صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

شیرزاد عبداللهی/ همکار گروه صدای معلم

دانش آشتیانی در جایگاه وزیر، زیر مجموعه احزاب اصلاح طلب و یا کارگزار نجفی نیست

 مجمع فرهنگیان ایران اسلامی،  انجمن اسلامی معلمان ، کانون صنفی مدرسین دانشگاه فرهنگیان، شاخه فرهنگیان حزب ندای ایرانیان ، شاخه فرهنگیان کارگزاران ، شاخه فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه و سازمان معلمان،دانش آشتیانی را محاصره کرده اند / رییس جمهور گفت که دانش آشتیانی فعالیت سیاسی را مدتها پیش کنار گذاشته است/ دانش آشتیانی باید در یک اقدام شجاعانه از نمایندگان گروه ها و احزاب سیاسی فاصله بگیرد/ فرهنگیان از نظر سیاسی گرایش های متنوعی دارند و نمایش  چهره ای سیاسی و جناحی از وزیر به زیان دولت و به ضرر اقتدار وزیر است/ وزیر آموزش و پرورش لیست مشاوران خود را اعلام کند/ دانش آشتیانی اگر کمیته عزل و نصب مدیران تشکیل داده اسامی اعضای کمیته و ضوابط عزل و نصب مدیران را اعلام کند/ اقتدار دانش آشتیانی  زیر سایه سنگین کاریزمای محمد علی نجفی آسیب می بیند/ امیدوارم در سال 1400 به آقای نجفی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری رای بدهیم/ دانش آشتیانی باید در قامت یک وزیر "تمام"  و مستقل ظاهر شود

دانش آشتیانی و عزل و نصب ها و تشکل های فرهنگیان   یکی از مشکلات فانی نداشتن اقتدار مدیریتی بود. مدیران ارشد آموزش و پرورش ، گروهی بودند در ظاهر جمع و در معنا پراکنده . حتی شورای معاونان هم گرد سیاست های پنج گانه فانی که در واقع خط مشی دولت در آموزش و پرورش است ، متحد نشده بودند. مدیر بدون اقتدار کاری از پیش نمی برد و در شرایط سخت همه خود را کنار می کشند و او را تنها می گذارند. اقتدار بر دو نوع است. اقتدار سنتی و اقتدار مدرن . اقتدار سنتی مبتنی بر اطاعت افراد پایین دست از مدیران بالادستی و وفاداری به شخص است. مثلا یک مدیرکل در ازای پستی که وزیر به او داده است خود را وام دار و وفادار می داند و در همه حال حاضر است به عنوان یک مرید خاکسار از وزیر حمایت کند . پست مدیریتی که باعث افزایش منزلت ، قدرت و ثروت می شود موهبتی است که از جانب وزیر به شخصی تفویض می شود و ما به ازای آن ارادت و اطاعت است.

جامعه ما تا حدودی  از مرحله  اقتدار سنتی گذشته است . اقتدار بُوروکراتیک ، اقتدار قانونی و اقدار دموکراتیک الترناتیوهای اقتدار سنتی هستند. در اقتدار دموکراتیک که نوع مدرن اقتدار مدیریتی است ، مدیران زیر دست به شخص وفادار نیستند بلکه همگی حول یک برنامه متحد می شوند . در واقع به برنامه وفادارند . مدیران نه بر اساس میل و سلیقه  وزیر ، بلکه بر اساس ضوابط حرفه ای برگزیده می شوند.  وزیر این ضوابط را روی سینه دیوار می زند و افراد واجد شرایط در فضایی سالم با هم رقابت می کنند و نهایتا اگر مثلا از بین 100 نفر متقاضی یک پست ، یک نفر انتخاب شد همه به این انتخاب اعتماد و با شخص منتخب همکاری می کنند. در فضای دمووکراتیک اگر شورایی یا کمیته ای وزیر را در انتخاب مدیران کمک می کند ، اسامی اعضای شورا یا کمیته اعلام می شود و مهم تر اینکه ضوابط انتخاب مشاوران وزیر هم اعلام می شود.

فعالیت برخی احزاب و گروه ها و تعدادی از مدیران وزارتخانه  در حمایت  از وزیر شدن آقای دانش آشتیانی و دادن مشاوره به او تا قبل از رای اعتماد مجلس به دانش آشتیانی ، چندان ایرادی ندارد ، اما اگر وزیر بعد از گرفتن رای اعتماد از مجلس  خدای نخواسته خود را وام دار برخی احزاب و گروه های سیاسی بداند و همچنان با نمایندگان چند حزب خاص مانند مجمع فرهنگیان ایران اسلامی،  انجمن اسلامی معلمان ، کانون صنفی مدرسین دانشگاه فرهنگیان،  شاخه فرهنگیان حزب ندای ایرانیان ، شاخه فرهنگیان کارگزاران ، شاخه فرهنگیان حزب اعتدال و توسعه ، سازمان معلمان  ایران جلسات مشاوره بگذارد و یا نظرات آنها را در عزل و نصب مدیران دخالت دهد هم خلاف دفاع رییس جمهور عمل کرده است (رییس جمهور گفت که دانش آشتیانی فعالیت سیاسی را مدت ها پیش کنار گذاشته است )  و هم اقتدار مدیریتی و استقلال خود را قرابانی کرده است.

بر اساس برخی گزارش ها هم احزاب سیاسی و هم مدیرانی که در داخل آموزش و پرورش از جناب دانش آشتیانی حمایت کردند ، الان سهم خود را می خواهند،  برخی متواضعانه و برخی طلبکارانه و نمایندگان این جریان ها می خواهند که در عزل و نصب مدیران دخالت داشته باشند . حتی برخی از آنها  بر سر برخی پست های مهم رقابت نفس گیری دارند. دانش آشتیانی باید در یک اقدام شجاعانه از نمایندگان این گروه ها و احزاب فاصله بگیرد. دانش تا چند روز پیش یک کاندیدای وزارت بود و امروز وزیر آموزش و پرورش است. اگر شان وزارت را رعایت نکند و همچنان با تیپ خاصی از فرهنگیان که وزن چندانی هم در بین معلمان ندارند، مشاوره و مغازله کند به اعتبار خود به عنوان وزیر آسیب می زند. دانش آشتیانی  نباید فراموش کند که فرهنگیان از نظر سیاسی گرایش های متنوعی دارند و نمایش چهره ای سیاسی و جناحی از خودش به زیان دولت و به ضرر اقتدار خودش است.

نسخه شفابخش ، شفافیت است. وزیر آموزش و پرورش لیست مشاوران خود را اعلام کند. اگر کمیته ای برای عزل و نصب مدیران تشکیل داده است اسامی اعضای کمیته و ضوابط روشنی برای عزل و نصب مدیران را اعلام کند. اقتدار مدیریتی دانش در محک آزمایش است. عده ای از افراد سیاسی وابسته به احزاب  اصلاح طلب ، این روزها در فضای مجازی بر طبل پیروزی می کوبند و وانمود می کنند که دانش آشتیانی در انحصار آنها است. برخی فعالان سیاسی و صنفی این پیروزی را به همدیگر تبریک می گویند. آقای دانش بر اساس  سخنانش در مجلس ، باید با این گروه ها و افراد مراودات خود را قطع کند. اگر قرار است با تشکل های صنفی و سیاسی جلسه بگذارد این را رسما و از طریق رسانه ها اعلام و از همه گروه ها دعوت کند و همه گروه ها از کانون تربیت جناب فرشیدی تا کانون های صنفی بتوانند در این جلسات شرکت کنند. منتظران پست مدیریتی می خواهند، او را به سود خود مصادره کنند. دانش باید نشان دهد که در حصار تشکل ها نیست.

مساله دیگری که اقتدار دانش آشتیانی را زیر سوال برده سایه سنگین کاریزمای محمد علی نجفی روی شخصیت او است. آقای نجفی شخصیت محبوب معلمان ، به هر دلیل کاندیدای وزارت نبود و یا نپذیرفت. آنچه که نجفی در باره دانش  گفت مسایل قبل از رای اعتماد است. اکنون دانش به عنوان وزیر باید خود را از زیر سایه شخصیت نجفی بیرون بکشد و استقلال خود را نشان دهد. نباید این تصور ایجاد شود که  آقای دانش آشتیانی مجری برنامه و یا منویات شخص دیگری است. نجفی برای همه ما قابل احترام است و امیدوارم  در سال 1400 به آقای نجفی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری رای بدهیم. ایرادی ندارد که آقای دانش از تجارب نجفی به عنوان مشاور رییس جمهور استفاده کند اما نباید این تصور پیش بیاید که دانش آشتیانی صرفا یک گارگزار  و مجری است. دانش آشتیانی باید در قامت یک وزیر تمام و مستقل ظاهر شود. 


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

جمعه, 14 آبان 1395 15:46 خوانده شده: 1766 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +14 0 --
مهراب 1395/08/14 - 16:37
یکی از مشکلات فانی نداشتن اقتدار مدیریتی بود

بله او نتوانست جلوی باند بازی و اشنا بازی را در اموزش و پرورش بگیرد

تمام مدیران اداره و بعضی مدیران مدارس به وسیله سیستم کثیف باند بازی و رفیق بازی انتخاب می شوند


سیستم را همین افراد نابود کرده اند

و با اهانت و توهین به معلمین زحمت کش انگیزه کار این قشر مظلوم را نابود کرده اند

این افراد نه تنها اصلا خود را معلم حساب نمی کنند

بلکه معلمین مظلوم را دشمن درجه یک خود حساب می کنند

باید این افراد از مقام خود عزل و افراد شایسته جایگزین انها شوند
پاسخ + 0 0 --
oooo 1395/08/14 - 18:31
طبق چه منطقی یک پزشک که تازه استخدام هست 12 میلیون تومان دریافتی دارد

و معلم با مدرک دکترا و 20 سال سابقه 2 میلیون و نیم
پاسخ + 0 0 --
.... 1395/08/14 - 18:43
دقیقا.اکثر مدیران ا.پ و نیروهای ستادی خود را معلم نمی دانند چون عرضه تدریس ندارند.این افراد تحمل موفقیت معلمان سخت کوش و متخصص را ندارند.درنتیجه اکثرا دوست دارند معلمان در بدترین شرایط باشند و این نیت پلید خود را درعمل ثابت کرده اند.
پاسخ + 0 0 --
ابوالفتحی 1395/08/15 - 10:44
ضعف مدیریتی و باند بازی و رفیق بازی درد تمام ما معلمین است

این افراد اموزش و پرورش را به کثافت کشیده اند
پاسخ + +9 0 --
عطار 1395/08/14 - 17:11
با سلام خدمت استاد عبداللهی
در کنار بحث مقبول شما همچنین اعلام شرایط جدید ارزشیابی کارکنان و منوط شدن میزان دریافتی رتبه بندی به کسب امتیازات غیر قابل دسترسی برای اکثریت معلمان و اینکه بخشنامه اخیر در صورت اجرایی شدن مشکلات جدی در عملکرد نیروی انسانی ایجاد خواهد شد لطفا نقد و بررسی نمایید که راه چاره چیست.
موفق باشید
عطار
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/14 - 18:39
ارزشیابی واقعا ظالمانه است وباید اصلاح یا برچیده شود با شما موافقم
پاسخ + +7 0 --
فرهنگی 1395/08/14 - 17:14
من نمیدونم تعلیم و تربیت چه ارتباطی با سیاست دارد!!!
فضای سیاسی در وزارت آ.پ یعنی دروغ!!!!
وزیر اعتماد به نفس وافری داشته ودر تلاش احقاق حقوق وزارتخانه باشه!!!!!
از باند بازی بپرهیزه!!!
اولین هنرش تعهد باشه نه وعده های دروغین!!!!!متاسفم از بیان این مطلب
امروز هر فردی که مدرک لیسانس به دست است سولش از منه فرهنگی اینه: تاریخ ازمون استخدامی آ.پ کی هست!!!!
اقای وزیر محترم
شما را به خدا جمع کنید این ازمون های بی محتوی را
پس دانشگاه فرهنگیان به چه منظوره! !!!!
پاسخ + +2 -2 --
شهرام شهبازی 1395/08/14 - 17:17
بسیار عالی
پاسخ + +7 -2 --
محمد 1395/08/14 - 17:20
سلام آقای شهسوارزاده راستی از آقای فانی چه خبر؟ مدتیه شما ازش تعریف نمیکنین.
پاسخ + 0 0 --
محمد 1395/08/15 - 18:31
رفته به مدارس غیر انتفاعی خود سر بزنه
پاسخ + +7 -1 --
معلم ناامید 1395/08/14 - 18:14
موافقم
انشاا....قوی عمل کند و معلمان را ب اعتدال برگرداند تا در دولت بعدی روحانی هم وزیر باشد
پاسخ + +11 0 --
احمد 1395/08/14 - 19:11
اولین کارش باید لغو فرم های مسخره ارزشیابی جدید باید باشه، که توهینی آشکار به شان و منزلت معلمان است!؟
کار دومش هم باید رساندن پایه حقوق معلمان به سایر وزارتخانه ها و سازمان های نور چشمی دولت محترم تبخیر امید است!
کار سومش هم پس از بالا بردن حقوق معلمان در حد خط فقر طبق اعداد و ارقام اعلامی دولت تبخیر امید باید اجرای طرح رتبه بندی واقعی بر اساس مدرک تحصیلی و تولید مقاله و کتاب و روش های نوین کار آفرینی و... باید باشد.
اقدام چهارم ایشان برداشتن منع ادامه تحصیل معلمان خواهد بود!
توضیح اضافات:
البته اینجانب حدود 38 سال سن دارم و نمی دانم جوان محسوب می شوم یا نه؟!
ولی از قدیم و ندیم گفته اند : "آرزو بر جوانان عیب نیست"!
البته مطمئنم که 6 ماهه دیگه اگه خدا عمری بده 100% به دولت تبخیر امید رای نخواهم داد!
پاسخ + 0 0 --
ابوالفضل 1395/08/14 - 19:27
این تبخیریا نام اصلاح طلبن رو هم بدنام کردن کلا بجا امید نامیدمان کردن ای کاش یکبار هم شده ی نخبه اقتصادی کشور رو دست بگیره
پاسخ + 0 0 --
شهاب 1395/08/15 - 06:18
بامقاله وکتاب مخالفم چون شغل و حقوق ما کارمندی است نه پژوهشی
پاسخ + +5 -1 --
محمد باقر 1395/08/14 - 19:36
اگر مسیر آقای آشتیانی را تشکلهای سیاسی ،مشخص و بعضا راهبری کنند ،که ازین بابت فرهنگیان عزیز خسارتهای زیادی متحمل خواهند شد .فرض کنید از هر تشکلی یکی دو نفر جزو مشاوران و یا معاونین شوند ،آنوقت چه پیش خواهد آمد ؟من قبلا در نوشتارم با عنوان وزرا ،انگاره ها و برنامه ها که بارگذاری هم شد بیان داشتم که اگر باورها و برنامه هایشان تحقق نیابد قطعا در صدد تحقق باورها و برنامه های سری و پنهانی بوده اند تا تحقق گفته های علنی خود.امیدوارم به برنامه ها و انگاره های خود که گفته اند در عمل پایبندی خود را نشان دهند و خطوط سیاسی گوناگون ایشان را از مسیر اصلی خارج نسازد.با احترام
پاسخ + +1 -1 --
عارف 1395/08/14 - 19:59
با توجه به گفتهٔ آقای نجفی که برنامهٔ ارایه شده به مجلس را مشترکأ با آقای دانش نوشته اند و اینکه فرمودند باید باورهای ما در مورد آ.پ یکی شود باید عرض کنم مشورت در هر امری واحب است. واگر برنامه مال آقای دانش بوده و در مورد أن با آقای نجفی مشورت کرده خوب است ولی اگردقیقأ نظرات آقای نجفی را در بعضی از بند های برنامه آمده و طبق نظرشان که باید باورها یکی باشد درست نیست. چون در باور باید نداریم یعنی بهتر می باشد که خود آقای دانش طی تجربهٔ لازم مشکلات آ.پ رااز عمق وجود لمس و باور کرده و راه کارهای لازم را در برنامه آورده باشند. در ضمن جناب شیرزاد با احترامی که برای آقای نجفی قایل هستم و دوست داشتم وزیر آ.پ می شد ولی توصیه می کنم این پیش بینی و آرزو را برای خودتان باشد که این دولت دور دوم هم انتخاب می شه و بعد آن در 1400به نجفی بعنوان کاندیدای ریاست جمهوری رأی می دهیم.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/08/14 - 21:52
پیشبینی عجیبی برای انتخابات 5 سال بعد است نجفی طبق بیان خودش به دلیل مشکلات قلبی و وضعیت سلامتی اش پست وزارت را قبول نکرد بعد از 5 سال میشه 70 سالش کسیکه وزارت را به خاطر بیماری قبول نکرده بعد از 5 سال و در ایام کهولت میتواند رئیس جمهور شود ؟ تازه احتمال تائید صلاحیتش هم در حد صفر است این پیشبینی ها به درد خود شیرزاد میخورد
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/08/15 - 07:07
جناب شیرزاد عبداللهی:
آرزوهای محال و دور و دراز بر موی سپیدی چون شما زیبنده
نیست!؟
قاطبه جامعه فرهنگیان، پرستاران و ایضا کارگران از دولت
سرمایه دار پرور و پزشک پرور "تبخیر امید" بیزارند!
یارو رو تو ده راه نمی دادن! آدرس منزل کدخدا رو سرچ
می کرد!
از کجا معلومه که "تبخیری ها" دور بعد رای بیارن؟
پاسخ + +5 -1 --
ناظر 1395/08/14 - 20:44
شیرزاد عبداللهی:
من اگر احساسات و نظر شخصی خودم را کنار بگذارم به نظرم یک وزیر با درصدی از روشنفکری و اصلاح طلبی با چالش های دردناکی روبرو میشه . متناسب با بافت کنونی آموزش و پرورش آقای حاجی بابایی مناسب ترین (و نه لزوما بهترین) گزینه وزارت آموزش و پرورش است. اگر رفراندم کنیم فکر می کنم رای بیاره .
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/08/14 - 21:16
اصلاح طلبها معمولا از بیان نظراتشان واهمه دارند نمونه اش را در 13 آبان دیدیم که آقای اشتیانی ضمن دعوت فرهنگیان به شرکت در راهپیمایی خودش هم شر کت کرد و بیانیه داد و آمریکا را محکوم کرد در حالیکه همه می دانیم اصلاح طلبان طرفدار مذاکره با آمریکا و مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند چرا که در غیر اینصورت چه تفاوتی بین اصلاح طلب و اصولگرا هست اصلاح طلبها زملنیکه در راس وزارت قرار می گیرند از بیان نظرات خود واهمه دارند هیچ وزیری هر چه قدر هم اصلاح طلب اصیل باشد جرات اینکه در راهپیمایی شر کت نکند و یا در باب استکبار ستیزی حرف نزند ندارد البته در این برهه که مجلس دست حامیان دولت هست کار آشتیانی راحت است ولی به قول شما بهترین گرینه برای آموزش و پرورش دکتر حاجی بابایی است که ظاهر و باطنش یکسان است و مثل اصلاح طلبان ظاهر و باطنی متفاوت ندارد از نظر من هر کس به غیر از ایشان توان اداره این وزارتخانه را نخواهد داشت و به سرنوشت فانی دچار خواهد شد
پاسخ + +4 -6 --
معلم خسته 1395/08/14 - 21:20
اقای اشتیانی به کسی باج نمی دهد ایشان فانی نیست و منتخب ریس جمهور ومجلس وجامعه اموزش وپرورش است ومتعهد به این سه گزینه است سهم خواهی وباج گیری مال دوره فانی بود
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/08/15 - 07:19
اتفاقا باج هم می ده! خوبش هم می ده!
بالاخره باید از این فرصت شش ماهه استفاده کنه!
زمان مثل برق و باد در گذره!
مگه آدم تو عمرش چند بار وزیر می شه (البته نعمت زاده و
زنگنه استثنائات تاریخی و گینسی هستند )!
فانی 40 سال صبر (صبر فانی! یا صبر ایوب! ) کرد تا وزیر شد!
بعدش هم بلائی به سر آموزش و پرورش آورد که خودش هم
نمی تونه پاکش کنه! : 8000 میلیارد رو به 30 تا آدم مستحق
و مستضعف وام داد!؟
روی خاوری و بابک زنجانی رو سفید کرد!
خدا لعنتش کنه...!
پاسخ + 0 0 --
خدایی 1395/08/16 - 22:44
مشکل فانی همین بود که دیر وزیرش کردند . در منطقه 15 آ.پ تهران ، جدیدا کسانی را مدیر می کنند که 5-6 سال دیگر بازنشست می شوند .غالب این مدیران خیلی عجله دارند که زود بارشون را ببندند و خلاف هایی می کنند عجیب و بزرگ . ان شاالله این مدیران با فانی محشور شوند .
پاسخ + +4 0 --
فراهانی 1395/08/14 - 21:46
وزیر جدید هم خوب می داند از سال60 به بعد همیشه ارزش یابی ها در جهتی بوده که افراد خاصی حقوق بیشتری در یافت کنند.هر چند این دریافت اضافی هیچ گاه دردی از کسی در مان نکرده .وزیر باید وزارتخانه را بکوبد واز نو بسازد
پاسخ + 0 0 --
احمد 1395/08/15 - 08:52
احسنت.
پاسخ + 0 0 --
عبدالله حقگو 1395/08/14 - 23:23
بنام خدایی که دراین نزدیکیست.



دست بردارمرد.
همه میدانند مسکن موقتی برای بحران صندوق ذخیره و تاریکی آن بخاطرپاسخگونبودن ویر فراری از حقیقت گویی(فانی است)
به هرحال خواست همه برآورده شد.
هم شمانمیخواستیداستیضاح شودهم ماجوابهایش رامیخواستیم.
وهمچنان ماه پشت ابر ماند.
پس ابر اصلاح طلبان بخاطرعدم تابش نورحقیقت هم امثال نجفی برای مصلحتهای ضدوغیرمصلحتهای واقعی.
بگذاریدکارش راکند
راست ودروغ این یکی خیلی زودنمایان میشود باعمروزارتی چندماهه.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/08/14 - 23:40
رای اقای دانش در مجلس رای ضعیفی بود 110 مخالف نشان میدهد ایشان نیز مثل اقای فانی در مجلس دیر یا زود دچار مشکل می شود ....ایشان قوی تر از فانی بنظر نمی رسند و مطلب جدیدی ارایه نکردند ...فقط با حمایت اصلاح طلبان و برخی اصول گرایان میانه رو رای اوردند ...لذا وامدار همین تشکل ها و حمایت هستند ...می توان گفت روند دولت در ندیده گرفتن فرهنگیان و در اولویت نبودن اپ ادامه خواهد یافت ...فقط از نظر روانی در کوتاه مدت فشار افکار عمومی کم شده است ...قطعا گزینه های قوی تری برای اپ وجود داشتند
پاسخ + +2 -1 --
علی 1395/08/15 - 00:33
اقا شیرزاد متاسفانه چرندیات شما برای فرهنگیان نون وال نمیشه
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1395/08/15 - 05:39
جلیل عزیز وگرامی فراموش نکن جناب حاجی بابایی هم به اعتراف خودشان در دوران وزارتشان در دوره ی هرج و مرج هشت ساله صد سکه از رئیس جمهور هاله دار پاداش گرفتند و ای کاش عذر خواهی یا توبه ای کرده بودند از این دریافت.
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/08/15 - 18:21
با سلام بله 100 سکه دریافت کرده در حقیقت خود ایشان لین مسئله را رسانه ای کرد پس هیچ پنهان گاری صورت نگر فته اسن منتهی تمام این 100 سکه را بین اوامر خود پخش کرده است البته بنده قصد دفاع از این اقدام احمدی نژاد را ندارم از نظر من هم اهدای 100 سکه به وزیران کار غلط و اشتباهی بوده است ولی اگر وزیری برای معلمان کار کند و رضایت نسبی در بین آنان ایجاد و موجب بهبود معیشت آنان شود در این صورت دریافت 100 سکه مورد مقبول تمام مردم خواهد بود
پاسخ + +2 0 --
حسن 1395/08/15 - 08:45
شیرزاد .... از کی تا به حال دلسوز معلمان شده ضمنا به صدای معلم که صدای فانی بود تسلیت می گویم که دوباره غلام حلقه به گوش دانش اشتیانی شده از همین امروز ثبت کنید تا بماند از این اقا هم ابی برای معلمان گرم نمی شود بیخود سینه چاک نکنید
پاسخ + +1 -4 --
منتظرپاداش ۹۴ 1395/08/15 - 22:57
سلام استاد.چندوقته جواب نخاطبانتان رانمی دهیدنکنه ازعزل فانی دلگیرشده اید؟راجع به این دروغگویان نیزمطلبی بنویس وبه چالش بکش ببین چرااینقدرهمگی دروغهای نوبخت راطوطی وارتکرارمیکنندخداکنه فراگیرانمان این سایت رانبینندناخواسته دروغگوخواهندشدوبرایمان خواهندخندیدراستی این جلیل آقاکیه که به هرکامنتی مطلب میزاره. پایدارباشید

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور