صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

« چرا تشکل ها و کانون های دانشگاه فرهنگیان نقشی در تحولات این دانشگاه ندارند؟! »

انتقاد یک دانشجو معلم از " بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان " ؟

رضا علیزاده

 گروه اخبار/

نامه ی زیر توسط یکی از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان برای « صدای معلم » ارسال گردیده است .

این رسانه آماده انتشار پاسخ مسئولان و مخاطبان در این مورد است .

 

انتقاد یک دانشجو معلم از تشکل ها و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

تشکل ها و کانون های دانشگاه فرهنگیان که آماری قابل توجه در کمیت دارند اما مشاهده عملکرد آنان در چند سال اخیر نشان می دهد که در بسیاری از مسائل مهم و حیاتی این دانشگاه وضعیتی ساکن و غیرانتقادی دارند و این حالت انفعال آنان موجب ایجاد مشکلاتی و عزل و نصب هایی شده است که دلایل این وضعیت خیلی شفاف و منطقی نیست .
یکی از این تشکل ها ؛ « بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان » است .

بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، مسئول بسیج دانشگاه از بین دانشجویان دانشگاه انتخاب می‌شود و این قانون در دانشگاه فرهنگیان نقض شده است .

سجاد صدیقی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی تهران  بیش از دو سال است به عنوان مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان فعالیت می‌کند و ایشان از بدو تحصیلات دانشگاهی هیچ وقت دانشجوی دانشگاه فرهنگیان نبوده است .
پرسش من این است :

انتقاد یک دانشجو معلم از تشکل ها و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان
علت این انتصاب چیست؟ و چرا مسئولان دانشگاه و عوامل نظارتی در این مورد سکوت کرده اند ؟
و آیا از بین این همه دانشجو انقلابی و ولایی دانشگاه کسی نبود در این جایگاه قرار گیرد؟!

و ما این اقدام را توهینی علیه چندین هزار دانشجو این دانشگاه می‌دانیم .

آیا اجازه می دهند دانشجوی دانشگاه فرهنگیان به عنوان مسئول بسیج دانشگاه علامه قرار گیرد؟

چرا باید دیوار این دانشگاه این قدر کوتاه باشد ؟!

لطفا پاسخ گو باشید.


انتقاد یک دانشجو معلم از تشکل ها و بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

سه شنبه, 22 مهر 1399 21:43 خوانده شده: 5545 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +3 -19 --
ناشناس 1399/07/22 - 22:19
درود خدا بر شیر مرد آذربایجان پیرو مکتب خمینی و مطیع محض امام خامنه ای خواسته ما هم همان خواسته ایشان هست سجاد صدیقی که .... رییس بسیج دانشجویی باید برود واز دانشجویان انقلابی نظیر برادر علیزاده استفاده شود
پاسخ + +5 -18 --
ali 1399/07/22 - 22:19
سلام
درود و هزار احسنت به دانشجو انقلابی، ولایی و شجاع و نخبه دانشگاه فرهنگیان
پاسخ + +4 -12 --
سید رضا 1399/07/22 - 22:25
اینگونه انتصابات نشانگر معاملات و لابی ها در پشت پرده هست حتما با سپردن این پست به دیگران صاحب امتیازی میشوند
پاسخ + +5 -14 --
عباسی 1399/07/22 - 22:26
دورد وخسته نباشید به آقای علیزاده که واقعا با سخنان وانقادها بیشتر مشکلات دانشگاه فرهنگیان وبسیج دانشجوئی رااعلام می کنند
پاسخ + +3 -11 --
عباسی 1399/07/22 - 22:27
بازم تشکر می کنیم ازااین جوان انفلابی که کاستی های بسیج دانشجوئی رااعلام کردند
پاسخ + +4 -8 --
جابر صادقی 1399/07/22 - 22:27
حرف حق جواب ندارد این چه وزارتی هست که مشکل آموزشه ی مملکت هست ولی خود قادر نیست ازبطن خودش افراد کارآمد را به کار بگیره
پاسخ + +4 -7 --
دانشجومعلم 1399/07/22 - 22:30
هم دانشگاهی محترم ما اصل استدلال را در انتهای مطلب آورده، واقعا دانشگاهی در کشور پیدا میشه که مسئول تشکل بسیج دانشجویی خودش رو از یک دانشگاه دیگه وارد کنه، یه جوری تحقیر آمیز است برای ما داشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان. امیدوارم هم مسئولین دانشگاه هم مسئولین بسیج دانشجویی کشور به این نکته مهم و حساسیت برانگیز دقت کنند.
پاسخ + +3 -8 --
برهان 1399/07/22 - 22:34
احسنت به متفکر دانشگاه فرهنگیان و افتخار پلدشت
پاسخ + +1 0 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 14:00
شما به مسیله ای گیر داده ابد که طرفی که کار می‌کنه طرف ماست.انتخاب موضوع شما جوان دغدغه مند استباهه،سعی کنید به سایر بخش ها که در صدد کاهش قدرت و حقوق دانشگاه فرهنگیان هستند پیش بروید.
پاسخ + +4 -5 --
ناشناس 1399/07/22 - 22:35
حرف دل همه دانشجو معلمان مظلوم را زدید چرا باید رییس دانشگاه ما دانشجوی دیگر باشد ایا این است اهمیت دادن به دانشجو معلمان آیا این است راعایت فرمایشات حضرت آقا در مورد دانشجو معلمان ودانشگاه فرهنگیان آیا این است حرمت معلم
پاسخ + +3 -7 --
ناشناس 1399/07/22 - 22:47
جناب علیزاده از محضرتان نهایت تشکر را دارم که به این مسئله ی بسیار خطیر که توهین به شان دانشجو معلمان است اشاره کردید، چرا باید دانشجوی دانشگاه علامه که با فضای دانشجویی فرهنگیان آشنایی ندارد تصمیم گیرنده ی دانشجومعلمان باشد
دانشگاه فرهنگیان باید از داشتن دانشجوی دغدغه مندی چون شما به خود ببالد...
پاسخ + +3 -11 --
شاهین 1399/07/22 - 22:55
افتخار دانشجو معلمان
پاسخ + +3 -8 --
ناشناس 1399/07/22 - 23:20
دکتر خنیفر پاسخ بده وزیر پاسخ بده جرا اجازه میدهید به دانشجو معلمان توهین شود چرا با مسئولان بسیج دانشجویی مذاکره نکردید سجاد صدیقی را جابجا کنند ما دانشجوی بیگانه داخل دانشگاه نمیخواهیم
پاسخ + +3 -7 --
احسان مزارعی 1399/07/22 - 23:38
جناب علیزاده از محضرتان نهایت تشکر را دارم که به این مسئله ی بسیار خطیر که توهین به شان دانشجو معلمان است اشاره کردید، چرا باید دانشجوی دانشگاه علامه که با فضای دانشجویی فرهنگیان آشنایی ندارد تصمیم گیرنده ی دانشجومعلمان باشد
دانشگاه فرهنگیان باید از داشتن دانشجوی دغدغه مندی چون شما به خود ببالد...
پاسخ + +2 -6 --
محمد 1399/07/22 - 23:39
آقای علیزاده دیگه بسه. خسته شدیم
پاسخ + +6 -4 --
جواد 1399/07/22 - 23:40
سلام
درود به آقای علیزاده
مغز بیدار و روشن دانشگاه فرهنگیان

حق با شماست
اصلا وجهه خوبی ندارد
مسئول بسیج دانشجویی
از دانشگاه دیگری باشد.
پاسخ + +3 -6 --
ناشناس 1399/07/22 - 23:48
آقای علیزاده عزیز ممنون از حقوق دانشجویان با جدیت دفاع
می کنید از این که فرد لایق و کاردانی حامی این قشر هست
جای قدردانی و سپاسگزاری داره،منتظر تحولات و خبرهای خوش شما هستیم
پاسخ + +9 -5 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 00:03
من به نظرات شما عزیزان خیلی احترام میذارم و تشکر میکنم که آنقدر نگران دانشگاه فرهنگیان هستین اما هیچ کدوم از شماها در جریان کار بسیج به اون حد که آقای صدیقی هست نیستید و نمی‌دونید که ایشون چندین سال چطور با تمام قواشون به کمک مسیولین بسیج چطور از دانشگاه فرهنگیان در مقابل سایر مسیولای سازمان دفاع کردند و خدا شاهده در جهت افزایش تعداد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان سهم بزرگی رو داشتند و اینجور قدرشناسی برخلاف جوانمردیه،مبادا از روی جهل کاری کنید که این جایگاه که تا حالا خدا شاهده کم کاری از طرف آقای صدیقی انجام نشده به خطر بیوفته و این قدرتی رو که الانه در سازمان داره رو از دست بده.ایشون دانشجو معلمانی رو در راس شورای تبیین مواضع که اصلی ترین کار بسیج دانشجویی فرهنگیان است تربیت کرده و گذاشتند که در مقابل رییس جمهور و وزرای ایشون قد علم کرده و از دانشگاه فرهنگیان دفاع کردند.بنده دو سال در کنار ایشون بودم و فعالیت کردم و پیشرفت دانشگاهمون رو دیدم که چطور در مقابل حراست هم از ماها دفاع می‌کردند.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/09/06 - 14:51
آقای صدیقی هیچ چیزی نمیدونن به قول خودش فقط بلده ور بزنه از چه ناحیه ای وارد دانشگاه فرهنگیان شده حتما بند« پ»درمورد رتبه بندی به معلمان بی احترامی کرده گفته ور نزنین بی ادب معلم بهت خواندن و نوشتن یاد داد احترامش اینه ،خودت ور نزن بی ادب
پاسخ + +12 -4 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 00:05
و به نوبه خودم راضی نیستم این جایگاه به غیر از ایشون و افرادی که تربیت کردند به فرد دیگری برسد هر چند فرد مورد نظر همه همکاران محترم و مورد تایید بنده نیز هست.چراکه سری قبلی هم ازیشون دفاع کردم، اما به نظرم فعلا این جایگاه باید در دست آقای صدیقی که معلمی نمونه است باشد.
پاسخ + 0 0 --
جهان 1400/09/05 - 16:57
سلام
ایشون چه جور از فرهنگیان دفاع می کنه در حالیکه عقیدش اینه که هر کس اعتراض میکنه و حق خودش رو میخواد داره ور می زنه و باید از آموزش و پرورش بره. اصلا معلمی که نتونه از حق خودش دفاع کنه بعدا قراره به دانش آموزاش چی یاد بده ؟! درس مظلومیت و خاک بر سر بودن؟!!
پاسخ + +9 -4 --
ناشناس 1399/07/23 - 08:01
صدای معلم احسنت که حرف حق را زدید ممکنه با ایشان برخورد کنند لاید اطلاع رسانی کنید واز آقای علیزاده حمایت کنید
پاسخ + +3 -5 --
ناشناس 1399/07/23 - 08:06
جالبه این آقای صدیقی که دانشجوی دانشگاه علامه هست در مورد دانشگاه فرهنگیان هم اظهار نظر میکند آقایان مسئولان بسیج دانشجویی اگر این فرد قوی هست خوب ببرید رییس بسیج دانشجویی همون دانشگاه علامه بکنید تو را سن نه با دانشگاه فرهنگیان عزیز همه یک صدا سجاد صدیقی دانشجوی ما نیست باید برود صدای معلم این مطالبه ما را پیگیری کنید
پاسخ + +6 -6 --
زهرا 1399/07/23 - 08:37
درود و احسنت به دانشجوی انقلابی و نخبه
کاملا درست و منطقی ست و نهایت تشکر را بابت زحمات و پیگیری هایتان داریم
پاسخ + +4 -5 --
ناشناس 1399/07/23 - 08:42
خانم سهیلا حسن زاده ما نمیخواهیم افراد غریبه مثل جناب صدیقی برای ما تصمیم بگیرند خانم عزیز این آقای صدیقی به غیر از سنگ اندازی هیچ کاری برای دانشگاه نکرده ایشان مگر نمیگید قوی هست خوب برود دانشگاه علامه را تقویت کند در ضمن کی کفته ایشان پدرش باز نشسته سپاه هست باید غیر قانونی بشود رییس بسیج دانشجویی دانشگاه مظلوم ما حضرت آقا هنیشه تاکید به رعایت قانون داشتند بهتره پشت ولایت حرکت کنید شما واز رانت دفاع نکنید
پاسخ + +2 -7 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 10:48
من هر چه بود رو گفتم.چون از نزدیک کار کردم.اینکه از دور بشینی و نظر بدی اشتباهه.اگر هنوز هم سر حرف خودتون هستین ایشون رو کنار بزنین تا ببینیم قدرت دانشگاه ما چقدر کم میشه.قدرت یک منطقه یا هر چیزی به کسی هست که اونو هدایت می‌کنه .اگر در رای کشور اسلامی ما رهبری نباشن کشور از هم می‌پاشد اگر در راس دانشگاه فرهنگیان فردی قدرتمند نباشه سایرین از این نقطه ضعف ما استفاده میکنم و درصدد تنزل قدرت دانشگاه ما برمیان
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1400/09/05 - 23:54
خانم محترم مگر الان دانشگاه شما چه قدرتی داره؟ مگر معلم چه مشکلی داره که ایشون تربیت کنه....معلمان اینقدر ضعیف نیستند تا ایشون که ادب حرف زدن با معلمان را ندارد مسئول بسیجی باشد که یادگار سی وپنج هزار شهید فرهنگی و دانش اموز است
پاسخ + +3 -3 --
مینا 1399/07/23 - 10:53
درود خدا بر فرزند شجاع ومقلد امام خامنه ای سردار سلیمانی همیشه با رانت مخالف بود .... باید برود دانشگاه فرهنگیان جای رانت خواران نیست اصلا حراست چرا ایشان را به دانشگاه راه میدهد مگر کارت دانشجویی دانشگاه فرهنکیان را دارد
پاسخ + +3 -4 --
سجاد 1399/07/23 - 10:56
دوستان من شنیدم دکتر نیک روش رییس بسیج دانشحویی کل کشور قول همکاری را دادند که حتما صدیقی را جابجا کنند لذا با آرامش حرکت کنید و همه باید با فساد ورانت مبارزه کنیم قبول دارم صدیقی با رانت آماده ولی حرمت بسیج را نگه داریم
پاسخ + +4 -4 --
آرش 1399/07/23 - 11:38
اقا اصلا چه معنی دارد مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دانشجویی دانشگاه دیگر باشد این معنیش توهین نیست پس چیست مگر ما خودمان انقلابی وولایی نداریم که از دانشگاه دیگر برای ما قیم انتخاب کنند آنهم قیم رانتی ما تا آخر در این مبارزه علیه بی قانونی ورانت هستیم وبسیج عزیز را از این افراد پاکسازی خواهیم کرد درود بر بسیج درود بر قانون
پاسخ + +2 -4 --
آرش 1399/07/23 - 11:42
خانم حسین زاده قدرت یه کشور ویه دانشگاه به رعایت قانون هست قدرت یه دانشگاه به عملکرد درستش هست قدرت یک ملت تکیه به خودش هست قدرت یه دانشگاه تکیه به دانشجویان خودش هست صدیقی یه رانت خواری پیش نیست فرزندان سردار سلیمانی از رانت پدرشان استفاده نکردند ایشان چه کاره هستند که از رانت استفاده میکنند با این توجیه شما دختر حسن روحانی چون دانشگاه بهشتی را با آوردن امکانات قوی میکند حق دارد بشود هییت علمی دانشگاه بهشتی ما با رانت وبی قانونی مخالفیم در هر لباس وپستی باشد
پاسخ + +2 -5 --
ناشناس 1399/07/23 - 11:46
طبق فرمایش حضرت آقا باید از فرد جوان انقلابی وشجاع حمایت کرد ما از علیزاده حمایت میکنیم ایشان مصداق جوان انقلابی هست
پاسخ + +1 0 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 13:56
این نظر شما دربت نیست،چه رانت خواری؟ وقتی فردی توانایی دارد باید از توانایش استفاده کرد اگر ندارد برایش جایگزین انتخابکنیم،ایشون مگر از موقعیتی که سرش دعوا شده نفعی برند و استفاده ای کرده تند که رانت بازی درمیارید.تگر شما قشر دانشجو معلم توانایی کار دارین ابتدا از بسیج دانشگاه خود شروع کنین و همراه و همفکر و همدم مسیول بسیج دانشگاه خود شوید و دانشگاه خود را بالا ببرید حالا از هر نظر،بعد در سطح کشوری شروع به نظر دهی کنین.
