صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مجتبی / فرهنگی

" ارتقای شغلی معلمان " و یا " رتبه بندی معلمان " ؟! نگاهی به گفت و گوی صدای معلم و اداره کل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش

ارتقای شغلی معلمان و رتبه بندی معلمان و پرداخت فوق‌العاده ویژه به فرهنگیان بعد از اعتراضات معلمان به وضعیت بد معیشتی در نهایت سال گذشته در آخرین جلسه هئیت دولت طرح رتبه بندی با شتاب هرچه تمام تر به تصویب رسید اگر چه بسیار پر طمطراق از آن نام برده شد از همان ابتدا گفته شد که جنبه تبلیغی دارد و با واقعیت امر بسیار فاصله دارد .

اگرچه بخشی از جنبه تبلیغی بودن و غیر واقعی بودن در زمان اجرای رتبه بندی در اول مهر مشخص شد اما چون مبلغی ناچیز به حکم اضافه شده بود کسی به غیر واقعی بون آن توجه نکرد اگر چه از ابتدا گفته شده بود که مبلغ 300 تا 800 هزار تومان اضافه خواهد شد و روز به روز کاسته شد تا در نهایت واقعیت به میانگین 200 هزارتومان تقلیل یافت اما به چه قیمتی ؟

گفت و گوی  « سایت صدای معلم » با اداره كل امور اداري و تشكيلات وزارت آموزش و پرورش در مورد احکام ارتقای شغلی همکاران و رتبه بندی معلمان در تاریخ ۹۴/۱۲/۲۴  به روشنی مشخص کرد که آموزش و پرورش به دنبال اعتراضات گسترده سال گذشته معلمان به ناچار و نه از روی میل و رغبت رتبه بندی جدید خود را از مهرماه  ۹۴ اجرا کرد و برای جبران هزینه ای که از این بابت بر دولت تحمیل شد قصد دارد با حذف اعمال رتبه و طبقه استحقاقی آن را جبران کند، به قولی از یک جیب می دهد و از جیب دیگر می گیرد.

به عبارت دیگر دستگاه آموزش و پرورش  دچار یک نوع بی برنامگی و از هم پاشیدگی درون سازمانی شده اند. 

 

 مهم قیمت رتبه بندی است :

رتبه بندی در ماهیت امر رتبه بندی نبود بلکه اصلاح ارتقا شغلی مندرج در قانون خدمات شغلی بود ولی قیمت آن بسیار گران بوده و در نهایت معلمان متضرر اصلی هستند  . گوشه دیگری از ضررمند بودن رتبه بندی در مصاحبه یکی از مسئولین امور اداری با  « صدای معلم  » فاش شد.

مقام وزارت خانه بیان کرده بود :

" کسانی که از اول مهر به رتبه عالی ارتقا یافته اند منتظر ارتقا نباشند زیرا با اجرای رتبه بندی دیگر شیوه ارتقا تغییر یافته و در واقع آن مبلغی که به عنوان رتبه بندی اضافه شده همان مبلغ ارتقا رتبه بوده زیرا و به نوعی تلویحی به نسخ ضمنی ارتقا شغلی اشاره کرد بود همچنین به فلسفه اجرای قانون نسبت به آینده و عطف به ماسبق نشدن اشاره کرده بود ."

حال حرف ما آن است رتبه بندی در صورتی اندک تأثیری داشت که مضاف بر ارتقا شغلی سابق باشد نه جایگزین آن .

اگر رتبه بندی شتاب زده مصوب سال گذشته جایگزین ارتقا شغلی باشد معلمان از دو جهت بازنده اند: 

اول اینکه رتبه بندی تغیر عنوان داده و اساسأ اجرا نشده و دومأ ارتقا شغلی را نیز از دست داده اند و به شدت متضرر شده اند ، برای نمونه نگارنده این متن از مبلغ 278 هزار تومان رتبه بندی بهرمند شده ولی از مبلغ 250 هزار تومان که در همان تاریخ می بایست بهره مند شوم، محروم شده ام.

با توجه به ناهماهنگی ها و ناهم وزنی ها  که از سوی وزیر و عوامل وزارتخانه در نحوه اجرایی طرح رتبه بندی  بارها در رسانه ها و جراید کثیر الانتشار نمود یافت،  از اول هم مشخص بود که این طرح از جهت اجرایی کارشناسی نشده اما به خاطر اعتماد  جامعه فرهنگی به دولت این اعتراضات دم بر نیاورد و سکوت اختیار شد، ولی مشخص شد که در دولت فعلی هم اراده ای برای حل مشکل معیشتی معلمان وجود ندارد.

 

مهم - جزئیات بخشنامه

معلمان یکی را انتخاب کنند :  « یا فوق‌العاده حقوق یا شرکت در «رتبه‌بندی حرفه‌ای معلمان!»

♦️جزییات پرداخت «فوق‌العاده ویژه» به فرهنگیان

 آموزش و پرورش تأکید کرده آن دسته از کارکنانی که از مزایای دریافت فوق العاده ویژه برخوردار می شوند، مجاز به بهره مندی از بخشنامه 123788 مورخ  25 / 6 / 1394 نمی شوند که بررسی ها نشان می دهد بخشنامه فوق مربوط به موضوع مهم رتبه بندی حرفه ای معلمان است و بر این اساس، بخشی از فرهنگیان باید بین حضور در مبحث رتبه بندی حرفه ای و برخورداری از فوق العاده ویژه، یکی را انتخاب کنند.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

دوشنبه, 02 فروردين 1395 13:55 خوانده شده: 5563 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +28 -3 --
سوره فتحی آذری 1395/01/02 - 15:07
باسلام به همه ی معلمین ایران عزیزم بازنشسته ی یال هشتادو چهار هستم پنج یال است بطور متوالی در مدارس غیر دولتی کار می کنم اول گلایه دارم از عدم نظارت دولت بر این مدارس که نه فضای فیزیکی ونه امکانات مقبولی دارند فقط تابلوی مدرسه را یدک می کشند وشهریه می گیرند وهر چه میگذرد روشهای تدریس و آ موزش سنتی تر میشود معلمان هم اکثرا روش تدریس نمی دانند دوم گلایه دارم از عدم توجه به قشر بازنشسته با یک میلیون حقوق انتظارات نوه ها ودامادها وعروسها بر آورده نمی شود آقای نوبخت قول بیست در صد افزایش را به زیر یک ونیم میایون حقوق داده بودند در اواخر اسفند زدند زیر قولشان واقعا با این در امد زندگی معلم باز نشسته کشنده است
پاسخ + +46 0 --
ناشناس 1395/01/02 - 15:56
کلاه برداری از معلم بیچاره مظلوم .کلاه بردار آقای فانی عجب نقشه ای کشیدن
پاسخ + +40 -2 --
بیاتی فرد 1395/01/02 - 18:48
نیاز به رتبه بندی نبود،باتوجه به اتمام زمان اجرای آزمایشی قانون خدمات کشوری که نتوانست عدالت در پرداخت حقوق بین کارمندان را عملی کند بهتر است دولت لایحه پرداخت جامع کارمندان دولت را تهیه وبدون استثنا قرار دادن هیچ نهادی آن را به مجلس ارائه کند، تا ضمن از بین رفتن تبعیض موجب عدالت، رضايتمندی وبهره وری بالا نیز شود.
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/01/03 - 07:14
از جناب راستگو و رییسش مچکرم!!
پاسخ + +41 -1 --
علی 1395/01/02 - 21:09
نه نه از این دولت نه از دولت های آینده واسه معلم ها آبی گرم خواهد شد
پاسخ + +30 0 --
صادق اندرزگو 1395/01/03 - 09:33
فقط شغل دوم و تعلیم و تربیت به اندازه حقوق دریافتی که هدف هم همین است تا انسانهای اگاه به جامعه تحویل داده نشوند!
پاسخ + 0 0 --
انسان 1395/01/05 - 10:15
راستش را بخواهی هدف این است که انسان های آگاه به جامعه تزریق نشود تا ندانسته و کور کورانه حماسه خلق کنند شاید این به سود بالایی ها باشد. ممنون حرفتون خوب بود
پاسخ + +16 0 --
معلم 1395/01/03 - 10:30
راه حل این مشکل چیست؟ باید چکار کنیم
پاسخ + +21 0 --
معلم 1395/01/03 - 10:32
من هم از این طرح ضرر کردم چون به خبره باید ارتقا میافتم ولی نشد
پاسخ + +9 -41 --
معلم بسيجي 1395/01/03 - 11:24
با سلام خدمت همكاران عزيز
اگر همه صفحات اين سايت را ورق بزنيم متاسفانه در جاي جاي آن فقط گلايه و شكوه از كاهش حقوق و دستمزد را مي بينيم و فقط خواستار افزايش پول و حقوق دريافتي هستيم و اين براي ما معلمان كشوري كه با درپيش گرفتن اقتصاد مقاومتي مشغول مبارزه با استكبار جهاني به سركردگي امريكاست واقعا شرم آور است بلكه بايد با تبعيت مطلق از منويات مقام معظم رهبري، بيش از پيش به هوش باشيم تا دشمن، ما را فريب ندهد.
جناب پورسليمان!
بدانيد كه ما بخاطر حقوق و رتبه بندي و ... انقلاب نكرده ايم ولي شما متاسفانه بخش اعظم سايت را به اين بحث دنياگرايي و ماديات اختصاص داده ايد كه براي شما شرم آور است.
پاسخ + 0 0 --
صدای معلم 1395/01/03 - 11:32
سلام
دوست عزیز
معلم بسیجی
البته این گونه نیست .
کافی است نگاهی به صفحه عناوین ویژه بیندازید .
صدای معلم تریبون همکاران و همه معلمان است .
شما اگر نقدی بر مطالب همکاران دارید به صورت مستدل ، منطقی و البته به دور از اتهام پراکنی برای ما ارسال فرمایید تا پس از بررسی منتشر گردد .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
بازنشسته مهر93تبریز 1395/01/03 - 14:05
معلم بسیجی توچه بسیجی هستی که تبعیض وبیعدالتی درحقوق فرهنگیان شاغل وبازنشسته رامیبینی ولی مقاومت میکنی.یاشمردن بلدنیستی یاشلاق نخورده ای که حکم هزارشلاق رامیدهی.
پاسخ + 0 0 --
خادم 1395/01/03 - 14:13
شرم آور؟! شرم آور ، عدم برقراری عدالت در پرداخت حقوق پس از گذشت 37 سال از انقلاب است نه خواستن حق خود. راستی زمانیکه رییس جمهور محترم شماها نفت را تا 140 دلار فروخت و هنوز صحبتی از اقتصاد مقاومتی در میان نبود باز هم پرداخت حقوق غیر عادلانه بود؟؟!
پاسخ + 0 0 --
غلامحسين 1395/01/03 - 15:20
آقا زياد شلوغش نكنيد لطفا!
درست نيست آدم وسط دعوا نرخ تعيين كنه. همونطور كه استاد شيرزاد عبداللهي بارها در مقالاتشون به درستي فرمودن كه حقوق معلمان از بسياري كاركنان دولت مثل پرستاران و ... كه اتفاقا مشاغل حساسي هم دارند نه تنها كمتر نيست بلكه در جاهايي بيشتر هم است ولي اگر شما هم به اخبار صدا و سيما و رسانه هاي داخلي كمي توجه بفرماييد كه 24 ساعته در باره پرداخت حقوق و مطالبات و افزايش به معلمان صحبت مي كنند و طبيعيه كه حوصله جامعه و خانواده دانش آموزان از اين همه توجه به قشر معلم سر رفته و همين الان هم 60 درصد واحدهاي صنعتي خوابيده يا نيمه تعطيله ولي اينجوري مثل معلمان اعتراض و فرياد نمي كنن و طلبكار نيستن.
پاسخ + 0 0 --
غلامحسين 1395/01/03 - 15:24
آقا زياد شلوغش نكنيد لطفا!
درست نيست آدم وسط دعوا نرخ تعيين كنه. همونطور كه استاد شيرزاد عبداللهي بارها در مقالاتشون به درستي فرمودن كه حقوق معلمان از بسياري كاركنان دولت مثل پرستاران و ... كه اتفاقا مشاغل حساسي هم دارند نه تنها كمتر نيست بلكه در جاهايي بيشتر هم است ولي اگر شما هم به اخبار صدا و سيما و رسانه هاي داخلي كمي توجه بفرماييد كه 24 ساعته در باره پرداخت حقوق و مطالبات و افزايش به معلمان صحبت مي كنند و طبيعيه كه حوصله جامعه و خانواده دانش آموزان از اين همه توجه به قشر معلم سر رفته و همين الان هم 60 درصد واحدهاي صنعتي خوابيده يا نيمه تعطيله ولي اينجوري مثل معلمان اعتراض و فرياد نمي كنن و طلبكار نيستن. پس اين آقا صرف نظر از اين كه بسيجيه يا نه، زياد هم بيراه نميگه.
پاسخ + 0 0 --
معلم ناامید 1395/01/03 - 21:44
بابت حقوق انقلاب نکردیم درست اما بعد از نزدیک ۴۰سال داشتن معیشت و منزلت مناسب حق هر شهروند ایرانی بخصوص هر کارمند ساده دولت مثل معلمان نیست؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/03 - 21:51
این دیگه کیه حالا بیا به امثال این آقای بسیجی حالی کن !
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/04 - 10:04
با سلام به هوش باشید امثال این آقا یا خانم به اسم مقدس بسیجی این مطالب را قرار می دهند تا جامعه خصوصا معلمها را نسبت به بسیج وبسیجی بد بین کنند.
اینها دشمنان بسیج هستند . اما از اسم بسیج سوء استفاده می کنند. یک بسیجی همیشه دنبال اجرای عدالت است.
پاسخ + 0 0 --
کارو 1395/01/07 - 13:19
با عرض شرمندگی
آخه سیرابی
چرا شعر میگی
اقتصاد مقاومتی فقط مال ما معلماست
حیف
پاسخ + 0 0 --
کارو 1395/01/07 - 13:21
آخه سهمیه یی تو روچه به حرف زدن
پاسخ + +6 -38 --
معلم بسيجي 1395/01/03 - 11:32
... اگر واقعا شما همكاران محترم فكر مي كنيد مزاياي آموزش و پرورش كافي نيست بفرماييد: راه باز ... جاده دراز !!!
ميليونها جوان انقلابي و هوشيار و آماده و تحصيلكرده براي خدمتگزاري و تدريس با كمترين حقوق و مزايا و حتي با نصف حقوق من و شما حاضرند كار كنند و كمترين چشم داشتي هم ندارند و متاسفانه عده اي از همكاران حريص به مال دنيا و مادي طلبي، تعليم و تربيت را به كام مردم ايران اسلامي تلخ مرده اند كه توسط دستگاه هاي ذيربط بايد به شدت با آنها برخورد شود.
بدانيد كه مشكل حقوق و دستمزد در بيشتر كشورهاي دنيا از جمله در اروپا و مشخصا كشور يونان هم هست ولي به اندازه ما و شما سر و صدا نمي كنند. در كشور ما متاسفانه تعداد ما معلمان زياد هست و درآمدهاي نفتي ديگر كفاف نمي دهد.
ما بايد با تبيين اقتصاد مقاومتي و جلوگيري از مصرف گرايي و كاهش هزينه هاي زندگي تا آنجا كه مي توانيم به دولت كمك كنيم كه برنامه هايش را پيش ببرد.
پاسخ + 0 0 --
علی 1395/01/03 - 11:42
شما فکر نکنم معلم باشی چون نمی تونی حق را به دانش آموزت آموزش بدیع واقعا جای تاسف داره
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/03 - 11:59
مطمئنم نه معلم هستی و نه بسیجی
پاسخ + 0 0 --
حسین صبری 1395/01/03 - 12:00
بسیجی محترم! تو اصلا معلم نیستی. مگر مبارزه با دشمن فقط مخصوص معلمین است؟ مگر با تبعیض موجود معلمین دلسرد نمی شوند؟اگر تبعیض موجود رفع گردد تدریس بهتر معلمین باعث پیشرفت علم و صنعت نمی شود؟ برایت بسیار بسیار متاسفم!
پاسخ + 0 0 --
معلم غیر بسیجی 1395/01/03 - 12:02
عزیزه دلم معلومه که نفست از جای گرم بلند میشه و تو هم مثل بعضی از آقایون دچار توهم توطئه و از این حرفایی. معلوم میشه که نمیدونی شرمندگی جلوی زن و بچه یعنی چی. آخه برادر من اسم بسیج و بسیجی رو خراب نکن لااقل. این چه تفکر و طرز فکریه که امثال شما دارین؟ را باز و جاده دراز هم شد راه حل؟ شما از اوضاع اروپا خبر داری؟ همین بغل گوشت کشورهای عربی که ماها میگیم عقب موندن نگا کن ببین جه کرامتی واسه معلم قائلن. شما میگی معلم نون نمیخوره؟ تا تفکراتی مثل شما وجود داره کشور ماهم وضعیتی بهتر از این نخواهد داشت.
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/01/03 - 12:07
بسیجی ! چرا اقتصاد مقاومتی فقط مخصوص معلمین است؟؟!!!لطفا جواب بده.
پاسخ + 0 0 --
............... 1395/01/03 - 12:42
بسیجی دلاور! این تبعیض بیش از 50 سال است که وجود دارد در صورتیکه فرمایش رهبر عزیز در مورد اقتصاد مقاومتی حدود 2 سال است.خبر نداشتی؟!!!!
پاسخ + 0 0 --
بیاتی فرد 1395/01/03 - 13:50
ما یک خانواده بزرگی به اسم ایرانیم، همه کار وتلاش می کنیم برای پیشرفت وسربلندی این خانواده اما وقتی سر سفره که می نشینیم می بینیم سهم معلم با توجه به حساسیت کارش از همه کمتر است، مگر نمی فرمایید که معلما از حقوق خود نالان هستند ودنیا طلبند؟ نهادهای مثل شورای نگهبان، قوه قضاییه، مجلس که دنیا طلب وماده گرا نیستند!؟ اگه بحث پول ومادیات نبود چرا خودشون را از قانون خدمات کشوری جدا کردن؟ اگه جواب قانع کننده بدی از شغل معلمی انصراف میدم برادرت بیاد جای من!!!!!
پاسخ + 0 0 --
ریحان 1395/01/03 - 14:24
کوچولو! میشه بگی چرا در این کشور انقلاب شد؟! برای بدست آوردن استقلال علمی ، صنعتی، فرهنگی و ... که همه در سایه آموزش قوی و آنهم در سایه معلم قوی و آنهم در سایه... دیگه بسه فقط برایت متاسفم!
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1395/01/03 - 14:31
جناب معلم بسیجی رهبر معظم انقلاب بر افزایش حقوق معلمین به شدت تاکید کردند پس اگه واقعا طرفدار ولایت فقیه هستید افزایش حقوق دستور اکید ایشان است در ثانی اینکه فرمودید جوانان با نصف دستمزد شما حاضر به تدریسند چنین اتفاقی با ورود نیروهای حق التدریس افتاد با کمترین خقوق وارد شدند بعد دیدند نمی تونند با این حقوق امرار معاش کنند جلوی مجلس تحصن کردند و خاستار استخدام شدند این تفکر شما در گذشته عملی شد و موجب شکست این سازمان شد اون دوستای بسیجی شما هم حاضر نوخاهند بود با این پول برای آموزش و پرورش کار کنند بعد از مدتی اونها هم صدایشان در خواهد آمد و در پایان یعنی تمام سبیجی ها اینقدر بی سوادند من واقعا متاسفم این کامنتهای شما به زیان تمام بسیجیان کشور از جمله خود من است که بسیجی هستم
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/03 - 22:13
حیف که جاش نیست بسیجی حالتو ...
پاسخ + 0 0 --
ویدا 1395/01/05 - 10:55
باسلام وتبریک سال نو
فک کنم معلم بسیجی نفستون ...از جای گرم بلند میشه خدای ناکرده ما مخالف بیانات مقام معظم نیستیم ...اما مطمعنم مقام رهبری هم دوست ندارند درحق معلمین ا.ینقد اجحاف ببیند شما حقوق یک کارشناسی ارشد سایر ادارات را با حقوق فرهنگی مقایسه کنید بعد. تز مادیگرایی بدهید
پاسخ + 0 0 --
معلم 1395/01/06 - 01:03
بسیجی اقتصادیه ایشون.مانند بابک زنجانی و سایر دوستان
پاسخ + +25 0 --
وا مانده 1395/01/03 - 12:18
بسیجی گرامی ما هم بسیجی هستیم و به اصول وفروع دین اعتقاد کامل داریم و یکی از اصول دین "عدل" و عدالت است ولی تو چطور این رکن اصلی را نادیده می گیری؟!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
میکاییل 1395/01/03 - 13:37
خخخخخ.معلم بسیجی!!!!!!!عزیزم کرایه خونه پول ابوبرق خونتون خرج خوردوخوراکتون چقده.احتمالاباباش جزمسولینه
پاسخ + +18 0 --
حامد 1395/01/03 - 12:27
اروپا؟؟؟؟!!!!!! جل الخالق!
پاسخ + +15 0 --
قاسم 1395/01/03 - 12:28
بشدت برخورد کند؟؟؟؟ یاالله
پاسخ + +20 0 --
بهلول 1395/01/03 - 13:50
با سلام، آقایی که با اسم معلم بسیجی نظر داده ای خیلی آماتور عمل کردی اصلا یک دانش آموز ابتدایی هم از نوشته هات میفهمه که شما نه بسیجی هستی و نه شغل شریف معلمی را داری، افرادی مثل شما از جمله اونایی هستی که بقول معروف میگه بذار جامو محکم کنم تا ببین چیکار میکنم، اشخاصی مثل شما واسه مملکت مایه ننگ هست،، چون داری تفرقه میان اندازی مگه معلمی پیدا میشه که از فرمایشات و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیروی نکنه ما معلم ها خیلی با حقوق و مزایای اندک سوختیم و ساختیم ولی معلوم هست که شما درد بی پولی یا شرمنده شدن پیش زن و بچه را نچشیده. این.
پاسخ + +18 0 --
ناشناس 1395/01/03 - 20:15
کشور سال به سال بدتر میشود.
پاسخ + +15 0 --
ناشناس 1395/01/03 - 21:03
آقای عزیز جراازدیگران مایه می زاری ؟چرادرپی بدنام کردن بسیج هستی دراین مقوله چرانام بسیج را قاطی کارهایتان می کنید یک خواننده ابتدایی هم می فهمه آقایی که خودرابسیخی ومعلم معرفی می کنه نه معلم ونه بسیجی ،بسیجی خودرافدای ملت کردودرمیدان عمل هم نشان دادنیازی به معرفی هم ندارد
من ازآقای پورسلیمان خواهش می کنم که عناوین این چنینی که باعث کدورت نهادها وسازمان هاونها دها وارگان هامی شود راانتشارندهند .
پاسخ + +19 0 --
ابوالفضل 1395/01/03 - 21:07
اگر نیست برای همه نباشه شعار ما"اگر نیست فقر را نیز به عدالت تقسیم کنید."
پاسخ + +23 -1 --
ناشناس 1395/01/03 - 22:07
در سال جدید در اقدام و عمل جهت فقیر تر کردن معلمان گام برخواهند داشت.!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/04 - 11:58
موافقم
پاسخ + +15 0 --
ناشناس 1395/01/03 - 22:20
باسلام من درزمان جنگ ۱۵سال داشتم به جبهه رفتم وبرای دفاع ازمیهن واسلام بعد ازجنگ به استخدام اموزش وپرورش درامدم ولی از زندگی بسیار پایینی از همترازهای بعضی از ارگانهای دولتی دارم یک سفر نمی تونیم بریم شرمنده زن بچه شدیم اقایی که خودش بسیجی جازده بسیار براش متاسفم شرایط بد اقتصادیفرهنگیان نمی بینی حتما شغل دوم سومی داری خیالت راحته خوش به حالت دیگه چی بگم.......
پاسخ + +15 0 --
ناشناس 1395/01/04 - 07:06
سلام بر کلیه دوستان و همکاران گرامی
عزیزان خیلی جدی نگیرید گفته های"معلم بسبجی" را این بنده ی خدا نفهمید که با حرفهای ناپخته اش ما پی بردیم که معلم نیست و بسیجی هم نیست چون اگر باور کنیم بسیجی است اون موقع باید باور کنیم
بسیجیان محترم ....
پاسخ + +14 0 --
انسان 1395/01/05 - 10:35
من از اول فروردین می شم رتبه ارشد می گن نمی شه باید 6 ماه بعد بزنیم رتبتو الان من به خاطر رتبه بندی 70000 تومن گرفتم اینو تو این 6 ماه جبران می کنن فکر کنن
پاسخ + +7 0 --
تفکر مقصودی 1395/01/06 - 22:20
انشاءالله حسین مقصودی می سازد آنچه که معلمین عزیز و حتی بازنشستگان محترم می خواهند.
پاسخ + +7 0 --
ناشناس 1395/01/14 - 21:00
تو نه بسیجی هستی نه معلم .چون از روی بیسوادیت حرف میزنی تو چکاره ای نظر بدی تو از شغل انبیا چی میفهمی .سر معلما کلاه بزارین .خسته شدیم
پاسخ + +9 0 --
فرهنگی 1395/01/16 - 16:40
دزدی های جدید ازمعلمان آغازشد.
پاسخ + +7 0 --
کار پرداز 1395/01/31 - 14:23
چرا رتبه معلمان ویا فوق العاده ویژه اداری شامل من نشده فوق دیپلم و 19 سال سابق کار داریم خواهشمند م که برسی کنید و نتیجه به کارپردازان و ثبات دبیرخانه و بایگان و غیره یک فکری کنید
پاسخ + +9 0 --
فرهنگی 1395/02/01 - 00:43
معلم عزیز احکام عالی وخبره روخوردن تارتبه بندی کنن بنازم به این عدالت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/03/28 - 06:30
چراشرایط دریافت رتبه رابه یکباره بدون اطلاع رسانی قبلی تغییر دادند؟؟؟؟ در حالیکه قبلا برای رتبه ی عالی نمره ارزشیابی 85 و150 ساعت ضمن خدمت از ابتدای خدمت نیاز بود ولی این شرایط به نمره ی ارزشیابی 90 و100 ساعت ضمن خدمت از زمان در یافت رتبه ی قبلی تغییر کرد اسم این کار ها چیست؟
پاسخ + 0 0 --
نصیری از میاندوآب 1395/04/16 - 14:41
آقا معلم بسیجی اگه واقعا تو طرفدار ولایت فقیه باشی با اینگونه دیدگاهت فاتحه ولایت را باید بخونیم خدا کنه بقیه ی دوستانت اینگونه نباشند
پاسخ + 0 -1 --
نصیری از میاندوآب 1395/04/16 - 14:53
14 ماه است رتبه عالی را که حق قانونی بنده است نگرفتم 40 روز است مدارک را دادم کارگزینی هنوز می گویند دستورالعمل نیومده دیونات پارسال چی میشه 500 هزار اضافه کاری94 هم پرید به حق قانونی معلم که میرسه باید دوباره دستورالعمل بیاد متاسفم برای آموزش و پرورش در جهان سوم . مگه دولت الکترونیک نشده باید حکم بنده 94-2-13 صادر میشد اگه تا 2 سال دیگه هم اطلاع نداشتم همین طوری می ماند به امان خدا
پاسخ + 0 0 --
ماشااله 1395/04/17 - 12:00
چرا برای بازنشستگان مهر 95 حق شغل حرفه ای قطع شده این درست نیست این بی عدالتی است
پاسخ + 0 0 --
نصیری از میاندوآب 1395/04/17 - 16:26
کار مفید در ایران 1 ساعت است یعنی 8 نفر کار یک نفر را انجام میدن این یعنی از بین رفتن بیت المال . این یعنی از لحاظ فرهنگی زیاد سرمایه گذاری نکردیم ولی بنده به آینده خیلی امیدوار هستم در یک چشم به هم زدن یاد میگیریم که کار مفید باید 8 ساعت باشه. 200 سال آینده به این هدف می رسیم چیزی نیست هنوز به فکر صدور انقلاب هستیم با یک دست نمیتوان 2تا هندونه برداشت اول صادر کردن انقلاب بعد کار مفید
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1395/04/17 - 16:56
سلام بر معلمان بد بخت. بی دندان. بی پول . شرمنده خانواده.ابزار دست سیاسیون.قانع. مالیات پرداز. دارای لباس کهنه. وسایل خانگی کهنه. دارای بیشترین وام بابیشترین سود.دارنده بیشترین بیماریها.گرداننده ی تعمیرگاههای ماشین.ضامن بانکها.و .................................................. ... و سلام به مدرسه و سلام به کتاب................................و در آخر خداحافظ معلم .کتاب.مدرسه ////نتیجه گیری 1.اعتیاد 2.بیکاری 3.دلالی4.اختلاص5.سیستم اداری مبتنی بر ارتباطات6.دعانویسی و رمالی.7 .قلیان 8.یکی دوتا فیش چند میلیونی9.طلاق 10.بی قانونی 11. سی هزار کشته ی جاده ای در سال البته قضا و قدر الهی در کشور ما زیاد است 12.رواج دروغ 13.بزه کاری و................................... من معلم که الان دارم با صدای بلند به مسوولین با کفایت کشور میخندم . ها ها ها ها ها ها ها
پاسخ + 0 0 --
حسین 1395/04/19 - 11:35
سلام اینجانب حسین آزاد جانباز 27سال سابقه دارم حدود 17سال است در بایگانی آموزش وپروش خلیل اباد هستم رتبه بندی به من تعلق نگرفته قبلا من دفتر دار بودم الان که میخواهم به مدرسه بروم می فرمایند معاون اجرایی هم نمی توانی باشی چون تو در اداره بودی آیا این انصاف است کسی که دراداره کار میکند با کسی که در مدرسه کار کند یک میلیون اختلاف حقوق داشته باشد خواهشمندم پیگیری فرمائید *متشکرم.
پاسخ + 0 0 --
کاظم 1395/04/20 - 11:36
با سلام لطفا به درد دل دبیر خانه وبایگانی اداره آموز ش وپرورش خلیل آباد رسیدگی فرمائید . این جانب کاظم نصیری26سال سابقه دارم الان هشت سال در دبیر خانه هستم قبلا دفتردار بودم در سال 89کلیه دفتر داران به معاون اجرایی تبدیل وضع شدن ولی من چون در اداره بودم شامل این بخشنامه نشدم می فرمایند چون شما در اداره هستید شامل این بخشنامه نمی شوید در ضمن در آن سال به ما اطلاع رسانی نکردن الان تفاوت حقوق کسی که در اداره کار می کند یک میلیون کمتر از کسی که در مدرسه کار میکند دریافت می کند خواشمند م پیگیری فرمائید با سپاس فراوان.
پاسخ + 0 0 --
کارمند 1395/05/05 - 08:36
با سلام خواهشمندیم به فکر رتبه بندی دبیرخانه وبایگانی هم چاره بیندیشید ممنون وبه فکر مظلومید این قشر ضعیف باشید لطفا
پاسخ + 0 0 --
کارمند دبیرخانه 1395/05/12 - 10:40
باسلام چرا فکری به حال دبیر خانه وبایگانی جهت رتبه نمی شودخواهشمندم پیگیری فرمائید
پاسخ + 0 0 --
نصیری از میاندوآب 1395/05/17 - 21:34
آهای گوش شنوایی در آموزش و پرورش هست رتبه عالی بنده کی صادر میشود از 94/2/13 مانده آقای وزیر منتظر ظهور امام زمان هستم تا رتبه ی بنده هم صادر شود
پاسخ + +1 0 --
بازنشته 94 1395/06/03 - 16:23
من بازنشته 2.7.94 هستم وقتی به اپ مراجعه کردم خبری از رتبه بندی نبوده و گفتند از 2.8.94 تعلق گرفته ولی در سایت و روزنامه همشهری چیز دیگری نوشته اند این هم یک دروغ دیگر مثل پرداخت کردن پاداش از موی سفیدمان خجالت نمیکشید نمایندگان مجلس چکار میکنند انوقتی که رای میخواستند چیز دیگه می گفتند پس تعهد شما چه شد
پاسخ + 0 0 --
م.ع 1395/07/12 - 20:34
/علم بسیجی تو بسیجی نیستی حتما ازارث بابات می خوری یازن بچه نداری یادرغاراصحاب کهف بودی یاباد هوا می خوری یا مردنبستی که بتونی ازدواج کنی.یامعلمی شغل پنجمته .وقتی بیشترانودونه درصد همکاران بازنشسته بیمه درمانی کارامدی ندارند ومریض هستند.حتما جلو حکم خدارا می گیری پیر نمی شی.احتیاج به درمان نداری فرزند دانشجو وفرزند دم بخت نداری یه دفعه می گفتی اسمون جلم بسیجی واقعی مهربان انسان دوست وبه نظر پیشکوستان عرصه تعلیم وتربیت احترام می گذارد.اگر بزرگترداری بابزرگترها مشورت کن منتظر معذرت خواهی شما
پاسخ + 0 0 --
م.ع 1395/07/13 - 10:46
اسمون جل /اسمون جل نگو بسیجی ام /بگو اسمون جلم/
پاسخ + 0 0 --
ما جمعی ازخدمتگزاران 1395/11/18 - 20:01
لطفا به مشکلات خدمتگزاران مدارس هم برسی تا کی ما به علت کمبود نیروی خدماتی به جای باز نشسته ها هم کا کنیم این چه عدالتی است آخه حقوق کم کار زیاد طور به خدا نفر استخدام کنید تا ما راحت شویم فردا در قیامت چه جوابی دارید
پاسخ + 0 0 --
معلم باغیرت 1396/01/07 - 23:10
قطعا تو بسیجی نیستی , تو می خواهی ذهنیت یک میلیون
فرهنگی نسبت به بسیج خراب کنید
خود بسیجی ها هم حقوق ومزایای یشتری نسبت معلم ها
دارند ا.نهامی دانند که اگر ازمعلم دریغ کنند خروجی کارمعلمان را
دردادگاهها, به عنوان دزد , اوباش , معتاد متجاهر ,توزیع کننده مواد مخدر وغیره ببینند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/06/05 - 10:14
بطحایی وفانی مثل یکدیگر هستند وناتوان از گرفتن حق معلم!!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور