صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

جلال مولودی/ مدیر هنرستان شهید باهنر منطقه 9 تهران

تقدیر و تشکر از خانه معلم شهرستان بیجار

خانه های معلم و مراکز اسکان فرهنگیان و تشکر مدیر هنرستان شهید باهنر منطقه 9 تهران  علی رغم انتقاد به اکثر خانه های معلم به لحاظ کمی و کیفی که مواردی قبلا در همین سایت به آن اشاره شده است چندی پیش به مناسبت هفته معلم به اتفاق همکاران محترم « هنرستان شهید باهنر منطقه 9 »سفری به استان کردستان داشتیم که شب اول از خانه معلم شهرستان بیجار استفاده شد که از امکانات بسیار خوبی برخوردار بود و این مهم جز با مدیریت خوب مسئولان آموزش و پرورش شهرستان بیجار میسر نیست .

لذا از مدیریت محترم آموزش و پرورش ، مسئول خانه معلم ؛ جناب آقای گرشاسبی و همچنین از آقای سعید شعبانی که در بازدید از کوه حمزه عرب با چشم انداز بسیار زیبا ما را همراهی نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارد .

جلال مولودی

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1395 22:36 خوانده شده: 2098 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +13 -2 --
Mohammad 1395/02/21 - 23:49
با سلام خدمت همکاران فرهنگییم!این تشکرمثل اینست که صدا سیمایی ها که هی نون به هم قرض میدن !
پاسخ + 0 0 --
جلال مولودی 1395/02/22 - 15:09
از کسایی که کارشون ایراد داره انتقاد شد به نظر شما نباید ازکسی که کارشو درست انجام میده تشکر کرد؟
پاسخ + +13 -3 --
معلم الف 1395/02/22 - 03:41
جلال مولودی جونم قربونت برم. تو هم شدی مثل راننده اتوبوسه که ماشین رو جایی نگه میدارن که خوب به راننده میرسن و گرنه گوشت سگ جلوی مسافر میذارن و خوب میدونی که چی میگم اگه با اتوبوس جایی رفته باشی.اما بعد ببین وضعیت چقدر اسفناکه که یکی که کارش در حد قابل پذیرش هست اینطوری شما رو به وجد اورده و داری از تشکر ذوق میکنی. بابا جان اون وظیفشه. اسمش روشه خونه معلم. بازداشتگاه که نیست که امکانات نداشته باشه.ولی از بس ما بینواها رو کردن توی یه جایی مثل بازداشتگاه یه بار هم که میریم خونه معلم احساس میکنیم به بهشت اومدیم. نه بابا از تاریکی بیا بیرون.
پاسخ + 0 0 --
جلال مولودی 1395/02/22 - 16:17
جناب معلم الف به نظر میرسه با این ادبیاتی که مغرضانه در نوشتن به کار بردی همکاران فرهنگی پاسخ شما را داده باشند
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:16
اقا جلال از کوزه همان برون تراود که در اوست جوابهای همکاران!!! را بخوانید و اگر وجدان دارید تامل کنید.
پاسخ + +12 -3 --
معلم الف 1395/02/22 - 03:45
یه سوال دیگه مدیر هنرستان شهید باهنر منطقه 9 تهران شما چجوری توی سال تحصیلی و وجوددانش اموزدرمدرسه چندی پیش بمناسبت هفته معلم سفری به کردستان داشتی؟و تازه شب اول اونجا موندی پس حدودا چند روزی هنرستان جیجی باجی!!! بوده و شاگردات توی کوچه ها سرگردون؟ بابا نکن اینطور حالا مملکت خرتوخره کسی نیست بپرسه کجا بودی خداکه هست. نکنه شیطون برای کادر اموزشی مرخصی استحقاقی گرفتی؟ باباایول.نکنه رفتی از سر فلکه چند تا اوردی گذاشتی کلاس و معلماتو ورداشتی بردی؟
پاسخ + 0 0 --
جلال مولودی 1395/02/23 - 13:28
جناب الف یکی از موضوعات مهم,مدیریت منابع انسانی است که بر اساس آن باید روحیه نشاط,سر زندگی,انگیزه ودلبستگی به محیط کاررادر پرسنل ایجاد وحفظ کرد.دراین راستا باید ببینیم چه چیزی ازدست داده وچه به دست میاوریم درواقع براساس شرایط محیط کارتا حدودی باید مدیریت اقتضایی داشت واز تعصبات بیهوده بپرهیزیم چرا که بهره وری وخروجی کار مهم است در غیر اینصورت بجای مدرسه داری باید کلاس داری کنیم وفقط شاهد رفت وآمد معلمان ودانش آموزان در مدرسه باشیم
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 16:21
برادر گرامی اقای جلال مولودی بزرگوار من شما را نمیشناسم و خصومت شخصی با شما ندارم والله العظیم قسم میخورم که از بیقانونی ناراحتم. بیقانونی است که این بالاها را سرما اورده. چون حرف حساب زدید من هم حرف حساب میزنم. برادرم یک کلید برای باز کردن قفل است.این کلیدهر چقدر هم که نخراشیده و زمخت و بد شکل باشد شما تحملش میکنی چون بدردت میخورد. حالا بیایید این کلید را جلا بدهیم و نقش و نگار و اب طلا کاری و نازک کاری و شکل و شمایل. بمحض اینکه دیگر قفل را باز نکرد باید بیاندازیدش دور. من عرضم اینه که بیقانونی کارکردها را نابود کرده و نتیجه ااین شده که میبینید. وگرنه من مخالف لطافت و ظرافت نیستم.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 16:22
اما اگر قرار باشد مدیر زیردست من اخلاق مداری را تا انجا پیش ببرد که کارش تباه بشود من ترجیح میدهم مدیر خشن و نخراشیده و بدی باشم اما قانون و مر قانون رعایت شود. صحبت سر این است که کارکردها را اگر نابود کردیم الفاتحه بر همه چیز فرستاده ایم.فکر کنم عرض مرا تصدیق میفرمایید. یک چیز دیگر برادر گرامی از این بخش پاسختان دریافتم که الحق مدیر شایسته ای هستید چون قدر دبیرتان را میدانید شاید باید بخاطر بعضی گله ها از شما عذر بخواهم. البته بمن حق بدهید که در بین اینهمه مدیر نالایق که دیده ام شما را نیز یکی از انان محسوب کنم . دوست داشتم با شما کار میکردم. اگر ممکن است ایمیل بدهید از تجربیاتتون استفاده ببرم.فدای مهر و محبت شما.
پاسخ + +11 -2 --
معلم الف 1395/02/22 - 03:46
کشته مرده این تشکراتتم هستم.مدیریت محترم مسئول خانه معلم گرشاسبی و آقای سعید شعبانی که در بازدید از کوه حمزه عرب با چشم انداز بسیار زیبا!!! ما را همراهی نمودند. بابا نکنه این سعید جون کوه حمزه عرب رو خریده؟ مگه همراهی و کیف وحال بگو بخند اونم وسط سال تحصیلی تشکر هم داره؟ اونو بیکار کردی که چی؟ نگفتی این سعید جون چیکاره س؟ اگه اموزش و پرورشیه که از کار بیکار شده و غایب بوده و کسر حقوق میشه اگه بیرون اموزش و پرورشه که عاشق چشم و ابروی تو که نیست مفتی بیاد کوه شما رو همراهی کنه لابد ....
پاسخ + +3 -11 --
ناشناس 1395/02/22 - 09:50
از این کار های خوب باز هم انجام دهید ...ولی لو ندهید ...که ادم مغرض و تنگ چشم زیاد است
پاسخ + 0 0 --
سعید شعبانی 1395/02/22 - 14:58
جناب اقای الف بنده یک فرهنگی بازنشسته هستم که همه مرا می شناسند وگرنه مثل شما خودم را بانام مستعار معرفی میکردم.اگر بنده بازنشسته افتخار پیدا کردم ساعاتی در خدمت دوستان وهمکاران خودم باشم انرا بعنوان تکلیف ووظیفه دانسته واگر صد بار دیگر از هرکجای ایران به اینجا تشریف بیاورند بنده نه بعنوان همکار بلکه بعنوان خادم در خدمت خواهم بود مگر در ولایت شما هرکاری باپول انجام می دهند بنده پیشنهاد میکنم شما هم تشریف بیاورید قطعا اب وهوای کردستان برای سلامتی شما مفید خواهدبود
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:07
برادر ارجمند قطعا هوای کردستان برای من مفید است اما به چه قیمتی؟ کدام مقام مسئولی حکم ماموریت این مدیر و معلمانش را امضا کرده ؟ اگر عرضه دارید بیاورید حکم را و معرفی کنید تا ببینیم این مسئول جسور و بی باک چه کسی بوده است. اون فرهنگی عزیز فرموده اند رئیس منظطقه 9 مجوز تعطیلی مدرسه را صادر کرده. ای بابا این مدیر که هیچ وزیرش هم نمیتونه مدرسه رو تعطیل کنه. مگه قانون دلبخواه مدیر هست؟
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:18
اقای سعید شعبانی همه شما را میشناسند؟ چه ربطی به کار خطا و ضد قانون اون مدیر هنرستان دارد؟ مرا هم میشناسند میشه بیام گوشت رو ببرم بهعه این بهانه که منو میشناسن؟ بابا عجب دلیلی دارید شما برای مظلومیتتون.
پاسخ + +10 0 --
علی 1395/02/22 - 10:10
جناب آقای مولودی مگه شما خودتون بچه بیجار نیستید-پس به چه علت آقای شعبانی که از اقوام شما هستند را همراه خود برده بودید-حتما گفتید پول مفت وگنجشگ هم مفت -کی به کیه-بذار تو بیجار همه اقوام بدونن که آقای مولودی چه مقامی و چه یال و کوپالی داره-آموزش و پرورش مدیرانی مثل شما داره که این وضعشه!!!!
پاسخ + 0 0 --
جلال مولودی 1395/02/22 - 15:42
علی آقاآقای شعبانی از6صبح تا10/30صبح به خاطر اشرافی که به منطقه داشتنددر کیفیت اردو موثر بودند واز ایشان مجددا تشکر می کنم ضمنا مدیریت مدارس اصلا یال وکوپال ندارد بیا سال بعد 6ساعت بهت تدریس بدم هم منو می شناسی هم میفهمی مدرسه کاردانش یعنی چی؟
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:20
بابا جلال کیفیت ارود رو خوب اومدی زرنگ . عجب کیفیتی؟گزارشش رو به رئیس منطقه 9 بده از کیفیت کیف کنه بابا.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 09:20
جلال جون بنظر میرسه خیلی از مدیریت!!! خسته شدی صلاح نیست با وجود خستگی در ایم مقام که همش زحمت و درد سر هست بمونید. اهای رئیس منطقه 9 اگه گوش شنوا داری اقا جلال ما رو وردار از مدیریت هنرستان بابا اینقدر به جلال ما ظلم نکن. مدیرسیت کار ودانش خیلی سخته بابا یه نیروی تازه نفس بیار بذار جاش. قربونت برم رئیس منطقه 9. جناب شعبانی شما هم بازنشسته هستید برادرم دیگر توان خدمت رسانی ندارید بگذارید تازه نفس ها بیایند خانه معلم را اداره کنند اگر بنا بود تا 70 سالگی یکی کاتر کنه که خود سیستم اموزش و پرورش چلاق نبود معلمش رو بازنشسته بکنه . همون اول بهش میگفت بمون کار کن کجا میخوای بری؟
پاسخ + +8 0 --
علرضا 1395/02/22 - 10:20
انصافا خانه معلم کرمان هم از هر جهت عالی وشایسته تقدبر است
پاسخ + 0 0 --
جلل مولودی 1395/02/22 - 15:53
جناب علیرضا امکانات خوب رفاهی موجب عزت ما فرهنگیان است انشالله بتوانیم از این مجموعه در آینده استفاده کنیم وبه مسولان آن خدا قوت میگویم
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:20
برنامه سال بعد همکارا!!! هم جور شد کرما داریم میاییم!!!
پاسخ + +1 0 --
فرهنگی 1395/02/22 - 10:25
در جواب همکار ارجمند ،معلم الف عرض میکنم که :
اقدام این مدیر محترم دقیقا اطاعت از دستور ریاست منطقه 9 به مدیران مدارس هستش که:
انجمن اولیا مربیان رو باسیاست وادار کنید از اولیا پول بگیرن وبا اون پول همکارانتونو ببرین سفر کیش!!!!!
آلبته این دستور در پی صدور یه فتوای فقهی روشنفکرانه از ایشان با این مضمون بوده که :
پولی رو که مدیران در طی سال از اولیا میگیرن جزو اموال مدرسه هستش وصلاحیت تشخیص هزینه کردش هم با مدیره ،کاری هم به این نداشته باشید که با چه دلیل یا بهانه ای این پول از خانواده ها گرفته میشه و رضایت مندی اولیا هم که اصلا مو ضوعیت نداره؟؟؟!
البته تفسیر این که : این فتوا چقدر با فتوایی که من به عنوان یه مدیر از مرجع تقلید خودم پرسیدم متفاوته با خودتونه :
فتوای مرجع تقلید من اینه که پولی که از اولیا بابت هزینه های جاری مدرسه دریافت میشه باید، حتما در همان سال تحصیلی وبرای دانش آموزان همان مدرسه خرج شه ونگه داشتنش برای سال بعد بدون جلب رضایت پول دهندگان محل اشکاله !
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/02/22 - 10:26
ادامه
حتی طبق فتوای بعضی مراجع پولی که بابت ارد وی دانش آموزی گرفته میشه نباید بیشتر از هزینه اردو باشه مگر اینکه میزان سود احتسابی ونحوه هزینه کردش اطلاع رسانی بشه .
حالا که یه فقیه روشن فکر مثل رییس منطقه 9 پیدا شده که در فکر راحتی وآسایش ما معلمهاست شما چشم دیدن ندارین؟؟!
خوبه بنده خدا با اتوبوس همکارها رو بروده کردستان !!باهواپیما سفر اروپا که نبرده !؟
یه مدیر حرف گوش کنم که داریم شما نمیتونی ببینی؟!
البته اول باید ثابت شه که این پول رو خود معلمها هزینه نکرده بودن !!؟؟بعد این مدیر رو زیر سوال برد !!
وگرنه تعطیلی بین سال مدرسه اصلا چیز مهمی نیست !چون رییس منطقه در پی فتوای قبلی مجوز واجازه تعطیلی مدرسه رو به خاطر سفر همکارا صادر کرده بودن ؟!
چقدر ماها بخیلیم؟؟!!!!!
پاسخ + 0 0 --
جلال مولودی 1395/02/22 - 16:09
جناب فرهنگی شما که بیشتر ضدونقیض نوشتی.ولی بد نیست بدونی اون موقع که سند بنیادین نوشته نشده بود بنده آن را اجرا میکردم سری به این سند بزن ملتفت شی ضمنا اولیا مدرسه ما توان تامین هزینه های جاری مدرسه را ندارند هزینه اردو از جای دیگری تامین شده
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/02/23 - 00:04
همکار گرامی بنده هم همین رو گفتم .گفتم ثابت کنید بعد متهم کنید
اگر خوب بخوانید پی خواهید برد که روی سخن بنده با شما نبود هیچ ایرادی بر شما نگرفتم روی سخن من با اسرافها یی است که به دستور ریاست صورت میگیرد ؟؟!
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:10
جلال جون شما که سند بنیادین اجرا میکردی حالا هم یه محبتی بکن و شرح وظایفت رو دوباره بخون و اگه مدیر اداذره مجوز تعطیلی مدرسه رو به هر عنوان و هر بهانه صادر کرد اون مدیر نیست بلکه یه .... و قانونشکن هست. اتموزش و پرورش نیاز به مدیر قانونمند و وظیفه شناس داره.اون جای دیگخ رو ممکنه بگی کجا؟ بگو مال شخصی تا یکی مثل من شک نکنیم مقصر خودت هستی که محل تامین هزینه رو مشخص نکردی تا زه از من طلبکار هم هستی.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 17:57
ممکنه برادرم معنی بخیل رو بفرمایید؟ واقعا فکر میکنید مبارزه با بیقانونی و فساد اداری و افسار زدن به رئیس منطقه لجام گسیخته ای مثل رئیس منطقه 9 که اشکارا قانون شکنی کرده یعنی بخالت؟ بابا ایول بابا نظر باز بابا مدیر دست بابارئیس دوست. ممکنه یه بار هم که شده ببینی که ماشینهای پلاک قرمز که داخلشون زن وبچه هست شبها کجا میرن؟ نکنه میرن ماموریت خانوادگی؟ کی میتونه جلوی اون ....رو بگیره که اتومبیل دولت رو میبره استفاده اختصاصی میکنه. تو میخوای به ....مدال هم بدیم؟
پاسخ + +2 -9 --
فرهنگی 1395/02/22 - 12:39
جناب معلم الف گرامی-شما که به گفته خودت معلم این مملکت هستی جای بسی تاسف است که مغرضانه قضاوت می کنی
بهتر نبود قبل از این بیانات خودت اندکی تامل می نمودی، چرا که در پاسخ شما باید بگویم که با جهل و گمراهی خود ، باعث جهل و گمراهی دیگران نشوید. به دو دلیل :
1 - این سفر در روزهای تعطیل اتفاق افتاده ، خواهشمند است نگران تعطیلی مدرسه نباشی ، بلکه نگران جهل مضاعف خود باشی که محیط آموزشی فرزندانمان را آلوده نکنی.
2 - آقای شعبانی بازنشسته بوده و بصورت افتخاری در خدمت همکاران بوده است.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:12
ایا نوشته که در روز تعطیل بوده تا ما نگران نشویم؟بعد جهل مضاعف من یا جنابعالی که لااقل اشاره نکردی به اینکه روز تعطیل اتفاق افتاده. بعدش میشه بگی این تعطیل چند روز بوده گویا تقویم شما همش تعطیله بابا فرهنگی حون.شما نگفتید شعبانی بازنشسته بوده من از کجتا بدونم هیچ ایرادی بمن وارد نیست یکبار دیگر متن تشکر و تقدیر خودتون را بخونید.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 17:58
منم بازمشسته ام و بصورت افتخاری عرض کردم که این کارها خلاف است. این به اون در.
پاسخ + +1 -9 --
دبیر 1395/02/22 - 12:43
جناب آقای به اصطلاح معلم الف :
آن کس که نداند که نداند که نداند ، در جهل مرکب ابدالدهر بماند . به امید این که شاهد بصیرت بیشتر در این گونه افراد تنگ نظر باشیم.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:13
بصیرت یعنی تعطیلی مدارس با مجوز رئیس اداره دستت درد نکنه بابا.
پاسخ + +2 -9 --
ناشناس 1395/02/22 - 13:12
آری -تنگ نظری معلم نماهایی مانند آقای معلم الف آموزش وپرورش را به اینجا کشانده است که می بینیم!
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:14
اقای ناشناس انجام وظیفه تنگ نظری نیست بابا. تنگ نظری اگر این است که نگران بیت المال و وقت دانمش اموزان هستیم بله من تنگ نظرم و شما که نگران خودتون هستید بلند نظر ای بابا. دست وردارید.عمو
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 18:04
به کجا کشانده است؟ نشون ماهم بده یکم استدلال کن بابا دلیل بیار برهان بیار نازنین بابا.یعنی اگه من نگم اینا بی قانونن اموزش و پرورش گلستان میشه؟ بابا نگو مارو جیگر فرض کردی یا خودتو؟
پاسخ + +8 0 --
منوچهر 1395/02/22 - 14:44
درود بر اهالی محترم کردستان واقعا در همه زمینه ها از انها جای قدرانی است بخصوص مهمانوازی
پاسخ + +6 0 --
سلیمی 1395/02/22 - 19:26
یک تشکر و این همه تقریض!
دوستی در باره منبع مالی سفر معلمان تشکیک کرده بودند که واقعا بجاست. بعضی از اولیای دانش آموزان همان 10 یا 20 هزار تومان هدیه به مدرسه را با عرق جبین و پینه های دستهایشان کسب کرده اند. جا دارد مدیران مدارس در هزینه این پولها بیشتر دقت کنند.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 00:15
سلیمی اینها حتی حاضر نیستند بگویند پول این سفر فرحبخش از کجا امده.
پاسخ + 0 0 --
معلم 1 1395/02/23 - 12:39
دلیلی نداره بگن پول از کجا رسیده شما اگه میتونی ثابت کنی منشا غیر قانونی یا شبه دار داره ،بسم الله بفرما
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 16:27
معلم یک اگر طبق فرمایش حضرتعالی بخواهیم راه را طی کنیم باید بگوییم دلیلی ندارد که شما در موردی که نمیدانی نظر بدهی.از قدیم گفته اند البینه علی المدعی . او که مدعی است از پول جای دیگر بوده دلیل بیاورد من که رک و راست گفتم پول از کجا اومده و کسی جواب نداد. شیطون تو هم داری راه میاوفتی ها. سال بعد بیا خودم میبرمت کردستان با پول خودم که دلیل هم داشته باشم.
پاسخ + +4 -6 --
...... 1395/02/22 - 19:58
چقدر ما آدمها عجیب هستیم. یادم به قصه ملانصرالدین و پسرش افتاد که مردم سر اینکه کدومشون باید سوار الاغ بشن بحث میکردن. همیشه ایراد میگیریم. این بنده خدا قصدش تشکر بوده است و نیت خیر. اگر کوتاهی در انجام وظیفه اش کرده بود که اینقدر جسورانه نمی نوشت.خدا به داد اون بچه هایی برسه که ماها میخایم تربیت کنیم و فرهنگ یادشون بدیم.
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 09:08
برادر یا خواهر نقطه چین گرامی یادت به روز قیامت بیفته که برای لحظه لحظه مسئولیت و بیت المال و تضییع وقت دانش اموزان و گردنکشی و هزار جور شیطنت دیگر مورد بازخواست الهی قرار میگیریم. یک چیزی خدمتت عرض کنم اگر اعتقاد داری که کار ایشان درست و بجا بوده نگران حرفهای صد من یه غاز یکی مثل من نباش و اگر ذره ای تردید در دلت هست که انشا الله گنجشک بوده اون موشی که خودت کردی توی دهنت از عاقبت حرفت بترس .همه ما روزی توی گور تنگ و تاریکی خواهیم بود و جوابگوی حرفها و اعمالمان. من وشما و پیغمبر و ایت الله و دکتر و وزیر و مسئول و مدیر هم ندارد. اونجا یال و کوپال بدرد نمیخورد.برای هدایت من هم دعا کنید.اگر باور دارید که گمراهم.
پاسخ + 0 -9 --
مجید گرشاسبی 1395/02/23 - 08:21
آقای مولودی نسبت به اینجانب لطف دارنداگر این مرکز توانسته است در جهت رفاه همکاران گامی بردارد. و نظر آنها راجلب کند صرفاًانجام وظیفه بوده نه انتظار دیگری گرشاسبی
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/23 - 09:11
اقای مولودی به مصداق من لم لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق از شما تشکر کرده اند. گرشاسبی بزرگ تایید موجوداتی مثل من و مولودی کجا و تایید الله کجا. اگر موید از سوی الله هستی حرفهای مرا که هیچ حرفهای مسئولان رده بالای مملکتی را هم در مورد کارهایت پشیزی حساب نکن و اگر موید الله نیستی از درشت گویی من دلگیر شو و از نازک گویی یکی دیگر ذوق کن. .
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1395/02/23 - 12:43
همکار ارجمند:
درشت گویی یه چیزه ،درست گویی یه چیز دیگه ،درشت گویی به تنهایی اگر در مسیر حق وادب ودر قالب واژگان با وقار وحساب شده نباشه سرتا سر غلط و آزار دهنده میشه !
اگر این درشت گویی رو به وظیفه اصلی هر نقاد ،یعنی درست گویی آراسته کنی اونوقت حرفت ،حقه وحرف .
وگرنه ،،،،،،،
پاسخ + 0 -6 --
.... 1395/02/24 - 00:44
آقای معلم الف که فکر می کنی کا ر خودت خیلی درسته واقعا فکر کن ببین نوع بیان شما از روی انتقاد سازنده است یا از روی انتقام و مغرضانه است ؟
حتم دارم شما نه دلت برای وقت دانش موزان سوخته و نه دلت برای هزینه ی ناچیزی که انجام شده بلکه ...
پاسخ + 0 0 --
معلم الف 1395/02/24 - 10:28
برادر یا خواهر نقطه چین گرامی شما نگران اینکه من دلم برای چی سوخته نباش و خیلی هم در بند این موضوع نباش.دوباره میگویم که اگر صدباره هم گفته شود باز هم تازه و نو است. حرفهای بالاتری تا پست ترین مقامات مملکتی اگر مطابق رضایت الله نباشد وبال گردن ان شخص است که این حرفها را میزند.شما خیلی نگران حرفهای موجود حقیر و پست و ناچیزی مثل من نباش پدر جان .نگران اعتقاداتت باش که اگر تو را بسوی الله میبرد خوش بحالت و اگر بسوی شیطان میبرد بد بحالت که سیه روز هستی.من از حرفهای حضرتعالی دلگیر نمیشوم چون به حرفی که میزنم اعتقاد دارم. شما برادر گرامی اولا من نیاز به ثبوت حرفهابت ندارم ولی اگر فکر میکنی لازم است برای دیگران ثابت کنی بیا و بالا غیرتا اشکال حرفهای مرا ثابت کن.
پاسخ + +5 0 --
معلم الف 1395/02/24 - 10:29
برادرم حق تلخ است مثل زقوم اما نتیجه اش شیرین است چون ادم را علاج میکند و باطل و چاپلوسی شیرین است اما تو را خواب میکند و خدای ناکرده اخرتت تباه میگردد. اخر اینکه من غلط بکنم بگویم کارم خیلی درست است. دزد تر و پست تر و بخیل تر و حریص تر از من در کره زمین نیست اما حرف حق چه ربطی به بد بودن و شر بودن من دارد؟ مگر پیامبرنفرموده علم را بیاموزید ولو از منافق؟ . اصلا من منافق نه مشرک و مشرک نه کافر به دین الله. شما حرف را ببین بابا جون نه گوینده را. در مورد خودم عرض کنم که هر چه فکر میکنی من پست تر و حقیرتر و دزدتر و لاابالیتر از ان هستم خیالتان تخت و در این مورد ذره ای با خودم تعارف ندارم.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور