صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

نامه دریافتی : آیا نمایندگان مجلس قبلی که مدت ماموریت شان به اتمام رسیده ؛ نباید به محل کار سابق خود در ارگان مربوطه بازگردند ؟

گروه استان ها و شهرستان ها/

نامه ی زیر توسط یکی از فرهنگیان استان خراسان شمالی برای « صدای معلم » ارسال گردیده است .

این رسانه آمادگی خود را برای توضیح و شفاف سازی مسئولان اعلام می کند .

پرسش از وضعیت کاری محمد وحیدی از نمایندگان مجلس در حوزه استان خراسان شمالی در صدای معلم

« محمد وحیدی » از نمایندگان دور قبل مجلس خراسان شمالی که این دوره رای نیاورد و از خرداد ماه سال جاری حکم ایشان در آموزش و پرورش خراسان شمالی به عنوان کارشناس برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش صادر شده است پس از پایان ماموریت در مجلس شورای اسلامی تا کنون حتی یک روز در محل کار خود در اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی حضور نیافته است و مدیرکل فعلی نیز که منصوب خود این نماینده بوده و از معاونت یک دبستان ابتدایی به توصیه و حمایت آن نماینده به سمت مدیر کلی آموزش و پرورش خراسان شمالی ارتقا یافت و وامدار اوست ؛ تا کنون هیچ گزارش غیبت و یا عدم حضور برایش ارسال ننموده و حقوق این نماینده سابق بدون حضور در محل کار از تاریخ هشتم خرداد ماه جاری و واریز و حتی امور اداری اداره کل بدون شروع به کار این نماینده سابق به دنبال رتبه بندی ایشان نیز می باشد. در حالی که بسیاری از معلمان و فعالان صنفی استان با وجود داشتن امتیازات و مستندات مورد نیاز  یک تا دو سال سیر تکامل رتبه بندی شان با کارشکنی و به بهانه های واهی به تاخیر افتاد که در صورت نیاز فهرست این افراد که حدود بیست نفر بودند ؛ منتشر خواهد شد.

( حکم نامبرده نزد این رسانه محفوظ است )


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

پرسش از وضعیت کاری محمد وحیدی از نمایندگان مجلس در حوزه استان خراسان شمالی در صدای معلم

چهارشنبه, 17 مرداد 1403 16:40 خوانده شده: 388 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1403/05/17 - 17:48
مگر وزرای دولت سیزدهم دست بردارند؟ ظاهرا مدل جدیده. سخته دل کندن از مفتخوری
پاسخ + 0 0 --
حسین رمضان پور 1403/06/08 - 16:16
البته ایشان مدیرکل اسبق خراسان شمالی بودند که نماینده تک دوره ای مجلس در دور قبل شدند و اکنون مدت ماموریت شأن پایان یافته
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1403/05/17 - 20:11
صندلیهای گرم ونرم مجلس نای برگشت به محل کارقبلی روازاین آقایون وخانمهاگرفته دیگه مگه میشه اینهاروبه جای قبلیشون برگردوند.اون توی کشورهای دموکرات ومردمسالاره که سیاستمداربعدازاتمام دوره صدارتش پی زندگی شخصی خودش می رودوعطای صدارت رابه لقایش می بخشد.
پاسخ + +1 0 --
معلم بجنوردی 1403/05/18 - 23:22
مدیرکل دست نشانده این نماینده فعلا به سفر اربعین اولی ها که به صورت رایگان است رفته و در همین چندماه پیش هم به همراه المپیاد ریاضی استان که حضور ایشان هیچ توجیهی نداشت ؛ به سفر رایگان ترکمنستان رفت و چون میداند رفتنی ست؛ از آخرین میخ های تابوت آموزش و پرورش استان هم در حال کندن و بهره برداری ست‌ .
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1403/05/19 - 09:37
بیشترشان معمولا دنبال عنوان پرپرستیژ «استاد دانشگاه» هستند و تمام تلاششان این است که هیات علمی یک دانشگاه شوند. قبلی را یه نگاه بکنید ببیند کجاها مشغول هستند. یه عنوان دکتر از دانشگاه هایی در مایه هاوایی کسب کرده و ....
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1403/06/13 - 08:46
حتی شنیده شده مدیر کل منصوب این نماینده(مدیر کل فعلی) با صورت جلسه ای صوری گفته با تجربیات ایشون به عنوان رابط اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی و وزارت باشند ودر تهران پیگیری امور باشند ونیازی به حضور ندارند سوال اینکه بر چه اساس این مصوبه توسط ایشان و مدیران وامور اداری ایشان صادر شده به استناد کدام بندقانون؟! وحتی اخیرا آقای نماینده ستبق هم میل کردن به سمت کربلا و از آنجایی که حضور در اداره نداشتند بازهم صوری وبدون حضور درخواست ایشون مرخصی صادر شده هر طرف این ماجرا را نگاه کنی جز خلاف نمیبینی امیدوارم نهاد های نظارتی پیگیر بشن!

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور