صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

سعید شهسوار زاده / عضو شورای نویسندگان سخن معلم

توافق هسته اي و جشن ملي درعيد فطر

فرهنگيان و معلمان آگاه  همچون ديگر فرهيختگان کشور، اجازه بهره برداري جناحي از جشن ملي توافقات هسته اي را نمي دهند .

 

 

سعید شهسوار زاده عضو شورای نویسندگان سخن معلم   برخي با سياست با دست پس زدن و با پا پيش کشيدن سعي در مصادره افتخار توافق هسته اي را دارند  !
 علي لاريجاني در  روزنامه آفتاب يزد مورخ شنبه 13 تير ماه 1394 در مقاله چرا بدون اطلاع به تيم هسته اي تهمت مي زنيد ؟ نمونه اي از با دست پس زدن توافقات هسته اي را افشا مي کند .
" رییس مجلس شورای اسلامی از بیان مطالب خلاف واقع و بدون اطلاع و آگاهی پیرامون مذاکرات هسته ای به شدت انتقاد کرده و آن را خلاف سخنان رهبر فرزانه انقلاب دانست. علی لاریجانی با اشاره به روند مذاکرات هسته ای و تلاش ها برای حل این مسئله در کشورمان، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد احساس وظیفه شرعی به آنها دست داده و در جلساتی سخنانی می گویند که بسیاری از این سخنان غلط است. وی در ادامه افزود: برادری در یک استان رفته و مطرح کرده که تمامی واحدهای هسته ای در کشورمان تعطیل شده است و یا برادری در جای دیگری گفته که دار و ندار هسته ای ما را به آمریکایي ها داده اند و شخص دیگری نیز مردم را تحریک می کند که رهبری تنهاست و مردم باید به میدان بیایند، پرسش اینجاست که چرا بدون اطلاع و آگاهی از مسائل خلاف سخن می گویید و به هیئت مذاکره کننده هسته ای تهمت می زنید.

به گزارش انتخاب نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که شما اگر خودتان مشکل دارید، لازم نیست پشت سر رهبری مخفی شوید، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب صراحتا فرموده اند که حرف من در همه جا یکی است و هیئت مذاکره کننده هسته ای افراد متدین، متعهد، شجاع و غیور هستند، پس مشخص است که حرف هاي شما با سخنان رهبری یکی نیست. وی با اشاره به سخنان برخی افراد برای تخریب دولت یازدهم، فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم حفظ وحدت در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: سخنان برخی افراد به هیچ عنوان نقد نیست و آنها نمی توانند با بیان این مطالب احساس دلسوزی و مسئولیت داشته باشند، لاریجانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت یاری رساندن به دولت در شرایط کنونی کشور، خاطرنشان کرد: کسانی که ادعای طرفداری از ولایت دارند و سخنان آنها با فرمایشات روشن و مشخص رهبری متفاوت است، اشکالی در کارشان است و آنها باید بدانند که انتقادات باید آگاهانه باشد و تهمت زدن فقط تفرقه و کینه ها را بیشتر می کند. ( 1 )

روزنامه شرق روز شنبه مورخ 13 تير ماه 1394  در سرمقاله  خو با عنوان " يکي بخر دو تا ببر"  با پا پيش کشيدن در توافق هسته اي چنین مطرح می کند :
" سيدجواد، بقال نبش خيابان ما، مهم ترين چهره سياسي محله بود. نبض سياست مملکت دستش بود، و مي توانست بفهمد بخت کدام نامزد رياست جمهوري از بقيه بلندتر است. همين که عکس کانديدايي پشت شيشه مغازه اش جا خوش مي کرد، کار تمام بود. سيدجواد سرد و گرم چشيده بود و از توفان هاي بزرگ تر از اين هم گذشته بود. يک انقلاب را پشت سر گذاشته بود و گذشته از اينکه متحمل هيچ خسارت و هزينه اي نشده بود، حتي دکانش را که يک زيرپله بود، به بقالي کنار خيابان توسعه داده بود. او خيلي خوب بلد بود از منافعش صيانت کند، اگرچه محبوب نبود، اما منفور هم نبود...."
" سيدجواد فکر و ذکرش يک چيز بيشتر نبود و آن هم حفظ منافع و گسترش آن بود. حتي اگر زماني بازار جواب مي داد، اجناسش را يکي بخر دو تا ببر عرضه مي کرد. همين کارش در سياست هم جواب مي دهد. با سياست «يکي بخر دوتا ببر»، بايد از تدوين هر برنامه اي يا ابراز هر خواسته و مطالبه اي پرهيز کرد.  "
کاسبکاران  به گونه اي رفتار مي کنند که همه توفيقات متعلق به آنهاست !
" اول بايد ديد کفه ترازو به نفع کدام سو خم مي شود و برد با کيست. بعد سر فرصت مي توان اين طور وانمود کرد که نفع جمع و حتي حرکت تاريخ طوري اقتضا مي کند که ما هم با برنده احتمالي همسو و هم داستان شويم. طوري صحنه سازي مي کند که گويي مذاکرات هسته اي، هيچ ربطي به تحريم ها ندارد. و... اين توفيق را به خود منتسب مي کنند. " 
" از اين رو، به جاي آنکه مردم مولد سياستي در مقام حمايت يا نقد دولت باشند، صرفا مصرف کنندگان تعبيرات و شبه تحليل هايي خواهند بود که منفعت عده کمي را جايگزين صلاح و مصلحت جمعي مي کنند. ديري نمي گذرد که ... پيروزي هسته اي را پيامد عملکرد خود قلمداد مي کنند ."  ( 2 )
صادق زيبا کلام در مقاله ي  « پيشنهادي به مردم براي عيد فطر » در روزنامه آفتاب يزد مورخ شنبه 13 تير ماه 94 مي گوید :   
" در مورد مذاكرات هسته اي كه اين روزها در وين در جريان است به نظر مي رسد تقريبا تمام موضوعات مورد اختلاف، از سر راه برداشته شده و نسبت به آنها توافق صورت گرفته است البته اين نكته را نبايد در ذهن دور نگه داشت كه به هيچ وجه اين تصميمات و توافقات ساده و آسان به دست نيامده بلكه حاصل صدها ساعت مذاكره بوده است .في المثل در شرايطي كه به نظر من تقريبا موضوعات به سرانجام رسيده ولي روزپنج شنبه ، پنج ساعت آقاي ظريف با آقاي جان كري به تنهايي مذاكره مي نمايند. اين موضوع نشان دهنده سختي روندي بوده كه مذاكره كننده هاي كشور طي كرده اند. "
" شايد اين پرسش مطرح شود اگر درمذاكرات موضوعي باقي نمانده پس چرا طرفين توافق را اعلام نمي كنند كه بايد گفت يك مشكل باقيمانده و آن مشكل ابهامي است كه غربي هان نسبت به پرونده ا ي در گذشته دارند.  "     
" گويا گزارشاتي از قبل در مورد فعاليت هسته اي كشورمان وجود دارد كه در اين گزارش ها ادعا شده ايران به دنبال ساخت سلاح هسته اي است .اين در حاليست كه مي شد اين ابهامات و سوالات غربي ها را در دولت قبل مرتفع ساخت اما متاسفانه مذاكرات شش ساله  آقاي جليلي با 1+5 تنها اتلاف وقت بود. به عبارت ساده در آن دوران كوچكترين گامي در جهت حل اين اختلافات برداشته نشد . "
" البته همان طور كه اشاره نمودم اين موضوع به سال ها قبل بر مي گردد و در حال حاضر آژانس، آمريكايي ها و اروپايي ها يقين دارند كه در هيچ كجاي ايران فعاليت هاي هسته اي صورت نمي گيرد و تمام فعاليت هاي ما در چند مركز مشخص خلاصه مي شود. "   
" اما به هر حال اين پرونده همچنان گشوده است و بايد بسته شود.البته بسيار بعيد به نظر مي رسد كه اين پرونده بتواند خللي در راه رسيدن به توافق ايجاد كند. اين پرونده در آينده حل و فصل خواهد شد."   (3 )
"مع الوصف مي توانيم از حالا آماده توافق شويم. به نظر مي رسد توافق هسته ا ي نزديك است و در شب هاي معنوي و با بركت قدر مي توانيم به اين مهم برسيم. براين اساس به مردم ايران پيشنهاد مي دهم خود را از هم اكنون براي جشن هسته اي در عيد فطر آماده كنند. ان شاءالله ."  (3 )

نتيجه  گيري :
ملت شريف ايران  با شوق و اشتياق به اسقبال  توافق انجام شده مي روند و آن را يک پيروزي ملي مي داند و اجازه نمي دهند هيچ گروه و جناحي اين پيروزي ملي  را به نفع خود مصادره کند.
ملت شريف ايران  با شوق و اشتياق به اسقبال  توافق انجام شده مي روند و  اجازه نمي دهند تا کاسبکاران تحريم حلاوت اين پيروزي را به کام ملت تلخ نمايند .
ملت شريف ايران با حضور در تشکل هاي مدني و شناسنامه دار و  تقويت اين نهاد هاي مدني ، با استقبال از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسي تلاش مي کند تا پس از توافق پيروزمندانه ، شرايط بيش از پيش به نفع  توليد کنندگان  و صنعتگران و پيشرفت اقتصادي باشد و دست زالو صفتاني چون بابک زنجاني براي هميشه از سر ملت ايران محو گردد تا شرايط براي تحقق مطالبات صنفي فرهنگيان بيش از پيش فراهم گردد .
ملت شريف ايران  با شوق و اشتياق و آگاهي کامل با تکيه به خرد جمعي به اسقبال  انتخابات اسفند پيش رو مي شتابد تا فرصت ها به تهديد تبديل نشوند و جمهوري اسلامي ايران با شتاب بيشتر به سوي اهداف سند چشم انداز حرکت کند تا شرايط براي تحقق مطالبات صنفي فرهنگيان بيش از پيش فراهم گردد .
 ان شاء الله .
منابع :
( 1 ) روزنامه آفتاب يزد شماره 4368 مورخ شنبه 13 تير ماه 1394 علي لاريجاني مقاله چرا بدون اطلاع به تيم هسته اي تهمت مي زنيد ؟
( 2 ) روزنامه شرق شماره 2340 روز شنبه مورخ 13 تير ماه 1394 سرمقاله سر دبير يکي بخر دو تا ببر .
 ( 3 )  صادق زيبا کلام در مقاله ي پيشنهادي به مردم براي عيد فطر، روزنامه آفتاب يزد شماره 4368 مورخ شنبه 13 تير ماه 94

چهارشنبه, 17 تیر 1394 09:05 خوانده شده: 3118 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +19 0 --
دبیر 1394/04/17 - 09:35
اینا که فرمودی همه میدونن .
پاسخ + +26 0 --
شهرام 1394/04/17 - 09:41
یه کم دیگه بهت فضا بدن بنویسی احتمالا در مورد مریخ و کره ماه و ... نظر میدی
توروخدا بسه دانشمند
نخوایم حرفاتو و نوشته هاتو نبینم چکار باید بکنیم شهسوار زاده عزیز
پاسخ + +33 -1 --
ناشناس 1394/04/17 - 10:33
از کجا مطمئنی توافق هسته ای افتخاره؟؟ من معلم اگر به دنبال توافق هستم به خاطر اینه که دیگه نمی تونم بیش از این فشار اقتصادی رو تحمل کنم. واقع بین باشیم. ما باید توافق کنیم نه به این علت که می تونیم از غرب امتیاز بگیریم یا اینکه مذاکره کننده های قبلی وقت رو تلف می کردن بلکه به این خاطر که از این انرژی هسته ای تا به حال آبی برای ما گرم نشده و نخواهد شد
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/04/17 - 19:30
موافقم !شاید تاریخ بعدها اونو کنار وهم ردیف عهد نامه گلستان وترکمانجای قرار داد وبررسی کرد ؟!کسی چه میدونه
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 17:43
ادامه پاسخ :
این نماینده مجلس ادامه داد: البته اگر مورد الزام آوری در این تفاهم باشد، باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که کشوری مشمول فصل هفت شورای امنیت شده ولی با مذاکره و بدون جنگ توانسته بیرون بیاید. این نشانه هوشمندی مسئولین دولت و مقاومت مردم است. این بیانیه نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکاست و جلوی بهانه جویی غرب را گرفت.


با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +34 -1 --
فاضل 1394/04/17 - 10:36
افتخارش رو هرکی دلش میخواد بزنه به نامش. برای من مهم قیمت سرسام آور اجناس و تورم سرکشه که باید مهار شه. برای من مهم حقوق اندک من است که با این گرانه برای ده روز هم کافی نیست
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 20:30
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي فاضل 30% مشکل اقتصاد ايران تحريم است . اميد است پس از پايان تحريم ها به همت تشکل هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين و رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي شرايطي فراهم شود تا جمهوري اسلامي ايران بسوي افزايش توليد ناخالص ملي پيش برود . و دست زالو صفتاني چون بابک زنجاني از سر اقتصاد ايران براي هميشه قطع گردد . تا رفاه اجتماعي گسترش يابد .
با تقديم احترامات شايسته ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +4 -21 --
مرد 1394/04/17 - 10:44
احسنت به تحلیل و نتیجه گیری خردمندانه و مستدل شما دوست بزرگوارم
پاسخ + 0 0 --
حسین قارداش2415 1394/04/17 - 17:03
آدمهایی با مشترکات زیاد با هم دوست می شوند!!!!!!!!!
پاسخ + +30 0 --
ناشناس 1394/04/17 - 10:45
شما که همه چیزو جناحی می بینین. چه افتخاری چه کشکش چه پشمی برادر من.
آخه ما با یک وجب قد چطور می تونیم با گردنکلفتهای عالم روبرو بشیم. حالا که یه کم عاقل شدیم و میخوایم یه امتیازی بدیم و از این رویا پردازی هسته ای دست برداریم شما هی بگیم افتخار توافق. این توافق از نظر من زمانی افتخار آمیزه که قیمت نون سنگگ بیاره پایین.
فردااست که چهار تا آدم کله شق وقتی رو بشه چه امتیازی داریم می دیم بازم سر ناسازگاری با دنیا بزارن. منطقی به خواننده هاتون بگین نان از اتم واجب تره.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 20:33
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي ناشناس ، زمان پيروزي زور و قدرت بتدريج سوي پيروزي استدال در حال چرخش است . به همين دليل وقتي رئيس دولت اصلاحات بحث گفتگوي تمدن ها را مطرح نمودند دنيا مجبور به پذيرش اين ايده و منطق شد . و يا وقتي دکتر روحاني بحث پيگيري سياست برد برد را مطرح نمودند و بيان فرمودند هم بايد سانتيفيوژها بچرخند وهم چرخ اقتصاد ايران اين نگاه و تفکر هم در ايران مورد استقبال رأي دهندگان قرار گرفت و هم در تعامل با دنيا مذاکرات هسته اي تا اينجا پيش رفته است . اميد است با درايت و هوشياري مسولين محترم ، مذاکرات ازچند پيچ و گردنه آخر هم به سلامت عبور کند .
30% مشکل اقتصاد ايران تحريم است . اميد است پس از پايان تحريم ها به همت تشکل هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين و رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي شرايطي فراهم شود تا جمهوري اسلامي ايران بسوي افزايش توليد ناخالص ملي پيش برود . و دست زالو صفتاني چون بابک زنجاني از سر اقتصاد ايران قطع گردد . تا رفاه اجتماعي گسترش يابد .
با تقديم احترامات شايسته ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +15 -1 --
شهرام 1394/04/17 - 11:14
خوب بلدی الان گلچین کنی کامنت ها رو برادر
پاسخ + +23 -1 --
ناشناس 1394/04/17 - 12:56
تبریک به من، تبریک به تو و تبریک به همه.
پس باید منتظر باشیم بعد از توافق حقوق همه کارمندان دولت افزایش چشمگیر پیدا کنه البته غیر از معلمان عزیز که باید صبور باشند چون منابع دولت کم است...
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 20:28
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي ناشناس ساعت 13:565 روز هفدهم تير ماه ،
اولأ هر تبريکي براي افزايش حقوق نيست .! مثلأ تبريک پيروزي تيم ملي فوتبال يا واليبال و غيره که باعث غرور ملي مي شوند .! در ضمن اينجانب از فرصت استفاده مي کنم ، پيشاپيش عيد سعيد فطررا به حضرتعالي و کليه خوانندگان محترم تبريک عرض مي کنم .
ثانيأ در گذشته نه چندان دوري رئيس دولت ، هر سفر که به سازمان ملل متحد مي رفت يک تحريم نا عادلانه به ارمغان براي ملت هديه مي آوردند . !
ثالثأ از سويي ، بيش از دوسال است که تحريمي به تحريم ها ناعادلانه افزوده نشده است .! واز سوي ديگر کاسه تحريم ترک برداشته است .! و جمهوري اسلامي ايران مي رود تا ازآخرين پيچ ها و گردنه هاي مذاکرات هم به سلامت عبور کند .!
رابعأ عمده ي دود اين تحريم ها ي ناعادلانه به چشم ملت شريف ايران مي رفت . زالو صفتاني چون بابک زنجاني از چه آب گل آلودي ، ماهي گرفتند و ره چند صد ساله را يک شبه رفتند ؟!
ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 20:29
ادامه پاسخ :
30% مشکل اقتصاد ايران تحريم است . اميد است پس از پايان تحريم ها به همت تشکل هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين و رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي شرايطي فراهم شود تا جمهوري اسلامي ايران بسوي افزايش توليد ناخالص ملي پيش برود . و دست زالو صفتاني چون بابک زنجاني از سر اقتصاد ايران براي هميشه قطع گردد . تا رفاه اجتماعي گسترش يابد .
ببا تقديم احترامات شايسته ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +29 -1 --
ناشناس 1394/04/17 - 13:36
توافق بشه یا نشه توفیری بحال معلمان نمی کنه.. دلتونو صابون نزنید.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 20:52
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي ناشناس ساعت 14:36 روز هفدهم تير ماه ، با اين جمله شما کاملأ هم عقيده هستم که عالمانه مي فرماييد :
" توافق بشه یا نشه توفیری بحال معلمان نمی کنه... " بنده هم به فرموده حکيمانه حضرتعالي اضافه مي کنم :
توافق بشه یا نشه توفیری بحال ملت شريف ايران نمی کنه...
زيرا اين ملت بزرگوار و مسئولين محترم همواره به طرف هاي مقابل مذاکرات اين نکته را اشاره نموده اند :
هرگز تن به خفت خواري نمي دهند . در سايه حفظ حرمت ايراني ، احترام به جمهوري اسلامي ايران و ... پاي ميز مذاکره حاضر مي شوند .!
30% مشکل اقتصاد ايران ناشي از تحريم است .! چه تحريم هاي ناعادلانه حذف شوند وچه تداوم يابند . اين ملت بزرگ و خردمند به همت تشکل هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين و رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي شرايطي فراهم مي آورند تا جمهوري اسلامي ايران بسوي افزايش توليد ناخالص ملي پيش برود . و دست زالو صفتاني چون بابک زنجاني از سر اقتصاد ايران قطع گردد . تا رفاه اجتماعي گسترش يابد .
با تقديم احترامات شايسته ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +15 -2 --
شهرستاني 1394/04/17 - 13:56
آقاي شهسوار زاده كاش هدفت رو اكثر همكارا از اين نوشته هات ميدونستن توتقصير نداري چون كارت هدفمنده تعجب از آقاي پور سليمان هستش كه هر مطلبي رو بدون سبك وسنگين كردن در مقابل ديد همكارا قرار ميده همكارا خوب ميفهمن كه تلاش معلما رو برا افزايش حقوق وحل ساير مشكلات افرادي مانند شهسوار زاده ها با نوشابه هاي يخي بي اعتبار كردن معلما هميشه خواهان نظامند ولي خواسته هاي بحقي نيز دارند كه بايد انجام بگيره
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 21:04
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي شهرستاني اولأ عمده مطالب ارائه شده نقل از بزرگان است .! قطعأ حضرتعالي با اين بزرگان بحثي نداريد ؟! و روي سخن شما با بنده حقير سر پا تقصير است که در نتيجه گيري خدمت سروران محترم عرض کرده ام :
نتيجه گيري :
1. ملت شريف ايران با شوق و اشتياق به اسقبال توافق انجام شده مي روند و آن را يک پيروزي ملي مي داند و اجازه نمي دهند هيچ گروه و جناحي اين پيروزي ملي را به نفع خود مصادره کند.
2. ملت شريف ايران با شوق و اشتياق به اسقبال توافق انجام شده مي روند و اجازه نمي دهند تا کاسبکاران تحريم حلاوت اين پيروزي را به کام ملت تلخ نمايند .
ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 21:04
ادامه پاسخ :
. ملت شريف ايران با حضور در تشکل هاي مدني و شناسنامه دار و تقويت اين نهاد هاي مدني ، با استقبال از رسانه ها به عنوان رکن چهارم دموکراسي تلاش مي کند تا پس از توافق پيروزمندانه ، شرايط بيش از پيش به نفع توليد کنندگان و صنعتگران و پيشرفت اقتصادي باشد و دست زالو صفتاني چون بابک زنجاني براي هميشه از سر ملت ايران محو گردد تا شرايط براي تحقق مطالبات صنفي فرهنگيان بيش از پيش فراهم گردد .
4. ملت شريف ايران با شوق و اشتياق و آگاهي کامل با تکيه به خرد جمعي به اسقبال انتخابات اسفند پيش رو مي شتابد تا فرصت ها به تهديد تبديل نشوند و جمهوري اسلامي ايران با شتاب بيشتر به سوي اهداف سند چشم انداز حرکت کند تا شرايط براي تحقق مطالبات صنفي فرهنگيان بيش از پيش فراهم گردد .
لطفأ بطور مشخص بفرماييد با کدام يک از موارد فوق الذکر مشکل داريد ؟!
با تقديم شایسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +1 -18 --
بیاتی 1394/04/17 - 14:02
توافق هسته ای ازافتخارات دولت تدبیر و امید است.ازاین توافق همه سود می برند،حتی چوپان ده ما!
پاسخ + 0 0 --
بنده خدا 1394/04/17 - 15:58
مگه چوپان ده شما ارزشش از تو کمتره؟
پاسخ + +21 -1 --
معلم منطقه محروم 1394/04/17 - 17:01
ما که همیشه محرومیمم. خصوصا معلمان. در این دولت بی تدبیر و ناامیدی . انشالله مبارک ملت ایران باد .
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/19 - 21:13
به نام دوست
استاد گرامي جناب آقاي معلم منطقه محروم ساعت 18:016 روز هفدهم تير ماه ،
لطفأ بفرماييد به چه دليل تصور مي فرماييد که مذاکرات با 1+5 بي تدبيري است ؟! و باعث نا اميدي است ؟!
از اينکه هوشيارانه مي فرماييد :
" انشالله مبارک ملت ایران باد . "
صمیمانه از شما تشکر مي کنم .!
با تقديم احترامات شايسته ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +17 -1 --
ناشناس 1394/04/17 - 17:37
بعد از سالها جنگ و جدل و هزينه از جيب مردم به خط اول برگشتيم اين كجايش افتخار است كه بنام كسى ثبت شود بقول بزرگان :
" تغارى بشكند ، ماستى بريزد ، جهان گردد بكام كاسه ليسان "
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/20 - 17:49
به نام دوست
استاد گرانقدر ناشناس 18:377 روز هفدهم تير ماه
مي گويند جلوي ضرر را هروقت بگيريم منفعت است !
برکسي پوشيده نيست که در سايه بي خردي دولت هاي مهرورز در هر سفر به سازمام ملل متحد يک تحريم براي کشور به ارمغان آورده مي شد .! ولي طي دوسال دولت تدبير و اميد هيچ تحريمي اضافه نشد .! و امروز در آستانه تواق با 1+5 هستيم .!
اين افتخار به نام ملت ايران ثبت مي شود .! زيرا يک افتخار ملي است .!نه افتخار جناحي ، بر ملت شريف ايران مبارک باد اين پيروزي
با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +19 0 --
فاطمه 1394/04/17 - 18:23
الحمدلله بهانه دولت برای عدم اجرای نظام پرداخت هم مرتفع شد
تا ببینم آقایان دیگه چه بهانه ای میخان جور کنن
پاسخ + +11 -1 --
معلم 1394/04/17 - 20:03
نظر شما
سایت سخن فانی، سخن اوست.

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر غیرنقادی فانی راحمایت کنیم.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/20 - 17:53
به نام دوست
استاد گرانقدر معلم 21:03 روز هفدهم تير ماه
جشن توافق هسته اي چه ربطي به دکتر فاني دارد ؟!
اين افتخار به نام ملت ايران ثبت مي شود .! زيرا يک افتخار ملي است .!نه افتخار جناحي ، بر ملت شريف ايران مبارک باد اين پيروزي
با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +26 0 --
جلیل 1394/04/17 - 21:54
من به شما قول می دهم حتی اگر این توافق هم صورت بگیره و تمام تحریم ها رفع بشه هیچ تاثیری در بهبود معیشت مردم نخواهد گذاشت مشکلات اقتصادی زمانی رفع میشه که اختلاس گر و دزد نداشته باشیم در حالیکه به خاطر دو میلیون تومان پول عده ای در زندان هستند نماینده مجلس 60میلیون تومان کارانه میگیره آیا با وجود چنین نماینده هایی مشکلات شما از بین میره؟؟؟
ایران با داشتن بهترین و غنی ترین معاون و نفت و گاز و زمینهای کشاورزی میتونه بهترین زندگی رو برای مردمش تامین کنه اما دزدیها و سو مدیریتها اجازه این کار رو نمیده
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی 1394/04/18 - 00:25
بالاخره یه بار من وآقا جلیل هم نطر شدیم
موافقم
پاسخ + 0 0 --
بیاتی 1394/04/18 - 02:58
ضمن تایید نظرات جنابعالی در باره سواستفاده های کلان که متوجه سو مدیریت مسئولین ارشد،واقتصاد بشدت دولتی(رانتی) است.ولی توافق هسته ای براقتصاد کلان کشوربی تاثیر نخواهدبود، بارفع تحریم ها ضمن ازاد شدن داراییها بلوکه شده که باعث افزایش ذخایر ارزی وتقویت پول ملی میشود که به این صورت درمعیشت مردم تاثیر خواهد داشت.جذب سرمایه گذاری خارجی بخاطر عادی شدن روابط باعث ایجاد اشتغال مولد وتولید ثروت ورفاه اجتماعی بدنبال خواهد داشت و.....!
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی معتدل 1394/04/18 - 05:47
یادتان باشد که سردسته های این اختلاس گران در دولت محبوب شما بودند.پس زیاد سنگ اونو به سینه نزنید.!!!!!
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/04/18 - 16:29
در تمام دولتها سو مدیرت و اختلاس شده و فقط مربوط به دولت قبلی نبوده استات اویل و کرسنت و ارائه رانت به تاجر توسط ...واردات بنزین به بهانه آلوده بودن و میلیاردها دلار سود از این واردات هم متعلق به دولت گذشته بود ؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/04/18 - 16:53
آقای بیاتی بدون توافق هم چنانچه مسئولین ما مثل کشورهای غربی بودند و دزدی نمی کردند شاهد رونق اقتصادی و تقویت پول ملی و افزایش شدید رفاه و ثروت میشدیم
پاسخ + 0 0 --
فرهنگی معتدل 1394/04/19 - 05:43
آقای جلیل عزیز زمین و زمان باین باور رسیده اند که بزرگترین اختلاسها و رانتها در دولت محبوب شما اتفاق افتاده شما که خودرا اهل منطق می دانید لااقل این مسئله رو قبول کنید. تاریخ ایران آن درآمدی که در زمان دولت محبوبتان داشت بدست نیاورده ونخواهد آورد وبیشترین رانتها هم در دوران آنها بوده و باتوجه به درآمد شان کمترین توجهات هم به معیشت معلمان شده بود.آیا جز این است ؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/04/19 - 14:39
بیشترین رانتها و اختلاسها در زمان اصلاح طلبان و کارگزاران صورت گرفته که چند نمونه اش رو هم مثال زدم و توجه کنید که ثروتمند ترین مسئولین کارگزاران و اصلاح طلبین هستند که ثروت نجومی و هزاران شرکت و کارخانه مختلف دارند از این وزیرها حسابش رو بگیر
احمدی نژاد یه خونه ساده در یه نقطه متوسط تهران داره کسیکه 8 سال رئیس جمهور کشور بود اون وقت سهمش یه آپارتمان کوچکه اما کسیکه یه کارخانه داره صد برابر احمدی نژاد در بهترین نقاط تهران زندگی می کنه
در دوسال آخر تحریم بود اصلا کسی نفت ایران رو نمی خرید مهدی هاشمی هم به غربیها پیام می داد تحریم ها رو بیشتر کنید تا یه دولت اصلاح طلب سر کار بیاد
اگه یک سال حاجی بابایی می موند الان حقوقتون دو برابر افزایش پیدا کرده بود هر چند که نماینده ها نذاشتند تا حقوق معلمین در زمان حاجی بابایی و احمدی نزاد افزایش یابد
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/04/22 - 16:08
آقا جلیل این یکی رو خوب آمدی
پاسخ + +12 -1 --
شهرام 1394/04/18 - 02:09
شهسوار زاده چقد خنده هات و پوز خندهات شبیه فانی هستش
فامیلش نیستی فانی دوست
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/04/18 - 11:31
عجب خنده ملیحی مانند...
پاسخ + +9 -1 --
شهرام 1394/04/18 - 02:12
هدفت فقط خودنمای هستش شهسوار زاده ...
پاسخ + +13 0 --
مهدی 1394/04/18 - 09:09
من هم با همکاران ارجمندم موافقم که توافق باعث خوشحالی ما می شود اما نه به این دلیل که اساسا توافقی افتخار آمیز است بلکه به امید بهبود شرایط اقتصادی ناگواری که فعلا با آن دست و پنجه نرم می کنیم.
شخصا با پیشنهاد شادی مردم در خیابانها پس از توافق احتمالی نیز مخالفم، نه به این دلیل که با شادی مخالفم؛ بلکه به این دلیل که این رویداد در صورت وقوع در رسانه های خارجی منعکس می شود و تحریم کنندگان را مطمئن تر می کند که ابزار تحریم در به زانو درآوردن مردم ایران بسیار موثر بوده و چه بسا در آنها وسوسه ایجاد شود که با وجود اینهمه انسانی که از تحریم به تنگ آمده و به خیابانها ریخته اند باز هم با افزایش فشار بر کشورمان امتیازات بزرگتری بگیرند.
پاسخ + +2 -5 --
زعفرانی 1394/04/18 - 09:47
با تشکر از آقای شهسوار زاده به امید پیروزی وسربلندی هئیت مذاکره کننده هسته ای وآزاد سازی پول های بلوکه شده ایران و برقراری حقوق تضییع شده ومطالبات بر حق معلمان و کوتاه شدن دست باندهای رانت خوار ومنفعت طلب از جامعه فرهنگی کشور وآزادی عزیزان دربندی که برای احقاق حقوق معلمان دربند هستند .
ان شاءلله
پاسخ + +12 -1 --
ناشناس 1394/04/18 - 11:30
آقای شهسوارزاده پاچه خوری هم حدی داره توافق بشه یانشه برای معلم جماعت توفری نمی کنه چون به کفته اقایان چیزی ته دیگ نمانده وازدولت بی تدبروناامید هم چیزی برنمی اد چون سالی که نیکوست ازبهارش پیداست ...ازبودجه اول سالش معلومه
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/20 - 18:04
به نام دوست
استاد گرانقدر معلم 12:30 روز هيجدهم تير ماه
جشن توافق هسته اي مانند پيروزي تيم ملي افتخار آفرين است ؟!ربطي به مطالبات برحق فرهنگيان فرهيخته ندارد . اين مطالبات بايد با حضور فرهيختگان در صحنه توسط نهاد هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين و رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي تا تحق نهايي پيگيري شود .
اين افتخار به نام ملت ايران ثبت مي شود .! زيرا يک افتخار ملي است .!نه افتخار جناحي ، بر ملت شريف ايران مبارک باد اين پيروزي
با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +13 0 --
دبیر 1394/04/18 - 12:25
اقای شهسوار زاده شما چه وعده ای بعد از رفع تحریم های اقتصادی به فرهنگیان میدی که انتظار داری جشن هم بگیریم.
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/04/20 - 18:11
به نام دوست
استاد گرانقدر دبير 13:25 روز هيجدهم تير ماه
جشن توافق هسته اي مانند پيروزي تيم ملي افتخار آفرين است .! همين که دوسال هيج تحريمي اضافه نشده است .! همينکه در سايه توافق همه تحريم ها لغو مي شود يک پيروزي است .! قبلأ هم اشاره کرده ام اين توافق و پيروزي در سازمان ملل متحد و ماده 7 بدون جنگ و خونريزي سابقه بوده است .!
اين افتخار به نام ملت ايران ثبت مي شود .! زيرا يک افتخار ملي است .!نه افتخار جناحي ، بر ملت شريف ايران مبارک باد اين پيروزي
با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + +10 -2 --
جلیل 1394/04/19 - 23:42
این حمایت متعصبانه شهسوار زاده از این دولت چندان بی دلیل نیست خودشون هم اقرتار کردند شغل دوم دارند و احتمالا ذدر مدارس خصوصی فانی مشغول به تدریس هستند که اینقدر سنگ فانی رو به سینه میزنه
پاسخ + 0 0 --
بیاتی 1394/04/21 - 14:31
مثل تعصب جنابعالی ازدولت قبل!
پاسخ + 0 0 --
معلم منطقه محروم 1394/04/22 - 16:15
با نظرتون موافقم آقا جلیل
نکنه این آقای شهسوار زاده عزیز یکی از چندین مشاور بازنشسته و دوباره فراخوان شده آقای فانی و معاونین ایشون هستن
پاسخ + 0 0 --
سعدی 1394/04/23 - 01:31
ازش سوال کنید درآمدش چنده

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور