صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

«آغاز مهر تنها تغییر فصل نیست، بلکه آغازی دوباره برای زندگی، یادگیری و رشد است »

فصل نو: روایتی از آغاز مهر و پایان تابستان

طهماسب کاوسی

فصل نو و روایتی از آغاز مهر و پایان تابستان در صدای معلم  با وزش نسیم خنک پاییزی و زرد شدن برگ درختان، فصل نوینی آغاز می شود. فصلی که با عطر برگ های خزان کرده و صدای خش خش آنها در زیر پا، نویدبخش شروع سال تحصیلی و بازگشت به کلاس های درس است. در این میان، آغاز مهر تنها تغییر فصل نیست، بلکه آغازی دوباره برای زندگی، یادگیری و رشد است.

زنگ مدرسه، آهنگ امید

صدای زنگ مدرسه، همانند ملودی دلنشینی است که در گوش جان هر یک از ما طنین انداز می شود. این صدا، یادآور روزهای شیرین کودکی، شور و شوق جوانی و تلاش برای رسیدن به اهداف است. با نواخته شدن این زنگ، دریچه های دانش و آگاهی به روی ما گشوده می شود و فرصتی برای رشد و شکوفایی فراهم می آید.

دانش آموز، جست و جوگر حقیقت

دانش آموز، همچون ماجراجویی است که در اعماق دریاهای دانش به دنبال گنج های پنهان می گردد. او با کنجکاوی و اشتیاق، به دنبال پاسخ پرسش های خود می گردد و مرزهای دانش را گسترش می دهد. دانش آموز، آینده سازان جامعه هستند و با تلاش و پشتکار خود، می توانند به پیشرفت و توسعه کشور کمک کنند.

فصل نو و روایتی از آغاز مهر و پایان تابستان در صدای معلم

معلم، راهنمای روشن

معلم، همچون چراغی فروزان، راه را بر ما روشن می سازد و ما را به سوی قله های دانش و معرفت رهنمون می کند. او با صبر و حوصله، دانش و تجربه خود را به ما منتقل می کند و به ما می آموزد که چگونه باید فکر کنیم، چگونه باید بیاموزیم و چگونه باید در زندگی موفق شویم.

فصل نو و روایتی از آغاز مهر و پایان تابستان در صدای معلم

پاییز، فصل رنگ ها و احساسات

پاییز، فصلی است که طبیعت به زیباترین شکل خود آراسته می شود. برگ های درختان به رنگ های زرد، نارنجی و قرمز در می آیند و چشم انداز زیبایی را خلق می کنند. این تغییر رنگ، نمادی از تغییر و تحول است و به ما یادآوری می کند که زندگی دائماً در حال تغییر است.

در این فصل، احساسات ما نیز دست خوش تغییر می شود. برخی از ما با شروع سال تحصیلی، احساس هیجان و شوق می کنیم و برخی دیگر ممکن است احساس نگرانی و اضطراب داشته باشند. اما مهم این است که با روی باز از این تغییرات استقبال کنیم و با امید و تلاش، به سوی آینده حرکت کنیم.

سخن پایانی

آغاز مهر، فرصتی است برای تجدید قوا و شروع دوباره. بیایید با همدیگر، دست در دست هم دهیم و با تلاش و کوشش، آینده ای روشن برای خود و کشورمان بسازیم.


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

فصل نو و روایتی از آغاز مهر و پایان تابستان در صدای معلم

چهارشنبه, 04 مهر 1403 16:34 خوانده شده: 71 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/07/04 - 20:47
ای جان، چقدر دنیا زیباست ولی زشتش می کنند.

به حق 14معصوم و 124000 پیامبر و 72 شهید مشهور و 313 یار امام زمان(عج)، در هر صبح و شام و نیمه شب و لحظه و ایام و نفس، مـلـعـون باد وزارتخانه ای که غصب شغل در آن وجود دارد یا بیداد می کرده و می کند.

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور