صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش

سخنی با محمدرضا عارف ؛ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ؛

صدای آموزش دهندگان سوادآموزی را بشنوید !

نرگس کارگری/ خبرنگار صدای معلم

 انتقاد آموزش دهندگان سوادآموزی به وضعیت استخدامی  علی (ع) در دعایی که مربوط به احوال آدمیست و اینکه روح آدمی می تواند چه استعلاهایی پیدا کند ، چنین می گویند اللهم اجعل نفسی اول کریمه تنتزعها من کرائمی ( خطبه 215) خدایا از میان چیزهایی شریف ، اولین چیزی را که می بری ، جانم باشد و وقتی می میرم شرفم ، صداقتم ، عدالتم ، شفقت و عشق ورزی به انسان ها در من سر جایش باشد. نه این که تا جانم به لبم برسد و بمیرم ، عدالتم ، انصافم و مروّت و جوانمردی و صداقت و تواضعم را از دست داده باشم .

 

 ریاست محترم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

جناب آقای عارف

سلام و عرض ادب و احترام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان

خدا رحمت کند جناب منصوری مسئول دفتر دکتر خاتمی که عمرشان کفاف نداد و سعادت بر ما هم نصیب نشد که خدمت ایشان برسیم و از زمان ملاقات تعیین شده با دکتر سید محمد خاتمی استفاده کنیم و به خدمت ایشان عرض کنیم ، این بود گفت و گوی تمدن ها و شعار آزادی اندیشه و بیان که چون مهارت محوری امروز در مدارس ، پدر خیلی ها در آمد تا تفهمیم کنند منظور و مفهوم آن را ؟!

هر چه گفتیم و می گوییم نه گوش شنوایی هست و نه می خواهند که بشنوند! کارد به استخوانمان هم که می رسد ، انگشت های اشاره از بالا دست ، تکان تکان می خورد و چشم ها گرد می شود که حرف بزنید ، خواب استخدامی را ببینید. نمونه اش من که اعتراض کردم و از خیلی موقعیت ها محرومم کردند. هنوز هم در مظان اتهامم و پوستری برای سکوت بر سر در ادارات که این را ببینید و درس عبرت بگیرید. اصلاح طلبان هم مانند فرهنگیان که فرهنگی بودن را یدک می کشند ، اصلاحات را نقاب خود کردند؟ این دولت به اسم اصلاحات جلو آمد . کدام اصلاح انجام شد ؟ چقدر سرکوفت شنیدیم که اگر حال و روزتان این است بروید ببینید چه کسانی را انتخاب کردید ! 

انتقاد آموزش دهندگان سوادآموزی به وضعیت استخدامی

جناب آقای عارف !

تنقیح قوانین در مجلس آن قدر سخت است که به خاطر این موضوع باید مصوبه 95 دو شقه اجرا شود و زحمتی به دوش جمعیت مورد ظلم واقع شده بیفتد که آن را به دندان بگیرند و برای دفاع از حقشان خانه به خانه آن را بکشند تا شاید راهی پیدا شود و شرحی بر نامفهومی آن لحاظ شود؟

بی سوادی را که از شأن ما به دور است را برچسب کردید و خرده از آن گرفتید که چرا زمانی برای تبریک به شما حق التدریسان انتصاب را به جای انتخاب برایتان ارمغان فرستادند و تاب نیاوردید که خشم همکاران خود را در دفاع از آنان ببیند ، بی تابی خود را بر سر ما تخلیه کردید و دانسته یا ندانسته آزمون را برای ترجیح توانمندی یا سنجش سواد نور چشمی ها به پیشنهاد دوستان در امور استخدامی و نیروی انسانی وزارت به آموزش دهندگان تحمیل کنید؟

این را خطاب به شما نوشتم چون رییس آن کمیسیونید. وگرنه صرفا تنها گلایه از شما نیست . این کجای انصاف است؟ قانون راهنمایی رانندگی را هم باید راست و چپ کرد؟ آن وقت چه بلوایی در خیابان می شود؟

این چه وضعی ست که در وزارت آموزش و پرورش و شورای انقلاب فرهنگی و سازمان امور استخدامی حاکم شده است ؟

مگر مملکت این قدر بی حساب و کتاب شده است که کارشناسان در این دستگاه ها بگویند ما اجازه نمی دهیم یک نهضتی وارد آموزش و پرورش شود ؟ این ظلم بخشودنی نیست. اگر یک آموزشیار را زمانی جایی دیدید که توانمندی کافی برای اداره کلاس نداشته که راست و دروغ آن را هم خدا عالم است ، گناه ما چیست که مسئولینی در کشور داریم که عینی تر و واقعی تر قبح بی وجدانی را شکسته اند و با بی سوادی محض چنین بر ملّت جفا می کنند؟

سایت ها را بخوانید ببینید روزی چند نفرشان را خلع سلاح می کنند و می گویند که مدرکشان جعلی ست و باز هم با پررویی تمام بر صندلی چرخان خود نشسته اند!

جوان کدام یک از نمایندگان مجلس بلاتکلیف است؟ اصلا متوجّه حال و روز ما می شوید؟ به سادگی می گویید صبر کنید ! آیین نامه تدوین شود ؟ همکاران و همراهان کمیسیون و وزارت آموزش و پرورش و حتّی سازمان نهضت سوادآموزی قوطی پیچان دست ما داده اند؟

روز شنبه 4 خرداد ماه 1398 به امور استخدامی رفتیم.

جناب انصاری  هم مثل خیلی ها ، کسر شأن خود دانستند که پنج دقیقه بعد از کلی نامه و فکس و تلفن ما را ببینند. معاون ایشان آن هم با کلی سفارش ، بر ما منت نهادند حرفهای ما را شنیدند و دست آخر گفتند بروید برای آزمون آماده شوید. به وزارت مراجعه کردیم ، می گویند کمیسیون و کارگروه تدوین آیین نامه کتبی ننوشتند که ما مصوبه 95 را برای شما اجرا کنیم. ما هر چه دستور بگیریم را انجام می دهیم بی کم و کاست - لابد بخشنامه ای که قبل از تدوین آیین نامه برای استان ها فرستاده شده بود را هم کمیسیون نوید داده بود که اهداف پشت پرده را سامان دهند - به جناب عسگری گفتم ما اجرای مصوبه 95 را می خواهیم. انگار آبی بود که در هاون بکوبیم. عرض کردند هر چه آقای محمدی بگویند ما قبول داریم. آزمون حذف نمی شود. به این فکر نباشید. باید عرض کنم که مگر ما از آزمون می ترسیم؟ ما از بی عدالتی های بعد از آن تن به این کار نخواهیم داد.

آزمون تحمیلی جهاد دانشگاهی را که هیچ کدام از گروه ها حاضر به شرکت در آن نبودند در حد یک ترم دانشگاه طی کرده و گواهی صلاحیت حرفه ای تدریس  با 126 ساعت ضمن خدمت مفید را از جهاد دانشگاهی دریافت نمودیم.

 به مجلس آمدیم اعضای کمیسیون آموزش گفتند ، ما آن قانون را ملغی نکردیم که قابلیت اجرا نداشته باشد. مبنی بر نیاز استان ها باید از مشمولین آن مصوبه استفاده کنند.

هفته گذشته برای چندمین بار ، رفتار بسیار توهین آمیز جناب بیرانوندی با تعصب قومی گرایی و یک سویه حرکت کردنشان الزام برانگیز بود که به کمیته انضباطی مجلس با همان تعداد 45 نفر شکایتی برده شود و ایشان و استاد بزرگوارشان جناب لاشکی مورد ارزیابی قرار بگیرند ولی از آنجایی که مجلس هم خود درگیر قانون گریزی ست و از تاریخ 1397/4/2 تاکنون کمیسیون اصل نود به خودشان زحمت ندادند شکواییه ما را مبنی بر عدم اجرای مصوبه 95 که شرح آن را قبلا برایتان ارسال کردم و مجدد هم ضمیمه خواهم کرد ، در حد جواب سلام به ما پاسخ بدهند ، هیچ ارزشی نداشت که حتی کاغذی را برای نوشتن یا زبانی را برای بیانش هدر دهیم.

انتقاد آموزش دهندگان سوادآموزی به وضعیت استخدامی

من مانده ام منشور حقوق شهروندی را برای که نوشتند؟ داستان تخیلی ست برای مردم این کشور!  سند تحول بنیادینی که وزارت آموزش و پرورش و دستگاه های وابسته در سر و مغزشان می زنند که اجرا شود و حبابی بیش نیست، بازار دلالی را رونق داده که نیروی خرید خدمات را به بیگاری بگیرند و برچسب استاندارد کیفیت هم بر آن بزنند تا دست ادارات کل استان ها را برای روزنه هایی که به قول همکاران محترمتان نیاز هست در آموزش و پرورش وجود داشته باشد باز بگذارند.

زمان ریاست آقای زاهدی در کمیسیون فریادها بلند بود که آمار نهضتی ها زیاد است و مشخص نیست. ما نمی توانیم تصمیم بگیریم که برای چه تعداد قانون می نویسیم. با یک تماس سر و صدا خوابید و در عوض آمار سه برابری حق التدریسان و جاماندگان گوش فلک را کر کرد ولی فرکانس امواجش به صحن و سرای مجلس نرسید.

حال وزارت خانه برای سیاه نمایی نامه می زنند که باید جلوی پرونده سازی ها گرفته شود و چنانچه مشغول به کار هم باشند اخراج شوند. شش نفر به اصطلاح معتمد یک استان این سندها را تشکیل دادند. 

مگر معاونت توسعه و پشتیبانی استان ها که به همراه پنج نفر دیگر پای فرم ها را امضا می کنند ، گیجند که ندانند چه چیز را تأیید کرده اند ؟ اکنون سند مالی برای مربیان پیش دبستانی به یک گواهی از جانب مدیر کفایت کرد ولی تأییدیه یک سازمان با اعتبار بالاتر چون نهضت سوادآموزی گواه سنوات و اسناد مالی آموزش دهندگان نبود ؟

همه با هم فکر کردید چه کنیم که دست به سرشان کنیم دیدید چه چیزی بهتر از آنکه با امید واهی دادن و یک چشم گفتن اعتماد هزاران جوان خدشه دار شود ولی در عوض فرصتی باشد برای آنکه زمان بخرید تا دولت به کار خود برسد. همه کاری برایتان مهم شد الّا تعیین تکلیف ما.

از کوتاه کردن و ختم جلسه با فرط خستگی ها بر سر کنترل بازار تا بی وقفه ادامه دار بودن جلسات برای انتخابات استانی  و چانه زنی ها برای انتخابات داخلی مجلس، میزان اهمیت خدمتگزاری را می توان فهمید.

فکر نکنم یادم برود زمانی که همراه حق التدریسان برای توضیح این وضع اسف بار به کمیسیون آمدیم و تا متوجّه شدند ما آموزش دهنده ایم حراست مجلس را به جان ما انداختند و از کمیسیون بیرونمان کردند.

برای ظاهر نمایی بعد از یک ربع از حق التدریسان هم خواهش کردند پشت در منتظر بمانند. از این حسن توجّه و انسانیتی که در حق ما به خرج داده شد از کدام یک از اعضای کمیسیون و هیأت رییسه مجلس باید تشکر کنیم؟ شکر خدا شورای نگهبان هم داریم که هر وقت با هر کدامشان تماس گرفتیم انگار تازه از خواب بیدار شده باشند ، مبهوت از اینکه راجع به چه چیز صحبت می کنیم ، قول رسیدگی می دادند و بعد از تصویب نهایی می گفتند مشکل را بنویسید تا در پژوهشکده مطرح کنیم. باید گفت پس شما آنجا چه کاره اید؟ گرد و خاک هایی که در مجلس به پا می شود برای رسیدن به اهداف مسائل داخلی است.

فکر نمی کنم ایران تاکنون چنین مجلسی را به خود دیده باشد. مگر نباید مجلس به داد این مردم برسد؟

به جناب حاجی بابایی گفتم چرا در این دو دوره در کمیسیون آموزش نرفتید ؟ گفتند چون برای آموزش و پرورش مؤثر نیست. متن مصاحبه ام در صدای معلم هست. علاقه داشتید مطالعه کنید. ( این جا )

انتقاد آموزش دهندگان سوادآموزی به وضعیت استخدامی

جناب آقای عارف

چگونه است که آقای لاشکی می توانند چند روز قبل از رد شدن انتخابات استانی،  برای رسیدگی و سرکشی به نحوه ی نگارش جزییات آیین نامه برای حق التدریسان رأی ریز صندوق های آینده ، به کمیته تدوین سر بزنند ولی شما به عنوان رییس کمیسیون نمی توانید برای دفاع از چهار گروه قدم از قدم بردارید؟ من شما را از نزدیک دیده ام و نحوه ی برخوردتان را هم با ارباب رجوع مشاهده کردم. گرچه اندک علاقه ای که به شما یا آقای مطهری داشتم به خاطر آقای خاتمی بود که کلا از هم سوایشان کردم که ذهنیتم بیش از این به آنچه از کودکی ام از ایشان و نوع صحبت هایشان داشتم تغییر نکند ولی با این حال اگر  احساس می کنید از گروه خود سرترید  و خود را تافته جدا بافته از دیگران می بینید ، و با همین جرأت هم کاندید هیأت رییسه شدید،  می توانید به من پاسخ قانع کننده ای بدهید که برای آموزش دهندگان تاکنون در زمان ریاست شما در کمیسیون جز دعوا بر سر حذفشان ، چه حرکت مثبتی انجام شده است که شگفتی برانگیز باشد؟

 آیا شما اراده ای برای پیگیری و پایان دادن به این شرایط بحرانی ما دارید یا خیر؟ مانده ام منشور حقوق شهروندی را برای که نوشتند؟ داستان تخیلی ست برای مردم این کشور!  سند تحول بنیادینی که وزارت آموزش و پرورش و دستگاه های وابسته در سر و مغزشان می زنند که اجرا شود و حبابی بیش نیست، بازار دلالی را رونق داده که نیروی خرید خدمات را به بیگاری بگیرند و برچسب استاندارد کیفیت هم بر آن بزنند تا دست ادارات کل استان ها را برای روزنه هایی که به قول همکاران محترمتان نیاز هست در آموزش و پرورش وجود داشته باشد باز بگذارند.

  ممکن است نوشته های من شما را خشمگین کند و خط بطلان بکشید بر هر آنچه بر حسب اتفّاق ، تقدیر شده است از جانب این مجلس و دولت بر سرنوشت شوم ما. لیکن اگر چون حراست نهاد ریاست جمهوری اسلحه به کمر به جمع ما نمی آیید و نمی گویید اگر نزدیک انتخابات نبود شما را لوله می کردم که اینجا نیایید و تجمع کنید ، به حرمت خون پاک همکار خوبم هانیه اکبریانی در حمله تروریستی 17 خرداد سال 1396 و کتک های ناحقی که روز قبلش درب مجلس برای شعارهای نابجای دیگران به ما زدند ، بزرگواری کنید ما را هم از این آب و خاک بدانید.

اگر قرار است قانون برای همه باشد پس برای همه اجرا شود ، و چنان چه نمی خواهید فعل خواستنی در این کار باشد ، بچه های مردم را این گونه در رنج و عذاب بلاتکلیفی نگذارید. ما با این قانون چون سیب کال گاز زده ،  به حد کافی در شهر و دیار و اقوام خویش دشمن شاد شدیم ولی به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم با ما بازی شود. من و تمام همکاران پیگیرم ، عاشق شغل معلمی هستیم وگرنه تا امروز ثابت قدم نمی ماندیم.

معلمان حق التدریس و تمام کسانی که ولا یک دوره با آموزش و پرورش همکاری داشته اند ، مسلما از یک خانواده ایم. دوست و همکاریم. قرار است محبّت و دوستی را آموزش دهیم.

ای کاش خاطرات خوبی هم برایمان بماند که بتوانیم با لبخند برای نسل بعد تعریف کنیم. اگر شما هم مانند یک معلم در کلاس سختی های آموزش را به جان خریده باشید که بعد از سالها موفقیت کشورتان را ببینید ، مسلما حرفهای من را درک می کنید.  از این حیث برایتان نامه نوشتم چون شما را هم نمی توانیم به راحتی ملاقات کنیم.امیدوارم همان طور که دوستانتان می گویند که نامه ها را خود به طور دقیق می خوانید ، پنج دقیقه هم شده نگاهی به مصیبت نامه ای که برای ما در آن اتاق 23 نفره ساخته شد ، داشته باشید و گره از کار باز کنید. با تشکر از حسن توجّه شما

نرگس کارگری

آموزش دهنده نهضت سوادآموزی


ارسال مطلب برای صدای معلم

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

انتقاد آموزش دهندگان سوادآموزی به وضعیت استخدامی

جمعه, 10 خرداد 1398 13:22 خوانده شده: 6340 دفعه چاپ

نظرات بینندگان  

پاسخ + +15 -1 --
همتی 1398/03/10 - 18:17
با سلام و احترام و آرزوی توفیق و قبولی طاعات و عبادات؛
احتراما پیرو سخنان به جا و شایسته دوست و همکار محترمم باید چنین گفت که چه دلیلی دارد بعد از چهار سال دوندگی برای تبصره ده ماده هفده و رای زنی با مجلسیان و دادن شهیده نهضتی؛ نیروی ده سال سابقه ی آموزش دهنده را با آزمونی که منابع آن از سازمان سنجش است بسنجند؟ چه انصافی است که آموزش دهنده ی نهضت با یک دهه فعالیت بدون وقفه و تجربه کاری سخت و مدرک ارشد و دکتری به چشم مسئولین نمی آید؟!؟!؟
مگر آموزش دهنده جز این کشور نیست؟ مگر آموزش دهنده تحصیلات آکادمیک خود را در این کشور نگذرانده است ؟ مگر آموزش دهنده دانش آموز این وزارت نبوده؟ چرا اسم آموزش دهنده اینقدر برای مسئولین ایجاد حساسیت می کند؟
چرا یکی از مسئولین حاضر نیست دلیل این تبعیض را به ما بگوید تا بدانیم به چه دلیل مورد بی مهری واقع شده ایم ؟ آموزش دهنده کسی بوده که خودجوش سمت سخت ترین قسمت آموزش و پرورش رفته است. چرا اینقدر بی انصافی آشکار در حق این گروه می شود؟
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/03/10 - 22:47
لایک
پاسخ + 0 0 --
اموزش دهنده 1398/03/11 - 14:58
خداقوت ب خانم کارگری.شماباعث افتخاراموزش دهنده های مظلوم وزحمتکشید.لطفادرپیگیریهاتون ازحق کسانی ک کلاس فردب فردداشتن وب دلیل داشتن یک شاگردکمترازاستخدام محروم شدن هم دفاع کنید.ان شاالله موفق باشید
پاسخ + 0 0 --
رویا 1398/03/12 - 10:44
عرض سلام خدمت همه تلاشگران سواداموزی..خانم کارگری نکات بسیار مهمی رو فرمودید,دست مریزاد.....حال که که به گفتهجناب تورانی جذب از نهضت اشتباست ,,,پس لطفا درمورد پیش دبستان وخریدخدمت و...هم بفرمایید ,نکند اقوام شما دران صنف هستن که اسمی از انها نیاوردید,انها خصوصا پیش.که سابقه تدریس نداشته. ان شالله جواب این سخنان شما رو دادخواه بزرگ امیرالمومنین بدهد.....
پاسخ + 0 0 --
Sh 1398/03/12 - 11:50
خیلی متشکرم از شما خانم کارگری که حرف دل ما آموزش دهندگان رو گفتین امیدوارم مسولین به خود آمده و متوجه این تبعیض ناعادلانه بشن
پاسخ + +8 0 --
همتی 1398/03/10 - 18:19
چرا سه گروه دیگر حاضر به آزمون نشدند؟ آیا این نشان از بی سوادی آنهاست که تن به آزمون ندادند؟ مگر سه گروه دیگر همکلاس ما در مدارس و دانشگاه ها نبودند روی چه حسابی آموزش دهنده را بی سواد تلقی می کنید و با ملاکهای نابرابر می سنجید؟
آیا ما در این کشور کم آزمون داده ایم ؟ ده سال سابقه فعالیت در آموزش و پرورش آزمون نبوده؟ کنکور سراسری آزمون نبود؟آزمون مقاطع مختلف تحصیلات عالی آزمون نبود؟
آزمونهای استخدامی سازمان سنجش که به واسطه رابطه گری اسامی قبول شدگان آن قبل از آزمون مشخص می شود و ما بارها با رتبه عالی در این آزمون های فرمالیته رد شده ایم آزمون نبوده است؟
پاسخ + 0 0 --
آموزش دهنده 1398/03/12 - 21:06
وقتی داستان پر غصه استخدام آموزش دهندگان را می خوانی باورت نمی شود اینجا ایران است اینجا سرزمین شهید حججی است سپاسگزار زحمات شما خانم کارگری عزیز هستیم
پاسخ + +8 0 --
آموزش دهنده 1398/03/10 - 18:19
امروز آموزش دهنده مشمول تبصره ده ماده هفده به خوبی می داند که آزمون ملاک عادلانه ای برای سنجش علمی نیست. چون دست رابطه گری در آن زیاد است. چون استرس از آزمون را یک روزی همه مسئولین این کشور هم داشته اند. چون آموزش دهنده تنها دغدغه اش آزمون نیست مشکلات و ابعاد دیگر زندگی روی راندمان آزمونش تاثیر گذار است. چون هیچ نیروی قراردادی حداقل ۹ سال سابقه ای در هیچ دستگاهی برای تبدیل وضعیت با آزمون سازمان سنجش سنجیده نشده است!!!!
پاسخ + +9 -1 --
P.h 1398/03/10 - 18:30
چرا مجلسیان سه گروه دیگر مشمول را از این آزمون تبرئه کردند ولی یک گروه را به بدترین شکل ممکن فیلتر می کنند؟
چرا جنگ داخلی در کشور راه انداخته اند؟ چرا ما را قربانی حزب گرایی کرده اند؟ چرا نیروی انسانی متدین و متعهد برایشان بی ارزش شده است ؟ معنی اصلاحات چیست؟ اینکه فرهنگ غرب در کشور ما نهادینه شود یعنی اصلاح؟ اینکه حیایی و ارزشهای ما بی ارزش شود یعنی اصلاح؟ اینکه بی دینی و بی ارزشی در کشور ما آموزش داده شود یعنی اصلاح؟؟؟ چرا وارونه می روید؟ شاید هم نیروی انسانی متدین و متعهد انقلابی از نهاد نهضت را یک مزاحم برای اجرای اصلاحات اسناد ۲۰۳۰ و...می دانند!!!!! دلیل این همه تبعیض چیست که قانون ۹۵/۶/۳ هنوز برای گروه آموزش دهنده مسکوت و معلول مانده است؟ دلیل این تبعیض که قانون ۹۷/۶/۱۳ دو شقه شد و نیروی نهاد انقلابی در یک شقه آن قرار گرفت تا با تمام فیلتر های ممکن سنجیده شود و مورد بی مهری قرار گیرد و سه گروه دیگر بدون هیچ شرط و قیدی استخدام شوند چیست؟
پاسخ + +10 -1 --
H 1398/03/10 - 18:33
هر انسان عاقلی از این همه تبعیض آشکار به این نتیجه می رسد که مسئولین با این نیرو و نهاد انقلابی دشمنی دارند !!! وگرنه چه دلیلی دارد که وزارت آموزش و پرورش حاضر است از هر کانالی(خرید خدمت آموزشی،سرباز معلم یک سال خدمت دهه ی ۸۰ با مدرک دیپلم و آزمون ماده ۲۸ ارثیه و...) نیرو وارد کند جز کانال نهضت؟؟؟؟؟
از مسئولین و کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خواهشمندیم دست از این تبعیضات بردارند و بیشتر از این نسبت به آموزش دهندگان بی مهری نکنند. با سپاس آموزش دهنده ی مشمول تبعیض و اجحاف و بی مهری
پاسخ + +10 0 --
ناشناس 1398/03/10 - 19:53
دخترم مگر عارف حرف هم میزند چه این سنگ چه عارف هیچ فرقی ندارند معلوم نیست چطوری معروف شده پسرش رفته خدمت یا نه؟؟؟
پاسخ + +5 -2 --
رسولی 1398/03/10 - 20:11
با سلام و عرض ادب
نامه ی پر درد و رنج همکارمان گویای قصه ی پرغصه ی استخدام آموزش دهندگان مظلوم نهضت سوادآموزی است. تحمیل آزمون ناعادلانه آزمون برای آموزش دهندگان تبعیض آشکار کمیسیون اموزش و تحقیقات مجلس است .گویا ترس از شکست نور چشمی های حق التدریس را دارند اگر ترسی نیست این گوی این میدان ،آزمون برای چهار گروه باشد
پاسخ + +4 -2 --
امیری 1398/03/10 - 20:21
ما اموزش دهندگان نهضت سواداموزی از آزمون ترسی نداریم همانطور که تجربه ثابت کرده بالاترین نمرات رو درآزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی کسب کرده اند؛ ولی از عدالت به دور است که سه گروه بی آزمون به استخدام آموزش و پرورش دربیایند و گروه چهارم مورد ظلم واقع شوند آیا نمایندگان کمیسیون آموزش جناب دکتر بیرانوندی و آقای دکترلاشکی خدارا در هنگام نوشتن آیین نامه درنظر گرفتند؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +6 -2 --
S 1398/03/10 - 20:41
ازمون تنها برای این گروه از مشمولین چه معنا دارد؟ ازمون را ریس اسبق این سازمان برای مشمولین اموزش دهنده لحاظ کردند؟
اموزش دهندگان سالها در شرایط سخت تدریس کرده اند بدون بیمه و حقوق ناچیز آیا به دور از عدالت نیست اکنون با آزمون که رابطه گری در آن حاکم است حذف شوند؟
وزیر محترم بداند و آگاه باشد که اموزش دهندگان هیچ گاه زیر بار ظلم نخواهند رفت چرا که اموزش دهندگان آزمون جهاد دانشگاهی که معتبر می باشد را با موفقیت پاس نموده اند.
پاسخ + +3 -3 --
سلطانی 1398/03/10 - 21:15
با سلام
جناب آقای دکتر عارف
آموزش دهندگان مشمول تبصره از نظر تحصیلات عالی و دانشگاهی، سابقه و تجربه کاری سخت در سه مقطع همزمان (سواد آموزی، تحکیم وانتقال) و گذراندن دوره ی ۶ ماهه ی جهاددانشگاهی و موفقیت در آزمون آنلاین پایان این دوره و گذراندن کلاس های ضمن خدمت در هر سال تحصیلی نه تنها از نظر صلاحیت پایین تر نیستند بلکه بر سه گروه دیگر نیز دارند.همچنین بعد از سه سال انتظار و بلاتکلیفی تاکنون قانون مصوب ۹۵/۶/۳ جهت حق التدریس شدن آموزش دهندگان اجرا نشده است کما اینکه اگر این قانون اجرا میگردید اینک گروه آموزش دهنده هم دارای کد و در جرگه 8سه گروه دیگر از آزمون ورودی مبرامی شد. هنوز بعد از سه سال دلیل این تبعیض ،بی مهری و اجحاف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را نمی دانیم. .
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1398/03/10 - 21:22
عرض سلام وقبولی طاعات وعبادات
من با خانم کارگری موافقم حرف دل همه ی آموزش دهنده را زده لایک به وجودت خانم کارگری
پاسخ + +1 -2 --
f.a.b 1398/03/10 - 21:28
با سلام و آرزوی قبولی طاعات
دکتر عارف بزرگوار و تمامی نمایندگان محترم خانه ملت
آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی درهمان دانشگاه هایی درس خوانده اند که خودشما و سایر گروه های مشمول اعم از (پیش دبستانی ،حق التدریس و ....) درس خوانده اند .آموزش دهندگان در همان مدارسی تدریس کرده اند و دوره ی ضمن خدمت دیده اند که سایر گروه ها .
علت تبعیض اشکارشما و بی عدالتی درحق این گروه چیست؟
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/10 - 21:35
با سلام وقبولی طاعات وعبادت
وتقدیر از خانم کارگری آموزش دهنده ی فعال که حرف دل همه ی ما رو زده موفقیت روز افزون تان از خداوند منان خواهانم
پاسخ + +1 -2 --
آموزش دهنده مشمول 1398/03/10 - 22:07
باسلام و عرض ادب
آموزش دهنده انتظار بی عدالتی ندارد همانگونه که هیچ قشر و هیچ شخصی بی انصافی و نابرابری را نمیپذیرد
دلیل این همه تبعیض برای جوانانی که با جان و دل و به فرمان امام راحل در راه علم آموزی به هموطن و همنوع خود کوشیدند چیست؟؟
تبعیض چرا باید در قانون مصوب بین ۴ گروه بیداد کند؟
کیفیت آموزشی رو با چه ملاکی سنجیدید که ۳ گروه را با رابطه به استخدام در می آورید و گروه چهارم باید تقاص تمام شرایط لغو شده برای ۳ گروه دیگر را با سختترین شرایط پس دهد؟
دلیل این همه شرایط متفاوت برای مشمولین یک قانون چیست؟
کدام اطلاعات ثابت کننده ی ارجحیت گروه های دیگر بر آموزش دهندگان است که بنابر آن تصمیم به آزمون ورودی برای ما گرفتید و شرایط را برای گروههای دیگر سهل تر کردید؟
سوالهای بی جواب زیاد داریم ولی عمر جوانان زحمت کشیده را به بازی نگیرید طبق هیچ قانونی این انصاف نیست
در برابر ما منصف باشید
دل آموزش دهنده پر درد شده ،درمانش عدالت و برابری ست
لطفا درد ما را درمان کنید
باتشکر
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/10 - 22:35
در نظامی که مبنی بر عدالت علوی است ظلم آشکارا مشاهده می شود کسانی که دم از عدالت علی می زنید از خشم ما بترسید
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/10 - 22:44
دلیل این تبعیض چیست ؟ ازمون جامع جهاد دانشگاهی را با بالاترین نمره ها همین اموزش دهنده ها کسب کرده اند. مگر همکاران اموزش دهنده از همان دانشگاهی که سه گروه دیگر فارغ التحصیل شده اند درس خود را نخوانده اند .
پاسخ + +1 -2 --
سلطانی 1398/03/10 - 23:02
با سلام
جناب آقای دکتر عارف
آموزش دهندگان مشمول تبصره از نظر تحصیلات عالی و دانشگاهی، سابقه و تجربه کاری سخت در سه مقطع همزمان (سواد آموزی، تحکیم وانتقال) و گذراندن دوره ی ۶ ماهه ی جهاددانشگاهی و موفقیت در آزمون آنلاین پایان این دوره و گذراندن کلاس های ضمن خدمت در هر سال تحصیلی نه تنها از نظر صلاحیت پایین تر نیستند بلکه بر سه گروه دیگر نیز دارند.همچنین بعد از سه سال انتظار و بلاتکلیفی تاکنون قانون مصوب ۹۵/۶/۳ جهت حق التدریس شدن آموزش دهندگان اجرا نشده است کما اینکه اگر این قانون اجرا میگردید اینک گروه آموزش دهنده هم دارای کد و در جرگه 8سه گروه دیگر از آزمون ورودی مبرامی شد. هنوز بعد از سه سال دلیل این تبعیض ،بی مهری و اجحاف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را نمی دانیم. .
پاسخ + +1 -2 --
عرفانی 1398/03/10 - 23:05
باسلام و احترام
ما آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی خواستاراجرای عادلانه قانون هستیم
آزموده رو ازمودن خطاست
آزمون یا باید برای چهار گروه باشد یا باید آزمون برای ما همانند سه گروه دیگر حذف بشود.
پاسخ + +1 -1 --
پارسا 1398/03/10 - 23:10
با سلام ممنونم از دوست بزرگوارم که اینچنین بیان مطلب نمودن.بنده هم واقعا متاسفم برای کسانی که به سوگندی که خوردند عمل نکردند.ابتدای کار نمایندگان گفتند ما جزء عدالت هیچی نمی گوییم کدوم عدالت اگر حق خوری عدالت هست پس آفرین ومرحبا به شما که با این بی عدالتی دارین از حقوق بیت المال استفاده می کنید حرام شما بشود حقوق دولتی.واقعا فدایه امام خامنه ای عزیزم بشم.
پاسخ + 0 -2 --
مریم 1398/03/10 - 23:15
مسولین با افتخار سر بلند میکنند و از ریشه کن شدن بیسوادی صحبت میکنند ایا این ریشه کنی حاصل زحمات انها و نور چشمهایشان است یا اموزش دهنده مظلوم با ان همه سختی های طاقت فرسا در اموزش بزرگسالان .
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1398/03/10 - 23:23
ازمون یک تبعیض اشکار در حق اموزش دهندگان نهضت سواد اموزی است ما ازمون جهاد را داده ایم دوره ضمن خدمت داشتیم مدرک دانشگاهیمان را از همان مراکز اموزش عالی گرفتیم که سه گروه دیگر گرفته اند پس چرا...........
پاسخ + 0 -1 --
نیما 1398/03/10 - 23:28
حق با این خانم و تمامی آموزش دهندگان است فقط این قشر هستند که حقشان پایمال شده.
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1398/03/10 - 23:38
باسلام و قبولی طاعات و عبادات. ما آموزش دهندگان از آزمون نمی ترسیم ولی واقعا این ظلمه درحق همه نهضتیها چرا باید فقط نهضتیها ازمون بدن .واقعا اگه ازمون هست باید برای چهار گروه باشه هرچند همه اموزش دهندگان یبار ازمون دادن و هرکدام گواهی نامه قبولی گرفتن ایا اون ازمون نبود مسئولین عزیز ازتون خواهشمندیم درحق نهصتیهاناعدالتی نکنی بخدا مانهضتیها قشر زحمتکشی هستیم
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 00:17
لعنت خدا بر آزمونهای انحصاری با شرایط انحصاری
پاسخ + 0 -1 --
آ موزش دهنده ،لیلا 1398/03/11 - 00:19
همکار خوب و پرتلاش خیلی عالی نوشتی کاشکی اسم از حذف این دو دوره روهم میبردی که بعداز آ زمون این مورد هم بلای جونمون شده امیدوارم وجدان مسئولینی که دم از خدمت میزنن بیدار بشه و بفهمن ما هم ازاین آ ب وخاکیم و دعا میکنم ان شاءالله انتخابات سال دیگه بهترین نماینده هایی بیاد روی کار که خدارابشناسد و قیامت وروز حساب روهم بشناسد و قصاص ظلم راهم بداند که چه خواهدبود
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/03/11 - 00:25
بسیار درست وصحیح میباشدوامیدوارم گوش شنوایی ووجدان بیداری باشدتابتواندصادقانه وبدون جانبداری عمل نمایند
پاسخ + 0 -1 --
آموزش دهنده 1398/03/11 - 01:06
با سلام و احترام
واقعا اجرای قانون مصوب 95که خودتان تصویبش کردید اینقدر دشوار است؟ 3سال است قانونی که خودتان تصویب کردید را اجرا نمیکنید بعد انتظار دارید وقتی جلوی تریبن میروید و مردم و دانش آموزان این مملکت رانصیحت میکنید آنها گوش فرا دهند!؟
من نمیدانم ولی کلاه خود را قاضی کنید ببینید یه چه نتیجه ای میرسید.
پاسخ + 0 -2 --
زهرا 1398/03/11 - 01:29
باسلام و تشکر احسنت ممنون حرف دل همه ما اموزش دهندگگان رو زدی بازم تشکر
پاسخ + +1 -1 --
حنانه 1398/03/11 - 02:28
احسنت به نویسنده این پیام بنده با مدرک فوق از بهترین دانشگاهای کشور و هشت سال زحمت برای باسواد کردن هموطنانم هنوز لیاقت تدریس ندارم جای عجب است
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 03:34
حق الناس...........آگاه باشید خدانمیگذره.
پاسخ + 0 -2 --
سعید 1398/03/11 - 07:58
خوب اگه ازمون قراره بزارن باید برای همه باشه یا واسه هیچ گروهی ...
تحمل سختی ها راحته ولی تخمل تیعیض سخته
پاسخ + +1 -2 --
E.mo 1398/03/11 - 08:04
باسلام و عرض ادب و قبولی طاعات و عبادات
احتراما
از مسئولین محترم انتظار داریم تا برای رفع تبعیض میان آموزش دهنده های نهضت و دیگر مشمولین تبصره10ماده17چاره ای بیندیشند زیرا که علاوه بر تجربه بالای تدریس در این سازمان همه آموزش دهندگان از سطح علمی خوبی برخوردار بوده و آزمون جهاد دانشگاهی را با موفقیت و کسب بهترین نمرات پشت سر گذاشته اند.
پاسخ + +2 -2 --
...... 1398/03/11 - 08:06
تبعیض تا کجا !!!!؟؟؟؟؟!!!!!!! چقدر باید امتحان بدیم آزمون جهاد دانشگاهی را دادیم و با موفقیت پشت سر گذاشتیم واقعا چقدر تزعیض چقدر بی عدالتی
پاسخ + +3 -2 --
دریایی 1398/03/11 - 08:13
سلام.یک دوره قبل از 92 با دو دوره قبل از 92 چه فرقی میکند.؟؟مهم فعالیت داشتن قبل از سال 92 است حال یکی یک دوره داشته دیگری دو دوره.آیا این عدالته؟
بعدشم چرا سه گروه امتحان نمیدن و فقط ما نهضتیا باید امتحان بدیم؟یا همه امتحان بدن یا هیچ گروه هم امتحان ندن.
پاسخ + +2 -2 --
Mvd 1398/03/11 - 08:16
آزمون ورودی ظلم آشکار در حق آموزش دهنده ای است که تمام توان خود را مخلصانه برای ارتقای دانش افراد محروم از این نعمت در مناطق صعب العبور به کار بست. مگر غیر از این است که آموزش دهنده ها هم فارغ التحصیل از همان دانشگاه هایی هستند که دیگر مشمولین تبصره10ماده17بوده اند؟؟؟

لطفا در جهت رفع این تبعیض و ظلم آشکار چاره اندیشی کنید
پاسخ + 0 -2 --
رحیمه قاری 1398/03/11 - 09:08
باسلام خانم کارگری چه خوب مشکلات همه ما آموزش دهنده ها را مطرح کرده اند آزمون حق ما نیست ما قبلا آزمون جهاد داده ایم یا هر چهار گروه باید آزمون بدهند یا همه گروه ها باید آزمون بدهند
پاسخ + +1 -2 --
رحیمه قاری 1398/03/11 - 09:23
با سلام خانم کارگری چه خوب درد همه آموزش دهنده ها را مطرح کرده اند آزمون حق ما نیست ما قبلا آزمون جهاد داده ایم یا همه چهار گروه باید آزمون بدهند یا هیچ کدام.
پاسخ + 0 -2 --
خدیجه 1398/03/11 - 09:43
این را مطمئن باشید که اگر تا قبل از تیرماه صدایی بلند نشود باید منتظر بی عدالتی دیگری باشیم. همکاران خواهشا بیدار شوید و هم صدا از حقمان دفاع کنیم.
وزارت قصد جذب ما را ندارد.
پاسخ + 0 0 --
مشمول قبل از نود 1398/03/11 - 13:07
ما اگر مهر امسال سر کلاس نباشیم درب سازمان نهثت سوادآموزی گرد هم می آییم و خواستار لغو این سازمان هستیم.
بازی ها باید تمام شود
ما دیگر در نهضت کلاس نمی گیریم
چون بی سوادی هم وجود ندارد که با آن ها تشکیل کلاس بدهیم.
لابد انتظار دارید سراغ دانشگاه ها برویم و برای پر شدن جیب آقایان دانشجویان را برای ثبت درکلاس ها راضی کنیم!
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/03/11 - 18:40
مسلما ما هم نمی خواهیم که در نهضت مجدد کلاس بگیریم. قبل نود و بعد نود هم ندارد. با اتحاد و وحدت کلمه به این ظلم نه می گوییم.
نهضت همین الان هم دیگر نمی تواند نیرو بگیرد. از سال 95 تاکنون نیروی جدید وارد نهضت نشده است. پس حق همه هست که تعیین تکلیف شوند.
پاسخ + 0 -1 --
M 1398/03/11 - 09:43
ما نباید در این‌مملکت توقع عدالت داشته باشیم نماینده به منفعت خودشان فکر میکنند فقط آموزش دهندگان نهضت نیستن که در حقشان ظلم شده ظلم در کشور بیداد میکنه
پاسخ + +1 -2 --
مرادی 1398/03/11 - 09:46
خدا نترس ها همیشه در طول تاریخ همه جا بوده اند. کسی که در وزارت و امور استخدامی سینه سپر می کند که غلط می کنید که به آموزش و پرورش بیایید و همین اشخاص جلوی چشم ما سند جابجا می کنند چطور می توانند به فکر استخدام ما باشند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ + +2 -2 --
آموزش دهنده 1398/03/11 - 09:57
سلام وعرض ادب
خیلی ممنون ومچکریم ازدوست وهمکارمحترممان که صادقلنه حرف دل همه آموزش دهنده هارو زدند درواقع آن ظلمی که درحق قشر نهصتی شده هیچ وقت فراموش نمی شود وشاید خداوند سبحان بتواند حق مارو بستاندبازهم تشکر
پاسخ + 0 -2 --
شهریار 1398/03/11 - 09:58
سلام
ببینید آموزش دهندگان عیبی که دارند زود باوری آنان است. چند نفر هم که در بینشان متوجه اوضاع می شوند یا با ترس حرفشان را می زنند یا نمی توانند بقیه را متقاعد کنند که عمق حرفشان چیست. مشکل شما اول از همه سازمان خودتان است. این را کی درک خواهید کرد خدا می داند. اگر شما در آموزش و پرورش جذب شوید و دیگر نیرویی جایگزین شما در نهضت سواد آموزی نشود ، چه اتفاقی برای این سازمان باید بیفتد؟
مشکل امروز کشور بی سوادی نیست. این روزها شکلشان عوض شده است. باسواد هایی هستند که فقط خواندن و نوشتن یاد گرفته اند.
پاسخ + 0 0 --
مرادی 1398/03/11 - 12:59
با سلام
لطفا بفرمایید چوب این موضوع را هم باید آموزش دهندگان بخورند؟
سازمان هر برنامه ای برای خود گرفته یا دارد را با ما معامله می کند
ریشه کنی بی سوادی را مگر جشن نگرفتند؟
چند بار برای یک نفر عروسی می گیرید؟
عزا ماتم شما کی تمام می شود؟
ایران تا ابد بی سواد می ماند تا وقتی نهضت سوادآموزی وجود دارد.
آموزش دهندگان آموزشیاران سابق نیستند.از سه گروه دیگر سر تر نباشند قوی تر هم هستند.
شما اگر دلسوزی چرا قدمی بر نمی داری؟
پاسخ + 0 0 --
مرادی 1398/03/11 - 12:59
با سلام
لطفا بفرمایید چوب این موضوع را هم باید آموزش دهندگان بخورند؟
سازمان هر برنامه ای برای خود گرفته یا دارد را با ما معامله می کند
ریشه کنی بی سوادی را مگر جشن نگرفتند؟
چند بار برای یک نفر عروسی می گیرید؟
عزا ماتم شما کی تمام می شود؟
ایران تا ابد بی سواد می ماند تا وقتی نهضت سوادآموزی وجود دارد.
آموزش دهندگان آموزشیاران سابق نیستند.از سه گروه دیگر سر تر نباشند قوی تر هم هستند.
شما اگر دلسوزی چرا قدمی بر نمی داری؟
پاسخ + 0 0 --
آرشام 1398/03/11 - 18:44
آقای چهاربند در جلسه در حضور حدود 150 نفر و با حضور آقای تفرشی سازمان به همه آموزش دهندگان گفتند بروید اول سازمانتان برادریش را به شما ثابت کند بعد.
سازمان چه برادری دارد که به ما باید ثابت کند؟
چرا بیرون جلسه آقای تفرشی به ما گفتند که خبری نخواهد بود و بروید دنبال زندگیتان؟
چرا شماها اینقدر مشکوکید؟
بر سر بیمه های ما کم پول جابجا نشد. ما را به چه فلاکتی انداختید که خودمان نمی دانیم؟
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 11:18
سلام وقت بخیر ...اموزش دهندگان هم مانند گروه های دیگر هم دوره ی ضمن خدمت دیده اند و هم در کلاس با حجم بالای مشکلاتی که سواد اموزان دارند تمام تلاش خود را در یادگیری یادگیری شاگردان انجام داده اند.امید است که عدالت رعایت شود و اگه به ازمون گرفتن است که ریزشی نداشته باشیم به ترتیب اولویت وارد شوند
پاسخ + +1 -1 --
اعظم 1398/03/11 - 12:13
باسلام ودعای خیر خدمت تمام تلاشگران عرصه ی علم و دانش من یک معلم رسمی هستم ودرتمام سالهای خدمتم چنین تخلف وتبعیضی ازکمیسون های آموزش ندیده بودم من ازنهضتی ها حمایت می کنم به خاطر ظلم آشکاری که درحقشون شده وآزمون بایستی برای چهار گروه بود باتشکر
پاسخ + 0 0 --
مرادی 1398/03/11 - 12:59
با سلام
لطفا بفرمایید چوب این موضوع را هم باید آموزش دهندگان بخورند؟
سازمان هر برنامه ای برای خود گرفته یا دارد را با ما معامله می کند
ریشه کنی بی سوادی را مگر جشن نگرفتند؟
چند بار برای یک نفر عروسی می گیرید؟
عزا ماتم شما کی تمام می شود؟
ایران تا ابد بی سواد می ماند تا وقتی نهضت سوادآموزی وجود دارد.
آموزش دهندگان آموزشیاران سابق نیستند.از سه گروه دیگر سر تر نباشند قوی تر هم هستند.
شما اگر دلسوزی چرا قدمی بر نمی داری؟
پاسخ + 0 0 --
آموزش دهنده فارس 1398/03/11 - 13:03
خانم اعظم
سلام
ما از این حمایت شما سپاسگزاریم
لیکن تا زمانی که جلوی این تبعیض گرفته نشود ما سکوت نمی کنیم.
گرفتن خرید خدمات طبق سند تحول غیر قانونی بود قانون شد و آقای تقی زاده برای جذب آنان سر و دست می شکند.
کدهای پرسنلی ما را با نیروهای بدون سنوات کاری در پیش دبستانی جابجا کردند و سه سال حقمان را خوردند.
خدا اگر نمی بیند ما که چشم داریم می بینیم.
شما هم می بینید.
این روزها مسئولین خدا نمی شناسند که آن ها را به خداشناسی تشویق کنیم.
ما در این مملکت یه مشت کافر شدند مسئولانمان
پاسخ + 0 -2 --
رضائیان 1398/03/11 - 12:20
با سلام وعرض ادب
بنده از مسئولین واعضای کمیسیون چند سوال دارم .
آیا صلاحیت وحرفه ی معلمی با حفظ کردن چهارکتاب و کسب نمره ی قبولی در آزمون سنجیده می شود ؟؟ آیا آن مدرسه ودبیرستانی ودانشگاهی ک سه گروه دیگر در آن مدرک اخذ کردند با آموزش دهندگان تفاوتی دارد ؟
از اعضای محترم کمیسیون آموزش و وزارت آموزش و پرورش تقاضای رعایت عدالت و مساوات داریم.
أجركم عند الله
پاسخ + +1 -3 --
ی 1398/03/11 - 12:42
سلام‌ حرف‌ خانم‌ کارگرحرف‌ همه‌ مانهضتی‌ هاست‌ تورابفاطمه‌ زهرامشکل ماراحل‌ کنیدوازمون‌ ورودی رابرای‌ ماحذف‌ کنیدازمون‌ حق‌ مانیست
پاسخ + 0 0 --
شکر بگویید که آزادید 1398/03/11 - 13:09
چگونه است که خدا به فریاد شما نمی رسد؟
اگر این همه دویدید و نتیجه نداد پس بدانید بیهوده تلاش کردید.دیگر بقیه عمرتان را کار مفیدتری انجام دهید
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 12:47
آزمون بزرگترین اجحاف در حق آموزش دهندگان است.که این روزها کسی از اجحاف هراسی نداره .حداقل از امام زمان خجالت بکشین جامعه شو فنا بردیم.ما آموزش دهندگان با تمام توان پشت خانم کارگری هستیم
پاسخ + 0 -3 --
ناشناس 1398/03/11 - 13:17
بسیار بسیار سپاسگزارم از خانم کارگری عزیز که حرف دل تمام آموزش دهنده ها را زدن وانصافا حق کلام روبه جا آوردند
همه چی رو شفاف توضیح دادن .
امیدوارم وجدان بیدار وگوش شنوایی برای شنیدن این حرفها باشد .
پاسخ + 0 -3 --
احمدی 1398/03/11 - 13:21
بسیارعالی ازنگازش دقیق شما خانم کارگری وخانم همتی.دانش روازنگارش اینگونه افرادبایدنمایندگان درک کنند.وتشخیص دهندسوادوبی سواری رو
پاسخ + 0 -3 --
کوشکی 1398/03/11 - 13:43
با تشکر از خانم کار گری حرف دل تماما نهضتی های بیچاره رو زدیم وای از روزی که مسئولین یک کشورچنین تصمیماتی برای جانان یک کشور میگیرن چه خوب دارن اداره میکنن
پاسخ + 0 -3 --
اموزش دهنده 1398/03/11 - 15:03
باسلام.وارزوی قبولی طاعات
سپاس ازخانم کارگری ایشون افتخاراموزش دهنده های زحمتکش ومظلومن.وازایشون تقاضادارم درپیگیریهاشون ازحق اموزش دهندهایی ک کلاسشون فردب فردبوده وبدلیل یک شاگردکمترازاستخدام محروم شدن دفاع کنن.
باآرزوی موفقیت برای همه اموزش دهنده های زحمتکش
پاسخ + +1 -3 --
نرگس 1398/03/11 - 15:49
سلام.با تشکر از خبر نگار خوب صدای معلم.سرکار خانم کارگری.امیدواریم هر چه زودتر تمام اموزش دهندگان به انچه حق مسلم انهاست برسند.متاسفانه نمیدانیم چه دسیسه ای در کار است که اجازه استخدام اموزش دهندگان را نمیدهند.....افسوس که همگی با مدرک ارشد و کارشناسی و در لباس اموزش دهندگان سختی بسیار متحمل شدیم اما به ما تهمت بیسوادی میزنند.
پاسخ + +1 -3 --
نرگس 1398/03/11 - 15:56
تشکرازهمکاردلسوزوفهیم که زبان گویای آموزش دهندگان هستندوحرف دل مارارسانه ای نمودندالبته اگرگوش شنوایی وجودداشته باشد...خدمت جناب آقای عارف عرض کنم که دلیل این همه بی توجهی وبی عدالتی نسبت به آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی چیست؟شماوفرزندانتان درکدام دانشگاه کشوردرس خواندیدکه مانخوانده ایم ؟آزمون ورودی اجحافی بیش درحق مانیست نه آنکه بیم آزمون داریم نه ،اماعدالت کشوراسلامی کجانهفته شده که ازدیدماپنهان است.
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 16:02
خدا وکیلی چرا اینقدر تفاوت میذارین ، بابا ما دهه شصتیها چه گناهی کردیم. به خدا من یه نفر دیگه خسته شدم ، دیگه بریدم از بس که هر روز یه حرف یه شایعه یه نا عدالتی در حق نهضتیها شنیدم ، بخدا اگه بچه های خودتون میبودن باز هم این کارها رو میکردین ، خدا از هر کی که اینقدر ماها رو بازی داد نگذره
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1398/03/11 - 16:02
مرحبا خانم کارگری...به هیچ وجه زیر بار آزمون نمی رویم یاهمه گروهها باید آزمون بدهند یا هیچ کدام
پاسخ + +1 -3 --
آموزش دهنده 1398/03/11 - 16:10
سلام و خدا قوت به همکار محترم خانم کارگری عزیز
امیدوارم صداتون رو آقای عارف و یا هر شخص مرتبط
دیگر بشنود
و این مسخره بازی که چهار سال است به راه افتاده را تمام کنند
خدا شاهده که دیگر اعصابی از این قانون و تصویب و امروز و فرداهای آموزش وپرورش،مجلس،وزارت و..... برامون نمانده است
موفق وموید باشید در پناه حق
پاسخ + +1 -3 --
یارب 1398/03/11 - 16:13
با سلام و قبولی عبادات.
حرف و دغدغه های خانم کارگری دغدغه همه آموزش دهندگان هستش. آزمون جز صلاحیتهای استخدامیست ولی برای رعایت عدالت یا۴ گروه یا هیچ کدام؟؟گرچه همکاران ما چندسال پیش توان علمی آموزشی خود رو نسبت به بقیه شرکت کنندگان و مسئولین به اثبات رساندند
سپاس از خانم گارکری
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/03/11 - 16:49
5 گروه یعنی بدون انحصار گروه و شرایط مسخره
پاسخ + 0 0 --
نرگس کارگری 1398/03/11 - 18:29
با سلام و احترام و قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان
از حسن توجه همه همکاران سپاسگزارم و به دلیل آنکه سوء تفاهمی در نگاه مسئولین برای پاسخ دادن به تک تک کامنت ها نباشد ، کلی در یک پیام از همه تشکر می کنم.
و از همه مهم تر این را به طور صریح و واضح عرض می کنم و بیان می کنیم که ما همه یک ژن برتریم و آنچه باید به عنوان یک معلم ایرانی در رگ های ما جریان داشته باشد را داریم. من به عنوان یک آموزش دهنده و آموزگار در آموزش و پرورش برای همیشه باقی می مانم. چه شمای مسئول بخواهید و چه نخواهید.چون سواد آموزان و دانش آموزانی دارم که با من درس خوانده اند و زنده اند و زنده خواهند ماند. چه بخواهید و چه نخواهید دیگر نمی توانید من و تمام کسانی که برای آموزش و پرورش این کشور زحمت کشیدند را حذف کنید. بذرهای دوستی را کاشته ایم و می کاریم.
پاسخ + +1 -3 --
زهرا 1398/03/11 - 16:18
سپاس فراوان ازهمکارخوبمان
جناب عارف بی عدالتی تاکی؟عدل امام علی علیه السلام این است
آموزش دهنده ای که هم مدیراست وهم معلم ،مشاوراست وخدمتگزار،بایداینچنین موردبی مهری وکم لطفی وبی عدالتی قرارگیرد!!!بسی جای تعجب وتفکردارد!!!زبانم قاصراست ازگفتن ودستم ازنوشتن دروصف بدیهیات آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی
پاسخ + +1 -2 --
فاطمه 1398/03/11 - 16:45
باسلام وقبولی طاعات و عبادات
باتشکر از خانم کارگری عزیز
واقعا اگر من مخاطب واقعی این نوشته ها و این بیانیه ها بودم بخاطر خدا هم که شده اندکی تامل میکردم و چشمانم را برروی حقیقت نمیبستم
پاسخ + 0 -3 --
ناشناس 1398/03/11 - 17:15
با تشکر از خانم کارگری که حرف دل همه ی نهضتیها را میخواهد به گوش مسئولین محترم برساند ما خیلی در عرض این سالها زحمت و سختی کشیدیم به امید اینکه روزی استخدام بشیم ولی حالا بعد از چندین سال مشقت با تبعیض فاحشی که بین ما و سه گروه دیگر هست روبرو شده ایم اگر ما صلاحیت نداشتیم سواد کافی نداشتیم پس چگونه چندین سال با بی سوادی جنگیدیم با هزینه خودمان بیسوادان را در کلاس نشاندیم و آمار بیسوادی را در کشور به حداقل رساندیم آیا انصاف است بعد از این همه مشقت آزمون دهیم اگر آزمونی هست برای کلیه گروهها باید باشد ما همه فرزندان ااین مرز و بوم هستیم
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1398/03/11 - 19:40
با سلام خدمت خانم کارگری ممنونیم از زحمات شمابزرگوار اجرتان باخدا
پاسخ + +1 -3 --
آموزش دهنده 1398/03/11 - 19:44
با سلام خدمت خانم کارگری ممنونیم از زحمات شما بزرگوار که حرف دل تمام آموزش دهنده ها را زدید آزمون باید برای نهضت هم حرف شود
پاسخ + +1 -2 --
آموزش دهنده 1398/03/11 - 21:05
سلام.ممنون خانم کارگری خداقوت. که حرف دل تمام زحمت کشان عرصه علم ودانش را بیان فرموده اید... باتشکر .از طرف آموزش دهنده
پاسخ + 0 -3 --
آموزش دهنده مشمول 1398/03/11 - 21:18
با سپاس فراوان از خانم کارگری,
اقای عارف بی عدالتی تا کی؟ یا همه چهار گروه باید آزمون بدهند یا هیچ کس, مگر آموزش دهنگان نهضت فرزند خوانده این کشور هستند؟ مگر با گروه های دیگر در یک دانشگاه درس نخوانده اند؟مگر گروه های دیگر مدارک تحصیلی شان را از کجا آورده اند؟ چرا آزمون فقط برای نهضت ؟؟ آزمون یعنی رابطه,یعنی فرمالیته,یعنی بهانه برای حذف نهضتی ها, یعنی ظلم آشکارا در دولت تدبیر وامید
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/03/11 - 22:28
ممنون خانم کارگری حرف دل همه ماآموزش دهندگان نهضت رازدید مت
پاسخ + 0 -2 --
منا 1398/03/11 - 22:46
با سلام .ممنون از این همکار محترم .حرف ایشون حرف ماست
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 23:01
سلام
آقای عارف متن خانم کارگری عزیز حرف دل همه آموزش دهندگان هست.ما فقط خواستار اجرای عدالت هستیم.و الان شما بر این کرسی نشستین و خداوند ناظر بر اعمال شماست
پاسخ + +1 -2 --
ناشناس 1398/03/11 - 23:15
ممنون از خانم کارگری عزیز
که فقط خواهان اجرای عدالت هستیم
امیدواریم که گوش شنوایی باشد
پاسخ + +1 -2 --
افسانه 1398/03/12 - 03:30
سلام.زحمات مرا کسی ندید،تلاشهای مرا کسی نخواند،سالهای عمرم رفت وکسی برایم کاری نکرد.اما من همچنان پرقدرت وباتلاش بیشتر کارکردم وزحمت کشیدم،چون میدانستم خداهنوز در قلب من وشاید بعضی مسیولین کشورم باشدهمچنان مثل روزهای اول با امیدتر پیش میروم،چون میدانم خدا کارم رادرست میکند.
کمی به فکر نهضتیها باشید که خیلی توی سینا هتشان درد دارند،دیگر درد تبعیض را نمیتوانند تحمل کنند.
پاسخ + +1 -1 --
ف 1398/03/12 - 09:20
سلام خدمت نمایندگان محترمی که ابن ظلم در حق اموزش دهندگان رو داشتند و تبعیض بین چهار گروه گذاشتن ،نماینده یعنی جانشین تک تک مردم نه یه عده از مردم اگه پیش دبستانیا و حقیا جز این مردمند نهضتیا هم جز این مردم هستند و بیگانه نیستند از یه اب و خاکند چرا تفاوت ..... از شما نمایندگان خواهشمندیم بعد این همه سابقه ازمون گرفتن ظلم بزرگی در حق زحمتکشان نهضتیا هست تو این ماه مبارک ظلم کردن کمتر ا ابن المنجم در حق علی نیست
پاسخ + 0 -1 --
امیری 1398/03/12 - 09:29
ممنونیم خانم کار گری که به نمایندگی از همه ما آموزش دهندگان حرف دل مارو زدید ،این نکته هم من بگم اگه یه عده میگن ما بی سوادیم پس همه چهار گروه بی سوادیم چون همه ما چهار گروه توی یه کشور وهمه هم از دانشگاههای این کشور و مملکت درس خوندیم مگه میشه اون ۳ گروه یه کشور دیگه ای درس خوندن که باسواد هستن!
پاسخ + 0 -3 --
معصومه 1398/03/12 - 09:47
باتشکر از خانم کارگری ک چه زیبا تلاش ها و رنج های اموزش دهندگان را به تصویر کشید
پاسخ + 0 -3 --
معصومه 1398/03/12 - 09:50
باتشکر از خانم کارگری ک با کلام زیباشون تلاش ها و رنج های اموزش دهندگان را به تصویر کشید
پاسخ + 0 -1 --
ناشناس 1398/03/12 - 10:25
من هم بعنوان یک اموزش دهنده با سخنان خانم کارگری موافقم باید عدالت و مساوات برقرار شود
پاسخ + 0 -2 --
اموزش دهنده 1398/03/12 - 10:27
مسئولین محترم بدانند تنها علاقه به شغل مقدس معلمی و علاقه به تعلیم و تربیت است که کار کردن در نهضت سواداموزی بعنوان اموزش دهنده آن هم با تمام مشقات که چه بسا افرادی که از ترس زحمات آن حتی به ذهن خود اجازه فکر کردن به آن را نخواهند داد را قابل تحمل می کند .
بنده و خیلی از همکارانم پا به هر اداره ای میگذاشتیم برا معلم شدن کارمندان محترم اداره جواب میدادند که حق التدریس نمیگیریم مجوز نداریم نیاز نداریم حالا این امار سربه فلک کشیده حق التدریسان از کجا امده خدا داند مگر ما جوانان این مرزو بوم نیستیم ،چون بنا به دلایل متعدد از بی عدالتی ها تا پارتی بازی ها و ... روزنه ای برای ورود به اموزش و پروش جز نهضت سواد اموزی نبود یعنی اجازه ندادند حال ما گناهکاریم و فقط چون مهر اموزش دهنده بر پیشانیمان است باید مورد کم لطفی و بی عدالتی قرار گیریم.
دردو دل خواهر گرامی سرکار خانم کارگری دردو دل همه اموزش دهندگان است.
درود بر غیرتتان خواهر گرامی
پاسخ + 0 -3 --
مرتضی 1398/03/12 - 10:44
با سلام و تشکر از خانم کارگری امیدوارم مسئولین درک کنن که یک نهضتی با این همه سختی کار را نباید با یک حقی که هیچ زحمتی نکشیده مقایسه کنند اما صد حیف که بعضی ها با رانت و رات بازی ظلم بزرگی در حق این این قشر زحمت کش وارد کردن و الان هم نمی خواهند آن را جبران کنند من از شما مسئولین درخواس دارم لااقل هر چهار گروه را یکسان حساب کنید و اصلاحیه را هم زودتر ارسال کنید تا این زحمتکشان از نگرانی فارغ شوند
پاسخ + 0 -3 --
ناشناس 1398/03/12 - 11:21
احسنت وخداقوت به شما خانم کارگری,ان شاالله خدا یارو یاورتان باشد,وبه امید روزی که دیگر شاهد تبعیض وبی عدالتی در جامعه ای به ظاهر علوی نباشیم
پاسخ + 0 -3 --
نا‌هید‌حیرانی 1398/03/12 - 11:43
خدا‌قوت‌خانم‌کارگری
پاسخ + 0 -2 --
برزگر 1398/03/12 - 11:48
متشکرم،به خاطر حمایت از قشر زحمتکش نهضت سواد آموزی، که در ریشه کنی بیسوادی جامعه بیشتر ین تاثیر رو داشتن
پاسخ + 0 -4 --
قلی پور 1398/03/12 - 12:07
با سلام و قبولی طاعات و عبادات
تشکر از خانمکارگری آموزش دهنده ی فعال که حرف دل همه ی ما را زدند. موفقیت روز افزونتان را از خداوند بزرگ خواهانم
پاسخ + 0 -3 --
کوشا 1398/03/12 - 12:18
نمیدانم چرا هیچکس صدای نیروهای نهضت را نمی شنود و یا اگر هم می شنوند به روی خودشان نمی آورن!!!واقعا نمیدانم باید با چه زبانی با این مسئولین صحبت کرد تا کمی فقط وقت گذاشته و به حرف های ما گوش بدهند.واقعا برای خودم متاسفم که با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه دولتی باید منتظر ی نگاهی از مسئولینی که اصلا حال ملت رو درک نمیکنن؛باشم.
پاسخ + 0 -3 --
اموزش دهنده 1398/03/12 - 12:21
ممنون خانم کارگرعزیزبابت حمایت شما اززحمتکشان نهضت سواداموزی ان شاالله که مسولین نظرکنن واقعاحق مانیست بعدازاین همه سال ازمون دادن
پاسخ + 0 -3 --
آسترکی 1398/03/12 - 12:27
بسیار عالی
ممنون خانم کارگری همه ناگفته ها رو گفتید امیدوارم که گوش شنوایی هم برای شنیدن باشه.
پاسخ + 0 -3 --
آموزش دهنده 1398/03/12 - 12:29
با سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات،از خانم کارگری هم تشکر می کنم به حق که ایشان معلمی فرهیخته و دانا هستند،جناب آقای عارف تدوین این آیین نامه چند سال دیگر زمان میبرد،چند سال دیگر میخواهید برچسب بزنید و زمان کشی کنید،مجلس و مجلسیان منتخب مردمی هستند که توقع حمایت از آنان را دارند ما فرزندان کسانی هستیم که برای این آب و خاک جان داده اند و جنگیده اند،چرا چوب ندانم کاری مسئولین را باید آموزش دهنده ها بخورند،لابد اگر ما فرزند وزیری یا مسئولی بودیم کسی انواع برچسب ها را به ما نمیزد،مصوبه های مجلس بعد از گذشت چهار سال هنوز به مرحله اجرا نرسیده است پس وجود مجلس و صرف وقت و هزینه های بسیار کاری بسیار بیهوده است،توقعات ما از مسئولین بسیار بیشتر از اینهاست،اگر مسئولین سازمان نهضت سواد آموزی مقبولشان نیست چرا باید این سازمان وجود داشته باشد،امیدوارم که چهار سال برای به ثمر رساندن یک مصوبه کافی باشد که اگر نباشد جای تامل بسیاری بر جای میگذارد.
پاسخ + +1 -3 --
نا شناس 1398/03/12 - 12:30
ممنون خانم كارگري حرف دل همه اموزش دهندگان را زديد
پاسخ + 0 -4 --
اموزش دهنده 1398/03/12 - 12:38
سلام و خدا قوت ممنون از خانم کارگری حرف دل همه ی اموزش دهنده ها رو زدین امیداوریم که گوش شنوایی باشد دست مریزاد.....
پاسخ + 0 -3 --
ناهید 1398/03/12 - 12:44
سلام.همکار فهمیم خانم کارگری دست مریزاد دارید با این متن زیبایتان.امیدواریم صدای اموزش دهندگان نهضت سواد امـــوزی از کانال صدای معلم فراتر رود و به گدش مسئولین برسد،هرچند فریاد هست و فریــــــــــــاد رسی نیست!
پاسخ + 0 -3 --
ناهید محمدی 1398/03/12 - 12:47
سپاس از همکار عزیزمان سر کار خام کارگری عزیز.امیدواریم فریاد اعتراض اموزش دهندگان نهضت به گوش سنگین مسئولین برسد هرچند همگی دست به دست هم داده اند تا تیشه به ریشه آموزش دهندگان بزنند.واقعا این حجم از بی عدالتی در یک کشور جای اندکی تامل دارد....!
پاسخ + 0 -3 --
بارانا 1398/03/12 - 12:52
آزموده رو آزمودن خطاست .
نمایندگان مجلس تا کی ظلم تا کی تبعیض
واقعا سختی کار آموزش دهنده نهضت سواداموزی با سه گروه دیگر یکی میباشد که بعد از تحمل این همه سختی آموزش دهنده ها آزمون بدن و سه گروه دیگر خیر
پاسخ + 0 -3 --
زهرا 1398/03/12 - 12:55
باسلام، از زحمات خانم کارگری عزیزدرجهت احقاق حقوق آموزش دهندگان مظلوم سپاسگزاریم؛ لطف کنیداز همکارایی که اون سالها فردبه فرد داشتن هم حمایت بفرماییدتابیشترازاین متحمل ظلم مضاعف نشویم؛ درحالی که طول دوره وساعات آموزشی برای همه( فردبه فرد ، گروهی وکلاسی)یکسان است؛سرافراز باشید.
پاسخ + 0 -3 --
جلیلی آموزش دهنده 1398/03/12 - 13:08
سلام نماز روزتون قبول حق انشاالله تشکر میکنم از شما خانم کارگرکارگری عزیز بخاطر زحماتتون و تلاش برای رسیدن اموزشدهندگان به حقشون انشاالله عدالت رعایت بشه و همه آموزش دهندگان به حق خود برسند
پاسخ + 0 -3 --
ناشناس 1398/03/12 - 13:23
از مسئولین و اعضای مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم عدالت را بین 4 گروه برقرار سازند و تبعیض قائل نشوند چه بسا نیروهای نهضتی قطعا متحمل سختی های بیشتری شده‌اند تا به بزرگسالان سواد بیاموزند بیشتر از این آموزش دهندگان را منتظر نگذارید و خواهشمندیم آزمون را حذف کنید ما نیز پس از گذراندن دوره در آزمون شرکت کنیم این همه غربالگری از آموزش دهنده ها برای چیست!!!!! ما نیز در دانشگاه‌ها ی معتبر سراسری درس خوانده ایم و و پس از آن حدود یک سوم از عمرمان را و باارزش ترین سال‌های جوانیمان را در نهضت بدون حقوق سپری کرده ایم. این ظلمی آشکار است و با عدل اسلامی و خدایی تناقض دارد
پاسخ + 0 -2 --
شایسته 1398/03/12 - 14:05
سلام وممنون از شما
ولی کو فریاد رس
پاسخ + +1 -2 --
صدیقه علیدوستی 1398/03/12 - 14:50
ممنون از خانم کارگری عزیز
ک صدای قشر مظلمومین شدن
پاسخ + +1 -3 --
ناشناس 1398/03/12 - 14:55
ممنون خانم کارگری ،ما آموزش دهنده ها خواهان عدالت دراجرای قانون برای چهار گروه هستیم ،،چرا این همه بی عدالتی برای آموزش دهنده ها،دلیل گرفتن لبه تیز شمشیر فقط وفقط سمت ماقشر زحمت کش وتحصیل کرده ودارای تخصص چیست؟دولتمردان باید پاسخ منطقی وقانع کننده بدهید وگرنه فرداب قیامت اه ما دامن شماراخواهد گرفت
پاسخ + 0 0 --
لیلا 1398/03/12 - 15:13
آزمون قبل دوره برای اموزش دهنده ها باید حذف شود یاهر چهار گروه ازمون ورودی بدهند،،مگربه گفته ی شما ما بیسواد نیستیم ؟خواهان رقابتیم باچهار گروه،،،وگرنه ازمون برای ماهم حذف گرددوبعد دوره باشد مامشمول قانونیم چرا مارا دور می زنین ؟گناه ما چیست ک بابیسوادی در جامعه می جنگیم،،،چرا وقتی از ریشه کن شد ن بی سوادی در جامعه سخن می گویید خودرا جلوی هزاران دوربین مرد علم دار میدان می دانید ولی ماک علت اصلی مبارزه بابی سوادی هستیم رانمی بینید این عدالت شماست؟آزمون باید برایمان خذف شود،،،
پاسخ + +1 -3 --
آموزش دهنده نهضت 1398/03/12 - 15:27
احسنت به شجاعت شما خانم کارگر.امیدوارم صدای شما،تریبونی برای احقاق حق همه آموزش دهندگان نهضتی ها باشه و عدالت در موردشون هر چه سریعتر اجرا بشه
پاسخ + 0 -2 --
کوشا 1398/03/12 - 16:40
سلام
کشوری که ادعای مسلمان بودن میکنن چرا عدالت وحق درآن مهنا ندارد چرا مسئولین بی وجدانن،...
اگر فرزندتان می بود اینطور برخورد میکردید وآینده یکاریش برایتان متفاوت بود
تا کی میخواهید دراین مملکت ....،زور بگویید بسه دیگه حق آموزش دهنده ها رو ادا کنید با تمام وکمال چرا قانون رو دور میزنید
پاسخ + 0 -3 --
کوشا 1398/03/12 - 16:47
سلام
احسنت به خانم کارگر
لطفا حق آموزش دهنده ها رو ادا کنید
چرا جوانهای مملکت رو مضحکه میکنید
با فرزندان خود چنین رفتاری دارید وآینده ی آنها
راتباه میکنید
عدالتتان کجاست لطفا بیش ازاین معطل نکنید
پاسخ + 0 -2 --
مریم 1398/03/12 - 17:36
باسلام از دفاع شما از حقوق اموزش دهندکان متشکریم امیدوارم گوش شنوایی باشد وازمون ورودی حذف گردد جرا که ما امتحان خود را درتلاش بی وقفه برای،ریشه کنی،بیسوادی پس داده ایم
پاسخ + 0 -3 --
ناشناس 1398/03/12 - 18:16
با تشکر از خانم کارگری عزیز
امیدوارم که بلاخره در حق آموزش دهنده ها عدالت اجرا شود.
در کشور اسلامی ما چرا چنین تبعیض آشکاری بین ما و سه گروه دیگر باشد و شاهد بی عدالتی بزرگی باشیم.
اگر آموزش دهندگان به آموزش و تدریس بیسوادان نمی پرداختند
آیا باز هم می توانستید با افتخار بگویید بیسوادی ریشه کن شده؟؟؟
پاسخ + 0 -2 --
ناشناس 1398/03/12 - 21:48
باعرض سلام و ادب
اجرای بی چون و چرای مصوبه 95 حق قانونی آموزش دهندگان زحمت کش این مرزوبوم هستش از روی عمد بهانه تجمیعی دراوردن یعنی در وزارت و مجلس کسی نبود آیین نامه نهضت رو مطالعه کند پس از گذشت چند سالی بهانه تجمیعی آشکار گردید حال در مصوبه 97 نیز بازی با واژه ها رو از جمله تااکنون ، هم اکنون ، جاری ، غیرجاری ، قطع ارتباط ، مستمر ، غیرمستند ، دوره ، سال و... عمدا راه اندازی نموده اند غرض ورزی مسئولان ذیربط نسبت به آموزش دهندگان مظلوم در قیاس با گروههای دیگر واضح و روشن است چرا که کلیات مصوبه قانون یک جمله خیلی خیلی روشن و ساده فارسی هستش ( آموزش دهنده تجمیعی قبل از 92 حتی یک دوره ) . این همه حرف و حدیث از کجا آمد الله اعلم!!!
پاسخ + +1 -1 --
ناشناس 1398/03/13 - 11:53
تورا خدا این اموزش دهندگان نهضت کی می خواهید دست از سر اموزش وپرورش بردارید به خدا بی سوادترین معلمها از این قشر هستند بچه های مردم رابدبخت کردند اکثرشان به زور دیبلم گرفتند دو نفر را گیر اوردند وحتی دیگران را به جای انها که بعضا مدارک عالی دارند جهت امتحان معرفی می کنند در ضمن چرا افرادی که برای ارگانهای دیگر به صورت طرح و......خدمت می کنند برایشان ایجاب حق نمی شوند دربین این قشر افرادی وجود دارد که نزدیک به 50 سال از عمرشان می گذره چطور می خواهند به بچه های مردم درس بدهند
پاسخ + 0 0 --
عباس زاده 1398/03/13 - 22:03
فکر نمی کنم تعداد پنجاه ساله ها در نهضت بیشتر از حق التدریسان باشد.
اگر سنوات آموزش دهندگان محاسبه شود حق التدریسان نمی توانند از لحاظ سابقه ادعایی داشته باشند.
الان شما با سوادترین را در وزارت خانه نام ببرید تا برایتان شرح زندگینامه ارائه کنیم .
خودتان را هم معرفی کنید که بدانیم با کدام یک از نخبگان کشور وارد بحث می شویم.
پاسخ + 0 -4 --
دریکوتد 1398/03/13 - 13:45
بسیار سپاسگزارم از خانم کارگری عزیز
پاسخ + 0 -3 --
مریم 1398/03/14 - 08:08
واقعا ظلم بزرگی درحق ما آموزش دهندگان وارد شده است نیروی خرید خدمات با ۸ماه سابقه کار بدون آزمون پذیرفته شود اولی آموزش دهندگان نهضت با ۱۵سال سابقه آزمون شرکت کند واقعا عدالت مولاعلی کجاست
نیروهای پیش دبستانی وحق التدریس درسال۹۰ در آزمون استخدامی که خود آموزش وپرورش برگزار کرد نتوانستند نمره لازم را کسب کنند ترس از این دارید که اگر دوباره آزمونی گرفته ود آن هم از طریق سازمان سنجش بیسوادی حق التدریسان وپیش دبستانی ها مشخص شود ومایه ننگ و آبرو ریزی تان شود
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/03/15 - 01:28
قطعا نورچشمی ها نمی توانند جا بمانند.
حق التدریس های قلابی الان سر و شکل پیدا کردند و با ظاهری زیبا دنبال حذف نهضتی ها گام هایشان را آهسته آهسته جابجا می کنند.
امور استخدامی هم خوب می داند دارد چکار می کند.
الانم نزدیک انتخابات است و نمایندگان دنبال آواز خوانی.
وای به روزی که دیگر صبر خدا تمام شود
پاسخ + 0 -4 --
لیث 1398/03/14 - 15:51
خیلی ازشماسپاسگزاریم خانم کارکری عزیزواقعاحرف دلمونوگفتین
پاسخ + 0 -3 --
معصومه اسفندیاری 1398/03/16 - 22:09
با سلام وعرض ادب
جای خرسندیست آموزش دهندگان پرتلاش
با ادبیاتی زیبا مشکلات را بیان می کنند وجواب تمام
استدلال های بدور از منطق را می دهند اما ای کاش مسولین محترم
یک بار با تامل این متن ها واز جمله متن شما را بخوانند البته زمانی بخوانند که وجدانشان بیدارتر
ونور عدالت درچشمانشان نمایان باشد, صحبت بسیار است وگفتنی ها گفته شده,اما جای سوال است مسولینی که این همه شرایط برای آموزش دهندگان گذاشته اند از جمله آزمون!چرا بااستدلال ها غیر منطقی ?
دوره های آموزشی, آزمون جهاد وسابقه ی چند سال تدریس بماند...
هزاران اما وآیای دیگر
ذهن افراد صاحب فکر وخرد با این استدلا ل ها پر از علامت سوال وتعجب است?!وای کاش شاهد آموزش نقاشی ودرس به فرزندان سوادآموزان درکلاس درس آموزش دهندگان بودید وقدری بیشتر تامل میکردید
ان شاالله شاهد اجرای عدالت دربین ۴ گروه
باشیم وتصمیمات مسولین مربوطه منصفانه باشد
نه اینکه خدایی ناخواسته عذاب وجدان سالها مهمان همیشگی
فکر واندیشه این بزرگواران باشد
مانا وبرقرار بمانید
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1398/11/24 - 09:54
خواهشمندیم ازاعضای کمیسیون آموزش و وزیر محترم اجازه بدن آموزش دهندگان نهضت 92 تا 95 هم اکنون فعال و مستمر و تجمیعی هم در آزمون داخلی شرکت کنند حداقل حق تدریس بشن دیگه بیسوادی نیست همه کارشناسی و بالاتر هستند چند سال بمونیم نهضت
پاسخ + 0 0 --
ناشناس 1402/08/10 - 12:56
سلام خدا ازحق آموزش دهندگان قبل 92نگذرد وامهایی ک حقشون پایمال کردند دراین دنیا و آخرت نگذره

نظر شما

صدای معلم، صدای شما

با ارائه نظرات، فرهنگ گفت‌وگو و تفکر نقادی را نهادینه کنیم.

نظرسنجی

میزان استفاده معلمان از تکنولوژی آموزشی مانند ویدئو پروژکتور ؛ تخته هوشمند و .... در مدرسه شما چقدر است ؟

دیدگــاه

تبلیغات در صدای معلم

درخواست همیاری صدای معلم

راهنمای ارسال مطلب برای صدای معلم

کالای ورزشی معلم

تلگرام صدای معلم

صدای معلم پایگاه خبری تحلیلی معلمان ایران

تلگرام صدای معلم

Sport

تبلیغات در صدای معلم

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به صدای معلم - اخبار فرهنگیان، معلمان و آموزش پرورش بوده و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلا مانع است.
طراحی و تولید: رامندسرور