پاسخ + +1 0 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 13:58
آغاز علیزاده مورد تایید همه ی ما هست،ولی این دلیل نمیشود برای روز کار اوردن یک فرد خوب فرد خوب دیگری را از کار برکنار کنیم شما جوانان دغدغه مند اگر زرنگ و خواهان پیشرفت دانشگاه ما هستید سایر بخش هارو که افراد در اصطلاح رانت خوار پر کرده تند خالی کنید.تمام.
پاسخ + +5 -3 --
ناشناس 1399/07/23 - 11:51
خانم حسین زاده صدیقی رانت خواری پیش نیست با این استدلال شما باید برویم پسر آقا زاده ها را بیاریم دانشگاه ما انقلاب کردیم که این موارد جمع بشود
پاسخ + +1 0 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/23 - 14:09
نه به هر قیمتی،بازم مبگم ما اگه دغدغه مندیم بریم سراغ افرادی مخالف فرهنگیان نه مدافع فرهنگیان
پاسخ + +2 -3 --
زینب 1399/07/23 - 12:28
خانم حسین زاده شما که فارغ التحصیل شد وفردی ولایی هستید از شما بعید هست که از بی قانونی وآقازادگی دفاع کنید میدانید مقام معظم رهبری همیشه تاکید به رعایت قانون داشتند میدانید ایشان با رانت مخالف هستند جناب صدیقی هر چقدر هم فرد خوبی باشد اصلا پدرش فرمانده کل سپاه آیا حق دارد کار غیر قانونی انجام دهد من مطمئن هستم سردار سلامی با این رانت بازی ها مخالف هست ما مقلد امام خامنه ای هستیم وتا پای جان برای حضرت آقا می ایستیم واز حضور صدیقی هم در دانشگاه مخالفیم چون خلاف قانون هست والسلام
پاسخ + +1 0 --
زینب 1399/07/23 - 20:01
خانم حسین زاده این سوال را جواب بدهید آیا حضور صدیقی در دانشگاه فرهنگیان قانونی هست آیا ما دانشجوی توانمند ندارزم آیا این عقلانی است مثلا بگیم چون پسر فلان وزیر فلان رییس جمهور فلان سردار هست بیاریم بزاریم مسئول یه جایی امام به ما یاد داد با رانت مبارزه کنیم همه میدانند صدیقی با رانت وغیر قانونی مسئول بسیج دانشگاه شده است واین صورت خوشی برای بسج وشخص صدیقی وپدرش ندارد انشاءالله خداوند همه را توفیق دهد سردار سلیمانی را الگوی خویش قراردهیم که نه خودش از رانت استفاده کرد نه فرزندانش
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1399/07/23 - 20:04
شک نکنید با رفتن امثال صدیقی ها از دانشگاه فرهنگیان دانشگاه مسیر پیشرفت را طی خواهد کرد وامثال ایشان با انحصار نمیگذارند دیگر دانشجویان دانشگاه رشد کنند ان شاءالله با تدبیر مسئولان بسیج کل این کار غیر قانونی از دانشگاه مظلوم فرهنگیان جمع خواهد شد
پاسخ + +3 -2 --
زینب 1399/07/23 - 13:23
سلام بر عزیزان دانشگاه فرهنگیان مهمترین دانشگاه هست و باید معلمان شجاع تربیت کنه باید معلمان قانون مند تربیت کنه الان ما در قبال بی قانونی سکوت کنیم چطور نسل های آینده را شجاع تربیت کنیم که به قانون احترام بزارید صدیقی اگر دانشجوی دانشگاه ما نیست خوب طبیعی هست باید جابجا شود قطعا مسئولان بسیج این کار را خواهند کرد
پاسخ + +1 0 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/24 - 11:59
من با حضور آقا زاده های بی لیاقت و ناتوان بر روی کار موافق نیستم و بیشتر از هر کسی از، بر روی کار نبودن قشر جوان ناراضی،چرا که خودم هم بنابر صحبت های رهبری طرفدار قشر جوان هستم.اگر بر حسب عقل جلو بریم با یه مثال میگم. دو تا فرد جوان رو مقایسه کنید که یکی آقا زاده و یکی هم خود ما.در نظر بگیرید هر دوی این جوونا توانمند باشن و طرفدار قشر عادی جامعه در مقابل قشر ثروتمند و زورگوی جامعه.به نظر شما صحبت های این فرد آقا زاده که طرفدار ماست در مقام های بالایی تاثیر گذار است یا این فرد عادی که فقط توانمند است و مثل ما سالها تلاش کنه و بی نتیجه بماند.خود ما هم در این ۴ سال سعی و تلاش کردیم اما اگر مقایسه کنیم فردی که یک مرتبه از لحاظ آگاهی سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و... از ما بالاتر است صدرصد موفق‌تر عمل میکند.من بازم میگم این فرد هم طرفدار ماست.من در کل چیزایی که به نظرم درست بود رو گفتم بقیش با خودتان.
پاسخ + +2 -2 --
كارشناس تربيتي 1399/07/23 - 15:35
سلام :‌واقعا عجيب است،‌
شما اين را با موردي كه مي گويم مقايسه كنيد:‌
" آقايان مهدي پور و زادمهر،‌ دانشجويان دانشگاه فرهنگيان،‌دو سال متوالي دبيركل "جامعه اسلامي دانشجويان" بوده اند،‌ تشكل دانشجويي كه در بسياري از دانشگا ههاي بزرگ كشور شعبه دارد،‌حضور فراگير فرهنگي سياسي دارد؛ يعني اين كه وقتي كه انتخاب به اختيار بدنه دانشجويي باشد دانشجويان دانشگاه فرهنگيان هيچ چيز كمي از ديگر دانشجويان ندارند،بلكه تا سطح اول اتحاديه هامي روند. ‌ولي وقتي انتصابي است بايد دانشجويي از علامه براي مسئوليت بياورند.
پاسخ + +1 0 --
زینب 1399/07/25 - 11:44
خانم حسین زاده عزیز خودت را دست کم نگیر حاج قاسم سلیمانی مگر آقازاده بود قدرت یه ملت به مردمش هست امثال صدیقی ها ما نباشیم کی هستند خودت را دست کم‌نگیر امام فرمود انقلاب متعلق به مستضعفان هست مافرزندان همین امام ومقام معظم رهبری هستیم وزیر بار هیچ آقا زاده وخانم زاده نخواهیم رفت و از قانون دفاع خواهیم کرد شک نکنید با رفتن امثال صدیقی جا برای امثال شما بیشتر باز خواهد شد پس بی جهت از آقا زاده ها دفاع نکن
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1399/07/23 - 19:57
دقیقا درست گفتید چطور هست دوسال است دبیرکل جانعه اسلامی دانشجویان کل کشور از دانشگاه فرهنگیان هست این نشان میدهد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ظرفیت بالایی دارند اگر امثال صدیقی ها بزارند از آقای دکتر خنیفر میخواهیم هر چه سریع تر این فرد را که دانشجوی دانشگاه فرهنکیان نیست را بیرون کند واز دکتر نیک روش بخواهد فردی از درون دانشگاه انتخاب کند دو از عزیزان جامعه اسلامی دانشجویان هم میخواهیم در این زمینه کمک کنند
پاسخ + +3 -1 --
مهرداد 1399/07/23 - 20:08
این خانم حسین زاده یا خودش را به خواب زده که متوجه نمیشود مخاطبین چی نوشتند یا امتیازی از صدیقی گرفته که دفاع میکند خانم حسین زاده منطق چه می گوید آیا میشود دانشجوی دانشگاه علامه بشود رییس بسیج دانشگاه فرهنگیان انگار ما بگوییم یه نفر توانمند هست بزاریم مسئول بسیج دانشجویی دانشکاه تهران حتی اگر دانشجوی دانشگاه آزاد باشد تو رو خدا بخاطر منافع خودتان بسیج را خراب نکنید صدیقی اصلا پرفسور اصلا پسر رییس جنهور باوجودش در دانشگاه فرهنگیان قانونی نیست حرف این هست تمام
پاسخ + +2 -1 --
مهرداد 1399/07/23 - 20:13
از آقایان مهدی پور وزادمهر میخواهیم به عنوان دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از حیثیت دانشجویان دانشگاه فرهنکیان دفاع کنند و با ارتباط وروابطی که با حاج آقا رستمی دارند این مساله عزل صدیقی را پیگیری کنند این توهین هست به دانشگاه ودانشجویان فرهنگیان
پاسخ + +1 0 --
سهیلا حسین زاده 1399/07/24 - 12:01
من نه از امتیازات بسیج در سازماندهیم استفاده کردم و نه از بسیج تا حالا امتیازی بابت کارام گرفتم.این صحبت شما یک نوع اهانت است
پاسخ + +2 -1 --
مهرداد 1399/07/24 - 01:56
عجب داستانی شده بابا این بدیهی هست که نباید دانشجوی دیگر دانشگاه مسئول بسیج یه دانشگاه دیگه باشد.اگر هم جابجا نمیکنن از بی عرضگی مسئولان دانشگاه هست
پاسخ + +2 -2 --
مهرداد 1399/07/24 - 10:44
ایا این هست اهمیت دادن به دانشگاه فرهنگیان آیا دانشجویان دانشگاه دیگر خونشان رنگی هست آیا دانشجویان دانشگاه دیگر فهمشان از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بیشتر هست چرا باید یک فردی را از دانشگاه دیگر بیاورند دانشگاه فرهنکیان تا بشود رییس بسیج دانشجویی ماده ۷ ایین بسیج دانشجویی می گوید.رییس باید از داخل دانشجویان دانشگاه همان دانشگاه انتخاب شود
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1399/07/24 - 19:09
سجاد صدیقی حضورش از نظر شرعی وقانونی در دانشکاه فرهنگیان غیر قانونی وغیر عقلانیست دکتر خنیفر تو رو خدا به فکر منافع وموقعیت های خودت نباش اینقدر ترسو نباش با این غیر قانونی ها مبارزه کن از فردا بگو دانشحوی دانشگاه دیگر را به دانشگاه فرهنگیان راه ندهند
پاسخ + 0 0 --
سیدحسن سیدپور 1400/06/29 - 00:31
یک سوال، شما حقوق خوندی از قانون حرف میزنی یا فقه خوندید که معین میکنید چی شرعیه چی عیر شرعی؟
بنده معاونت فرهنگسازی یکی از پایگاه های شهر تهران هستم، دکتر صدیقی به حق یک عنصر سالم، عدالتخواه و ولایتمدار و هوشمند هستند، موضع گیری ایشون همیشه در راستای منافع نظام تعلیم و تربیت این مملکت بوده، ایشون یک معلم بزرگوار هستند.
حضرت آقا هم پیش تر فرمودند در عرصه ی تربیتی جنگی برپاست، عادی تیر های زیادی سمت صدیقی و صدیقی ها پرت بشه! مواضب باشیم کمان و تیر دشمن نشیم !
خود زنی نکنیم!!
پاسخ + +2 -1 --
ناشناس 1399/07/24 - 19:10
جناب وزیر جناب وزیر لز حیثیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان دقاع کن چرا آخه اینقدر دانشگاه فرهنگیان برای شما بی اهمیت شده
پاسخ + +3 -2 --
ناشناس 1399/07/25 - 14:53
دکتر خنیفر کوتاهی میکند که امثال صدیقی جرات مانور در داخل دانشگاه را دارند
پاسخ + +2 -1 --
مهدی 1399/07/25 - 18:02
آقای صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نیست ، ایشون مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان (ستاد هماهنگی پایگاه های بسیج کشور) است . مانند دیگر دانشگاه های کشور مانند دانشگاه آزاد، پیام نور و ... فعالیت میکنند ، ضمنا در برخی از این دانشگاه ها مسئول پاسدار است، صدیقی که خودش معلم و دانش آموخته دانشگاه تربیت معلم است و اکنون دکتری را در علامه میخواند.
پاسخ + +1 0 --
حق 1399/08/29 - 01:44
بعضیها مدرک می گیرن مثل آقای صدیقی ولی تو مقدمات ابتدایی انسانیت درجا میزنن. تو کدوم عقل و منطق و دین و قانون توهین به دیگران جایز هست آن هم بدون آگاهی که این آقا چشمش رو بسته و دهنش رو باز کرده و نظر غیرکارشناسی صادر میکنه. دانشجوی دکترا هست که باشه بنده هم دکترا دارم اموزش دهنده نهضت هم هستم از مهر مدرک دکترای هم هفت سال گذشته و اتفاقا بیشتر از هر رشته دیگری از منافع ملی کشور و ژئوکالچر و زد و بند های سیاسی سر در میارم. آدمهایی مثل صدیقی جایی در اهداف انقلاب و بسیج ندارند
پاسخ + +1 0 --
صادق 1400/01/05 - 19:40
متن قانون رو تحریف نکنید. ماده 6 آیین نامه اجرایی بسیج دانشجویی مصوب انقلاب فرهنگی، صراحت داره. دانشگاه رو به عنوان یک کل در نظر گرفته، هر پردیس رو یک دانشگاه حساب نکرده. مضافا اینکه اگر وظیفه شون هماهنگی هستش پس چرا در امور وزارت اموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان دخالت میکنن و مستقیما نامه نگاری میکنن؟ سازمان بسیج اجازه میده آموزش و پرورش در فعالیت هاشون دخالت کنه؟ ایشون حتی استانداردهای سازمان بسیج رو هم رعایت نمیکنن.

ایشان دانشجوی دانشگاه بوعلی/خوارزمی / علامه بودن. و به صورت مستقیم همراه با آقای ارشاد استعدادی توسط آقای حاجی بابایی در سال 88 از سازمان ملی جوانان به وزارت آموزش و پرورش اومدن. سوابق تحصیلی و شغلی خودشون رو با ذکر سال منتشر کنن تا معلوم بشه.
پاسخ + +5 -1 --
ناشناس 1399/07/25 - 18:05
..... امثال صدیقی ها را تحمل میکند خنیفر از مهر محمدی بهتر بود ولی هیچ کدام به درد دانشگاه فرهنگیان نمیخورند امثال صدیقی هم از هردو رییس ضعیف حمایت کردند امثال صدیقی ها با رانت ورانت خواری به جایی رسیدند البته بزودی از دانشگاه اخراج خواهد شد
پاسخ + +3 -2 --
آریو برزن 1399/07/25 - 21:19
دکتر خنیفر .... بخاطر حفظ پستش هر کاری میکنه ولذا حفظ صدیقی هم در راستای منافع خودش هست خنیفر وصدیقی هردو باید بروند
پاسخ + +3 -2 --
آریو برزن 1399/07/26 - 18:36
اینجا دانشگاه هست نه پادگان درضمن جامعه اسلامی دانشجویان دبیرکلش دوسال از دانشگاه فرهنگیان بود صدیقی با رانت پدرش مسئول بسیج دانشگاه شده وهمه این را میدانند میدانید ....
پاسخ + +1 -2 --
حق 1399/08/29 - 01:34
آقای تصدیقی شما پاسخ دهید
چرا همه گروهها را قبول دارید غیر از نهضت ؟ به خاطر کد؟ مدرک معتبرتر از کد داریم. هیچ میدانید تنها گروهی که قبل از کلاسگذاری فروش باید از اداره نهضت سوادآموزی که زیر شاخه اموزش و پرورش است امضا شود؟
هیچ میدانید دیگر گروهها بر چه اساسی به کارگیری شده اند؟
هر مدیر کل و دوست و رفیقش که یک مدرسه زده و دوست و آشنایی را در آن چپانده است بدون آزمون و اثبات صلاحیت امروز ادعای معلمی میکند و شما هم بر آن صحن می گذارید ولی اموزش دهندگان نهضت را که با موفقیت در ازمون توانمندسازی صلاحیتهای را اثبات کرده اند زیر پا می‌گذارید؟
شما اول برو مطالعه کن ببین سال 90 آزمون خرید خدماتی ها به کجا انجامید
برو مطالعه کن چرا مربیان پیش دبستانیها از ازمون گریزانند
برو مطالعه کن ببین نهضت به کجا بند است و دیگر گروهها به کجا
باید یادآوری کنم که نهضت را امام بنا نهاد و در آستانه برگزاری جشن ریشه کنی بیسوادی هستیم و از سازمان ملل هم کمک دریافت کرده ایم و فقط بند بودجه کشور نبوده ایم
برو مطالعه کن ببین از کی اموزش و پرورش از نهضت معلم می گیرد
پاسخ + +1 -1 --
حق 1399/08/29 - 01:37
همان وزیری که سابقه نهضت دارد را ببینید ریاست کمیسیون آموزش مجلس را ببینید اینها سابقه نهضت داشتند از کجا می دانید معلم شما اموزش دهنده نهضت نبوده است؟
ما بسیج را نیروبخش می شناسیم و قطعا فقط با اظهار نظرات خام یک نفر سابقه بسیج را زیر سئوال نمی بریم ولی آقای سجاد صدیقی که نام بسیجی را یدک می کشید بدون مطالعه حرف نزنید
پاسخ + +4 -3 --
هادی 1399/09/18 - 02:30
من کاری به این حرفا ندارم اما عقلم میگه بجای داد و بیداد برسی کنم از وقتی که ایشون اومدن در راس قرار گرفتن چه اتفاقاتی افتاده، وقتی آمار و ارقام دفاتر فعال رو قبل و بعد اومدن ایشون بررسي میکنیم، وقتی تعداد برنامه های اجرایی که در طول سالیان اتفاق افتاده رو بررسی می‌کنیم، وقتی افزایش تاثیر گذاری و دخالت بسیجی ها ی دانشگاه فرهنگيان رو در عرصه‌های کلان سیاسی مربوط به آ پ را میبینیم. میتوانیم بگیم که ایشون خیلی خوب پبش رفتن... مدیریت یک مجموعه گسترده و در عين حال کسسته کار واقعا سخت و زمان ب ی هست و....
پاسخ + +6 -2 --
حسین سعادتی 1399/09/25 - 08:25
اولا از عزیزان خواهشمندم که اگر حرفی می‌زنند ابتدا هویت خودرا مشخص کنند و با عنوان ناشناس و... پیام نگذارند.
آقای صدیقی مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه قرهنگیان(ستاد هماهنگی کل کشور) هستند، مسئول اینگونه جایگاه ها معمولا از پاسداران سپاه هستند اما در دانشگاه فرهنگیان یک معلم در این جایگاه قرار گرفته.
با توجه به مواضع ایشون در برابر آ.پ و همچنین حمایت دائمی ایشون از دانشگاه فرهنگیان اینگونه جوسازی ها بر علیهشون طبیعیه.
عملکرد بینظیر ایشون در این منصب بارزهستش.
الحمدلله ایشون یک جریان سازی رقم زدند و فعل متکی به شخص نبودن بسیج رو عملی کردن، در بحث تربیت نیرو آنقدر قوی بوده اند که اگر همین فردا قرار بر تغییری باشه همراهان ایشون در تمام پردیس ها و معاونت های مرکز همگی توانمند اند. پس مطمئن باشید آقای علیزاده نمی تواند حتی گزینه ای باشد چون اصلا در مجموعه نبوده اند.
پاسخ + +7 -2 --
حسین سعادتی 1399/09/25 - 08:32
سجاد صدیقی تربیت محوری و تخصص گرایی رو در بسیج دانشگاه فرهنگیان نهادینه کرد، تمام مسئولین رو از توان و قدرت و این دانشگاه با خبر کرد. شما هنوز این مجاهد رو نشناختین که اینقدر کوچه بازاری تحلیل می‌کنید.
حتی اگر عاملی موجب کناره گیری سجاد صدیقی شود راهی که او آغاز کرده با حداقل ۳۰۰۰۰ دانشجومعلم بسیجی پای کار و توانمند ادامه پیدا می‌کند.
شما معلوم است اسم دانشجومعلمانی مثل قائم پناه رفیعی حفیظی ضمیری طارمی محمدخان شهرکی و... را هم نشنیده اید که فکر میکنید با رفتن سجاد صدیقی سازمان بسیج دانشجویی می‌رود سراغ علیزاده
پاسخ + +2 0 --
ناشناس 1400/07/07 - 12:46
اصلا معلوم نیست اقای علیزاده تمایلی به مسول بسیج شدن دارن
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1400/09/10 - 13:35
آقای صدیقی خودش مفهوم بسیج را نمیداند وگرنه خیلی بامعرفت تر حرف میزد بسیجی واقعی ومخلص فحش را با چهره خندان وتواضع جواب میدهد نه ایشان که دشمن بسیجند

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور