صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

اصغر حسین زاده / بازنشسته فرهنگی کاشان

نامه ی یک معلم در مورد اقدام اداره آموزش و پرورش کاشان در مورد " مدارس حمایتی "

اقدام غیرقانونی اداره ی آموزش و پرورش کاشان در موردواگذاری مدارس تحت عنوان مدارس حمایتی به بخش خصوصی

به استحضار می رسانم اداره ی آموزش و پرورش کاشان با اطلاع از مصوبه ی مجلس درخصوص « غیرقانونی بودن واگذاری مدارس تحت عنوان مدارس حمایتی به بخش خصوصی » ،در یک اقدام کم نظیر و حتی بی نظیر تعدادی از مدارس ابتدایی این منطقه را به بخش خصوصی (تحت عنوان مدارس حمایتی) واگذار نموده که تعدادی از آن ها عبارتند از:

" دبستان پسرانه ی سیدحاجی طباطبایی (دوره ی دوم) ، دبستان انصارالحسین لتحر(دوره ی اول و دوم) ، دبستان شهدای انقلاب اسلامی (دوره ی دوم) ، دبستان شهید ارشدی خزاق (دوره ی اول و دوم ) ، دبستان روستای مشکات (دوره  ی اول و دوم) ، دبستان ملافتح اله (دوره ی اول) ، دبستان شهید صدوقی طاهرآباد ( دوره ی اول و دوم ) ، دبستان پسرانه ی شهرک 22 بهمن (دوره  ی اول و دوم ) و چندین مدرسه ی دیگر."

البته ساکنین منطقه ی طاهرآباد با تجمع در اداره ی آموزش و پرورش و بیرون کردن معلمانی که از طرف شخص اجاره کننده به مدرسه آمده بودند، رئیس اداره را مجبور کردند مدرسه را از طرح مدارس حمایتی خارج کند که این کار بازتاب زیادی در سطح منطقه ی کاشان داشته است .

مورد دیگر این که ، اکثر افرادی که به عنوان معلم در این مدارس به کار گرفته شده اند خانم هستند و در پایه های چهارم، پنجم و ششم مدارس پسرانه تدریس می کنند و دوره های مربوطه را اکثرا" ندیده اند.

آیا از نظر قانونی ، رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان اجازه ی این کار را داشته است؟

مگراین کار خلاف مصوبه ی مجلس شورای اسلامی نیست؟

از شما نمایندگان محترم تقاضا داریم به داد مردم این منطقه و آموزش و پرورش آن برسید.
باتقدیم احترام

اصغر حسین زاده ؛  فرهنگی بازنشسته- کاشان
همراه 09132622923


رونوشت :

کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس
کمیسیون اصل 90 مجلس
فراکسیون فرهنگیان مجلس
کمیته آموزش و پرورش مجلس


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

چهارشنبه, 08 مهر 1394 21:43 خوانده شده: 7525 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +13 -6 --
ف ح 1394/07/08 - 22:42
آفرین به این اولیا ،میگما:
نمیشه با این اولیاتون یه روز بیاین تهران باهم وبه همراه معلمها یه سری به وزارتخونه ،اداره کل ومناطق 19 گانه بزنیم؟!؟!!!!!!
پاسخ + +5 -5 --
شهرسناني 1394/07/09 - 08:52
زياد سخت نگيرين امروز هم نباشه فردا اجرا ميكنن مگه يادتون رفته رئيس دولت چه حرفايي زدن بالاخره آن گونه مي شود كه اينا ميخوان
پاسخ + +4 -3 --
معلم مشهدی 1394/07/09 - 22:48
این طرح بد هم نیست رسمیها در مناطق محروم خدمت نمیکنند!!
پاسخ + +6 -6 --
محمد علی شبانی 1394/10/03 - 19:20
به نام اولین معلم
ازاین که بعضی افراد نا آگاه از موضوع مطالبی ارسال می کنند که که هیچ کارشناسی درآن موضوع نشده وفقط به مدد اسم فرهنگی باز نشسته مطلب می نویسند که امید است هدف خیرخواهانه داشته باشند اما مطالب اینگونه می گویندکه نه از سر ذلسوزی ویا برای بهتر شدن کارها بلکه برای مطرح شدن است.برای مناظره جهت پیشبرد اهداف تعلیم وتربیت باهر مخالف وحتی موافق طرح آمادگی خود را اعلام می نماییم/استفاده از اصطلاح خصوصی سازی یک اشتباه رایج است که نشان میدهد افراد واژه های غیر دولتی، خرید خدمات ،حق التدریس و..و رابرایش یک معنامتصورند که خود ناشی ازناشیگری دراین باب است. هرگاه فواید ومضرات را به صورت کارشناسی وعلمی مقایسه نمودید و حداقل یک کتاب آموزش تطبیقی را مطالعه نمودید وقوانین مدارس غیر دولتی را مطالعه نمودید به خود جرات نظریه پردازی بدهید.التماس دعا
پاسخ + +1 -10 --
ناشناس 1394/11/04 - 15:09
البته آقای شبانی چون خودشون جزو چند نفر نور چشمی های آموزش و پرورش و از اولین مدیران این طرح بوده اند چنین نظری دارند و نظرشون فقط برای خودشون محترمه.
برای این مدارس معلمینی رو به کار گرفتند که حتی مبصری هم بلد نیستند .
فقط برای این که پول تو جیب یک عده خاص بره.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/30 - 16:46
باسلام و خسته نباشید خدمت شما .لطف بفرمایید اینقدر از روی غرض ننویسید تا جایی که ما اطلاع داریم پول هزینه شده ایشان در سال قبل تا کنون عودت داده نشده الا به ماشالله ید طولانی برای تیکه انداختن دارید
پاسخ + +3 -6 --
اهل کاشانم 1394/11/08 - 21:01
ازافرادی که ازاین راه نون می خورند،بیشتر ازاین انتظار نمی توان داشت،افرادی که مثل گل آفتاب گردان هرسمتی که آفتاب باشد،به همان طرف گرایش پیدامی کنند،بایدچنین از خدمتی حمایت کند.وصدالبته ازاین راه نون می خورد،چون خودش هم ازاین مدارس دراجاره اش می باشد.خدابه فریاد بچه های مابرسدکه کارشناسانی همچون این آقا برایشان تصمیم می گیرند.
پاسخ + +4 -3 --
بی نام 1394/11/14 - 22:53
سلام.هرکسی دلش به حال مردم بسوزه معنی این حرفارو میفهمه.انقد تو عصبیت و جاهلیت گم شدیم که یادمون میره خودمونم جزعی از این مردمیم.طرح حمایتی که داره اجرا میشه آخر و عاقبتش رکود علمی دانش آموزان و یا بهتر بگم رکود علمی منطقه ی کاشان هست.من خودم الان تو این طرح هستم و کسانی رو میبینم که صرفا با داشتن یک فامیل و یا بهتر بگم پارتی، معلم شدن. اینا حتی بلد نیستن از روی متن کتاب فارسی روان بخونن.طرح حمایتی در صورتی موفق اجرا خواهد شد که یک فیلتر قوی برای انتخاب این معلما با پشتوانه دولت قرار بگیره.بخدا من چند نفر از دوستام میشناسم که فقط و فقط بخاطر پارتی که داشتن الان معاون یا معلم مدرسه های حمایتی هستن.حالا هر تهمتی که میخواید به من بزنید.من هرچی دیده بودم بیان کردن با اینکه خودمم تو این طرح هستم اما حقایق باید گفته بشه.موفق باشید.
پاسخ + 0 0 --
مهدوي 1394/11/26 - 12:04
شما خودت هم زبان فارسيت ضعيفه چون متنت غلط املايي داره
در ضمن هميشه همه جا ادم فعال و باعلم هست هم ادم بي علم و غيرفعال
ما كه به شخصه تمام اوليا راضيت كامل دارند از ما و شاكي و گلايه مند از بازنشسته هاي سال هاي قبل
ما از امكاناتي همچون ديتا< اينترنت و طرح درس هاي جديد و كلي وسايل جانبي و وسايل بهبود دهنده تدريس را استفاده ميكنيم كه اكثرا معلم هاي بازنشسته اصلا بلد نيستن كار با اين موارد را.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/30 - 16:54
میشه لطف کنی بگی خودت چه جوری رفتی تو این مدارس . و میزان تحصیلات و دوره هاتو بگی ؟ اتفاقا من با توجه به نظرات مسولیین بازدید کننده بسیار راضی هستم چون همه افراد تلاش میکنند که ثابت کنند حتی اگه با اشنایی و پارتی هم امده اند لیاقت دارند به دانش اموزان اموزش دهند و لطف کن سال دیگه با اینکه خیلی دیر براتون به مدرسه حمایتی وارد نشو.
پاسخ + +7 -2 --
ناشناس 1394/11/15 - 23:37
باسلام در مورد طرح باید بگویم چون بازنشسته ها منع کارگیری شدند وبه دلیل کمبود شدید معلم در کاشان از این طرح استفاده شد.ضمنا برای این نیروها دوره های متعددوکارگاههای اموزشی بسیار تدارک دیده شده همچنین راهنماهان اموزشی بر عملکرد انان نظارت داشته که باعث بالا رفتن کیفیت اموزش شده است این معلمان جوان واز انگیزه بسیار بالایی برخوردار بوده و کوشش وصف ناشدنی از انها مشاهده شده است همجنین تعدادی فوق لیسانس وحتی دکترا در این پرسنل وجود داردمدارس این طرح از لحاظ کیفیت اموزش بارضایت مسئولان وخانواده ها همراه بوده است
پاسخ + 0 0 --
سلام 1397/04/26 - 11:55
سلام درسته ما هم داریم دوره میبینیم تازه لیسانس هم داریم
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/11/17 - 12:11
کاشان ما شلوغ پلوغه
پاسخ + 0 -6 --
نام نا مشخص 1394/11/17 - 17:46
سلام به نظر من وجود مدارس حمایتی در کاشان خیلی بی معنی فقط به دلیل اینکه کمبود معلم داریم بیاییم مدارس را حمایتی کنیم اقایانی که پشت میز هایشان در اداره نشستن و فقط به فکر پست ومقام خودشون هستن و از معلمهای بی سوادی که فقط با گذراندن چند ساعت ضمن خدمت به کلاس های درس میفرستند دفاع می کنند بدانند که دنیای دیگری هم هست چگونه جواب بچه هایی را که زیر دست این فامیل ها و آشناهای بی سواد شما تعلیم یافتند را خواهید داد
پاسخ + 0 -6 --
نام نا مشخص 1394/11/17 - 17:57
من معلمی با 15 سال سابقه هستم چرا وقتی حقیقتی توسط معلمی باز نشسته گفته میشود به جای تایید اقای شعبانی با بی احترامی به آن معلم بازنشسته می گوید برو کتاب مطالعه کن بعد نظر بده من برای خودمان متاسفم که چنین افرادی در اداره آموزش وپرورش کاشان این طور با بی احترامی با یک معلم باز نشسته برخورد می کننداینها فقط نگران پست و مقام شان در آموزش وپرورش هستند وبس
پاسخ + 0 -8 --
نام نا مشخص 1394/11/17 - 18:03
من و همکارانم در مقطع ابتدایی امیدواریم هر چه زودتر بساط مدارس حمایتی در کاشان برچیده شود چون با وجود مدارس حمایتی و معلمان بی سواد این مدارس بچه ها بی سوادتر و آینده ای تاریکتر را به انتظار خواهند داشت
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1394/11/23 - 12:13
منظور شما از معلمان بیسواد چیست؟ معلمی که لیسانس و فوق لیسانس داره بیسواده؟یادتان نرود که ما معلمانی داشتیم که سیکل و دیپلم وارد اموزش و پرورش شده اند.معلمی که از نیروی خدماتی بوده .
متاسفم برای شما با سوادها
پاسخ + +4 -7 --
نام نا مشخص 1394/11/17 - 18:12
اقایانی که در اداره دارای پست ومقامی هستن واز اموزگاران مدارس حمایتی حمایت می کنند مطمئنا این معلمان از اشنایان و فامیل شان هستند اگر مدارس حمایتی امسال از کاشان جمع آوری نشود نا گزیریم از طریق قانون پی گیری کنیم چرا که با وجود این مدارس حق وحقوق ومنزلت معلمی زیر سوال می رود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/30 - 17:00
باسلام گاه بد نیست خودمان قاضی خودمان باشیم و ببینیم چه قلم میزنیم و چطور انگشت اتهام رو به دیگران دراز میکنیم چرا مقام معلم با داشتن نیروی جوان و فعال زیر سوال میرود ؟چرا معلمی با گذشت 7 ماه هنوز مبلغی دریافت نکرده و صدایش هم در نمی اید منزلت شما را زیر سوال برده ؟ایا خود شما چنین شوق وذوقی برای تدریس دارید ولی هر گاه این دوستان را میبینید سر ساعت در کلاس حاضر و به بهترین نحو تدریس میکنند کمی بخود بیاییم
پاسخ + +3 -5 --
Tanha...... 1394/11/22 - 14:28
به نام تنهاترین.
وقتی با هاشیم که منافعمون اقتضا کن. خیلی تنهاس. خصوصی سازی یا خودمونی سازی؟ آپ مثل سایر نهادها شرکت ها کارخانه ها روند آزاد سازی رو آغاز کرد با تاسیس غیر انتفاعی ها و مدارس هیات امنائی و نمونه دولتی و شاهد. اخیرا با طرح حمایتی. یه سرک به واگذاری های قبلی بزنید ببینید چه کسانی و ارگانهایی شرکت ها و کارخانجات رو در اختیار گرفتند متوجه میشوید چه خبر است. در این میان فقط حق تعدادی کارگر ناچیز و معلم نادیده گرفته میشود که زیاد مهم نیست.!!!!. ما که رسمی هستیم شرمنده خانواده ایم . اون بدبختی که با ماهی دویست تا چهارصد تومان بخواهد گذران زندگی کند چیکار کنه. کارگری با ماهی هفتصد تا نهصد تومان چکار کنه.؟......
پاسخ + +1 -4 --
Tanha...... 1394/11/22 - 14:33
...... در کشور ما به تقلید از کشورهای پیشرفته بنا را بر اقتصاد ازاد گذاشته اند بدون اینکه قوانین حمایتی از نیروی کار داشته باشند. هر کس هم منافعش به خطر بیافتد به بقیه همکاران توهین کرده همه چیز را منکر میشود.
زمانی مشکل حل میشود که درصدی از درامد مدارس غیر انتفاعی و تیزهوشان و نمونه دولتی وهیتت امنائی به معلمین و رفاه این قشر اختصاص یابد. مثل بانک بیمارستان و صدها وزارتخانه و نهاد و شرکت های دیگر. متاسفانه بدلیل بخطر افتادن منافع افرادی اجازه مطرح شدن این بحث داده نمیشود.
پاسخ + +1 -3 --
Tanha...... 1394/11/22 - 14:38
مدارس حمایتی نباید صرفا به یک دارنده مدرسه غیر دولتی واگذار شود. بلکه باید بصورت هیات امنائی به افراد باز نشسته یا شاغل داده شود و سود حاصل از ان بین فرهنگیان تقسیم گردد.
برای جذب نیرو نیز شرایط خاصی باید داشته باشند. اولویت با تخصص و تعهد باشد. آموزش افراد که اکنون انجام میشود تحت چه عنوان میباشد و منافع ان کجا میرود؟
نهایتا چند نفر جذب خواهند شد؟ بابد از خدا ترسید. چرا با وعده واهی جوانان بیکار را سرکیسه میکنیم؟
پاسخ + 0 -5 --
Tanha...... 1394/11/22 - 14:41
در این چند سال اخیر در آپ شهر کوچکی مثل کاشان چه مراکزی بصورت مزایده واگذار شده؟ من که یک فرهنگی هستم اطلاع ندارم. شاید اصلا ازلاع رسانی نشده. حالا چه برسد به مدارس حمایتی!!!
این نوع واگذاری با این نوع جذب نیرو !!!!!!!!.
پاسخ + +7 0 --
حسینی 1394/11/23 - 12:08
متاسفم برای یک عده ای که بدون تحقیق و مطالعه درمورد مسائل قضاوت می کنند که شاید این قضاوت بر سر مشکلات شخصی با اجرا کنندگان طرح باشد.اینجانب به عنوان یکی ولی دانش اموز خیلی از این طرح رضایت دارم. سال قبل یک معلم نسبتا پیر و کم حوصله و بدون انگیزهمعلم فرزندم بود و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان برایش هیچ اهمیتی نداشت .امسال اوایل مهر موقعی که این طرح در مدرسه فرزندم اجرا شد من هم مانند شما اشتباه قضاوت کردم وشاکی طرح بودم اما اکنون که برتری معلمش نسبت بهمعلمان پیشین را میبینم بسیار راضی و خشنود هستم. هرگز زود قضاوت نکنیم
پاسخ + +8 0 --
محمد چاوشی 1394/11/24 - 10:24
با عرض سلام
طرح اجرای مدارس خرید خدماتی طرح بسار خوبی است ولی به شرط آنکه آموزش کامل به این معلمان داده شود و همچنین در هر آموزشگاه کنار این معلمان خرید خدمتی همکار بازنشسته هم وجود داشته باشد تا از تجربیات آنان استفاده شود که با استفاده از انگیزه بالای معلمان خرید خدمتی به کمک تجربه معلمین بازنشسته راه رسیدن به اهداف تعلیم وتربیت هموارتر شودو از جناب آقای شبانی موسس دلسوز و زحمتکش مدارس خرید خدماتی کمال تشکر و قدر دانی را داریم .
پاسخ + +1 -5 --
دل نگران 1394/11/24 - 22:40
باسلام وعرض ادب:...عددی نیست که جواب اورابدهند،او...اداره است،اوخودش ازراه اجاره همین مدارس حمایتی نون می خورد.این آقای حسینی هم که نظرداده اند واز مدارس حمایتی ،حمایت کرده،یااطلاعاتش ضعیف است،یاافراد فامیلش دراین مدارس معلم هستند.خدابه فریاد ماکاشانی هابرسد،که رئیس آموزش وپرورش مان را...انتخاب می کند.جوجه هاآخرپاییزمی شمارند.درخرداد دانش آموزان مدارس حمایتی راارزیابی کنیدوبادانش آموزان مدارس دولتی که معلمان استخدامی وباتجربه داشته اند مقایسه کنید.
پاسخ + 0 0 --
حسینی 1394/11/25 - 14:48
معلمان استخدامی باتجربه هم روزی بی تجربه بودند. معلمان استخدامی هم که در شکم مادرشان معلم نشده اند.در ضمن شما اگر به سخن دقت کنی نوشته ام که بنده نیز اوایل با این طرح مخالف بودم.این طرح فقط در کاشان نیست که دارد اجرا میشود بلکه در سراسر کشور با کمبود معلم روبرو هستند. نمیدانم شما چه مشکلی با اداره اموزش و پرورش کاشان داری!!!! الله اعلم.... املای نا نوشته غلط ندارد ........
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/30 - 17:08
باسلام و عرض ادب . خواندن بعضی مطالب دل انسان را بدرد میاورد .ولی گاه این مطالب سبب میشود بی خیال از کنار مسایل رد نشویم دوست گرامی کاملا موافقم در خردادماه میزان یادگیری ارزیابی شود بدون شک کاستی مشاهده نخواهید کرد و این سبب شرمندگی شما میشود و در ضمن ریس اموزش وپرورش کاشان را شما نمیتوانی ودر حدی نیستید که نظر به انتخاب ایشان بدهید این نظر شخصی شماست و نظرتان برای خود محترم است اما با تجه به فعالیت ایشان وی یک از برترینهای استان است
پاسخ + +1 -3 --
Tanha...... 1394/11/25 - 16:51
همون قبلی ام.
.... به نظرم متوجه نشدید منظور ما را. طوری رفتا کرده اند که یک فرهنگی که با عشق وارد این عرصه شده فرسوده و بی حوصله شده. تبعیض ها عدم توجه مکفی بازی با شخصیت و منزلت فرهنگی و..... . البته اکنون به جای حل درست و شاید پر هزینه تدبیر جدید اندیشیده اند. توپ را به زمین عده ای صاحب مدرک لیسانس و بیکار انداخته اند. جناب حسینی این ادم باید سی سال با همین انرژی کار کنه. معلمها همه سالهای اول عاشق کارند ولی بعد تاب مقاوت در برابر مشکلات را ندارند. تا کی باید نشست و بازی خورد..... .
پاسخ + 0 -3 --
Tanha...... 1394/11/25 - 16:54
...... قبلی ام .
حالا بالفرض طرح خوبی باشه. یک کم ریز بشید ببینید چرا میزان فرسایش در میان قشر فرهنگی بالاست؟ تقدیرتون از موسسین محترم دلسوز سینه چاک دانش آموزان بجا و قابل ستایش بود. ولی با یه دو دو تا چارتای ساده معنی دلسوز بودن رو میشه تا آخر درک کرد.
پاسخ + 0 0 --
اتا 1394/11/25 - 22:40
پس شما هم قبول دارید که همه معلمین فقط اوایل کار انگیزه دارند؟؟؟؟
پاسخ + 0 -3 --
Tanha...... 1394/11/25 - 17:01
........ قبلی ام.
تا ای جای کار همه چیز برای دولت و عده ای خاص و محدود خوب بوده. قشر عظیم فرهنگی شاغل و علی الخصوص بازنشسته که عمرشان را در راه تربیت فرزندان هزینه کرده اند نادیده گرفته میشوند. باید این مدارس نه به موسسین مراکز غیر دولتی که به بازنشستگانی که مجبورند با ماهی یک میلیون تومان زندگی را با سختی بگذرانند واگذار میشد تا مجبور نباشند برای گذران زندگی زیر دست شاگرد خود در مغازه ای کار کنند.
پاسخ + 0 0 --
اتا 1394/11/25 - 22:43
اگر دودو تا چهارتا کنی میفهمی که چند میلیون جوان تحصیل کرده ی بیکار داریم که اصلا حقوقی ندارند وزندگی را به سختی می گذرانند پس بازنشسته ها باید خدارا شاکر باشند.
هرگز ننال که کفش نداری زیرا کسانی هستند که پا ندارند
پاسخ + 0 0 --
نا مشخص 1394/11/25 - 22:44
اگر قرار باشه که همیشه بانشسته ها سرکار بیایند دیگه جوان ها باید برای کار برن افغانستان
پاسخ + 0 0 --
جوان معلم رسمی 1394/11/25 - 22:45
این طور که مشخصه شما غصه جیب بازنشسته هارو میخورید نه پیشرفت دانش آموزان را
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/01/30 - 17:16
سلام میشه لطف کنید امسال مراجعه کنید وبرای مدارس حمایتی حتما اقدام بفرمایید و از سود ان لذت ببرید توجه بفرمایید شما که اعتراف میکنید با ماهی 1 میلیون چطور امرار معاش میکنید بمن پاسخ دهید چگونه از عهده بیمه و مخارج مدارس حمایتی بر می ایید ؟مگر نه اینکه موسسین محترم تا کنون دریافتی نداشته اند ولی یکروز از بیمه معلمان خود غافل نبوده اند و کوچکترین اعتراضی نداشته اند .
پاسخ + 0 -1 --
Tanha...... 1394/11/26 - 02:59
قبلی ام.
سفسطه میکنید آقا. فقط یک فرهنگی میفهمه من چی میگم. فرهنگی را با سیاست غلط و بدون فکر و نواوری فرسوده میکنیم به او بها نمیدهیم و به بازنشسته اش هم یک دهم بقیه رسیدگی نمیکنیم. مدارسمان را به خاطر هزینه کمتر به هر کسی واگذار میکنیم. چنانچه برای فرهنگ مملکت دلمان میسوزد باید طلایه دارانش که معلمان را دریابیم تا ضمن جذب نخبگان نه از همه جا راندگان شاهد تغییر اساسی در آپ کلاسیک باشیم. من بازنشسته ها را مثال زدم. گفتم مقایسه کنید. لطفا به منافع لحظه ای نیندیشیم.
پاسخ + 0 -2 --
Tanha...... 1394/11/26 - 03:04
قبلی ام.
درست است. واقعا جوانان و بیکار بودنشان مشکلی عجیب است. شاید اگر در ابتدا دانشگاههای ما درست برنامه ریزی شده بود و هر کدام بدلیل منافع جذب دانشجو نمیکردند خصوصا در رشته هایی که بازار کار ندارند اوضاع اینطور نبود. شاید آنجا هم هر دانش گاهی به فکر سود خودش بوده و ما متوجه نشدیم و به ما نگفتند که بشیم.
پاسخ + 0 -2 --
Tanha...... 1394/11/26 - 03:07
قبلی ام.
فردی فکر کردن و دوردست را ندیدن و آزمون و خطا کردن روش برنامه ریزان و تئوریسین های ما شده. چقدر تغییر در امور مختلف و چقدر بی برنامگی. در خونه رو که باز کنی از کوچه تا محل کار از اسفالت خ تا ترافیک و..... .
پاسخ + +4 -2 --
Tanha...... 1394/11/26 - 03:12
قبلی ام ولی نه خوب که فکرش رو میکنم نیستم.
اگر ناراحتتون کردم عذر میخام. بهتره بشینیم ببینیم چی میشه اینبار.
نشه تغییرش میدن. اونم نشد یه جور دیگه. بالاخره میگذره.
شایدم اینبار خیلی حساب شده بوده ما نمیدونیم. خدا رو چه دیدی!!!
پاسخ + +8 0 --
مهدوي 1394/11/26 - 11:01
با سلام خدمت تمامي عزيزان عرصه فرهنگي كشور
مطالب را كه خواندم به چند نكته رسيدم
اولا اگر كسي وارد عرصه فرهنگ كشور مي شود اين لحن صحبت را نبايد داشته باشد مگر اينكه فرهنگي نباشد.
ما ادعاي معلمي داريم ولي رفتار معلمي چي؟؟!!
در خصوص طرح حمايتي هم چند مطلب دارم
اولا اينكه من خودم در طرح حمايتي هستم
در مقام بي طرف عرض ميكنم
اين كار آپ در سال اول بعلت كمبود وقت مشكلاتي را همراه داشته از جمله نداشتن زمينه آموزشي معلمان ولي كي ميتونه تضمين كنه معلمان بازنشسته بهتراز ما تدريس ميكنن؟!
مديران ما همه دولتي هستند و كلي گلايه دارند از همين بازنشسته ها
اكثر بازنشسته ها طرح ارزشيابي توصيفي را اصلا اجرا نكرده اند حال انكه ما تلاشمون چند برابر شده بختاط كم كاري بازنشسته ها
الان معلمان 6سال پيش كه استخدام شده اند كدومشان دوره معلمي ديده اند همه ضمن خدمت دوره ديده اند مثل ما پس از اين حيث تفاوتي نداريم و بهانه هايي كه هست كلا پوچ مي باشد.
پاسخ + +9 0 --
مهدوي 1394/11/26 - 12:05
ادامه نظرم
به نظرمن تجربه فرهنگي هاي عزيز بازنشسته بايد به ما كمك كند كه دقيقا همين كار را ما انجام مي دهيم و تمام مشكلاتمون را به افراد فرهنگي بازنشسته يا باتجربه 10 الي 20 سال سابقه درميان مي گذاريم.
پس بازهم جلي بهانه گيري هاي الكي نيس.
مگر اينكه بحث مالي باشه كه ديگه منافع دانش آموز نيست و منافع شخصي برخي بازنشسته ها است.
ما با اينكه از ابتداي سال حتي حقوق يك ماه هم تا به امروز نگرفته ايم ولي صادقانه به كارمون داريم ادامه ميديم و نااميد نشده ايم.
پاسخ + +5 -1 --
Tanha...... 1394/11/26 - 14:18
خوب. ما هم همین رو میگیم. نیروی کار در هر عرصه ای مهمه. چیزی که براش انقلاب کردیم از بین بردن استضعاف و تبعیض بود. چرا ما ها باید چند ماه کار کرده باشیم و حقوق نگرفته باشیم. یا چرا وقت دادن مطالباتمون که حقمونه باید همه ملت خبر دار بشن. بخایم نخایم دارن معلم و جایگاهش رو از بین میبرند. در صورتی که همین الان بهترین ظرفیت ها رو آ پ داره ولی مدیریت و برنامه ریز در سطح کلان نداره.
پاسخ + +1 -7 --
دل نگران 1394/11/27 - 14:53
همان قبلی هستم:جناب آقای مهدوی به اطلاع می رسانم ،اینجانب الحمدلله ازنظروضع مالی وضعیت مناسبی دارم(خانه،ماشین،پول،زمین درحدود 3000 مترومنزلی 750 متری درییلاق ودرآمدماهیانه 3500000 هزارتومان وپول نقد حدود 100000000 میلیون تومان)پس بدان غصه ی چندرغازحق التدریس نیستم.شماصفر کیلومتر هستیدودرحدواندازه ای نیستی که به مقام شامخ بازنشستگان فرهنگی،این فرهیخته گان محترم وعزیزی که 30 سال ازعمر گرانبهای خودرا صرف فرهنگ این کشور کرده اند،توهین کنید،اول برو لحن وطرز صحبت کردن رایاد بگیروبعد اظهار نظرکن.بنده نگران بچه های بیچاره هستم .اگر همین معلمانی که درمدارس حمایتی به کار گرفته شده اند،یک سال درمراکز تربیت معلم دوره می دیدند وبعد به کارگرفته می شدند،هیچ مشکلی نداشت.معلم مدرسه حمایتی به دانش آموزانش گفته همه باید کتاب گام به گام بگیریدکه جواب سوالات همه ی درس هادر آن باشد،این چه معنا ومفهومی دارد؟
پاسخ + +8 -2 --
مهدوي 1394/12/02 - 09:17
آقاي محترم شما يكي را مي بيني و همه را براشون تصميم ميگيريد
ما كلي تلاش مي كنيم و كتاب گام به گام هم نداريم
در ضمن اگر ما هم مثل شما بوديم و با ديدن يك مورد براي همه بازنشستگان قضاوت مي كرديم كه الان مي گفتيم همه بازنشستگان فقط دارن در مدرسه ها چاي درست ميكنن و بچه هارو رها كردن به حال خودشان
پس شمايي كه اداي فرهنگي بودن اون هم سي سال رو داريد نبايد اينقدر بي منطق و تند سخن بگوييد.
پاسخ + +3 0 --
مراد 1394/12/04 - 21:29
دوستان معلمین مقدسند.تحت هر عنوان که بیان.ما تا ملم را ارج ننهیم مطمئن باشید.کشور روی پیشرفت و اخلاق انسانی را نخواهد داشت. موفق باشید. معلم بازنشسته.
پاسخ + 0 0 --
به توچه 1395/01/09 - 22:59
چقدر فک می زنید حوصلمون سر رفت
پاسخ + 0 0 --
آموزگار 1395/01/20 - 12:31
باسلام خدمت آقای خدمتی رییس محترم آموزش وپرورش کاشان و جناب اقای سبحانی و حدادیان با عرض خسته نباشید به شما من به عنوان معلمی که در مقطع ابتدایی تدریس می کنم از شما خواهش می کنم که نگذارید حق معلمانی که لیاقت پست مدیریت مدارس را دارند کنار گذاشته شوند وچند نفر با عنوان مدیر 10 تا 15سال پست مدیریت داشته باشد چرا مدیری که به قول خودش 10 یا 12 سال است که مدیر است و به خودش اجازه می دهد که مثل برده با معلمان برخورد کند اکثر مدیران مدارس ابتدایی حس نژاد پرستی یا فامیل پرستی یا دوست پرستی و هم شهری پرستی پیدا کرده اند و بی نهایت در دادن تقدیر نامه و انتخاب معلم نمونه و حتی طرز بر خورد با معلمان این حس را در مدارس اجرا می کنند.به نظر شما 10 تا 15 سال مدیریت برای انها کافی نیست . ونباید از تجربه ها ی معلمانی که حقشان پست مدیریت است استفاده شود خواهشمندم امسال نسبت به تعویض مدیران مدارس ابتدایی و جا بجایی آنها جدیت بیشتری به کار بگیرید تا معلمان با رغبت بیشتری مکان تدریس خود را در روز طرح انتخاب کنند با تشکر از شما
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/01/22 - 17:09
با سلام و خسته نباشید
لطفا امسال یک تصمیمی برای تعویض مدیران و معاونان در مدارس دخترانه داشته باشید و به نظر من بساط معلم نمونه را جمع اوری کنید تا در مدارس دو همکار روبروی همدیگر قرار نگیرند به نظر شما ایای معلم نمونه یعنی کسی که در رفت و امد وخیلی از موارد دیگر نظم ندارد اما به خاطر سابقه بالا و روابطی که با مدیر دارد نامش به عنوان معلم نمونه ارسال شود ..... همه همکاران با این طرح مخالف بودند
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1395/01/24 - 15:46
باسلام خدمت مسولین ابتدای یه سوال اقای سبحانی مسول محترم ابتدایی چرا هر وقت بخشنامه برای تقدیر نامه میاید مدیر ومعاونان مدرسه همیشه اسم خودشون رو رد میکنندوحق معلمان رو ضایع میکنن واینکه مگر مدیر ومعاون مدرسه نباید زودتر از معلم در مدرسه حاضرباشن ایا یه مدیر و معاون باید ساعت 8 وارد مدرسه بشه خواهشا یه سر و سامانی به این مدارستون بدیدهر چند در ایام عید بعد از یک هفته تعطیلی خود مسولین اداره نیز تو اتاقاشون نبودن واین بی نظمی تو خود اداره هم رایج هست لطفا رسیدگی شودبا تشکر
پاسخ + 0 -1 --
آموزگار 1395/01/28 - 16:51
سلام اتفاقا منم با صحبت شما موافقم همه زحمتها و اجرای بخشنامه ها در مدارس روی دوش معلمه مدیر ومعاون فقط دستور میدن و بس اما اعتراضی که من دارم اینه که چطور یه مدیر یه هفته میتونه بره مشهد واحتیاجی نیس که مرخصی بدون حقوق بگیره فقط چون معاون تو مدرسه است کافیه ولی خدانکنه یه معلم در طول سال تحصیلی بخواهد برود مسافرت یه هفته نه تنها باید مرخصی بدون حقوق بگیره یه معلم جایگزین با روزی 30تا 50هزارتومان باید بگیره تا بره مسافرت بعد هم اداره می گه معلم حق چنین کاری رو نداره چون تابستون 3 ماه تعطیله
پاسخ + 0 -2 --
mehdi 1395/01/28 - 17:20
سلام چی میگی خانم یا آقامثلا تابستان که مدیر ومعاون تا پایان خرداد باید مدرسه باشند وبعد از اون روزهای زوج .فکر میکنی که به وقت میرن ومیان مدرسه من خودم چند تا شون رو در تابستون می بینم که تازه ساعت 10صبح میرن مدرسه بعد میپرسی آقا ی فلانی یا خانم فلانی کجاست مدیر میگه الان اینجابود یا یا کاری براشون پیش اومد الان رفت در حالیکه خانم معاون یا آقای معاون اصلا اون روز مدرسه نیومده یا بالعکس مدیر . بعد هر وقت حرف میشه اداره میگه مدیر ومعاون تابستون باید بیان مدرسه .اداره محترم آموزش وپرورش کاشان لطفا در تابستان رفت و آمد مدیران و معلمان را به مدرسه بیشتر کنترل کنید تا اضافه پولی که میگیرن حلال باشه
پاسخ + +1 -1 --
غریبه ولی اشنا 1395/01/30 - 14:51
بنام حضرت دوست: با سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان . خطاب واشاره من به همه دوستانی است که در این فضا بخود اجازه میدهند به دوستان وهمکاران خود توهین کنند این فضا باید دوستانه باشد نه خصمانه .با توجه به اینکه همه مطالب را خواندم واقعا دلم بدرد امد از نوشته های دوستان که مغرضانه مطلب گذاشته اند و بدون اطلاع واگاهی از مسایل ذهن دیگران را مشوش میکنند باید بپذیریم که هر تغییر در ابتدا هم سخت است وهم اشکالاتی را بهمراه داردو پیشکسوتان ما بجای ایرادراهکار نشان دهند نه جو را مشوش کنند سوال من این است مدارس حمایتی چه نفعی برای موسسین داشته است ؟ مگر نه اینکه حدود 400 معلم دوره دیده مشغول به فعالیت شدند تردید نیست که از اشنایان هم بر سر کار رفته اند اما ایا این سوال پیش نیامده که اگر اینان مدرک نداشته و یا دوره ندیده اند چطور بر سر کار گماشته شده اند؟همه اموزگاران در این 7 ماه نهایت همکاری را داشته اند و طی بازدید های بعمل امده از استان و اداره مورد تقدیر قرار گرفته اند
پاسخ + +3 0 --
غریبه ولی اشنا 1395/01/30 - 14:57
و سوال دوم من این است که دوستان گرامی چنانچه از فرزندان شما مشغول به کار میشدند باز این گونه قضاوت میکردید ؟ بجاست که کمی تامل کنیم وخوشحال باشیم این قشر جوان فعالانه تلاش میکنند تا خودشان را اثبات کنند و چنانچه اشکالی هم هست به کمک انان بشتابیم و انان را با تجارب خود ارتقا دهیم نه اینکه در این فضا انان را مورد هجوم کلمات قرار دهیم ودر ضمن طی بازدیدهای بعمل امده از استان واداره سر گروههای اموزشی هنوز گزارشی بر بیسوادی این دوستان ویا کاستی ارایه نشده است
پاسخ + +4 0 --
غریبه ولی اشنا 1395/01/30 - 15:02
پس لطف کنید هر مطلبی را بخود اجازه ندهیم بنگاریم ودر ضمن تمام هزینه های انجام شده توسط مدیران محترم که بجاست تشکر بنماییم از همراهی انان به مدرسه عودت داده خواهد شد چون همه این هزینه ها پیش بینی شده است در مدارس حمایتی . یادمان باشد قبل از اینکه همکار یا دوستی را متهم کنیم ببینیم خود چگونه ایم و چه کرده ایم .یادمان باشد گاه خودمان بخودمان هم تلنگر بزنیم . چرا و چطور بخود اجازه میدهیم دیگران را قضاوت کنیم پاینده باشید
پاسخ + +5 -1 --
بهرام پارسا 1395/02/04 - 14:55
با سلام و عرض خسته نباشید به همه ی معلمین و آموزگاران این تلاشگران عرصه ی تعلیم وتربیت با خواندن مطالب و کامنتهای دوستان انسان گهگاهی اذیت میشود از تون خواهش میکنم حرمتها را نگهدارید و نززاکت کلام را در گفتارمان رعایت کنیم در مورد مدارس حمایتی اگه درست برنامه ریزی ومدیریت بشه شاید بد نباشه ولی واگذاری ان به موسسین مدارس غیر انتفاعی وتبانی کردن با انها ضربه ای به پیکره اموزش ابتدایی است من خود امسال در یکی از مدارسی بودم که تعداد 80دانش اموزش را جدا و به یک مدرسه حمایتی بردند اما چرا و چگونه ؟ خدایی خیلی درد داره ببخشید .البته من از کاشانیهای عزیز نیستم
پاسخ + +8 -1 --
سنگ صبور 1395/02/06 - 15:49
سلام به همه عزیزان
چرا بدون اینکه در مورد شرایط امسال و مدارس و موسسین طرح خرید خدمات اطلاعی داشته باشیم صحبت کنیم؟؟؟؟
من شرایط و سختی هایی که امسال برای عزیزان موسس پیش اومد رو دیدم،من نه در طرح خرید خدمات هستم و نه موسس...
فقط میدونم اگه میشد ما هم در این طرح جذب طرح آموزش میشدیم.
فقط میشه گفت با صبر و توکل همه شرایط جور میشه فقط توکل.
پاسخ + +7 0 --
یه دوست 1395/04/04 - 15:28
با سلام خیلی با خواندن نظرات دلم شکست من یکی از این نیروهای حمایتی هستم و با گذشت نه ماه هیچ مبلغی بابت حقوق نگرفته ام ما دنبال حقوق نیستیم ولی شرط انصاف نیست بعضی از فرهنگیان محترم چنین قضاوتی در مورد ما داشته باشند ایا من با مدرک فوق لیسانس یه بیسوادم من نه ماه با جان دل کار کردم قبل از ورود به این طرح دوره های مرکز تحقیات را گزارانده بودم نه تنها من بلکه همکاران من هم کم کاری نکردند شما را بخدا بی انصافی نکنید نمیخواهم از خودم تعریف کنم ولی کاش شما ها که انقدر عجولانه قضاوت میکنید با اولیای دانش امموزان ما در ارتباط بودید و نظر انها راهم جویا میشدید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/04/08 - 18:25
کاش اقای حسین زاده این فرهنگی بازنشسته کمی عجولانه قضاوت نمیکردند تا عده ای بی خبر از همه جا به ما نگویند بیسواد من فرزند یک فرهنگی بازنشسته ام و یکی از همین نیروهای حمایتی کاش ان شخصی که میگفتند جوجه را اخر پاییز میشمارند الان پیگیر نتایج بسیار عالی نیروهای حمایتی بودند همه جا خوب و بد هست درست است که ما تجربه ی معلمین عزیز شاغل را نداریم ولی ایا خود انها هم اولین سال کاریشان تجربه ی الان خود را داشته اند خیلی در مورد ما بی انصافی کردند و به ما ناسزا گفتند من که همه را بخدا واگذار کردم و از هیچکدامشان نمیگذرم مخصوصا شخصی که گفت یک مشت بیسواد به این طرح امده
پاسخ + +2 0 --
حق بین 1395/04/16 - 01:02
باسلام وقبولی عبادات همه سروران عزیز،۲۵سال سابقه تدریس درتمام پایه ها حتی چندپایه همراه با بسیاری ازعزیزان زحمتکش بوده ام،تنها آرزویم اینست که هیچ وقت خبربازنشستگیم راندهند که=مردن،به همه همکاران هم این مطلب راعرض کرده ام،سپاسگزار وشاکرخداهستم که هرمدرسه ای رفته ام کادرمدرسه وخصوصا والدین ازدستم راضی بوده وحتی ازمدیر اصراردارندفرزندشان سالهای بعدهم درکلاس بنده حقیر باشد،همکاران محترم،هرچه بدبختی وکاستی هست از آن ماست،خودمان باخودمان خوب باشیم به هم کمک کنیم به هم یادبدهیم
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/05/04 - 17:25
با سلام خدمت اقای سبحانی مسول محترم اموزش ابتدایی میخواستم تشکر مخصوصی از شما داشته باشم به خاطر طرح امسالتون برای امتیاز بندی معلمان که بخشنامه کردید با مدر ک باشه واقعا سالهای قبل اکثر مدیر ومعاونان بدون مدرک به معلماشون امتیاز میدادن امسال شما حق رو به حقدار رسوندید انشاله خدا به شما سلامتی بده تورو خدا امسال اون مدیری و معاونی که لیاقت این پست رو نداره وتعدادشون هم کم نیس شناسایی کنید تا چند سالی به کلاس بروند وحداقل تدریس با روش جدید رو یاد بگیرنسال های قبل همه چیز با پارتی وتلفن انجام میگرفت می دانیم که خود شما هم با این کارها مخالفید با اومدن شما همه کارها داره سرو سامون میگیره خدا رو شکر با تشکر از شما
پاسخ + 0 0 --
جویای عدالت 1395/05/23 - 11:57
سلام میخواستم راجع به دو موضوع صحبتی داشته باشم خدمت اقای سبحانی یکی در مورد ازمون مدیر ومعاونان که خواهشمندم معلمی که به علت بیماری کمیسیون پزشکی داره رو سمت مدیر ومعاونت ندید معلمی که در سمت معلمی نمیتونه وظیفه شو به درستی انجام بده والان به علت یبماری یامثلا عمل جراحی میخاد معاون بشه چه جوری می تونه در سمت معاونت یا مدیریت کار کنه لطفا دراین مورد بیشتر توجه کنید موضوع دیگه اگه امسال قراره همه ی پایه ها توی طرح باشن وهیچ پایه ای انتخابی نیس از شما مسول عزیز می خواهیم که نهایت عدالت برقرار بشه نه اینکه مثل سال قبل روز طرح با پارتی بازی از قبل مدارس رو پر میکردن مثلا معلم بی سرپرست ویا خانواده ی شهید چه فرقی با دیگران داره که با امتیاز پایین جاش مشخص شده بود یا مدیر بایک تلفن جای معلمش رو پر میکرد در اخر هم اون مسول که میخاد بره حلالیت میطلبه ایا حق اناس با گفتن حلالم کنید تموم میشه شما میتونید کاری کنید که همه معلمان در عین رضایت با نظم بیشتر مدرسشون رو انتخاب کنن با سپاسگزاری از شما تعدادی از معلمان
پاسخ + 0 -1 --
معترض 1395/06/18 - 14:48
با عرض سلام و خسته نباشی. در مدرسه ابتدایی پسرانه لتحر کاشان به نام انصار الحسین خانمی به نام.... که استخدام آموزش و پرورش نیست؛ رویه چه حسابی در این مدرسه مشغول است؟ این خانم ... و رویه چه حسابی باید در مدرسه و بخش تعلیم و تربیت باشد؟ لطفا پی گیری کنید و مشخص کنید با چه پارتی به این مدرسه آمده؟
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1395/07/07 - 01:35
با سلام به یه عده افراد تافته جدا بافته از بین مردم تحت عنوان مدیران نجومی اینقدر حقوق و مزایا با وامهای میلیاردی پرداخت میشه که اگه کار انها را با یک معلم مقایسه کنید هیچ تناسبی ندارد ، ان وقت به خاطر این پرداخت ها و غارت بیت المال یک معلم برا دومیلیون وام باید چند سال در نوبت بمونه ؟؟/ ایا بهتر و منطقی تر نیست که این حقوق های ناحق و نا روا در جهت اهداف تعلیم و تربیت اینده سازان و پیشرفت علمی انها هزینه شود تا حق را از ناحق ، حلال را از حرام پاکی را از ناپاکی و احسان و فداکاری و خدمت و امانتداری را از خیانت و غارت تمیز دهند ؟؟ کدام بهتر به درد مردم و جامعه و آینده می خورند
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1395/07/07 - 02:09
سلام ، ایا بهتر و منطقی تر و اصولی تر و علمی تر نبود اینگونه مدارس را به مدیرانی که دارای کوله باری از تجربه و اندوخته علمی هستند و بازنشسته شده اند واگذار نمایند تا هم اوقات فراغت لازم را در جهت نظارت از نزدیک داشته باشند و هم از تجربیات انها استفاده شود تا اینکه واگذار شود به موسسین مدارس غیر انتفاعی و شاغل که فرصت کوچکترین برنامه ریزی نظارت و حضور در اینگونه مدارس را ندارند و اینگونه مدارس را که باید نظارت و سرپرستی و برنامه ریزی تعلیم و تربیت اینده سازان باشد به عنوان مرکز تجارت و در آمد زائی برای خودشان و به کارگیری دوستان و اقوام می باشد واگذار نمایند ؟؟/ کدام به نفع منافع دانش اموزان و جامعه و اینده می باشد ؟؟/ کدام بیشتر و بهتر می توانند برنامه داشته باشند اینهائیکه همزمان شاغل هستند و همزمان 3 تا مدرسه را سرپرستی می کنند ؟؟ یا افراد با تجربه و کار آمد بازنشسته با انگیزه خدمت و هدف آموزشی و دارای فراقت حضور و برنامه ریزی مدرسه ؟؟؟ ؟؟/ کدام قادر به پیشرفت تحصیلی بیشتر اینده سازان می شوند ؟؟ آنها که شاغل هستند و در طول سال فرصت یک دقیقه حضور در مدرسه را ندارند ؟/
پاسخ + 0 0 --
عباسی 1395/09/03 - 11:45
سلام عقب افتادگی ما از چاپلوسان و بادمجان دور قاب چین هایی که برای منفعت شخصی خود حاظرند همیشه بدترینها را بهترین جلوه دهند!!!!!!!!!
پاسخ + 0 0 --
تنها 1395/09/06 - 17:29
ب سلام. دنبال چی میگردیم؟؟؟؟؟ آپ پول کم اورده بود. نیرو هم که نداشت. مجبور بود. یه جوری سر ملت رو ببنده. از این روش رفت جلو. اولا حق التدریسی نمیده تا چند ماه. اگر هم بده طبق اصل عداااالت اسلامی طبق قانون تامین اشتباهی و کارگری. دیگه چی میخاد. بدون اینکه هزینه تربیت نیرو کرده باشه یه کاری کرده که فارغالتحصیلان بعضا خیلی باسواد اومدند تا چندین ماه هم این چندرغاز رو دیرتر میگیرن . تازه نگران اینم هستند که سال بعد هم باشند. ببینید کار رو با سیاست به کجا رسوندند. بیخود نیست شیطان روزهای تحصیلش میان ایران . تخصص بگیره.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1395/11/28 - 21:22
باسلام من الان5ساله معلمی درمناطق محروم با قراردادی 2میلیون تومان برای یکسال تحصیلی و2روزبیمه برای هرماه واقعامسولان بفکرماهم باشن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1395/12/18 - 09:54
سلام من یک دانش آموز هستم.من در مدرسه ای درس می خوانم که دو شیفت دارد دخترانه وپسرانه. کلاس ها کثیف و برخی نیمکت ها تنگ و خراب است چه وضعیه؟!.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/01/09 - 11:08
سلام.چرابعضیا فکرمیکنندمعلم مدارس حمایتی بیسواده.من معلم رسمی میشناسم که سرکلاس به دانش اموزان گفت دایره دوقطر داره.پس سواد ربطی به جایگاهی که هستی نداره.اگه مسئولین سوادداشتن مملکت ای وضع نداشت.
پاسخ + +1 0 --
کریمی 1396/01/09 - 11:13
سلام.شماکه میگی معلمان حمایتی بیسوادن اگه دولت ماسوادداشت جامعه این وضع نداشت.درضمن من معلم رسمی میشناسم که به دانش اموز ان گفت دایره دوتاقطر داره پس اینقدرنگیدحمایتیا بیسوادن.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/04/01 - 01:19
آقاجان بیایید بجای خط وخط بازی بیلان کار برای معلمان مدارس گوناگون در نظر بگیرید با بازرسانی از آموزش و پرورش وبطور جدی پیگیری کنیم واز تهمت وافترا به یکد یگر که شیوه نامردمان است خودداری کنیم .
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/04/20 - 22:04
خواهشا رسیدگی شود در بیشتر مدارس کاشان چرا انتخاب مدیر ومعاون بر حسب رابطه شده وکلا زحمت اموزگار در مدارس کاشان نادیده گرفته میشود اگر کسی بخواهد مدیر یا معاون شود اول به اداره مراجعه میکند بعد از دردودل وبیان مشکلا ت خانوادگی ویا کمیسیون پزشکی میگه به عنوان مدیر انتخاب میشود حاضرم قسم بخورم اکثر مدیر ومعاونین دخترانه یا از معتاد بودن همسران در اداره درددل میکنن ویا اینکه به علت عدم توانایی در کلاس درخواست مدیر شدن میدهن اکثرشون هم که عقده ی مدیریت داشته وفکر میکنن معلم زیردست انها است در کل وجدان کاری در بیشتر انها مرده است تابستان ه خودشون رو حفظ میکنن از هر کس که مسول هست عاجزانه تقاضامندیم در انتخابتون بیشتر دقت کنید فکر میکنیم همه چیز پارتی ورابطه شده ووجدان ومسولیت در مدارس مرده است حتما در جلسه ای احترام به مقام معلم وداشتن ارامش مخصوصا در زنگ تفریح توجه بشه لطفا وظایفشون رو ومهمتر اخلاق ورفتاری که مدیر ومعاون باید نسبت به معلم داشته باشه رو تذکر بدید تا شاهد بحث و جدال در مدارس نباشیم ومعلمان با خیال اسوده وارامش به کلاس درس برون ممنون از اینکه توجه میشود با تشکر
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1396/04/20 - 22:12
سلام اتفاقا میخواستم بگم چرا در بعضی از مدارس همسران مدیر ومعاونین که فرهنگی نیستن حضور داشته ودر کار معلمان دخالت میکنندچرا اموزش وپرورش کاشان در این موارد نظارت ضعیفی دارددر کل مدرسه به جای تعلیم تربیت مهمونی بازی خانواده های مدیر شده ومدیر به جای انجام وظیف اش در مدرسه همیشه در حال رفتن به بانگ وپاس کردن چک برگشتیش هست ایا چنین کسانی لیاقت مدیریت دارندیا در حال رسیدگی به افراد خانواده اش هست ممنون میشم در این زمینه بیشتر نظارت بشه
پاسخ + 0 0 --
والدین 1396/04/26 - 12:58
سلام وعرض خسته نباشید چرا در روزهایی که ما به مدرسه میرویم ودر مورد فرزندانمون سوال داریم مثلا ساعت 8ونیم به مدرسه میرویم مدیر ومعاون مدرسه نیستن ساعت 10 به مدرسه میایند و12 مدرسه رو تعطیل میکنن در صورتیکه تلفنی به خانواده ها میگویند که از 8 تا 1 هستیم وبرای فرم ولباس بچه ها از ما جدا پول میگیرن موقع تحویل لباس هم باید جدا پول بدیم بیشتر مدارس دولتی .خصوصی شده هزینه ثبت نام ومجله و کپی برگه اول سال میگیرن دوباره در طول سال مشارکتی باالاجبار میگیرن ومهمتر بد اخلاقی مدیر نسبت به خانواده ها است ممنون هستم که صحبت بشه
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1396/08/07 - 21:56
با سلام میخواستم از اخلاق خوب تواضع وادب اقای حدادیان تشکر ویزه داشته باشم هر گاه برای مواردی خدمت ایشان رفتیم خیلی با احترام برخورد کردنن وخلاصه اینکه رسیدن به میز ایشان رو مغرور نکرده در صورتی که من از اقای خدمتی که به عنوان مسول اموزش وپرورش بودن گله مندم در طول ریاستشون هیچ وقت جواب سلام درست ندادن وحتی جواب نمیدادن انشاله این میزها ادم ها رو متکبر نکنه ودر احوال پرسی خیلی بین همکاران فرق می گداشتن ا میدوارم هدف خدمت باشه نه ریاست وپشت میز نشستن
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1396/10/05 - 23:55
سلام یه فکری به حال معلمای حمایتی بکنین ۱۳ ماه یه ریال بابت حقوقشون نگرفتن
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1397/05/02 - 13:37
به نظرمن همه اینا مربوط به اینه که هیچ کسی سرجای خودش نیس واوضاع کاری درکشورداغونه ،اگه اون بازنشسته تامیین نالی میشد بعداین همه سال کاروسختی دلش نمیخواست بیاد تواین مدارس حمایتی ،یااون جوون بیکار باتوجه به رشته خودش چه ازنظرتولیدی حمایت میشد فارع ازاین همه بوروکراسی اداری ،چه ازنظرنیروی خدماتی وآموزشی ،انقدرمشکلات به وجودنمی آمد
پاسخ + +1 0 --
شاهي 1398/06/28 - 00:43
با سلام من فوق ليسانس رياضي محض از دانشگاه دولتي با نعدل 16 هستم و با كلي فيلترو تست تدريس وارد اين طرح شدم
بنظر شما من بيسوادم ؟؟؟؟؟ من به شدت علاقه به رياضي دارم و تدريس رياضي ابتدايي پايه ي محكمي بايد داشته باشه واز پس يك عاشق رياضي براحتي برمياد ... تا الانش موفق بودم و همه رضايت دارن و سطح علمي دانش آموزانم هم تونستم بالا ببرم . انصافه بمن بيسواد بگين ... خدا پدر اون كسي كه اين طرح و داده بيامرزه كه سبب خير شد براي هم دانش آموزان هم ما ... خوب ميدونين فقط يه معلم عاشق ميتونه سختي اين طرحو به جون بخره امنيت شغلي كه نداريم حقوق كه نميدونيم چقدره و دريافتي هامون كي هست ؟ بيمه هم كه نميشيم مگه با حقوق خودمون مطمئن باشين عشق و علاقه مارو سرپاكرده والا ما كه هيچوقت نه انتظار داريم مارو رسمي كنن نه انتظار داريم بيمه كنن فقط زخم زبون نزنن
پاسخ + 0 0 --
زمانی 1401/06/10 - 02:23
سلام لیسانس دارم وحاضربه دبیری در اطراف کاشان یا خود کاشان هستم از شماخواهشمندم این کارو در حق من بکنید واقعا علاقه دارم هر کسی میتونه منو راهنمایی کنه ممنون میشم که با این شماره تماس بگیره۰۹۲۱۴۷۵۰۵۶۳

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور