صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

رضا هاشمی بنی/چهارمحال و بختیاری - بروجن

دردنامه یک معلم از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مسئولان بخوانند و پاسخ گو باشند !

دردنامه یک معلم از استان چهارمحال و بختیاری خطاب به مسئولان وزارت آموزش و پرورش

سلام

من 28 سال خدمت کرده ام. سال اول خدمتم یک اجحافی در حقم صورت گرفت و ظلمی به من شد و با اداره بازرسی منطقه حل و فصل شد . بعد چهار سال برای همان ظلمی که به من شده بود به هیات بدوی فراخوانده شدم. رفتم و مستندات بردم و توضیح دادم. گذشت تا بعد از 14 سال بیماری سرطان گرفتم و چون ترس از مرگ و بی آبرویی وجود نامه هیات بدوی روی پرونده ام بود رفتم هیات و عرض کردم من دارم می میرم ، لطفا جواب بررسی اتهام مرا که مال 14 سال پیش است را بدهید ببرم بگذارم روی پرونده ام که اگر مردم یکی که محتویات پرونده ام را دید نگوید این چه کار کرده که به هیات تخلفات رفته است.

کارمند بزرگوار پرونده مرا دید و گفت رای شما همان موقع صادر شده ولی ابلاغ نشده است !

گفتم یک نسخه به من بده ببرم بگذارم روی پرونده. گفت نه خودمان فاکس می کنیم. بالاخره فاکس شد و روی پرونده ام آمد و باور کنید نوشته است که :
" جلسه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان چهار محال و بختیاری در مورخ 26 / 10 / 75  با حضور سه نفر از اعضا به منظور رسیدگی به پرونده آقای رضا هاشمی جمعی اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن در رابطه با تغییر ریز نمرات درس دیکته و ترجمه زبان خارجی تعدادی از دانش آموزان سال سوم رشته علوم انسانی دبیرستان شهدای هفتم تیر گندمان تشکیل گردید. بعد از بحث و بررسی مشخص شد که او ظاهرا خودش از طریق دانش آموزی متوجه این مشکل شده و بعدا به ارزشیابی اداره بروجن اطلاع داده است و دلیلی بر تغییر نمرات توسط نامبرده به دست نیامد ؛ لذا اعضا این هیات پی گیری بیشتر را ضروری ندانسته و به اتفاق آرا این پرونده مختومه می شود. "


ملاحظه فرمودید؟ 

14 سال داغ ننگ !
بر پیشانی یک کسی که هیات بدوی دلیلی برای تغییر نمرات توسط نام برده به دست نیاورده است.

به نظر شما من نباید پوچ و بی هدف و بیهوده بشوم ؟ خداوکیلی شما جای من باشید چه کار می کنید ؟
من توقع ندارم این متن را منتشر کنید اما توقع دارم به عنوان یک همکار به من بفرمایید چطور می توانم داد خودم را بعد از 28 سال به گوش مسئولان آموزش و پروش حکومت عدل علوی برسانم؟

دیگر دلجویی از من گذشته است به داد دیگران برسید...
اگر یک وقتی مدارک خواستید شما یا هر کس دیگر که در مقام پاسخ گویی باشد بگویید تا تقدیم کنم.

با احترام


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پنج شنبه, 12 فروردين 1395 19:36 خوانده شده: 3862 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +13 0 --
ابوالفضل 1395/01/12 - 20:12
برا اینجانب نیز در استان قزوین و ناحیه یک آن سند سازی شد و با تغییر صورتجلسه -از انجایی که در صورتجلسه اعترافات فی البداهه و ناخواسته(کار خدا) بود -به هیات تخلغات فرستاده شدم اما چون پای دوستان حضرات گیر بود برا علیه اینجانب رای صادر شد که هیچ اعتراضی بعد ااز ان نکردم و از طریق بازرسی اقدام کردم اما بعد از 6سال هنوز جواب نامه اینجانب را نیز ندادند ودر عین حال پست های بالاتری نیز گرفتن
پاسخ + 0 0 --
رضا هاشمی 1395/01/16 - 03:29
برادر گرامی آقای پورسلیمان.
بخدا قسم باورم نمیشد که یک کسی پیدا شود اصلا به حرف ما گوش بدهد و به درد ما نخندد. چه برسد به اینکه وقت بگذارد و متنی را منتشر کند که فقط مبتنی بر اعتماد فوق العاده به همکارش باشد.
آفرین بر شما که اعتماد را اینطور واضح در سایت خود بنمایش میگذارید. باور بفرمایید بعد 28 سال یکی دیدم که دست نوازشی از دور بر سر ما کشید و بعد این دستها بیشتر شد.
خداوند به شما و دوستان و خانواده تان اجر این دلخوشی که برای من ایجاد کردید را معادل روسفیدی تان در پیشگاه حضرت حق قرار دهد.از لطف و همراهی همکارانم بینهایت سپاسگزارم.
ما در کودکی شنیده بودیم و در بزرگسالی دیده بودیم که سعادتمندان دنیوی بر بینوایان سنگ میزنند. اما شما بزرگواران هر کلامتان مرهمی بود بر زخمهای کهنه 28 ساله که که دیگر به همراهیشان خو گرفته بودم. اکنون میتوانم با صدای بلند بگویم من دیگر دلگیر نیستم. و گویی همه دنیا را بمن داده اند .نه اشتباه کردم. همه خوبیهارا. ممنونم.بزرگوار.برای همه تان دعا میکنم پیش همه عزتمند باشید و نزد خداوند روسفید و سربلند .
پاسخ + +19 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/12 - 20:17
همکارارجمندم باآرزوی سلامتی برای شما مشابه مشکل شما برای بنده وبرخی همکاران نیزوجودداشته وداردوخواهدداشت ولی صبروانتظار شما نشانه توجه امام زمان«ع»بوده پاداش صبرتان باخداانشاا....
پاسخ + +15 0 --
علیرضا 1395/01/12 - 20:56
همکار ارجمند سال گذشته در ناحیه یک مشهد رییس هنرستان ...این ناحیه سوالات امتحانی من را عوض و تصحیح ورقه را به دبیر غیر موظف داد و ژوری را کسی امضا کرد که ابلاغ نداشت به بازرسی مراجعه کردم و.به رییس اداره هم گزارش شد اب از اب تکان نخورد. ارایه امار صوری قبولی سال75 جرم بوده حالا عین صواب و مورد تایید و اقبال است
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/01/12 - 23:47
سلام همکارمحترم فقط نام عدالت را یدک میکشیم وازان اثری نمیبینیم چندسال پیش بادلیل ومدرک عیرقابل انکارثابت کردیم که مدیرمحترم!پولی که بایدخرج مدرسه ودانش اموزان شودراجای دیگری خرج میکندوجالب اینجابودکه عین مواردبه ایسوت اطلاع دادا میشدوسریعابراش فاکتورسازی میکرد ونهیت هم این سدکه من وهمکارم ازاون مدرسه جابه جاشدیم ومدیرمحترم!باخیالی آسوده بازنشست سدورفت پی کارش!!!!
پاسخ + +8 0 --
همکار 1395/01/13 - 00:41
برادرعزیز عین این اتفاق برا ی برادر من با۱۸سال سابقه نیز درسال ۷۲رخ داد پس ایشان رو به یه منطقه بدتر انتقال وبا وجود اعتراض غیابی بازخرید کردن وازکار بی کا رشد که از غصه دق کرد وفوت شد ازاون زمان خدا میداند همسر و فرزندانش چه می کشه
.بازخدارو شکر که شما به خدمت ادامه داده اید حداقل حقوق بازنشستگی خواهدداشت .اونا هم سروکارشون با خدا و امام زمان.عج.....ً.
پاسخ + +5 0 --
سلیمی 1395/01/13 - 17:01
جالب اینجاست گه اگر این کار را در این زمان انجام می دادید مورد تشویق قرار می گرفتید نه تنبیه! چون روزگار اکنون، روزگار نمره دادن و آمار بالا بردن است.
پاسخ + +5 0 --
انتظار دارم پخش کنید 1395/01/13 - 20:29
بحث مدیریت در راس ادارات اموزش پرورش ومدارس متاسفانه چنان در سیاست تنیده شده که متاسفانه آموزش در مدارس وادارات شهرهای کوچک مثل کهگیلویه رها شده ودلت بحال دانش آموزی ومردم با صداقت شهر خود میسوزی جایی که با وجود 75نفر کارشناس ارشد مدیریت وچند نفر دکترای مرتبط وجود دارد مدیر اداره لیسانس توهین به همکاران با هر مدرکی نشه ولی ایشون کمتر از مدرکش حرف میزنه چون بلد نیست ...7ماه معاون مالی نداره ...اینجا کهگیلویه است ...دهدشت معلمای دوست داشتنی با سطح سواد علمی بالا اما معلم در این شهرستان با هر مدرکی محروم ومظلوم واقع میشه ....خدایی جناب وزیر وهر مسولی که ای ن مطلب را میخونی آقای فروزان در شان واشایسته مدیریت اموزش پرورش دهدشت نیست آموزش پرورش ما شده نخبه کشی نه نخبه پروری...
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1395/01/15 - 20:47
برادر من فکر می کردم این مشکل فقط در منطقه ماست(اردبیل) این مشکل کل ایران بوده کسی که لیاقت نداره با هزار پارتی و... مدیر منطقه بشه
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/12/13 - 04:31
با سلام واحترام خدمت همکاران فرهنگی در منطقه ما هم از این قبیل مشکلات کم نیست وقتی معلمی حق سازماندهی درستی ندارد و اگر اعتراض کرد او را به هیات بدوی میکشانند وخودشان به جای معلم دفاع میکنند چه باید کرد کجا باید دادخواهب کرد
پاسخ + 0 0 --
منصور 1396/05/08 - 01:40
اعضای هیئت بدوی خود معلمان هستند که متاسفانه وقتی پستی می گیرند مثل عقده ای ها عمل میکنن.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور