صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

سعید شهسوار زاده / عضو شورای نویسندگان سخن معلم

آقای فانی ! شما ، نماینده دولت تدبیر و امید در وزارت آموزش و پرورش هستيد ؛ این را هیچ گاه فراموش نکنید !

اعتراض فرهنگیان به حکم محکومیت علی پورسلیمان مدیر گروه سخن معلم  جناب آقاي دکتر فاني

مقام محترم وزارت آموزش و پرورش دولت تدبير و اميد
صدور حکم تجدید نظر از سوی شعبه 3 هیات های تخلفات اداری برای همکار گرامي  ، مدیريت  محترم  سايت " گروه سخن معلم " جناب آقای علی پورسلیمان موجبات تعجب و نیز ناخرسندی فرهنگیان فرهيخته  را فراهم نموده است .
حکمی که در سال 1390 و در زمان وزارت آقاي دکتر حاجی بابایی برای مدیريت محترم سايت وزين " گروه سخن معلم "  تشکیل شد برگرفته از فضای بسته و امنیتی آن روزها بوده است .
متاسفانه از سال 1385 و هم زمان با اعتراض فرهنگیان و معلمان نسبت به اجراء نشدن قانون مدیریت خدمات کشوری ، این گونه پرونده سازی ها ، توسط هیات های تخلفات که با هماهنگی حراست ها انجام می گرفت  ، شروع و گسترش یافت و بسیاری از فعالان صنفی درگیر این گونه امور شدند .
در آن زمان فرهنگ امنیتی در آموزش و پرورش یک فرهنگ غالب بود و بالا رفتن هزینه فعالیت های صنفی و مدنی موجب شد تا تشکل هاي مدني  تقریبا تعطیل شده و « جو سکوت  و ترس » در آموزش و پرورش حاکم شود .
با رای تاریخی مردم در 24 خرداد 1392 به دولت تدبیر و امید ، روزنه ی امیدی برای فعالیت تشکل هاي مدني  و فعالان صنفی فراهم شد .
جلسات و نشست های تشکل هاي مدني  پس از یک دوره رکود 8 ساله جان گرفت و فضای نقادی در آموزش و پرورش فراهم شد .
تکیه و تاکید آقای دکتر فانی بر تبدیل فرهنگ امنیتی به امنیت فرهنگی و به رسمیت شناختن تشکل های مدني و رسانه ها ، تعيين نماينده اي جهت  ارتباط با تشکل هاي مدني ، برگزاری جلسات و نشست ها با نمايندگان تشکل هاي مدني و... فصل جدیدی را در تعامل  آموزش و پرورش با تشکل هاي مدني به عنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين از سويي و رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسي از سويي ديگر گشود .
سخنان امید بخش آقای دکتر روحانی در هفته معلم که « حق اعتراض معلمان » را برای اولین بار به رسمیت شناخت موجب شد تا امید و اعتماد در بدنه فرهنگیان تقویت شده و معلمان به پیگیری مطالبات خود از مجاری و کانال های قانونی راغب شوند .
فرهنگيان فرهيخته به ياد دارند که جناب  آقای پورسلیمان مديريت محترم سايت وزين " گروه سخن معلم " در یادداشت ها و مقالات  خود بر این نکته تاکید می کرد :
" خوشبختانه در وزارت آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید برای معلمی بابت انتقاد و اعتراض پرونده ای در هیات های تخلفات گشوده نشده است و یا حکمی اجرایی نشده است."
اما حرکت اخیرهيأت تخلفاتˏ وزارت آموزش و پرورش در تضاد  و تعارض کامل با سخنان گفته شده و اقدامات انجام شده  توسط وزیر محترم و رئیس جمهور گرامي مي باشد .
متاسفانه برخی اقدامات انجام شده  در پيکره ي  دولت تدبير و اميد ، عمدأ يا سهوأ ( آگاهانه يا نآآگاهانه ) آب به آسياب ˏعوام فريب و فرصت طلبˏ رانده شده از حاکميت مي ريزد . بي تدبيري ،منجر به  ايجاد نااميدي در جامعه مي شود . در نتيجه  به افکار عمومی ، این گونه القاء مي شود  که وضعیت تغییر نکرده است و هنوز در بر پاشنه بي تدبيري و نااميد کردن مردم مي چرخد !


 مهم ترین و بزرگ ترین چالش اين بي تدبيري ها عبارتند از :
1.  القای یاس و ناامیدی در بدنه فرهنگیان ،
2.  تلاش برای روی گردانی فرهيختگان  از برنامه ها و اقدامات دولت ،
3.  تهيه خوراک تبليغاتي بسيار مناسبي براي  عوام فريبان فرصت طلبˏرانده شده از حاکميت

ضعف مدیریت و تعلل مسئولان و مدیران ارشد وزارت آموزش  در برابر بي تدبيري ها ، لطمه به اعتبار دولت تدبير و اميد مي زند . در نتيجه پيکره جامعه به غلط تصور مي کند حماسه انتخابات سال 1392 بي نتيجه يا کم نتيجه بوده است .

لذا ممکن است خداي ناکرده به شور حضور درانتخابات اسفند 1394 لطمه بزند .  
به نظر می رسد صدور حکم  تجديد نظر برای مدیر "گروه سخن معلم " گامی در این راستا باشد.


آقای فانی !

هیچ گاه نباید فراموش کنيد که نماینده دولت تدبیر و امید در وزارتخانه بزرگ آموزش و پرورش هستيد و هر گونه اقدام و یا حرکت در وزارت آموزش و پرورش  به حساب  دولت نوشته می شود.
در میان رسانه ها و سایت های مختلف و فراوان ، شاید به ندرت سايتي مشابه ،سایت" گروه سخن معلم " بيابيد که به اطلاع رسانی شفاف و تحلیل دقیق رویدادهای آموزش و پرورش و معلمان می پردازد و از نظر بسیاری از ناظران و فرهنگیان ، حوزه تاثیر و نفوذ آن بالاست.
برخی به زعم و گمان نادرست خود تلاش مي کنند ، با اقدامات سخیف و بی مایه این روند را مختل کرده و به اهداف نادرست خود دست يابند .
آن ها تصور می کنند که با هدف قرار دادن هسته فکری این گروه می توانند رویه اعتدال و نقد منصفانه در این پایگاه اطلاع رساني را ، از مسیر خود منحرف کرده و یا فرهنگیان و معلمان را نسبت به آن بی اعتماد نمایند.
احتمالا آن ها فراموش کرده اند که مدیر و اعضای شوراي نويسندگان " گروه سخن معلم " تجارب فراوانی در این زمینه اندوخته اند و می دانند به اقتضای شرایط چگونه برخورد نمایند.

آخرین سخن با آقای دکتر فانی :
باز هم تاکید می گردد سایت وزين " گروه سخن معلم " جزء محدود و معدود سايت هایي مي باشد که به دور از هر گونه هیجان زدگی ، پیش داوری و افراط و تفریط تاکنون به نقد منصفانه و همه جانبه مسئولان وزارت آموزش و پرورش و شخص وزیر پرداخته است  و حتی برخي به طنز مي گويند  : "  در این باره باید از سوی مسئولان وزارت آموزش و پرورش مورد تقدیر و تشکر قرار بگیرد. "
 هرچند که هدف اين سايت انعکاس " سخن معلم " است و چشم به پاداش معلم دارد که بزرگترين افتخارش بلکه فلسفه وجودي اش اين است .
انتظار فرهنگیان  فرهيخته از وزیر محترم آن است که با ارزیابی دقیق و تامل در شرایط و معادلات به عوام فريبان فرصت طلب رانده شده از حاکميت  که جزبه منافع خود به چیزی نمی اندیشند اجازه جولان و ابتکار عمل ندهد.
امید است  که مقام محترم وزارت با اقدام مناسب ،این حکم ناعادلانه و غیرمنصفانه را در مورد مدیر " گروه سخن معلم " مورد بازنگری قراردهند و به اعتبار خود بيفزايند .
تجربه ، تحليل ، تدبير ،نگاه ژرف انديشˏ  مديريت محترم و اعضاي شوراي نويسنگان "گروه سخن معلم " اميد فرهيختگان را نااميد نمي کند .

لذا اين پایگاه با تلاش بيشتر و عزم راسخ تر راه حمايت و انتقاد خود را دنبال مي کند ، زيرا بيدي نيست که با اين بادها بلرزد .
ان شاء الله

شنبه, 27 تیر 1394 19:49 خوانده شده: 2401 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +19 0 --
مهرداد 1394/04/27 - 20:25
جناب شهسوارزاده
سلام
بسیار عالی ، مستدل و محکم بود .
واقعا برای وزارت آموزش و پرورش متاسفم .
برای شورای محترم نویسندگان و مدیریت محترم آن جناب پورسلیمان آرزوی موفقیت و شادکامی دارم .
پاسخ + 0 0 --
معلم مشهدی 1394/04/29 - 06:45
موافقم
پاسخ + +15 0 --
دل عبرت بین6219 1394/04/27 - 20:26
نمردیم و سخن حقی از آقای شهسوارزاده دیدیم.!!!!
پاسخ + +11 0 --
مراغی 1394/04/27 - 21:18
پایدار باشید آقای شهسوارزاده
ان شاءالله نماینده ی آموزش پرورش در دولت تدبیر و امید بتوانند گره از کار همکاران
عزیزدربندمان بگشایند.
امید داریم که امیدمان را ناامید نکنید.《ان شاءالله》
پاسخ + 0 0 --
کرمی 1394/04/27 - 21:21
جناب مراغی
تو اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی !
برای معلمان منتقد و آزادی خواه پرونده سازی نکنند ! عطایشان را به لقایشان !!
پاسخ + +16 0 --
معلم واقعی 1394/04/27 - 21:24
این بهترین یادداشتی بود که در این مدت آقای شهسوارزاده نوشته است !
دست مریزاد .
آفرین .
پاسخ + +14 0 --
معلم 1394/04/27 - 23:19
عزیزم با دیوار حرف میزنی با فانی نه که!! مگه دیوار گوش داره؟
پاسخ + +12 0 --
شهرام 1394/04/27 - 23:33
افتاب از کدوم طرف در اومده واقعا
پاسخ + +9 -3 --
اسکویی 1394/04/28 - 07:16
پس حمایت بی دریغ پورسلیمان در ایام استیضاح وزیر فانی برای رهایی از بازداشت بود.این چوب بی صدای معلمان بود که پورسلیمان دارد می خورد به خاطر حمایت بی دلیل از وزیر بی لیاقت
پاسخ + 0 0 --
نیازی 1394/04/28 - 09:26
مثل این که این یادداشت آقای شهسوارزاده به بعضی ها خیلی فشار آورده !!
به قول آقای احمدی نژاد که شاید معلم جناب اسکویی باشد :" آب را بریز آنجایی که بیشتر می سوزد !
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/28 - 16:03
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي اسکويي ،
سايت وزين " گروه سخن معلم " بعنوان پايگاه خبري و تحليلي معلمان ايران در رابطه با دولت تدبير و اميد که بارأي اکثريت مردم در 24 خرداد 1392 گفتمان جديدي را در جامعه مطرح نمود . سياست حمايت و انتقاد را پيشه کرده است .
در سرتاسر مقالات اين سايت بخصوص در رابطه با چالش هاي آموزش و پرورش و مسائل مشکلات معلمان و راهکار هاي برون رفت آن مقالات مختلف ارائه گرديده است . که در پي نوشت هريک از آن ها نظرات موافق و مخالف درج شده است .!
در اين سايت وزين ، براي اولين بار ايده فراکسيون فرهنگيان در مجلس شوراي اسلامي مطرح شد ، تلاش براي حضور در شوراياري تهران شکل گرفت ، به رسميت شناختن تشکل هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين ، تعيین مشاور براي ارتباط با تشکل هاي مدني ، توجه به رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي مورد تأئيد قرار گرفت ، حمايت از دکتر فاني در برابر استيضاح ، حمايت از تيم مذاکره کننده هسته اي و موفقيت هاي آن و... مطرح شده است .! که نشانه هاي حمايت ازاقدامات مثبت دولت تدبير و اميد است .!
ادامه...
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/28 - 16:04
ادامه پاسخ :
در اين سايت وزين به روند بيمه فرهنگيان ، صندوق ذخيره فرهنگيان ، دستگيري آقايان عليرضا هاشمي ، علي اکبر باغاني ، اسماعيل عبدي ، اخيرأ حکم تجديد نظر آقاي پورسليمان و...که نشانه هاي انتقاد از عملکرد هاي منفي مي باشد .!مطرح شده است .
حتمأ تصديق مي فرماييد که :
1.در سايت وزين " گروه سخن معلم " نقد هاي فراوان و گاهي کم محتوي عليه عملکرد دکتر فاني منتشر شده است . در اظهار نظر ها پي نوشت اين مقالات نظر هاي موافق و مخالف فراوان منتشر شده است .
2.در سايت وزين " گروه سخن معلم " نقد هاي فراوان و گاهي کم محتوي عليه استيضاح د دکتر فاني منتشر شده است . در اظهار نظر ها پي نوشت اين مقالات نظر هاي موافق و مخالف فراوان منتشر شده است .
اگر بخواهيم همچون حضرتعالي با نگاه بدبينانه به همه مقلات و همه نظرات بنگريم بايد بگويم :
همه معلمان و افراد جامعه که از دکتر فاني در رابطه با استيضاح حمايت کردند يک پرونده در قوه قضاييه يا هيأت هاي تخلفات اداري دارند و از ترس آن پرونده از فاني حمايت مي کردند .
پاسخ ادامه دارد.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/28 - 16:05
ادامه پاسخ :
حتي نماينده محترم مردم بوکان در مجلس شوراي اسلامي که خودش تا آخر از موافقان استيضاح بود . چون فرموده اند که استيضاح وزير،از سوي برخي نمايندگان غير صنفي وبدن پشتوانه تخصصي بوده ( اين استيضاح بيشتر... بود تا صنفي وکارشناساني) يک پرونده اي دارد .!
استاد گرامي جناب آقاي اسکويي فکر نمي کنيد دوران عوام فريبي و موج سواري چند سالي است که سپري شده است ؟!
با تقديم شایسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +14 -1 --
ناشناس 1394/04/28 - 10:24
جناب شهسوار زاده ! درست گفتی آقای فانی وزیر دولت تدبیرو امید است ، چون در این دولت هیچ وزیری بدون اجازه بزرگ تر از خودش آب نمی خورد. وهیچ فرمانداری حق شرکت در سخرانی جناح مخالف دولت را ندارد وگرنه عزل می شود. می خواهید برایت سوگند بخورم که باور کنید در شهر ما به رئیس اداره آموزش و پرورش دستور داده اند که شما حق ندارید بدون اجازه ی ما برای هیچ مدیر یا معاونی ابلاغ بنویسی یعنی یک رئیس که مانند یک مترسک سر خرمن است .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/29 - 11:37
به نام دوست
استاد گرانقدر نا شناس 11:24 روز 28 تير ماه 94 تفاوت بين ماه برخي (اندک و محدود ) و ماه گردون از زمين تا آسمان است .
نکاتي که جامعه مدني به آن توجه مي کند ( از جانب هر وزيري اجراء شود دکتر حاجي بابايي با شد که سخنران برجسته اي است و يا دکتر فاني که سرفه مي کند ) و مورد تأئيد قرار مي گيرد عبارتند از :
1.به رسميت شناختن نهاد هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين
2.انتخاب مشاور وزير در ارتباط با تشکل ها
3.درخواست از روزنامه نگاران براي تشکيل گروه هاي تخصصي براي بررسي ، نقد و ارائه راهکار هاي چالش هاي آموزش و پرورش
4.تشکيل پارلمان معلمي در خراسان بصورت آزمايشي سپس گسترش آن در سرتا سر ايران
5.عدم صدور حکم براي فعالان صنفي و مدني به دليل فقط فعاليت صنفي و مدني آنان ( زيرا فعالان صنفي و مدني همچون ديگر شهروندان در برابر قانون مسئول هستند و مصونيت قضايي ندارند . )
پاسخ ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/29 - 11:38
ادامه پاسخ ک
6.پيگيري و مذاکره با مسئولين براي پرونده هاي قضايي فعالان صنفي و مدني
7.استقلال در انتخاب مديران اجرايي ( طبق قانون اساسي و تفکيک قوا هيچ قوه اي حق دخالت و اعمال نظر در تعيين نيرو هاي اجرايي ندارد . )
8. ....
نکاتي که جامعه مدني به آن توجه مي کند ( از جانب هر وزيري اجراء شود دکتر حاجي بابايي با شد که سخنران برجسته اي است و يا دکتر فاني که سرفه مي کند ) و مورد تأئيد قرار نمي گيرد عبارتند از :
1.به رسميت نشناختن نهاد هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين
2.عدم انتخاب مشاور وزير در ارتباط با تشکل ها
3.عدم درخواست از روزنامه نگاران براي تشکيل گروه هاي تخصصي براي بررسي ، نقد و ارائه راهکار هاي چالش هاي آموزش و پرورش
4.عدم تشکيل پارلمان معلمي در خراسان بصورت آزمايشي سپس گسترش آن در سرتا سر ايران
5.صدور حکم هاي ناعادلانه و غير منطقي براي فعالان صنفي و مدني
پاسخ ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/29 - 11:39
ادامه پاسخ :
6.اصرار بر اجراي احکام قضايي براي فعالان صنفي و مدني
7.عدم استقلال در انتخاب مديران اجرايي ( طبق قانون اساسي و تفکيک قوا هيچ قوه اي حق دخالت و اعمال نظر در تعيين نيرو هاي اجرايي ندارد . )
8. ....
معني حمايت و انتقاد از يک وزير و يا دولت يعني از کار هاي خوب وي حمايت مي شود و يا در مقابل فشار هاي بي جا به وزير از وي حمايت مي شود . ولي در مقابل کار هاي نسنجيده وي يا تسليم شدن وي در مقابل فشار ، انتقاد مي شود .
با تقديم شایسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +9 -1 --
جلیل 1394/04/28 - 11:38
این شهسوار زاده اینهمه از فانی حمایت کرد و تا تونست از وضعیت آزادی بیان که به گفته وی فانی برای معلمان ارمغان آورده تمجید کرد اما بلاخره خودش به این نتیجه رسید که دیگه نمیشه از فانی دفاع کرد
من همون وقت که روحانی گفت اعتراضات معلمان را به رسمیت می شناسم گفتم جلوی دوربین این حرف رو میگه و بعد دستور برخورد صادر میکنه
معلمان زیادی در همین دولت به حراست احضار و تهدید شدند اما این سایت و شهسوار زاده قبول نمی کردند تا اینکه برای خودشون هم حکم صادرشد
شما مطمئن باشید برای کسیکه دوست این وزیر و بزرگترین حامی ایشان است وقتی حکمی صادر میشود دیگر وای به حال منتقدین و مخالفین وزیر
پاسخ + 0 0 --
علی پورسلیمان 1394/04/28 - 12:01
آقای جلیل
سلام
این پرونده در زمان وزارت آقای حاجی بابایی برای بنده تشکیل شد .
اولین پرونده پس از تجمعات معلمان در مقابل مجلس و به خاطر اعتراض به اجراء نشدن قانون مدیریت خدمات کشوری و با اتهام " تحریک معلمان " تشکیل شد و بنده را " تبعید " نمودند !
متاسفانه پرونده سازی در دولت های نهم و دهم برای فعالان تشکل های معلمان و فعالان رسانه ای امری عادی و بدیهی بود .
ما به این کار وزارت آموزش و پرورش اعتراض داریم و البته معتقدیم که این قبیل کارها استمرار همان شیطنت ها و برنامه های نیروهای باقی مانده از دولت قبل است که متاسفانه در سایه تعلل ، بی تدبیری و مماشات مدیریت فعلی آموزش و پرورش جرات عرض اندام و خود نمایی پیدا کرده اند ...
اگر از همان ابتداء با نیروهای کارشکن ، مغرض و ضعیف برخورد می شد شاید کار به این جاها نمی کشید ضمن آن که ما هیچ گاه نقاط ضعف آقای فانی را کتمان نکرده ایم و موضع ما در سخن معلم " حامی - منتقد " بوده و خواهد بود.
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/04/28 - 12:21
ما به این کار وزارت آموزش و پرورش اعتراض داریم و البته معتقدیم که این قبیل کارها استمرار همان شیطنت ها و برنامه های نیروهای باقی مانده از دولت قبل است
این حرف منطقی نیست چون وزی به عنوان عالیترین مقام وزارت می تونه خیلی آسون دستور تجدید نظر در باره حکم صادر شده بده که چون اینکار رو نکرده پس حکم صادر شده رو تائید کرده
و ربط دادن این کار به دولت قبلی توجیه بوده و فاقد هر گونه منطق عقلانی است
پاسخ + +8 0 --
دبیر 1394/04/28 - 14:08
اقای شهسوار زده در اینده حکم شما هم صادر میشه
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/04/28 - 17:49
نه ایشون بازنشسته ست دیگه خرش از پل رد شده و خیالش از این بابت راحته و توشغل دوم و سوم خودش مشغوله و به نظر میرسه وضع مادیش خیلی خوبه
پاسخ + +10 -1 --
جلیل 1394/04/28 - 15:08
اگه به دور از تعصب قضاوت کنیم نه کار دولت قبلی قابل دفاع است و نه کار این دولت
هر دو دولت در حق معلمین ظلم کرده ضمن اینکه هردو نقاط قوت هم داشتند از بلا تکلیفی درآوردن نیروهای حق التدریسی و بازگرداندن آرامش به آنها که با استخدامشان از طلاق واز هم گسستگی خانواده هایشان جلوگیری شد جذب و استخدام 40 هزار نفر از طریق آزمون از نقاط قوت دولت قبل
برخورد و دستگیری معلمان و حذف تمام مزایای معلمان با اجرای خدمات کشوری و نرسیدن به وضعیت معیشتی و حقوقی آنان از نقاط ضعف دولت قبل است
تنها نقطه قوت این دولت دادن کارت هدیه 100 هزار تومانی در رمضان و افزایش 68000 تومان در قالب اجرای ناقص فوق العاده شغل است
هرچند که این دولت تمام حق التدریسیهای معلمان رو حذف کرد و با کسر مقرری کمر معلمان رو شکست و اون قدار حق التدریسی که به معلمان اختصاص یافته هنوز از فروردین پرداخت نشده و هزینه ازدواج و فوت هم ظاهرا از سال 90 باقی مونده
پاسخ + +7 0 --
فرهنگی 1394/04/29 - 05:16
وصف الحال امروزآموزش وپرورش

ای وای بر اسیری
کزیاد رفته باشد
در دام مانده صید و
صیاد رفته باشد

ای وای بر وزیری
در خواب رفته باشد
در خاک مانده ایم و
افلاک گشته باشد

ای وای بر دبیری
با عشق مانده باشد
از فقر خسته گشته
در عشق مرده باشد

ای وای بر کسی که
در حرف مانده باشد
فرهنگ کرده نابود
در ننگ مانده باشد

ای وای بر معلم
با عشق مانده باشد
از فقر آرزویش
از یاد رفته باشد

ای وای بر معلم
بااین فیش حقوقش
از قسط و قرض هایش
خوابش نبرده باشد

ای وای بر دبیری،
کز درد فقرفرهنگ
در فقر مانده باشد،
از یاد رفته باشد

ای داد از کلاس و
از وضع درس و مشقی
کز شدت فلاکت
بر باد رفته باشد.

فردای میهنم را،
بس تیره می نمایند
هرچند هر وزیری ،
بر تخت این وزارت
دلشاد رفته باشد

ای وای بر محصل
کو دفتر و کتابش؟
انگیزه ای ندارد
از یاد رفته باشد.
پاسخ + +5 0 --
فرهنگی 1394/04/29 - 05:18
گفتند با حبیبان،
جمعی از دبیران،
درد نهفته ای را
اما امان و ای داد،
کان مورد وزارت
در بند رتبه بندی
در خواب مانده باشد

ای وای بر مدیری
خود درد فقر دارد
اما ممانعت کرد ،
همکار رفته باشد

ای داد بر گروهی
کز یاد رفته باشند
فریاد و داد آنان
در خواب رفته باشد
پاسخ + +3 0 --
محمد 1394/04/30 - 11:00
ای وای بر معلم
کو بازنشست باشد
بعدازگذشت 8ماه
چشمش بسوی پاداش
درانتظارباشد
کزشدت فلاکت
ازیادرفته باشد
درپشت هرتریبون
فریادوامعلم
گوش فلک را
کرکرده باشد
اماعمل چوآید
پاسخ سکوت باشد
ای بازنشسته معلم
بسازبافقیری
چون وعده بزرگان
توخالیه توخالی
شرمنده عیال وفرزندوخانمان باش
تامدح توبگویند
درشهروکوی وبرزن
پاسخ + 0 0 --
مینا 1394/05/09 - 14:53
آذرماهه 93بازنشست شدم تا با پول بازنشستگی جهیزیه دخترم را تهیه کنم خبری از پاداش نشد وام با بیست وشش درصد گرفتم وهنوز خبری از پداش نیست ایا آموزش وپرورش سود پول ما رو میده اقای وزیر تورا به خدا فکری بکن

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا ملاقات های مردمی وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم در کم کردن شکاف میان اداره و مدرسه و جلب اعتماد معلمان تاثیری دارد ؟

خیلی زیاد - 12.1%
زیاد - 3%
تا حدودی - 8.5%
تاثیری ندارد - 10.8%
نوعی عوام فریبی و سرکار گذاشتن معلمان است - 65.6%

مجموع آرا: 305

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور