صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اصغرافتخاری هریس/ شهرستان هریس – آذربایجان شرقی

نظام پیشنهادات فرمالیته در وزارت آموزش وپرورش

وضعیت نظام پیشنهادات در وزارت آموزش و پرورش

« نظام پیشنهادات » به عنوان شاخصه جدی در دستگاه های اداری طی دستورالعمل ریاست جمهوری و معاونت راهبردی وزارت آموزش وپرورش سالیان سال است که به وزارت آموزش وپرورش هم انعکاس یافته اما در ساختار وزارت آموزش وپرورش با کمال چند سال است این موضوع مورد نهایت بی مهری واقع شده و تنها یک سامانه الکترونیکی نظام پیشنهادات به این موضوع اختصاص و پیشنهادات وارد شده و ثبت شده همکاران بدون بررسی در کمیته های استانی و دبیرخانه مرکزی رها شده و این در حالی است که در فرم امتیاز مکتسبه ارزشیابی کارکنان و نیز معلمان بندی به این موضوع در کسب امتیاز پیشنهادات منطقه ای استانی و مرکزی تعبیه شده اما همه چیز فقط در حالت فرم خالی و بودن هیچ امتیاز کسب شده با توجه به مسکوت ماندن این موضوع است .

اگر در سامانه نظام پیشنهادات به اطلاعیه اول این سامانه رجوع فرمایید به موضوعی به عنوان فراخوان نظام پیشنهادات تا آخر سال 82 اشاره شده که لااقل به حذف این اطلاعیه هم که سه سال از مدت بار گذاری آن در سامانه نظام پیشنهادات گذشته اقدام نشده است  .

در شرایط فعلی امور مشارکت جویی و توجه به همیاری کارکنان در دستگاه های مختلف اداری کشور تاکید وافر شده و اجرایی شده است ؛ چرا این موضوع در حال حاضر در سیستم نظام پیشنهادات وزارت آموزش وپرورش مسکوت مانده است و کسی هم پاسخ گو نیست ؟

امید که مسئولان به این موضوع رسیدگی نموده و در جهت فعال سازی کمیته های تخصصی و نیز عمومی نظام پیشنهادات در سطح منطقه ای استانی و نیز در سطح ملی اقدام نمایند .


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شنبه, 26 تیر 1395 20:20 خوانده شده: 2196 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +7 -1 --
ناشناس 1395/04/26 - 21:39
دلت خوشه.
این ستادیها تمام امتیازات و پیشنهادات رو به اسم خودشون رد میکنند.
بقیه سر کارند.
پاسخ + +8 0 --
معلم 1395/04/27 - 06:55
امتياز به چه دردي ميخوره ،امسال مشاهده فرموديد كه معلم نمونه به طريق فرمايشي انتخاب شدند ومانند من بسيارند كه با ٢٤ سال خدمت وامتيازات فراوان سرمون كلاه گذاشتن. از من ميشنويد بي خيال امتياز بشويدكه فقط فقط قصدشون مشغول كردن معلم ودنبال نخود سياه فرستادنه وبس
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/04/28 - 02:26
وزیر که دروغگو قرن نام برده شده فرمالیته 100 درصده وزیری که از اسفند 94 تا امروز در موردپرداخت پاداش بازنشسته مظلوم بدبخت جلو رسانه ملی در مقابل 80 میلیون دروغ میگه تا بحال بکریال دراستان بلوچستان پرداخت نشده بنظرت فرما ایته نیسته
پاسخ + 0 0 --
حسن‌صوفی 1396/02/06 - 11:21
فاید‌ای‌ندارد‌چون‌نفر‌اصلی‌همه‌چیز‌رامیداند‌ونمیخو اند‌ما‌همگی‌سرکاریمه
پاسخ + 0 0 --
افسر اميري 1396/02/10 - 09:33
با سلام به نظر من در انتخاب مديران مدارس از اوليا ،دانش آموزان و دبيران از طرف اداره نظر سنجي شود .چون مديران ما اكثرا سنتي و انعطاف پذير نيستتند .با قدر داني از زحمات مديران هميشه حق با مديران نيست .و تقريبا مدارس ما بيشتر به پادگان نظامي شبيه است تا فضاي مطلوب باددهي -يادگيري ودر اين فضا امنيت روحي -رواني -شغلي 30درصد مي باشد .
با تقديم احترام
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/01/23 - 20:30
من بالای پنجاه پیشنهاد دادم فقط یکیش تصویب شد بقیه یا رد شد یا منتظر بررسی.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور