صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

«اجرای یک سرود چه ارتباطی به نشریه صدای معلم دارد؟»

نقدی بر یادداشت منتشره " نگرش تحلیلی انتقادی به سرود سلام فرمانده " در صدای معلم

ولی الله توکلی

گروه رسانه/

دوشنبه دوم خرداد یادداشتی با عنوان « نگرش تحلیلی انتقادی به سرود سلام فرمانده » به قلم « سید حسن الحسینی » در صدای معلم منتشر گردید .

« ولی الله توکلی » نقدی بر آن نگاشته است .

این یادداشت در راستای نهادینه ساختن « تفکر انتقادی » و » فرهنگ گفت و گو » در صدای معلم منتشر می گردد .

 

نقدی بر یادداشت منتشره نگرش تحلیلی انتقادی به سرود سلام فرمانده در صدای معلم توسط ولی الله توکلی

سلام فرمانده

سرود سلام فرمانده مدتی است نقل محافل ضد انقلاب شده که گویی با این سرود چنان درحق دانش آموزان اجحاف شده و چنان دانش آموزان را از عدالت آموزش دور کرده و..... که همه گروه‌های زر و زور وتزویر برای احقاق حق این طفلکی ها با تمام قوا پا به میدان گذاشته اند .ولی چرا؟

چرا یک سرود چنین ساده ولی پرمحتوا آتش به جان خصم انداخته ؟ که چند روزی است با تمام امکاناتشان به این کار فرهنگی هجوم آورده‌اند ؟

چرا تا زمانی که این سرود مورد هجمه بیگانگان قرار نگرفته بود عمال داخلی سکوت کرده بودند ولی همین که توپخانه آنها شروع به آتش کرد دست پروردگان داخلی هم تهاجم را شروع کردند؟

و چرا همین مزدوران بیچاره داخل وقتی که سند فاسد ۲۰.۳۰ اجرا شد و آموزش همجنس بازی به کودکان شروع شد به تبعیت از اربابان لال شده بودند؟

و هزاران چرای دیگر که مجال گفتن شان نیست.

اما ؛

اما اگر بیگانگان با خواندن یک سرود فرهنگی چنان آشفته و سرگردان شده اند که با توجه به وضعیت اقتصادی کشورشان بدون درنگ هزینه این تهاجم را می پردازند گله ای نیست چون بیش از چهل سال است که هرشب خواب آشفته سرنگونی انقلاب را می بینند ولی بسیاری از آنان این آرزو را با خود به گور برده اند و بعد از این هم به گور خواهند برد.

اما سرسخن با کسانی است که تا کنون منافق گونه امثال آقای الحسینی و..... سر سفره انقلاب و مردم نشسته اند و نوکری اجانب را می کنند . مگر در زمان همین آقایان دولت بی تدبیر و جهت اجرای اوامر کدخدا آموزش جنسی را در مدرسه شروع نکردند پس غیرت ملی اشان کجا رفته بود که سکوت کردند؟ چرا در مقابل تجاوز جنسی معاون مدرسه به نوجوانان بی گناه که نتیجه اجرای سند ننگین ۲۰.۳۰ بود رگ غیرت نداشته اشان جریحه دار نشد؟

اف بر این بی غیرتی !

حرف آخر ؛

سرودی که محتوای درست و با هدف احترام به صاحب الزمان (عج) تدوین و اجرا می شود خط قرمز اجنبی هاست و آنها خیلی خوب می دانند که ان شالله به زودی زود توسط همین سربازان کوچک و منتظران آقا به جهنم واصل خواهند شد و طومار زندگی ننگین شان در هم می پیچید .

ولی یقین دارم اجنبی پرستان مفلوک علت واقعی مخالفت خود با این سرود را نمی دانند (احتمالا ارباب اجازه درک صحیح به آنان رانداده است) و بعد از مخالفت ارباب اینها هم شروع به لجن پراکنی کردند. کاش کمی غیرت در وجودشان پیدا می شد، بلکه با کمی احساس مسوولیت در قبال فرزندان خودشان، رگ غیرت نداشته شان متورم می شد اما افسوس .

نقدی بر یادداشت منتشره نگرش تحلیلی انتقادی به سرود سلام فرمانده در صدای معلم توسط ولی الله توکلی

سخنی هم با آقای پورسلیمان

آقای پور سلیمان .

اجرای یک سرود چه ارتباطی به نشریه صدای معلم دارد؟ که برای زیر سؤال بردن آن دست به دامان فسیل‌های آموزش و پرورش شده اید همانانی که با هزینه های هنگفت ، برنامه ناموفق شاد را به فرزندان این سرزمین تحمیل کردند و مگر همین آقای الحسنی و دولت مطبوعش نبودند که فقر و فساد را برای ملت به ارمغان آوردند و به راستی خیلی قباحت می خواهد که از دولت نه ماهه طلبکار شوند و حتما امثال ایشان ملاحظه کرده اند که فرزندان بر دوش پدر و مادرشان در این کار فرهنگی شرکت می کنند و امثال ایشان یا دیگران خیلی بی جا می کنند به جای والدین دانش آموزان تصمیم می گیرند.

حال فرض کنیم این نظریات به ((صدای معلم!!!!!!!)) ربط پیدا کرد من هم اجازه دارم به عنوان یک معلم جواب این نفرت پراکنی ها را بدهم یا نه؟

و یا هنوز بنده و امثال بنده در تحریم ((صدای معلم!!! )) قرار داریم؟

پایدار باشید .


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

نقدی بر یادداشت منتشره نگرش تحلیلی انتقادی به سرود سلام فرمانده در صدای معلم توسط ولی الله توکلی

سه شنبه, 03 خرداد 1401 09:57 خوانده شده: 1183 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +4 -1 --
نویدی 1401/03/03 - 10:37
این نوشته پر از تهمت و دروغ است و نویسنده نمی داند با این گونه دروغ گویی و دفاع بد به ریشه اعتقادات خود تیشه می زند. این آقای هتاک به دروغ، ادعا می کند که سند ۲۰۳۰ اجرا شده و از آموزش همجنس بازی در مدارس سخن می گوید. انسان چقدر باید بی شرف باشد که چنین تهمت های را بزند در حالی که جاهلانه خیال کند از دین دفاع می کند.
پاسخ + 0 0 --
A 1401/03/03 - 19:27
موافقم! این سرود چیزی نداره به غیر ازتبلیغ نظامی گری که با روح بچه ها سازگار نیست.
نویسنده ادعا می کند:
اجرای یک سرود چه ارتباطی به نشریه صدای معلم دارد؟ که برای زیر سؤال بردن آن دست به دامان فسیل‌های آموزش و پرورش شده اید ....

صدای معلم اگر قادر نباشد آثار هر دو گروه چه مخالفان و چه موافقان را منتشر کند و مطالب را فیلتر کند باید درش را تخته کرد. البته شرط انصاف را فراموش نکنید.
اماشاید بشه به صدای معلم برای انتشار این فحاشی ها و دروغ خرده گرفت. همه گروه ها مخالف و موافق در موضوعی باید بتوانند در محیطی آرام به تبادل نظر بپردازند اما هر کاری راهی داره.
من می توانم در این کامنت بنویسم که نویسنده دماغ سوخته شده و چند تا فحش آبدار هم نثارش کنم اما این راهش نیست باید از راه درستش وارد شد.
در خصوص ارتباط این سرود به آموزش و پرورش باید بگویم که شیوه نامه هایی در خصوص این سرود به مدارش ارسال شده است و ... امیدوارم ارتباطش را متوجه شده باشید.
پاسخ + +3 0 --
من 1401/03/03 - 11:59
سلام
کجای این سند آموزش همجنس بازی دارد؟ که هیچ‌کس ندیده است. اصلا چه کسی این سند را اجرا کرده است؟ چرا مدام حرفش زده می‌شود ولی هیچ جا اجرا نشده است؟!
پاسخ + 0 0 --
احمد 1401/03/03 - 13:15
اگه سندهم اجراشده باشد بدست دولت روحانی وبا فضای مجازی شادشروع شد؛کودکان معصوم بدون هیچ زمینه ذهنی رو وارد فضای مجازی کردیم وعملا اینستا وتلگرام شد فضای بی بندوباری وورود به دنیای +18
ضمنا ماوفرزندانمان معتقد به امام زمان وشیفته ایشانیم ؛سلام فرمانده را یاد فرزندان آمریکا نشین وانگلیس نشین وزیر ان ومسئولان کنید که همه جوری درفساد غوطه ورند
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:57
در پاسخ احمد:
منظورتان از «ما» کیه؟
مثلا آیا هموطنان سنی مذهب هم که جزو شهروندان این کشور هستند می توانند با سلام فرمانده ارتباط برقرار کنند؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:58
بحث این دولت و آن دولت نیست. اینکه این دولت را بکوبیم یا آن دولت را. داستان پسرفت ایران علل دیگری هم دارد.
پاسخ + +1 -2 --
محمد باقر شیبانی 1401/03/03 - 13:49
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ.قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ (۱) الَّذِينَ هُمْ فِي صَلَاتِهِمْ خَاشِعُونَ (۲) وَالَّذِينَ هُمْ عَنِ اللَّغْوِ مُعْرِضُونَ.و در آیهء 34 می فرماید:وَلَئِنْ أَطَعْتُمْ بَشَرًا مِثْلَكُمْ إِنَّكُمْ إِذًا لَخَاسِرُونَ ﴿۳۴﴾.
عزیز دل من افراط و تفریط،مصداق لغو پیدا می کند.به نظر شما آیا با چنین نوشتاری به قول خودتان انتقادی ،خواهید توانست یک اشتباه را اصلاح و یا یک سخن درستی را تمجید کنید؟با منطق مکتوب و منصفانه هم می توانید انتقاد کنید.اصل نقد نویسنده به اشاعهء سرود سلام فرمانده یک جمله و آن هم این مضمون است که :"کسانی که در حوزهء فرهنگی کار می کنند باید نسبت به نظامهای تربیتی آگاهی کامل داشته باشند و اگر غیر این باشدندانسته فرهنگ بیگانه و تعلیم و تربیت غرب در ایران رسوخ خواهد کرد.اگر از اهداف یک جامعهء توتالیتری و اهداف تربیتی اش آگاهی لازم وجود داشته باشد قطعا همان اهداف دنبال نمی شود.اگر از اومانیسم و لیبرالیسم و امپریسیزم آگاهی کامل باشد دیگر تربیت ماباآنهاهمخوان نمیشود.سعی کنیم فرهنگ خود رابسازیم که با فرهنگ بیگانه همخوان و هم سنگ نگردد.
پاسخ + 0 -5 --
حسینی 1401/03/03 - 14:33
جناب اقای توکلی سلام ممنونم از اینکه شجاعانه حرف دل ما را زدید و این دوستان چگونه ناخواسته بلندگوی دشمن شده اند.
یکی با گلوله شهید صیاد خدایی رادرخیبان میزند دیگری با طعنه و تهمت در فضای رسانه ایی هردو تروریستند فقط حوزه ماموریتشان فرق میکند.
من نمیدانم کجای این سرود که مضامین عمیق حماسی و وطن دوستی و ایمانی دارد و طراوت و شادابی را در مدارس ایجاد میکند.به ان اشکا وارد میکنند جای تاسف است.
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر شیبانی 1401/03/03 - 15:30
سلام خدمت حسینی عزیز:
ما در کتب مذهبی خود ادعیهء زیادی داریم به نظر شما مثلا زیارت عاشورا که پاره ای از آن لعن بر افرادی است که از نظر سایر مسلمین سنی مذهب ،آن افراد جزء صحابه اند پس باید از رسانهء ملی پخش شود و یا در مدارس خوانده شود؟مدارس کشور ایران متعلق به ما و جریان ما شیعی مسلکان نیست.متعلق به تمام مردم ایران در هر قشر و طیفی است.حالا اگر این سرود در مدارس لازم الاجرا شود و از رسانه که متعلق به تمام اقشار مردم ایران است پخش شود به نظرتان آیا تحریکات ضربه زنندهء نسبتا فراگیر را ایجاد نخواهد کرد؟مگر قرار است به خاطربروزو ظهور اعتقاد من و شما به یکسری مسائل،محیط مدارس و جامعه به محیط مراء و جدال بینجامد؟مگر قرار است ما تمام مردم را مجبور به شنیدن سخن خود کنیم و یا اینکه در مسیر جریان ما قرار بگیرند؟عزیز من هدف والای یک جامعهء اسلامی بر جذب حداکثری و تعلیم و تربیت صحیح و آرام و فارغ از سیاستزدگی و جریانگرایی و تحزب خاص است.قرار بر دفع حداقلی هم نیست بلکه حقوق آنها هم باید رعایت شود.
پاسخ + 0 0 --
محمد باقر شیبانی 1401/03/03 - 16:15
تکملهء بحث:
هیچ جریان خاصی حق مصادرهء خدا و پیامبر و ائمهء طاهرین علیهم صلوات الله را به نفع جریان خویش ندارد.امام زمان(ع)متعلق به ابناء بشر است .متعلق به مسیحی پرهیزگار هم هست .متعلق به ارمنی عدالت پیشه هم هست.متعلق به سنی خداپرست هم هست .متعلق به شیعهء حلال خور و مومن هم هست.امام زمان یهودی حقگو هم هست.باید انسانها شرائط و لیاقت داشته باشند که امام زمان و ائمه و پیامبران و خدا پذیرای آنها باشند.ای عاقلان مذموم ترین چیز در دنیا مراء و جدال و فتنه ای است که انسانها را همچون حیوان به جان هم می اندازد تا هم را بدرند و بکشند.چه مجازی و چه حقیقی.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:28
اما به نظر من این سرود چیزی در خصوص وطن پرستی توش نیست فقط به این سوال جواب دهید چند بار نام ایران در آن تکرار می شه.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:37
جناب حسینی مشکل اساسی در تبلیغات افراطی این سرود است اگر طبیعی برخورد می کردند و بر طبل افراط نمی کوبیدند شاید این سرود جای واقعی اش را پیدا می کرد اما از امکانان بی شمار دولتی و رانتی برای تبلیغ این اثر و حکومتی کردن آن استفاده می کنند و این باعث جبهه گیری در مقابل آن میشه. ببینید صدا و سیما چه طوری این اثر را لوث کرد. آخر نمیشه که میلیاردها خرج کنیم باری یه اثر دانش اموزی.
به نظر این علت اساسی نفرت بعضی از این اثر است.
یه سرود معمولی که با تیلیغات خرابش کردند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:39
فرموده اید:

«سرودی که محتوای درست و با هدف احترام به صاحب الزمان (عج) تدوین و اجرا می شود خط قرمز اجنبی هاست و آنها خیلی خوب می دانند که ان شالله به زودی زود توسط همین سربازان کوچک و منتظران آقا به جهنم واصل خواهند شد و طومار زندگی ننگین شان در هم می پیچید .»
با این حجم فساد و آدم های بی تخصص و کم سواد که بر پست های بزرگ گمارده ایم مطمئن هستید که می توانیم آنها را به جهنم واصل کنیم. حرف های شما چقدر شبیه فرماندهان عزیز سپاه هستند ...
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:40
مطمئن هستید که این سرود برای دختران مناسب است؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 20:53
بیشتر منابع کشورو بودجه کشور دست سپاهی هاست .... لذا با این همه هزینه چرا قادر نیستند از نیرویشان محافظت کنند؟
زدن صیاد خدایی نتیجه سیاست های غلط و ناکارآمدی سپاهیان است. کلی بودجه را حیف و میل می کنند نتیجه اش نفوذ دشمن به داخل کشور است.
پاسخ + +4 0 --
علی ادامه 1401/03/03 - 19:16
با سلام و احترام.این چه شیوه نقد مطالب است برادر توکلی.شما به جای نقد منطقی یک بحث رجز خوانی می کنید. بحثی رخ داده است و شما به جای نقد آن، مطالب نامرتبط با یکدیگر را به هم ربط غیرمنطقی می دهید نه نقد. مثلا اگر در خصوص اجرای سند 20:30 مستندات دارید می توانید در یک مقاله ضمن نقد آن چاپ کنید . برادر محترم اینگونه مقابله با دیگران که حاکی از شور دینی منهای شعور دینی است مرا یاد صحبت های گودرزی رییس فرقه فرقان در توجیه ترور شهید مطهری انداخت.این سرودبا نام امام زمان(ع) جانم فدا شروع می شود اما در ادامه سواستفاده های فرقه ای از آن شده است.فرقه ای که ظاهرا به دین خالص که بر وحدانیت خداوند سبحان اعتقاد ندارد با این سرود تصمیم دارد با سواستفاده از فرهنگ مهدویت(ع) دین ناخالص تهی از توحید و آلوده به شرک (بت سازی) را از طریق بازی کردن با احساسات در دانش آموزان چنان نهادینه و تهی از پرسشگری کند که منفعلانه در مقابل زور و ظلم و نفاق تسلیم احکام و دستورات فرقه ای بخشی از طبقه حاکم شوند .
پاسخ + +3 0 --
A 1401/03/03 - 19:18
مشت نمونه خروار! فقط و فقط به این جمله نویسنده نگاه کنید:
«و چرا همین مزدوران بیچاره داخل وقتی که سند فاسد ۲۰.۳۰ اجرا شد و آموزش همجنس بازی به کودکان شروع شد به تبعیت از اربابان لال شده بودند؟»
سرشار از فحش و بدوبیرا! نویسنده اصلا نخورده مست بوده یا اینقدر احساساتی و عصبانی بوده که خود متوجه نبوده چه دارد می نویسد.
لطفا لطفا نویسنده فقط به این نکته جواب دهد که آیا سند 2030 را خوانده یا نه.
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:30
دانش آموزان دیگه با این ایدئولوژی دارند بالا می آورند. تاکید افراطی بر مذهب و امام زمان و نظامی گری نتیجه عکس میده ...
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:33
فقط به این فکر کنید که اگر مذهب و نظامی گری و روحانیون عزیز را مدارس منها کنیم وضعیت چه جوری خواهد شد. به عنوان یک معلم می تونم پیش بینی کنم که کیفیت آموزشی بالا خواهد رفت.
امام زمان، بسیج، روحانی، دین و مذهب ربطی به دانش آموز و مدرسه نداره. اینها مال حوزه و نهادهای دیگه است. مدرسه سوغات غرب است و باید با همان سیستم جلو بریم.
پاسخ + +4 -1 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:43
و بیش از 40 سال است که ما حرف های مشابه و تکراری و نخ نما شده و این حرف های شما را از زبان مسئولین می شنویم. آیا امریکا، بریتانیا و اسرائیل و کانادا پسرفت کرده اند یا ما؟
دوباره این جملاتتان را بخوانید
«اما اگر بیگانگان با خواندن یک سرود فرهنگی چنان آشفته و سرگردان شده اند که با توجه به وضعیت اقتصادی کشورشان بدون درنگ هزینه این تهاجم را می پردازند گله ای نیست چون بیش از چهل سال است که هرشب خواب آشفته سرنگونی انقلاب را می بینند ولی بسیاری از آنان این آرزو را با خود به گور برده اند و بعد از این هم به گور خواهند برد.»

فقط حرف می زنیم عمل هیچی ما از یک کشور توسعه یافته به یک کشور فقیر تبدیل شده ایم با چند تا فشفشه چهارشنبه سوری
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:44
آخر این سرود چه تاثیری بر دانش آموز گذاشته چند روزی گوش میدن بعد فراموش می کنند...
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:45
از مقاله:
هرشب خواب آشفته سرنگونی انقلاب را می بینند ولی بسیاری از آنان این آرزو را با خود به گور برده اند و بعد از این هم به گور خواهند برد.

کشور دچار وضعیتی شده که از سرنگونی بدتر است! ضمنا آنها آرزوس سرنگونی انقلاب را ندارند چرا که با این وضعیت بیشتر سود می برند تا سرنگونی!
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:46
این مطلب قشنگ ما را می بره به دهه 60 آدم فکر می کنه این یادداشت را از یک روزنامه حکومتی بریده و اینجا پیست کرده اند ...
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 19:54
با این همه تبلیغات و پروپاگاندای دولتی سوال این است که:
آیا سلام فرمانده موفق شده موجی به اندازه جنتلمن ساسی مانکن ایجاد کند؟
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 21:38
لطفا یه نفر به من بگه که ما چطور متوجه شدیم که «بیگانگان با خواندن این سرود فرهنگی آشفته و سرگردان شده اند»

آخر جان برادر با یک سرود آبکی. ما داریم هر روز بیشتر به قعر فلاکت سقوط می کنیم ...
دشمن اومده تو خونه ات سربازت را ترور کرده دانشمندات را با هوش مصنوعی به قتل رسونده
چه طوری حالا آشفته و سرگردان شده با سرود.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/03 - 21:43
نویسنده آورده:
«چرا در مقابل تجاوز جنسی معاون مدرسه به نوجوانان بی گناه که نتیجه اجرای سند ننگین ۲۰.۳۰ بود رگ غیرت نداشته اشان جریحه دار نشد؟»
آخر کی سند اجرا شد؟ اصلا سند در نطفه خفه شد.
در چه مقطع زمانی سند اجرا شده؟ هنوز فراموش نکرده ایم که اصلا برای کوبیدن سند مقامات در وزارت آموزش و پرورش مسابقه گذاشته بودند. هر که بیشتر سند را کوبید در دولت بعدی پست بهتری نصیبش شد.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 10:40
... و معنی این غیرت چیست؟ آیا معنی اش این است که سر زن خودت را ببری و در خیابان بگردانی؟ ۱۶ زن را خفه کنی در شهر مقدس؟ سر دخترت را ببری؟
آیا غیرت چیزی به غیر از افکار متعصبانه و متحجرانه و افراطی نیست؟
آیا غیرت به خاک و خون کشیدن آدم هایی که تصویری مثلا از پیامبر کشیده اند است؟
آیا غیرت کشتن یک معلم تاریخ به خاطر یک تصویر است؟
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 10:43
اینکه نویسنده فرموده: « .... آشفته سرنگونی انقلاب را می بینند» مگر انقلاب ۴۳ سال قبل اتفاق نیافتاد و تمام نشد؟ یعنی ۴۳ است ما در انقلاب هستیم. بالاخره یه انقلابی رخ میده و تمام می شود اگر هم سرنگون می شد باید شاه انقلاب را سرنگون می کرد که نتوانست. باز هم که باید انقلاب صحبت کنیم. منظورتان از انقلاب انقلاب اسلامی است که تمام شده است یا انقلاب دیگری مدنظرتان است.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 10:47
وسط همین سربازان کوچک و منتظران آقا به جهنم واصل خواهند شد و طومار زندگی ننگین شان در هم می پیچید .
اول خانه بعد همسایه!

لطفا این سربازان کوچک اول اگر می توانند و تخصص دارند طومار اختلاسگران و رانت خواران را بپیچند و تورم و فقر را کنترل کنند بعد وقتی موفق شدند کشور را سروسامان دهند برند سراغ آنهایی که با این سرود ضدیت دارند!
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 10:51
این یادداشت مال زمان تک کانالی و جفت کانالی است. زمانی که از اینترنت و شبکه های برون مرزی و ماهواره ای خبری نبود.
پاسخ + +4 0 --
شهروند بیچاره 1401/03/04 - 12:20
این یادداشت بوی کمیته و تفتیش عقاید و بگیر و ببند می‌دهد. تفکری که واژه‌های امنیتی/پلیسی را در امور ظریف فرهنگی و انسانی به کار می‌برد. سند بیست سی هیچ گاه مورد مباحثه متخصصین و موافقان و مخالفان قرار نگرفت و به محض اینکه بحثش به میان آمد، به وسیله رهبر ممنوع شد. شخصی که خودش می‌گوید در هیچ امری تخصص ندارد اما قدرت تغییرش را دارد!
این سرود هم که متاسفانه برای یک عده نان‌دانی شده و برای عده‌ای سرمستی ایدئولوژیک آورده، کاملا عقیدتی و نظامی است. نه ملیست و نه دینی بلکه قرائتی قبیله‌گرایانه از دین است که رهبر و نظام را جزء امور مقدس قلمداد می‌کند و از کودکانی که آگاهی سیاسی و حتی دینی ندارند و از تنوعات قرائت از اسلام و حتی شیعه بی‌خبرند می‌خواهد که به دنبال یک شخص و یک نظام آن هم باورمندانه! راه بیوفتند. نبود تفکر انتقادی، از کشور ما چیزی مثل افغانستان طالبانی یا پاکستان و یا کره شمالی خواهد ساخت. اگر دلسوز وطن هستید، مروج همزیستی مسالمت آمیز و رواداری باشید نه اینکه چون زور دارید پس الحق لمن غلبه و النصر بالرعب. این راه، به آبادانی ختم نمی‌شود.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 13:59
شهروند بیچاره غزیز.
حق مطلب را عالی ادا کرده اید. بسیار هوشمندانه است و تحلیل خوبی ارائه کرده اید.
اینکه سند ۲۰۳۰ واقعا در کجا مورداستفاده قرار گرفته شواهد و قرائنی موجود نیست. این سرود شبیه سرودی است که هیتلر در اواخر سقوطش که دانش آموزان را به جنگ فراخوانده بود است. در آن زمان هم سرودی جنگی و حماسی توسط دانش آموزان خوانده می شد.
اما همه ما می دانیم که دیکتاتورها سرانجامشان کجاست بعد از ویرانی کشور خود با ایدئولوژی مضحک به آنجایی می روند که صدام، قذافی و ... رفتند.
ما نمی توانیم با شعارهای اوایل انقلاب کشور را امروز اداره کنیم. کاری به این سرود نداریم. واقعا لیافت ما این بود ...
پاسخ + +3 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 14:06
یک نکته را به فراست می توان دریافت.
همین اینک کشور توسط همین افرادی که نمونه اش نویسنده این مطلب است اداره می شود. وحیدی ها، مرتضی شاه میرزایی ها، نوری ها، محس رضایی ها، مخبره، دکاتیر دیپلم ردی و کلاس ششمی ه ووووو ا. با اینها می خواهیم قدرت اول خاورمیانه شوبم؟ ایشان اگر سواد و توانایی دارند یک مطلب علمی با سند و قرائن مرقوم بفرمایند نه اینکه کوچه بازاری بنویسند و چیزهایی که باورش دیگر سخت است با ادا اطوار و قیافه حق به جانب این اوهام بهشان دست بدهد که ... بله دشمنان را سرجایشان نشاندیم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 14:11
خیلی بد دفاع کرده اید. به نظر از پسش برنیامده اید!. شجاع باشید و یادداشتتان را پس بگیرید و از آن مرد که سری نترس و طاس (با پوزش از پورسلیمان) داره بخواهید پروپاگاندیتان را پایین بیار و از صدای معلم حذف کند.
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 16:20
نمی دانم چرا به تصویری که احتمالا تصویر نویسنده است نگاه می کنم بارش مغزی ام بکار می افتد: متعصب، متحجر، رانت خوار، سهمیه دار،‌ کم تخصص، ...
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1401/03/04 - 17:15
کودکی در تهران هنگام تمرین سرود سلام فرمانده فوت کرد.

بهمن هدایتی، روزنامه‌نگار در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: کودکی که برای تمرین سرود «سلام فرمانده» در پارک چیتگر بخاطر نشستن در رکاب مینی بوس دچار سانحه شد، فوت کرد.​

مسوولان هنوز درباره این خبر توضیحی نداده اند.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1401/03/05 - 08:27
و شعار آبادانی های عزیز

سلام فرمانده، بچه‌های ما زیر آوار مانده
پاسخ + +1 0 --
معلم 1401/03/05 - 11:14
توکلی جان اینقدربااین حرفای بیهوده وقت خودتوتلف نکن عزیزم بخداشمادارین اشتباه میکنین چراذلیل یه قشری شدین که این کشورروبه خاک سیاه نشوندن.وانگهی ازشمادعوت می کنم سری به دادگستری لنگرودبزنیدوپرونده این شخصی که این سرودروساخته وهمخونی کرده راملاحظه بفرماییدازخجالت آب میشید.
پاسخ + 0 0 --
ا 1401/03/05 - 11:22
اگر جای توکلی عزیز بودم این توصیه دلسوزانه «معلم» را به جان و دل پذبرا می شدم. کشور هر چی می کشه از دست آدم هایی مثل این مداح و طوسی ها و ... می کشه.

فعلا ار برکات «سلام فرمانده» کشته شدن یک دانش آموز و تعرض به دانش آموزی دیگر توسط آن مداح از خدا بی خبر است.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1401/03/05 - 11:19
امروز با این خبر از خواب بیدار شدیم:
یک کشته و یک زخمی در «سانحه» واحد تحقیقاتی وزارت دفاع در پارچین

به جای ساخت سلام فرمانده جلوی این خرابکاری ها را بگیرند. آخر این قدر بودجه کشور را تلف می کنند که از آن ور خاورمیانه بیان مهندسا را بکشند.
پاسخ + +5 0 --
ناشناس 1401/03/05 - 12:17
سلام فرمانده
همه شدیم فقیرودرمانده
سلام فرمانده
نانی درخانه نمانده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/07 - 16:03
سلام فرمانده
دخترانی ترشیده و کپک زده و مانده
اشتغال تو کشور ما همش بانده
سلام فرمانده، ما را آن ده که ما را آن به
دولت خیال کسی را رانده، که دولت حق او را خوانده
سلام فرمانده، چیزی نماند، کمی نان ده
پاسخ + +2 0 --
ترابی 1401/03/05 - 21:50
باسلام
سالهای گذشته بارهاباآقای پورسلیمان درخصوص جانبداری ازدولت قبل کل کل کرده ام و قصدم دفاع ازایشان و دولت قبل نیست که دولت رکحانی اصلا جای دفاع ندارد.اماطوری نوشتیددولت قبل فقر ....رابه ارمغان آورد که انگاراین دولت فقر راریشه کن کرده.
درمورداین سرود وزیانهای آن می توان کتاب نوشت اماچه کنم که جناب نویسنده دیگررمقی برای نوشتن هم نداریم به برکت فرماندهان وعاملان بدبختی وفلاکت.
دوست عزیزچه سلامی!!!!چه فرماندهی!!!!!!
کهکشانها زندگی میکنید؟؟ازجنس مردم نیستی؟؟ننمیدانم اماچه زیباگفت:....لااقل آزادمردباشید.
پاسخ + +1 0 --
عباس 1401/03/06 - 02:05
۱. از توهم (یا خدعه) اینکه کل دنیا دشمن است بیرون بیایید.
۲. بس کنید این تفکر را که مردم طفل ساده‌لوحی هستند که اگر شما مراقب آنها نباشید بازیچه بیگانگان می‌شوند. لااقل، کل مردم اینگونه نیستند.
۳. در سند ۲۰۳۰ ، آموزش هم‌جنس‌بازی وجود ندارد. سند ۲۰۳۰ به دلیل تضاد با آموزش ایدئولوژیک توسط رهبر مردود اعلام شد و اصلا اجرا نشد.
۴. این سرود آنچنان چیز مهمی نیست که توجه بیگانگان را جلب کند. چه برسد به آنکه تمام توان خود را برای تخریب آن به کار گیرند.
۵. انقلاب توسط مردم اتفاق افتاد پس صاحبان آن مردم‌اند. هر زمان که مردم متوجه شدند مسیر انقلاب مسیری نیست که می‌خواهند آن را عوض می‌کنند.
پاسخ + +1 0 --
عباس 1401/03/06 - 02:07
۶. همه سر سفره انقلاب نیستند. سفره انقلاب برای عده معدودی بوده و هست. به احتمال زیاد شما جز همان‌هایی هستید که از سفره انقلاب ارتزاق می‌کنید.
۷. آموزش‌جنسی نه با غیرت در تضاد است و نه با شرع مقدس اسلام. شما حتی نمی‌دانید آموزش‌جنسی یعنی چه.
۸. تجاوز جنسی معاون یک مدرسه به دانش‌آموز چه ربطی به ما و به سند ۲۰۳۰ اجرا نشده و به بحث فعلی که سرود سلام فرمانده است، دارد؟
۹. سرود سلام فرمانده کاملا از لحاظ معنایی و ادبی، بی‌محتواست. علت ترویج این سرود کاملا مشخص است؛ حمایت حکومت.
۱۰. اجنبی‌پرستان از کشور مهاجرت کرده‌اند، فرزندان همان مسئولینی که در حال ترویج و تشویق مردم به خواندن سرود سلام فرمانده (و شهادت‌طلبی و امثالهم) هستند.
۱۱. ابزار نقد؛ تفکر و مطالعه است، ولی ابزار امثال شما توهین و تهدید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/06 - 16:17
سرود ساده و پرمحتوا!
درسته ساده و پرمحتوا برای آنان که از این راه نون می خورند. برای آنهایی که بچه ها را ابزاری برای سواستفاده از آنها و چند روز حکومت بیشتر قلمداد می کنند. برای آنهایی که فکر می کنند که تبلیعات بی محتوا و خالی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد. لطفا به شعارهایی در اعتراض به فروریختن برج متروپل در کشور داده می شود توجه کنید.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/17 - 07:02
عصر ایران؛ جعفر محمدی - گاهی وقت ها یک جمله، اندازه یک کتاب، حرف مگو دارد؛ درست مانند این توئیت که یکی از دختران سرزمین مان نوشته است: "تو چرا می تونی با شوهرت بری استادیوم سرود حماسی بخوانی ولی من نمی تونم همون جا با بابام فوتبال ببینم؟!"
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/17 - 08:33
حجت الاسلام پناهیان: اگر مداحان روانشناسی بلد باشند به مغز مخاطب ورود می کنند/"سلام فرمانده" وارد بازی کودکان شده.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان با بیان این که روانشناسی کودک می‌گوید کودکان پس از ۷ سالگی به دنبال ابرقدرت‌ها هستند تا فرمانبرداری کنند، یادآور شد: تفاوتی که در سرود «سلام فرمانده» و سرودهای قبلی این گروه وجود دارد این است که شعر «سلام فرمانده» به ذهن کودکان ورود پیدا کرده و وارد بازی‌های آنها شده است.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: اگر مداح نیز در موضوعات روانشناسی افراد، سر رشته داشته باشد می‌تواند به مغز مخاطبین خود ورود پیدا کند و تاثیرگذار باشد.

وی با اشاره به این که مداحی هنر تحمیل نیست، بیان کرد: مداح باید با استفاده از جاذبه‌ها و تکنیک‌های هنر خود به مخاطبین رسوخ کند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/20 - 10:34
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین ها، بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی در کانال تلگرامی خود نوشت: ما خبرنگارهای ‎موسیقی، وقتی بدون ذکر خالق ملودی از یک اثر، کپی شود عبارت «سرقت هنری» را استفاده میکنیم. معادلش حتما می‌شود «حق الناس». ربطی هم به مفاهیم و محتوا ندارد. سلام فرمانده از یک قطعه عراقی کاور شده است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/20 - 13:13
ریزش ناگهانی سکوی کودکان هنگام
اجرای سرود سلام فرمانده
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1401/03/25 - 10:03
بالاخره مشخص شد این آهنگ را از کجا کپی کرده اند. اصل آهنگ عربی است که هنرمندان عراقی ساخته اند. در آپارات می توانید تماشا کنید. خیلی شبیه است. حالا داد بزنید دهه ۹۰ و از این مزخرفات

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور