صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

مسئولان پاسخگو باشند

كلاه و نمد( شهريه و هزينه كلاس هاي فوق برنامه مدارس ) و مطالبه به حق فرهنگيان

دستورالعمل اجرایی سال جدید تحصیلی ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس   رحمان / تهران

در پاسخ به مطلب دستورالعمل اجرایی سال جدید تحصیلی ثبت نام فرزندان فرهنگیان در مدارس ( بخشنامه 24711/400 معاونت آموزش متوسطه ) و درخواست مدير محترم سايت سخن معلم مبني براينكه دوستان و همکاران گرامی ، موارد تخلف را به صورت دقیق و مستند برای گروه سخن معلم ارسال فرمایند ) ،  ( این جا ) و ( این جا )  ؛ به اين وسيله موارد ذيل را جهت اطلاع و تنوير افكار همكاران گرامي به عرض مي رساند :
1 ـ يكي از مطالبات درون سازماني همكاران فرهنگي تحصيل رايگان فرزندان همكاران مي باشد .ليكن بخشنامه شهريه ثابت و هزينه كلاس هاي فوق برنامه به گونه اي تنظيم شده كه داراي اشكال قانوني و حقوقي است .
2 ـ طبق بخشنامه ، فقط دريافت شهريه ثابت از فرزندان فرهنگي در مدارس ممنوع شده است و هزينه كلاس هاي فوق برنامه از همكاران دريافت مي شود . چرا ميزان شهريه ثابت و كلاس هاي فوق برنامه از سوي مديران مدارس به طور قانوني و علني مطرح نمي شود ؟
3ـ مخفي كاري و اطلاع رساني غلط و سليقه اي و ناقص مديران و نظارت ضعيف و سئوال برانگيز اداره كل در اين زمينه قابل تأمل است !
4 ـ اختياري بودن كلاس هاي فوق برنامه در مدارس دولتي و خاص تبديل به اجبار شده است  ،چرا كه مديران بدشان نمي آيد از اين نمد براي خود كلاهي ببافند .دريافتي حق الزحمه مديران را بررسي كنيد .
5 ـ كلاس هاي فوق برنامه از نظر ارزش و ضرورت خود مشكلات شخصيتي و ساختاري در ذهن و رفتار دانش آموزان ايجاد مي كند كه در اين مجال قابل طرح نيست و بهتر است از دانش آموزان تحقيق و پرسش شود .
6 ـ درخواست و مطالبه به حق همكاران فرهنگي در تحصيل رايگان فرزندان شان بايد به عنوان يك مطالبه قانوني مطرح و اجراء شود .
7 ـ بخشنامه فوق بايد شفاف و صريح و بدون حاشيه براي همكاران محترم بيان و اجراء شود .

با تشكر


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

یکشنبه, 07 تیر 1394 20:30 خوانده شده: 2023 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +12 0 --
سلیمی 1394/04/07 - 21:31
دوکلمه حرف حساب از سایت سخن معلم.دوکلمه به دور از سیاسی کاری.مچکریم
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1394/04/07 - 22:27
یک زمانی برای فرزندان فرهنگیان در مدارس غیر دولتی تخفیفی قائل می شدند اونهم چند ساله ازبین رفته.در عوض آموزش وپرورش تسهیلاتی برای اونها قائل بود
پاسخ + +6 -1 --
فرهنگی 1394/04/08 - 01:07
سلام بله درسته من یه مشاورم و فرزندم تو منطقه 9 شهرک آزادی مدرسه نمونه دولتی میره وچپ وراست دا رن ازمون پول میگیرن مسخره ترش اردوی عید بود ه که قرار بوده مشاور بچه های چهارم هم بالاسر بچه هاباشه ولی نیومد مدیرهم بهانه اورده بود که نمیتونه بعد فهمیدیم نخواسته پول مشاور بده البته پسر من امسال سومه واگه قراره اینطوری بهمون ظلم بشه من پسرمو از مدرسه در میارم
پاسخ + +6 0 --
بابک 1394/04/08 - 18:32
اصل برنامه بعلت ته کشیدن بودجه و سرانه قابلیت اجرایی نداره ، اونوقت شما به دنبال فوقش هستید .!!
من به جای جناب وزیر باشم، هرچه سریعتر برای اینکه بهانه ی استیضاح مجدد رو از نمایندگان بستانم ، دستور میدم حق الزحمه ی اضافه تدریسهاس فروردین ، اردیبهشت و خرداد رو واریز کنند و احکام طرح رتبه بندی رو از اول مهر در مدارس بین معلمان توزیع کنند تا سر و صدا بخوابه . شما را به خدا هر کی در امکانش هست ، این پیام منو به جناب فانی و بطحایی برسونه . شما را به خدا

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

آیا کنکور معیار مناسب و قابل اتکایی برای ارزیایی در مورد اثربخشی و کارایی نظام آموزشی ایران می باشد ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور