صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

امیر اسماعیلی/ فرهنگی لرستان - مدیر سایت لک خبر

حکایت مطالبات فرهنگیان و بازنشستگان و بی برنامگی و روزمرگی مسئولان وزارت آموزش و پرورش؟!

مطالبات فرهنگیان و معلمان و بی برنامگی مسئولان وزارت آموزش و پرورش بر اساس آن چه در خبرها آمده و خبرگزاری تسنیم نیز  بدان اشارت داشته است، معلمان حق التدریس آموزش و پرورش تنها حقوق یک ماه را دریافت نموده اند ؛ این در حالیست که معلمان حق التدریس از ابتدای مهرماه در آموزش وپرورش  خدمت نموده و در آستانه عید نوروز که هزینه زندگی افراد به دلایلی که بر هیچ کسی پوشیده نیست چندین برابر ماه های معمولی افزایش می یابد ؛ حال معاونت محترم پشتیبانی  وزارت آموزش و پرورش  ،جناب آقای سید محمد  بطحائی در یک فرار رو به جلو جهت مصون ماندن از اعتراض معلمان و سرپوش گذاردن بر بی برنامگی مسئولان وزارت خانه اعلام فرموده اند که:

عدم پرداخت مطالبات نیروهای حق‌التدریس به  این دلیل بوده است که این نیروها از مهر ماه وارد آموزش و پرورش شده‌ بودند ؛ بنابراین در اعتبارات ما لحاظ نشده‌اند.

با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تلاش می‌کنیم تا بخشی از مطالبات آنها را تأمین کنیم که نتیجه تلاش  و پی گیری واریز بخشی از مطالبات این عزیزان بوده است .

با شنیدن این اظهارات جناب بطحائی ، ناخودآگاه چندین و چند سوال در ضمیر ناخود آگاه نگارنده شکل گرفت که یقینا سوال بسیاری ازبا نجابت ترین قشر جامعه است .

۱- آیا تحمیل به کار گیری این نیروها توسط مجلس شورای اسلامی دفعتا و از ابتدای مهرماه بوده است یا این که از اوائل سال ۹۳ این موضوع مطرح بوده و مسئولین و فرادستان محترم باید اعتبار مربوطه را پیش بینی می کردند؟

۲- بر فرض قبول و پذیرش منطقی بند (۱) بازنشستگان محترم آموزش وپرورش که ۱۸ ماه قبل بازنشسته شده اند به دلیل کدامین سهل انگاری و بی برنامگی موفق نشده اند تا پایان اسفند ماه تمام یا قسمت اعظم مطالبات خویش را دریافت نمایند و چرا همانندبازنشستگان سایر دستگاه ها با ایشان با کرامت  برخورد نمی شود ؟

معاونت محترم پشتیبانی وزارت خانه جهت وصول مطالبات به حق و قانونی بازنشستگانی که سال ها خون  دل خورده اند ؛ چرا باید اقرار نامه ای را با صندوق ذخیره فرهنگیان امضاء نمایند که در آن به دریافت تمام و کمال وصول مطالبات پاداش بازنشستگی اقرار شود ؛ حال آن که به واقع چنین نیست ؟

آیا معاونت پشتیبانی محترم از زمان بازنشستگی و تعداد بازنشستگان نیز بی اطلاع بوده اند که نسبت به تامین اعتبار اقدام نمایند، اگر این گونه بوده است که باید تاسف خورد بر سیستم تعلیم و تربیت این مملکت.

۳- اضافه کاری معلمان در دو ماهه اول سال ۹۴ (۱۵فروردین لغایت ۱۵خرداد) کامل پرداخت نمی شود و از ابتدای مهرماه ۹۴ نیز یک ساعت اضافه کاری و دیگر مطالبات  فرهنگیان همانند هزینه های ازدواج و فوت و…که در سایر دستگاه ها  به موقع پرداخت  می گردد  تا ۲۸اسفندماه پرداخت نشده ،آیا مسئولین ستادی و اداری، نیز همین گونه اند و آیا اساسا پسندیده است معلمی که تمامی زندگی او به حقوق ماهانه وابسته است در ۲۸ اسفندماه واریز گردد؟

توجیه فرادستان برای این مورد چیست؟

۴- وزیر و معاونت محترم پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش ! کسری اعتبارات آموزش وپرورش که هر ساله در پایان سال گریبانگیر این وزارتخانه است و امسال نیز  دو هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است را چه کسی باید پاسخگو باشد ؛ معلمان یا مسئولان ؟

۵- در تکمیل بند ۴باید اشاره نمود  که جناب بطحائی در زمانی دیگر اعلام فرموده اند ۱۳۵۰میلیارد تومان کسری ( ازدو هزار میلیارد  کسری امسال)، ناشی از عدم تامین اعتبارات مربوط به رتبه بندی معلمان است که آن هم قرار بوده از محل صرفه جوئی سایر دستگاه ها ، سود بانک ها و…تامین گردد که متاسفانه این موضوع محقق نشده  ؛ در اینجا این سوال ذهن نگارنده و دیگر فرهیختگان را به خود مشغول می دارد  که چرا افزایش حقوق هیچ سازمانی به اما و اگر گره نمی خورد اما سلحشوران شیر دل آموزش وپرورش همیشه همه جوره ریسک پذیر بوده اند ؟

۶- به عنوان آخرین سوال  از مسئولان آموزش وپرورش ، مایلم بدانم بالاخره در کدام برنامه قرار است آموزش وپرورش از یک نهاد درجه پنجم ششمی به نهادی درجه دوم وسوم به جهت  تخصیص اعتبارات منطقی (همانند کاری که در وزارت بهداشت و درمان انجام گرفت هر چند آن هم ناکافی و در تراز نظام جمهوری اسلامی نیست ) برسد؟

آیا موارد فوق و مواردی دیگر که ذکر همه آنها در این مقال نمی گنجد، دلایلی متقن بر بی برنامگی و روزمرگی مسئولان وزارت خانه نیست و این که مسئولان بی برنامه در دولت تدبیر نباید جایگاهی داشته باشند؟

مطالب بسیار است و فرق و تبعیض غیر قابل وصف ؛ اما چون گوشی برای شنیدن و اراده ای برای پاسخ گوئی وجود ندارد و اگر هم پاسخی داده شود جز توجیه و تکرار مکررات نیست .

به همین مقدار  بسنده و مخاطبان عزیز را به چند بیتی از مرحوم قیصر امین پورکه بی ربط به اوضاع معلمان و بازنشستگان امروزی نیست ارجاع می دهم :

سرا پا اگر زرد و پژمرده ایم / ولی دل به پاییز نسپرده ایم


چو گلدان خالی لب پنجره / پر از خاطرات ترک خورده ایم


اگر داغ دل بود ما دیده ایم / اگر خون دل بود ما خورده ایم


اگر دل دلیل است آورده ایم / اگر داغ شرط است ما برده ایم


اگر دشنه ی دشمنان ،گردنیم / اگر خنجر دوستان ، گرده ایم


گواهی بخواهید: اینک گواه / همین زخم هایی که نشمرده ایم

 دلی سربلند و سری سر به زیر / از این دست عمری به سر برده ایم


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

چهارشنبه, 04 فروردين 1395 10:38 خوانده شده: 2467 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +24 0 --
ریحان 1395/01/04 - 11:27
وای وای وای و افسوس و صد افسوس!!!!
پاسخ + +35 -1 --
دهقانی کازرونی 1395/01/04 - 12:12
مطالبی که جناب آقای اسماعیلی فرمودند سوال بنده هم هست و ما خواستار اقدامات عملی در زمینه افزایش حقوق و رسیدن به حق و حقوق خود هستیم
هرکدام از همکاران فرهنگی موافق هستند اعلام کنند
پاسخ + +32 0 --
معلم جفا دیده 1395/01/04 - 12:24
به نمایندگانی که در این سه دهه از راهیابی به مجلس جز به جیب وافزایش ثروت خویش و همفکرانشان نمی اندیشند وبه مسوولین آ.پ باید تسلیت گفت . همین ما هم خدایی داریم.
پاسخ + +17 -5 --
علی 1395/01/04 - 12:29
بازخوانی تاریخ؛هاشمی رفسنجانی: حقوق معلمان خیلی زیاد شده اما هنوز امتیاز طلب می‌کنند
آوای فرهنگی – اکبر هاشمی رفسنجانی سال ۱۳۷۱ را سال رونق سازندگی
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/05 - 06:36
همکاران عزیز دست از دشمنی با هاشمی و خاتمی بردارید ک مظلوم این چندسال اخیرند
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/05 - 19:35
ولی من از هر دوشون متنفرم
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/01/06 - 06:52
ولی من متنفر نیستم از این دو بزرگ
از زیا تظاهر توهین تهمت ردصلاحیتهای جناحی و...متنفرم!!
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/06 - 21:23
صبر کنید با این اتخاب چشم بسته نا امیدتر که خواهید شد هیچ متنفر هم میشوید
پاسخ + +12 -5 --
علی 1395/01/04 - 12:29
کشور و سال بهبود اقتصادی کشور می‌داند اما در همین سال، ارزیابی او از خواسته‌های معلمان این بود که آن‌ها زیاده‌طلب شده‌اند…

رفسنجانی

به گزارش پایگاه خبری آوای فرهنگی، اکبر هاشمی رفسنجانی سال ۱۳۷۱ را سال رونق سازندگی کشور و سال بهبود اقتصادی کشور می‌داند و در این سال ارزیابی او از خواسته‌های معلمان این است که آن‌ها زیاده‌طلب شده‌اند.

در صفحات اولیه کتاب نیز او از عنوان “سال بهبود اقتصادی کشور” برای سال ۱۳۷۱ استفاده می‌کند.[۱]
پاسخ + +13 -7 --
علی 1395/01/04 - 12:29
اما نکته جالب آن است که در همین سال او که با خواسته‌های برخی معلمان در مورد وضعیت معیشتی آن‌ها مواجه شده است به‌عنوان رئیس‌جمهور این خواسته‌ها را «امتیاز طلبی» و خواسته‌هایی زیادی می‌داند.

در خاطرات هاشمی رفسنجانی در این سال می‌خوانیم:

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۷۱:

«… به دو مدرسه دبیرستان و راهنمایی دخترانه رفتیم. برای‌شان سخنرانی کردم. با معلمان مدرسه هم ‌صحبت کردم؛ حقوق‌شان خیلی زیاد شده، نزدیک به دو برابر و هنوز هم امتیاز طلب می‌کنند…»[۲]

[۱] – خاطرات هاشمی رفسنجانی، سال ۱۳۷۱، رونق سازندگی، صفحه ۱۲

[۲] – همان، صفحه ۳۳۷

میزان
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/05 - 19:37
خوش به حال ما که ...
پاسخ + +7 -26 --
معلم بسيجي 1395/01/04 - 12:40
جناب آقاي اسماعيلي
با تبريك سال نو
متاسفانه شما هم به جاي دل سوزاندن براي بچه هاي مردم كه وظيفه ذاتي من و شماست دوباره حرف از كمبود حقوق و مزايا مي زني و متاسفانه آقاي پورسليمان با اين سايت كه به راه انداخته، مطالب شما را منتشر مي كند كه حقيقتاً دل هر انسان آزاده اي را به درد مي آورد كه چطور در يك مملكت، بيشتر معلمانش فقط به فكر حقوق و مزايا هستند و دانش آموزان را فراموش كرده اند.
آقاي شيرزاد عبداللهي هم به حق در مقالاتي اشاره كردند كه حقوق معلمان نسبت به برخي اقشار جامعه نه تنها كم نيست بلكه بالاتر هم هست. پس علت چيست كه بعضي از ما معلمان، اين همه حرص و آز داريم؟ آيا اينقدر كه ما به فكر اضافه كاري و حق التدريس هستيم به فكر مشكلات درسي و تربيتي دانش آموزان نيز هستيم؟
.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/04 - 15:24
معلم بسیجی من هم بسیجیم ولی برادررطب خورده را کی کندمنع رطب برادرفهیم ظلم وتبعیض بین کارمندان دولت رانمیبینی؟
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/04 - 15:29
همکاران عزیزاین به ظاهربسیجی داره مارابه حاشیه میبره وبه قول انگلیسی ها بانظر وسازمخالف داردخودش رامطرح میکندوزیادبهش اهمیت ندید.
پاسخ + 0 0 --
منوچهر 1395/01/04 - 21:23
بسیجی عزیز درد دانه دلواپسان شما بفکر حل معمای دزدی دزدان احمدی نژاد باش معلمان به معلم بسیجی نیاز ندارند
پاسخ + 0 0 --
یک معلم منتظر 1395/01/05 - 12:16
با سلام
در هرقشری خوب و بد هست معلمانی مثل همکارمحترم بسیجی هم هستند بالاخره هرکسی به قدرآگاهی خودش حرف میزنه معلمانی مثل آقای بهشتی که بایدبه خاطرآرمانشان درزندان بمانند حتی اگه یک نفرهم ازشون حمایت نکنه بازم اعتراض میکنندچراکه برای ساختن جامعه بایدازپی شروع کردوایشان به خوبی به این امرواقفندولی بعضی ها مثل همکارمحترم بسیجی فقط باسوادروزنامه ای و بدون پشتوانه علمی هرحرفی را میزنند ولی بازم دراین رسانه بایدهمه عقاید مطرح شودچه بسیجیییی وچه معلم به امیدآگاهی بیشترافرادجامعه وآزادی همکاران گرانقدر
پاسخ + +2 -26 --
معلم بسيجي 1395/01/04 - 12:43
ادامه ...
بدانيد كه طبق دستورات اكيد ولي امر مسلمين جهان در پيام نوروزي امسال، اكنون زمان اقتصاد مقاومتي است و ما بايد با صرفه جويي و كاستن از هزينه ها و ريخت و پاش هاي روزمره، پوزه استكبار جهاني به سركردگي آمريكا و انگليس را به خاك بماليم چرا كه هدف از انقلاب شكوهمند ما همانا مبارزه بي امان و مداوم با آمريكاست. بنده قبلا هم در همين سايت عرض كردم هميني كه هست. شما آگاهانه شغل والاي معلمي را انتخاب كرده ايد و دولت هم بيش از اين توانايي افزايش حقوق شما را ندارد.
به قول هموطنان عزيز اذري: بو دي كه وار !!
خب شما نمي توانيد؟! بفرماييد راه باز ... جاده دراز!!! ولي با آبرو و اعتبار معلمان به عنوان شغل شريف جامعه بازي نكنيد.
موفق باشيد.
پاسخ + 0 0 --
امیر اسماعیلی 1395/01/04 - 13:03
معلم بسیجی عزیز با تبریک سال نو وسپاس از دغدغه مندی شما نسبت به مقوله پیچیده نعلیم وتربیت
واما بسیجی گرانسنگ،ماهم مطیع اوامر ولی امر مسلمین هستیم ومطمئن باش کمتر از شما این دغدغه را نداریم،ولی برادر بسیجی ،تا فونداسیون واساس یک ساختمان مستحکم طرح ریزی نگردد،نقشه برای طبقات بالاتر عبث وبیهوده است،برادر نازنین ،معلمی که نه حقوقش هماهنگ با سایر کارمندانه،نه پرداختش به موقع است،نه پاداشش همسان با سایر کارکنان، گیرم بتواند پیامبر گونه رسالت خویش را بخوبی ایفا نماید،زن وفرزندان این مثلا بازی کننده نقش انبیا نباید از حداقل های زندگی همانند سایر کارکنانبهره مند شوند،
قضاوت را به مخاطبین فهیم وامی گذاریم تا بین بنده وشما قضاوت نمایند،
بدرود
پاسخ + 0 0 --
امیر اسماعیلی 1395/01/04 - 13:11
برادر بسیجی اقتصاد مقاومتی نخوردن ونپوشیدن و حقوق نگرفتن نیست،بلکه تعادل در درآمد وهزینه است،ضمنا مقام معظم رهبری ،هیچگاه راضی به این تبعیض حاکم در دریافتی کارکنان بویژه بخش آموزش وپرورش نبوده اند وبارها امر فرموده اند معلمان باید ویژه دیده شوند،اما کو گوش شنوا
ضمنا در تبیین جایگاه معلمان شمارا ارجاع می دهم به مقایسه آموزش وپرورش ایران وکشورهای در حال توسعه(نه پیشرفته)آموزش وپرورش در جایگاه اول یعنی توجه ویژه به شان وجایگاه معلم،وتامین اعتبارات هنگفت برای کارهای پژوهشی به عنوان امور زیربنائی جهت توسعه آموزش وپرورش،درآنجا تنگ نظری وجود نداردو هیچ مقام مسئولی نسبت به فرهیختگان جامعه اش تنگ نظر نیست،بلکه بر عکس راه توسعه همه جانبه رااز مسیر آموزش وپرورش می دانند وبس
تااین تفکر در کشور من نهادینه نشود وضع بر همین منوال است
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/04 - 13:32
سلام
من هم مطمئن باشید اگه مثل شما نفسم از جای گرم که نه از جهنم بلند میشد همچین حرفی میزدم.
راست و حسینی بگید ببینم چند تا گروه تشویقی و هزار مزایای دیگه به نام بسیج گرفتید؟در ضمن کوچکترین فایده و سودی که به جامعه رسوندید چی بوده؟؟؟؟به جز اینکه پولی رو گرفتید که براش هیچ کاری نکردید و تمام و کمال حرام بوده.
بحث با افرادی چون شما بیهوده است به قول شاملوی بزرگ.
پس در مرام شما باید لب فرو بست و با منطق من درآوردی چشم بر این همه تبعیض بست.
راستی در مورد دانش آموزان:این فلک زدگان سالهاست که فراموش شده اند.باور ندارید؟سری به آمار بزهکاری و پرونده های قوه قضاییه بزنید.
بیابان را سراسر مه گرفته است.........
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/04 - 18:32
افراطی افراطی افراطی بی مغز
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/01/04 - 19:00
من به شما قول میدهم ایشان معلم نیست در ضمن هر کس با همین حقوق وارد آموزش و پرورش شود به دلیل ت اینکه با این وضعیت قادر به تامین نیازهای خود و ازدواج نخواهد شد همین روال تداوم خواهد یافت حتی اون بسیجی هایی که ایشان میفرمایند حاضرند با نصف حقوق کار کنند اونها هم بعد از مدتی به جمع معترضین خواهند پیوست همانطور که علمین حق التدریس را برای صرفه جویی و اسثمار جذب کردند بعد این افراد خواستار استخدام خود شدند بلاخره حتی اونبسیجی ها که از کره دیگه نیامدند باید ازدواج کند خانواده تشکیل دهند جوانیشان را مفت تدریس کنند که چه بشود ؟؟ بعد طی فشارای سنگین به شخت ترین معترضین تبدیل خواهند شد
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/01/04 - 20:50
همکار بسیجی :با ادب واحترام: شما وقت گشنگی ثواب میل میکنین ؟؟؟
تقاضای حقوق برابر وبیزاری از تبعیض وبراءت از آن نه تنها یک وظیفه که سفرش دینی است !!ولی گویا مسولان مملکتی ما از دین فقط به قسمت سیاسی وحکومتی اون چسبیدن ویادشون رفته که :الملک یبغی مع الکفر و....
پاسخ + 0 0 --
معلم سیاه 1395/01/05 - 23:56
همین بسیجی که صداش از جای گرم بلند میشه اگه حق و حقوق خودشو با حق و حقوق خانوادشو نگیره مثل ... همه انسانها رو می خوره.
پاسخ + 0 0 --
مش اسدالله 1395/01/11 - 07:25
به گفتارت نمیاد که معلم بسیجی باشی شما معلم خالی بندی
پاسخ + +15 0 --
رزمنده 1395/01/04 - 13:59
شما عزیز معلم بسیجی نیستی ؟چرا؟ چون اگر بودی نمیگفتی؟ چون ولی امرمون رهبر عزیر؛؛؛؛تامل در نوشتار بر شما واجب
پاسخ + +13 0 --
فرهنگی 1395/01/04 - 14:14
آقای به اصطلاح بسیجی! پس مقدار پیشرفت دانش آموزان و به طبع آن پیشرفت علم و صنعت و ... به قول آدری زبانها:"بو دی کی وار"!!
پاسخ + +12 -1 --
فرهنگی 1395/01/04 - 14:15
اگر و اگر تو بسیجی واقعی باشی نظرم به بسیج 180 درجه عوض شد
پاسخ + +13 0 --
معلم 1395/01/04 - 14:16
تو بسیجی نیستی. درود بر بسیج
پاسخ + +10 0 --
معلم 1395/01/04 - 14:21
بسیجی محترم لطفا شماره موبایلت را بذار تا راست و حسینی با هم حرف بزنیم. شاید هم بتوانی قانعم بکنی. متشکرم
پاسخ + +16 0 --
ناشناس 1395/01/04 - 14:28
شاید باورش براتون سخت باشه, ولی بنا به دلایلی ناگفتنی معلمی تو این مملکت یک گناه نانوشته است.
ما راهمون رو اشتباه اومدیم, معلمی روز به روز خارتر و ذلیل تر خواهد شد.
تو این مملکت دشمنان زیادی داریم که از سر انتقام هم شده معیشت ما رو نحیف و نحیف تر خواهند کرد.
اگه حرف من رو باور ندارید روند تنزل معلم و معیشت اون رو تو این ۳۰_۴۰ سال ببینید, شما هم با من هم نظر خواهید شد.
پاسخ + +9 -3 --
معلم 1395/01/04 - 14:46
موافقم صد در صد. پس تمرکز بر شغل دوم
پاسخ + +9 -1 --
معلم 1395/01/04 - 15:00
پزشکان،اساتید،نمایندگان، وزراء،کارمندان و... همه شنیدید معلم بسیجی فرمودند که ما برای حقوق و مزایا انقلاب نکرده ایم شنیدید؟؟!
پاسخ + +16 0 --
رضا 1395/01/04 - 15:11
ایشون نفسشون از جای گرمی در می اد یا به برکت بسیجی بودن در سالهای گذشته وارد ا.پ شده اند و از جاهای دیگری به اینها می رسونند.برادر من تو اداره دیگر فقط 1 میلیون تومان پول اجیل و هدیه همسر گرفته .
پاسخ + +12 -1 --
پناهی تهران 1395/01/04 - 17:20
محور و موتور محرکه یک جامعه پیشرفته در نظم نوین جهانی معلم و معلمی است طبیعی است به همان میزان که صنایع دفاعی ما نیاز به ساپورت مالی و معیشتی دارند تا بنیه دفاعی ما محکم باشه طبیعی است که باید بنیه دفاعی فرهنگی و زیر ساخت های فکری و اندیشه ای ماهم در بستر بی دغدغه آموزش و پرورش محقق بشه گرچه متاسفانه مدیران و مسولین آموزشی استان بیشتر در فکر انتخابات و بسیج امکانات برای یک عده بودند و خوشبختانه با نه محکم و تقابل انحصاری توسط مردم مواجه گردیده اند اما لازمه موفقیت یک جامعه که بعنوان ام القرای مسلمانان جهان مطرحه باید توجه ویژه به معلم و سیستم آموزشی آن جامعه باشه و بی شک توجه به معیشت و دستمزد آنان راهگشا ترین مولفه از مولفه های موجود است.
ضمننا اون کسی که بانام بسیجی در تقابل با خواست نجابت گونه معلمین است بی شک قصد تخریب بسیج و بسیجی را داره و گرنه چه کسی از معلمین بسیجی تر است برای نظام و توسعه و پیشرفت آن.
پاسخ + +17 0 --
ناشناس 1395/01/04 - 17:53
این فانی آبرو برای دولت روحانی نذاشت با دروغ هاش
پاسخ + +16 -1 --
جلیل 1395/01/04 - 18:48
آمار حقوق دستمزد رییس جمهور روحانی وکابینه دولت؛
این آمار را با افزایش حقوق 12% کارمندان مقایسه کنید!
رییس جمهور 25 میلیون ؛ دولت قبل ٤/٥ میلیون،
افزایش حقوق440%

وزرا ٢٠ میلیون ؛ دولت قبل ٣/٥ میلیون.
افزایش حقوق 570%

معاونین رییس جمهور ٢٢ میلیون ؛ دولت قبل ٤ میلیون.
افزایش حقوق550%

معاونین وزیر ١٦ میلیون ؛ دولت قبل ٣ میلیون.
افزایش حقوق530%

استانداران ١٦ میلیون ؛ دولت قبل ٣ میلیون.
افزایش حقوق430%

فرمانداران ٩ میلیون ؛ دولت قبل ٢/٥ میلیون.
افزایش حقوق 360%

روسای دانشگاه ها ١١ میلیون ؛ دولت قبل ٣/٥ میلیون.
افزایش حقوق314%

افزایش حقوق کارمندان دولت 12% یعنی 3% کمتر از سال های گذشته!

افزایش حقوق وزیران و اعضای هیات دولت تا مبلغ 20 میلیون تومان
پاسخ + +11 -1 --
جلیل 1395/01/04 - 18:49
جالبه حقوق رییس جمهور 440% افزایش داشته، اونوقت افزایش حقوق کارمندان را از 17% هر ساله به12% تبدیل کردند و گفتند چون تورم کاهش پیدا کرده افزایش حقوق کارمندان نیز کاهش پیدا میکند.
۴۵ هزار تومان یارانه مردم رو هم میخان قطع کنن قابل توجه دوستانی که دائما از روحانی و اصلاح طلبها دفاع و فقط به دولت قبل می تازند
پاسخ + +12 -1 --
جلیل 1395/01/04 - 18:56
ااقتصاد مقاومتی یعنی اینکه حقوق رئیس جمهور 440 درصد افزایش پیدا کنه و حقوق معلم 12 درصد در ثانی منکه نفهمیدم مگه معلم حق التدریسی جذبش ممنوع نشده ؟؟؟؟
پاسخ + +11 -1 --
ناشناس 1395/01/04 - 19:57
ظاهرا عمدی در کاره .......بنظر من دولت روحانی و متعهدانش اعتقادی به معیشت معلمان ندارند وگرنه وقتی حق التدریس و پاداش و مطالبات قانونی توسط دولت به اموزش و پرورش پرداخت نمی شود دستگاه های نظارتی باید با مسبین برخورد کنند و علت را جویا شوند و دستگاه ذیربط را وادار به پرداخت مطا لبات قانونی کنند این موضوع نشان می دهد دستگاه تعلیم و تربیت کشور فشاری از سوی دستگاه های نظارتی احساس نمیکند و به همین علت تلاشی هم نمی کند ..چون میداند این سستی در پرداخت مطالبات قانونی از بالا هدایت می شود
پاسخ + +11 0 --
معلم 1395/01/04 - 20:56
همکار بسیجی من بعید میدونم شما بسیجی باشی !!!اگرهم باشی کو یک جو بصیرت !؟دین به شما این اجازه رو میده که به ظلم تن بدین ؟؟
مادر مقابل فرامین رهبر گردنمون از مو هم باریکتر!!ولی این بیشتر باید توسط مسولین با حقوقهای ملیونی وویلاهای میلیارده وماشینهای آن چنانی رعایت بشه تا ماهم الگو بگیریم ؟؟؟؟
پاسخ + +8 -1 --
بازنشسته 92 1395/01/04 - 23:58
باسلانم به نیک اندیشان ومعلمان صبور وغیور ایرانی
مطمئن. باشید ان بسیجی نبود اگر هم بود جزء. کسانی بود که ازنظر هوشی مشکل داره ولش کنید اصل رو بچسبید در هر کشوری که جرم وجنایت وفقر وفساد وعدل وانصاف تنزل پیدا کرده فرهنگ کشور ضعیف شده ودر این چهار دهه جز عقب گرد فرهنگی ودروغ وچپاول وکسانی که هیچ بوده وصاحب همه چیز شدند را ندیدیم ,,,
بهتر است راهکار درست وگماردن افراد سالم وصالح در راس امور با درایت وبه حق نه با رابطه کشور را از این باطلاق ولجن نجات دهیم برادر بسیجی تو کجایی که ...
فرهنگ کشور انقدر سست شده که ویرانه بازاری است که همه مجرم ومثل نخ بهم وصلند اندیشه ای نو وراهکاری درست برای ابادی این ویرانکده لازم است
اگر اینده ایران وجوانان وفرزندان این کشور که مثل فرزندان خود ما هستند اگر انسان هستی برادر بسیجی بشتاب که خیلی دیر شده
از اموزس درست ابادانی درست می شود
ما 40 سال
پاسخ + +12 0 --
ناشناس 1395/01/05 - 08:50
تو این مملکت ارزش بسیجی خیلی خیلی بیشتر از یک معلم.
معلم کارش بیهوده و گاها مضر, آموزش و تربیت خیلی جاها مطلوب خیلی ها نیست.
پاسخ + +8 0 --
یه معلم 1395/01/05 - 09:35
با سلام بسیجی محترم اگه دستورات دینی اجرا بشه که معلما مشکلی
ندارن.دین میگه دستمزد کارگر رو قبل از خشک شدن عرقش بدین
نه اینکه یه سال بعدش تو بوق و کرنا کنین که میدیم آخرشم ندین.
دین گفته پدر خانواده بین بچه هاش فرق بذاره،به یکی این قد برسه
که ...،یه بچشم بذاره از گشنگی بمیره.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1395/01/06 - 10:00
تا زمانیکه دراین اموزش وپرورش ... شده درراس دروغ حکمفرا ست همینه.بازنشستگان مظلوم مورد تمسخر وزیر ... قرار گرفتیم
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1395/01/07 - 13:37
اقا جلیل شما که در دولت قبل مدیر کل بودی به اندازه کافی منتفع شدی حالا برو کنار بزار یک کمی باد بیاد!
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1395/01/07 - 21:54
بازنشسته امسال هستم از پاداشم خبری نیست در حالی شدیدا نیاز دارم اگر آ ن به اصطلاح بسیجی را رودررو می دیدم خوب به خدمتش می رسیدم ولی شان معلمی اجازه نمی دهد جوابش به تندی بدم انشالله که در آ ینده شرمنده اهل وعیالش بشه
پاسخ + +2 0 --
بازنشسته 93 1395/01/07 - 23:45
باسلام خدمت همه همکاران محترم . متاسفانه بار دیگر دروغ جناب وزیر آشکار شد و کل مبلغ پاداش واریز نشد .بلکه 70 درصد واریز گردید . جهت اطلاع
.
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 93 ناحیه یک 1395/01/10 - 21:25
بازنشسته مهر 93 هستم .اسمم را از پرینت انداختند وتا امروز به جز حدود22 درصد قبلی پول پاداش باز نشستگی را دریافت نکردم با وجودی که در 25 اسفند 1394 اقرار نامه را تکمیل کردم وبه تعاون اداره کل /سازمان اموزش وپرورش گیلان دادم.
پاسخ + +2 0 --
بازنشسته 93 1395/01/07 - 23:50
معلمان بزرگوار همیشه تا پای جان برای فرزندان این سرزمین کوشیدند .اما دست اندر کاران چگونه قدر دانی کردن چگونه !
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/01/09 - 12:07
این صرفه جویی که شما فرمودید فقط شامل معلما میشه بقیه کارمندا برا عید چند میلیونی مزایا گرفتنند عدالت وحق رابر قرار کنیدریاکارینکنید
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 93 1395/01/10 - 21:20
بنده اقرار نامه را در 25 اسفند 1394تکمیل کردم وبازنشسته اوّل مهر 1393 هستم.حدود22 درصد هم دریافت کرده ام.امّا واحد تعاون به بودجه اطلاع نداده است واسمم رادر لیست نیاورده اند، ولذا تا به حال پاداشم را دریافت نکرده ام.آقای فانی وزیر محترم لطفا دستور دهید تا پاداش مرا بدهند.مگر شما از طریق رسانه جمعی اعلام نکردید پاداش معلمان بازنشسته 93 تا پایان سال 1394 پرداخت می شود پس با وجودی که اقرار نامه را در 25اسفند1394 تکمیل کرده ام چرا می گویند بودجه اسمتان را ثبت نکرده ؟ پناه بر خداوند بی نیاز
پاسخ + +1 0 --
معلم 1395/01/11 - 11:48
سلام مدیر محترم سایت شماهم معلم ها را سرکار گذاشته اید تاحال هر چه نوشتم در هیچ کجای نظر ها آن را ندیدم . آقای محترم شش ماه است بدون حقوق کار می کنم .آیا در این مملکت کسی نیست پاسخگو باشد ؟ بابا ترا به خدا یک ماه هم حقوق نمایندگان را که این قدر برای خدمت به مردم ،خود شان رامی کشند ، نپردازید تا بفهمند گرسنگی و فقر یعنی چه . اخه با چه امیدی بعد از تعطیلات به سر کلاس بروم ؟ عید ما که عید نبود یک نفر پاسخ دهد مگر ما از کره دیگر آمده ایم که بدون پول نیاز هایمان را تامین کنیم ؟ چرا کسی پاسخگو نیست ؟ چرا؟ چرا ؟ چرا؟
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93مشهد 1395/01/12 - 14:55
همکاران محترم میشه لطفا لینک پیگیری مطالبات
بازنشسته ها رو اعلام کنید خیلی ممنون ازهمکاری
شما
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 93 1395/01/13 - 19:32
پاداش کجاست؟بنده بازنشسته مهر93
چرا پاداشم را نمی دهید؟!!!!!
مگر نگفتید تامین اعتبار شد ؟ آن هم برای کل بازنشستگان 1393
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته 93 1395/01/15 - 15:49
پاداشم را نداده اند. باز نشسته مهر 1393 هستم.چرا؟

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور