صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

عبدالله افراسیابی/ همکار گروه صدای معلم

دکترین مهدویت، چشم انداز آزادی و عدالت

دکترین مهدویت و اصول انجمن حجتیه  سیر تکاملی تاریخ جوامع بشری و نیز با بن بست مواجه شدن مکاتب و دکترین های سیاسی، فلسفی و مدعیان کاذب نجات انسان ها به اضافه ی زمینه سازی و بستر گستری برای ظهور و قیام مهدی موعود چشم انداز روشن و امیدوار کننده ای از آزادی و عدالت و امنیت را فراروی انسان ها می گشاید.

دکترین مهدویت و وعده بر حق قرآنی بر تعلق گرفتن وراثت زمین و حاکمیت راستین به مردم و مغضوبین زمین و آزادی خواهان و عدالت جویان و امنیت طلبان و امن و امان گشتن هستی و ترقی و تعالی علم، عرفان، معنویت، برابری، رفاه و سعادت، نقطه ی امیدی است برای آنانی که به وضع موجود در ابعاد کلی آن و در سطح کلان و داخلی و خارجی راضی و خرسند نبوده و البته دست روی دست هم نگذاشته و انزوا نگزیده و عقب گرد و ارتجاع و در جا زدن را نیز بایکوت نموده اند.

منتظران واقعی و راستین آنسان که در کلمات نورانی معصومین (ع) آمده هرگز به گرد گناه و تعدی و تبعیض و بی عدالتی و بدعهدی و پیمان شکنی با خدا و رسول و امامان (ع) و اطاعت از طاغوت و هوی نفس نگشته و ضمن دارا بودن سجایای اخلاقی و معرفت و بصیرت و تقوی و تعهد و تخصص متناسب ،همچون پاره های آهن و کوه با صلابت و با استقامت می باشند.

در چنین حالتی است که امداد غیبی نیز به سراغشان آمده و حضرت مهدی(عج) نیز فرموده اند ما دائما به فکر شما و مددکارتان هستیم و از حالات و اوضاع شما آگاه می باشیم و اگر غیر از این می بود، دشمنان شما را نابود می کردند.

طرح ها و سناریوهایی نظیر پایان تاریخ و به آخر خط رسیدن مذهب و دین و ایدئولوژی و پیروزی لیبرالیسم غربی و انسان محوری منهای اولوهیت و معنی، از سوی امثال فرانسیس فوکویاما و ساموئل نیتنگتون و.... آرماگدون معروف از ناحیه ی گسترش گران و متجاوزان صهیونیستی برای محو و یا کمرنگ جلوه دادن دکترین مهدویت عملیاتی می گردد.

متاسفانه هر گونه خرافه گرایی، ایستا گرایی، انحصارطلبی، خشونت و عدم تحمل یکدیگر، انگ زدن ها و برداشت ها و تفاسیر خود محورانه و بلهوسانه و غیر پویا از دین و مذهب و معنویات و انگاره هایی از جنس انجمن حجتیه و قشری گری، زمینه را برای کمرنگ و بی خاصیت شدن دکترین اصیل و صادق و ناب مهدویت و عینیت یافتن و تحقق اهداف و اغراض و خواسته ها و استراتژی نرم و سخت دشمنان قسم خورده ی ایران، اسلام و مهدویت در معنی اخص و حقیقی آن منجر خواهد شد.

ارائه ی چهره ای صلح جویانه، متعادل، منطقی، متعارف، کثرت گرایانه و عزتمند و شرافت مندانه و البته با اقتدار اصولی و مورد نظر اسلام اصیل و قرآن کریم که حقوق محرومان استیفاء گردد، چاره ی کار و پای بست دکترین مهدویت می باشد.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

یکشنبه, 02 خرداد 1395 10:27 خوانده شده: 1583 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/03/03 - 20:52
بسیار عالی بود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/03/05 - 22:31
انشای قشنگی بود

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور