صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

جلیل / معلم آموزش و پرورش

نقدی بر سخنان وزیر آموزش و پرورش در مورد استخدام های غیرقانونی

« سخن معلم » تریبونی برای همه فرهنگیان و معلمان است تا فارغ از نگرش های سیاسی و یا جناحی ، نظرات و انتقادات خود را بیان نمایند .

مطالب مطرح شده لزوما دیدگاه مدیر مسئول و دست اندرکاران  گروه سخن معلم نیست و ما بر اساس دکترین خود که نهادینه ساختن « تفکر انتقادی  »و « گفت و گو » است آن را منتشر می کنیم .

سخن معلم"  جناب دکتر فانی که از ابتدای انقلاب در آموزش و پرورش حضور داشته است ، اخیرا در نکاتی قابل تامل راه حل خود را برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش بیان نمود ؛ ایشان فرمود  که 116 هزار معلم بی سواد و از طریق رابطه وارد این سیستم شدند ، در این بین افرادی که به عنوان معلم قرآن استخدام شدند حتی قرآن خواندن را نیز بلد نیستند ؛ وی همچنین خاطر نشان کرد تنها راه حل برون رفت از مشکل کاهش نیروی انسانی به 750 هزار نفر هست .
حال فهمیدیم از بین یک میلیون معلم 116 هزار نفر بی سواد هست که تمام اینها توسط دولت قبل استخدام شدند و تنها دلیل برای بی سواد بودن این عده استخدام این  افراد توسط  جناب حاجی بابایی هست ؛ به عبارتی هر کسی را که دولت قبل استخدام کرده بی سواد بوده و اکثرا فامیل احمدی نژاد و مدیران وی هستند .
اما ایشان فقط با این 116 هزار نفر مشکل نداشته و رقم را 250 هزار نفر عنوان می کند تکلیف این 116 هزار نفر که مشخص شد اما وزیر به این هم بسنده نکرده و 134 هزار نفر دیگر را هم مازاد عنوان می کند که باید از سیستم خارج شود .
حال اینک به نقد نظریه دکتر فانی وزیر آموزش و پرورش می پردازیم :
در زمان آقای حاجی بابایی 40 هزار نفر از طریق آزمون سراسری که فرزندان این مرز و بوم بوده در فضای کاملا رقابتی و با درج در روزنامه های کثیر الانتشار استخدام شدند که بیشتر مشاور دبیر تربیت بدنی و دبیران هنرستان ها بودند ؛ در مورد مشاورین با توجه به اینکه در سال آینده انتخاب رشته در دوره متوسطه اول صورت خواهد گرفت و به اذعان معاون آقای فانی دکتر کفاش با حجم عظیمی از کمبود مشاور مواجه شده به گونه ای که تمام دبیرستان های دوره متوسطه دوم بدون مشاور خواهند ماند که اگر این استخدامی های دولت قبل نیز نبود که مدارس متوسطه اول نیز از سال آینده فاقد مشاور می شدند ،دسته دوم دبیران هنرستان ها هستند که با توجه به سه ساله شدن هنرستان ها با کمبود بسیار شدید مواجه خواهند شد و تکلیف دبیران تربیت بدنی نیز کاملا مشخص هست که مازاد نیستند .
در زمان حاجی بابایی  تعداد محدودی به عنوان معلم قرآن استخدام شدند که از بین قاریان قرآن بودند  و معلوم نیست وزیر بر چه اساسی مدعی هست که این معلمین خواندن قرآن بلد نیستند ؛ آیا از این افراد امتحان قرآن اخذ نموده است ؟
دست سوم ، دبیران حق التدریسی هستند که اصلا در زمان دولت قبل به کار گرفته نشده اند بلکه در زمان دولت کارگزاران و اصلاح طلبان به کار گرفته شده و فقط توسط آقای حاجی بابایی تبدیل وضعیت شده اند که بر فرض بی سواد بودن  ،گریبانگیر خود جناب فانی نیز می شود که در زمان معاونت ایشان استخدام شده اند .
4-  اما 134 هزار نفر نیز علاوه بر این 116 هزار نفر مازاد معرفی شده اند .
وزیر محترم چاره کار را در کاهش نیروی انسانی و افزایش تعداد دانش آموزان در کلاس های درس عنوان می کندکه این کار به کیفیت آموزش ضربه وارد کرده و مانع از تربیت و توجه کافی توسط معلمین خواهد شد مخصوصا امروزه که میزان پرخاشگری و جرائم دانش آموزان در مدارس رو به فزونیست که آخرین مورد آن چاقو کشی یکی از دانش آموزان هست که دبیر خود را به قتل رساند  ،هر چند که تراکم دانش آموزان در کلاس 11 نفر نبوده بلکه 30 نفر هست و وزیر بدون کسر نیروهای اداری به این رقم رسیده است .
نکته بعدی ، استخدام 5 هزار نفر هست که اگر به دنبال کاهش معلم هستیم فلسفه این استخدام چیست؟
در پایان باید بگویم که  آیا صحیح است که وزیر آموزش و پرورش نیروهای خود را بی سواد و مازاد عنوان می کند .

آیا چنین فردی که چهره ای بی سواد از نیروهای خود در رسانه ها مطرح می سازد ، می تواند مدافع این قشر باشد ؟

به یاد داشته باشیم که وزیر بهداشت به خاطر پخش سریال  « در حاشیه » به رئیس صدا و سیما نامه نوشت و از پزشکان خود با تمام قوا به دفاع برخاست تا جایی که پخش سریال ناتمام و متوقف شد ؛ آیا نباید به حال معلمین تاسف خورد زمانی که وزیرشان آنها را بی سواد و مازاد می خواند ؟ دیگر چه انتظاری از دیگران باید داشت  ؟

افکار عمومی نیز با استناد به حرف های فانی خواهند گفت وقتی وزیرتان شما را بی سواد معرفی می کند پس حتما بی سوادید و از طریق رابطه استخدام شده اید ؟ "


ارسال مطلب برای سخن معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

یکشنبه, 17 خرداد 1394 16:22 خوانده شده: 3999 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +12 -7 --
محمدزارع سمنان 1394/03/17 - 18:43
باسلام وتشکر از معلم عزیز . مطالب ارزشمند بود وممنون.مگر نه ایتکه فانی مدعی این آمار کذایی است مدرک بیاورد.مگر در دولت قبل نبود که بگم بگم رایج بود از مفسدان اقتصادی خیلی ممنون میشویم از وزیر مودب وارام وسربزیر که تعدادی از این بیسوادان ومازادها را معین کند وموجب تشویش اذهان معلمان نشود.دروغ وتخریب ماقبل بس است .وزیر پاسخگو بفرما که مشاور اقتصادی تان دراین دوسال واندی چه اقدامات خود جوش انجام داده است .برای رفاه من معلم وخانواده ام مخصوصا درتعطیلات تابستان چه کار کردی.واقعا من جای وزیر بودم با این همه نفرین پشت سرم استعفا میدادم .افرین به وزیر محبوب ستادیها .برای معلم چه کاری کردی ای وزیر .همکاران عزیز از بیست به وزیر نمره چند می دهید؟شکاف میان ستادیها ومعلمان کلاس چند متر است؟
پاسخ + 0 0 --
حسن 1394/03/18 - 07:43
صفر(0) نمره ی جناب فانی است
پاسخ + 0 0 --
مرتضی 1394/03/18 - 11:02
زیاد به خودت فشار نیاورید برای قلبتان ضرر دارد؟امسال شما ها قبلا کجا بودید! امروز به برکت فضای آزاد نقد در دولت تدبیر و امید به راحتی نظر می دهید و نظرتان منتشر می شود.لطفا زیاد جو گیر نشوید! وزیر نیاز به وکیل و وصی ندارد؟!
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/03/19 - 10:46
بسیار ممنون از نظر شما
خطاب به دوست عزیزم که می پرسند قبلا کجا بودید؟ همانجا که شما بودید این اعتراضات همیشه بوده لیکن وزیری مثل حاجی بابایی مشکلات را قبول میکرد و سعی بر برطرف کردن آن داشت اما این وزیر ... را چه بگوییم که مشکلمان را خودمان میداند و میگوید شما بیسواد و زیادی هستید با چه فکر و تدبیری خدا میداند شما هم به جای گرفتن این ایرادات بهتره با بقیه هم صدا بشی که برای از رو دوش همکاران برادری نه زخم زبون بزنی
پاسخ + 0 0 --
ali 1394/03/23 - 17:07
سلام کاری به سیاست نداریم
سایت معلم لطفا درصورت امکان وبا اجازه بزرگترها یک نظر سنجی درباره محبوبیت جناب وزیر ومسئولین مربوطه راه اندازی نمایید .
عزیزان لطفا در این سایت پشت وپناه هم باشید
خدایش به جنگ ودعوا با یگدیکر نرویم وبه هم توهین نکنیم ما همه معلم هستیم والگوی فرزندانمان سعی کنیم همه پشت وپناه هم باشیم .همه ما ایراد داریم پس باید باهمکاری هم عیب ونقص هایمان را اصلاح کنیم و بگردیم نقاط مثبت را پیدا کرده ودر مورد آن بحث کنیم تابه نتیجه برسیم
با تشکر از سایت معلم وتمامی عزیزانی که مطالب خود را می نویسند انشالله که با کمک ویاری هم به نتیجه مطلوب برسیم
پاسخ + +8 -7 --
دوستدار جلیل 1394/03/17 - 18:52
جامع و مفید نقد نمودید .خداوند خیرتان دهد
پاسخ + 0 0 --
سعيدي 1394/03/19 - 07:44
انتقاد از برنامه هاي گذشته و نوشتن مشكلات به حساب آن ها كه ديگر تريبوني براي دفاع از خودشان ندارند كار بسيار آسان و درعين حال حاكي از بي برنامگي هاي وزير جديد است. مدافعين بفرمايند در اين 2 سال چه گلي به سر معلمان جز تحقير و توهين و بار اضافي تلقي كردن آن ها زده شده است؟؟؟؟
اين كه وزير بگويد با تعديل 750 هزار معلم كار درست مي شود، نوعي احاله به امر محال است . زيرا خودشان بهتر مي دانند اين كار نه در توان ايشان كه مجلس هم چنين اختياري ندارد و تنها نوعي بلوف رسانه اي تلقي مي شود.
پاسخ + +8 -7 --
دل عبرت بین6219 1394/03/17 - 19:49
متن کامل و سخنان بجایی نوشته شده است و وزیر محترم ،باید به یک یک موارد بالا پاسخ دهد.
سخنان نا حق وزیر، دلسردی معلمان را سبب شده است
من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هر چه کرد آن آشنا کرد!
پاسخ + +5 -9 --
سعید 1394/03/17 - 20:42
با این نظر شما کاملا موافقم که نیروهای ستادی و اداری معلم نیستند،هر چند این دوستان در وزارت آموزش و پرورش خدمت می کنند،ولی معلم نیستند و در رسته اداری هستند و همیشه با آمار معلمان جمع می شوند.معلم به کسی می گویند که در کلاس درس می دهد به نظر من حتی کادر اداری مدرسه هم در آمار معلمان نمی گنجند.بهترین فرمول محاسبه تراکم دانش آموزان،تقسیم تعداد کل دانش آموزان به کل معلمان است. اما در مورد استخدام ها با نظر شما مخالفم . وزیر گفتند:"برخی افراد از طریق روابط خانوادگی و قومی استخدام شده اند" احتمال تخلف در این تعداد زیاد 116000 نفر وجود دارد و توصیه می کنم شما زیاد متعصب نباشید(به طور مثال 81 درصد معلمان تهران خانم هستند در حالی که 49 درصد دانش آموزان دختر هستند!). در موضوع 250000 نفر،نظر وزیر این است که برای استفاده بهینه از منابع آموزش و پرورش بهتر است تعداد افراد به 750000 کاهش یابد و کسی را اضافی خطاب نکرده اند؟لطفا منصف باشید و از تبلیغات منفی بپرهیزید!
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/03/18 - 17:13
آقاسعید شما انصاف را رعایت کنید متاسفانه ما عیب مان این است که همیشه از مسئولین قبلی ایراد وانتقاد می گیریم وهمه کاسه کوزه هارا سر دیگران که روزی بوده اند می شکنیم ولی هیچ موقع امور مشکل دار را اصلاح نمی کنیم حالا فرض تمام مشکلات از قبل بوده چه کسی اینها را اصلاح خواهد کرد الله اعلم در ضمن آقای فانی چه مشکی از معلمان را حل کرده با این همه ادعا
پاسخ + 0 0 --
سعید 1394/03/18 - 20:50
علی آقا هر مسئولی در هر دوره ای زحمات زیادی می کشد و ما همه فعالیت های او را زیر سوآل نمی بریم.مشکل اینجاست که ما فرهنگ انتقاد را نداریم و از آن تعبیر به ایراد می کنیم.به نظر من هر کسی که، پستی را قبول می کند در برابر انتقادات باید پاسخگو باشد و نباید از انتقادات به سیاه نمایی تعبیر نماید.
حرف شما درست است که هر مسئولی باید مشکلات فعلی را حل کند،اما کسی منکر حل مشکلات نشده است! و همه سخت مشغول حل مشکلات موجود هستند.اینکه جناب فانی چه مشکلاتی را حل کرده باید از زبان خودشان در رسانه ها بشنوید.
پاسخ + +10 -2 --
ناشناس 1394/03/17 - 20:52
متاسفانه این مسئولان نرم کلاسی را 40 نفره میگیرند تا معلمان کمتری به کار گرفته شوند .فارغ ازاینکه متوسط دانش آموزان در کلاس بسیار کمتر می باشد این همان نگاه مصرفی به معلمان ودانش آموزان است .در عوض درقبال همین حقوق اندک کار بیشتری از گرده ی معلمان گرفته می شود.یک حساب کاملا ساده و مقرون به صرفه کیفیت هم فدای کمیت میشود
پاسخ + +11 -7 --
جليل 1394/03/17 - 21:16
دوستان من يه پيشنهاد دارم ميگم بياييم هممون يه طومار بفرستيم مجلس و از وزير به خاطر اين توهين بسيار بزرگ شكايت وازش بخواهيم از معلمين عذر خواهي كند اگر اعتراض نكنيم از فردا هر روز بهمون توهين ميكنه واقعا كه عجب مرديه حرفهايي ميزنه كه همه معلمها ازش بدش بياد البته اين حرفها موجب ميشه 250 هزار نفر از راي روحاني كم بشه فاني فقط با 250 هزار معلم مشكل نداره بلكه از همه معلمها بدش مياد اگه يادتون باشه پيشنهاد داد حقوق معلمها توسط مديرها پرداخت بشه چون اعتقاد داشت همشون مفت خورند و تو مدرسه بيكار ميشينند
حاجي بابايي هرچي بود هيچ وقت به معلمها توهين نمي كرد و هميشه از رسانه ها از معلمها تعريف مي كرد همكاران ديگه هم زياد از اينكه به معلمهاي استخدامي حاجي بابايي توهين ميكنه زياد خوشحال نباشند فاني به شما هم توهين ميكنه همون وقت كه گفت بايد حقوقتون رو بديم به مديران مدارس فاني با تمام معلمها مشكل داره بيخود نيست كه اسمش رو گذاشتند ضد بشريت
پاسخ + +6 -6 --
اوری 1394/03/17 - 22:29
آقای دکتر فانی صحبت درستی را مطرح کردند. بیان حقیقت برای شما و هم فکرانتان تلخ است . در دولت احمدی نژاد ، ببخشید پاک ترین دولت!!! چهل هزار نفر مربی سواد آموزی را که بسیاری شان از بیسوادی شروع کرده بودند به بدنه آموزش و پرورش تحمیل کردند. افراد بسیار زیادی با رابطه به اسم طرح مهر آفرین بدون شرایط لازم (من شاهد هستم خانمی با 58 سال سن که توان راه رفتن ندارد وارد آموزش و پرورش شده است . نیروهای خدماتی که آموزگار شدند . معلمان توانمند که به دانشگاه پیام نور رفتند . یا با 25 سال بلزنشسته شدند.آقای محترم مگر چشمانتان را بسته اید ؟ آقای فانی وارث وزارتخانه غارت زده و از هم پاشیده است.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/18 - 06:23
درسته كه نود درصد معلمان نهضتى كه استخدام شدن بى سواد هستند ولى معلمان نهضتى در دوران خاتمى هم استخدام مى شدند استخدام دوست و فاميل و اشنا به عنوان حق التدريس در دوران خاتمى بيدا ميكرد كه بسيارى از انها در دوران احمدى نزاد استخدام شدند اكنون هم ده هزار نفر به عنوان معلمان مدارس دولتى تازه خصوصى شده با كمترين سراد در خال ورود به مدارس هستند كه صد درصد دولت هاى بعد براى جذب راى اين جمعيت انبوه انها را استخدام خواهد كرد.
پاسخ + 0 0 --
علی 1394/03/18 - 22:56
آقای اوری عزیز فرمایش شما کاملا درست حاجی بابایی تما م فامیل ها را استخدام وآقای فانی وزارت غارت شده را تحویل گرفت ولی این همه معلمان تبدیل وضعیت شده که اکثر ا"یا15یا 16 سال سابفه کارمعین وشرکتی بودند که از آموزش وپرورش حقوق دریافت می کردند را همین عزیز دل ما آقای فانی وارد وزارت خانه کرده است لطفا" سابقه معاونت وزیر بی تدبیر را ببیند بعد قضاوت بکنید وجدانا" خودتان قضاوت کنید 90 درصد معلمان می گویند رتبه بندی شیر بی یال ودم است این آقا پاشو کرده یه کفش می گه الا وبلا در مهر ماه اجرا یی می کنم بعد از آن طرف مگه بعد از پیروزی انقلاب فقط وزارت آ-پ در زمان اینجانب کارشناسی تر وبه روز تر عمل کرده است کدام کارشناسی برای چه کاری خدا به داد معلمان برسد هر چند آن هم وعده سر خرمن اسن
پاسخ + +5 -3 --
معلم 1394/03/17 - 22:35
این حرفا کشکه.
همه میدونیم با این سیاست می خوان بگند باز ما زیادی هستیم.
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1394/03/18 - 23:29
لطفاً راجع به افراد نادانسته قضاوت نکنید من خودم یکی از اون نهضتیها بودم که بهترین سالهای عمرمودرروستاهایی سپری کردم که شما حتی نمیتونید توی تصورتون اونو تداعی وتحمل کنید وافتخار میکنم که در سنوات خدمتم همیشه موفق بودم وبارها نمونه شدم وحاضرم مدرک وسند بیارم که اکثر قریب به اتفاق نهضتیها جزو بهترین معلمان آموزش و پرورش هستند و به سبب خوبی کارشون در بهترین مدارس شهر ها خدمت میکنند
پاسخ + +6 -6 --
اوری 1394/03/17 - 22:40
من به حال شما آدم بیکار و مغرض تاسف می خورم. که به راحتی البته مانند آن کسانی که ازشان دفاع می کنید . دروغ می گویید ، آمار غیر واقعی ارایه می کنید. و به راحتی به دیگران توهین می کنید.
پاسخ + +5 -2 --
دل آرام 1394/03/18 - 01:13
اولا: جناب وزیر خودشون اون موقع ک مسئولیت داشتن حتما از روی رابطه بر کرسی تکیه زده بوده ان و سر از اتفاقات دوروبرش بر نمی آورده اس ثانیا:صد البته جناب وزیر که برای چند صد سال بعدشم چنین پستی رو اونم با رای حداقلی وبا دوکارت زرد در طی دوران چند ماهه ی تصدی وزارتش حتی توخوابم برای خودش متصور نبوده اس،بایستی برای ثابت کردن بله قربان گویی وشیرین جلوه دادن و آبروداری ونگهداری کرسی خودش به چنین ادعاهای من درآوردی و بی پایه و اساس دست بزند حتی اگر به بهای توهین و تحقیر معلمین باشدثالثا:آیا اصلا وجاهت و شخصیت جناب وزیر در مقام مقایسه با جناب وزیر بهداشت و درمان حتی در یک اقلیم می گنجد؟!
پاسخ + +5 -7 --
ایدا 1394/03/18 - 01:49
به نظر من حرفهای وزیر کاملا درسته وجای بحثی نیست چون وضعیت تحصیلی بچه ها و....کاملا نشون دهنده صحت حرف وزیرهست
پاسخ + +3 -6 --
احمد محمدی 1394/03/18 - 03:15
آقا جلیل در تمام نظرات و مقالاتی که تا حالا نوشته , از دولت
احمدی نژاد یا همان ’‘ پاک ترین دولت تمام تاریخ بشریت ’" ! ! !
جانانه دفاع نموده و حاجی بابایی را در حد یک قدیس بالا برده اند , روراست بگویم , دفاعیات جلیل از حاجی بابایی , تکراری , سطحی و تا حد زیادی خالی از یک منطق اصولی است , طوری که اگر الان از خود حاجی بابایی هم بپرسید , ملتمسانه جلیل را خطاب قرار داده و می گوید : جان مادرت , جلیل دیگه بس کن ,
گندشو در آوردی . . .
پاسخ + 0 0 --
حسین 1394/03/18 - 22:06
موافقم آقا مرتضی
پاسخ + 0 0 --
حسین 1394/03/18 - 22:07
احمد آقا مرحبا
پاسخ + +1 -3 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 03:47
به نام دوست که هرچه داريم از اوست
همکاران گرامي اساتيد گرانقد ،از آنجائيکه استاد گرانقدر جناب آقاي جليل ترجيح بندي سئوال خود را در پي نوشت اکثر مقالات قرار مي دهند.
بنده هم ترجيح بندي براي مقاله حمايت ايشان از جناب آقاي حاجي بابايي تهيه کرده بودم که هنوز پاسخ سئوال اول کامل نشده است ودر آخرين کامنت بنده در اين رابطه مسائلي مطرح شده است .! زيرا استاد گرانقدر جناب آقاي جليل عادت دارند بجاي پاسخ مشخص به سئوال ، کلي مطلب بيان فرمايند وگاهي هم خودشان با طرح سئوال جديد از پاسخ صريح وشفاف طفره مي روند . خوشبختانه اخيرأ سعي مي کنند به سئوالات مشخص جواب مشخص بدهند .
بنده در آخرين پي نوشتم در همان مقاله ايشان به حمايت از دکتر حاجي بابايي از ايشان درخواست کردم اگر مايل هستند سئوال دوم ترجيح بند خودم را مطرح کنم . زيرا مراجعه کننده به آن مقاله قديمي کم شده است .
ادمه دارد.
پاسخ + +1 -3 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 03:48
ادامه نظر:
وقتي مقاله سوم اين استاد بزرگوار را در صدر مقالات سايت وزين " گروه سخن معلم " مشاهده کردم بسيار خوشحال شدم . لذا با توجه به علاقه وافر و تلاش خستگي ناپذيرايشان و نو بودن مقاله اخير ايشان نظر دارم ترجيح بند خود را با ايشان در اين مقاله دنبال کنم . از آنجا که ممکن است برخي اساتيد بزرگوار مقاله حمايت استاد جليل از دکتر حاجي بابايي را مطالعه نکرده اند باشند . مجبورم قسمت اول ترجيح بند را تکرار نمايم . از اين بابت پوزش مي طلبم .
اميد است که استاد بزرگوار جناب آقاي جليل با پاسخ هاي مشخص ،سرعت تعامل و گفتگو را افزايش دهند .!
سئوال اول از استاد گرانقدر و پر تلاش جناب آقاي جليل
استاد بزرگوار و پر تلاش جناب آقاي جليل از مطالعه سومين مقاله حضرتعالي در سايت وزين سخن معلم بسيار خوشحال شدم . انتشار اين مقاله در اين سايت وزين ،نشانه آزاد منشي و روحيه تحمل نظر مخالف مي باشد . در دنياي دموکراسي شعاري مطرح مي شود " زنده باد مخالف من " يعني مخالف من هم هماننده بنده حق اظهار نظر دارد .!
ادامه دارد .
پاسخ + +1 -3 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 03:49
ادامه نظر:
انتشار افکار مخالفˏ مديريت محترم سايت وزين " گروه سخن معلم " را به همه فرهيختگان اين مرزو بوم تبريک عرض مي کنم .
افسوس و صد افسوس که در دوره صدارت دکترحاجي بابايي ، امکان رشد و بروز اين بزرگ مردان چون جناب آقاي پورسليمان ، سايت وزين " گروه سخن معلم "و بزرگ زناني چون سرکارخانم مياندشتي ( صفحه زرين مدرسه روز هاي چهارشنبه روز نامه مورد اعتماد جامعه روزنامه اعتماد ) سرکار خانم قرباني مقدم ( اخيرأ روزنامه روشنايي بخش ايران ،آفتاب يزد روز هاي شنبه صفحه درخشان " صفحه معلم " ) وجود نداشت .
زيرا نامبرده برعکس دکتر فاني اعتقادي به تشکل هاي مدني و رسانه ها بعنوان رکن چهارم دموکراسي ندارند . حتي در تنظيم سند رتبه بندي هم از نهادهاي مدني و رسانه ها و گروه هاي تخصصي رسانه ها بي بهره بودند .و با درآمد هاي افسانه اي دولت هاي نهم ودهم لايحه رتبه بندي را بدون تأمين منابع مالي ( فقط جهت شوي تبليغاتي به مجلس محترم ارائه نمودند .) لطفأ نقد سازمان معلمان ايران منطقه شش بررتبه بندي را مطالعه فرماييد .۞
ادامه دارد .
پاسخ + +8 -3 --
دبیر 1394/03/18 - 09:38
اقای شهسوار جیبشون پره ماشالله دنبال تشکیلات صنفی هستن .تو این دوساله وزیر اموزش وپرورش جز تحقیر معلمان چه کار کرده که دیگه بیشتر از این نمیتونن برا معلمان کاری بکنن .البته اقای شهسوار حرف حقیقتی که اقا جلیل فرمودن تلخه
پاسخ + +6 -4 --
دبیر 1394/03/18 - 10:22
اقای شهسوار تو این دو سال وزارت اقای فانی چندتا حکم کارگزینی برا شما صادر شده؟چند ساعت ضمن خدمت گرفتی؟چند تا خبر خوب در مورد بهبود وضعیت معشت معلمان از وزیر دریافت کردی؟راستی از بیمه طلاعی چه خبر؟؟از مدارس خصوصی چه خبر؟راستی میدونستی250هزار نفرمازادیم!؟اینا کارهایی بود که اقای فانی انجام داده و گفته از این بیشتر نمیتونم برا فرهنگیها کاری انجام بدم.این چند صبا هم میگذره ودر اینده مشخص میشه وزیر چه لطفهایی در حق معلمان کرده.
پاسخ + +2 -1 --
سخن معلم 1394/03/18 - 14:41
دوست عزیز
آقای جلیل
فارغ از این مباحث ، یک پرسش از شما می شود و امید است که به دور از حاشیه روی و پرگویی ، پاسخ دهید .
فلسفه تغییر ساختار آموزش و پرورش به 6 3 3 چه بوده است ، با توجه به این که این اولویت 112 سند تحول بنیادین بوده است ؟
پشتوانه پژوهشی این تغییر چه بوده است ؟
این گونه تغییرات بدون توجه به تحول در مفاهیم محتوایی و فلسفی آموزش و پرورش اصولا به دردی می خورند ؟
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/03/18 - 16:10
با سلام
به نظر بنده تغییر نظام آموزشی به 3-3-6بهترین و مفیدترین کار ممکن بود که توسط دکتر حاجی بابایی انجام گرفت و مقالات زیادی در مورد فواید این طرح منتشر شده و این تصمیم جز بهترین و کارشناسی ترین طرح آموزش وپرورش هست
اولا دانش آموزان کلاس پنجم با توجه به اینکه 5 سال به یک معلم عادت کرده بودند ورود این ها به سال اول راهنمایی و مواجه شدن با تعدد معلمان شوک اساسی به این بچه ها وارد می کرد پس از لحاظ سنی آماده پذیرش این شوک و تغییر وجود نداشت و منجر به مشکلات روحی و روانی میشد دکتر حاجی بابایی با تحقیق و مطالعه و آگاهی از این کار اقدام به برپایی کلاس ششم کرد تا دانش آموزان دچار شوک روحی نشده و با بالاتر رفتن سن آمادگی پذیرش تعدد معلمان و ورود به مقطع راهنمایی را داشته باشند
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/03/18 - 16:15
دلیل دوم برای اثبات جامع بودن این طرح آن هست که بچه ها در سن 11 سالگی به راهنمایی وارد میشدند و با بچه هایی که 13 الی 15 سال سن داشتند مواجه و با توجه به اینکه این بچه ها به سن بلوغ وارد شده بودند خطرات روحی و جنسی برای بچه های اول راهنمایی به وجود می آورد
بنابراین با اجرای این طرح این دو مشکل رفع گردید و از لحاظ روانشناسی کاملا مورد تائید هست
در جامع و مانع بودن این طرح هیچ شکی نیست و دلیل مخالفت وزیر کنونی مثل روز روشن هست که به دلیل مسائل سیاسی هست دولتی که از روی اول بنا را بر لجبازی گذاشت حرفهای وزیرش قابل اعتنا و کارشناسی شده نیست ما اکنون با دولتی لجوج مواجه هستیم که کاری به خوب و بد بودن طرحها ندارد همینکه طرحی متعلق به دولت قبل باشد مخالفت کرده و مضر به حال کشور می داند
حالا بنده از شما می پرسم فلسفه یک روز طرح بدون کیف و کتاب چیست؟ این گونه طرحها بدون توجه به تحول در مفاهیم محتوایی و فلسفه آموزش وپرورش اصولا به چه دردی میخورد؟
پاسخ + 0 0 --
سخن معلم 1394/03/18 - 20:29
جناب آقای جلیل
سلام
برای تایید یک نظریه باید استدلال کرده و به منابع معتبر رجوع کرد .
1-در صورت امکان یکی از آن مقالات زیاد با تاکید بر جنبه کارشناسی و علمی را در این جا برای مطالعه خوانندگان سخن معلم لینک دهید .
2-چه تفاوتی در یک سال تاخیر ورود دانش آموزان به مقطع بالاتر وجود دارد ؟ ضمن آن که بودن دانش آموز سال ششم با سن حداقل 12 سال در کنار دانش آموزی که تازه وارد دبستان شده است و سن اش حدود 7 سال است منجر به مشکلات رفتاری و ناهنجاری های پیش بینی نشده خواهد شد ...
آیا امکانات لازم و حتی توجیه خانواده ها و معلمان برای این تغییر پیش بینی شده بود ؟
آیا معلمان در این زمینه و کتاب های جدید آموزش دیده بودند ؟
آیا فضای کافی و لازم برای اضافه شدن یک پایه در مدارسی که آزمایشگاه ، کتابخانه و حتی اتاق تربیت بدنی ندارند پیش بینی شده بود ؟
و بسیاری پرسش های دیگر ...
3-مقطع ابتدایی همواره از دوره هایی بوده است که کمبود نیرو داشته است .
زمانی که این بحران در مقطع ابتدایی وجود داشته و اکنون نیز وجود دارد ، چه ضرورتی برای اضافه شدن یک پایه دیگر زمانی که آموزگار به حد کافی وجود ندارد به مقطع ابتدایی وجود دارد؟
4-از امسال ، سال اول دبیرستان به خاطر آن تغییراتی که حاجی بابایی ایجادکرد حذف می شود .
آیا تاکنون به مقطع متوسطه مراجعه کرده اید که ببینید چقدر از دبیران این مقطع به خاطر این کار ساعت کم آورده و مازاد می شوند ؟
دبیری که چندین سال در مقطع دبیرستان درس داده است علی رغم میل خود باید به مقطع دیگری که مورد رضایتش نیست برود و البته چقدر باید در این زمینه تحقیر مدیران ، مقاطع و... را پذیرا باشد ؟!
کلی باید التماس کند تا ساعتش پر شود !
واقعا چه نیازی به این شوک وجود داشت زمانی که مهم ترین مشکل و مساله آموزش و پرورش ما " تمرکز گرایی " و فاقد اختیارات کافی در مرکز ثقل آموزش یعنی مدرسه است ؟

دوست عزیز
گفته شد که تغییر ساختار جزء اولویت های نخست سند نبوده است . کدام طرح پژوهشی و کدام سازمان پژوهشی و تحقیقاتی معتبر ، صحت عمل آقای حاجی بابایی را تایید می کند ؟
شما یک سازمان پژوهشی معتبر و یا یک تز دانشگاهی و یا رساله مقطع دکتری را و یا حتی یک نظر سنجی معتبر مبنی بر درست بودن این عمل را ارائه فرمائید تا دیگران بهره مند شوند ؟
3- پرسش را با پرسش پاسخ نمی دهند . شما در همین مرحله ما و سایر دوستان محترم را مجاب کنید تا به پرسش های دیگر برسیم .
پایدار باشید .
پاسخ + 0 0 --
جلیل 1394/03/18 - 22:08
با سلام
1- شما کافیست در گوگل جستجو کنید تا متوجه شوید که چه قدر مقاله در این مورد نوشته شده
2- دوره ابتدایی قرار هست به دو دوره سه ساله اول و دوم تقسیم گردد و هیچ وقت دانش آموز 11 ساله با 7 ساله کنار هم نخواهند بود اتفاقا این یک سال بر خلاف نظر شما بسیار مهم هست دانش آموزان از لحاظ روانشناسی آمادگی تعدد معلمان بعد از 5 سال را ندارند و این پذیرش بعد از 6 سال به خوبی و با آرامش صورت خواهد گرفت
پاسخ + 0 0 --
دوست جلیل 1394/03/19 - 07:39
با سلام
من این آقا رو می شناسم !
زیاد حرفاشو جدی نگیرید !
خودش هم به چیزهایی که میگه اعتقادی نداره !
کلا آدم حرافی است !
پاسخ + +1 -2 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 15:39
ادامه نظر:
که پاسخ شما جنين بود :

جلیل1394/03/17 - 16:27

شما بهتر هست کامنتهای بخش "
مسئول روابط‌ عمومی کانون صنفی معلمان ایران: " بیشتر از این نمی‌توان از دولت برای برطرف کردن مشکلات معلم‌ها انتظار داشت "
را بخوانید تا متوجه واقعیت شوید در این کامنتها که همکارانتان در ج کردند هیچ کدامشان این صنف معلمان را به رسمیت نمیشناسند این صنف ها و تشکل ها مورد تائید نمایندگان نیستنند
پاسخ سوال 1
نه تنها من بلکه هیچ یک از معلمان این تشکل ها و صنف ها رو به رسمیت نمیشناسندو بنده معتقدم این تشکل ها به صورت غیر قانونی تشکیل شده و اتفاقا فعالیت اینها توهین به معلمان هست این تشکل ها سر خود از طرف معلمان بیانیه می دهند و سر خود با وزیر ملاقات می کنند که اکثر چاپلوسی ایشان را می کنند ومن دست حاجی بابایی را می بوسم که با این تشکل های غیر قانونی همکاری نمی کرد
ادامه دارد .
پاسخ + 0 0 --
داریوش 1394/03/18 - 22:30
آقای شهسوار زاده عزیز ومدیرمحترم سخن معلم،باور کنید آزادی که شما دم از تون می زنید فوق العاده موهوم است همانند استعمال لفظ ثروت های افسانه ای احمدی نژاد
درآن زمان معلم به وام دسترسی داشت که مجبور به دریافت پول ربا از بنگاه دار با اون درصدبالانشود، ،معلم مجبور نبود از فروشگاه هائی خرید کند که 3درصد بر اساس توافق نامه ادارات به روی کالا کشیده ودر همان فروشگاه با قیمت کمتر ازدو سوم همان کالا را به فروشگاه بفروشد،اگر نمی دانیدبرید تحقیق کنید،من نمی دونم شاید فانی هم نور چشمیائی داشته باشد که قطعاتامین خواهند شد،چرا که من دراستان های غربی می بینم مدیران کل ومعاونانشان برای اینکه رسانه ها مطلب بر علیه شان ننویسند هفتگی پاداش وهدیه وسکه وچه وچه می دهند که مطمئنم شماها از این قضیه مبرائید،اما کاری نکنید که این انگ به شما چسبیده شود اعتماد معلم از دست برود برگشت پذیر نیست.
عزیزان باور بفرمائید این قبری که شما سرش گریه می کنید فاقد مرده است
پاسخ + +1 -1 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 15:40
ادامه نظر:
جلیل1394/03/17 - 16:29
پاسخ سوال 2
پیشنهاد بنده این هست که انتخابات سراسری تشکیل شده و از طریق این انتخابات تمام معلمین شرکت و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند در این صورت هست که واقعا نماینده معلمان شده و می توانند اسم نماینده روی خود بگذارند در مورد تلاش همینکه اینجا مقاله مینویسم و کامنت میگذارم و این تشکل ها رو غیر قانونی می دانم و پیشنهاد می کنم نمونه ای از تلاشهاست
پاسخ سوال سه
بنده در این مورد اطلاعی ندارم ولی اگر مطابق گفته شما با این تشکل ها در زمان وزارت خود ارتباطی برقرار نکرده به مفهوم به رسمیت نشناختن این تشکل هاست که بهترین کار را انجام داده و باید از ایشان تشکر شود
در ثانی به اطلاع میرساند سه مقاله بنده که من بنا به توصیه شما مقاله نویسی را شروع کردم منتشر نشد
ادامه دارد.
پاسخ + +1 -1 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 15:43
ادامه نظر:
تحليل پاسخ اول :
1. مشخص است که اولأ اقا جليل خود را قبله و مرکز ثقل همه معلمان مي داند و در اين توهم است هيچ يک ( استاد جليل شما از سور عمومي هيچ يک استفاده کرده ايد )
مي دانيد در رياضيات با يک مثال مي توان غلط بودن سور عمومي را ثابت نمود . يعني اگر بنده فقط وفقط يک مثال بياورم که فقط و فقط حتي يک نفر تشکل هاي مدني را به رسميت مي شناسد بيان شما غلط مي شود .
دو مثال بنده در متن سئوال قبلي وجود داشته که مجبورم مجددأ به آن اشاره کنم .
دو بزرگوار روانه زندان شده به نام هاي عليرضا هاشمي ۞۞دبير کل سازمان معلمان ايران وعلی اکبر باغانی ۞۞، عضو هیات مدیره کانون صنفی معلمان تهران و دبیر شورای هماهنگی تشکل های صنفی سراسر کشور مي باشد .و برخي کامنت ها و مقالات در سايت وزين سخن معلم و جرايد معتبر کشور به چشم مي خورد که نشان مي دهد برخي( دقت بفرماييد بنده عرض مي کنم برخي ) فرهنگيان فرهيخته و برخي مسئولين محترم ، نهاد هاي مدني را بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين به رسميت مي شناسند .!
ادامه دارد .
پاسخ + +1 -1 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 15:43
ادامه نظر :
2. آقا جليل مانند برخي از مسئولين دولت نهم ودهم تشکل هاي مدني را غير قانوني مي دانند .البته آنان سعي مي کردند مستمسک قانوني ارائه دهند .! ولي آقا جليل مسبتدانه با تکيه به رأي خودشان تشکل هاي مدني را بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين را غير قانوني اعلام مي کنند .!
استاد بزرگوار جناب آقاي جليل آيا فکر نمي کنيد قرن ها ست که دست بوسي و خود رأي بودن جاي خود را به دموکراسي و خرد جمعي و تشکل هاي مدني بعنوان حلقه واسط بين مردم و مسئولين داده است ؟!
3. کدام تشکل مدني از طرف همه معلمان بيانيه داده است ؟!
هر تشکل که بيانيه مي دهد در صدر و ذيل بيانيه نام تشکل خود را اعلام مي کند .! شما بفرماييد در امضاي کدام بيانيه آمده است :
" تمام معلمان ايران "
در دنياي دموکراسي هرکس آزاد است از فاني يا دکتر حاجي بابايي دفاع کند .! و نظر خود را اعلام کند .!
ادامه دارد .
پاسخ + +1 -1 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 15:46
ادامه نظر:
2. به رسميت نشناختن تشکل هاي مدني که شما ، به جناب آقاي دکتر حاجي بابايي نسبت مي دهيد ! بار ارزشي منفي دارد . با توجه به اينکه که نامبرده نامزد نمايندگي مجلس شوراي اسلامي براي انتخابات اسفند 94مي باشند ، حق شهروندي ايشان است که اگر شما در اين زمينه اطلاعي نداريد ،بي مورد اظهار نظر نکنيد . لطفأ در تماس تلفني که با دکتر حاجي بابايي داريد! جهت استعلام اين موضوع ، سلام بنده را به ايشان برسانيد و از جانب بنده به ايشان بفرماييد :
" تبليغات قبل موعد قانوني که استاد جليل براي حضرتعالي به راه انداخته اند ، براي شما مفيد که نمي باشد بلکه بسيار مخرب مي باشد ."
ادامه دارد .
پاسخ + +1 -1 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 15:47
ادامه نظر:
استاد بزرگوار جناب آقاي جليل در صورتيکه تمايل داريد ،اعلام بفرماييد تا سئوال دوم از ترجيع بند خود را اعلام کنم .! ( چند سئوال بصورت ترجيع بند آماده کرده ام .)
آخرين پيشنهاد صميمانه بنده به استاد گرانقدرجناب آقاي جليل آنست که پاسخ هاي خارج از موضوع شما ، مورد قضاوت ديگران قرار مي گيرد .!

با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
۞ لطفأ مقاله اکتيويسم و تشکل هاي مدني به قلم بنده را مطالعه فرماييد .
۞۞ لطفأ مقاله هاي بازداشت عليرضا هاشمي و علي اکبر باغاني و پي نوشت هاي آن را مطالعه فرماييد .
پاسخ + +3 -1 --
حامد 1394/03/18 - 18:28
اینجا ایرانه .جهان سومه.هر کی میاد می خواد بار خودشو ببنده وبره .برای سرگرم کردن دیگران هم سوژ ههای تکراری مثل اینکه قبلیا چی بودن وچیکار کردند یااون بدو من خوبم راه میاندازندبدبختی ما اینه که تو حرف موندیم یکی حرف می زنه وایمیستیم نقدش می کنیم .اقا جان عمل .عمل مهمه. این اقایون اگه توی این سیستم بودن از بیرون که نیومدن. لااقل هر کاری کسی می خواد انجام بدند همون موقع مخالفت کنند.الان مساله بروز جدیدی که مد شده اینه که دارن مغز ملت را برای مدارس خصوصی اماده کنند .اونوقت وقتی خصوصی شد اتفاقات خیلی خوبی براشون می افته یکی ازین اتفاقات که خیلی هم دلچسبشونه اینه که دیگه نیازی به معلمها با حقوق 1 و 5/1و2تومن ندارن .سرباز معلم مفتی ویانهایتامعلم 400-500تومانی میارن سر کلاس .معلمم و23 سال سابقه .احتمالا اینبار هم نظرم راتایید نمی کنی .نمیدونم چه مشکلی داری.
پاسخ + +3 -2 --
جلیل 1394/03/18 - 20:28
ظاهرا سوالات جنابعالی تمام شد حالا بنده سوال میپرسم
1- آیا توهین و اهانت دوست عزیزتان فانی ملقب به ...
نسبت به 116 هزار معلم نشانه دموکراسی ایشان هست و این توهین را قبول می کنید؟
2- چرا علیرغم دو برابری رشد بودجه حتی یک ریال به حقوق معلمین اضافه نگردید؟
3- مدارک دوستتان جناب...برای اثبات بی سوادی و غیر قانونی و استخدام بدون ضابطه چیست؟
4- معلمین استخدام شده در مدارس واگذار شده بدون آزمون دارای ضابطه هستاما استخدام افراد بر اساس آزمون و با در نظر گرفتن ردیف بودجه فاقد ضابطه هست؟؟؟
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 22:53
به نام دوست
استاد بزرگوار جليل سوالات مربوبط به ترجيع بند ( سئوال اول ) تمام شد . ولي شما هنوز پاسخ نداده ايد و شروع کرديد به سئوال کردن
آقاي فاميل دور لطفا اول پاسخ دهيد سپس سئوال مطرح نماييد . شما نويسنده مقاله هستيد .!
با تقديم شاطسته ترين حترامات ارادتمند شما شهسوارزاده شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
شهسوارزاده 1394/03/18 - 22:56
به نام دوست
استاد بزرگوار جناّ ب آقاي جليل شما خويشتندار باشيد و توهين نکنيد .!
با تقديم شايسته ترين احترامات ارادتمند شما شهسوارزاده
پاسخ + 0 0 --
دوست جلیل 1394/03/19 - 07:41
با سلام
من این آقا رو می شناسم !
زیاد حرفاشو جدی نگیرید !
خودش هم به چیزهایی که میگه اعتقادی نداره !
کلا آدم حرافی است !
پاسخ + 0 0 --
معلم 1394/03/20 - 13:27
جناب دوست آقا جلیل:بی ادبی ایشان راهم به حسناش اصافه کنید.
پاسخ + +3 -2 --
جلیل 1394/03/18 - 20:30
5- چرا دوستتان که همواره از حاجی بابایی به خاطر کارهای شتاب زده انتقاد می کند کاملا شتاب زده و غیر قانونی اقدام به واگذاری مدارس دولتی کرد؟
6-دوستتان جناب... که از ابتدای انقلاب در آموزش وپرورش حضور داشت آیا نمی داند که تمام یک میلیون معلم به کار تدریس اشتغال ندارند بلکه در پست های اداری و معاونت مشغول هستند و چنانچه با کسر این نیروها اقدام به تقسیم بین دانش آموزان کنیم رقم به 30 نفر میرسد چگونه بدون کسر این نیروها با تقسیم بر تعداد دانش آموزان این رقم را 11 نفر عنوان می کند؟
7- اگر توهین کردن خوب هست ما هم بلدیم توهین کنیم و به زبان وزیر شما می گوییم آقای فانی خودت بی سواد و ناکارآمد و مازاد هستی که اگر به جای جنابعالی یک چوب خشک بگذارند هیچ تغییری در آموزش وپرورش ایجاد نمیشود
پاسخ + +1 -1 --
جلیل 1394/03/18 - 22:09
3- کمبود نیرو در تمام مقاطع وجود داشته و ارتباطی به دوره ابتدایی ندارد و آموزش وپرورش نباید به خاطر کمبود نیرو چنین طرح بسیار جامعی را اجرا نکند کمبود نیرو در دوره ابتدایی را نیز می توان از طریق تشویق معلمان دوره دبیرستان به تدریس در دوره ابتدایی حل کرد چنانچه برای تدریس در دوره ابتدایی مزایا و سختی کار و تعجیل در رتبه و طبقه در نظر بگیریم دبیران با علاقه مندی حاضر به تدریس در دوره ابتدایی خواهند شد مخصوصا اینکه با اخذ آزمون از نیروهای پیش دبستانی که تجربیاتی در این سازمان کسب نمودند میشود استفاده نمود
پاسخ + 0 -1 --
جلیل 1394/03/18 - 22:10
4- در مورد انتقال دبیران مازاد به دوره راهنمایی بر اساس فرم سازماندهی استفاده و مشکل حل خواهد شد
در کل طبیعیست که با اجرای این طرح در ابتدا مشکلاتی بروز خواهد کرد اما پس از مدتی و با استقرار کامل این نظام تمام مشکلات رفع و آثار این طرح که به سود تمام دانش آموزان هست نمایان خواهد شد و سخن شما که می گویید کمبود فضا وجود دارد که نمیشود با این توجیهات مثل این وزیر فقط خوابید و هیچ کاری انجام نداد و توجیه شان فقط این هست که ما کار شتاب زده نمی کنیم
و لازم به ذکر هست که در قبل از انقلاب نظام به صورت 3-3-6 بیود پس این نظام تجربه شده هست مخصوصا اینکه انتخاب رشته در سال سوم راهنمایی به سود بچه ها خواهد بود و تمام کارهای دکتر حاجی بابایی بر اساس تحقیقات و پژوهش بوده و هر طرحی که ارائه نموده کاملا مفید و به نفع آموزش وپرورش بوده هست بر خلاف این وزیر مدرسه فروش که به غیر از توهین کردن و بی سواد خواندن معلمان حرف دیگری برای گفتن ندارد کلا تفاوت دو وزیر اینجاست زمانیکه حاجی بابایی حرف میزند انسان لذت میبرد اما از حرف زدن این وزیر و دیدن قیافه بی حالش موجب اندوه و افسردگی میشود
پاسخ + 0 0 --
مهرداد 1394/03/19 - 07:30
آقای جلیل
سلام
اصلا خودت فهدی چه گفتی ؟!
به قول سخن معلم " پرگویی نکنید و حاشیه نروید "!
اگر حرفی برای گفتن ندارید لطفا وقت ارزشمند دیگران را نگیرید !
با تشکر .
پاسخ + 0 0 --
دوست جلیل 1394/03/19 - 07:39
با سلام
من این آقا رو می شناسم !
زیاد حرفاشو جدی نگیرید !
خودش هم به چیزهایی که میگه اعتقادی نداره !
کلا آدم حرافی است !
پاسخ + +3 -1 --
فلاح 1394/03/18 - 22:16
آقاجلیل متاسفانه عصبیت وتعصب بیش از حدتان نسبت یه آقای حاجی بابایی وساختن وجهه ای به غلط قدیسانه از ایشان عقل وعدل وانصاف شمارا سرکوب وزایل کرده است.
پاسخ + +1 -1 --
سعيدي 1394/03/19 - 07:38
متاسفانه اين شگرد كساني است كه طرح و برنامه ندارند ولي ادعاي آنان گوش فلك را كر مي كند!
آقاي وزير چه طرحي داشته اند؟ آيا 750 هزار معلم را بار اضافي و مانع پيشرفت جامعه دانستن درست است؟
آمارهاي داده شده از بيخ و بن غلط است. آدرس هاي اشتباهي است كه در اختيار ايشان قرار مي دهند. يكي از آشپزهاي مورد ادعا را معرفي كنند.
بايد ديد بعدي ها در مورد ايشان چه خواهند گفت!!!
پاسخ + +2 -1 --
علی سلطانی 1394/03/19 - 08:08
معاون اجرایی احمدی نژاد هم بازداشت شد !
نوبت محاکمه بقیه کی فرا خواهد رسید ؟
پاسخ + +1 -1 --
جلیل 1394/03/19 - 09:30
آقای شهسوارزاده شما سوالاتی مطرح و بنده پاسخ دادم و بعد به دلیل سوال نپرسیدن من سوال پرسیدم و آخرین پاسخ من به سوالات شما که جمع بندی کردم این بود
بتدا به عرض ميرسانم ذوب شدن در فردي چون حاجي بابايي كه مايه افتخار براي معلمان هست و خدمات بي شماري براي آنان انجام داده كه در مقاله اشاره گرديد مايه افتخار هست اما شما در كسي ذوب شده ايد كه معلمان به وي لقب ضد بشريت دادند
اين سوالات هم كه تكراري هست كل چكيده سوال شما اين هست كه جنابعالي معتقديد فاني دموكرات تر از حاجي بابايي بوده و به تشكل هاي معلمين احترام گذاشته و با آنان بحث و گفتگو مي كند
پاسخ + +1 -1 --
جلیل 1394/03/19 - 09:31
اما جواب بنده آن هست كه اولا تشكيل تشكل هاي مدني و معرفي خود به عنوان نماينده معلمان توهيني بسيار بزرگ براي اين قشر هست و دكتر فاني شما كه همواره به معلينش توهين كرده و تهمت ميزند كه قانونا قابل پيگرد قانوني بوده
و حق معلمين هست كه ازوي شكايت كنند با صرف گفتن اينكه بايد با اين تشكل ها كه اصلا نماينده معلمان نيستند و چند دقيقه حرف زدن چنان به چشم شما بزرگ آمده كه نزديك هست بال دربياوريد و اين كنته را هم ياد آور شوم حتي اگر خود بنده وزير هم شوم مطلقا با اين تشكل ها همكاري نمي كنم چون همكاري با اين تشكل ها را توهين به معلمان ميدانم من از شما سوال ميپرسم شما بر چه اساسي به نام معلمان تشكل تشكيل داده و خود را نماينده معلمان مي دانيد اين كار شما توهيني بسيار بزرگ براي معلمان هست كه بايد از اين قشر عذر خواهي نماييد
هر چند تصور نمي كنم فردي همانند فاني كه به سادگي به معلمان تهمت ميزند وفحاشي مي كنداز طرفدارانش انتظار عذر خواهي داشت
پاسخ + 0 -2 --
دوست جلیل 1394/03/19 - 10:11
آقا جلیل
این قدر فیلم بازی نکن !
من تورو می شناسم !
بسه دیگه !
هر کسی تو رو نشناسه من که می شناسمت ...
پاسخ + +1 0 --
مهرداد 1394/03/19 - 10:21
با سلام
مرتضوی متهم به دزدی
رحیمی معاون اول -دزد
معاون اجرایی هم که تلنگش در آمد !
فردا هم نوبت بقیه می رسد !
این هم پاک ترین دولت که معجزه هزاره سوم بود ...
پاسخ + 0 0 --
دبیر 1394/03/19 - 11:13
استیضاح وزیر آموزش و پرورش با 64 امضا اعلام وصول شد
طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید با 64 امضا از سوی هیات رییسه مجلس اعلام وصول شد.
آفتاب :
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و با اعلام دهقان عضو هیات رییسه مجلس طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش بر اساس ماده 221 آیین‌نامه داخلی مجلس و بند 89 قانون اساسی اعلام وصول شد.
پاسخ + +1 0 --
ناشناس 1394/03/19 - 17:08
من جز استخدا م چهل هزار نفری سال ۸۹ هستم که با تلاش فراوان استخدام شدم. ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران هستم . اما این اقای فانی به جرم اینکه در زمان شما استخدام شدیم قانون تبدیل وضعیت ما را لغو کرده وما هرروز به ما تهمت بی سواد می زند. اقای فانی شما که در صندلی وزارت از همه جا غافلید چرا ما را با این حرفهایتان بی انگیزه می کنید. اگر ارشد روانشناسی دانشگاه تهران بی سواد است .پس چه کسی سواد دارد ولیاقت معلم شدن دارد سری به مناطق ونواحی کشور بزنید وببینید نیروهای ۸۹ جزو زبده ترین نیروهای آموزش وپرورش هستند. بنده آماده ی حضور در وزارت وانواع آزمون های که تشخیص با سواد بودن نیرو را آقای فانی می دهد هستم . مسِیولین فعلی وزارت به خدا قسم ما سیاسی نیستیم .ما را له نکنید . تنها گناه ما استخدام درزمان دکتر حاجی بابایی است.
پاسخ + 0 -2 --
معلم 1394/03/20 - 13:24
آقا جلیل تورو خدا چقدر دستی بهتون بدیم که از طرف ما حرف نزنید .
یا نه اصلا حرف نزنید ؟!اینطوری صواب وثواب بیشتری دار ه
پاسخ + 0 0 --
مهدی 1394/03/26 - 14:49
اینم اخرکارفانی واستیضاح.....حالامعلوم شدکی بیسواده...وزارت اموزش پرورش الکی نیست که هرکسی بدانه ازعهدش بیاد..می بلعه..کاشکی اجازه میدادنددکترحاجی بابایی ادامه راهش رابره تاشاهدموفقیتهای وی درسازمان باشیم.ولی بگزرازکسایی که فقط دنبال منافع شخصی خودشان هستندودنبال خرابکاری.اقای دکترحاجی بابایی ازبهترین وزیران موفق درزمان خودش بود..بنده نه اون وریم نه این وری.فقط بایدبدانیم به کسی که واقعاخوب کا میکنه بایداجازه دادکارکنه چون خودش رامتعهدومسیول میدانه درمقابل رهبروملتش

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور