صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

فاطمه تاجمیری/ فرهنگی از آموزش و پرورش زرین شهر

آقای وزیر ! سه سال برای این مدرسه زحمت کشیدم اما در اداره کل آموزش و پرورش اصفهان فقط گفتند 5 دقیقه فرصت حرف زدن داری ! آیا این عادلانه است؟

بررسی عملکردم در این سال ها نشان می دهد که چگونه در کمتر از دو سال آموزشگاه از هر لحاظ رو به پیشرفت گذاشت/ این آموزشگاه هم اکنون از لحاظ تجهیزات، وسایل آموزشی، عمرانی، شکل و ظاهر ساختمان و ... به هیچ وجه قابل مقایسه با سه سال گذشته نیست و با بررسی عملکرد مالی آموزشگاه به خوبی نشان دهنده ی میزان رضایت اولیا و موفقیت بنده در جلب مشارکت مالی اولیا و خیرین بوده است/ در سال تحصیلی 94-93  با قرار گرفتن آموزشگاه در طرح تعالی مدیریت مدرسه توانستیم (رتبه ی 6 برتر استانی) را کسب کنیم/ در طی سه سال گذشته ، اداره ی زرین شهر تنها نزدیک به سه میلیون تومان به عنوان سرانه ی آموزشی و پرورشی و ... به این مدرسه پرداخت کرده است و غیر از دو بسته کاغذ و چهار عدد صندلی و دو عدد میز معلم که به جای تحویل دو خاور اسقاطی به اداره صورت گرفته است هیچ کمک دیگری به مدرسه نشده است/ در این نامه اشاره به نظر شورای معاونین و نظر مدیر مدیریت اداره شد که خود جای سوال هست که با توجه به چه دلایل و مستنداتی چنین تصمیمی گرفته اند/ بارها درخواست جواب نامه ام را داشته ام تا کنون هیچ جوابی دریافت ننمودم/ در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام/ مجدداً به اطلاع می رساند هیچ گزارشی که بیان کننده حتی نقطه ضعف کوچکی از دبستان هشت بهشت (1) باشد موجود نمی باشد/ بعد از گذشت یک سال من تا کنون هیچ شکایت و گزارشی از مدیر مدرسه گلشن ندیده ام و به اطلاع من نرسیده است/ در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام، چون فرصت این کار را به من نداده بودند/ بنده سه سال به صورت شبانه روزی برای این آموزشگاه زحمت کشیدم ولی هنگامی که به اداره کل مراجعه کردم و خواستم از خود دفاع کنم به من گفتند که فقط پنج دقیقه فرصت داری حرفهایت را بزنی

صدای معلم :

اسناد ، مدارک و نامه نگاری ها موجود است و در صورت درخواست مسئولان ارائه خواهد شد .

این رسانه ، آمادگی خود را برای درج پاسخ مسئولان اعلام می دارد .

انتقاد یک معلم از اداره آموزش و پرورش زرین شهر و اداره کل آموزش و پرورش اصفهان

   وزیر محترم آموزش و پرورش

باسلام و احترام

بدین وسیله به استحضار می رسانم ، اینجانب فاطمه تاجمیری از کارکنان مدیریت آموزش و پرورش زرین شهر و دارای بیست و چهار سال سابقه ی کار می باشم که از این مدت سه سال اخیر را در پست مدیریت دبستان دخترانه هشت بهشت مشغول به خدمت شدم و آموزشگاه فوق با اینکه چند سالی از تاسیس آن نمی گذشت ، به خرابه ای تبدیل شده بود . میزان نارضایتی به شدت بالا و اولیا فرزندان خود را به مدارس دیگر منتقل می کردند. از لحاظ تجهیزات و وسایل آموزشی نیز بسیار پایین بود و مشکلات دیگر که در بازدیدها به ثبت رسیده بود.

بررسی عملکردم در این سال ها نشان می دهد که چگونه در کمتر از دو سال آموزشگاه از هر لحاظ رو به پیشرفت گذاشت به طوری که با مراجعه و بازگشت فرزندان اولیایی که سال های قبل و به دلیل نارضایتی فرزندان شان را به مدارس غیر انتفاعی و مدارس مجاور برده بودند همراه بود و اداره در سال 95-94 با انحلال دبیرستان خوارزمی و انتقال مدرسه ی گلشن این آموزشگاه را به دو مدرسه ی هشت بهشت 1 و 2 تقسیم نمود .

در سال تحصیلی 94-93  با قرار گرفتن آموزشگاه در طرح تعالی مدیریت مدرسه توانستیم (رتبه ی 6 برتر استانی) را کسب کنیم و در فروردین ماه سال جاری در جلسه ی تجلیل و تقدیر از برترین های طرح با حضور مدیر کل و سرکار خانم مسگر زاده از وزارت برگزار شد ، موفق به دریافت تقدیر نامه شدم.

این آموزشگاه هم اکنون از لحاظ تجهیزات، وسایل آموزشی، عمرانی، شکل و ظاهر ساختمان و ... به هیچ وجه قابل مقایسه با سه سال گذشته نیست و با بررسی عملکرد مالی آموزشگاه به خوبی نشان دهنده ی میزان رضایت اولیا و موفقیت بنده در جلب مشارکت مالی اولیا و خیرین بوده است.

در طی سه سال گذشته ، اداره ی زرین شهر تنها نزدیک به سه میلیون تومان به عنوان سرانه ی آموزشی و پرورشی و ... به این مدرسه پرداخت کرده است و غیر از دو بسته کاغذ و چهار عدد صندلی و دو عدد میز معلم که به جای تحویل دو خاور اسقاطی به اداره صورت گرفته است هیچ کمک دیگری به مدرسه نشده است.

در اواخر خرداد ماه سال جاری طی تماس تلفنی که کارشناس آموزش ابتدایی ( خانم امینی) با من گرفتند از من خواسته شد برای پر کردن فرم یک آموز به اداره مراجعه کنم. سپس از طریق اتوماسیون از من خواسته شد برای پر کردن فرم یک آموز مراجعه کنم. بنده نیز در پاسخ درخواست ابقا در پست مدیریت را نمودم.

در تاریخ  10 / 4 / 1395  شکواییه ای به رییس ارزیابی اداره کل نوشتم و هم اکنون67 روز از تاریخ فوق می گذرد و بارها درخواست جواب نامه ام را داشته ام تا کنون هیچ جوابی دریافت ننمودم.

سپس در تاریخ  21 / 4 / 1395 مرا به جلسه ای در اداره که ﻣﺴﺌﻮل حراست، کارشناس ارزیابی و معاون آموزش ابتدایی حضور داشتند نامه ای از طرف رییس اداره قراﺋﺖ شد که از من خواسته شد تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه  23 / 4 / 95  برای پر کردن فرم یک آموز اقدام کنم.

ولی عملا در تاریخ  21 / 4 / 95  یعنی همان روز که مرا به جلسه ی اداره دعوت کردند طی نامه ای با شماره داخلی 710/82266/1728 برای خانم حمامی حکم مدیریت به مدت 1 سال و 70 روز صادر شد و در تاریخ  24 / 4 / 95  طی نامه ی شماره 710/82470/1728 ابلاغ مدیریت بنده را لغو نمودند.

در این نامه اشاره به نظر شورای معاونین و نظر مدیر مدیریت اداره شد که خود جای سوال هست که با توجه به چه دلایل و مستنداتی چنین تصمیمی گرفته اند؟

در تاریخ  28 / 4 / 95  شکواییه ای به شماره 364825/100 برای مدیر کل و رونوشت به حراست و رییس اداره ارزیابی اداره کل نوشتم که در تاریخ 13 / 5 / 95  جوابیه ای به شماره ی 110/304357/1700 دریافت نمودم که با توجه به مواردی که در ذیل می آید این جوابیه بسیار قابل تامل و مورد اعتراض بنده می باشد:

1-  در جوابیه ی اداره کل به دو مورد تذکر کتبی اشاره شده است که صدور آنها قانونی نبوده است، زیرا هیچ تذکر شفاهی قبل از صدور تذکر اول و دوم به بنده داده نشده و بنابراین بنده هیچ مستنداتی برای دفاع از خود ارائه نداده ام، چون فرصت این کار را به من نداده بودند و بنابراین صدور تذکر کتبی یک طرفه ،  از قبل برنامه ریزی شده و بدون دفاعیه از طرف اینجانب می باشد.

 

2-  بعد از صدور تذکر اول، اعتراض کتبی خود را به آموزش و پرورش زرین شهر ارائه دادم و پس از یک ماه جلسه ای با حضور رئیس اداره، معاون آموزش ابتدایی، کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد و بنده و مدیر نوبت مخالف برگزار شد. در پایان جلسه رئیس اداره آقای اسماعیلی از کارشناس مسئول ارزیابی و عملکرد آقای محسنی خواستند که تذکر برداشته شود و متأسفانه پس از چند بار سفارش مکرر به ایشان حتی به رئیس فعلی آموزش و پرورش آقای شاهمرادی، هنوز این تذکر برداشته نشده است.

 

3-  برای صدور تذکر اول و دوم، طی شکایتی که به رئیس دایره ی ارزیابی و عملکرد اداره کل نوشته شد نیز پاسخی برایم دربرنداشت.

 

4- در متن تذکر اول ادعا شده است که بنابر گزارش های معاون آموزش ابتدایی تذکر صادر شده است. لازم به توضیح است که هیچ گزارشی در دفتر ثبت گزارشات مدرسه از بازدید ایشان موجود نیست.

 

5- در رابطه با تذکر دوم، در متن تذکر به گزارشات کارشناسان آموزش ابتدایی اشاره شده است و کارشناسان مذکور با مراجعه به دایره ی ارزیابی و عملکرد و مراجعه به مدیر اداره به کذب بودن این مطلب و رضایت خود از دبستان هشت بهشت (1) نسبت به دایره اعتراض کردند.

 

6-  در متن تذکر به گزارش معاونین و کارشناسان آموزش و پرورش استناد کرده اند و مجدداً به اطلاع می رساند هیچ گزارشی که بیان کننده حتی نقطه ضعف کوچکی از دبستان هشت بهشت (1) باشد موجود نمی باشد.

 

7- در جوابیه اداره کل به شکایت بنده بیان شده است که دو نوبت مخالف یعنی مدرسه راهنمایی گلشن و هشت بهشت (2)، از دبستان هشت بهشت (1) شکایت داشته اند.

لازم به ذکر است که مدرسه گلشن در سال تحصیلی 95-94 از این دبستان به آموزشگاه دیگری منتقل شد و در آن یک سالی که در یک ساختمان بودیم (94-93)، بنده گزارشی از فعالیت ها و عملکرد آموزشی، پرورشی و مالی آموزشگاه به مدیر منطقه نوشتم که بعد از چند روز توسط بازرس احضار شدم که مدیر مدرسه گلشن نسبت به آن اعتراض دارند و عنوان کرده اند که ما نیز هزینه هایی پرداخت نموده ایم که من در پاسخ گفتم اگر ایشان فاکتور دارند و سند زده اند که لزومی به مراجعه ی بنده نبوده است.

تذکر: بعد از گذشت یک سال من تا کنون هیچ شکایت و گزارشی از مدیر مدرسه گلشن ندیده ام و به اطلاع من نرسیده است.

در ارتباط با شکایت مدرسه هشت بهشت (2) و انجمن اولیا و مربیان، نیز هیچ شکایتی به اطلاع و امضای بنده نرسیده است و بررسی عملکرد بنده و اسناد نشان دهنده عدم همکاری نیست بلکه نشان دهنده همکاری بالای من با شیف (2) و پرداخت هزینه های بالای مدرسه، تجهیزات مدرسه و استفاده ایشان از وسایل به صورت مشترک،  بدون اینکه ريالی پرداخت نمایند می باشند.

یادآوری:  بنده و کارکنان مدرسه اقدام به گرفتن هیچ گونه وجهی جهت خرید هدیه روز معلم ننموده ایم. گواهی امضای معلمان آموزشگاه و رئیس انجمن، اعضای انجمن، نماینده اولیا در کلاس ها، نیز دلیل بر این موضوع می باشد. اداره ی منطقه هیچ مستندات و دفاعیه ای قبل از صدور تذکر دوم از من نخواستند و هیچ شکایت کتبی از طرف اولیا اراﺋﻪ نشد.

مدیریت اداره زرین شهر ( آقای شاهمرادی ) برای رسیدن به هدفشان از هیچ اقدامی دریغ نکردند که با ایستادگی و حمایت رییس حسابداری ( آقای رجبی ) مواجه شدند.

ضمنا ، هیچ گزارشی مبنی بر تخلف مالی مدیر آموزشگاه از طرف رییس حسابداری ارائه نشده است .

بی شک این گونه رفتارها برای کسی که سکان دار تعلیم و تربیت دانش آموزان و مدیریت دو هزار فرهنگی را بر عهده دارد بسیار تاسف برانگیز می باشد.

بنده سه سال به صورت شبانه روزی برای این آموزشگاه زحمت کشیدم ولی هنگامی که به اداره کل مراجعه کردم و خواستم از خود دفاع کنم به من گفتند که فقط پنج دقیقه فرصت داری حرفهایت را بزنی !

آیا این عادلانه است؟!

جناب آقای فانی:

 با توجه به موارد ذکر شده، عملکرد سه ساله بنده در پست مدیریت، کسب رتبه ی مدرسه ی پویا در سال جاری، بالا بودن میزان رضایت کارکنان، اولیا و دانش آموزان، کسب نمره ی ارزشیابی 95 در سال 94، دریافت تقدیر نامه از وزارت، استان و منطقه در سال تحصیلی 94-95 و ... خواهان بررسی عملکرد خود و چگونگی روند لغو حکم مدیریت در تیر ماه توسط بازرس ویژه می باشم ، همچنین جهت رفع شایعات و تهمت هایی که حیثیت و اعتبار مرا زیر سوال برده خواهان بازگشت به پست مدیریت آن آموزشگاه می باشم.

 ریاست محترم دیوان عدالت اداری:

با توجه به شکایت مورخ 4 / 5 / 95  ، تاریخ رسیدگی به آن و نزدیک بودن بازگشایی مدارس از جناب عالی تقاضا دارم دستور فرمایید این تاریخ به زمانی زودتر از موعد موکول یابد.

 با تشکر


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

سه شنبه, 16 شهریور 1395 21:05 خوانده شده: 6234 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +30 -3 --
غلام سیگار کش 1395/06/16 - 21:56
ای خواهر موندم چی بگم .درونمایه طنزم خشکید. با انسانیت اظهار همدردی میکنم از غربت انسانیتو مروت در عذابم.اگر دعای یک روسیاه گنهکار دون پایه بیسواد بخت برگشته فکر میکنی بدرگاه خداوند متعال ارزشی داشته باشد دعا میکنم خدا هر روز عزتت افزون کنددشمنانت مخزول و خوار و همکارانت همیشه شاد و مسرور باشند.
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1395/06/17 - 06:16
من مدتی در این منطقه زرین شهر مشغول به کار بودم اصلا شرایط خوبی ندارد ، اکثرا با گزارش های کذب و پرونده سازی به دنبال بقیا و تثبیت خود هستند و هر کسی با آنها کنار نیاید نتیجه ای جز این عایدش نمیشود . بعد از مدتی کار و دیدن چنین برخورد هایی با واسطه ای مختلف در اداره کل از ان منطقه فرار کردم !!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/17 - 07:53
چرا اینقدر غصه میخوری.
برو سر کلاس و راحت باش.
مدیریت در مدرسه آش دهان سوزی نیست. مگر برای کسانیکه با زد و بند با برخی ها خوب بلدند بار خودشون رو ببندند.
شما که این کاره نیستید, برید کنار و آرامش خود را حفط کنید.
پاسخ + +18 -1 --
غلام سیگار کش 1395/06/16 - 22:07
اسناد ، مدارک و نامه نگاری ها موجود است و در صورت درخواست مسئولان ارائه خواهد شد .

این رسانه ، آمادگی خود را برای درج پاسخ مسئولان اعلام می دارد .
صدای معلم ان شا الله اینکار شما در زمره باقیات صالحات برای شما در روزی که مال و فرزندان بکار ادم نمیایند محسوب شود و در این دنیا هم عزتمند و سربلند باید.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/06/16 - 22:16
سلام
دوست عزیز
آقای غلام
از محبت شما سپاسگزازیم .
امید که مطالبه گری در میان معلمان یک فرهنگ و قانون مداری و پاسخ گویی به یک رویه در میان مسئولان تبدیل شود .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
سلیمی 1399/07/10 - 16:33
بحث بحث آبرو و اعتبار کاریه که بنا به دلایلی کباعث مقاومت میشه ،متاسفانه رییس آ.پ زرین شهر دهن بین و گوشی هستن اون هم مسخص و وضح که به حرف کی گوش میدن
پاسخ + +22 -1 --
ناشناس 1395/06/16 - 22:11
درستش همینه خانم عزیز که شما بر کنار بشید از پست مدیریت اخه چرا موفق بودید به طور کلی یه اصل نانوشته وجود دارد هر مدیر موفقی حتما باید برکنار شود اگر در این سه سال مدرسه را باری به هر جهت اداره می کردید هنوز در پست خود ابقاء می شدید این رسم همیشگی است در ادارات آموزش وپرروش هر چه قدر ناموفق تر ماندگارتر
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/06/17 - 11:22
البته ایشون ننوشتند تذکرات در چه زمینه ای بوده . این دو تذکر کتبی درباره چه بوده شاید اینقدر مهم بوده که منجر به عزل شده
پاسخ + 0 0 --
احمدزاده 1397/06/28 - 23:25
واقعا درسته. معاون های اداره فولادشهر کدام موفقیت و پیشرفت را در مدارسشون داشتند که شدند معاون اداره جز چابلوسی شورای شهر و نماینده مجلس.
پاسخ + +14 0 --
ناشناس 1395/06/16 - 22:41
امیدوارم مشکلتان هرچه زودتر حل شود
پاسخ + +14 0 --
حسین زاده 1395/06/16 - 22:54
من که از نزدیک در جریان فعالیت های شما بودم و توانایی های شما را دیدم، تنها می توانم به مسببین این موضوع بگویم:
متاسفم برای شما
خانم تاجمیری ان شاالله خدا حقایق را به زودی آشکار فرماید
پاسخ + +17 0 --
علیرضا 1395/06/16 - 23:02
مگر خبر ندارید تو آموزش پرورش هر کسی کار کنه زود تر عزل میشه؟؟؟ خوب کار کردی انتظار داری برت ندارن؟
پاسخ + +12 0 --
زهرا 1395/06/16 - 23:06
یرای این آموزش و پرورش متاسفم شماهم ایشالله کارت حل میشه
پاسخ + +19 0 --
انسانیتم ارزوست 1395/06/16 - 23:12
خواهر گرامی شما ظاهرا بله قربان گوی اداره نبوده اید برای همین این تصمیم اتخاذ شده حلا که پادررکاب کردین محکم بایستید
پاسخ + +15 0 --
ناشناس 1395/06/16 - 23:16
کارکنان اداره جواب ندادند انتظار دارید وزیر جواب دهد؟
پاسخ + +20 0 --
علی 1395/06/16 - 23:25
احتمالا سه تا اشتباه داشته ای 1)در باند انها نبوده ای 2)انتقاد کرده ای3)طرحهای جدید داشته ای
پاسخ + 0 0 --
*بهناز*.م 1395/06/17 - 01:56
احتمال چهارم را که مهمتر وبه یقین نزدیکتر است فراموش کرده اید 4)حتما یکی از وابستگانشان یا جگرگوشه هایشان را بجای شما در نظر گرفته اند!! این بلایی است که بارها وبارها در مازندران به سرمن آمده و تجربه ی تلخ آن را دارم!! اگر در باندشان نباشید یا یکی از نزدیکانتان درپستهای بالاترنباشند ویا از آنها ذینفع نباشندمحال است که بگذارند دوام بیاورید!! چنان بلایی برسرت میآورند و آنقدر آزارتان میکنندتا خودتان استعفابدهید!!
پاسخ + +19 0 --
فرهنگی 1395/06/16 - 23:54
در اموزش و پرورش فرقی نمیکنه فعال باشی یا نه.
کافیست جاسوس باشی.!
پاسخ + +12 -13 --
غلامی 1395/06/17 - 00:10
من نمی دونم این مدیریت چه آش دهن سوزیه که بعضی همکاران حاضرن تا پای جان برای حفظش استقامت کنن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
علیرضا 1395/06/17 - 08:29
شاید بحث حیثیت شغلی باشه ‌وگر نه هیچکس به خاطر ۳۰۰ هزارتومن اضافه حقوق زیر بار اینهمه مسئولیت اضافه نمیره
پاسخ + 0 0 --
حسین 1395/06/17 - 08:35
فقط همکاران خوت رو دشمن خودت می کنی

وقتت رو برای زندگیت بزار خانم

نه برای حفظ صندلی مدیریت
پاسخ + 0 0 --
رضا قوچولی 1395/06/17 - 12:35
مسئله مدیریت نیست اقاجان مسئله ابروی یک شخص و این حقیقت است که ادمی ذاتا نمیتواند زیر بار حرف زور برود. مگر اینکه از کودکی دون منش بار امده باشدذلت و خضوع شایسته پروردگار یکتسا و انهایی ... و مرید پروری میکنند اگتاه باشند که طاغوتند. طاغوتی در شکل مدرن وگرنه با فرعون وهامان و ابوجهل و ابولهب فرقی ندارند. امید که گوش شنوا و چشم بینایی باشد وگرنه لاجرم در گور چشممان باز خواهد شد و دیگر خیلی دیر است
پاسخ + 0 0 --
غلام سیگار کش 1395/06/17 - 14:18
حسین اقا حقگویی به مزاج هیلی ها سازگار نیست. نظر شما این است که خفه بشویم
؟
پاسخ + +12 -1 --
ناشناس 1395/06/17 - 00:14
سلام ، احتمالا دلتان خیلی خوش است واقعا فکر می کنید توی این سیستم تلاش ارزش دارد؟
پاسخ + 0 0 --
علیرضا 1395/06/17 - 08:27
شاید بحث حیثیت شغلی باشه وگر نه هیچکس به خاطر ۳۰۰ هزار تومن اضافه حقوق زیر بار اینهمه مسئولیت بیشتر نمیره...
پاسخ + +10 0 --
معلم 1395/06/17 - 01:50
در کوهدشت لرستان سرایداران همه مدیر معلمان بالای بیست سال سابقه‌اند در این نظام تعلیم و نه تربیت چها که ندیدیم و نمیشنویم به امید روزی که مانند آفریقا بعد از بیست سال دیگه هر معلمی فقط مدیر یا معاون مدرسه باشه چون تمام زیر وبم ها را دیده و بکار میبنده البته ...
پاسخ + 0 0 --
احمدپور 1397/06/28 - 23:29
در ژاپن بعد از ۳۰ سال معلمی تازه باید در آزمون معاونت شرکت کنی و ۱۰ سال که معاون بودی می توانی در آزمون بسیار یخت مدیریت شرکت کنی.‌من دانشجوی دکترا هستم و هنوز نتونستم با ۲۷ سال معاون بشم بگذار ابلاغت رسمی بشه و مهرش خشک بشه
پاسخ + +7 -1 --
رضا 1395/06/17 - 08:38
دنبال چی هستید در این آموزش و پرورش ؟؟!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/17 - 13:49
تنها اداره ای که برای کارکنانش اهمیت قائل نمیشه فکر کنم آموزش پرورش
پاسخ + +17 -2 --
ناشناس 1395/06/17 - 08:38
خواهشا بزارید بقیه هم سمت مدیریت را تجربه کنند

نه اینکه فقط یک عده ای از وقتی که مدیر می شوند تا زمانی که بازنشسته می شوند مدیر و رییس باقی می مانند

و بقیه معلمها فقط باید کلاس رفتن را تجربه کنند

مدرسه که فقط مربوط به شما مدیرها نیست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/17 - 13:50
همه توان وهنرمدیریتی رو ندارن
پاسخ + +5 -1 --
مدیرمدرسه 1395/06/17 - 09:55
مسئولین ادارات آموزش وپرورش بله قربان گومی خواهندحتماً شمانبودید!!!
پاسخ + +4 0 --
محمد باقر 1395/06/17 - 09:59
همکار محترم من 25 سال خدمت در شغل معلمی خدمتتان معروضم که1: زدو بند اداری امری کاملا بدیهی است شکوه و شکایت راه به جایی ندارد اگر جواب گرفتید خوشا به حالتان 2:بالفرض اینکه شما به پست مدیریت برگردید ان اداره و پرسنلش دیگربا شما همکاری نخواهند کرد 3:هیچ اعتنایی به این موضوع نکنید چرا که بی اعتنایی خود جایگاه برجسته تری برای شما رقم خواهد زد4: هر چیز وقتی و جایگاهی دارد با کسانی که با شما این چنین کردند سعی در حسابرسی در جایی دیگر و در گوشه ای از شهر به طریق دیگر و فارق از حوزه تربیتی کنید(اگر مطمئن از ظلم انان در حق خویش هستید) البته زمان میبرد و مدام موضوع را برای خود متذکر شوید تا در تصمیمتان خللی ایجاد نشود.ارشد فلسفه ت ت .که خودم هم تا امروز حقوقم زیاد پایمال شده و حتی به هیئت بدوی هم رفتم و از خود دفاع کردم تا امروزمدیریت هم به من ندادند صاحب کتاب و مقالاتم و حراست و بازرسی به شکایات اداره و چند تن از همدستانشان ،مدام در گل الود کردن اوضاع بودند و هستند ولی......بماند.
پاسخ + +2 -1 --
پیمان 1395/06/17 - 10:19
سلام خانم تاج میری دخترمن پیش شمادرس خوانده وتعجب کردم ازتصمیم اداره من همین جاازاداره اموزش وپرورش خواهش مندم این معلم های دل سوزوزحمت کش رابه این راحتی ازدست ندهید
پاسخ + +4 -1 --
حسن 1395/06/17 - 10:24
تو اين مملكت هر كي برا مردم بخاد كاري كنه همينه سرنوشتش بايد جزؤ اختلاس كننده هاي ميلياردي باشي تا حمايت دولت رو داشته باشي
پاسخ + +12 0 --
Morteza Hajibabae 1395/06/17 - 10:24
ایا تمام پول هایی که از مردم برا هزینه مدرسه گرفتید با رضایت بوده ؟؟؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/17 - 14:58
جناب آقای حاجی بابایی،بنده هیچگاه بدون رضایت از هیچکس هزینه کمک به مدرسه دریافت نکردم وهمیشه تکیه کلامم این بوده که هر چقدر واقعا در توان دارید پرداخت کنید ضمن اینکه وقتی به اولیا اطلاع رسانی شود وشاهد کارهای انجام شده در مدرسه باشند مشارکت اولیا بالا میرود،احترام به اولیا نیز یکی دیگر از نکات مهم در این زمینه است،دراین آموزشگاه حداقل ۲۰۰ ردیف فعالیت در کمتر از دوسال انجام شد،اینها شعار نیست وقابل بررسی میباشد،امور مالی بنده مورد تایید حسابداری اداره میباشد.پایدار باشید
پاسخ + +5 -3 --
ناشناس 1395/06/17 - 12:15
خواهر گرامی عطای مدیریت را به لقایش ببخش و سعی کن برای
خودت و خانواده ات وقت بیشتری بگذاری. اگه هم دنبال 300، 400
تومن مدیریت هستی بدان که اگه بعد از ظهرها خیاطی، گلدوزی یا هر
حرفه ثانویه ای که به آن علاقه و تسلط داری انجام بدی درآمدش چندین
برابر پست مدیریت است که در بهترین حالت برخی از همکاران از تو
دل آزرده می گردند . مطمئن باش که با رسانه ای کردن این ماجرا نه
تنها میخ طویله ای که در گوش مسولین فرو رفته خارج نخواهد شد و
محکمتر می گردد، بلکه کینه شما را هم به دل گرفته در آینده از
آزار و اذیت شما فروگذار نخواهند کرد!؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/17 - 14:03
مگه میشه آدم بی تفاوت باشه نسبت به این حق کشی ها اگه همه نسبت به همه چیز بی تفاوت باشن نتیجه اش میشه اختلاس، دزدی ،فقر، نا امنی،هرج ومرج و...آیا شما این رو میخوای ومیتونی درچنین محیطی زندگی کنی؟
پاسخ + 0 0 --
حسین صدارت 1395/06/17 - 14:41
با سلام. مگر همه ما معلمها تبعیض را نپذیرفته ایم؟
پاسخ + +2 -1 --
دبیر 1395/06/17 - 12:34
با سلام
زرین شهر در زمینه بی قانونی واقعا بسیار قوی عمل میکند.در نقل انتقالات فقط دار و دسته آقایان توفیق دارن.دقیقا 3 سال است که این اداره شبیه به جنگل بی قانون شده.اداره کل اصفهان هم حمایت و خواب خرگوشی را پیش گرفته است.
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/06/17 - 16:30
از سال 91 تا الان 3 تا رییس و سرپرست عوض کرده و مدام در حال تغییر است بالاخره جایی عیب دارد که اینهمه عزل و نصب میکنند .
پاسخ + +5 0 --
معلم اصفهان 1395/06/17 - 12:35
دست آقایان اداره کل اصفهان درد نکند.زرین شهر نمونه اداره ضعیف و بی قانون است.
پاسخ + 0 0 --
رضا 1395/06/17 - 21:33
سلام بر معلم
دوست عزیز من یک فرمول برای گرفتن انتقالی به شما میدهم
کار نکن+دروغ بگو+ وجدانت را خاموش کن+سر کلاس هم بخواب و درس نده= انتقالی
به خصوص در اداره محترم زرین شهر حتما جواب میدهد.من که چند سال پیش مجبور شدم بازنشستگی پیش از موعد بشوم از بس که دوستان در زرین شهر قانون مدار هستند.قول میدهم هر ساله چندین مورد انتقالی اینگونه در این اداره وجود دارد.
پاسخ + +7 0 --
کارن 1395/06/17 - 12:43
درود وخدا قوت به شما همکار عزیز
با این کارناتوانی ریاست ومدیریت خودشان رازیر سوال بردندبه جای اینکه تحقیق کنند ومسله رو حل کنند واز توان مدیریت بالای شما استفاده کنند آمدن وصورت مسله را پاک کردند تا ضعف خودشان را پنهان کنند.
پاسخ + +6 -2 --
Fa 1395/06/17 - 13:00
حق ستاندنیست
پاسخ + 0 0 --
سلیمی 1399/07/10 - 16:37
واقعا این بیرحمانه بودنشون ، این دهن بین بودنسون الهی به جان عزیزانشون بیفته که چه حق هایی را پایمال کردن
پاسخ + +7 -1 --
رحمان 1395/06/17 - 13:17
شما 6 سال مانده تا بازنشست شوید . بهتر این است که هر سال این 6سال مانده با عذاب نگذرانید. خدمات بی شمارشما برای رضای خدا و موفقیت دانش آموزان است. وگرنه. عوامل اداره برای بقا حاضر فامیلها خود را هم قربانی کنند. موفق هستید و موفق باشید.
پاسخ + +5 -2 --
ناشناس 1395/06/17 - 13:24
امیدوارم مشکلتان هرچه زودتر حل شود
پاسخ + +7 0 --
سلیمی 1395/06/17 - 13:56
ریشه این نوع مشکلات به مدیریت سیستم آموزشی بر می گردد. در بیشتر مدارسی که دو مدرسه از یک ساختمان استفاده می کنند از این نوع مشکلات پیش می آید. بهتر است در این موارد یک مدیر برای 2 مدرسه انتخاب شود. حتی در یک خانه هم زن و مرد ادعای مدیریت داشته باشند مشکل پیش می آید چه برسد به مدرسه.
پاسخ + +6 -4 --
ناشناس 1395/06/17 - 14:06
باسلام از وقتی که حق مدیریت وحق معاونت مدارس زیاد شده عده بسیاری از همکاران تلاش می کنند به هر قیمتی که شده مدیر یا معاون مدرسه شوند امثال من هم که پارتی نداریم ودستمان به جایی بند نیست تمام 30 سال راباید درکلاس گچ بخوریم
پاسخ + +7 -1 --
معلم روستا 1395/06/17 - 14:57
بی خیال شو.پست اموزش وپرورش انقدر ارزش نداره که ذهن خودت را درگیر کنی گمرک یا بانک که نیست.من تو اموزش و پرورش شهرستان پاوه بخش نوسود لب مرز مشغول خدمت هستم باور کنید بیشتر معلما اینجا قاطر خریدند دادند دست یکی میبره مرز برای بار قاچاق(قابل توجه اقای فانی) درامد خوبی هم دارند. حالا اداره اموزش و پرورش نوسود مونده کسی نه پست مدیریت مگیره نه حاضره بره تو پستهای اداری . کسی پست میخا بیا د اینجا همون اول روز هر پستی را که بخواد دو دستی بهش تقدیم میکنند و ممنونش هم میشن.
پاسخ + +7 -3 --
ناشناس 1395/06/17 - 15:17
تو این منطقه با لیاقت تر از شما نداریم خانم تاجمیری،امیدوارم مسئولین یخورده چشماشونو باز کنن.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگي 1395/06/25 - 09:11
توهين نكنيد بالياقت تر از ايشان خيلي هستند شما نمي شناسيد بگذاريد نوبت به آنها هم برسد!
پاسخ + +16 0 --
گودرزی 1395/06/17 - 15:54
بنده با 21سال سابقه تا کنون یک مدیر شایسته و توانا در اموزش و پرورش ندیدم

این افراد برای حفظ صندلی خود دست به هر کاری میزنند و کارشان توهین و اهانت به سایر همکاران است

فقط کارشان نابودی انگیزه معلم و نابودی اینده دانش اموز است
پاسخ + +11 -2 --
حسین 1395/06/17 - 18:24
عشق ریاست و صندلی قدرت خواب و زندگی را بر عده ای حرام کرده
پاسخ + +3 -1 --
رضایی 1395/06/17 - 19:27
واقعا متاسفام.تو هر سیستمی که پارتی بازی میشه حداقل آموزش و پرورش باید از این سیستم معاف بشه.چون وقعا ما بچه هامون رو که عزیزترین موجودات زندگیمون هستند به این سیستم می سپاریم.من به عنوان یکی از والدین دانش آموزان واقعا از ایشان و معلمین محترم راضی بوده و سپاسگزارم و از همینجا دستشون رو میبوسم و در جریان باشید که فقط حق ایشون ضایع نشده و حق فرزندان ما هم ضایع میشه با تصمیم گیری هایی که پایه و اساس درستی نداره.این گونه تصمیم گیری ها باعث از بین رفتن شوق و میل به درست انجام وظیفه کردن در دیگران میشود.ما هم اعتراض داریم .اگر دیده شویم.با تشکر
پاسخ + +4 -2 --
علی 1395/06/17 - 19:37
سلام خانم تاجمیری شما فردی مومن وکاری هستید واقعا نمیدانم چه بگویم فقط ان شالله که زود مشکلاتتان حل شود
پاسخ + +3 0 --
عباسی 1395/06/17 - 20:42
پس اداره فولادشهر کی جدامیشه؟ماکه شنیدیم دعواسر رییسه
پاسخ + +4 0 --
شیر زن معلم 1395/06/17 - 21:17
با سلام
آپ زرین شهر اصفهان چندین سال است به صورت باندی و حزبی عمل میکند به طوری به معلمی با 15 سال سابقه انتقالی نمیدهد ولی به یک معلم با 3 سال سابقه البته با لابی و توصیه اداره کل به راحتی در سال اول درخواست انتقالی میدهند.و متاسفانه با شهامت تمام این بی قانونیها را انجام میدهند. و اگر کسی اعتراض کند به روشهای مختلف ....اول مهر هم با روحیه ای بد و خدشه دار معلم بدبخت باید روانه کلاس شود و درس عدالت و عمل به قانون بدهد.البته اداره کل اصفهان هم واکنشی نشان نمیدهد.آقایان در اداره کل در خواب هستند یا خود را به خواب زده اند.
خدا همین نزدیکی یادمان باشد.
پاسخ + +3 -1 --
علی 1395/06/17 - 21:56
خواهرم احتمالا زن رئیس اداره ات باو فشار اورده که برای خواهرش یک سمتی پیدا کند ورئیس اداره هم مظلوم تر از تو گیر نیاورده
پاسخ + +7 0 --
سعید 1395/06/18 - 13:20
خانم تاجمیری،دوستان خانم معاون اداره،خیلی راحت شنبه ویکشنبه هر هفته رفتن دانشگاه کارشناسی ارشد بگیرن آب از آب هم تکون نخورد برا امثال شما هم که صادقانه کار کردید اتاق فکر تو اداره تشکیل میدن چطوری برکنارش کنند.اینجا زرین شهر است.
پاسخ + 0 0 --
احمدپور 1395/06/18 - 13:41
سلام
واقعا جای سوال دارد که اداره کل اصفهان چرا اینقدر در مورد زرین شهر با اهمال رفتار میکند.نمونه آن یکی از دوستان من در مورد انتقالی گرفتن واقعا حقش را خوردند.تازه علاوه بر اینکه به شخصی انتقالی داده شد که هیچ نیازی به انتقالی نداشت دوست و همکار من را هم مورد شماتت قرار دادند که چرا به چند جا عارض شده.یعنی خدا وکیلی رعایت قانون اینقدر سخت است.کجا کتاب درسی باند بازی و پارتی بازی آمده که ما نخوانده ایم
پاسخ + +6 0 --
رضایی 1395/06/18 - 13:36
با سلام
واقعا در کشوری که زیر پرچم امام زمان است این پارتی بازیها دل ا دم را به درد میآورد.
آیا انسان باید یه زور باند و پارتی انتقالی بگیرد یا توکل به خدا!گناه خدشه ای که به توکل معلم وارد میشود به گردن همه کسانی که از لابی گری به هدف خود میرسند!با چه رویی بر سرنمازخود خدا را یاد میکنند.وای بر مومنان بی دین
یا حق
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/06/18 - 13:46
درپاسخ به اقای علی : برادر محترم تذکرات هرچه که میخواهد باشدازآن اختلاس های میلیاردی وگمشدن دکل های نفتی که بیشتر نیست .که اقایان پشت میز نشین دراداره بایک مدیر دلسوزوزجمتکش اینگونه ناجوانمردانه اعمال قدرت کرده اند صحبت خانم تاجمیری برسر قدرت و حفظ میز ریاست نیست بحث برسر ابروی کاری به تاراج رفته ایشان می باشد ایا اینکونه افراد از اه مظلوم نمیترسندهم اکنون 300 دانش اموز و300 پدر و300 مادروبقیه همکاران برایشان این پرسش مطرح است که ایشان چه خطای کبیره ای را مرتکب شده اند که اینگونه مستوجب رنج وسختی می باشند.من ارزو میکنم که هر چه زودتربه حقوق ازدست رفته تان برسید دوچیز را ازیاد نبرید صبر وتوکل به خدا با ارزوی موفقیت برای شما مدیر پویا
پاسخ + +6 0 --
fazl 1395/06/18 - 14:37
سلام
متاسفانه خیلی از همکاران ما مدارس مخروبه و داغون تحویل میگیرندو با همت وپشتکاراین مدارس آباد میکنندو زمانی که موقع استفاده بهینه میرسه بدون هیچ دلیل خاصی برای همکار خوبمان جایگزین تعیین میکنند
پاسخ + +4 0 --
محمد 1395/06/18 - 14:46
متاسفانه من به عنوان یک ارباب رجوع که برای دریافت یک فرم ساده از کارمندان نادان و ناسالم آموزش و پرورش زرین شهر بسیار تحقیر شدم .
و در آخر با وساطت ریس کل فرم را به من دادند.

این درحالی بود که در اداره اصفهان به راحتی و در. 10 دقیقه همان فرم را گرفتم
پاسخ + +4 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/18 - 14:55
باسلام واحترام،ضمن تقدیر وتشکر ازهمه شما که اظهار نظر فرمودید،به اطلاع میرساند در اولین تذکر مدعی شدند که با مدیر نوبت مخالف تعامل نداشتید البته لااقل اسناد مالی وتجهیز ات مدرسه چیز دیگری میگوید،در ضمن کارشناس مسوول ارزیابی اداره حتی به خود اجازه داد مدیر نوبت مخالف را به اتاق خود دعوت کند واز ایشان بخواهد بامن تماس بگیرد وتلفن رو روی بلند گو قرار دهد بااین امید شاید نقطه ضعفی ازمن پیدا کند که این عملیات موفقیت آمیز نبود،درتذکر دوم مدعی هستند بنده به کلاسها مراجعه واز دانش آموزان خواسته ام برای روز معلم نفری ۳۰ هزار تومان بیاورند من همین جا اعلام میکنم اگر چنین چیزی را ثابت کنند من کلا از آموزش وپرورش خداحافظی میکنم ،طبق بخشنامه ارسالی اداره کل در اول شهریور امسال این آموزَشگاه رتبه مدرسه پویا کسب کرده که باید طبق نظر من مورد تقدیر استان قرار بگیرد البته اطلاع ندارم چه کسی به جای من نظر داده است.پایدار باشید،بهترینها را برایتان آرزومندم.
پاسخ + 0 0 --
محسن 1395/06/20 - 21:30
برگشتن شما به محل کار شدنی است ولی شما به تنهایی نمی توانید ، در روستا کار میکنم و قبلا بالاجبار تغییر محل خدمت دادند ولی با اعتراض خانواده ها و دور روز مدرسه نیامدن دانش آموزان مجبور شدند به خواسته من و اهالی تمکین کنند .
به شدت از اعتراض اولیا و دانش آموزان واهمه دارند بهتر است از این مسیر اقدام کنید البته به طور غیر مستقیم که شما به ایجاد هرج و مرج متهم نکنند .
این خانم معاون و کارشناسان آموزش ابتدایی زرین شهر بسیار بد برخورد هستند و لازم است یکبار برای همیشه طرز برخورد با یک همکار فرهنگی به انها آموخته شود .
پاسخ + +5 0 --
شیروانی 1395/06/18 - 15:52
با سلام
خانم تاجمیری امثال زحمت کش چون شما که خواب آرام از فردای تاریک و آینده نامعلوم فرزندان این آب و خاک را ندارند شبانه روز در تلاشند و آسایش خود و عزیزانشان را فدای این راه می کنند اما چه کنیم که در وزارتخانه ای که علم و فرهنگ محلی برای هزینه نداشته باشد و با آورده والدین تامین شود و قانون محلی از اعراب نداشته و زیر مجموعه سلیقه باشد چون شمایی دامن سوز نور چشمی ها می شوید. دعا گوی شما هستیم.
پاسخ + +6 -1 --
کوروش 1395/06/18 - 20:09
خانم مدیر.همین که مسئولین ادارتون جوابیه نذاشتن
یعنی حق با شماست
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1396/03/03 - 12:37
اصلا حق با ایشان نیست
پاسخ + +5 0 --
حیدری 1395/06/19 - 10:14
ر میشود که یک مدیر بتواند دوسال پی در پی در طرح تعالی رتبه استانی بیاورد و مدرسه اش را جز مدارس پویا کند ولی صلاحیت مدیریت نداشته باشد....
ما باید معیار و ملاک های مسءولین بالا را برای انتخاب مدرسه در طرح تعالی قبول کنیم یا مسءولین اداره زرین شهر را برای عزل مدیر دلسوز
پاسخ + +6 -1 --
اقای مدیر 1395/06/19 - 10:20
ماشنیدیم که رئیس اموزش وپرورش زرین شهر تا الان به مدرسه شما سر نزده وازشما سند و مدرکی نخواسته ....ایادرست است?????
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/19 - 13:10
خداقوت،بله این مطلب درست است وهمکاران بارها از بنده سوال کردند،تقریبا دو ماه از آمدن آقای شاهمرادی به اداره گذشته بود،تا قبل از عزل به مدرسه برای بازدید نیامده بودند،هیچ سند ومدرک یا توضیحی ازمن نخواستند ،متاسفانه در حضور سه نفر از کارکنان اداره در اولین ملاقات من باایشان گفتندمن اگه بخوام تورو عزل کنم مستنداتش را هم جور میکنم،منتهی نمیدانم اگر به فرض وزیر محترم بخواهند پیگیری کنندآن سه نفر تاچه اندازه جوانمرد هستند که صدق این مطلب را گواهی کنند،سپاس
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/20 - 11:23
باور کنید که مدیران اموزش و پرورش در این عزل و نصبها چندان دخالتی ندارند همه این کارها زیر سر ارزشیاب عملکردها و حراستهاست که معمولا به رئیسها مشاوره میدهند و نظر انان را به سمت خویش سوق میدهند و میخواهند نیرویی از خودشان باشدو گوش به فرمان انان .تصدی این دو پست بیش از 5 سال توسط یک نفر معمولا در ادارات فساد انگیز شده است باید فکر اساسی برای این دو پست حساس کرد.این را تجربه ی 25 ساله ی من میگه.شما از این ناحیه هم صدمه دیده اید
پاسخ + +6 0 --
یکی از اولیاء 1395/06/19 - 10:39
چه فایده
چه فایده کو گوش شنوا مگه بقیه مشکلات حل شده
مگه عدالتی هست
مگه تا الان فریاد رسی بوده که الان باشه
در جای که مهندس کشاورزی را در جای مهندس فلزات و.... میزان چه توقعی هست
که شخصی که از جون مایع گذاشته برداری و شخص دیگری بذارن
شخصی که از صفر شروع کرد و به درجات بالا از سمت کشوری رسید.....
افسوس وصد افسوس که مسولین ما هنوز دارن چشم بسته کار میکن
ولي این رو بدونید که اگه مسولین خودشون زدن بخواب......... خدا هست ویک روز جواب باید
پس بدین که آون روز دیر نیست ولی افسوس که دیگه حرفی واسه شما نیست
سرکار خانم تجمعی خدا با شماست
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/06/20 - 11:59
دراستان سمنان دقیقا این برخوردهای غیراخلاقی اداری وجودداردمخصوصا بامدیرانی که باحق مدیریت 5000تومان شروع بکارمدیریت کردندوبعدازچندین سال بدون ذره ای تشکر عذرآنهاراخواستندبی اخلاقی اداری به نهایت خودرسیده است وهیچکس هم پیگیرنیست مخصوصا باز در3سال اخیر
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1395/06/20 - 12:03
دقیقااین موضوع دریکی ازمناطق استان سمنان هم رخ داده است والان شکوائیه همکاران درسامانه رسیدگی به شکایات وزارتخانه مدت یکسال میباشدکه جواب قانع کننده ای دریافت نکردندالبته این همکاران هم ناچارا موضوع رارسانه ای خواهندکرد.هیچکس دراین استان پاسخگونیست .
پاسخ + +6 -1 --
شهروند فولادشهر 1395/06/20 - 17:00
با سلام
من به عنوان یک شهروند فولادشهری شاهد خدمات و فعالیت های مفید ایشان در مدرسه هشت بهشت بوده ام.همکاری ایشان در فعالیت های فوق برنامه فرهنگی تربیتی از قبیل طرح های تابستانه ستودنی بود.در دو سال گذشته با همکاری ایشان طرح های تابستانی بسیار خوب و موثری در مدرسه تحت مدیریت ایشان انجام گرفت.یک نظرسنجی ساده از اولیاء دانش آموزان و همچنین از افراد فعال در عرصه فرهنگ فولادشهر کارآمدی و دلسوزی و شایستگی های ایشان را به روشنی اثبات خواهد نمود.خانم تاجمیری نمونه یک مدیر دغدغه مند است.وظیفه خود دانستم در حد توان از این فعال فرهنگی شهرم حمایت کنم.
در پایان متذکر می شوم به عنوان مدیر یکی از گروه های فرهنگی و به نماینگی از اعضای گروه این حمایت انجام می گیرد.از مسئولین ذیربط تقاضامندیم با دقت در نامه ایشان و پیگیری مطالبات به حقی که بیان نموده اند حق ایشان استیفا شود و به جایگاه خدمت مدیریت مدرسه هشت بهشت بازگردند.هر چه پیش آید خدمات فرهنگی این بزرگوار در تاریخ شهرمان خواهد درخشید.خدانگهدار نگاهبانان فرهنگ
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1395/06/20 - 18:49
خانم تاجمیری شما مدیر با لیاقتی هستید و کارهای زیادی برای این مدرسه انجام دادید انشاا..کارتون زودتر حل بشه.
پاسخ + +6 -1 --
ناشناس 1395/06/20 - 18:53
خانم تاجمیری شما مدیر با لیاقتی هستی وکارهای زیادی برای این مدرسه انجام دادید انشااا کارتون زودتر حل بشه.
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/06/20 - 20:04
متاسفانه دردولت تدبیر وامید که باید تدبیر سرلوحه کار وامورباشد جای خودرا به باندبازی وجریانات سیاسی داده است دراین سیستم درسال های اخیر هرگونه انتقاد درمقابل فرامین مسئولان بی تجربه آموزش وپرورش بایدسرکوب گرددجناب آقای فانی شماکه استادتعلیم وتربیت هستیدبفرماییداین نحوه عزل یک مدیرمیباشداگر پلیس جنایتکاری رادرخیابان دستگیرکندحق داردوکیل گرفته وازاقدام خودش دفاع کندچرادردوره شمامسئولان براحتی اصول اولیه اخلاق اداری رازیرپامیگذارند.؟
پاسخ + +6 0 --
ناشناس 1395/06/20 - 20:14
خانم تاجمیری دقیقا مشابه برخوردبا شما دراستان سمنان هم درخصوص همکاران اتفاق افتاده است که پس ازبررسی دلایل ذیل قابل بیان میباشد.
1-حتمامنتقد سرسخت برنامه ها وطرح های وزارتخانه ویااداره کل بوده اید.
2- شایددوره مدیریت شما وسایردوستان دراین حوزه آموزشی 3سال وکمترازآن تعریف شده است که اجبارا وحتی برخلاف ضوابط باید کنارمیرفتید
3- احتمال داردازظرفیت مدیریتی شما درکنار یک مدیرتازه کار وصفرکیلومتر بعنوان معاون استفاده نمایند وبه سایرهمکاران بگوینداگر منتقد باشید این نتیجه آن خواهدبود.البته توجیه کننداین یک جابجایی است عزلی درکارنیست.
پاسخ + +5 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/20 - 23:26
سلام،بنده هیچگونه انتقاد یا برخوردی با هیچ کدام از مسوولین نداشتم.آنطور که شنیدم کارشناسان محترم آموزش منطقه با مراجعه به آقای شاهمرادی از عملکرد من وآموزشگاه ابراز رضایت نمودند وعنوان کردند هیچ مستنداتی بر علیه من ندارند.ولی بعضی ها گویا فکر کردند عزل من جز شرح وظایفشان است چون همان مهرماه به محض ورود در اداره مطرح کردند من این خانم روعزل میکنم.
پاسخ + 0 0 --
*بهناز*.م 1395/06/21 - 01:52
همانکه خدمتتان عرض کردم.. بحث نورچشمی ها و کسانیست که در ستادهای انتخاباتی موردنظرشان فعالیت داشتندحالایا خودشان یاهمسرانشان یا دوستان و وابسته هایشان بنوعی در انتخابات فلان نماینده ویافلان مقام نقش داشتند و یا از وابستگانشان هستند... خلاصه نورچشمی هستند! خودتان راخسته نکنید.. ممکن است مدتی آنهارا عقب برانیداما بلاخره کارخودشان را میکنند..! پرونده سازی و انگ و تهمت زدن هم برایشان بسییییییییییییار راحت است.. چون اصولااز وجدان بی بهره اند و دیانت و بویژه حق الناس برایشان فقط در حد شعار است!!
پاسخ + 0 0 --
*بهناز*.م 1395/06/21 - 02:14
اصلا بحث برخورد نیست! آقایان قول به فعالان سیاسی و وابسته هادادندواکنون بایدعمل کنند..شماهم اگر می خواستید مدیریتتان را حفظ کنید می بایست وارد اینگونه فعالیتها می شدید تا امروز منتخبین از شما حمایت کنندو یا وابستگان شما صاحب منصب باشند!! لپ کلام آنکه آقایان باید رد پای یه ببر رو پشت سرشما ببینندتا دست از سرتان بردارند!!! وقتی آموزش و پرورش سیاسی کاری بشود همین است..آموزش تعطیل می شودو شایسته سالاری از بین رفته ورابطه محورمیشود!! البته این حرکتهای جدیدی که از این آقایان می بینیم نود درصد ریشه در رابطه بازی دارد و کمتر سیاسی و جناحی است! کما اینکه بسیاری از کسانی را که در جناح مخالف بودند بازصاحب منصب شدندوکسانیکه در جناحشان بودند به صرف آنکه رقیب پستی شان بودند حذف کردند..بیچاره دانش آموزان!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/21 - 05:32
خانم تاجمیری
روال عزال یک مدیر بشرح ذیل است
1- محرز شدن تخلف یک مدیر
2- تذکرشفاهی وکتبی درارتباط با تخلفات مدیر
3- ارسال نتایج تخلفات مدیر به اداره کل
4- تاییدمدیرکل مبنی بر عزل مدیر
اگراین موارددرموردشما اتفاق نیافتاده است حتما ازطریق دیوان عدالت اداری شکایت کرده وپیگیری نمایید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/21 - 05:39
خانم تاجمیری :
مسئولی دراستان سمنان گفته است که دوره خدمت رئیس جمهور4ساله است وبرای ادامه فعالیت بصورت متوالی فقط یکدوره 4ساله میتواندرئیس جمهورباشدمعنی نداردمدیرمدرسه بیشتراز4سال مدیریت کندبایدجابرای جوانترهابازگرددمثلا اگرهمکاری 20سال مدیراست براحتی بایدکنارگذاشته شودوازجوانترهابرای تصدی مدیریت استفاده گرددحالا اگربخواهیم ترحمی به مدیر20سال سابقه کنیم ازوجودایشان درکنارمدیرجوان بعنوان معاون استفاده کنیم .ولی ازآنطرف مسئولان ستادی وحتی روساومعاونین ادارات اگردوره مدیریتی اشان بیشتراز4سال طول کشیدهیچ اشکالی ندارداینهاصاحب اختیارند.حتی تا35سال
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/21 - 05:43
شعارماندگاری درپست مدیریت مدارس
منتقدنباش =پایدارباش
درمراسمات باتشکل دانش آموزی به دیداررئیس منطقه برو=پایدارباش
هرروزبه رئیس زنگ بزن =پایدارباش
پاسخ + +5 -2 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/21 - 11:12
سلام،من در فروردین امسال باحضور معاون وزیر تقدیر نامه گرفتم،قبل از عید ازاستان،اردیبهشت از منطقه،ارزشیابی پارسال۹۵،تیر عزل شدم آخه قراره اداره شهرمن فولادشهر از زرینشهر جدابشه خواستند قبلش به هدفشون برسند البته گویا سر انتخاب رییس دعواست،اول شهریور طبق بخشنامه اداره کل در طرح تعالی مدیریت مدرسه پویا شدیم که باید اداره کل تقدیرنامه صادر کند،تغییرات مدرسه در کمتر از دوسال۱۸۰درجه،بازدید کننده های طرح اسناد رو میدیدند گفتند واقعیه،جو اونقدر صمیمی بود که ۶نفر از همکاران بااینکه ساعت تقلیل داشتند بودن دریافت ۱ریال خود کلاسشان را اداره میکردند،چند بار از اداره تقاضای تقدیر نامه کردم ارزیابی عمدا صادرنکرد، شما جای من چکار میکردید؟ جناب وزیرپاسخ بفرمایید من کوتاه نمیام امیدوارم مجبور نشوم اقدام دیگری انجام دهم.
پاسخ + 0 0 --
افشاری 1395/06/22 - 19:57
بعد از سالها خدمت در اموزش و پرورش به این نتیجه رسیده ام که نباید زیادی خوب بود چون حسادت عده ای را برانگیخته میکند و برای نابودیت تلاش میکنند. باید خوبیهایت پنهان بماند اگر جایی تعریفی و تمجیدی ازت شنیده بشه ممکن است مدیرو معاونی احساس خطر کند و گمان کند ممکن است روزی جایگاهش را بگیری پس نهایت تلاشش را میکند تا تو را بد جلوه دهد.
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/06/23 - 09:30
من هم الان دارم به نتیجه شما می رسم من خیلی طرحهای کاربردی درمتوسطه دوم دارم دلم برای این کشور وجوانان می سوزد اما نمی دانم چرا وقتی طرحهایم را که خود دانش اموزان هم از استقبال کردهاند بین همکار ومدیر ومعاون مطرح می کنم انها بدتر دشمن من می شوند اشکال کار کجاست ایا حسادت یا اینکه می ترسند ما جای انها بنشینیم یا هردو؟!
اما به نظرم در هر حالت نباید ناامید شویم وبا توجه با شناخت محیط به پیش بریم به امید پیروزی وپیشرفت برای کشورمان
پاسخ + +2 -2 --
جعفری 1395/06/21 - 13:32
سلام من بعنوان ولی دانش اموز خواستار جداشدن اداره ی آموزش و پرورش فولادشهرم چرا در اردیبهشت ساختمانش افتتاح شدولی هنوز خبری نیست
پاسخ + +3 -1 --
جعفری 1395/06/21 - 13:35
سلام من بعنوان ولی دانش اموز خواستار جداشدن اداره ی اموزش و پرورش فولادشهرم چرا در اردیبهشت ساختمانش افتتاح شد ولی هنوز خبری نیست..!
پاسخ + 0 0 --
تدبیرو امید 1395/06/23 - 06:20
واقعا گل گفتی ولی به کجا پناه ببریم اینقدر ظلم و بی عدالتی
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/23 - 19:16
خانم تاجمیری اخرش جواب گرفتید یا خیر؟یک راه دیگه برای احقاق حق شما هست .شما تا می توانید از اولیای ان مدرسه در منزل دعوت کنید و بیانیه و درخواستی بنویسید و همگی با هم در جلو فرمانداری منطقه تجمع کنید و خواسته خود را بیان دارید قطعا جواب می گیرید.
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/23 - 20:26
سلام،تاالان که جوابی نگرفتم؟آقای محمد باقر به نظر شما اینکه هیچ جوابیه ای تاکنون نیامده است چه معنایی دارد؟هنگامیکه همسرم برای گرفتن جواب شکایتی که به اداره کل نوشتم ،رفتند از کارکنان ارزیابی گفتند ما رای صادر نمیکنیم واین جوابیه رو هم تایید نمیکنیم!!!!!!آقا اگر من پیگیر کارم هستم چون هر کسی شنید گفت چرا ؟تا چند ماه قبل ازطرف شورا شهر بنر تقدیر وتشکر زدند مردم حالا نمیگن چی شد عزل شد؟؟؟؟شوکه شدیم!وگرنه الان میفهمم که کار کردن دراین مملکت هیچ ارزشی ندارد البته خداجای حق نشسته،بی شک کسانی که با آبرو وحیثیت شغلی افراد بازی میکنند باید جوابگو خداباشند،امیدوارم مجبور نشوم دست به کاری بزنم که نه تنها وزیر پیگیر شود بلکه بقیه مسولان هم دستور پیگیری بدهند چون برای جامعه فرهنگی درست نیست.پایدار باشید.
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/23 - 21:32
خانم تاجمیری معمولا کارکنان ارزیابی اداره کل ،خودشان در اداره شما نماینده دارند یعنی هر چه را که کارشناس ارزشیاب عملکرد اداره ی شما بگه، مورد تایید انها هم است.شما به همان روش بالا عمل کنید و بگذارید مردم و اولیا احقاق حق کنند چرا که این حق انهاست مدیر خوبی مثل شما با عملکرد بالا و موفق داشته باشند .(اصولا فرماندار عضو اصلی شورای اموزش و پرورش است و سیاست انها همگامی با مردم است). در حال حاضر کار خود راشروع کنید و بر طبق خواسته اولیا عمل نمایید و خود تا حصول نتیجه در حاشیه قرار گیرید و فقط کار را به اولیا بسپارید. انشاالله موفق باشید .
پاسخ + 0 0 --
*بهناز*.م 1395/06/25 - 01:22
وزیییییییییییر وبقیه ی مسئولان پیگیرشوند؟!!! خدا عمرتان بدهد!! وزیر خودش دستور این قلع و قمهای سیاسی رو داده و دستشونو باز گذاشته!!! مثل شما قربانی در شهرستانهای دیگه هم هستند!! تو این سه سال هنر این آقایان فقط همین بوده وآموزش رو بی خیال شدند و عزم وجزم کردند که مقدمات انتخابات بعدی رو فراهم کنندتا قدرتشونو حفظ کنند...رییس جمهور محترم هم که گوشاشو با چوب پنبه بسته و اصلا نمی خواد که بشنوه!! همه شون باهمند!! این آقایون مدیرکل تا پشتشون به بالاترها گرم نباشه جرات این کارهارو بخودشون نمیدن!! میگی نه..امتحان کن خواهرم!! اینو به عنوان یه تجربه بپذیر!!
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/06/25 - 08:11
سرکار خانم بهناز
سلام

به نظر می رسد به جای تزریق ناامیدی و یاس که البته یک ایپدمی در جامعه شده است و هر کسی خلاف آن نماید انگشت نما شده و به سادگی و بی اطلاع بودن از موقعیت ها متهم می شود ، کمی با واقعیت ها آشنا شوید !

من از خانم تاجر میری خواستم همکاران ایشان مشکلات اداره آموزش و پرورش زرین شهر را برای صدای معلم ارسال کنند .

هنوز منتظر پاسخ هستیم !

وقتی بدنه آموزش و پرورش و معلمان دچار ترس موهومی هستند و حتی از سایه خودشان هم می ترسند اننظار دارید چه کسانی مدیریت کنند ؟!

دوست عزیز !
مشکلات مدیریتی متعلق به 3 سال پیش نیست !

این یک مشکل ریشه ای در ساختار مدیریتی کشور به ویژه آموزش و پرورش است که به نظر می رسد اکثرا" کوتوله ها " از نردبان مدیریتی بالا می روند .

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
آوا مرادپور 1395/06/23 - 20:51
از اول هم معلوم کسی جواب گو نیست اگر مسعولان جواب گوی اعمال خود بودند حال و روزمان بهتر از این بود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/24 - 15:14
با سلام وعرض خداقوت جانانه خدمت همکار محترم و مدیر زحمت کش خانم تاجمیر.بابت همه تلاشهای مخلصانه تان اجرکم عندا...از این سیستم بیش از این انتظار نداشته باشید و بی جهت سلامتی خودتونو پای کثیف کاریهای اینا نذارید.فقط محض اطلاعتون خواستم بگم کسی که شکایت شما در اداره کل به عنوان ریاست ارزیابی و رسیدگی به شکایات بهش ارجاع میشه همون رئیس سابق اداره خودتون تو زرین شهر چطوری انتظار دارید با شما همکاری کنه و به همدستای سابقش بها نده؟عزیز من زمانی سلامتی خودمو تو ایستادن مقابل این قشر تو پرونده سازی جعلی که به جایی نرسید از دست دادم.تا پای مرگ و توی کما رفتم و برگشتم اونم تو سن جوونی و شروع کارم 26 سالگی. بعد از اون دیگه از نظر جسمی و روحی آدم هیچ وقت آدم سابق نبودم با اینکه معلوم شد حق با من ولی خوردشدم تو این مقاومت کردن.اینجا حکومت قانون هیچ معنایی نداره.شکایت خودتو به دیوان بده ولی زندگی تو وقف جنگیدن با اینا نکن.خدا خودش مسببین شو مجازات و رسوا کنه
پاسخ + 0 0 --
*بهناز*.م 1395/06/25 - 01:05
کدام دیوان همکار مظلوم؟!!! دیوان عدالت فعلی با قبلی فرق کرده!! مخصوصا از دیماه که رییسش عوض شده تمام شکایت هایی که از مدیران کل استانهابهشون میشه آرا رو به نفع اونا صادر میکنه..رییس قبلی میشه گفت نسبت به این منصف تر بوده!! از الان بهت میگم که در صورت شکایت این بنده ی خدا رای به نفع مدیرکل صادرمیشه و برای ایشون فقط هزینه ی این دادرسی تنها چیزیه که عایدش میشه به اضافه ی دوندگی های بیهوده برای تکمیل پرونده..!!
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/25 - 10:50
همکار محترم بهناز م
خواهشا بگذارید این مدیر محترمه خانم تاجمیری که تا امروز برای مردم و بچه های ان مدرسه زحمت کشیده و تمام وقتش را برا ی احقاق حقوق انان مصروف داشته اند مقداری هم برای احقاق حق از دست رفته خودشان وقت صرف کرده و تظلم خواهی کنند.خواهشا ایشان را با این کامنتها دلسرد نکنید و بگذارید با پیگیری ،وجدانشان اسوده باشد ولو انکه به نتیجه نرسند که البته من به حصول نتیجه خوشبینم انهایی باید پستهای خود را رها کنند که پرونده سازی غیر قانونی کرده و خودبین اند وتنگ نظر وقدرناشناس .آیا برای خودشان و همدستانشان جا بود و برای خانم تاجمیری نبود؟ اف بر هرجا تنگ نظر باد. با احترام ارشد فلسفه ت ت 25 سال خدمت
پاسخ + +3 -1 --
فرهنگي 1395/06/25 - 09:13
خانم تاجميري 3سال كافيه زياد عشق رياست نداشته باشيد تا نوبت به ساير افراد لايق هم برسد.
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/25 - 09:35
فرهنگی عزیز،فکر میکنم دقیق متن رو ملاحظه نفرمودید صحبت حیثیت شغلی است وشیوه عزل ومتوسل شدن به دروغ وپرونده سازی و....اگر جنابعالی این شیوه را برای جامعه فرهنگی می پسندی پس وامصیبتا!!!!!در ضمن کسی که جایگزین بنده شده خودش مدیر مدرسه بوده است.پایدار باشید.
پاسخ + 0 -1 --
علی 1395/06/25 - 11:05
در مواجهه بااینگونه مشکلات یا محاکم قضایی درایران این سه راه به نظرم جواب می دهد 1)اشنایی با قوانین ومقررات، اگر ازراه مشاور یا وکیل باشدعالی است
2)ارتباط وبیان قوی وشناخت لم طرف ومحیط وسیاست داشتن
3)داشتن یک رابط قوی، چون اینجا ایران است وقانون ضعیف، اگر کسی حمایتت نکند ؟؟؟!!!.....
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/06/25 - 11:15
سلام
دوست عزیز
آقای علی

اگر مشکل این همکار در یک رسانه منتشر نمی شد ، شما و دیگران چگونه می توانستید از این مساله آگاهی پیدا کرده و یا پیشنهاد دهید ؟!

پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/06/25 - 14:22
موافقم
4)پیگیری از رسانه های ازاد وحق طلب مانند صدای معلم باتشکر فراوان
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/06/25 - 11:24
آقای وزیر اگر اداره زرینشهر درست عمل کرده است !شما به عنوان وزیر وکسی که اگر بگوییم مسوول اعمال مدیرانش نیست مسوول انتخابشان که هستید چرا با مدیرانی که درساعات کاری به دانشگاه میرفتند برخورد نشده است؟ چرا برای کسانی که تخلفات مالی داشتند برخورد نشده است؟ وچراهای دیگر....بنده به ارزیابی منطقه واداره کل شما اعتمادی ندارم !به جابجاهایی که در اداره کل شما صورت میگیرد باید بیشتر توجه شود.
پاسخ + +2 -2 --
محمد 1395/06/25 - 11:24
تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها عزيزان زود قضاوت نكنيد
پاسخ + 0 0 --
حق گوی فرهنگی 1395/06/25 - 12:17
آقا محمد مردم فولادشهر که فقط ذکر خوبی ایشون رو میگن،عملکردشون هم که لیاقت وشایستگی ایشون رو میرسونه،کسب رتبه ها هم که توانایی رو میرسونه ،مدرسه رو هم از صفر به اینجا رسونده،جنابعالی هم اول تحقیق کنید بعد قضاوت.
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/25 - 12:19
یادتان باشد محمد اقا به ضرب المثل نمی توان از دیدگاه تربیتی نگاه کرد به جز در مواردی که دقیقا با مصادیقش تلاقی کند. ضرب المثل شما در این مورد اصلا کاربرد نداشت.با احترام ارشد فلسفه ت ت
پاسخ + 0 0 --
حق گوی فرهنگی 1395/06/25 - 12:24
آقا محمد مردم فولادشهر که فقط ذکر خوبی میگن،رتبه ها،عملکرد،تغییرات ایجاد شده در مدرسه هم نشان دهنده ی توانایی و لیاقت و شایستگی ایشونه
جنابعالی هم اول تحقیق بفرمایید بعد قضاوت کنید
من قبلا از این مدرسه بازدید کرده بودم
پاسخ + +2 0 --
هموطن 1395/06/25 - 16:46
تا بوده همین بوده تا هست چنین باشد آن بیاییم از هموطن زحمت کش ،دلسوز ،کاربلد در عرصه تعلیم تربیت آ آینده سازان ایران زمین حمایت کنیم نه تیشه به ریشه این عزیزان
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/06/25 - 17:45
با سلام و قدر دانی از زحمات شما
امیدوارم هر چه زودتر مسئولین به مشکل شما رسیدگی کنن.
آنجه برای من و دیگر اولیا مبهم است این است که چرا با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید آموزش اپرورش شهر فولادشهر هنوز آغاز به کار نکرده !!!!!
پاسخ + +5 -2 --
حسین 1395/06/25 - 22:34
خانم عزیز مگر مدرسه را خریدی که حاضرنیستی از اون دل بکنی

تو این 3سال هم مثل پادشاه تو دفتر نشستی و کاری نکردی مگر توهین و اهانت به همکار و معلمین زحمت کش

نمی دونم چرا مدیران را هم مثل معلم ها هر دو یا سه سال یکبار سازماندهی نمی کنند یا انها رو تعویض کنند


تا بقیه همکاران هم بتوانند طعم مدیریت را قبل از اینکه بازنشسته بشن بکشند
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/25 - 23:04
برادر بزرگوار،اسناد مالی نشون میده چقدرکار انجام شده است برای اطلاع حضرتعالی به تعدادی اشاره میکنم،۱- خرید ۹ عدددیتاشو۲-رنگ آمیزی کل ساختمان۳-تعویض پرده های دو طبقه۳-خرید۱۰ عدد کیس۴- جداسازی آبخوری ودستشویی دانش آموزان۵-تعمیر ایزوگام۶-تهیه کتابخانه وکمد و..۷-رنگ آمیزی وشاداب سازی ۸-تهیه تابلو نام مدرسه۹-نصب کاغذ دیواری دفتر مدرسه۱۰-خرید دوربین،کپسول آتشنشانی،وسایل کمک آموزشی،صندلی،جاروبرقی،....و۱۱-تعویض درب سالن اجتماعات۱۲-موکت سالن نمارخانه و۱۵۰ مورد دیگه حتما به خاطر برخورد نامناسب بنده ۶نفراز همکاران که ساعت تقلیل داشتند بدون دریافت ۱ریال اضافه کاری خود اداره کلاسشان را برعهده داشتند که درمنطقه بیسابقه بود!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/06/26 - 07:54
حسین آقا حتماجنابعالی ازرهروان مدیرفعلی اداره هستی ویادنبال پست ومقامی
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/26 - 08:43
هدف ما احقاق حق است و همدل و همسو کردن مدیر و معلم و دانش اموز و اولیا برای جهت گیری با نحوه ی عمل اشتباه کادر اداری و ایستادگی در برابر خودبرتربینی انها و اعمال غیر قانونیشان. اما شما حسین اقا و بعضی همکاران دیر متوجه قضیه میشوید و صدای معلم را خوب درک نکردید.امید است همگی به یک انسجام برای احقاق حقوق همدیگر در کل ایران اسلامی، برسیم چونکه قطعا چند دست بهتر از یک دست خواهد بود. و الا چه شما مدیر باشی چه من و چه دیگری در صورتی موفقیتی حاصل می شود که با هم و همدل و همفکر باشیم .با احترام به امید انروز چه باشیم وچه نباشیم .
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/06/26 - 10:43
سلام حسین اقای عزیز، اصلا بحث مدیر ومعلم نیست بلکه بحث این است که چرا مدیر ومعلم را به صورت سلیقه ای وباندی جابجا می کنند باید برای جابجایی هرمدیر ومعلمی ضوابطی باشد که متاسفانه درد ما هم این است که درایران به طور غالب این گونه نیست واگر هم ما اینجا بحث می کنیم برای این است که این معیارهای ناعادلانه شکسته شود.
پاسخ + 0 0 --
حسین 1395/06/26 - 17:09
خانم تاجمیری عزیز

((حسین ساعت 23:34))

اگر واقعا این کارها را کرده اید و شما را از سمت مدیریت حذف کرده اند خداوند انها را نابود کند نه تنها خودشان که حتی بچه های این افراد به بدترین مشکلات و گرفتاری دست و پنجه بزنند

مطمئن باش که شما را حذف کرده اند تا باند نماینده مجلس شهر تون یا از افراد وابسته به امام جمعه سر کار بیایند

اموزش و پرورش وارد سیاسی کاری شده تا امر اموزش

در این سازمان به جای خدمت باید خیانت کرد

چون فقط فقط به افرادی که کار میکنند توهین

و به افرادی که کار نمی کنند تشویقی و احترام می گذارند
پاسخ + +4 0 --
محمدی 1395/06/26 - 16:15
باید مدیران مدارس هر 4 سال یکبار تغییر یابند نه اینکه سند مدرسه را تا اخر خدمت به نام مدیر مدرسه بزنند و تا زمان بازنشستگی هیچ شخص نتواند او را تعویض کند

بنده مدیری را می شناسم که از سال دوم خدمت تا اخر خدمت در سمت مدیریت بهترین مدرسه شهر باقی ماند و فقط زیراب همکاران خود را میزد و حتی چند نفری به خاطر کارهای زشت این شخص اخراج و یا توبیخ شدند

چون این شخص برادرش از کارکنان مجلس بود


بله چون از بالا حمایت میشد
پاسخ + 0 0 --
سسس 1395/07/07 - 20:18
دوست عزیز من به عنوان کسی که چند سال است در کادر هنرستان فعالیت می کنم باید خدمتتان عرض کنم که غالب همکاران ما قدرت مدیریتی ندارند و اتفاقا ما هر سال سر مدیر مشکل داریم و یکی از هنرستانهای ما تا دیروز مدیر نداشت و امروز یکی رو که انتقالی بوده به زور مدیر کردن
پاسخ + +1 -3 --
حمید 1395/06/27 - 07:57
باسلام وعرض ادب
همکاران عزیزکاش یک تنه به قاضی نمی رفتیدوحکم صادر نمی کردیدازروزی که این مطلب چاپ شده بنده مطالب رامرور می کنم .سرکارخانم تاج میری درجایی ازنامه تان نوشتیداداره کل بعداز67 روزجواب نامه شمارانداده است ودرجای دیگری عنوان می کنیددرتاریخ 13/5 جوابیه ای به من داد ه اندکه قابل تامل است؟کدام راباورکنیم جواب نداده اندیاجواب داده اندرا؟
درجایی ازنامه پرازسوزوگدازتون نوشتیدتذکر به شما اطلاع داده نشده که شماازخودتون دفاع کنیدامادرجای دیگری عنوان کردیددرجلسه ای باحضورآقایان اسماعیلی و...تشکیل شدوازارزیابی خواسته شده تذکررابردارندپس شماکاملامطلع ودرجریان بودیدودفاعیات هم ارائه داده ایدکه ممکن است قانع نشده اند؟ازهمکاران عزیزخواهش می کنم بخاطرخوشایندهمکاری جهنم رابرای خودنخریدوقضاوت عجولانه نکنید.باتشکر
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/27 - 11:49
جواب شفاهی وتذکر شفاهی در مسائل اداری اینچنینی هیچ جایگاهی ندارد و قابل پیگیری و اعتنا نیست.
پاسخ + +2 -3 --
زهرا حمید 1395/06/27 - 08:02
سلام
خانم تاجمیری من خودم فرهنگیم.برای ثبت نام فرزندم به آموزشگاه شما مراجعه نمودم وشماچون نمی دانستیدمن فرهنگیم چه خونی به دل من کردیدوبعدازچقدرخوردکردن من درجلوی اولیاء دیگروالتماسهای من عنوان کردیدکه 500هزارتومان به حساب مدرسه بریزم تاببینیدچی میشه؟ امروز چه مظلومانه سخن می رانیدوهمکاران چه زیبا دل می سوزانندخداراقسمتان میدهم قبل ازاظهارنظر ببینیدواقعیت چه بوده است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +3 -5 --
زهرا حمید 1395/06/27 - 08:06
سلام برهمکاران وخانم مدیرمحترم برکنارشده
اگرعشق خدمت است دیگر بس است بگذاریددیگران هم ازاین عشق استفاده کنند.چرامابایدهمیشه فکرکنیم ماازبقیه بهتریم.باورکنیدبهتربازهم درآموزش وپرورش هست.اگرهم زحمت است بگذاریددیگران هم به زحمت بیفتند.میگوییدبحث آبروست خواهرمن مردم اینقدربدبختی دارندکه کسی فرصت نداردحتی لحظه ای فکرکندبه این موضوعات حاشیه ای .زندگیت رابچسب
پاسخ + +3 -5 --
فائزه حمید 1395/06/27 - 08:16
سلام آقای محمدباقر دست خداوندبالای همه ی دستهاست
شما که داعیه دلسوزی داریدبهترنبودبجای این راهنماییها ازایشان می پرسیدیدزمانی که خودشمامنتسب شدیدچگونه بودآیا به حق بودیاآنروزسرپرست وقت اداره زرین شهرجناب افشاری بادلایل واهی مدیرقبل این آموزشگاه رابرکنارکردندوشمارامنتسب کردند؟آیا نمیدانیدهمان مدیرسه سال قبل چگونه ازحقش دفاع کند؟اماامروز حرف مسئولان رابه باندبازی واینگونه کلمات پیوند می دهید؟پس اگراینچنین بوده زمان آمدن شما هم همینگونه بوده پس زیادناراحت نباشید.نگوییدنه که باورش سخت است
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/27 - 11:31
بسیار خوب همکار محترم شما یه جورایی سخن مرا تایید کردید چرا که معترفید به اینکه سرپرست ا پ قبلا به دلایل واهی مدیر قبل را برکنار و ایشان مدیر شده اند. این عمل ،نه عیب مدیر قبل را می رساند ونه عیب خانم تاجمیری را و نه عیب مدیر دیگر را .این اعمال عیب اداره انجا و کسانی که چنین تصمیمات (به نظر شما واهی)می گیرند را میرساند.نه عیب برشما ونه عیب برمعلمین عزیز و همکارانمان ونه عیب برمدیران مدارس چه قبلی و چه خانم تاجمیری وچه مدیر محترم بعدی است.و قطعا همه دلسوزند.اما باید همه با هم سعی کنیم ریشه ی چنین تصمیماتی را بخشکانیم و مدیر قبلی هم باید از حق خویش دفاع می نمودند.و در حال حاضر خانم تاجمیری پیگیر کار خود باشند و فردا و فرداها همه ی ما دنبال حق از دست رفته ی خویش در تمام زمینه ها باشیم و صد البته با همدستی هم و همدلی و همراهی.انشاالله شما و همه عزیزان دلسوز و حق طلب و خیرخواه موفق و پیروز و آزاد باشید.برای این بنده ی روسیاه درگاه الهی هم دعا کنید که سخت محتاج دعاییم.با احترام محمد باقر شیبانی
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر 1395/06/27 - 11:45
ضمنا اداره کل چنین حقی نداشته و ندارد که به ایشان بگوید فقط 5 دقیقه وقت دارید سخن کنید؟ هیچ ارگانی و هیچ مسئولی اجازه ندارد که جلو فریاد و صدایی راکه از دهان هر حق طلب و هر تظلم خواهی بیرون می اید بگیرد همه در برابر قانون یکی اند خواه رئیس اداره یا مدیر کل یا وزیر یا رئیس جمهور باشد.هر کسی میتواند و باید از حق خویش دفاع کند .انهایی که چنین اجازه ای به ایشان نداده اند تا سخن کند قطعا به درد ان پست و مقام نمی خورند چرا که اخلاق اسلامی حکمش چیز دیگر است.
پاسخ + +1 -1 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/27 - 10:37
آقا حمید شما مطلب را درست نخوانده اید چون چند نامه نوشته شده،به رییس اداره ،مدیر کل،رییس اداره ارزیابی،همکاری که مدعی هستید من از شما درخواست ۵۰۰ تومان کمک هزینه کردم مطمئن هستید ؟چون مطمئنم حرف شما کذب محض،امسال که ما فقط از کلاس اولا پول بیمه وکتاب ومجلات رشد گرفتیم که اونهم ۵۰ تومن بود واز بقیه ۱ریال هم نگرفتیم،خانم فائزه حمید مدیر قبلی که من بجای ایشون اومدم مدیریت غیر انتفاعی بهش دادن تا ده مهر هم تومدرسه بودن با عزت واحترام ۲۱تیر عزل نشدن اونهم بااین شیوه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
روان شناس 1395/06/27 - 13:44
خانمها فائزه حمید و زهرا حمید که نمی دانم با هم فامیلید یا تشابه فامیلی داریدسعی کنید در تلاش و پیگیری خانم تاجمیری یه جورایی وقفه ایجاد نکنید. کامنت شما بزرگواران حال و هوای تصفیه حساب شخصی یا مورد خصوصی داره.با احترام
پاسخ + +3 -3 --
علی 1395/06/27 - 14:49
اصلا فرض کنیم که صحبت خانمها حمید صحیح باشد تما م بحث ما دراین گفتگو ها این است که برای امدن ورفتن مدیر ومعلم ومعاون باید ضوابطی باشد که الان متاسفانه به طورغالب سلیقه ای وباندی است ما می خواهیم این ها ازبین بروند
پاسخ + +1 -2 --
سیاوش 1395/06/28 - 16:01
خانم تاجمیری خدا قوت به خاطر زحماتی که در مدرسه کشیدید اداره اگر شما را عزل نموده به قول خودتون دو مورد اخطاریه کتبی داشتید پس با سند و مدرک پیش آمده و به گفته خودتون شما را خواستند و به خودتان گفتند که عزل شدید پس حساب آبروی شما را هم کردند و مخفیانه به خودتان گفتند اما شما خود طبل به دست گرفتید و همه جا جار زدید وگرنه نه کسی شما را می شناخت و نه از عزل شما خبر داشت.
پس لطفا کمی تامل کنید خودتان با آبروی خود بازی کردید و همکاران محترم هم متاسفانه بدون آگاهی از قضایا قضاوت می کنند بهتر بود تا مشخص شدن قضایا تحمل می کردید سعی کنید به کارهایی تا کنون انجام دادید کمز فکر کنید.
امیدوارم کلیه مشکلات به زودی رفع گردد.
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/06/28 - 21:09
آقاسیاوش۱-بنده رانخواستند وصحبتی نشد تلفنی گفتند یک آموز پر کن۲-کسی جار نزد مگر کسانی که دلسوزجامعه فرهنگی بودند واعتراض داشتند۳-بنده عمدا نامه ام رارسانه ای کردم تا همه بدانند چگونه درجامعه مثلا فرهنگی عده ای حاضرند برای رسیدن به اهداف خود همه چیزشان حتی موت وجوانمردی را زیر پا بگذارند۴-من کاری نکردم که باآبروی خود بازی کرده باشم درضمن تذکراتی که دوستان عزیز شما صادر کردند با پرونده سازی وبراساس گزارشات کذب بوده است۵-درتعجبم شما مگر اسناد من رادیده اید که به قضاوت مینشینید وخیلی راحت دیگران رامتهم میکنید۶-این نامه مربوط به بنده می باشد شما چرا ناراحتید؟۷- کمی از دوستانتان فاصله بگیرید بعد بیطرف فکر کنید.پایدار باشید
پاسخ + +2 -1 --
علی 1395/06/28 - 17:30
برادر من، دیگه این مثل روز روشنه که چقدر بی عدالتی در جامعه ما هست حالا یک نفر خواسته که مشکل خود رااز یک رسانه حل کنه مشکلی هست درغرب اطلاع رسانی وگرفتن حق اکثرا از راه رسانه هاست
شما این همه بی عدالتی وبی ضابطگی در جامعه واموزش وپرورش می بینی هیچی نمی گی امایک نفر که می خواهد حق خود رابگیرد می گویی.....
پاسخ + +1 -2 --
ااحمدی 1395/06/30 - 23:53
چقدرتدبیر تواین اداره زرین شهر میبینیم مدیری که موفق بوده وامسال هم مدرسه پویاشده را برکنار میکنن بعد یک مدیر از مدرسه دیگه جایگزین میکنن اونوقت معلم کلاس اول را که هیچ تجربه ای نداره میزارن م اون مدرسه اداره زرین شهر باید براش اسفند دود کنه چشم نخوره
پاسخ + +4 -7 --
حسین 1395/07/03 - 17:23
عشق مدیریت خواب و خوراک را بر شما همکار عزیز حرام کرده
پاسخ + 0 0 --
فاطمه تاجمیری 1395/07/03 - 21:23
برادر بزرگوارم گویا خواب وخوراک برشماهم حرام شده چون حواستون سرجاش نیست پیام تکراری میزارید،شما نگران نباشید ،زنده باشید.
پاسخ + +6 -3 --
فاطمه تاجمیری 1395/07/05 - 16:53
جناب آقای شاهمرادی مدیریت آموزش وپرورش زرینشهر:بدینوسیله به اطلاع جنابعالی میرسانم که ادبیات سخن گفتن شما باید بابقیه فرق داشته باشد،اینکه جنابعالی در پاسخ به اعضای شورای شهر فولادشهر که عنوان کردند چرا بنده عزل شدم پاسخ دادید این شماهستید که لی لی به لالای ایشون میزارید در شان رییس یک اداره نیست،بدینوسیله به عنوان همکار شما تقاضامندم چند کتاب مدیریتی تهیه ومطالعه بفرمایید،متشکرم،موفق باشید
پاسخ + +4 -2 --
من 1395/07/07 - 20:22
این اوج بی تدبیری سیستم آ پ ماست که نیروها بعد از چند سال کار کردن همه به این نتیجه می رسن که آموزش و پرورش جای کار کردن نیست
من هم به عنوان کسی که توی کادر هم بودم بگم که دقیقا ا پ جای انسانهایی ست که کار نمی کنند و بجاش پاچه خواری و چابلوسی و دروغگویی بلدن
پاسخ + +6 -2 --
میثم 1395/07/09 - 00:39
با سلام
خانم تاجمیری عزیز
بنده همکارتون هستم
متأسفانه تا حالا سعادت نبوده حضوری در خدمتتون باشم ، ولی هر جا صحبت از مدرسه نمونه بوده، اسم شما رو به عنوان یکی از بهترین مدیران دهه ی گذشته شنیدم. امیدوارم بزودی توفیق بشه حضوری خدمت برسم و از تجربیاتتون استفاده کنم. ان شاء الله به زودی حق به حقدار میرسه.
موفق باشید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/02/28 - 20:05
من‌فرزندم را برای ثبت نام به این مدرسه بردم ایشان گفت جا ندارم ثبت نام ها کامل شده ولی اگه ۵۰۰ هزارتومان کمک کنید شاید فکری کردم .من که یک کارگر ساده هستم از کجا این مبلغ را بیاورم.خودتان قاضی شوید
پاسخ + 0 0 --
اولیا 1396/03/03 - 12:47
آقای میثم اشتباه نکنید
پاسخ + 0 0 --
تاجمیری 1396/03/22 - 23:21
ناشناس عزیز،دروغ شاخدار که میگن میشه دقیقا حرف شما،اگه توراست میگی ومن اینکار کردم که خیلی وقت پیش بعضیا از خوشحالی که همچین آتویی دستشونه بال دراورده بودن .
پاسخ + +5 -7 --
مادر مریم 1396/02/28 - 22:06
من یکی از اولیای سابق این مدرسه بودم

حالا با زور یا ... کاری ندارم چطور پول از مردم گرفت جالب اینکه که وقتی دخترم به شیفت دوم رفت ایشان اجازه ی استفاده از وسایلی که پولش را از ما گرفته بود به بچه هایمان نمی داد و معتقد بود که خودش خریده و نمی گذشت که آنها از این امکانات استفاده کند و خود را صاحب این مدرسه می دانست پس حقتان همین است مدیریت لیاقت می خواد
پاسخ + 0 0 --
تاجمیری 1396/03/22 - 23:16
مادر مریم توراست میگی من پایان وقت اداری هرروز وسایل رو بار میکردم یبردم خونمون فرداش میوردم خلاصه هر روزکارم این بود شماکه حتما راست میگید!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
علیرضا 1397/06/28 - 23:33
همه می برند و از لپ تاب و کامپیوتر خونه و پرینتر و چاپگر و حتی چاپ انبوه استفاده می کنند بدون‌منت و نزد و هزینه و فاکتور سازی و.... این چی تو دیگه نوشته ای.
پاسخ + +4 -8 --
اولیا 1396/03/02 - 19:47
هیچ کس این خانم را به اندازه ی ما نمی شناسه اون کسی نیست که نشان می دهد این خانم لیاقت داشتن این پست را نداشت غرور و خودخواهیش او را به اینجا رساند نمی خواد واسش دلسوزی کنید
پاسخ + 0 0 --
تاجمیری 1396/03/22 - 23:13
غرور تورو خدایه صفت بگو که بقیه باور کنن ،به خدا ماادعای معصومیت نکردیم ولی نه دیگه خودخواهی چون این صفت باتلاش شبانه روزی نمیخونه،آخه واقعیت چیز دیگه است که با کسب اونهمه موفقیت و صفتی که جنابعالی گفتید جوردرنمیاد،عزیز قبول کن
پاسخ + +5 -6 --
ناشناس 1396/03/03 - 10:50
من یکی از اولیا دانش آموزان این مدرسه بودم که خانم تاجمیری مدیرشون بودن..به نظر من وقتی کسی پستی میگیره و در جایگاهی قرار میگیره باید غرور و خودخواهی رو کنار بگذاره.و در درجه اول رفتار و اخلاق فرهنگی داشته باشه. همونطور که از اسم کارکنان آمرزش پرورش پیداس که به فرهنگی معروف هستن.اول فرهنگ و ادب بعد کار..خانم تاجمیری هرچند که کارهایی برای مدرسه انجام دادند ولی اخلاقشون فرهنگی و با ادبانه نبود با اولیا دانش آموزان.من فکر میکنم این حق ایشون بوده چون من خیلی از این خانم بی احترامی دیدم چه به خودم و چه به اولیا دیگر. ?
پاسخ + 0 0 --
تاجمیری 1396/03/22 - 23:08
رفتار فرهنگی واخلاقی یعنی شمابری پیش مسول ارزیابی گوشی بزاری روبلندگو وبه ایشون کمک کنی استراق سمع کنن شاید نقطه ضعفی پیا کنن که موفق هم نبودید،نمردیم معنای رفتار فرهنگی روهم دیدیم.
پاسخ + +5 -2 --
تاجمیری 1396/03/22 - 23:00
همکار گرامی که به جای اولیا مطلب نوشتی،خداوکیلی به مطالبی که نوشتی ایمان داری ؟بعد از گذشت چندماه چی شده هنوز اینقد ناراحتی؟شما که سرکارتی ماشالا خوبم بلدی نمایش غش وضعف اجرا کنی تا بقیه دلشون به حالت بسوزه،فقط کاش نمیگفتی من مغرورم که هر کی بشنوه خندش میگیره،اینکه حق بود یانبود روبهر حال دیوان مشخص میکنه ،تقدیر نامه ای که وزارت برام صادر کرد و۵ماه پنهانش کردند وکسب رتبه موفق خودش گواه همه چیزه ولی اتفاقی که تاحالا دوبار شما تجربش کردی گویا حقت بوده،ادبیاتت درنوشتن گواهی میده.
پاسخ + +1 -7 --
... 1396/03/23 - 17:26
خانم تاجمیری الان هم بدون اینکه مطمئن بشین دارین تهمت میزنین.میدونم منظورتون کی هست که این پیام رو نوشته. .ولی اشتباه فکر کردین...من واقعا ولی دانش آموز ندرستون هستم و به خدا قسم و به این شب عزیز ولی دانش آموز مدرستون هستم و حرفم حقه ..خیلی ازتون ناراحت بودم و با شنیدن این خبر خدایی خوشحال شدم..اینم میدونم تا مدرک مستندی نباشه همچین مملکت بی قانون نیست که کسیا ازکار برکنار کنند.
پاسخ + 0 0 --
تاجمیری 1396/03/24 - 00:40
شما که اینقدر راحت به این شب عزیز قسم میخورید،چطور از مطلبی که مطمئن نیستید صحبت میکنید مگه به حق الناس معتقد نیستید ،برااطلاع سرکار عرض میکنم که تا کنون دیوان سه تا اخطار برااداره زرینشهر فرستاده شما که خیلی از مستندات سخن میرانید برید به این بندگان خدا کمک کنید،تا جایی هم که یادم بنده باکسی بدرفتاری نکردم ولی خوشحالم که باعث خوشحالی شما شدم ،در ضمن شما درمسند قضاوت ننشسته اید که حکم به حق بودن آن بدهید،بهتره تو همین شب عزیز که بهش اشاره کردید بیش ازین حق الناس گردنتون نزارید.
پاسخ + +2 -5 --
... 1396/03/24 - 13:06
من قسم این شب عزیزرو میخورم چون مطمئن هستم.و البته شما باید یادتون نیاد ولی منی که بهم توهین شد خیلی خوب یادم میاد.وباچشم دیدم رفتارشمارا با اولیا هنگام ثبت نام.شما سال اول خوب بودین ولی سال دوم ازخود قره شدید وازجایگاهتون سواستفاده کردین.و همینطور که اولیای دیگر گفتند از کمک مدرسه ما وسایلی خریدید و اجازه استفاده در شیفت بعد رو بهشون ندادید..و از زورگویی و ریاستتون لذت میبردید.و من همه اینهارو با چشم و گوش خودم دیدم وشنیدم و قسم دروغ هم نمیخورم و ازنمیترسم چون حقیقت رو میگم..وخدا جای حق نشسته وجواب دل ما روداد.
پاسخ + 0 0 --
تاجمیری 1396/03/24 - 22:02
حالا که اینقدرمطمئن هستید کامل خودتون رو معرفی کنید وبگید چه توهینی بهتون شد وحرفاتون روثابت کنید بنده نیز از طریق همین سایت از شخص شما عذر خواهی میکنم فکر خوبیه مگه نه؟!!!!!فقط لطفا از جانب خودتون حرف بزنید به جای دیگران قسم خوردن کار عاقلانه ای نیست چون وکیل نمیخوان. اولیا قبل از شمانظراتشون رواز طریق طومار،مراجعات حضوری،کامنتهای بالا، امام جمعه شهرستان ،از طریق نماینده شهرستان وشورای شهر،تلفن وپیامک و....دادند.
پاسخ + +3 -3 --
اولیا 1396/08/10 - 23:31
والا من یکی از اولیا هستم و خانم تاجمیری بدی در حق کسی نکرده نباید حقش پایمال بشه چون از حقش دفاع میکنه محکومه ی معلم که سالیان سالیان سال زحمت کشیده حقش این نیست
پاسخ + +2 -3 --
ناشناس 1397/11/09 - 19:39
خانم تاجمیری واقعا حقش پایمال شد ی سری مدیرایی هستن که اصلا حالیشون نیست و هزاران خطا میکنند ولی کسی باهاشون کار نداره حالا حق خانم تاجمیری با اینهمه زحمت بدون خطا پایمال شد آموزش پرورش فقط همشهری بازی و بی عدالتی است ی سری مدبرای بیسواد که اصلا حالیشون نیست تو راسند و کسایی با تجربه هستن بخاطر حرفهای بیهوده ی دیگران آسیب میبینند ولی همیشه اینطوری نمیمونه
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1399/10/15 - 12:10
سلام خانم فاطمه تاجمیری خدا کمک تان کند.
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1399/10/15 - 12:10
سلام خانم فاطمه تاجمیری خدا کمک تان کند.
پاسخ + +2 -2 --
ناشناس 1399/10/15 - 12:11
خانم تاجمیری سلام خدا کمک کنکد.
پاسخ + +2 -2 --
ناشناس 1399/10/15 - 12:11
خانم تاجمیری سلام خدا کمک کنکد.
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس گگگگگگگگگگ 1399/10/15 - 12:16
اصلان حق شما نیست. که م د ی ر شوید.
پاسخ + +2 -2 --
دانش آموز 1400/12/13 - 08:52
خانم تاجمیری من سنا شفیعی کلاس پنجم داخل مدرسه شقایق اگه یاد تون بیاد بنظر من شما خیلی درس بد می دادید همه بچه اون کلاس فوش تون میدن چون اصلا من خودم و دوست هام هم کلاسی هام کلاس پنجم یاد نگرفتیم .
خدا به هر کسی جایگاه حق و این حق شما که بهش نرسی.
پاسخ + +3 -3 --
مهناز 1402/04/29 - 12:26
خانم تاجمیری من یکی از اولیا هستم غیر ازبدی وتوهین به ما والدین هیچی از شما ندیدیم شما یک آدم روانی عقده ای وخودخواه وبی وجدان هستید که فقط دوست دارید خودتان جایگاه مدیریت رو بدست بیاورید واز مدیر بودن همکارانشان حسادت دارید خدا ازتون نگذره مردم عزیز برای ایشان اصلا دل نسوزانید

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور