صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مهدی فتحی / دبیر ریاضی ناحیه یک سنندج

به مناسبت سال روز تاسیس سایت سخن معلم ؛ رسانه ای مبتنی بر تفکر انتقادی

گروه گزارش / در پاسخ به فراخوان سخن معلم ( این جا ) ، آقای  «  مهدی فتحی » یادداشتی را ارسال نموده اند .

ضمن سپاس از این همکار گرامی ، دوستان می توانند مطالب و یادداشت های خود را به مناسبت « 13 آبان ؛ سال روز تاسیس سایت سخن معلم » ارسال فرمایند .

سال روز تاسیس سایت سخن معلم و ندای حق خواهی معلمان بدون توجه با نام ها و مناصب

سلام بر اهالی قلم و رسانه

بی شک در این آشفته بازار رسانه ای که اهالی رسانه باید بسیار با طمانینه و دست به عصا راه بروند و فعالیت نمایند وجود سایت و منبعی مانند " سخن معلم " که بشود با آن ندای حق خواهی معلمان، و افکار اندیشمندانه فرهنگیان اهل قلم و رسانه را به رشته تحریر در آورد و به گوش جامعه و مسئولین برساند بسیار مایه خوشنودی و خرسندی جامعه فرهنگیان و قلم به دستان این قشر باسواد و فرهیخته می باشد.
سومین سال تاسیس و فعالیت " سخن معلم " و زحمات فراوان این سایت و مدیریت محترم آن را که توانسته اند بدون توجه به بزرگی و کوچکی نام ها و با حفظ امانت داری در انتقال نوشته های دوستان و دقت نظر بالای خود در به تحریر در آوردن و رو نمایی از مقالات همکاران و اطلاعیه های لازم ، ارج نهاده و بدین وسیله مراتب قدر دانی خود را از مدیریت و تمامی دست اندر کاران این سایت اعلام میدارم.

بی تردید هیچ سایت و گروهی بدون اشتباه و کم و کاست نبوده و امید که با بهره گیری از همت والای این گروه و استفاده از نظرات و پیشنهادات همکاران و مراجعین به سایت بتوان با کمترین نقص به فعالیت رسانه ای که کاری بس دشوار در این کشور است ادامه داد.
مهم ترین اصلی که هر رسانه می بایست رعایت کند پرهیز از جناح گرایی و توجه به همه جوانب و مطالب مفید که بتواند گویای واقعیات جامعه باشد است ، علی الخصوص اگر جامعه هدف قشر فرهیخته و سختی کشیده فرهنگیان باشد.
در میان هر قشر و گروهی گرایش به جناح یا یک تفکر از طرف عوامل آن اجنتناب ناپذیر است اما تاثیر گذاری این تفکر در فعالیت گروهی محول شده معیار سنجش و کارنامه آن گروه می باشد.

در مدتی که بنده مطالب سایت " سخن معلم " را دنبال کرده و مطالعه می کنم کمترین اثر از وجود چنین حالتی را در فعالیت گروهی این سایت مشاهده نمودم توجه به تفکرات انتقادی و افراد منتقد در این سایت مشهود بوده است و این شایسته تقدیر می باشد.
در پایان از جناب پورسلیمان مدیرمحترم سایت سخن معلم به خاطر پیگیری های جدی و نکته سنجی مثال زدنی و دقت نظر در حفظ امانت کلام در مقالات و مطالب ارسالی از طرف نویسندگان کمال تشکر را داشته و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و گروه تحت مدیریت شان دارم.
بسا که بدین وسیله صدای حق خواهی فرهنگیان عزیز و کم و کاست ها به گوش بسته مدیران و کار به دستان سیستم آموزشی و مدیریتی کشور رسیده و راهکارهای ارائه شده از طرف افراد خوش فکر به جهت بهتر نمودن اوضاع مورد توجه قرار بگیرد و به مرحله شور و اجرا در آید.

به امید موفقیت همه فرهنگیان ایران و گروه محترم سایت " سخن معلم "


آخرین اخبار و تحلیل ها در حوزه آموزش و پرورش ایران و جهان در سایت سخن معلم
با گروه سخن معلم باشید .

https://telegram.me/sokhanmoallem


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

دوشنبه, 18 آبان 1394 23:04 خوانده شده: 1619 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +3 -4 --
کارشنا س 1394/08/19 - 14:43
سایتی که همه اعضا در یک فولکس جا می گیرند.!!!!
و بینندگان در یک اتوبوس!!!!!
وبا نگاه سیاسی سیاه را سفید وسفید را سیاه نشان می دهد!!!!!
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/08/20 - 10:32
احسنت به کارشناس
امیدوارم که سخن ؛ دیگر ذغال سفید نکند.
و گچ سیاه نکند
پاسخ + +1 0 --
سعید عباس آبادی 1394/08/21 - 21:55
سلام

درود خدا و پیامبر و معلمان بر جناب آقای علی پورسلیمان

با شناختی که از پیرامون شغلی خود دارم کسی رو نیافتم به اندازه جناب علی پورسلیمان صدای هل من ناصر ینصرنی معلم را به شیوه ای مؤدبانه و قانونی به گوش های شنوا و حتی ناشنوا برساند! اگر معلمان آن چنان که بر در ستادهای تبلیغاتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور و... می کوبند و رژه می روند ، سینه چاک خبر و خبرگزاری این چالاک ترین عنصر دموکراسی می شدند وضع به این منوال نبود.
بارها شاهد خوار و زاری ملتمسانه معلمان بر گرد نماینده ها بوده ایم که آخرشم چیزی از توش درنیامده است!

پس ای معلم بیا و دیگر در خانه ملت را نزن!

برو در خانه پدر فقرا اصحاب خبر و فریاد را بزن!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور