صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

امیر اسماعیلی/ فرهنگی و سردبیر پایگاه تحلیلی لک خبر ( لکنا سابق)

پرسش از رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنائی کشور ...در زمان تقریبا سه سالی که جنابعالی در راس این سازمان قرار گرفته اید به جز وعده های عملی نشده ،اقدام موثری انجام نگرفته است!

علت عدم انتصاب یک معاونت قوی و کارآمد برای معاونت پشتیبانی که در واقع موتور محرکه سازمان در پیگیری امورات مالی در بخش دانش آموزی و همکاران می باشد چیست و چرا  هرکسی در این بخش ابلاغ می گیرد بیش از چند ماه دوام نمی آورد/ ضریب اعمال سنوات ۱/۲و پرداخت مابه التفاوت آن بالاخره به کجا انجامید / موضوع طلب همکاران استثنائی در وزارتخانه مطلقا دیده نمی شود/ در اواخر سال ۹۴ با امضاء معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  ( محمد بطحائی)  ادارات کل استان ها و مناطق از اعمال  دستورالعمل مزبور منع و حتی طبق گزارشات واصله در برخی استان ها ، سنوات اعطائی را از احکام همکاران  مسترد و از مجموع سنوات احکام معلمان آموزش وپرورش استثنائی  کسر نموده اند/ مگر مدارس استثنائی و معلمان و مدیران چه اندازه می توانند در نتایج انتخابات مختلف موثر باشند که به سمت سیاست زدگی و در خدمت سیاست زدگان قرار گیرند/ همان سال هائی  که یک  کارشناس ارشد مکانیک در راس سازمان استثنائی کشور با تمام پیچیدگی هایش قرارگرفته بود و نتیجه طبیعی آن تدریس کتب درسی دانش آموزان عادی در مدارس استثنائی ، انتصاب مدیران غیر تخصصی و…. که با هیچ استانداری قابل توجیه نبود/ کدام مزایای معلمان استثنائی در طول مدیریت جنابعالی برگشته است که در ماهنامه نگاه با افتخار بدان اشاره فرموده اید/ به گواهی و تائید همکاران شاغل در این بخش ،در زمان تقریبا سه سالی که جنابعالی در راس این سازمان قرار گرفته اید به جز وعده های عملی نشده  ،اقدام موثری انجام نگرفته است/ بارها تاکید می فرمودید با کم کاری یا فرار از مسئولیت کاری نکنید که بر روی پل صراط  یک کوک معصوم استثنائی جلوی شما را بگیرد و بگوید حق من را خورده ای ، بنابراین نمی گذارم از پل عبور کنی

مشکلات آموزش وپرورش استثنائی و مطالبات معلمان کودکان استثنایی  ریاست محترم سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور 

جناب آقای دکتر قدمی 

سلام علیکم

در آستانه فرا رسیدن ماه مهرورزی و بازگشائی مدارس هستیم . به یقین ، بنا به سنت مالوف همانند سایر مناسبت ها (عیدنوروز ، روز معلم و…) پیامی از ناحیه جنابعالی خطاب به معلمین صبور ،سخت کوش و عزیز  عرصه تعلیم و تربیت استثنائی کشور صادر و مقام بلند پرچم داران فرهنگ این مرز و بوم کهن مورد تعظیم تان قرار خواهد گرفت.

نگارنده این سطور نیز به موازات مفتخر بودن به حرفه شریف معلمی کودکان استثنائی و دستی که در رسانه دارم ، هر از گاه مبادرت به طرح برخی گلایه های این قشر عظیم نموده و از باب «خیر خواهی و نصیحت » نکاتی را به کارگزاران دلسوز نظام متذکر شده است

با ذکر توضیحات فوق انتظار می رود جنابعالی به عنوان معاونت محترم وزیر که سکاندار ریاست بر آموزش و پرورش استثنائی کشور با تمام خصوصیات و پیچیدگی های منحصر به فرد آن هستید؛ شفاف ، صریح و بدون تعارف به مسائل مبتلا بهِ آموزش وپرورش استثنائی در اقصی نقاط کشور که  مطالبه تعداد کثیری از معلمان عرصه تعلیم و تربیت استثنائی کشور نیز هست پاسخ  دهید!

 

۱- ضعف عملکرد سازمان در حوزه آموزش :

* عدم اجرای موفقیت آمیز طرح آموزش فراگیر با در نظر گرفتن هزینه های انجام  شده برای آن ؛ این طرح که مزایای فراوانی دارد متاسفانه در حد شعار باقی مانده است . بر اساس این طرح فرصت برابر برای تحصیل دانش آموزان بر اساس توانائی آنان در هر سطحی که باشد در نظر گرفته شده است  و دانش آموزان به خصوص آسیب دیده بینائی و شنوائی  می توانند با تقاضای والدین در مدارس عادی تحصیل نمایند .

آیا سخت افزار و نرم افزار این طرح به واقع دیده شده است ؟ چقدر در این طرح هزینه شده است و خروجی آن چه بوده است؟

* در مناطق روستائی که امکان تاسیس مدارس ویژه و یا امکان دسترسی به مدارس شهری به دلایل مختلف برای گروه کم توان ذهنی وجود ندارد بر اساس توافق نامه  فیمابین سازمان با معاونت آموزش ابتدائی وزارت آموزش وپرورش ، این گونه دانش آموزان می توانند در سامانه مدارس استثنائی ثبت نام و با کتب ویژه در مدارس عادی تحصیل نمایند .

کدامین تدبیر برای ترغیب معلمان این گونه دانش آموزان در نظر گرفته شده است و آیا اجرای چنین طرحی بدون برگزاری حتی یک ساعت دوره دانش افزائی برای معلمینی که قرار است برای اولین بار با دانش آموز کم توان ذهنی و کتب ویژه مواجه شود موثر و کارآمد می باشد؟

* بحث آموزش تلفیقی و هزینه ایاب و ذهاب معلمان این گروه از دانش آموزان که گاها کیلومترها به روستاهای محل تحصیل و سکونت دانش آموزان ثبت نام شده  مراجعه می نمایند متاسفانه  درنظر گرفته نشده است…

* به حداقل رسیدن دوره های ضمن خدمت (دانش افزائی ) در سه ساله اخیر چه به صورت متمرکز کشوری و چه در مراکز استان ها

 

۲- دلیل عدم انتصاب معاونت پشتیبانی سازمان

علت عدم انتصاب یک معاونت قوی و کارآمد برای معاونت پشتیبانی که در واقع موتور محرکه سازمان در پیگیری امورات مالی در بخش دانش آموزی و همکاران می باشد چیست و چرا  هرکسی در این بخش ابلاغ می گیرد بیش از چند ماه دوام نمی آورد؟

حقیقتا هیچ نهاد و سازمانی بدون داشتن  مدیریت مالی قوی و ذی نفوذ قادر نخواهد بود حداقل امکانات مورد نیاز دستگاه را نیز تامین نماید .

 

۳-ضریب اعمال سنوات ۱/۲و پرداخت مابه التفاوت آن

بالاخره به کجا انجامید ؟

چرا در اقدامی کاملا تبعیض آمیز مسئولان ستادی سازمان از مزایای آن بهره مند و در اسفندماه ۹۴ مبالغ ناشی از افزایش ضریب مورد اشاره را به صورت میلیونی دریافت اما همکاران آموزشی به عنوان صف مقدم تعلیم تربیت تاکنون از دریافت آن بی بهره بوده اند و حتی از منظر وزیر و معاونت پشتیبانی ایشان هیچ گاه مورد اشاره واقع نشده است ؟

به نظر، موضوع طلب همکاران استثنائی در وزارتخانه مطلقا دیده نمی شود  ؟

گفتنی است به دلیل دشواری کار در آموزش وپرورش استثنائی ، سنوات خدمت معلمان آموزش وپرورش استثنائی هر سال  معادل با ضریب ۲/۱ محاسبه می شود و این یعنی ۱۲ ماه خدمت در آموزش وپرورش استثنائی می بایستی معادل یک سال و ۷۳ روز محاسبه گردد ؛ با وجود  ابلاغ قانونی این بخشنامه برای سال های ۸۸ تا ۹۱ احکام همکاران صادر گردیده و قرار بود مابه التفاوت ناشی ازاعمال ضریب ۲/۱ همکاران  قبل از سال ۹۴ پرداخت گردد .

متاسفانه در اواخر سال ۹۴ با امضاء معاونت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش  ( محمد بطحائی)  ادارات کل استان ها و مناطق از اعمال  دستورالعمل مزبور منع و حتی طبق گزارشات واصله در برخی استان ها ، سنوات اعطائی را از احکام همکاران  مسترد و از مجموع سنوات احکام معلمان آموزش و پرورش استثنائی  کسر نموده اند.

اقدامات عملی و موثر جنابعالی در این زمینه  چه بوده است ؟

لطفا مستند گزارش دهید.

 

۴- انتقال حق بیمه پرداختی برخی از همکاران به سازمان تامین اجتماعی،جهت برگشت به صندوق بازنشستگی

بعد از اجبار و الزام معلمان به عضویت در بیمه خدمات درمانی ، همکارانی هستند که داوطلبانه یا اجباری در طی سال های گذشته چند سالی از خدمات بیمه تامین اجتماعی استفاده نموده اند ؛ طبیعتا بعد از تغییر نوع بیمه از تامین اجتماعی به خدمات درمانی ،بیمه قبلی باید نسبت به انتقال سوابق بیمه ای بیمه شده به صندوق جدید اقدام نماید ،اما این موضوع برای معلمان استثنائی، با مقاومت سرسختانه مسئولین تامین اجتماعی مواجه شده است .

بنابراین همکاران در شرف باز نشستگی در صورت عدم انتقال سوابق بیمه ای مورد اشاره شخصا ناگزیر به واریز حق بیمه که اتفاقا مبلغ زیادی هم خواهند بود به صندوق باز نشستگی خواهند بود ،به رغم تقاضاهای مکرر همکاران تاکنون این مهم  بلا تکلیف مانده است .

سئوال این است بالاخره مسئول پیگیری این امور چه کسی خواهد بود ؟

 

۵- کاهش قدرت  تصمیم گیری سازمان و ادارات استثنائی نسبت به قبل با استناد به موارد زیر :

- مشکلات ابلاغ همکاران معمولا ماها طول می کشد و این روند از قبل نیز وجود داشته است و نیز  اجرائی نشدن دستورالعمل سنوات ارفاقی به صورت عملی که پیش تر بدان اشاره شد .

- عدم جذب نیروی متخصص به خصوص در این دو سال که وزارت آموزش  جذب داشته ، سهم استثنائی بسیار محدود و نزدیک به صفر بوده است .

- حذف  جذب نیروهای طرحی متخصص از سال گذشته

- سیاسی نمودن آموزش وپرورش استثنائی همانند وزارت آموزش و پرورش  و ادارات کل استان ها ،ذکر این نکته قابل تامل است مدارس استثنائی  جای خدمت است نه سیاست زدگی و سیاسی کاری ؛ مگر مدارس استثنائی و معلمان و مدیران چه اندازه می توانند در نتایج انتخابات مختلف موثر باشند که به سمت سیاست زدگی و در خدمت سیاست زدگان قرار گیرند؟

- عدم حضور موثر در سازمان  و پیگیری امور مدارس و محول کردن وظایف به دیگران . نمود این رفتار را می توان خارج نمودن نیروهای متخصص که سال ها در رده های مختلف آموزش وپرورش استثنائی کشور ایفای نقش مثبت نموده اند و جایگزین نمودن افرادی که با مدارک کارشناسی یا نهایتا کارشناسی ارشد در رشته های غیر تخصصی همانند  ادبیات فارسی ،فیزیک و…بدون حتی یک ساعت تدریس در کلاس در پست های کلیدی سازمان گمارده شده و نتیجه  آن نارضایتی عمیق از عملکرد مسئولان سازمان در اقصی نقاط کشور است (شما را ارجاع می دهم به کانال های تلگرامی همکاران استثنائی و شنیدن انتقادات و درددل های این عزیزان  )

– به کار گیری شش نفر  مشاور بازنشسته به نام مشاور علمی ، مشاور ویژه و...و چندین کارشناس پیگیری امور در سازمان بر اساس چه مجوزی بوده و خروجی این مشاوران ارجمند چیبست ؟

- حذف نیروهای متخصص و به کار گیری نیروهای  عموما ضعیف و غیر تخصصی بر اساس لابی گری سیاسیون دقیقا سال های نه چندان دور را به ذهن تداعی می کند ؛ همان سال هائی  که یک  کارشناس ارشد مکانیک در راس سازمان استثنائی کشور با تمام پیچیدگی هایش قرارگرفته بود و نتیجه طبیعی آن تدریس کتب درسی دانش آموزان عادی در مدارس استثنائی ، انتصاب مدیران غیر تخصصی و…. که با هیچ استانداری قابل توجیه نبود !

هم اکنون نیز سازمان به جای گذار از مشکلات و به روز نمودن  آموزش معلمان و دانش آموزان  در حال بازگشت به رویه ای است که بیست سال پیش ناکارآمدی آن امروز بر همگان روشن شده است .

 

۶- عدم توجه  به مطالبات  معلمان:

جناب دکتر !

کدام مزایای معلمان استثنائی در طول مدیریت جنابعالی برگشته است که در ماهنامه نگاه با افتخار بدان اشاره فرموده اید ؟!

علی رغم تقاضای نگارنده به نیابت از حدود ۱۵۰۰نفر از همکاران (ابر گروه معلمان استثنائی ) شاغل در بخش آموزش وپرورش استثنائی چه به صورت تلفنی با دکتر قدمی و چه به صورت ارسال تقاضای همکاران در کانال تلگرامی؛ نه جنابعالی و نه هیچ کدام از همکاران ستادی حاضر به حضور حداقل یک ساعت و پاسخ گوئی درتالارها نشدند تا نقطه نظرات و مشکلات آموزش و پرورش استثنائی در نقاط مختلف را شنیده و ضمن پاسخ گوئی در صورت نیاز نسبت به مرتفع نمودن مشکلات  اقدام نمائید ؛ کاری که مسئولان امور اداری وزارت آموزش وپرورش به صورت شبانه روزی جهت رفع شبهات همکاران  انجام می دهند و در استان ها ، استاندار و سایر مسئولان اجرائی با وجود مشغله کاری بسیار با حضور در تالارها ضمن پاسخ گوئی به مطالبات مردمی (به  فرموده  حضرت امام (ره) ولی نعمت مان ) گاها در مواجهه با مشکلات  کمتر مطرح شده ، راه حلی منطقی  برای آن پیدا می نمایند .

در عصر ارتباطات ،بی توجهی به مطالبات همکاران  هیچ توجیهی ندارد الا  پرداختن به مشغله های شخصی و باندی که متاسفانه دانش آموزان عزیز و معصوم استثنائی نیز قربانی این سیاست زدگی فرادستان در آموزش وپرورش استثنائی شده اند .

جناب آقای  دکتر قدمی !

با روی کار آمدن جنابعالی ، معلمان استثنائی از جمله نگارنده این سطور بسیار خرسند شدیم از این که فردی از جنس آموزش و پرورش استثنائی مجددا سکان هدایت  این سازمان تخصصی با پیچیدگی های خاص  که از قضا در دوران قبلی مدیریت بر سازمان،ارتباط  اجتماعی قوی داشته و دارد می تواند با تاثیر گذاری در بدنه دولت و به خصوص آموزش وپرورش ، دوران طلائی ۸ ساله  ریاست جنابعالی  در زمان دولت اصلاحات و دو سال نیز در دولت احمدی نژاد بر سازمان را احیاء خواهد نمود و بر همین اساس با وجود کارنامه قابل قبول مدیریت قبلی؛ نگارنده به درج مطالبی در حمایت از جنابعالی مبادرت نمود (اینجا) که اتفاقا با استقبال بسیار بالای همکاران  مواجه و در سایت های معتبر مربوط به  فرهنگیان از جمله صدای معلم ،آوای فرهنگی و گروه های مختلف تلگرامی نیز بازنشر  یافت .

متاسفانه و ظاهرا،  همان اپیدمی بی تدبیری فراگیری که  آموزش و پرورش را به دلیل استفاده نسبتا بالا از نیروهایی که چندین سال از بازنشستگی شان می گذرد و عدم استفاده از نیروهای جوان و کارآمد و پر انرژی ،دامن آموزش وپرورش استثنائی را نیز فرا گرفته است، چرا که به گواهی و تائید همکاران شاغل در این بخش ،در زمان تقریبا سه سالی که جنابعالی در راس این سازمان قرار گرفته اید به جز وعده های عملی نشده  ،اقدام موثری انجام نگرفته است و بیشتر مواردی که جنابعالی در مصاحبه های خبری بدان ها اشاره می فرمائید همانند رایگان شدن سرویس ایاب وذهاب ،احیاء هزار(۱۰۰۰) امتیاز سختی کار معلمان آموزش و پرورش استثنائی کشور و…در مدیریت قبلی پیگیری و نهائی شده بودند؛ بنابراین مربوط دانستن کارهائی که از قبل وجود داشته و انجام می گرفته  به جنابعالی و تیم همراه  مصداق مصادره عملکرد دیگران به نام خویش است !

هر چند در بحث درمان دانش آموزان استثنائی در زمان مدیریت جنابعالی انصافا اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته که شایسته تحسین است .

 انتظار همه همکاران سخت کوش آموزش و پرورش استثنائی درسراسر کشور پاسخ صریح وشفاف به تمام مطالباتی است که بی پاسخ مانده است….

 سخن پایانی که بنده از آن به عنوان سخن شاگرد دیروز با همکار و فرا دست امروز یاد می کنم تذکری به خویش و مسئولان سازمان است :

جناب دکتر قدمی استاد دیروز  و ریاست محترم فعلی  سازمان !

چون چشم بر هم زنیم فرصت خدمت  برای کسانی که با اقبال  مواجه و خداوند توفیق خدمت به  بهشتیان روی زمین  را به ایشان ارزانی داشته و بر مسند ریاست  نشانده است به پایان  می رسد. 

بر همین اساس مایلم درسی و پندی که از خودتان آموخته ام  باز پس دهم .

جنابعالی به عنوان استاد دوران دانشجوئی بارها تاکید می فرمودید با کم کاری یا فرار از مسئولیت کاری نکنید که بر روی پل صراط  یک کوک معصوم استثنائی جلوی شما را بگیرد و بگوید حق من را خورده ای ، بنابراین نمی گذارم از پل عبور کنی ...

حال بنده به عنوان شاگرد به جنابعالی و سایر دست اندکاران این امر خطیر با داشتن ۲۸ سال افتخار خدمتگزاری به کودکان استثنائی توصیه می کنم پل صراطی که  پیش رو داریم را از یاد نبریم وکاری نکنیم که پایمان بر روی آن بلغزد ،چرا که نه معلمان و نه دانش آموزان استثنائی از حق خود که همانا حق الناس است گذشت نخواهند نمود !

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

دوشنبه, 15 شهریور 1395 20:40 خوانده شده: 2597 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +17 0 --
احمدی 1395/06/15 - 22:56
با سلام
بنده هم جز نیروهای آموزش و پرورش استثنایی هستم از سال 88 تا کنون بجز سختی کار ناچیز نسبت به کار واقعا سخت در کار کردن با کودکان با نیازهای ویژه مزایای خاصی درنظر گرفته نشده
انتظار می رود آقای قدمی مطالبات همکاران را بصورت جدی پیگیر باشند تا به مرحله عمل برسد
پاسخ + +10 -1 --
فرهنگی تهران 1395/06/16 - 02:09
جناب آقای قدمی ،با سلام واحترام با تمام احترامی که برایتان قائلم ،ناگزیرم تمامی فرمایشات این همکار ارجمندمان که به درستی برروی مشکلات سازمان با شهامت دست گذاشته اند را تائید وتحسین نمایم ،بخصوص سیاست زدگی در سازمان از بالا به پائین را ،متاسفانه نزدیکان آقای مظفر (اگر اشتباه نکنم رئیس ستاد قالیباف)همه کاره سازمان شده اند وخود شما می دانید منظورم چه کسانی هستند وبا وساطت چه کسانی در مناصب مهم هم گمارده شده اند،شما درحال جاروب کردن نیروهای متخصص با سنوات خدمتی بالا وراهگشا در سازمان هستید،به قول دوستمان کاری نکنید علاوه بر پل صراط شرمنده وجدانتان شوید ،شما کارگزار دکتر روحانی هستید نه همراهان قالیباف که عنقریب پشت دولت راخالی خواهند نمود
پاسخ + +11 -1 --
فرهنگی بروجردی 1395/06/16 - 02:23
بعد از مدتها اولین انتقاد بحق و بجایی بود .امیدوارم سازنده باشد ایکاش آقای وزیر هم این مطلب رو بخونن
پاسخ + +10 0 --
شادروز 1395/06/16 - 08:28
ماازاستثنایی فقط اسم اون رویدک میکشیم.
درحال حاضردغدغه شغلی ماخیلی بیشترازهمکاران عادی است
پاسخ + +12 0 --
فرهنگی از کرمانشاه 1395/06/16 - 08:38
آقای قدمی شما که منتقداوضاع آموزش وپرورش استثنائی شده اید ودرجاهای مختلف وجلسات می فرمائید ،مادرحال آواربرداری هستیم ،کدام اقدام مفید وموثر انجام داده اید،فراموش نکنید با احتساب این دوره 13سال طلائی شما وتیم همراهتان ، کلیددار استثنائی بوده اید اگر نقدی هم هست ابتدا به خودتان وارد است
پاسخ + +6 0 --
فرهنگی از اصفهان 1395/06/16 - 15:16
این رتبه بندی که به همکاران داده اند هم مالیات و بازنشستگی کم میکنند. اما موقع بازنشستگی متاسفانه اداره کل اصفهان قسمت بازنشستگی گفته این رتبه بندی در بازنشستگی کاملاً حذف میشود. این خیلی به ضررمن معلم که درشرف بازنشستگی هستم میشود. لطفا رسیدگی نمایید.
دوم برای چه باید نه ماه ازارفاقیها حساب نشود.
سوم چراباید برای بازنشستگی پول ارفاقی راداد. آیا ما کارمند نبوده ایم.
چهارم حق استثنایی که سالهاست قطع شده تکلیفش چیست.
باکمال تشکر ازشما بابت انعکاس دردودل معلمان ودکتر قدمی
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/06/17 - 01:12
انشا له با حضور جناب قدمی و جناب کریمی فر عملکرد اداره استثنایی استان را شفاف به نقد و چالش کشیده و از جناب قدمی خواهشمندیم چون به واسطه دولت تدبیر و امید سکاندار ریاست سازمان استثنایی کشور شده است تقاضامندیم سکان مدیریت اداره استثنایی و مدیران مدارس را به دست حامیان دولت بسپرند
پاسخ + +3 0 --
مجتبی 1395/06/17 - 20:23
تا مدیریت استثنایی ادارات درست نشود هیچ چیزی در استثنایی درست نمی شود اگر انجا درست شود کارشناسها ومدیریت مدارس هم خوب می شود وقتی مشکلات تویک سیستم درست به ادارات واز انجا به سازمان ووزارتخانه منتقل می شود ولی چون محیط بسته ومدیران میز را چسبیدن وباندشان ومدیر ادارات استثنایی هم براساس صلاحیت بالا نیمامدن البته بعضی نه همه هست که فقط دور خودمان می چرخیم وگرنه اقای دکتر قدمی کاربلد ومتفکر هست ولی این مستلزم زیر مجموعه که خوب چینش نشده والبته دکتر هم مثل قدیم نیست
پاسخ + +1 0 --
فرهنگی 1395/06/19 - 22:05
با سلام جناب اقای قدمی معلمان استثنایی نیاز به باز اموزی ودورههای ارزشمند دارند همین طور راهکارهای درستی باید داده شود تا مشکلات رفتاری کودکان استثنائی. فقط به عهده ی معلمان ناشد متاسفانه مدیران معاونان ومشاوران با ایجاد یک مثلث اتحاد همه ی سختی ها را به گردن معلمان میگذارند وفضای نامناسب اموزشی هم مزید بر علت شده ومعلمین را دچار فرسودگی زیاد کرده است همین طور محتوای اموزشی و ... که نیاز به بازبینی دارند لازم است تلاش کنیم این عیوب زود تر حل شوند
پاسخ + +1 0 --
اسماعیلی 1395/06/19 - 22:27
تمام موارد دقیقا درد دل همه همکاران استثنایی می باشد ممنون از دقت نظر و دلسوزی شما همکار ارجمند .به امید موفقیت
پاسخ + +1 0 --
مجتبی 1395/06/20 - 09:25
آقای دکتر قدمی من به عنوان یک ارباب رجوع درخصوص پیگیری مسائل کاری چندین بار آمدم سازمان متاسفانه شما که تشریف نداشتید یا کسی را به حضور نمی پذیرفتید آقای کرمانشاهی هم که الی ماشالله تحمل ارباب رجوع یا تعیین قرار ملاقات نداشتند ،معاونت آموزش وتوانبخشی تان هم می گفتند کم میاد سازمان ،آیا این گونه می خواهید حق وحقوق ماها را احیا نمائید ،من خواهش می کنم به مدیران استانی تان دستورفرمائید زمینه ای فراهم نمایند بتوانیم ولو برای چند سالی هم شده از این فضای سرد وبی روح استثنائی خارج وبه مدارس عادی برویم عطای آن 1000امتیاز سختی راهم به لقایش می بخشیم
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/06/23 - 00:36
سالهاست پایه اول کم توان تدریس میکنم دریغ از یک کاغذ ساده ی وزیر جهت تشویق امثال من انوقت چطور توقع داشته باشم مشکل کار و ... حل شود؟
پاسخ + 0 0 --
کارمند سازمان 1395/06/24 - 23:54
تشکر باید از کرد از معلمان نویسند ه ای چون شما ،همکار ارجمند مطلب شمادر سازمان مثل توپ صدا داده،اما کاش اشاراتی به دریافتی های سعیدی یار شفیق قدمی ،فامیل آقای م غ که همزمان دوتا معونت را اداره می کنند والبته معمولا سازمان نیستند وهمانند خودرئیس تفویض اختیار نمودند رادرگزارش بعدیتان ذکر نمائید ،کاش شماره تماستونو می داشتم خیلی موارد هست که فکر می کنم با شجاعتی که شما برای اولین به خرج دادید وسازمان رامورد نقد قرارداده واز حاشیه بیرون کشیده اید می توانید درج کنید ،اینجانب می توانم مواردی مستند از سوء مدیریت ها ی سازمان رادراختیارتان قراردهم
تا همه برانند قدمی وتیم همراهش این دفعه نه برای خدمت که برای بهره برداری ومنافع شخصی کار می کنند
پاسخ + 0 0 --
امیر اسماعیلی 1395/06/25 - 11:05
سلام دوست عزیز برای دریافت شماره تلفن بنده ،لطفا به قسمت تحریریه سایت لکنا مراجعه نمائید
پاسخ + +1 0 --
کارمند سازمان 1395/06/28 - 19:07
ارجمندان من ،دعا کنید وزیر برکنار بشه اون موقع مسئولان سازمان بر سرکار خود حاضر شده شاید یادشان بیفتد قرار بوده برای معلمان اقداماتی کنند ،هرچند مسئولان سازمان وشخص قدمی عشق مصاحبه دارند واین روز ها در یک فرار رو به جلو سعی می کنند با رسانه ها صحبت کنند شاید فشار افکار عمومی را بکاهند ،
پاسخ + 0 -1 --
فرهنگی 1395/06/29 - 14:52
ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط یود انچه ما پنداشتیم -متاسفانه ان خاره خوش که از اقای قدمی در ذوره قبل داشتیم در این دوره از بین رفت ایشان توی این سه سال کار مثبت شاخصی تا حالا انجام ندادن صرفا وعده وعید خالی بوده ای کاش اگه نمیتونن با شناختی که از ایشان هست خودشون کنار برن و مسولیت به یه جوان وپر انرژی بدهند تا شاید فرجی شود

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور