علمی نظامی افتخار می آفرینند و چشم مستضعفین جهان به این دارالقرا است شاهد چنین بدنامی ها باشیم.
لذا وقتی دولت ها که وظیفه شان نظارت است به ملت اعتماد نمی کنند و اصل 44 قانون و اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است و محور اصلی آن سپردن کارها به مردم است را اجرایی و عملی نمی کنند و خود متصدی فعالیت های اقتصادی است و حاضر به سپردن کارها به ملت همیشه درصحنه نیستند نتیجه این می شود .
وقتی مسئولین بر اساس شایسته سالاری انتخاب نمی شوند و اغلب رانتی و سیاسی و جناحی انتخاب می شوند .
وقتی آبروی افراد آبروی نظام می شود و اصل حفظ اشخاص می شود نه حفظ نظام .
وقتی نظام بانکی در خدمت اشتغال و تولید نیست .
وقتی گزارشات و اتهامات شفاف نیست .
وقتی موضع گیری بر اساس حق و باطل نیست بلکه بر اساس جناح بندی های سیاسی است .
وقتی دولت ها عدم موفقیت وعدهای انتخاباتی خود و هر خلافی را متوجه دولت قبل می کند و به خاطر حفظ خود و رای مجدد مسئولیت را به گردن نمی گیرند و تخلف را طبق قانون می داند  ، نتیجه مشخص است .

گندم از گندم بروید ، جو ز جو
و تاسف بارتر این است ؛ خبری که روی زبان مردم می افتد و شایعه می شود و هر فردی به ذهن خود آن را چهل کلاغ می کند و تاثیرات منفی خود را در جامعه می گذارد و نظام مظلوم و انقلاب و اسلام عزیز بدنام می شود و خلاف و جرم کسانی که شاید نظام را قبول نداشته باشند به پای نظام گذاشته می شود چرا که اگر کسی معاد محور و به فرهنگ شهادت طلبی و تفکر بسیجی معتقد و پیرو امام و مقتدا خود باشد ،سوء استفاده و خیانت نمی کند.
پس اگر نمایندگان به وظیفه قانونی و اصلی خود که نظارت و تفحص است به درستی اقدام کنند و بدون در نظر گرفتن ملاحضات سیاسی خائنین به ملت را معرفی و کسانی که با آبروی نظام بازی می کنند نباید آبرویشان درحاشیه امن قرار بگیرد .
و رسانه ها وظیفه دارند تحقیقات، جست و جو دقیق و واقعی کنند و به خوبی اطلاع رسانی کنند ؛ یک نفر گناهی می کند خیلی ها با او به علت غیبت و تهمت و سیاه نمایی و افراط و تفریط به جهنم می روند ، بعضی افراد به جای برخورد با متخلف و پیگیری مجازات مجرم ،دولت و نظام را زیر سوال می برند و با این کار می خواهند ماهی سیاسی خود را از آب گل آلود بگیرند و این کار به نفع خائنین است.
و متاسفانه اغلب مطبوعات و رسانه ها و نمایندگان هر کس به فرا خور گرایش و تفکر و جناح بندی سیاسی خود با خبر موضع می گیرند و اطلاع رسانی شفاف نمی کنند  ؛ چرا که اکثریت غالب فرهنگیان نمی دانند قضیه چیست !
نماینده مجلس می گوید اختلاس 8 هزار میلیاردی ....

رئیس جمهور کشور می گوید وام بوده ....
اگر در حقیت وام بوده و با این وام به کشورخدمت و اشتغال و تولید ایجاد شده و به جامعه فرهنگیان با این وام خدمت شده که دیگر اختلاس نیست و باید تشویق شوند و با شایعه ساز و تهمت زن برخورد قضائی شود و اگر سوءاستفاده بوده و با رانت و رشوه و با روابط این پول جابه جا شده باید با تمام متخلفین به عنوان مفسد فی الاض برخورد کرد و دست دزد بریده شود تا عبرت دیگران شود و مورد حمایت هیچ شخص و نهادی قرار نگیرد چرا که بهترین و پاک ترین دولت ها دولتی است که سریع واکنش نشان دهد و عملا برخورد نماید .
بر همه دلسوزان نظام همه جناح های سیاسی همه اهالی قلم و نمایندگان و دولت و قوه قضاییه فرض است به خاطر از دست ندادن اعتماد ملت که بالاترین ثروت و سرمایه کشور است با خائنین به بیت المال برخورد جدی شود تا عبرت دیگر خائنین گردد و دیگر شاهد شنیدن چنین خبرهای نباشیم .


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 21 آبان 1395 18:49 خوانده شده: 1503 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +9 0 --
معلم خسته 1395/08/21 - 19:57
می دانیم کاری نمی توانیم بکنیم کاشکی نمی دانستیم درد مان کمتر بود ان شنیدستی که در اقصای غور بارسالاری صندوق ذخیره را بربود اه از نهاد فرهنگیان برامد به ناگه نوبخت ازکوی وکمر امد گفت دخیره های دولت چی به سرامد
پاسخ + +10 0 --
دلشکسته94 1395/08/21 - 20:11
سلام صدای معلم چرا با این پولها پاداش ما را ندادند وبه قول روحانی وام دادند پول خودمان را به خودمان حرام داشتند انشالله سرطان شود تک تک سلو لهایشان را بگیرد
پاسخ + +7 0 --
معلم ناامید 1395/08/21 - 20:49
واقعا اینم از عجاییب سیستم اموزش پرورشی ماست
کاش مطبوعاتو رسانه های قوی و فراجناحی داشتیم ک با ازادی بیان و پس از بیان مانع ایجاد فضای رانت و اختلاس توسط هر طیف و جناحی میشدند
پاسخ + +9 0 --
خاکی 1395/08/21 - 21:50
من صورت حساب صندوق ذخیره خودم را نگاه کردم و با یک حساب سرانگشتی دیدم ، سود صندوق از سود بانک نیز کمتر است! به این دلیل سه سال پیش از صندوق انصراف دادم . نیاز است که نظارت دقیق روی سرمایه صندوق باشد . پول بسیار زیاد در صندوق است و هر ماهه نیز دارد اضافه می شود. چرا باید سودآوری صندوق پایین باشد؟ واقعا پایین است یا نه ، اختلاس دارد انجام می شود؟
پاسخ + +12 0 --
فرهنگی 1395/08/21 - 22:08
تمام فرهنگیان گرامی می دانند قضیه 8000 میلیاردچیه !!!!
دزدی به اسم وام !!!!!!
چپاول زحمات معلما توسط ی عده دزد وحرامخور
لطفا
این همه فلسفه نبافید که فراموش بشه !!!!
فرض محال که اختلاس وام باشه !!!!
وام حق فرهنگیان بود یا مرفین بی درد!!!!!
معلم زحمتکش باید به خار چندر غاز
وام ماه ها با دو ضامن وچک تو نوبت باشه
شرم اوره
از دو سال تعویق پاداش فرهنگی بازنشسته!!!!!!!
واقعا که
پاسخ + +9 0 --
ناجی معلم 1395/08/21 - 22:10
ایامی دانید بااختلاس هشت هزار میلیاردی یابه قولی قرض الپس نده پاداش حداقل ۱۲۰۰۰۰۰ هزارمعلم بازنشسته نقدا تامین میشد التماس تفکر
پاسخ + +8 0 --
ناجی معلم م 1395/08/21 - 22:11
فقط نظام هماهنگ وبس وانحلال صندوق
پاسخ + +4 0 --
حسین صدارت 1395/08/22 - 11:15
ب_ز و_غ ت_س !!! آبروی مومن از اوجب واجبات است!!!!!
پاسخ + +12 0 --
بازنشسته 1395/08/22 - 12:20
دزدیهای کلان صندوق ذخیره باتوجه به اینکه دراین کشوربه معلم هم رحم نمی کنندبیشترمضمون این شعراست
درآن شهری که مردانش عصا ازکورمی دزدند
همان شهری که اشک ازچشم ،کفن ازگورمی دزدند
درآن شهری که مردانش همه لال و زنان کورند
درآن شهری که کافرمومن ومومن شودکافر
همان جایی که مهرازجانمازبازمی دزدند
درآن شهری که پروانه به جای شمع می سوزد
درآن شهری که سگهامعرفت ازگربه می آموزند
من ازخوش باوری آنجامحبت جستجوکردم
پاسخ + +10 0 --
هوشی 1395/08/22 - 14:48
غارت،چپاول،دزدی وسرقت بیت المال بین دولتمردان عادی شده است.وبطورسازماندهی شده هرازگاهی جاهایی سریرمی آورد!!!
پاسخ + +3 0 --
غلامی 1395/08/22 - 19:27
کلا مسوولین کشور دزد ومختلس شدند وباید فکری اساسی برای این سیستم دزدپرور وفسادپرور با حفظ ظواهر دینی کرد
پاسخ + +3 0 --
بازنشسته 1395/08/23 - 08:13
دزدی وچپاول درکشورفراجناحی شده ودامن همه اعم ازکافرومومن وپیروجوان دولتی وغیردولتی راگرفته
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/08/23 - 21:14
هرچی به سرمون میاد حقمونه. از بس هرکی فقط کلاه خودشو چسبیده که باد نبره. شما رو به خدا فرم های ارزشیابی جدید رو ببینید که چه توهین بزرگی به معلم بدبخته. همه در فضای مجازی هارت و پورت می کنن که امضا نکنیم .ولی در عمل همکارای خودم رو که امسال بازنشسته شدن بخاطر گرفتن حتی نیم نمره دست و پا می شکنن.و مدارک جمع اوری می کنن. واقعا من برای همکاران خو دم متاسفم .
پاسخ + +2 0 --
بازنشسته 1395/08/24 - 09:00
پولهایمان رادرصندوق ذخیره دزدیدند پولهایمان رادرتعاونی مسکن خوردند پاداش بازنشستگیمان رادزدیدندوبعدازدوسال نصفش راتحویل دادند حقوقمان رادزدیدند ونصف دیگرکارمندان متوسط حقوق می گیریم نمی دانیم اینجاکشوراسلامی است یاسرگردنه دزدان بی رحم

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور